abonnement Unibet Coolblue
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 14:42:52 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118081943
Welkom in het Feedbacktopic van FHF!

Hier kun je al je verzoekjes vermelden m.b.t. moderatie.

Dit kan een aanvraag voor een TT-verandering zijn of voor het wijzen op een dubbel topic. Van het melden van een spammer tot het melden van een overbodig topic waar een slotje op mag und so weiter. Ook kun je hier je onderbouwde kritiek en complimenten kwijt

De FAQ vind je hier: FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ

Veel plezier met FHF.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 14:44:09 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118081994
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

:o

Nooit gelezen, kan ik gewoon eerlijk zeggen :X
Zo dus maar even doorlezen.
Godschristeneziele :X
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 17 oktober 2012 @ 14:48:51 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118082202
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:56:28 #4
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118082520
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Godschristeneziele :X
Huh, wiens ziel?

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

|:( |:(
Kom de enquetes dan ook voornamelijk hier tegen. Maar hier in de FAQ wordt dat linkje of uberhaupt enquetes niet eens genoemd, of is ie me niet opgevallen. Mag wat mij betreft dus best in de FHF FAQ verwerkt worden.

Want die, ja die heb ik wel doorgelezen :Y
Ook hoi !
pi_118082536
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kom ik toch weer terug op de toon en de muziek, als je echt posts lang alleen maar bevelen of genar ziet heb je er als vrijwilliger op een gegeven moment echt even geen trek meer in, en dan moet je jezelf ook nog eens 100x komen verontschuldigen of verantwoording af komen leggen.

2 bonnen om ¤3 retour te krijgen, robijn wasmiddelcapsules
Waarom wordt hier een user zo afgefakkeld hmm?

FHF Feedback, voor FOK!kers onderling
En zo kan het ook.
Gewone vraag.

Kijk, ik ben nu al een uurtje of 3 met jullie bezig, jullie hebt blijkbaar niets te doen, prima. Maar Liesje werkt en heeft haar slaap nodig en kan gewoonweg niet tot midden in de nacht keer op keer dezelfde antwoorden blijven geven.
Ik heb avonddienst en ik heb nu hier meer dan genoeg tijd in gestoken. Alles is beantwoord.écht jammer.

Dat de antwoorden soms niet in het juiste straatje passen is dan jammer.
Waar loop ik bevelen te roepen dan? Nergens dit is verdorie feedback waar ik mijn mening even kenbaar maak meer niet dat jij in discussie gaat met Inlognaam doe je echt zelf ik niet :+ En nergens staat dat Liesje of Cat22 a la minute moeten reageren op een vraag tenminste niet van mijn kant.

Waar ik mij wel aan stoor is de onnodige geziek wat je nu aanhaalt dat gebeurt niet alleen in die topics die je nu aanhaalt zowat in ieder topic gebeurt daar mag wel meer op gelet worden en misschien wat harder in opgetreden worden. En nergens zeg ik nu dat ik dat eis dit is gewoon mijn mening daarover.

Joh, daags terug was ik onderhand klaar met FHF juist door allerlei zaken wat er gaande is. Dat eeuwige getroll en gekloot in topics de aanvalligheid van users die daar schijnbaar een stijve van krijgen maar nooit eigenlijk iets in FHF aanbieden dan een hoop gekut van hun kant.

Bied zelf regelmatig van alles aan via hier vraag jezelf en keer om iets word je eerst overlopen door dat soort mensen. Dan is de zin van mijn kant ook op een punt voorbij. Sterker nog je noemt je vrijwilligers mooi maar iedereen die hier iets aanbied of meehelpt is ergens ook gewoon een vrijwilliger houd daar rekening mee. En op een punt houden mensen het er maar voor gezien mee want als je toch alleen maar klote reacties op het geen krijgt wat je aanbied wat voor nut heeft het dan? Geen ene zak dan ergernis.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 15:00:32 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118082695
Jullie staat er :{ er staat niet Faustino }:|

Wat je hier aankaart:
quote:
Waar ik mij wel aan stoor is de onnodige geziek wat je nu aanhaalt dat gebeurt niet alleen in die topics die je nu aanhaalt zowat in ieder topic gebeurt daar mag wel meer op gelet worden en misschien wat harder in opgetreden worden. En nergens zeg ik nu dat ik dat eis dit is gewoon mijn mening daarover.
is een valide punt.
Het zetten door users van een tr zou al enorm helpen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:00:50 #7
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118082707
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:56 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Huh, wiens ziel?

[..]

Kom de enquetes dan ook voornamelijk hier tegen. Maar hier in de FAQ wordt dat linkje of uberhaupt enquetes niet eens genoemd, of is ie me niet opgevallen. Mag wat mij betreft dus best in de FHF FAQ verwerkt worden.

Want die, ja die heb ik wel doorgelezen :Y
En gedaan zie ik net ^O^

Nu is dat stukje ook wat duidelijker. En ja, sorry, dat ik dat niet heb gelezen in Fok! mededelingen maar ik kom daar nooit eigenlijk.
Ook hoi !
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 15:02:23 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118082762
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:00 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

En gedaan zie ik net ^O^

Nu is dat stukje ook wat duidelijker. En ja, sorry, dat ik dat niet heb gelezen in Fok! mededelingen maar ik kom daar nooit eigenlijk.
Wordt wel van je verwacht.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 15:03:46 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118082805
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:56 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Huh, wiens ziel?

[..]

Kom de enquetes dan ook voornamelijk hier tegen. Maar hier in de FAQ wordt dat linkje of uberhaupt enquetes niet eens genoemd, of is ie me niet opgevallen. Mag wat mij betreft dus best in de FHF FAQ verwerkt worden.

Want die, ja die heb ik wel doorgelezen :Y
Daar staat het ook gewoon in hoor:

quote:
Wat zijn de regels van FOK!kers Helpen FOK!kers?
Zoals gezegd kunnen FOK!kers hier hulp vragen en aanbieden. Producten, diensten, talenten, alles is welkom! Kijk maar eens rond voor ideeën.

De bedoeling is wel dat je, wanneer je hulp vraagt, je hulpvraag serieus is en geen gemakzucht.

Sowieso geldt natuurlijk de Algemene Fok! Policy.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:05:37 #10
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118082860
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wordt wel van je verwacht.
Zoals ik ook verwacht dat een FAQ alles wel verteld wat van toepassing is ;) Want die heb ik zoals verteld wel doorgelezen en ik kom die enquete topics eigenlijk praktisch alleen maar hier tegen Daardoor ben ik ze gaan zien als typisch FHF dus.

Mja, hulpvraag en enquetes vind toch anders. En enquetes plaatsen vind ik weer een vorm van gemakzucht. Met uitzonderingen uiteraard. Maar dat is dus mijn visie.

Enfin, we kunnen uren doorgaan, maar dat is ook mn bedoeling niet.
Ook hoi !
pi_118082931
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:05 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Zoals ik ook verwacht dat een FAQ alles wel verteld wat van toepassing is ;) Want die heb ik zoals verteld wel doorgelezen en ik kom die enquete topics eigenlijk praktisch alleen maar hier tegen Daardoor ben ik ze gaan zien als typisch FHF dus.
Enquêtes alleen in FHF zien? Puh-lease :')
Ja doei.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 17 oktober 2012 @ 15:09:04 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118082978
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:05 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Zoals ik ook verwacht dat een FAQ alles wel verteld wat van toepassing is ;) Want die heb ik zoals verteld wel doorgelezen en ik kom die enquete topics eigenlijk praktisch alleen maar hier tegen Daardoor ben ik ze gaan zien als typisch FHF dus.
Er staat ook een verwijzing in naar de AV, heb je die doorgelezen? ;)
Ik kom op genoeg andere plekken enquête topics tegen welke goed gescreend worden.
Waarschijnlijk worden ze op andere plekken sneller gesloten zodat het minder opvalt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:09:25 #13
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118082988
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Enquêtes alleen in FHF zien? Puh-lease :')
Zie ik ook liever niet :X maar daar vallen ze me wel het meest op :X
Ook hoi !
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:13:20 #14
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118083148
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:09 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Er staat ook een verwijzing in naar de AV, heb je die doorgelezen? ;)
Ik kom op genoeg andere plekken enquête topics tegen welke goed gescreend worden.
Waarschijnlijk worden ze op andere plekken sneller gesloten zodat het minder opvalt.
Ooit, in een ver verleden eens denk ik.

Wellicht vallen ze me inderdaad minder op omdat ze elders sneller gesloten worden. Dat lijkt me een zeer valide argument en zou ook prima verklaren waarom ik dr hier zoveel zie en elders niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hoi !
pi_118083436
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:00 schreef yvonne het volgende:
Jullie staat er :{ er staat niet Faustino }:|

Wat je hier aankaart:

[..]

is een valide punt.
Het zetten door users van een tr zou al enorm helpen.
Sorry tante Yvonne :@

Dat doe ik ook een TR zetten en meestal word er wel wat aangedaan toch en dat heeft verder niets met de modjes te maken dat het dus vanuit users nodig is om even in te gaan hakken op mensen die het om wat voor reden gewoon even niet makkelijk hebben ;(
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:19:13 #16
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118083443
Maar om het af te ronden. Is het niet gewoon een idee om een apart subforum/rubriekje te openen speciaal voor enquetes. Als andere fora hier ook overstroomd worden met enquetes en daar wel snel gesloten worden, lijkt me toch dat er iets veranderd meot worden.

Kennelijk vormen die enquetes dan toch een groot probleem; anders blijven ze wel open.

Met deze vraag kom je dus weer aan de vraag die ik me eerder afstelde.. Dit is iets voor om achter de schermen te bespreken. Dus dan ben ik wel benieuwd of daar wellicht wat op de planning staat, of dat er gesproken wordt over bijv. een subforum. Dat bedoelde ik dus, maar hoef echt niet geheim te zijn naar mijn idee. Alleen krijg je bij dergelijk interesse dus de mededeling dat je dat geen flikker aangaat*, terwijl het gewoon gezonde interesse is.

* zoiets, weet exacte bewoordingen niet meer precies.
Ook hoi !
pi_118083489
jullie blijven echt bezig he.. wow :P
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 15:21:16 #18
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118083541
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:19 schreef Inlognaam het volgende:
Maar om het af te ronden. Is het niet gewoon een idee om een apart subforum/rubriekje te openen speciaal voor enquetes. Als andere fora hier ook overstroomd worden met enquetes en daar wel snel gesloten worden.

Kennelijk vormen die enquetes dan toch een groot probleem; anders blijven ze wel open.

Met deze vraag kom je dus weer aan de vraag die ik me eerder afstelde.. Dit is iets voor om achter de schermen te bespreken, want als ik het nu goed begrijp worden andere fora ook ovestroomd met enquetes die rap gesloten worden. Dus dan ben ik wel benieuwd of daar wellicht wat op de panning staat, of dat er gesproken wordt over bijv. een subforum. Dat bedoelde ik dus, maar hoef echt niet geheim te zijn naar mijn idee. Die enquetes zijn als ik het zo begrijp toch wel een probleem.
Nee, niet aan de orde. Voor de rest is alles al beantwoord.
Soms sluit het snel soms niet.
Klaar.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:22:45 #19
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118083601
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
jullie blijven echt bezig he.. wow :P
Ja, en ik wou het hier stoppen want anders is het over x uur nog aan de gang :X
Dus dat ga ik maar doen nu :Y

Het heeft in ieder geval wel wat helderheid opgeleverd: een aanpassing in de FHF FAQ middels het linkje naar het beleid van enquetes op Fok! ^O^
Ook hoi !
  Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 15:24:51 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118083696
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:22 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Ja, en ik wou het hier stoppen want anders is het over x uur nog aan de gang :X
Dus dat ga ik maar doen nu :Y

Het heeft in ieder geval wel wat helderheid opgeleverd: een aanpassing in de FHF FAQ naar het beleid van enquetes op Fok! ^O^
Wat al sinds januari zo is
:W
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:29:59 #21
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118083954
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat al sinds januari zo is
:W
Maar sinds een half uurtje geleden is het opgenomen in de FHF FAQ middels een linkje :)
Ik ga niet alles lezen over Fok! en vraag me af wie al die Fok! mededelingen daadwerkelijk leest (en onthoudt)

:W
Ook hoi !
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:47:02 #22
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118084701
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:27 schreef Inlognaam het volgende:

Edit: het erg uitgebreide antwoord. Erg summier als je het mij vraagt, maar goed. Ik zie net als Ireth niet in waarom dat niet mag volgens de FHF.
Eehhmm.. zo was mijn vraag niet bedoeld hoor. Ik wist gewoon niet wat de achterliggende reden was en vroeg daar gewoon om :P

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ook die worden per geval bekeken.
Users die zich speciaal hiervoor registreren zorgen er binnen no-time voor dat je omkomt in de stemtopics. Zie het als ontmoediging.
Verder geloof ik nit dat FOK! een vrijplaats moet worden voor dit soort hit and run acties.
Daar is hyves en facebook prima geschikt voor.
Meestal is het ook pure rommel die topics.
Ook bij vaste users kijken we eerst even wát het is, bagger gaat echt dicht.
Thanks voor de uitleg!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:51:58 #23
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118084884
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:47 schreef Ireth het volgende:

[..]

Eehhmm.. zo was mijn vraag niet bedoeld hoor. Ik wist gewoon niet wat de achterliggende reden was en vroeg daar gewoon om :P

Liesje zegt duidelijk: omdat stemtopics niet mogen en maar enquetes wel.

Weet ook niet wat de achterliggende gedachte is waarom het ene wel mag, maar het andere dus niet :X Komt op hetzelfde neer; de gunst van de reageerder.

Maar ik ging er een eind aan breien, anders zijn we hier morgen nog over bezig.
Ook hoi !
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:57:22 #24
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_118098291
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat al sinds januari zo is
:W
En sinds januari wordt je er ook al op aangesproken dat het fhf een speciaal doel heeft.
Maar goed, het is mij al duidelijk. Liever strondtopics in het fhf dan Rucky.

Ik deed al aan fhf voordat het bestond en ik heb ontzettend gave dingen gezien, meegemaakt en geflikt maar ik zit er hard aan te denken om er een punt achter te zetten.
En dat vind ik jammer Yvonne maar op deze manier hoeft het van mij niet meer. -O-
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:06:19 #25
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118098844
Ik wordt een beetje moe....

Fokkers helpen Fokkers. Het zijn de Fokkers die FhF tot een succes maken. Zowel Lies, als Cat, als Yvonne als [vul willekeurig een naam in] zijn Fok! Ipv naast elkaar te gaan staan en de handen in een te slaan staan er nou velen tegenover elkaar.. te wijzen naar elkaar.. Maar ik... maar jij.. maar die...

WIJ!!!! FhF = WIJ!

En nou wil ik koffie... krijg dorst van dat gezeik...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  One tough cookie woensdag 17 oktober 2012 @ 21:07:34 #26
169210 liesje1979
pi_118098918
Bijgelezen, ik hoop dat het nu wat duidelijker is.
@Rucky je wilt dat we een FOKbreed beleid gaan veranderen om jou in FHF te houde of begrijp ik je verkeerd.
Iederee hier weet dat je veel gedaa hebt voor FHF, bedankt daarvoor.
pi_118098958
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:06 schreef Ireth het volgende:
Ik wordt een beetje moe....

Fokkers helpen Fokkers. Het zijn de Fokkers die FhF tot een succes maken. Zowel Lies, als Cat, als Yvonne als [vul willekeurig een naam in] zijn Fok! Ipv naast elkaar te gaan staan en de handen in een te slaan staan er nou velen tegenover elkaar.. te wijzen naar elkaar.. Maar ik... maar jij.. maar die...

WIJ!!!! FhF = WIJ!

En nou wil ik koffie... krijg dorst van dat gezeik...
Dit dus ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:09:28 #28
6941 APK
Factual, I think.
pi_118099027
Jeetje, mensen niet meer willen helpen omdat er een paar enquetes -die je niet aan hoeft te klikken- op pagina 1 staan.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:19:53 #29
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118099655
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef APK het volgende:
Jeetje, mensen niet meer willen helpen omdat er een paar enquetes -die je niet aan hoeft te klikken- op pagina 1 staan.
Dat lees ik gelukkig niet zo :N Oeps, toch wel. Over het hoofd gezien :X
Maar ik vind wel dat je er voor moet waken dat enquetes niet de overhand gaan nemen in FHF.

[ Bericht 4% gewijzigd door Inlognaam op 17-10-2012 21:26:02 ]
Ook hoi !
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:22:35 #30
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118099832
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef APK het volgende:
Jeetje, mensen niet meer willen helpen omdat er een paar enquetes -die je niet aan hoeft te klikken- op pagina 1 staan.
Ik lees: Niet meer willen helpen omdat ze niet naar je luisteren en niet doen wat je zegt? :?
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 oktober 2012 @ 21:24:24 #31
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_118099945
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Rucky het volgende:

[..]

En sinds januari wordt je er ook al op aangesproken dat het fhf een speciaal doel heeft.
Maar goed, het is mij al duidelijk. Liever strondtopics in het fhf dan Rucky.

Ik deed al aan fhf voordat het bestond en ik heb ontzettend gave dingen gezien, meegemaakt en geflikt maar ik zit er hard aan te denken om er een punt achter te zetten.
En dat vind ik jammer Yvonne maar op deze manier hoeft het van mij niet meer. -O-
als t zo biet meer voor je hoeft en je ergert je er zo aan, waarom hang je je account dan niet aan de wilgen?

Jullie kunnen zo'n ontzettende zeik om niets maken. :@
K lees veel mee in fhf omdat ik t leuk vind, maar dat gezaag van jullie dat maakt mensen zo moe...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_118100926
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
Bijgelezen, ik hoop dat het nu wat duidelijker is.
@Rucky je wilt dat we een FOKbreed beleid gaan veranderen om jou in FHF te houde of begrijp ik je verkeerd.
Iederee hier weet dat je veel gedaa hebt voor FHF, bedankt daarvoor.
Is jouw N stuk Lies? :D O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:40:51 #33
6941 APK
Factual, I think.
pi_118101021
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Inlognaam het volgende:

Dat lees ik gelukkig niet zo :N Oeps, toch wel. Over het hoofd gezien :X
Maar ik vind wel dat je er voor moet waken dat enquetes niet de overhand gaan nemen in FHF.
Er staan inmiddels wat minder enquetes dan gisteren, dus er wordt volgens mij best wel geluisterd naar kritiek ^O^

Misschien houden ze hier meer van een rustig popmuziekje dan van heavy metal :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:43:20 #34
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118101193
Yvonne heeft er een aantal dichtgegooid ^O^ maar gelukkig krijg ik van haar wel het idee dat zij ze toch ook wel een beetje als ongewenst ziet.
Ook hoi !
pi_118101301
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik lees: Niet meer willen helpen omdat ze niet naar je luisteren en niet doen wat je zegt? :?
yups ik dus ook
  One tough cookie woensdag 17 oktober 2012 @ 21:45:35 #36
169210 liesje1979
pi_118101321
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Is jouw N stuk Lies? :D O+
Niet helemaal maar doet het niet zo soepel inderdaad en als ik snel typ wil hij wel eens missen. :@
pi_118101440
Echt :') stop nou, anders blijft m'n hoofd straks 24/7 in de ' :') '-stand staan.
Ja doei.
pi_118101561
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Echt :') stop nou, anders blijft m'n hoofd straks 24/7 in de ' :') '-stand staan.
geloof me als ik zeg dat t weer helemaal van voor af aan begint over een week of wat
pi_118101584
quote:
11s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:45 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Niet helemaal maar doet het niet zo soepel inderdaad en als ik snel typ wil hij wel eens missen. :@
Gelukkig *O*

Ik dacht al even dat je een domme fout maakte :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 17 oktober 2012 @ 21:51:09 #40
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118101642
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Rucky het volgende:

[..]

En sinds januari wordt je er ook al op aangesproken dat het fhf een speciaal doel heeft.
Maar goed, het is mij al duidelijk. Liever strondtopics in het fhf dan Rucky.

Ik deed al aan fhf voordat het bestond en ik heb ontzettend gave dingen gezien, meegemaakt en geflikt maar ik zit er hard aan te denken om er een punt achter te zetten.
En dat vind ik jammer Yvonne maar op deze manier hoeft het van mij niet meer. -O-
Geen rucky geen fhf of geen fhf zonder rucky?
Lees ik dat nou goed?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118101753
wat is een strondtopic? :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  One tough cookie woensdag 17 oktober 2012 @ 21:54:05 #42
169210 liesje1979
pi_118101807
@Inlog Ik geef graag toe dat ik gister niet zo reageerde als zou moeten. En ja ik kan nog best nog kritischer kijken naar enquetes maar daar had ik niet de pest over in. Ik ben gewoon die hele discussie zo zat, hoe vaak hebben we hem al gevoerd, hier en via DM/PM. Ik ging er ook gewoon vanuit dat je wist dat het FOK!breed beleid was dat het is toegstaan, aangezien zowel Cat als ik dit volgens mij meerdere keren gezegd hebben.
Als je volgende keer nou als je een enquete ziet waarbij je je twijfels hebt,het even hier meld dan weet je in ieder geval zeker dat Cat en of ik er kritisch naar kijken, deal?
pi_118105008
AH, veel te veel uitbetaald.

Een verdwaald pubertje O+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:52:23 #44
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118105035
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef mootie het volgende:
AH, veel te veel uitbetaald.

Een verdwaald pubertje O+
Je bent me net voor :)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_118105143
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:52 schreef Ireth het volgende:

[..]

Je bent me net voor :)
Je bent me net voor ;(
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  One tough cookie woensdag 17 oktober 2012 @ 22:56:37 #46
169210 liesje1979
pi_118105240
Thanks dames.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:05:05 #47
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_118105677
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Geen rucky geen fhf of geen fhf zonder rucky?
Lees ik dat nou goed?
Hoe wil jij mijn antwoord hebben? Als ik laat weten wat ik heb geflikt dan krijg ik op mijn flikker. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  One tough cookie woensdag 17 oktober 2012 @ 23:06:29 #48
169210 liesje1979
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:08:47 #49
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118105855
quote:
11s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
Whut?
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_118106050
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:

[..]

Hoe wil jij mijn antwoord hebben? Als ik laat weten wat ik heb geflikt dan krijg ik op mijn flikker. :Y
Weet je nu word ik nieuwsgierig }:|
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:39:27 #51
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118107310
Ja Rucky, wat heb je nu weer geflikt? Nu ben ik ook wel benieuwd als je het zo omschrijft.
Ook hoi !
pi_118107479
rucky heeft gewoon elke dag een paar enquêtes op fhf gepost :)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:45:18 #53
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118107590
Je zou het haast gaan denken als ie het zo zegt.
Ook hoi !
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:01:44 #54
6941 APK
Factual, I think.
pi_118108466
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:

Hoe wil jij mijn antwoord hebben? Als ik laat weten wat ik heb geflikt dan krijg ik op mijn flikker. :Y
Geschreven, in dit topic?
Begin er anders niet over.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Admin donderdag 18 oktober 2012 @ 00:24:12 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118109480
Kanonneh :D

Lies gaat naar bed ik neem over :')
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Rucky het volgende:

[..]

En sinds januari wordt je er ook al op aangesproken dat het fhf een speciaal doel heeft.
Maar goed, het is mij al duidelijk. Liever strondtopics in het fhf dan Rucky.

Ik deed al aan fhf voordat het bestond en ik heb ontzettend gave dingen gezien, meegemaakt en geflikt maar ik zit er hard aan te denken om er een punt achter te zetten.
En dat vind ik jammer Yvonne maar op deze manier hoeft het van mij niet meer. -O-
Er is mij gevraagd te kijken naar het hoe en wat van de enquetes, dat hebben we uitgebreid gedaan. Ook is ter sprake gekomen of er dan misschien een apart forum moest komen.
Er is geen draagvlak voor een apart forum, de enquetes zullen er niet beter op worden, het merendeel is hit and run. We hebben bekeken hoeveel enquetes er geplaatst woorden, dat gaat in fases, veelal rond de 3/4 maanden in een opleiding en vermoedelijk zijn er scholen die naar FOK! verwijzen.

Nu zijn er in korte tijd weer een paar geopend en iedereen vliegt weer de gordijnen in.
Hoe moeilijk is het om gewoon in fb te komen vragen of er even naar gekeken kan worden?

Toon
muziek
Ik kan het wel blijven herhalen.

En om mij aan te spreken dat FHF een speciaal doel heeft is wel erg bizar, evenals het er een punt achter zetten van jou.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 18 oktober 2012 @ 00:24:31 #56
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118109501
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:06 schreef Ireth het volgende:
Ik wordt een beetje moe....

Fokkers helpen Fokkers. Het zijn de Fokkers die FhF tot een succes maken. Zowel Lies, als Cat, als Yvonne als [vul willekeurig een naam in] zijn Fok! Ipv naast elkaar te gaan staan en de handen in een te slaan staan er nou velen tegenover elkaar.. te wijzen naar elkaar.. Maar ik... maar jij.. maar die...

WIJ!!!! FhF = WIJ!

En nou wil ik koffie... krijg dorst van dat gezeik...
Ben net thuis, ik neem een cola ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 18 oktober 2012 @ 00:24:59 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118109519
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Dat lees ik gelukkig niet zo :N Oeps, toch wel. Over het hoofd gezien :X
Maar ik vind wel dat je er voor moet waken dat enquetes niet de overhand gaan nemen in FHF.
Dat
doen
we
ook.

KLAAR
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 18 oktober 2012 @ 00:25:45 #58
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118109552
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef APK het volgende:

[..]

Er staan inmiddels wat minder enquetes dan gisteren, dus er wordt volgens mij best wel geluisterd naar kritiek ^O^

Misschien houden ze hier meer van een rustig popmuziekje dan van heavy metal :P
En ik ben meer van de metal ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 18 oktober 2012 @ 00:26:28 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118109592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:43 schreef Inlognaam het volgende:
Yvonne heeft er een aantal dichtgegooid ^O^ maar gelukkig krijg ik van haar wel het idee dat zij ze toch ook wel een beetje als ongewenst ziet.
Mijn god wat kun jij pijpzeiken. Als je nou gewoon eens leest wat ik zeg zonder een eigen verzonnen draai aan te geven?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:27:42 #60
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118109645
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat
doen
we
ook.

KLAAR
Dat snap ik nu ook en dat stelt me positief!
Ik was al even klaar trouwens.

Proost! :Y)
Ook hoi !
  Admin donderdag 18 oktober 2012 @ 00:28:37 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118109682
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Rucky het volgende:

[..]

[quote] deed al aan fhf voordat het bestond en ik heb ontzettend gave dingen gezien, meegemaakt en geflikt[quote]1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:

[..]

Hoe wil jij mijn antwoord hebben? Als ik laat weten wat ik heb geflikt dan krijg ik op mijn flikker. :Y

-
Zeg het nou maar anders krijgen we weer 54 topics daarover volgeluld.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:28:39 #62
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118109684
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mijn god wat kun jij pijpzeiken. Als je nou gewoon eens leest wat ik zeg zonder een eigen verzonnen draai aan te geven?
Joehoe, ik was al klaar. En dat stuk geen over een opmerking van Rucky of over Rucky.
Maar toch wakker je het nu wel weer aan :X dus wat is mijn verzonnen draai?
Ook hoi !
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:28:58 #63
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_118109700
quote:
12s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

En ik ben meer van de metal ;)
^O^
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Admin donderdag 18 oktober 2012 @ 00:29:03 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118109702
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Joehoe, ik was al klaar. En dat stuk geen over een opmerking van Rucky of over Rucky.
Ja, maar ik nog niet.
Nu wel :')
Colaatje?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  One tough cookie donderdag 18 oktober 2012 @ 00:29:05 #65
169210 liesje1979
pi_118109705
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:27 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Dat snap ik nu ook en dat stelt me positief!
Ik was al even klaar trouwens.

Proost! :Y)
Je had op zijn minst nog even op mijn post kunnen reageren. :*
pi_118109759
Is het weer hommelus?

Dit topic staat de hele avond al boven in mijn AT's ! :D
  Admin donderdag 18 oktober 2012 @ 00:30:14 #67
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118109766
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Joehoe, ik was al klaar. En dat stuk geen over een opmerking van Rucky of over Rucky.
Maar toch wakker je het nu wel weer aan :X dus wat is mijn verzonnen draai?
Ga
weg
}:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 18 oktober 2012 @ 00:30:39 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118109776
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is het weer hommelus?

Dit topic staat de hele avond al boven in mijn AT's ! :D
Echt hè, en ze houden het een hele dag uit :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:31:07 #69
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118109796
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je had op zijn minst nog even op mijn post kunnen reageren. :*
Oh, ja, om eerlijk te zijn had ik geen zin om er verder op in te gaan weer. Ik heb 'm gelezen en het is je vergeven. Zoiets?
Ook hoi !
pi_118109798
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Echt hè, en ze houden het een hele dag uit :')
Heeft het zin om terug te lezen of is het weer allemaal gezeik? :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:32:04 #71
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118109836
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Heeft het zin om terug te lezen of is het weer allemaal gezeik? :')
Het begint weer nu Yvonne het weer nodig vond er verder op in te gaan :X
Mede door de geweldige quote-meldingen ;)
Ook hoi !
  Admin donderdag 18 oktober 2012 @ 00:32:59 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118109868
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Het begint weer nu Yvonne het weer nodig vond er verder op in te gaan :X
Hé, mag ik, ik ben net thuis :6
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118109880
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Het begint weer nu Yvonne het weer nodig vond er verder op in te gaan :X
Als je zoveel moeite hebt met die enquête's dan klik je toch gewoon dat topic niet aan,
of is dat té simpel?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:33:25 #74
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_118109881
Mods en admin. Heb een TR al gedaan, maar willen jullie wanneer tijd hier even naar kijken? (en naar de feedback van mijn report voor uitleg?)

Tonio
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_118109906
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hé, mag ik, ik ben net thuis :6
en je mot je toch effe uitleven nietwaar? :7
  One tough cookie donderdag 18 oktober 2012 @ 00:34:15 #76
169210 liesje1979
pi_118109920
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hé, mag ik, ik ben net thuis :6
Voor je het weer mist! ->
pi_118109939
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Heeft het zin om terug te lezen of is het weer allemaal gezeik? :')
herhaling van zetten ;)
pi_118110002
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:34 schreef gomi het volgende:

[..]

herhaling van zetten ;)
Tja... hoe help je je eigen forum om zeep :')
  One tough cookie donderdag 18 oktober 2012 @ 00:38:32 #79
169210 liesje1979
pi_118110102
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Tja... hoe help je je eigen forum om zeep :')
Huh? :@
pi_118110165
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Huh? :@
Neeeeeeeeeeee niet jij !
pi_118110198
De mensen van FHF onderling bedoel ik Lies !

Wat een gedoe ! :D
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:41:34 #82
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118110217
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De Sommige mensen van FHF onderling bedoel ik Lies !

Wat een gedoe ! :D
}:|
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_118110233
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:41 schreef Ireth het volgende:

[..]

}:|
sommige :@ :')
  One tough cookie donderdag 18 oktober 2012 @ 00:43:25 #84
169210 liesje1979
pi_118110295
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeee niet jij !
Ik schrok al! _O-
pi_118110332
Zullen we een enquête maken wie een enquête wil en wie geen enquête wil?

Is dat een idee? :o
pi_118110351
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:43 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik schrok al! _O-
:') tut :')
pi_118110400
ik bedoel tut O+

voordat je weer schrikt !
  One tough cookie donderdag 18 oktober 2012 @ 00:45:50 #88
169210 liesje1979
pi_118110408
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zullen we een enquête maken wie een enquête wil en wie geen enquête wil?

Is dat een idee? :o
Been there, done that, al een paar keer. :')
pi_118110415
Nog best gezellig hier ook ! c_/
pi_118110420
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zullen we een enquête maken wie een enquête wil en wie geen enquête wil?

Is dat een idee? :o
Nee ga het vuurtje nou niet weer opstoken het was net klaar jij vlegel :(
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118110433
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Been there, done that, al een paar keer. :')
serieus ? :D
  One tough cookie donderdag 18 oktober 2012 @ 00:47:13 #92
169210 liesje1979
pi_118110470
quote:
11s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

serieus ? :D
Yep.

Ga schilderen of een griek vervelen ofzo, kssst! :*
pi_118110471
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Nee ga het vuurtje nou niet weer opstoken het was net klaar jij vlegel :(
Ja nouhou....... ik had het druk met klussen de hele avond :o maar nu heb ik wel effe tijd
pi_118110485
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:47 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Yep.

Ga schilderen of een griek vervelen ofzo, kssst! :*
Ik ga zo braaf slapen oO<
pi_118110541
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nog best gezellig hier ook ! c_/
de sc ook hoor :)
pi_118110545
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja nouhou....... ik had het druk met klussen de hele avond :o maar nu heb ik wel effe tijd
Minder foundation gebruiken tijdens het stuken van je gezicht >:) Of bedoel je klussen in huis? Dat kunne vrouwen toch niet! :o
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118110591
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:48 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Minder foundation gebruiken tijdens het stuken van je gezicht >:) Of bedoel je klussen in huis? Dat kunne vrouwen toch niet! :o
Ik gebruik nooit foundation :{w en ik kan wél klussen :7

en nu ga ik slapen :')

doei oO<
pi_118110672
Slapen goed idee daar is het gisternacht niet echt veel van gekomen :{w
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118110727
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Been there, done that, al een paar keer. :')
sorry :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  Admin donderdag 18 oktober 2012 @ 00:56:16 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118110802
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Poeke het volgende:
Mods en admin. Heb een TR al gedaan, maar willen jullie wanneer tijd hier even naar kijken? (en naar de feedback van mijn report voor uitleg?)

Tonio
Ik ga kijken, user was me al eerder negatief opgevallen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 18 oktober 2012 @ 01:01:41 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118110985
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:34 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Voor je het weer mist! ->
Ik ben als de dood iets te missen ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  One tough cookie donderdag 18 oktober 2012 @ 01:02:43 #102
169210 liesje1979
pi_118111030
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ben als de dood iets te missen ;)
Ik ook, en ik had de post van Poeke gemist. :@ :'(
pi_118112070
* komrad pakt de popcorn :P of ben ik te laat :'(

on topic: die opmerking in het poeke topic was weer een mooi voorbeeld hoe het niet moet :N blijkbaar is het voor sommigen sport om zo veel mogelijk ongefundeerde meningen te doppen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Admin donderdag 18 oktober 2012 @ 01:58:31 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118112417
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:43 schreef komrad het volgende:
* komrad pakt de popcorn :P of ben ik te laat :'(

on topic: die opmerking in het poeke topic was weer een mooi voorbeeld hoe het niet moet :N blijkbaar is het voor sommigen sport om zo veel mogelijk ongefundeerde meningen te doppen
Je bent te laat :6
Ja, en op dat soort opmerkingen willen we graag op geattendeerd worden ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118132972
Hoi,

ik heb zojuist mijn topic 'gratis haar knippen in Tilburg' geplaatst in vraag en aanbod, maar het topic is gesloten omdat diensten daar niet mogen worden aangeboden. Het gaat om modellen die ik zoek ivm kappersopleiding.

Mij werd aangeraden om te vragen of het hier, op FHF wel mag. Dus bij deze...

Rita Sue
  One tough cookie donderdag 18 oktober 2012 @ 18:38:11 #106
169210 liesje1979
pi_118136503
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:15 schreef RitaSue het volgende:
Hoi,

ik heb zojuist mijn topic 'gratis haar knippen in Tilburg' geplaatst in vraag en aanbod, maar het topic is gesloten omdat diensten daar niet mogen worden aangeboden. Het gaat om modellen die ik zoek ivm kappersopleiding.

Mij werd aangeraden om te vragen of het hier, op FHF wel mag. Dus bij deze...

Rita Sue
Leuk aanbod en natuurlijk is dat hier welkom!
pi_118136866
Dank je! Ik plaats het topic vanavond opnieuw.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 22:35:50 #108
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118149742
*sught* Het is weer gezellig!

Gratis haar knippen in Tilburg (voor dames)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_118155078
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:35 schreef Ireth het volgende:
*sught* Het is weer gezellig!

Gratis haar knippen in Tilburg (voor dames)
Gelukkig wel dankzij een oplettende mod. :)
pi_118155506
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:15 schreef RitaSue het volgende:
Hoi,

ik heb zojuist mijn topic 'gratis haar knippen in Tilburg' geplaatst in vraag en aanbod, maar het topic is gesloten omdat diensten daar niet mogen worden aangeboden. Het gaat om modellen die ik zoek ivm kappersopleiding.

Mij werd aangeraden om te vragen of het hier, op FHF wel mag. Dus bij deze...

Rita Sue
Superleuk! Heb zelf 3 weken geleden als model gezeten voor een andere studente, was zeer geslaagd ^O^
Helaas ben ik geen dame en is m'n haar dus nog wat aan de korte kant ;(
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:20:39 #111
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_118163960
Hier mag niet om geld gevraagd worden.
Japanse YEN's gezocht

En vervolgens krijg je daarna natuurlijk dit:
Europese EURO'S gezocht
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:23:57 #112
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118164082
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:20 schreef Rucky het volgende:
Hier mag niet om geld gevraagd worden.
Japanse YEN's gezocht

En vervolgens krijg je daarna natuurlijk dit:
Europese EURO'S gezocht
Eerste dicht, tweede grapje moet kunnen. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118164793
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:43 schreef destrovel het volgende:

[..]

Superleuk! Heb zelf 3 weken geleden als model gezeten voor een andere studente, was zeer geslaagd ^O^
Helaas ben ik geen dame en is m'n haar dus nog wat aan de korte kant ;(
Thanks! Enne...volgend jaar mag ik ook heren knippen, dus wie weet! ;)
pi_118180480
Waarom wordt er hier geen oproep gedaan om te stemmen ! :o

Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.

Bij deze gedaan :P

Stemt allen gij !
pi_118224719
wat krijgen we nu in FHF we moeten maar een paar negertjes inhuren? Kan dat zo,n discriminatie op fok?
pi_118224772
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:05 schreef lobelletje het volgende:
wat krijgen we nu in FHF we moeten maar een paar negertjes inhuren? Kan dat zo,n discriminatie op fok?
Waar heb jij het over?
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118224900
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Waar heb jij het over?
Ik denk over een post in de SC
pi_118224922
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:09 schreef frederik het volgende:

[..]

Ik denk over een post in de SC
Ah ok ik was nogal verbaasd namelijk ;)
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118225694
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:05 schreef lobelletje het volgende:
wat krijgen we nu in FHF we moeten maar een paar negertjes inhuren? Kan dat zo,n discriminatie op fok?
Kan inderdaad niet, bedankt voor het melden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Admin zondag 21 oktober 2012 @ 00:16:51 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118227660
Nou Rucky, vertel het eens, je gaat een admin in de grond trappen als FHF niet blijft waar het voor bedoeld was?
Plus dat jij je alle topics toe-eigend door alles per pm/dm te 'regelen'
Who died and made you God?

Bedreigingen ben ik niet zo'n fan van..

Ik heb je gister ook al een paar vragen gesteld, ik weet dat je tot laat online blijft dus je hebt 1 uur de tijd om met een fatsoenlijk antwoord te komen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118228137
Malaka, mislis da si uhvatio Boga za muda :(
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118228259
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef FAUSTINO het volgende:
Malaka, mislis da si uhvatio Boga za muda :(
Discriminatie voor de nederlands sprekende Nederlander!
Geen idee wat daar staat namelijk.....
  zondag 21 oktober 2012 @ 00:31:16 #123
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_118228401
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:16 schreef yvonne het volgende:
Nou Rucky, vertel het eens, je gaat een admin in de grond trappen als FHF niet blijft waar het voor bedoeld was?
Plus dat jij je alle topics toe-eigend door alles per pm/dm te 'regelen'
Who died and made you God?

Bedreigingen ben ik niet zo'n fan van..

Ik heb je gister ook al een paar vragen gesteld, ik weet dat je tot laat online blijft dus je hebt 1 uur de tijd om met een fatsoenlijk antwoord te komen.
Ik zit nog steeds met een stapel tijdschriften waar jij om vroeg.
Zoiets bijvoorbeeld?
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  Admin zondag 21 oktober 2012 @ 00:32:20 #124
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118228454
Nee Rucky, geef nou eens eerlijk antwoord, je draait en draait, nu eens zeggen wat je te zeggen hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118228461
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:28 schreef vannelle het volgende:

[..]

Discriminatie voor de nederlands sprekende Nederlander!
Geen idee wat daar staat namelijk.....
Word een beetje chagrijnig, Waarom denkt iemand zo belangrijk te zijn om zulke uitspraken te doen als je het ergens niet mee eens bent mag je dat gerust van mij uiten maar wel in een wat nettere vorm. Op deze manier word het een rommeltje namelijk.

Dat moet niemand hier willen.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  Admin zondag 21 oktober 2012 @ 00:32:47 #126
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118228482
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef FAUSTINO het volgende:
Malaka, mislis da si uhvatio Boga za muda :(
Googletranslate kan het niet vinden :'(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118228519
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Googletranslate kan het niet vinden :'(
_O-
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118228645
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Googletranslate kan het niet vinden :'(
Probeerde jij het ook al? ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Admin zondag 21 oktober 2012 @ 00:37:48 #129
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118228682
Opschieten want ik wil naar bed:
quote:
'Houd dit forum waar het voor bedoeld is ja en anders trap ik een admin in de grond!'
Wie denk jij te zijn en waarom bedreig je mij.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 21 oktober 2012 @ 00:42:14 #130
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_118228846
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef yvonne het volgende:
Nee Rucky, geef nou eens eerlijk antwoord, je draait en draait, nu eens zeggen wat je te zeggen hebt.
Dat ik draai en draai dat komt misschien zo over maar dat is nou eenmaal niet anders. Het is geen geheim maar het gaat niemnd anders aan.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zondag 21 oktober 2012 @ 00:42:42 #131
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_118228862
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:42 schreef Rucky het volgende:

[..]

Dat ik draai en draai dat komt misschien zo over maar dat is nou eenmaal niet anders. Het is geen geheim maar het gaat niemnd anders aan.
wel als je zulke uitspraken doet ruck!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  Admin zondag 21 oktober 2012 @ 00:44:00 #132
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118228917
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:42 schreef Rucky het volgende:

[..]

Dat ik draai en draai dat komt misschien zo over maar dat is nou eenmaal niet anders. Het is geen geheim maar het gaat niemnd anders aan.
quote:
'Houd dit forum waar het voor bedoeld is ja en anders trap ik een admin in de grond!'
Wie denk jij te zijn en waarom bedreig je mij.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † zondag 21 oktober 2012 @ 00:44:46 #133
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118228947
Je hebt teveel geduld Yvonne.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_118228952
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Googletranslate kan het niet vinden :'(
Of het nu zo vriendelijk is vraag ik me af :
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=%5Bmalaka :)
pi_118228979
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:42 schreef Rucky het volgende:

[..]

Dat ik draai en draai dat komt misschien zo over maar dat is nou eenmaal niet anders. Het is geen geheim maar het gaat niemnd anders aan.
Je zeurt en zuigt op FHF, bedreigt nu zelfs mensen en dat gaat ons aan.
Dus geef nu eens antwoord op de vraag van Yvonne.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_118228993
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:44 schreef frederik het volgende:

[..]

Of het nu zo vriendelijk is vraag ik me af :
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=%5Bmalaka :)
Maar daar staat ook,

quote:
malaka

1.a.) The Greek word for "wanker" usually used in a friendly manner between people that are good friends (thus eliminating the possibilities of misunderstanding the meaning and/or starting a fight) or b.) for abusive purposes,aka in english: "asshole".

2. A type of cheese that is made only in the Greek island of Krete
1.a.) Hello "malaka"! b.) Get outta here you "malaka",before i...

2. Pass the malaka,it's very tasty!
*)
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  Admin zondag 21 oktober 2012 @ 00:53:36 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118229274
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je hebt teveel geduld Yvonne.
Dat breekt me wel vaker op DK O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118229344
quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat breekt me wel vaker op DK O+
Geduld hebben is een schone zaak :) Maar koffie zou fijn zijn...
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  Admin zondag 21 oktober 2012 @ 00:57:20 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118229402
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:55 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Geduld hebben is een schone zaak :)
Als je teveel geduld hebt gaan ze op je staan en denken ze dat ze d'r voeten aan je af kunt vegen :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 21 oktober 2012 @ 00:58:10 #140
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_118229441
quote:
13s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:44 schreef yvonne het volgende:

[..]


[..]

Wie denk jij te zijn en waarom bedreig je mij.
Als jij het opvat dat ik jou bedreig dan vat je het verkeerd op.
-O-
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zondag 21 oktober 2012 @ 00:59:07 #141
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_118229467
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als je teveel geduld hebt gaan ze op je staan en denken ze dat ze d'r voeten aan je af kunt vegen :)
is dat het in de grond trappen dan???
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_118229479
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als je teveel geduld hebt gaan ze op je staan en denken ze dat ze d'r voeten aan je af kunt vegen :)
Daarom gebeuren er bij mij nog weleens ''ongelukjes'' als je snapt wat ik bedoel.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  Admin zondag 21 oktober 2012 @ 01:01:49 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118229567
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:58 schreef Rucky het volgende:

[..]

Als jij het opvat dat ik jou bedreig dan vat je het verkeerd op.
-O-
quote:
'Houd dit forum waar het voor bedoeld is ja en anders trap ik een admin in de grond!'
Nog 14 minuten
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 21 oktober 2012 @ 01:12:09 #144
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_118229969
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je hebt teveel geduld Yvonne.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Admin zondag 21 oktober 2012 @ 01:12:18 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118229976
Klaar, mooi geweest nu.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 21 oktober 2012 @ 01:12:34 #146
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_118229988
nog 3 min... :+

oops yvonne.. je bent te vroeg ;)
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zondag 21 oktober 2012 @ 01:18:26 #147
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_118230200
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:58 schreef Rucky het volgende:

[..]

Als jij het opvat dat ik jou bedreig dan vat je het verkeerd op.
-O-
En zo maak jij je er elke keer weer makkelijk van af :o
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_118230269
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef Ehhe het volgende:

[..]

En zo maak jij je er elke keer weer makkelijk van af :o
Dat antwoord zal hij je vl even schuldig blijven ^O^
  zondag 21 oktober 2012 @ 01:27:27 #149
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_118230515
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 01:20 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dat antwoord zal hij je vl even schuldig blijven ^O^
Voor altijd, ja. Want daar komt geen antwoord op.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_118230565
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 01:27 schreef Ehhe het volgende:

[..]

Voor altijd, ja. Want daar komt geen antwoord op.
Het streepje door de naam zal ook een reden zijn van geen antwoorden ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 01:30:08 #151
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_118230624
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 01:28 schreef Laysa het volgende:

[..]

Het streepje door de naam zal ook een reden zijn van geen antwoorden ;)
ik gok dat ehhe op wat anders doelt
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_118230726
Wat is dat toch die geheimzinnigheden die hier rondwaren.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zondag 21 oktober 2012 @ 01:33:24 #153
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_118230748
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 01:28 schreef Laysa het volgende:

[..]

Het streepje door de naam zal ook een reden zijn van geen antwoorden ;)
Dat begreep ik al toen yvonne zei 'je hebt nog een uur'.
Ik doel idd ergens anders op, wat dolfie zegt. Rucky heeft een gewoonte om heel veel interessantdoenerij-dingen te roepen en als iemand om opheldering vraagt wordt het genegeerd of overheen gepraat. Zeg dan gewoon dat je zelf ook niet weet wat je zegt :P
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_118230817
Zoals heel veel mensen die heer meelezen, was mij dat ook opgevallen. Heel irritant. Maar dat is nu wel even voorbij :P
  Admin zondag 21 oktober 2012 @ 01:40:37 #155
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118230935
Stelletje relneuzen, moet je die views zien :o
Maar nu er allemaal nieuwe meelezen, wel meedoen straks met de kerstpakketten-aktie hè!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118230954
:@.
  One tough cookie zondag 21 oktober 2012 @ 01:41:43 #157
169210 liesje1979
pi_118230959
En na jouw post weer gelijk 11 erbij ofzo.
  zondag 21 oktober 2012 @ 01:42:08 #158
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_118230972
Ik ben te laat he?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_118230982
Je moeder! :(
  zondag 21 oktober 2012 @ 01:43:20 #160
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_118230993
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 01:40 schreef yvonne het volgende:
Stelletje relneuzen, moet je die views zien :o
Maar nu er allemaal nieuwe meelezen, wel meedoen straks met de kerstpakketten-aktie hè!
tuurlijk!!!

plus ik kan nog wel hulp gebruiken bij een plaatselijke sint actie :+

dus ik zal hier ook even een topic openen :+
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_118230996
Nou...nu het voorbij is kunnen we best gaan slapen :')
Trusten :W
pi_118231003
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 01:42 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben te laat he?
Jij nooit.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zondag 21 oktober 2012 @ 01:43:53 #163
6941 APK
Factual, I think.
pi_118231006
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 01:40 schreef yvonne het volgende:

Stelletje relneuzen, moet je die views zien :o
Maar nu er allemaal nieuwe meelezen, wel meedoen straks met de kerstpakketten-aktie hè!


Elk nadeel hep ze voordeel :7
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 21 oktober 2012 @ 01:44:28 #164
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_118231020
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 01:43 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Jij nooit.
Ermahgerd dan kan ik met een gerust hart zo naar bed nadat ik onder het bed en in de kast heb gekeken. Want enge film :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 21 oktober 2012 @ 01:44:56 #165
6941 APK
Factual, I think.
pi_118231039
...voor mensen wie zijn anderen een hoog hart toedragen :7
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Admin zondag 21 oktober 2012 @ 01:50:14 #166
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118231159
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 01:43 schreef Laysa het volgende:
Nou...nu het voorbij is kunnen we best gaan slapen :')
Trusten :W
Ik wilde het nog rekken, maar meer zat er niet in :) Trusten laysa :*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 oktober 2012 @ 01:51:54 #167
163650 Greys
pi_118231199
quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2012 01:43 schreef APK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Elk nadeel hep ze voordeel :7
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 21 oktober 2012 @ 02:01:12 #168
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_118231429
quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef APK het volgende:
...voor mensen wie zijn anderen een hoog hart toedragen :7
Whut :?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 21 oktober 2012 @ 02:04:22 #169
6941 APK
Factual, I think.
pi_118231510
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 02:01 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Whut :?
Cruijffiaans ;)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 21 oktober 2012 @ 02:05:30 #170
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_118231528
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 02:04 schreef APK het volgende:

[..]

Cruijffiaans ;)
Ach, tuurlijk 8)7

:*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_118231645
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 02:05 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ach, tuurlijk 8)7

:*
Als je niet ken winnen, moet je zorgen dat je niet verliest. (8>
  zondag 21 oktober 2012 @ 02:35:20 #173
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_118232071
quote:
6s.gif Op zondag 21 oktober 2012 02:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Als je niet ken winnen, moet je zorgen dat je niet verliest. (8>
Ja :D :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_118232119
Hopelijk word mijn reactie in een topic niet weggemod word want dat was best wel serieus :@ Dus laten staan je weet maar nooit namelijk.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zondag 21 oktober 2012 @ 04:30:13 #175
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_118233147
Zoals beloofd (en wat je beloofd moet je doen), wil ik hier even reageren over de afgelopen bans.

Nu zie ik ze alleen in FHF, in andere topics kom ik wel, maar dat is echt sporadisch. En meestal lees ik dat alleen.
Dus ik kan alleen over FHF wat zeggen.
Volgens mij zitten er op Fok! heul veul mensen. En als je heul veul mensen bij elkaar zet, kan dat wrijving geven. Da's heel normaal, werkt IRL ook zo. Om er voor te zorgen dat het niet helemaal uit de klauwen loopt heb je IRL wetten en politie en op een forum heb je regels en mods.

So far so good en in een ideale wereld zou het werken.
Maar het werk niet.
Dat bleek een maand ofzo geleden, discussie liep uit de klauwen, modder ging over en weer, het was dikke pret, maar niet heus. Toen is er vanuit het "bestuur" bepaald: Dit willen we niet meer, we gaan de teugels strakker aantrekken. Dat ik dat persoonlijk onzin vind, doet nu niet terzake.

Maar goed, nu terugkomend op de afgelopen dagen.
Ik noem hierbij namen, want het ik vind het onzin om overal 'piep' bij te zetten.
Inlognaam ergert zich dood aan de ééndagsvliegen die zich alleen aanmelden om een enquete voor elkaar te krijgen. Mag in mijn ogen, zelf zal het me aan me arie jeuken. Hij krijgt het echter wel voor elkaar om daar een rel uit te slepen en een ban voor te krijgen.
Persoonlijk vind ik dat hij aardig kon doorzeiken, maar ook als moderator kan je dan zeggen: "nu punt er achter en klaar!"
Zijn aanpak om daarna een PM te sturen was misschien niet handig, maar ja...da's gebeurd.

Dan denk je, nu is het klaar en over...maar nee.
Dan is Rucky aan de beurt. Die maakt een onschuldig grapje over negers inhuren en gelijk hangt lobelletje aan de lijn. Alle negers zijn lief en mot je afblijven, want dicriminatie! Helaas gaan er bij lobelletje gelijk alle alarmbellen af, want die was er ook als de kippen bij toen er wat computers verdeeld werden. Wat kan dat mens/die lul zeiken! En toen hij/zij (geen idee wat het is) geen gehoor kreeg, de PM van fokkers begon vol te spammen.

Dan ga ik me ergeren en wat getallen nazoeken.
15.000 berichten van Rucky...tja, daar kan wel eens iets tussenstaan wat niet politiek correct is. Aan de andere kant lobelletje met 74 berichten waarbij het gros bestaat uit zuigen en klieren.
En wat doet "het bestuur"?
Die duiken allemaal naar FHF om daar joviaal samen te gaan (aan)modderen. Wat ons 'gewone gebruikers' verweten wordt (het samenklieken), doen de mods en admins dan net zo (alleen dan met het dreigement: "als je er wat van zegt, krijg je een ban, of gooien we de SC op slot").

Concluderend: Je moet binnen een organisatie als Fok! mods en admins hebben.
Maar ze moeten deze functie niet voor zichzelf gebruiken en zeker niet misbruiken.
Dat zal zeker niet meehelpen in een kerstpaketten actie.
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 oktober 2012 @ 11:54:10 #176
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_118236242
[Gratis] Dinerbon t.w.v. ¤ 40,00 Deze mag dicht, de bon is goed terechtgekomen :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_118236749
Even voor liesje,

quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2012 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
Namen hoeven niet op FOK
Hij heb zijn voornaam gewoon in zijn OP staan dus nou ben je echt een klein beetje aan het overdrijven }:|
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:28:11 #178
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118236951
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:19 schreef FAUSTINO het volgende:
Even voor liesje,

[..]

Hij heb zijn voornaam gewoon in zijn OP staan dus nou ben je echt een klein beetje aan het overdrijven }:|
Ik denk niet dat het bewust overdrijven is, denk dat Lies gewoon niet heeft gezien dat hij het zelf al in zijn OP had staan.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_118237014
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:28 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het bewust overdrijven is, denk dat Lies gewoon niet heeft gezien dat hij het zelf al in zijn OP had staan.
Dat hoop ik dan maar... Beetje interfereren in mijn romantische avances ben ik niet van gediend :+
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  One tough cookie zondag 21 oktober 2012 @ 12:43:58 #180
169210 liesje1979
pi_118237359
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 04:30 schreef Pulver het volgende:
Zoals beloofd (en wat je beloofd moet je doen), wil ik hier even reageren over de afgelopen bans.

Nu zie ik ze alleen in FHF, in andere topics kom ik wel, maar dat is echt sporadisch. En meestal lees ik dat alleen.
Dus ik kan alleen over FHF wat zeggen.
Volgens mij zitten er op Fok! heul veul mensen. En als je heul veul mensen bij elkaar zet, kan dat wrijving geven. Da's heel normaal, werkt IRL ook zo. Om er voor te zorgen dat het niet helemaal uit de klauwen loopt heb je IRL wetten en politie en op een forum heb je regels en mods.

So far so good en in een ideale wereld zou het werken.
Maar het werk niet.
Dat bleek een maand ofzo geleden, discussie liep uit de klauwen, modder ging over en weer, het was dikke pret, maar niet heus. Toen is er vanuit het "bestuur" bepaald: Dit willen we niet meer, we gaan de teugels strakker aantrekken. Dat ik dat persoonlijk onzin vind, doet nu niet terzake.

Maar goed, nu terugkomend op de afgelopen dagen.
Ik noem hierbij namen, want het ik vind het onzin om overal 'piep' bij te zetten.
Inlognaam ergert zich dood aan de ééndagsvliegen die zich alleen aanmelden om een enquete voor elkaar te krijgen. Mag in mijn ogen, zelf zal het me aan me arie jeuken. Hij krijgt het echter wel voor elkaar om daar een rel uit te slepen en een ban voor te krijgen.
Persoonlijk vind ik dat hij aardig kon doorzeiken, maar ook als moderator kan je dan zeggen: "nu punt er achter en klaar!"
Zijn aanpak om daarna een PM te sturen was misschien niet handig, maar ja...da's gebeurd.

Dan denk je, nu is het klaar en over...maar nee.
Dan is Rucky aan de beurt. Die maakt een onschuldig grapje over negers inhuren en gelijk hangt lobelletje aan de lijn. Alle negers zijn lief en mot je afblijven, want dicriminatie! Helaas gaan er bij lobelletje gelijk alle alarmbellen af, want die was er ook als de kippen bij toen er wat computers verdeeld werden. Wat kan dat mens/die lul zeiken! En toen hij/zij (geen idee wat het is) geen gehoor kreeg, de PM van fokkers begon vol te spammen.

Dan ga ik me ergeren en wat getallen nazoeken.
15.000 berichten van Rucky...tja, daar kan wel eens iets tussenstaan wat niet politiek correct is. Aan de andere kant lobelletje met 74 berichten waarbij het gros bestaat uit zuigen en klieren.
En wat doet "het bestuur"?
Die duiken allemaal naar FHF om daar joviaal samen te gaan (aan)modderen. Wat ons 'gewone gebruikers' verweten wordt (het samenklieken), doen de mods en admins dan net zo (alleen dan met het dreigement: "als je er wat van zegt, krijg je een ban, of gooien we de SC op slot").

Concluderend: Je moet binnen een organisatie als Fok! mods en admins hebben.
Maar ze moeten deze functie niet voor zichzelf gebruiken en zeker niet misbruiken.
Dat zal zeker niet meehelpen in een kerstpaketten actie.
Allereerst, fijn dat je het zo netjes verwoord,En zoals je zelf zegt, je hoeft het er niet mee eens te zijn. Bans worden niet besproken dus dit is het laatste wat ik erover zeg: beide mannen gingen ver over de streep. Ik zie niet in waarom dit effect heeft op de kerstpakketten actie maar dat zullen we dan tzt wel zien,

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:28 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het bewust overdrijven is, denk dat Lies gewoon niet heeft gezien dat hij het zelf al in zijn OP had staan.
En dit. :@
pi_118237842
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 04:30 schreef Pulver het volgende:
<heel verhaal>
Jouw mening, sterker nog, op delen jouw waarheid.

Ik sta er versteld van dat je in je hele verhaal 'vergeet' te noemen dat Rucky gisteren een admin bedreigd heeft. En dit is niet de eerste keer dat hij dergelijke taal uitte. Dat gaat werkelijk alle perken te buiten en is niet te vergoelijken. En ja, dan neemt 'het bestuur' maatregelen.

Ook inlognaam heeft zelf de keuze gemaakt dingen te doen die verboden zijn volgens de policy. Beiden weten het hoe en wat.

En verder wat Liesje zei: bans worden niet besproken, dus dit is het laatste wat ik hierover zeg.

Ik hop dat het nu voor iedereen duidelijk is waar de grenzen liggen van wat men kan zeggen en doen. Met betrekking tot FHF en met betrekking tot Fok in het algemeen. Zou logisch en normaal moeten zijn, maar blijkbaar is dit niet voor iedereen zo. Bewaak dat dan ook met elkaar.
En als je twijfelt of iets door de beugel kan, neem contact op met mij of Liesje. Dan kijken wij mee (voor zover we het zelf al niet hebben opgemerkt) en grijpen zo nodig in.

Punt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:07:20 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118237896
Effect op kerspakkettenactie?
Verkapt gedrein of meer? Werkt op mij averechts. Waar kan ik me aanmelden voor deze actie?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118237946
Contact met mods heb ik al eens gehad toen mijn persoonlijke situatie op een nare manier ter sprake kwam en min of meer belachelijk gemaakt werd.
Ging over iets wat erg kwetsend was en degenen die dat deden waren van die situatie op de hoogte.
Maar dat werd normaal gevonden, moest maar kunnen.
Dus contact opnemen met een mod is niet altijd de oplossing.
Actie wordt blijkbaar vooral ondernomen als er al een mod oid bij betrokken is.
pi_118237954
quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:07 schreef Copycat het volgende:
Effect op kerspakkettenactie?
Verkapt gedrein of meer? Werkt op mij averechts. Waar kan ik me aanmelden voor deze actie?
Ik ga er binnenkort mee aan de slag en dan zal het niet te missen zijn in FHF. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_118238013
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:09 schreef vannelle het volgende:
Contact met mods heb ik al eens gehad toen mijn persoonlijke situatie op een nare manier ter sprake kwam en min of meer belachelijk gemaakt werd.
Ging over iets wat erg kwetsend was en degenen die dat deden waren van die situatie op de hoogte.
Maar dat werd normaal gevonden, moest maar kunnen.
Dus contact opnemen met een mod is niet altijd de oplossing.
Actie wordt blijkbaar vooral ondernomen als er al een mod oid bij betrokken is.
Vervelend dat je het zo ervaren hebt.
In mijn herinnering hebben we altijd gereageerd als er kwetsende dingen werden gezegd, ook al kon dat misschien niet op het moment zelf. Kun je ons per PM toelichten over welke situatie je het hebt?
Want ik kan me er zo even geen beeld bij vormen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_118238030
Ik durf het bijna niet te zeggen. maar toch wel :D
Dit hele gezeik en geziek is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger dan het gejank van de RLS indertijd.... (8>
Dat het mogelijk is _O-
pi_118238032
Ik zal je zo een pm sturen. ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:15:10 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118238068
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:13 schreef Laysa het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen. maar toch wel :D
Dit hele gezeik en geziek is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger dan het gejank van de RLS indertijd.... (8>
Dat het mogelijk is _O-
Ik bedacht net hetzelfde.
En met de geest van dit subforum in mijn achterhoofd, maakt dat het eigenlijk nog treuriger.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118238106
quote:
11s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik bedacht net hetzelfde.
En met de geest van dit subforum in mijn achterhoofd, maakt dat het eigenlijk nog treuriger.
Vooral schandalig hoe een handjevol mensen denkt dit forum te kunnen claimen voor zelfverheerlijking en vervolgens de FOK!crew die keihard werkt aan het voortbestaan van het forum als geheel een beetje gaan lopen trappen als er niet naar hun pijpen gedanst wordt en ook het gemanipuleer niet meer lijkt te helpen.
Ja doei.
pi_118238153
quote:
11s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik bedacht net hetzelfde.
En met de geest van dit subforum in mijn achterhoofd, maakt dat het eigenlijk nog treuriger.
Dat dus....De narigheid en afgunst en egoistische kreten druipen er van af. Wat echt heel jammer is. Eerst volgde ik dit subforum vanwege de mooie dingen die er gebeurde. Nu lees ik het standaard in het weekend vanwege het gerel.
Kan toch echt niet de bedoeling zijn
pi_118238187
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vooral schandalig hoe een handjevol mensen denkt dit forum te kunnen claimen voor zelfverheerlijking en vervolgens de FOK!crew die keihard werkt aan het voortbestaan van het forum als geheel een beetje gaan lopen trappen als er niet naar hun pijpen gedanst wordt en ook het gemanipuleer niet meer lijkt te helpen.
Een mening hebben is een ding gaan dreigen is gewoon een stap te ver.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:20:09 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118238192
Ik heb met open bek zitten bijlezen. Waar haal je het lef vandaan? En de arrogantie?
En vooral de kracht om yvonne de grond in te trappen.

Om bij RLS te blijven: Walchelijk!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118238303
quote:
15s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb met open bek zitten bijlezen. Waar haal je het lef vandaan? En de arrogantie?
En vooral de kracht om yvonne de grond in te trappen.

Om bij RLS te blijven: Walchelijk!
Tegen wie heb je het nu eigenlijk?
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118238309
En als men het er niet mee eens is met hoe het hier gaat opent men toch zelf www.helpjezelfhelpeenander.nl/forum ofzo. 't Wordt tijd dat FHF weer gaat om de mensen die de hulp nodig hebben in plaats van om de mensen die rechten denken te kunnen ontlenen aan het helpen van die mensen.
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:27:10 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118238347
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:25 schreef FAUSTINO het volgende:

Tegen wie heb je het nu eigenlijk?
Tegen niemand in het bijzonder, anders had ik wel iemand gequote.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118238446
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
En als men het er niet mee eens is met hoe het hier gaat opent men toch zelf www.helpjezelfhelpeenander.nl/forum ofzo. 't Wordt tijd dat FHF weer gaat om de mensen die de hulp nodig hebben in plaats van om de mensen die rechten denken te kunnen ontlenen aan het helpen van die mensen.
Er gebeurt schijnbaar enorm veel achter de schermen en dan heb ik het niet over wat de moderatie betreft maar onderling. Daar doe ik dan weer niet aan mee echter het gebeurt het maakt het alles alleen maar waziger en moeilijker.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 oktober 2012 @ 13:32:47 #197
163650 Greys
pi_118238448
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:20 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Een mening hebben is een ding gaan dreigen is gewoon een stap te ver.
Ook die mening wordt op een gegeven moment irritant hoor, als die al meerdere keren hier in FB en per PM/dm met de mods besproken is en je (algemeen, niet jij) je niet bij de beslissing neer kunt leggen.

Soms is niet iedereen het eens met 'een beleid'.
Als dat dan inhoudt dat diegene(n) die het er niet mee eens zijn dan zich FHF maar naar zich toe trekken, dingen buiten het forum willen afhandelen en gaan drammen 'doe het nou eens hoe wij het willen of anders...' dan vind ik nog dat de mods bijzonder veel geduld hebben gehad :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118238522
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Ook die mening wordt op een gegeven moment irritant hoor, als die al meerdere keren hier in FB en per PM/dm met de mods besproken is en je (algemeen, niet jij) je niet bij de beslissing neer kunt leggen.

Soms is niet iedereen het eens met 'een beleid'.
Als dat dan inhoudt dat diegene(n) die het er niet mee eens zijn dan zich FHF maar naar zich toe trekken, dingen buiten het forum willen afhandelen en gaan drammen 'doe het nou eens hoe wij het willen of anders...' dan vind ik nog dat de mods bijzonder veel geduld hebben gehad :)
Dit, en dan vooral dat eerste. Van de zótten. Ik dacht altijd dat het helpen van mensen altijd voldoening bracht omdat je of als gever of als zelfs toeschouwer ziet dat die ander daar zo gelukkig van wordt en dankbaar is en weer verder kan. Hier lijkt het meer te gaan om de credits/kudo's die de gever krijgt te gaan en als er niet genoeg aandacht voor is hoe goed die mensen wel niet zijn dat het dan maar 'via dm/pm geregeld moet worden omdat ze anders geen goede hulp kunnen bieden', alsof ze bang zijn dat een ánder wel eens wat bij zou kunnen dragen wat minder doet voor hun eigen karma-points.
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:37:24 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118238561
Hiermee ga ik mezelf niet populair maken ... maar werkt een sc in dit specifieke onderdeel dat 'troondenken' van bepaalde users niet een beetje in de hand?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:38:30 #200
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_118238587
quote:
11s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:37 schreef Copycat het volgende:
Hiermee ga ik mezelf niet populair maken ... maar werkt een sc in dit specifieke onderdeel dat 'troondenken' van bepaalde users niet een beetje in de hand?
After this, I love you even more O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_118238601
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Ook die mening wordt op een gegeven moment irritant hoor, als die al meerdere keren hier in FB en per PM/dm met de mods besproken is en je (algemeen, niet jij) je niet bij de beslissing neer kunt leggen.

Soms is niet iedereen het eens met 'een beleid'.
Als dat dan inhoudt dat diegene(n) die het er niet mee eens zijn dan zich FHF maar naar zich toe trekken, dingen buiten het forum willen afhandelen en gaan drammen 'doe het nou eens hoe wij het willen of anders...' dan vind ik nog dat de mods bijzonder veel geduld hebben gehad :)
Natuurlijk het was gewoon een opmerking van mijn kant van een mening is tot daar aan toe gaan dreigen is een stap te ver. Kijk wat dat betreft heb ik dus een aantal keer een mening geven over bepaalde zaken daar word naar geluisterd en deels ook opgepakt. Verder prima en je kunt ook niet verwachten dat alles naar jou hand gaat.

Dat zaken buitenom het forum worden geregeld ben ik het dus ook niet mee eens vooral wat ik gisteren heb mee moeten maken was voor mij echt een stap te ver. Maar dat is inmiddels al goed opgepakt en opgelost. En dat was meer dan terecht het werd op een punt enorm kinderachtig.

quote:
11s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:37 schreef Copycat het volgende:
Hiermee ga ik mezelf niet populair maken ... maar werkt een sc in dit specifieke onderdeel dat 'troondenken' van bepaalde users niet een beetje in de hand?
Mee eens voor mij gevoel :@
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:39:43 #202
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118238612
quote:
11s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:37 schreef Copycat het volgende:
Hiermee ga ik mezelf niet populair maken ... maar werkt een sc in dit specifieke onderdeel dat 'troondenken' van bepaalde users niet een beetje in de hand?
Kijkend naar wie er allemaal gebruik maken van die SC (ja ik voel me aangesproken :P ) denk ik dat dat nog wel meevalt...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_118238681
Om in te gaan op dingen buiten het forum doen,

Ik heb in PM wel eens het volgende te horen gekregen "Voor wat het waard is, ik berbaasde me ooit over het feit dat van jou alles zo ópen moest ", terwijl ik ook wel eens iets via PM/DM geregeld heb.
Bij de meeste dingen zijn FHF users voor mij gelijk, en gaat alles dus open, juist niet via PM/DM (om mensen gelijke kansen te geven), maar soms zijn users niet gelijk voor je (omdat de een wel dingen kan krijgen zonder dat daar porto voor nodig is, en de ander niet), en doe je je actie juist maar via DM/PM om geen scheve gezichten te geven richting andere users.

Soms is de keuze om iets per dm/pm te doen, en niet via het forum dus een bewuste keuze.
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:42:44 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118238687
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:39 schreef Ireth het volgende:
Kijkend naar wie er allemaal gebruik maken van die SC (ja ik voel me aangesproken :P ) denk ik dat dat nog wel meevalt...
Daarom zei ik bewust bepaalde users, omdat dat natuurlijk niet voor iedereen opgaat. Bij lange na niet, gelukkig.
Maar dat doet imo niks af aan het risico dat het wel gebeurt en dat zie je wederom imo hier keer op keer terug.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 oktober 2012 @ 13:44:41 #205
163650 Greys
pi_118238740
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:42 schreef frederik het volgende:
Om in te gaan op dingen buiten het forum doen,

Ik heb in PM wel eens het volgende te horen gekregen "Voor wat het waard is, ik berbaasde me ooit over het feit dat van jou alles zo ópen moest ", terwijl ik ook wel eens iets via PM/DM geregeld heb.
Bij de meeste dingen zijn FHF users voor mij gelijk, en gaat alles dus open, juist niet via PM/DM (om mensen gelijke kansen te geven), maar soms zijn users niet gelijk voor je (omdat de een wel dingen kan krijgen zonder dat daar porto voor nodig is, en de ander niet), en doe je je actie juist maar via DM/PM om geen scheve gezichten te geven richting andere users.

Soms is de keuze om iets per dm/pm te doen, en niet via het forum dus een bewuste keuze.
Een keer per PM/dm een praktisch detail afhandelen van een hulpvraag die gewoon op het forum wordt behandeld is heel iets anders dan roepen dat je 'de hulpvragen wel even je eigen dm/PM in trekt'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118238751
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:39 schreef Ireth het volgende:

[..]

Kijkend naar wie er allemaal gebruik maken van die SC (ja ik voel me aangesproken :P ) denk ik dat dat nog wel meevalt...
Het open laten van de SC staat wat mij betreft nog steeds ter discussie. Er zijn redenen waarom hij wellicht beter dicht zou moeten, maar aan de andere kant zijn er ook goede redenen (en users) om hem open te houden.
Ik zou het heel vervelend vinden als de SC dicht zou moeten, om die groep users die daar gewoon gezellig meepost en die ik gelukkig ook tegengeluiden zie maken als anderen over de schreef gaan. Maar als we merken dat de achterkamertjepolitiek die bij een aantal users nu heerst niet verandert (en ook ik denk dat de SC hierin voedt) dan is er dikke kans dat hij toch dicht gaat. Omdat het dan FHF als geheel schaadt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_118238778
quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Een keer per PM/dm een praktisch detail afhandelen van een hulpvraag die gewoon op het forum wordt behandeld is heel iets anders dan roepen dat je 'de hulpvragen wel even je eigen dm/PM in trekt'.
Ja doei.
pi_118238810
quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Een keer per PM/dm een praktisch detail afhandelen van een hulpvraag die gewoon op het forum wordt behandeld is heel iets anders dan roepen dat je 'de hulpvragen wel even je eigen dm/PM in trekt'.
Zo doe ik het ook en er zijn users die het gewoon niet kenbaar durven te maken dat ze iets willen hebben wat ik hier soms aanbied zulke dingen gaan per PM wat ik wel betreur overigens. Maar nee verder dan dat moet het niet gaan.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:50:20 #209
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118238862
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:48 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook en er zijn users die het gewoon niet kenbaar durven te maken dat ze iets willen hebben wat ik hier soms aanbied zulke dingen gaan per PM wat ik wel betreur overigens. Maar nee verder dan dat moet het niet gaan.
Ow... ik heb je ook dmv een pm gevraagd of ik 2 boeken over mocht nemen tegen verzendkosten :D Heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat dat als vervelend of zo ervaren kon worden :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_118238915
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:50 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ow... ik heb je ook dmv een pm gevraagd of ik 2 boeken over mocht nemen tegen verzendkosten :D Heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat dat als vervelend of zo ervaren kon worden :D
Dat is het niet geloof mij daar is niets vervelends aan anders had ik je dat echt wel kenbaar gemaakt. Echter zijn er users die gewoon de angst hebben als zij om iets vragen volledig afgefakkeld te worden.

Dat is vervelend.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118238963
Het is geen probleem om sommige zaken per DM/PM af te handelen. Soms is dat gewoon makkelijker of speelt gêne een rol.
Maar - zoals anderen al zeiden- als mensen hulpvragen 'naar zich gaan toetrekken' op die manier: dat is duidelijk niet de bedoeling en riekt wat mij betreft naar zelfverheerlijking.
En ik dacht toch écht niet dat FHF daarvoor was bedoeld.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 oktober 2012 @ 13:54:43 #212
163650 Greys
pi_118238999
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:50 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ow... ik heb je ook dmv een pm gevraagd of ik 2 boeken over mocht nemen tegen verzendkosten :D Heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat dat als vervelend of zo ervaren kon worden :D
Dat zal wel vaker gebeuren en dat is (volgens mij) de irritatie ook niet.
Het gaat puur om mensen die hier zonder gene alsof ze de FHF Oppergod zijn in het openbaar roepen dat ze 'de hulpvragen wel even de PM/dm in trekken' en blijven jengelen omdat het op het forum zelf niet naar hun zin gaat omdat er for crying out loud wel eens een enquete langs komt die ze niet willen zien ofzo.
Daarbij ook steeds de crew - die met de allerbeste intenties hun vrije tijd steken in het FOK! waar iedereen zich zo vermaakt - steeds nog even afvallen en natrappen.

Het gedreins en gedram was gewoon niet meer van de lucht en op het moment dat er naast kinderachtig gestampvoet ook nog dreigementen bij komen dan is daar ineens de grens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118239046
Al moet ik er persoonlijk voor zorgen dat die kerstpakkettenactie weer een succes wordt :{w maar dan wil ik daar wel kudo's voor. Natuurlijk.
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:57:06 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118239085
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
Al moet ik er persoonlijk voor zorgen dat die kerstpakkettenactie weer een succes wordt :{w maar dan wil ik daar wel kudo's voor. Natuurlijk.
Ik neem je persoonlijk op mijn frêle schouders. Virtueel dan, hè ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:57:37 #215
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118239096
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
Al moet ik er persoonlijk voor zorgen dat die kerstpakkettenactie weer een succes wordt :{w maar dan wil ik daar wel kudo's voor. Natuurlijk.
Ik doe mee!!! Kerstpakketten zijn O+ Kan er nu al plezier van hebben door te bedenken wat je allemaal zou kunnen geven :Y
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_118239159
Wat ik wel had bedacht voor de kerstpakkettenactie: hier in het VK hebben ze de kitscherigste en leukste kerstkaarten met de zoetsappigste boodschappen ter wereld O+ ( :') ) en dat zette me aan het denken. N.a.v. de kaartjesactie van een tijdje geleden voor de moeder van een FOK!ker is het misschien leuk als mensen ook familieleden of zichzelf op kunnen geven om kerstkaartjes te ontvangen; mensen die er normaal niet zoveel krijgen of mensen die het gewoon superleuk vinden om nog ouderwetse échte kaartjes te krijgen met de post. Ik stuur graag wat mensen een echt kitscherig Brits kaartje! :P Dus niet direct hele pakketten, maar gewoon een leuk kaartje O+
Ja doei.
  One tough cookie zondag 21 oktober 2012 @ 13:59:42 #217
169210 liesje1979
pi_118239173
Natuurlijk wordt de kerstpakettenactie weer een succes!
pi_118239193
Kerstpakketten? die vind ik heel leuk om te krijgen maar ook om te gegeven :@ Kaarten ook wel trouwens.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:02:00 #219
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118239259
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:00 schreef FAUSTINO het volgende:
Kerstpakketten? die vind ik heel leuk om te krijgen maar ook om te gegeven :@ Kaarten ook wel trouwens.
Heb ik vorig jaar ook gedaan! Had een heel leuk pakketje gekregen, maar ook gegeven! Dubbele pret... want "wat hebben we zelf gekregen", maar ook "wat zal de ontvanger er van vinden?!"

En ook nog het feit dat er eens kadootjes onder onze boom lagen waarvan zelfs ik niet wist wat er in zat :D De kadootjes die er normaal onder liggen koop ik altijd zelf ;)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 oktober 2012 @ 14:02:51 #220
163650 Greys
pi_118239291
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:00 schreef FAUSTINO het volgende:
Kerstpakketten? die vind ik heel leuk om te krijgen maar ook om te gegeven :@ Kaarten ook wel trouwens.
Terugleesplezier *O*
Kerstpakkettenactie FHF 2011 *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118239496
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik wel had bedacht voor de kerstpakkettenactie: hier in het VK hebben ze de kitscherigste en leukste kerstkaarten met de zoetsappigste boodschappen ter wereld O+ ( :') ) en dat zette me aan het denken. N.a.v. de kaartjesactie van een tijdje geleden voor de moeder van een FOK!ker is het misschien leuk als mensen ook familieleden of zichzelf op kunnen geven om kerstkaartjes te ontvangen; mensen die er normaal niet zoveel krijgen of mensen die het gewoon superleuk vinden om nog ouderwetse échte kaartjes te krijgen met de post. Ik stuur graag wat mensen een echt kitscherig Brits kaartje! :P Dus niet direct hele pakketten, maar gewoon een leuk kaartje O+
Dat is ook leuk! :Y *O*
Zeker omdat de ontvangers dan ook makkelijker een bijdrage kunnen doen. O+ Want ik hoor vaak genoeg in PM hoe blij mensen zijn met hun pakket en hoe jammer ze het vinden dat ze niet in staat zijn zelf een pakje te maken en te versturen. Ik neem het mee!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 oktober 2012 @ 14:09:59 #222
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_118239545
Wat misschien ook nog een leuk idee is, is om kleinigheidjes te maken/versturen om een kerstboom bij de ontvanger te versieren
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_118239567
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat is ook leuk! :Y *O*
Zeker omdat de ontvangers dan ook makkelijker een bijdrage kunnen doen. O+ Want ik hoor vaak genoeg in PM hoe blij mensen zijn met hun pakket en hoe jammer ze het vinden dat ze niet in staat zijn zelf een pakje te maken en te versturen. Ik neem het mee!
Zoiets werkt beide kanten op inderdaad: het is makkelijk om je voor op te geven dan voor een heel pakket én mensen kunnen makkelijker meedoen omdat de drempel niet zo hoog is. Zelf heb ik ook geen ladingen geld op stapeltjes liggen als arme student, maar 'n kaartje her en der kan ook veel betekenen! Zeker voor eenzame oma's, zieke FOK!kers en natuurlijk gewoon voor de mensen die graag hun huis rond kerst versieren met mooie kaartjes O+
Ja doei.
  Admin zondag 21 oktober 2012 @ 14:10:56 #224
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118239575
Dat lijkt me meer voor FEE Ynske?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118239579
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:09 schreef Ynske het volgende:
Wat misschien ook nog een leuk idee is, is om kleinigheidjes te maken/versturen om een kerstboom bij de ontvanger te versieren
Ja! O+
Ja doei.
pi_118239593
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:13 schreef Laysa het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen. maar toch wel :D
Dit hele gezeik en geziek is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger dan het gejank van de RLS indertijd.... (8>
Dat het mogelijk is _O-
en dat zonder BBQ ! :D
pi_118239596
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:10 schreef yvonne het volgende:
Dat lijkt me meer voor FEE Ynske?
Of in samenwerking met CRE! O+ Zelf dingen maken voor FEE O+ :D
Ja doei.
pi_118239614
Nieuwsgierigheidsvraagje:
Gaan alle kaartjes/pakketten eerst naar een centraal punt zodat adressen centraal blijven of worden er matches gemaakt en worden adressen dan via pm/dm uitgewisseld?
Met pakketten werkt dat wel maar hoe willen jullie dat gaan doen met kaartjes?
  Admin zondag 21 oktober 2012 @ 14:11:58 #229
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118239621
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Of in samenwerking met CRE! O+ Zelf dingen maken voor FEE O+ :D
tof
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118239636
quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:59 schreef liesje1979 het volgende:
Natuurlijk wordt de kerstpakettenactie weer een succes!
Jah.... want ik ga mijzelf opgeven, niet om te geven maar om er eentje te ontvangen ! *O*

:D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 oktober 2012 @ 14:12:56 #231
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_118239640
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Of in samenwerking met CRE! O+ Zelf dingen maken voor FEE O+ :D
ja :D haakwerk uit de kast trekt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_118239663
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef vannelle het volgende:
Nieuwsgierigheidsvraagje:
Gaan alle kaartjes/pakketten eerst naar een centraal punt zodat adressen centraal blijven of worden er matches gemaakt en worden adressen dan via pm/dm uitgewisseld?
Met pakketten werkt dat wel maar hoe willen jullie dat gaan doen met kaartjes?
Het zal in grote lijnen gaan zoals vorig jaar: schenkers en ontvangers melden zich bij mij of Liesje aan en dan ga ik matchen. Waarbij ik kijk naar woonplaatsen als mensen zelf willen bezorgen. Bij opsturen maakt dat natuurlijk niet zoveel uit. :)
En ik denk dat we ook weer een vervoerstopic openen, kwamen vorig jaar ook een paar leuke matches uit.

Kaartjes werkt denk ik ook het beste rechtstreeks.
De topics die we de afgelopen tijd hebben gehad waarbij Fok!kers kaartjes kregen werkten prima, geen gedoe met adressen gehad, iedereen ging er keurig mee om. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_118239682
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef Ireth het volgende:

[..]

Heb ik vorig jaar ook gedaan! Had een heel leuk pakketje gekregen, maar ook gegeven! Dubbele pret... want "wat hebben we zelf gekregen", maar ook "wat zal de ontvanger er van vinden?!"

En ook nog het feit dat er eens kadootjes onder onze boom lagen waarvan zelfs ik niet wist wat er in zat :D De kadootjes die er normaal onder liggen koop ik altijd zelf ;)
Eens kijken hoe dat ingevuld kan gaan worden :@
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Terugleesplezier *O*
Kerstpakkettenactie FHF 2011 *O*
Vanavond eens lezen :D
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118239718
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:12 schreef Ynske het volgende:

[..]

ja :D haakwerk uit de kast trekt
Ik kan nog geen fatsoenlijke strik van een lintje maken, dus dat laat ik aan de CREa's over :+ maar zoiets is wel heel leuk! Soort van versieringsuitwisseltopic ofzo O+
Ja doei.
pi_118239784
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het zal in grote lijnen gaan zoals vorig jaar: schenkers en ontvangers melden zich bij mij of Liesje aan en dan ga ik matchen. Waarbij ik kijk naar woonplaatsen als mensen zelf willen bezorgen. Bij opsturen maakt dat natuurlijk niet zoveel uit. :)
En ik denk dat we ook weer een vervoerstopic openen, kwamen vorig jaar ook een paar leuke matches uit.
Oh ja, kan ik me idd herinneren over de pakketten.
Maar zou dat met kaartjes net zo werken? Aantallen worden wel veel groter en het aantal adressen ook aangezien het verzoek om een kaartje een stuk laagdrempeliger is dan het aanmelden voor een pakket.
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:17:54 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118239804
Ik ben niet van de surprises en de kekke handwerkjes. Een kerstpakket van mijn hand ziet er waarschijnlijk al ontploft uit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118239814
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

en dat zonder BBQ ! :D
:D
pi_118239867
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:17 schreef vannelle het volgende:

[..]

Oh ja, kan ik me idd herinneren over de pakketten.
Maar zou dat met kaartjes net zo werken? Aantallen worden wel veel groter en het aantal adressen ook aangezien het verzoek om een kaartje een stuk laagdrempeliger is dan het aanmelden voor een pakket.
Zie mijn aanvulling. :)
Omdat de aantallen waarschijnlijk (hopelijk!) veel groter zijn lijkt rechtstreeks opsturen mij de beste optie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 oktober 2012 @ 14:19:52 #239
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_118239879
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik kan nog geen fatsoenlijke strik van een lintje maken, dus dat laat ik aan de CREa's over :+ maar zoiets is wel heel leuk! Soort van versieringsuitwisseltopic ofzo O+
k heb tig kerstversiering patroontjes, maar mijn boom hangt al vol ;)

Maar misschien leuk om zoiets ook in de pakketten te verdelen. Mits men zoiets leuk vind natuurlijk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_118239906
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik kan nog geen fatsoenlijke strik van een lintje maken, dus dat laat ik aan de CREa's over :+ maar zoiets is wel heel leuk! Soort van versieringsuitwisseltopic ofzo O+
Laat dat maar aan mij over. Ben er nogal goed in met frutselen :')
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118239929
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:17 schreef Copycat het volgende:
Ik ben niet van de surprises en de kekke handwerkjes. Een kerstpakket van mijn hand ziet er waarschijnlijk al ontploft uit.
Dat van mij als een kartonnen doos vol dingen, eventueel nog in een mooi kerstpapiertje, maar daar kan ik helaas zelf niet aan mee doen want de verzendkosten vanuit hier zijn wat hoog _O- en de Royal Mail nog minder betrouwbaar (qua snelheid) dan PostNL :')
Ja doei.
pi_118240011
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

k heb tig kerstversiering patroontjes, maar mijn boom hangt al vol ;)

Maar misschien leuk om zoiets ook in de pakketten te verdelen. Mits men zoiets leuk vind natuurlijk
Superleuk idee! Ik ben me alleen aan het bedenken hoe we die knutseldingen in de diverse pakketten gaan krijgen. Want pakketten centraal versturen is wmb echt geen optie. Kost veel teveel tijd en geld. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_118240109
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zie mijn aanvulling. :)
Omdat de aantallen waarschijnlijk (hopelijk!) veel groter zijn lijkt rechtstreeks opsturen mij de beste optie.
Juist met grote aantallen is centraal veel beter (en goedkoper).
Stel 20 man doen mee (elk zowel verstuurder als ontvanger), dat is 400 kaartjes a 50ct = 200 euro porto.
Stel nu dat jij 20 enveloppen krijgt (beetje zwaarder dan de standaard 20g, zeg 250g, 2 euro), met daarin ook 2 euro extra aan postzegels), dan kun jij die enveloppen gaan herverdelen, en opnieuw beplakken met die extra zegels (maar nu verpakt per geadresseerde, niet meer per verzender). Totale kosten zijn in dat geval 20 man maal (2+2) = 80 euro aan porto
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 oktober 2012 @ 14:28:18 #244
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_118240156
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:26 schreef frederik het volgende:

[..]

Juist met grote aantallen is centraal veel beter (en goedkoper).
Stel 20 man doen mee (elk zowel verstuurder als ontvanger), dat is 400 kaartjes a 50ct = 200 euro porto.
Stel nu dat jij 20 enveloppen krijgt (beetje zwaarder dan de standaard 20g, zeg 250g, 2 euro), met daarin ook 2 euro extra aan postzegels), dan kun jij die enveloppen gaan herverdelen, en opnieuw beplakken met die extra zegels (maar nu verpakt per geadresseerde, niet meer per verzender). Totale kosten zijn in dat geval 20 man maal (2+2) = 80 euro aan porto
:o k voel me dom :') k snap je voorbeeld niet :@
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_118240222
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:28 schreef Ynske het volgende:

[..]

:o k voel me dom :') k snap je voorbeeld niet :@
Het nadeel van zelf verzenden is dat er zeer veel kaartjes van elk 50 cent verstuurd worden.
Het voordeel van via een centraal punt werken is dat die kaartjes in bulk (in een omverpakking) verzonden kunnen worden, wie zegt dat die los verzonden moeten worden?
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:30:54 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118240264
Maar die kaartjes moeten toch eerst allemaal afzonderlijk naar het centrale punt worden gestuurd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118240294
quote:
5s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:30 schreef Copycat het volgende:
Maar die kaartjes moeten toch eerst allemaal afzonderlijk naar het centrale punt worden gestuurd?
Waarom? Als ik 20 kaartjes wil versturen (via dat centrale punt), dan kan ik die toch ook in 1 envelop stoppen?
pi_118240338
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:26 schreef frederik het volgende:

[..]

Juist met grote aantallen is centraal veel beter (en goedkoper).
Stel 20 man doen mee (elk zowel verstuurder als ontvanger), dat is 400 kaartjes a 50ct = 200 euro porto.
Stel nu dat jij 20 enveloppen krijgt (beetje zwaarder dan de standaard 20g, zeg 250g, 2 euro), met daarin ook 2 euro extra aan postzegels), dan kun jij die enveloppen gaan herverdelen, en opnieuw beplakken met die extra zegels (maar nu verpakt per geadresseerde, niet meer per verzender). Totale kosten zijn in dat geval 20 man maal (2+2) = 80 euro aan porto
Sorry, maar je hebt me nog niet overtuigd. :@
Wat ik heb gemerkt is dat mensen graag weten naar wie ze hun kaartje versturen, om het wat persoonlijker te maken, in jouw opzet kan dat volgens mij niet.
En dat is voor mij een belangrijke motivator om het 1 op 1 en persoonlijk te doen. Via internet zijn er verschillende codes te vinden voor gratis kaartjes of gratis versturen, die info zullen we ook zeker delen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_118240493
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Sorry, maar je hebt me nog niet overtuigd. :@
Wat ik heb gemerkt is dat mensen graag weten naar wie ze hun kaartje versturen, om het wat persoonlijker te maken, in jouw opzet kan dat volgens mij niet.
En dat is voor mij een belangrijke motivator om het 1 op 1 en persoonlijk te doen. Via internet zijn er verschillende codes te vinden voor gratis kaartjes of gratis versturen, die info zullen we ook zeker delen.
Dat weten wie de ontvanger (en verzender) is, is op te lossen door de naam (of nick) op de kaartjes te zetten, gratis versturen is wel een tegenhanger van mijn idee (en goedkoper als dat onbeperkt kan).

In mijn voorstel zijn er 20 mensen die elk voor 2 euro, of 2,50 totaal kaartjes naar een centraal punt sturen, en een centraal punt dat vervolgens naar 20 mensen weer voor 2 euro, of 2,50 totaal gaat versturen. In tegenstelling tot 20 mensen die elk 20 losse kaartjes moeten regelen (tegen welke porto? gratis? 50ct/stuk?)
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:37:56 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118240511
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:31 schreef frederik het volgende:

Waarom? Als ik 20 kaartjes wil versturen (via dat centrale punt), dan kan ik die toch ook in 1 envelop stoppen?
Als ik meedoe met die actie, stuur ik vanuit plaats A een x aantal gefrankeerde kaartjes naar het centrale punt. en daar worden ze dan nogmaals verzonden?
Lijkt mij dubbelop. Of ik snap het gewoon niet, kan ook net zo makkelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118240565
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ik meedoe met die actie, stuur ik vanuit plaats A een x aantal gefrankeerde kaartjes naar het centrale punt. en daar worden ze dan nogmaals verzonden?
Lijkt mij dubbelop. Of ik snap het gewoon niet, kan ook net zo makkelijk.
Als de groep groot genoeg is (bij 1 of 2 man kan het niet uit) kan dat centrale punt ook met verzamel enveloppen voor de ontvangers werken toch?
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:40:54 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118240618
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:39 schreef frederik het volgende:

Als de groep groot genoeg is (bij 1 of 2 man kan het niet uit) kan dat centrale punt ook met verzamel enveloppen voor de ontvangers werken toch?
Weet ik niet, want ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat. Krijg ik dan een verzamelenvelop voor al mijn kaartjes en die stuur ik dan naar het verzamelpunt?

Kweenie, het klinkt mij omslachtig en minder spontaan in de oren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118240679
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:39 schreef frederik het volgende:

[..]

Als de groep groot genoeg is (bij 1 of 2 man kan het niet uit) kan dat centrale punt ook met verzamel enveloppen voor de ontvangers werken toch?
Als ontvanger zou ik het veel leuker vinden om elke dag een paar enveloppen te vinden dan één keer een bulk envelop. Dat zag je bijvoorbeeld bij de moeder van Fratz (verjaardagskaartjes). En omdat deze actie vooral over gevoel gaat kies ik er toch voor de verzending 1 op 1 te doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_118240692
In mijn idee komen er bij het verzamelpunt 20 enveloppen binnen (met elk 20 kaartjes, al dan niet voorzien van namen). Vervolgens worden die enveloppen gesloopt, en de kaartjes in 20 nieuwe verzamelenveloppen verdeeld. Maar nu verpakt per ontvanger.
pi_118240768
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als ontvanger zou ik het veel leuker vinden om elke dag een paar enveloppen te vinden dan één keer een bulk envelop. Dat zag je bijvoorbeeld bij de moeder van Fratz (verjaardagskaartjes). En omdat deze actie vooral over gevoel gaat kies ik er toch voor de verzending 1 op 1 te doen.
Dat laatste zit wel wat in. Bij mij kan gevoel wel eens wat wegvallen ten gunste van centen :)
pi_118240774
Waarom wordt hier meteen hogere wiskunde van gemaakt? :') Wil je een kaartje? dan geef je je adres. Wil je je adres niet geven, dan geen kaartjes. Wil je andere mensen opgeven voor het ontvangen van kaartjes, weet dan zeker dat je dat adres wilt geven (zoals Fratz deed).
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:45:54 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118240784
Doe mij ook maar liever de charme van een paar kaartjes die plots op de mat ploffen ipv een bulk.
Plus heb je zo ook weer een verzamelteam nodig. Omslachtig en onnodig imo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118240811
Precies! Simpel, recht uit het hart, spontaan, klaar! O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_118240860
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:45 schreef Copycat het volgende:
Doe mij ook maar liever de charme een paar kaartjes die plots op de mat ploffen ipv een bulk.
Plus heb je zo ook weer een verzamelteam nodig. Omslachtig en onnodig imo.
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:46 schreef Cat22 het volgende:
Precies! Simpel, recht uit het hart, spontaan, klaar! O+
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:48:46 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118240900
Ik ben blij dat ik hier woorden vergeet en niet in de woningbrochures die ik al alt-tabbend aan het schrijven ben ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118240920
van
Ja doei.
pi_118240929
dan
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:50:41 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118240985
man!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:51:08 #264
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_118241020
Limonadekan?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_118241076
alles kan!
Ja doei.
pi_118241083
wat ik ken van een ander forum waar we ook regelmatig kaartjes sturen, is dat je je aanmeldt bij 1 persoon. naar die persoon stuur je je adres. na een bepaalde datum, krijgt iedereen die zich aangemeld heeft een berichtje in pm met bijv. 2 adressen waarnaar je een kaartje stuurt. je kan dan ook afspreken dat je de 2 dieje ontvangt ook een kaartje terug stuurt. dusdan stuurt ieder 4 kaartjes en ontvangt er ook 4. maar dat laatste is een optie uiteraard.
pi_118241112
Misschien gaat het daarom soms mis. Dat alles ineens zo moeilijk is/ wordt gedaan, terwijl het eigenlijk allemaal heel simpel kan.
Hoe minder mensen als schakel ertussen hoe minder ingewikkeld?
pi_118241117
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:52 schreef belle1608 het volgende:
wat ik ken van een ander forum waar we ook regelmatig kaartjes sturen, is dat je je aanmeldt bij 1 persoon. naar die persoon stuur je je adres. na een bepaalde datum, krijgt iedereen die zich aangemeld heeft een berichtje in pm met bijv. 2 adressen waarnaar je een kaartje stuurt. je kan dan ook afspreken dat je de 2 dieje ontvangt ook een kaartje terug stuurt. dusdan stuurt ieder 4 kaartjes en ontvangt er ook 4. maar dat laatste is een optie uiteraard.
Waarom zo lastig maken? Geef me je adres en ik stuur een kaartje. Punt.
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:57:51 #269
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_118241300
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Waarom zo lastig maken? Geef me je adres en ik stuur een kaartje. Punt.
er zit vooral wat in, wat belle zegt, als je 200 aanmeldingen krijgt voor kaartjes ontvangen .. en 100 schrijvers..
op die manier wat belle zegt, krijg iedereen ongeveer een zelfde hoeveelheid kaartjes..
dus voor grotere groepen kan ik het me opzich nog voorstellen, dat het zo gedaan wordt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 15:08:44 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_118241732
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Waarom zo lastig maken? Geef me je adres en ik stuur een kaartje. Punt.
Dat dus.
Die kaartenactie laatst ging toch ook heel makkelijk?
Van dat ingewikkelde gedoe krijg ik koppijn.
pi_118242413
Misschien handig om alvast een apart kaartjestopic te maken?
FB is nu een beetje aan het verzanden in een SC over kaartjes.
pi_118242430
Bedankt voor jullie input. ^O^

De collega's van CRE zijn ook enthousiast dus daar kan een hele mooie samenwerking uit voortkomen. Stay tuned voor de bijbehorende topics! De vorige keer zijn we begin november gestart. Bijna tijd dus! :D

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:30 schreef vannelle het volgende:
Misschien handig om alvast een apart kaartjestopic te maken?
FB is nu een beetje aan het verzanden in een SC over kaartjes.
Ook hiervoor wordt binnenkort een centraal topic geopend. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_118242468
CRE is zeker enthousiast *O*
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_118243017
Klinkt als een leuke actie! ^O^
pi_118243784
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:32 schreef Lutte het volgende:
CRE is zeker enthousiast *O*
O+
Ja doei.
pi_118246632
quote:
12s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daarom zei ik bewust bepaalde users, omdat dat natuurlijk niet voor iedereen opgaat. Bij lange na niet, gelukkig.
Maar dat doet imo niks af aan het risico dat het wel gebeurt en dat zie je wederom imo hier keer op keer terug.
volgens mij valt ook dat mee. imo was er 1 persoon die continu aan dat troondenken deed.
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:15:45 #277
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_118260574
Ik wil even een kanttekening bij het sluiten van de sc plaatsen.
Hij is nu dicht naar iets wat naar mijn inziens als het niet werd gevoed binnen een pagina klaar was geweest.
Word er niet gezocht naar spijkers op laag water en wilden jullie de sc gewoon niet helemaal dicht hebben?
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  One tough cookie zondag 21 oktober 2012 @ 22:17:12 #278
169210 liesje1979
pi_118260670
quote:
99s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik wil even een kanttekening bij het sluiten van de sc plaatsen.
Hij is nu dicht naar iets wat naar mijn inziens als het niet werd gevoed binnen een pagina klaar was geweest.
Word er niet gezocht naar spijkers op laag water en wilden jullie de sc gewoon niet helemaal dicht hebben?
Het gaat er niet om of het was doodgebloed, het gaat erom dat de afspraak was dat het niet meer zou gebeuren.
  One tough cookie zondag 21 oktober 2012 @ 22:18:47 #279
169210 liesje1979
pi_118260756
En zoals Cat zei, we gaan er ook niet over in discussie. Het is leuk geweest.
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:19:13 #280
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_118260787
quote:
2s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:17 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of het was doodgebloed, het gaat erom dat de afspraak was dat het niet meer zou gebeuren.
Maar nu zit dus iedereen op de blaren dankzij 1 persoon.
Ik snap dat jullie er moe van worden maar ik word er OOK moe van. Ik kom hier ook gewoon voor de lol, vind het leuk om mensen te helpen (dat is mijn lol), en vind het gewoon fijn om te kletsen in de sc zonder gebitch.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_118260837
quote:
2s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:17 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of het was doodgebloed, het gaat erom dat de afspraak was dat het niet meer zou gebeuren.
Hmmz, ik zie dat mijn post de eerste is die geëdit was, maar ik weet verder niks van afspraken die gemaakt zijn? Dus ik hoop niet dat dat nu de aanleiding is geweest voor het sluiten.

Verder waren we inderdaad al overgegaan tot een totaal ander onderwerp, lees: werk. :?
pi_118260931
quote:
2s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:17 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of het was doodgebloed, het gaat erom dat de afspraak was dat het niet meer zou gebeuren.
En die gebeurtenis was gister.
Mooi op tijd, het ging al weer een hele tijd goed.
pi_118260941
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Hmmz, ik zie dat mijn post de eerste is die geëdit was, maar ik weet verder niks van afspraken die gemaakt zijn? Dus ik hoop niet dat dat nu de aanleiding is geweest voor het sluiten.

Verder waren we inderdaad al overgegaan tot een totaal ander onderwerp, lees: werk. :?
denk dat t niet jouw post was, maar die post met de, gekleurde, uitleg over de bans.
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:21:34 #284
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_118260945
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
En zoals Cat zei, we gaan er ook niet over in discussie. Het is leuk geweest.
Ik hoef er ook geen complete discussie over te voeren maar ik wilde voor de verandering ook graag eens zeggen wat ik er van vind. Want ik houd me er juist vaak buiten om de boel niet aan te wakkeren.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_118261106
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:21 schreef vannelle het volgende:

[..]

En die gebeurtenis was gister.
Mooi op tijd, het ging al weer een hele tijd goed.
Maar schijnbaar kun je het niet laten om direct een topic aan te maken in FHF als een soort sneer kom op kap er eens mee.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118261416
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:24 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, pak het probleem bij de bron aan.
Tsja......
De bron vindt dat niet zo leuk....
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:30:39 #287
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_118261474
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:29 schreef vannelle het volgende:

[..]

Tsja......
De bron vindt dat niet zo leuk....
Nee, vind je dat niet zo leuk?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:31:00 #288
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_118261505
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:29 schreef vannelle het volgende:

[..]

Tsja......
De bron vindt dat niet zo leuk....
hoezo? moet je dan een spiegel voorhouden?
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_118261617
Dat helpt echt om de boel weer open te krijgen ja :')
Tenzij dit een poging is om de hele sc voorgoed dicht te houden. Is elders al eerder gelukt.
En dat noemt zich dan een volwassen vent _O-
pi_118261672
Ik begin dit meer spuugzat te worden een aantal van jullie meent deze zooi hier te kunnen overheersen en de baas te spelen. Jullie zijn hier niet de baas klaar. En anders echt ga ergens anders heen of begin je eigen forum.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:34:45 #291
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_118261745
Ik vind het jammer.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_118261758
* vannelle pakt bier en chips
pi_118261800
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:34 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind het jammer.
ik ook
.
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:36:00 #294
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_118261838
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef vannelle het volgende:
* vannelle pakt bier en chips
Bedankt voor deze informatie, mijn leven is nu compleet.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_118261877
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:36 schreef Bart het volgende:

[..]

Bedankt voor deze informatie, mijn leven is nu compleet.
Aardig stom dat je nu al tevreden bent
pi_118261892
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef vannelle het volgende:
* vannelle pakt bier en chips
Afgesproken met Rucky dat je je ook laat bannen? Stoere vent.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_118261904
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef Laysa het volgende:
Dat helpt echt om de boel weer open te krijgen ja :')
Tenzij dit een poging is om de hele sc voorgoed dicht te houden. Is elders al eerder gelukt.
En dat noemt zich dan een volwassen vent _O-
Nou, dit dus.

Echt, laat het rusten mensen! Hoe meer erover doorgeëmmerd wordt, hoe kleiner de kans dat de SC ooit nog opengaat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:37:39 #298
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_118261942
Nou, dan waren dat mijn 2 centen en ga k nu fijn op de bank taart eten :P :W
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:37:43 #299
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_118261944
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nou, dit dus.

Echt, laat het rusten mensen! Hoe meer erover doorgeëmmerd wordt, hoe kleiner de kans dat de SC ooit nog opengaat.
En dat is geen dreigen?
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
pi_118261986
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:36 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Afgesproken met Rucky dat je je ook laat bannen? Stoere vent.
Wie ben je?
  One tough cookie zondag 21 oktober 2012 @ 22:38:37 #301
169210 liesje1979
pi_118261999
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef vannelle het volgende:
* vannelle pakt bier en chips
Nee we gaan hier niet de zoveelste rel van maken, dus stop maar weer weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')