abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 januari 2013 @ 22:06:54 #251
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_121742846
Ik, Boone en Ed-E _O_



Al denk ik dat ik Boone even aan de kant zet. Die begint vaak meteen te knallen terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil. Wel vet dat je meerdere companions kan hebben, dat kan bij TES niet. ;) Misschien zit er nog een maximum aan verbonden ofzo. Anders bij een tweede playthrough een heel leger maken en gewoon de hele Mojave Desert overnemen. :7

[ Bericht 18% gewijzigd door Quotidien op 18-01-2013 22:33:05 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_121744478
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef Quotidien het volgende:
Ik, Boone en Ed-E _O_

[ link | afbeelding ]

Al denk ik dat ik Boone even aan de kant zet. Die begint vaak meteen te knallen terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil. Wel vet dat je meerdere compagnons kan hebben, dat kan bij TES niet. ;) Misschien zit er nog een maximum aan verbonden ofzo. Anders bij een tweede playthrough een heel leger maken en gewoon de hele Mojave Desert overnemen. :7
Jawel hoor. Mits je een mod gebruikt ;)

Zo kan je in New Vegas wel 12 companions nemen _O-
  vrijdag 18 januari 2013 @ 22:35:01 #253
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_121744737
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 22:31 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Jawel hoor. Mits je een mod gebruikt ;)

Zo kan je in New Vegas wel 12 companions nemen _O-
Ik probeer het zoveel mogelijk Vanilla te houden. Heb alleen die mod die jij laatst aanraadde, met sprinten en dat ammo schaarser wordt enzo. Maar tot nu toe echt een geweldig spel, heb er denk ik al meer uren in zitten dan The Witcher 2, dat ook een RPG is, en dat ik een paar weken terug gekocht heb. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_121746255
Toen ik deze spellen net op de pc speelde, had ik echt 100 mods ofzo geïnstalleerd. :P Nu probeer ik het ook zo min mogelijk te houden. Ik installeer alleen nog maar mods die ook echt iets leuks/goeds toevoegen.

Zo gebruik ik;

EVE, waardoor je energy weapons veel beter en mooier zijn. Veel intensere plasma en energy stralen, geluidseffecten van die wapens worden beter en nog veel meer leuke dingen. _O_

Weapon Mod Kits, waardoor je veeeeel meer mods krijgt voor je wapens.

Nevada Skies, die de lelijke oranje gloed verwijderd, en waarbij je zoveel opties heb om het weertype te veranderen.

Dan nog wat kleinere mods die net dat ene verschil maken of juist super handig zijn.

Bij elkaar denk ik iets van 10 a 15 mods mods. In ieder geval een heel verschil met wat ik toen had. 8)7
  vrijdag 18 januari 2013 @ 23:27:46 #256
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_121747161
Die boone quest is echt fantastisch.
Please Move The Deer Crossing Sign
  vrijdag 18 januari 2013 @ 23:45:23 #257
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_121747901
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 23:27 schreef JimmyJames het volgende:
Die boone quest is echt fantastisch.
Meh, gewoon dat bewijs zoeken en dan iemand laten meelopen toch?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 19 januari 2013 @ 00:02:08 #258
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_121748625
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 23:45 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Meh, gewoon dat bewijs zoeken en dan iemand laten meelopen toch?
Ja maar je kunt ook een onschuldige voor het vuurpeloton zetten en dat vervolgens toegeven aan Bonne. Dan wordt hij boos en moet je hem afknallen :D
Please Move The Deer Crossing Sign
  zaterdag 19 januari 2013 @ 13:42:04 #259
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_121760510
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 00:02 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Ja maar je kunt ook een onschuldige voor het vuurpeloton zetten en dat vervolgens toegeven aan Bonne. Dan wordt hij boos en moet je hem afknallen :D
Weet ik, ik heb juist nog even naar een klootzak lopen zoeken omdat die vrouw zo aardig was.
Uiteindelijk blijkt ook dat zij onschuldig is en dat Boone haar zelf heeft neergeschoten geloof ik.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 19 januari 2013 @ 14:50:30 #260
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_121762787
Nee, die hotel eigenaresse is hartstikke schuldig. Het bewijs daarvoor ligt in haar kluis.
Please Move The Deer Crossing Sign
  maandag 21 januari 2013 @ 14:09:18 #261
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_121843286
Boone is toch wel een van de fijnste companions, echter moet je wel kiezen voor een playthrough voor NCR of Independent anders dropt je rep elke keer als je een Legion patrol tegenkomt
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 22 januari 2013 @ 16:30:31 #262
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_121893331
Ik heb hem maar even weggedaan omdat 'ie altijd met z'n mesje begint te zwaaien, en dat is irritant voor mij. ED-E is dan fijner.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 22 januari 2013 @ 16:57:41 #263
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_121894657
Zo ik dacht even dat ik al mijn fallout 3 saves was kwijtgeraakt. Bleek gewoon dat GFWL op het lumineuze idee was gekomen al mijn saves te verplaatsen naar een andere map |:(
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_121991291
Speel na 3 jaar weer eens die DLC van Fallout 3. The Pitt is best wel weer vet om te spelen :Y Operation Anchorage valt best tegen eigenlijk. Voor de eerste keer was die wel leuk, maar je merkt toch wel dat die niet echt veel voorstelt. :N Nu die andere 3 nog een keer uitspelen.
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:30:08 #265
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_122001047
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Speel na 3 jaar weer eens die DLC van Fallout 3. The Pitt is best wel weer vet om te spelen :Y Operation Anchorage valt best tegen eigenlijk. Voor de eerste keer was die wel leuk, maar je merkt toch wel dat die niet echt veel voorstelt. :N Nu die andere 3 nog een keer uitspelen.
They'll never beat Point Lookout O+

OA is wel aardig maar het feit dat je eigenlijk vanaf level 5 power armor kan dragen

The Pitt is leuk en heeft een goed verhaal

Mothership Zeta :r
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_122032316
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef numero_uno het volgende:

[..]

They'll never beat Point Lookout O+

OA is wel aardig maar het feit dat je eigenlijk vanaf level 5 power armor kan dragen

The Pitt is leuk en heeft een goed verhaal

Mothership Zeta :r
Haha nou ik moet eerlijk zeggen dat ik het rond lopen in Mothership Zeta best tof vind. Komt misschien ook omdat ik Mass Effect echt geweldig vind. Door die schepen rond lopen en dingen zoeken. :P

Maar voor de rest is het wel een erg simpele DLC. :z
pi_122032509
Vind die Holotapes ook wel vet gedaan. Soms heb je echt een heel verhaal als je alle Holotapes van iets heb.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:21:55 #268
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_122037144
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Haha nou ik moet eerlijk zeggen dat ik het rond lopen in Mothership Zeta best tof vind. Komt misschien ook omdat ik Mass Effect echt geweldig vind. Door die schepen rond lopen en dingen zoeken. :P

Maar voor de rest is het wel een erg simpele DLC. :z
Mass Effect vind ik ook extreem vet maar Mothership Zeta vond ik zo enorm tegenvallen, hele saaie setting eentonige vijanden etc.

Maar dat is mijn mening :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_122268761
Ben ik weer! Zelf speel ik de Fallout spellen niet meer, ik ken ze al van binnen en van buiten! Maar mijn vriendin wilt ook gaan gamen, en ze houdt van sci-fi, fantasy en dat soort dingen. Ze is laatst begonnen met Fallout 3 ;) Ze moest naar huis bij het laatste stukje van Vault 101 dus de volgende keer kan ze de wijde wereld in. Ik geef zo min mogelijk hulp, ben benieuwd wat voor keuze's ze gaat maken en hoe ze het spel gaat spelen :) Waarschijnlijk als een good-girl want ze liet Amata het pistool houden :')
Pogo dancing!
  woensdag 30 januari 2013 @ 20:02:27 #270
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_122268903
:D Tof dat je vriendin Fallout speelt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_122382174
quote:
99s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:02 schreef Quotidien het volgende:
:D Tof dat je vriendin Fallout speelt.
Inderdaad ;) Ze is net uit de vault, beetje aan het exploren enzo, ben benieuwd waar het heen gaat.
Pogo dancing!
pi_122382262
Net weer zelf wat Fallout 3 gaan spelen, zag dat ik nog een level 26 karakter en een level 3 karakter had, ben verder gegaan met mijn level 26 guy en had nog wat quest openstaan, ben nu onderweg naar D.C. om die quest met Griffon te doen, ben nu ongeveer halverwege, ik startte in Megaton (daar was mijn laatste save) en had besloten eens een keertje geen fast travel te gebruiken. Ik kan het iedereen aanraden! Ben al langs plekken gekomen die ik nooit eerder had gezien en saai word het ook niet snel want om elke hoek is wel iets wat je dood wilt maken, Raiders, Wilde beesten, Robots etc. veel leuker zonder fast travel, lekker lopen met mijn squad (Jericho, Cross, Charon) en de puppy van Dogmeat :D
Pogo dancing!
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:58:58 #273
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_122552462
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:30 schreef Quotidien het volgende:
Wel jammer dat dit topic dood is, het enthousiasme van Crocod1le en Nestalgie is geweldig om terug te lezen. En de TS is ook wel een echte kenner. Ik ga er ff een paar lokken door ze te quoten. :7
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
:D
Duurde even, maar 't is je gelukt.

Zelf laatst weer begonnen met een playthrough door F1. Nu in de sewers onder Necropolis.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_122552845
Ik heb RL-3 nu ook in mijn squad _O_ Dus nu loop ik lekker door DC met 3 power armor gasten met ultra wapens, een mr. gutsy en dogmeat _O_

Oh en ik had ook Cherry opgepikt bij die Russische gast, wat power armor, stims en wapens op haar gedaan met pickpocket en toen meegenomen, die bitch vecht niet eens mee maar rent weg bij elk gevecht! Heb haar dus maar door die rotkop geschoten en alles weer teruggepakt.
Pogo dancing!
pi_122553293
Die Charon is wel echt overpowered vind ik. Zelfs Super Mutants Brutes schiet die met een paar kogels dood. :7

Ik neem hem ook mee naar New Vegas, en met hem zijn Deathclaws een eitje man. Die shotgun van hem is echt te overpowered. 8)7
pi_122600051
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Die Charon is wel echt overpowered vind ik. Zelfs Super Mutants Brutes schiet die met een paar kogels dood. :7

Ik neem hem ook mee naar New Vegas, en met hem zijn Deathclaws een eitje man. Die shotgun van hem is echt te overpowered. 8)7
Echt he hahaha
Pogo dancing!
pi_122600189
Ben even wat muziek op mijn USB aan het zetten omdat ik de muziek van fallout zelf een beetje zat word :P Ben erachter gekomen dat ik nummers uit de soundtrack van Red Dead Redemption best wel vind passen soms.





Net als sommige Celtische muziek :)



en voor de pure baasheid tijdens het wanderen:

Pogo dancing!
  woensdag 27 februari 2013 @ 21:51:35 #278
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_123430899

*** SUCCES DEPENDS ON FORETHOUGHT, DISPASSIONATE CALCULATION OF PROBABILITIES, ACCOUNTING FOR EVERY STRAY VARIABLE. ***
* IF YOU WANT TO SEE THE FATE OF DEMOCRASIES, LOOK OUT THE WINDOWS! *


*** CAESAR'S THE EYE OF THE STORM; IT ALL SPINS AND TOILS AROUND HIM. SOME DON'T BELIEVE HE'S HERE YET. BUT YOU DON'T NEED TO SEE THE MAN TO SEE THE EFFECT HE HAS. ***
* THIS IS WHAT A RANGER'S LIFE IS NOWADAYS: LOOKING EAST. *


*** CAESAR'S WILL IS THE WILL OF THE LEGION. AND THE WEST - ALL BENEATH THE FLAG OF THE GREAT BEAR, EXIST TO TEST THE STRENGTH OF THE LEGION. ***


* AS A 'FOLLOWER' I WAS TAUGHT IT WAS MY RESPONSIBILITY TO BRING THE TORCH OF KNOWLEDGE TO THE WASTES. I MAY HAVE TAKEN THE TORCH PART MORE LITERALLY THAN THEY INTENDED! *
*** THESIS and ANTITHESIS. THE NCR COUNCIL WILL BE ERADICATED, BUT THE NEW SYNTHESIS WILL CHANGE THE LEGION AS WELL. FROM A BASICALLY NOMADIC ARMY TO A STANDING MILITARY FORCE THAT PROTECTS IT'S CITIZENS AND THE POWER OF IT'S DICTATOR. ***


* HUMAN NATURE IS AGAINST US, ALWAYS! CRACKING THE SIERRA MADRE WAS DIFFICULT, BUT CRACKING GREED WAS MORE DIFFICULT. WHEN YOUR LIFE IS TIED TO ANOTHER'S, SACRIFICE AND COOPERATION, THEY CAN BE CONDITIONED, LEARNED...AND YOU CAN FOCUS ON THE MATTER AT HAND. GREED CAN BE BEATEN, CONTAINED, CONTROLLED!


*** CAESAR NEEDED ME TO TRANSLATE. TRANSLATING BECAME GIVING ORDERS. GIVING ORDERS BECAME LEADING IN BATTLE. LEADING IN BATTLE BECAME TRAINING, PUNISHING, TERRORIZING. A LIST OF SMALL MISTAKES BEFORE THE GREAT FALL. ***
* I HAVE BEEN BAPTIZED TWICE NOW; ONCE IN WATER, ONCE IN FLAME. I ONLY SURVIVED BECAUSE THE FIRE INSIDE BURNED BRIGHTER THAN THE FIRE AROUND ME. *
*** WAGING WAR AGAINST GOOD PEOPLE IS BAD FOR THE SOUL. THIS MAY NOT SEEM IMPORTANT TO YOU NOW, BUT IT'S THE MOST IMPORTANT THING I'VE SAID! ***


* MY HISTORY ISN'T REVENGE, OR HATE. THE ROAD THAT BROUGHT US BOTH HERE ISN'T ABOUT THAT. IT'S ABOUT THE MESSAGE YOU CARRIED. WHETHER YOU KNEW IT OR NOT. THE MESSAGE THAT ONE CAN KILL A NATION. CANN KILL A SYMBOL. AND ALL THAT GATHER BENEATH IT'S FLAG. I BLAME YOU FOR WHAT YOU MADE ME SEE. *
*** MY MESSAGE TO YOU IS THIS: ALL THIS DESTRUCTION THAT HAS BEEN WROUGHT, IT CAN HAPPEN AGAIN. IT WILL KEEP HAPPENING. IF WAR DOESN'T CHANGE, MEN MUST CHANGE! AND SO MUST THEIR SYMBOLS! ***

O+

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 27-02-2013 23:17:22 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_123599323
Komt er nog een keer een nieuwe?
  maandag 4 maart 2013 @ 01:26:01 #280
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_123603900
Vandaag weer aan F3 begonnen...

Waar ik het Wasteland toch weer fantastisch vind, blijf ik erbij dat ik teveel verbeteringen die in F:NV zijn doorgevoerd toch mis in F3
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 4 maart 2013 @ 13:43:30 #281
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_123615097
Eigenlijk zijn het geen verbeteringen te noemen. Obsidian heeft alle (rpg-)elementen uit F1 en 2 gewoon weer toegevoegd in NV. De keuze in facties, plus diepgang bij conversaties, de strength-requirements en mods bij de wapens, 1 perk per 2 levels (in F1 en 2 was dat 3, of zelfs 4), zodat je beter stil moet staan bij je keuzes.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_123616410
Sommige dingen mis ik ook wel in Fallout 3 wat New Vegas wel had.

Iron Sights
Weapon Mods
Companions zijn interessanter
En nog wat kleine dingen, maar vooral die eerst is echt super vind ik.

Maar ik gebruik een grote mod die ervoor zorgt dat je Fallout 3 met de New Vegas engine kan spelen. Dus zo heb je eigenlijk alles meteen ook voor Fallout 3, wat New Vegas standaard al heeft. :)

Ik mis die dingen zo erg, dat ik zulke spellen echt niet meer op console kan spelen. Ik moet er echt niet meer aan denken om Fallout 3 bijvoorbeeld standaard te spelen. Ik zou dan echt die Iron Sights etc gaan missen.
  maandag 4 maart 2013 @ 14:28:45 #283
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_123616764
Tip voor degenen die met ironsights spelen: zet daarbij ook de crosshair uit.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_123691869
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef larry_flynt het volgende:
Komt er nog een keer een nieuwe?
Er zijn geruchten zat. Dus ik durf wel ja te zeggen. Wat hoe, wanneer: geen idee. Misschien nu de next-gens er zijn dat ze op de E3 losgaan. Tot op heden zou ik namelijk niet weten wat Bethesda in de pijplijn heeft, op Elder Scrolls Online na. Prey 2 en Doom 4 worden door geheel andere studio's gemaakt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_124438539
Net iets leuks ontdekt. Als je een lijk wat ergens binnen ligt door te looten nieuwe armor geeft en weggaat uit de kamer en weer terugkomt, zal dat lijk die armor dragen :P Weet niet of het bij alle dode npc's zo is, maar ik ontdekte het door onderweg naar de T-51b Power Armor een stuk Leather Armor op 'Tara' te leggen, omdat ik anders overencumbered was. Toen ik terug kwam met shit uit mijn eigen huis (ik wilde er een secret armory van maken) droeg ze in plaats van Raider Painspike Armor de Leather Armor :P
Pogo dancing!
pi_124922790
Speel nu een alcoholistisch gokverslaafde. Moet alleen nog new vegas bereiken om te kunnen.gokken, maar die kut deathclaws verneuken het.
pi_124940373
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:51 schreef JimmyJames het volgende:
Kun je New Vegas trouwens binnenkomen via het riool? Ik ga binnenkort een nieuwe game beginnen en dan wil ik alles op een andere manier doen. Tot nu toe heb ik me elke keer gewoon verkleed als een NCR-soldaat om via de monorail binnen te rijden :7
waar is die andere halte.
  zondag 7 april 2013 @ 19:48:02 #288
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_125000627
Gewoon op de strip. Kan me niet voorstellen dat je dat station nooit bent tegengekomen :P
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_125156894
Vanavond weer aan een nieuwe playtrough beginnen. Moest even wachten tot er een nieuwe versie was van een bepaalde mod. Nu weer alles goed up-to-date en geïnstalleerd. *O* *O* *O*
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:52:15 #290
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_125188651
Leuk weetje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 12 april 2013 @ 11:18:06 #291
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_125189493
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:48 schreef JimmyJames het volgende:
Gewoon op de strip. Kan me niet voorstellen dat je dat station nooit bent tegengekomen :P
Heb die in een playthrough meer dan een jaar geleden ook regelmatig gebruikt, maar toen ik laatst weer speelde vond ik hem nergens. ;(
Flesje bier
  vrijdag 12 april 2013 @ 11:40:00 #292
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_125190209
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:18 schreef Gezicht het volgende:
Heb die in een playthrough meer dan een jaar geleden ook regelmatig gebruikt, maar toen ik laatst weer speelde vond ik hem nergens. ;(
Tussen de Ultralux en de Lucky 38. Tegenover The Tops.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_125308080
Echt man vind het nog steeds knap dat er games zijn die zo verslavend leuk zijn. O+

Fallout 3 komt uit 2008 en nog steeds speel ik het sinds een tijdje weer elke dag.
Moet wel zeggen dat het ook kan komen door al die mods die ik heb, maar toch blijft de game zelf mij nog steeds boeien. Nog steeds ontdek ik gewoon nieuwe dingen en plekken. Dat is gewoon super man _O_
pi_125740179
Ja echt hé _O_ Ik ben nu bezig met New Vegas te modden, en als ik daar mee klaar ben ga ik daar ook weer eens opnieuw mee beginnen. Als ik kijk naar mijn meest recente save game van New Vegas (PS3) dan staat daar 92 uur op de teller (inc. alle DLC). En dan zijn de keren dat ik dood ben gegaan en de keren dat ik een oude savegame opnieuw heb geladen niet eens meegeteld. Dus ik denk dat ik in totaal toch een uurtje of 110 bezig ben geweest. Daarnaast heb ik ook nog niet eens alle quests gedaan en heb ik ook nog een hele hoop locaties nog niet ontdekt. Waren er maar meer games zoals New Vegas. _O_

Vooral de mods verlengen de spelduur veel. Heb nu ook een mod geïnstalleerd waarmee je met een vertibird kan vliegen, best geinig _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door bjorntju op 25-04-2013 22:40:06 ]
pi_125761300
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:32 schreef bjorntju het volgende:
Ja echt hé _O_ Ik ben nu bezig met New Vegas te modden, en als ik daar mee klaar ben ga ik daar ook weer eens opnieuw mee beginnen. Als ik kijk naar mijn meest recente save game van New Vegas (PS3) dan staat daar 92 uur op de teller (inc. alle DLC). En dan zijn de keren dat ik dood ben gegaan en de keren dat ik een oude savegame opnieuw heb geladen niet eens meegeteld. Dus ik denk dat ik in totaal toch een uurtje of 110 bezig ben geweest. Daarnaast heb ik ook nog niet eens alle quests gedaan en heb ik ook nog een hele hoop locaties nog niet ontdekt. Waren er maar meer games zoals New Vegas. _O_

Vooral de mods verlengen de spelduur veel. Heb nu ook een mod geïnstalleerd waarmee je met een vertibird kan vliegen, best geinig _O-
Je heb ook een mod die iets van 100 nieuwe locaties op je map zet, en dus kan je nog meer gaan ontdekken.

Ik had ook veel uren in de console versie gestoken, maar op de PC zijn dat er ondertussen veel meer geworden. Dat komt echt gewoon door die vele mods die zoveel nieuwe dingen weer toevoegen.

Die vertibird wil ik ook eens gaan proberen.

Als je trouwens een goede en duidelijk uitleg wil hebben over modden dan moet je deze man checken. Hij heeft mij echt geholpen met zijn serie op YT

Ik wist in het begin echt niet hoe ik moest modden, en deed alles gewoon handmatig in mappen gooien. Nu ik weet hoe het moet is het echt zoveel leuker geworden om mods te vinden en te installen.
pi_125764205
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 14:50 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Je heb ook een mod die iets van 100 nieuwe locaties op je map zet, en dus kan je nog meer gaan ontdekken.

Ik had ook veel uren in de console versie gestoken, maar op de PC zijn dat er ondertussen veel meer geworden. Dat komt echt gewoon door die vele mods die zoveel nieuwe dingen weer toevoegen.

Die vertibird wil ik ook eens gaan proberen.

Als je trouwens een goede en duidelijk uitleg wil hebben over modden dan moet je deze man checken. Hij heeft mij echt geholpen met zijn serie op YT

Ik wist in het begin echt niet hoe ik moest modden, en deed alles gewoon handmatig in mappen gooien. Nu ik weet hoe het moet is het echt zoveel leuker geworden om mods te vinden en te installen.
Ja klopt, die had ik ook al beken :) Mooie video's zijn dat inderdaad. Die Nexus Mod Manager is ook erg handig, kan je zo van de nexus site mods rechtstreeks via de manager downloader en installeren, zonder dat je zelf alles in mapjes moet gaan zetten. Ook is het een stuk makkelijker om mods weer uit te zetten en te deinstalleren. Fallout 3 had ik een tijd geleden ook al gemod, dus ik wist wel al een beetje van hoe het wat.

Qua locaties heb ik o.a A World of Pain en New Vegas Interiors geïnstalleerd. Daarnaast ook nog eens hele hoop questmods welke ook nog nieuwe locaties toevoegen. Op dit moment heb ik iets van 134 mods geïnstalleerd. Maar dan moet ik wel zeggen dat sommige mods meerdere ESP files gebruiken. Ik heb in totaal denk ik zo'n 90 ''echte'' mods. Daar zitten dan een stel grote mods bij, maar ook weer een hoop hele kleine, zoals dat het wachten 5x sneller gaat etc,

De vertibird is trouwens deze: http://newvegas.nexusmods.com/mods/45809


Werkt aardig goed eigenlijk, heeft ook zijn eigen physics engine. Ook heeft hij een car mod waarmee je met auto's kan rijden. Dat werkt opzich ook wel, maar omdat de wegen in New Vegas allemaal kapot zijn, is het rijden een beetje moeilijk :P

Wat wel een beetje jammer is, is dat het lijkt dat ik maar max. 140 mods kan installeren. Als ik er 141 actief heb, dan gaat heel mijn game glitchen. Als ik er 140 actief heb, dan werkt het wel goed. Eerst dacht ik dat het gewoon aan een mod lag die ik had geïnstalleerd, maar toen had ik het nog wat opgezocht en toen bleken dat andere mensen hetzelfde probleem hadden (maar dan wel bij verschillende aantallen, de ene kreeg bij 150 mods het zelfde probleem als mij, en de andere al bij 100 mods) Toen had ik maar een hoop mods verwijderd waarvan ik dacht dat ik die toch niet zo veel ging gebruiken, en nu zit ik weer bijna tegen het limiet aan haha. Ik ben benieuwd wat mijn max nu is :P

Ik denk dat als ik klaar ben met New Vegas dat ik een Skyrim met mods ga proberen. Fallout vind ik een heel stuk leuker dan Skyrim, maar met mods word het een stuk leuker natuurlijk.
pi_125793873
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 april 2013 15:43 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ja klopt, die had ik ook al beken :) Mooie video's zijn dat inderdaad. Die Nexus Mod Manager is ook erg handig, kan je zo van de nexus site mods rechtstreeks via de manager downloader en installeren, zonder dat je zelf alles in mapjes moet gaan zetten. Ook is het een stuk makkelijker om mods weer uit te zetten en te deinstalleren. Fallout 3 had ik een tijd geleden ook al gemod, dus ik wist wel al een beetje van hoe het wat.

Qua locaties heb ik o.a A World of Pain en New Vegas Interiors geïnstalleerd. Daarnaast ook nog eens hele hoop questmods welke ook nog nieuwe locaties toevoegen. Op dit moment heb ik iets van 134 mods geïnstalleerd. Maar dan moet ik wel zeggen dat sommige mods meerdere ESP files gebruiken. Ik heb in totaal denk ik zo'n 90 ''echte'' mods. Daar zitten dan een stel grote mods bij, maar ook weer een hoop hele kleine, zoals dat het wachten 5x sneller gaat etc,

De vertibird is trouwens deze: http://newvegas.nexusmods.com/mods/45809


Werkt aardig goed eigenlijk, heeft ook zijn eigen physics engine. Ook heeft hij een car mod waarmee je met auto's kan rijden. Dat werkt opzich ook wel, maar omdat de wegen in New Vegas allemaal kapot zijn, is het rijden een beetje moeilijk :P

Wat wel een beetje jammer is, is dat het lijkt dat ik maar max. 140 mods kan installeren. Als ik er 141 actief heb, dan gaat heel mijn game glitchen. Als ik er 140 actief heb, dan werkt het wel goed. Eerst dacht ik dat het gewoon aan een mod lag die ik had geïnstalleerd, maar toen had ik het nog wat opgezocht en toen bleken dat andere mensen hetzelfde probleem hadden (maar dan wel bij verschillende aantallen, de ene kreeg bij 150 mods het zelfde probleem als mij, en de andere al bij 100 mods) Toen had ik maar een hoop mods verwijderd waarvan ik dacht dat ik die toch niet zo veel ging gebruiken, en nu zit ik weer bijna tegen het limiet aan haha. Ik ben benieuwd wat mijn max nu is :P

Ik denk dat als ik klaar ben met New Vegas dat ik een Skyrim met mods ga proberen. Fallout vind ik een heel stuk leuker dan Skyrim, maar met mods word het een stuk leuker natuurlijk.
Ja die Nexus Mod Manager is zeker wel een uitkomst ^O^ Die AWOP en Interiors zijn echt geniaal man. Heb je toevallig ook een levelcap mod of iets dergelijks? Ik zoek eigenlijk zoiets, maar het is best lastig om een werkende te vinden.

Dat is opzich wel weer jammer dat er toch een limiet aan ziet qua mods. Bij Skyrim had ik het geval dat je toch veel meer kon installeren, en het spel liep nog steeds redelijk stabiel. Ik had Skyrim ook een lange tijd gemod en met bepaalde mods ziet het spel er wel echt super mooi uit. Maar de wereld pakt me gewoon niet meer. ;(
  zaterdag 27 april 2013 @ 16:11:36 #298
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_125797376
Waarom zóveel mods?

Ik voeg alleen mods toe als 't echt wat toevoegt binnen het totaalbeeld, het de gameplay uitbreid, het grafisch wat mooier wordt, het wat vloeiender loopt. Ik bedoel, bijvoorbeeld, nog eens honderden lokaties erbij in een al redelijk gevulde wasteland vind ik wat te veel van 't goede. Hetzelfde voor die voor die Vertibirdmod: leuk gedaan, maar ik vind het er niet bij passen. (tenzij je 'm ook tijdelijk kan gebruiken bij 't eindgevecht, dat zou wel tof zijn. :P)

Hier is mijn modlijst trouwens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie toevallig nog iets aan te bevelen, wat een beetje binnen mijn straatje valt?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_125798878
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 april 2013 16:11 schreef The_Substitute het volgende:
Waarom zóveel mods?

Ik voeg alleen mods toe als 't echt wat toevoegt binnen het totaalbeeld, het de gameplay uitbreid, het grafisch wat mooier wordt, het wat vloeiender loopt. Ik bedoel, bijvoorbeeld, nog eens honderden lokaties erbij in een al redelijk gevulde wasteland vind ik wat te veel van 't goede. Hetzelfde voor die voor die Vertibirdmod: leuk gedaan, maar ik vind het er niet bij passen. (tenzij je 'm ook tijdelijk kan gebruiken bij 't eindgevecht, dat zou wel tof zijn. :P)

Hier is mijn modlijst trouwens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie toevallig nog iets aan te bevelen, wat een beetje binnen mijn straatje valt?
Tja omdat het kan >:)

Ik vind het juist leuk om veel meer locaties te hebben, en dan lekker te gaan onderzoeken of er iets speciaals te vinden is.

Wat ik je nog kan aanraden is:

Weapon Mods Expanded: http://newvegas.nexusmods(...)ser%3D0%26id%3D39651 (Nog meer mods voor super veel wapens)
EVE: http://newvegas.nexusmods(...)ser%3D0%26id%3D42666 (Deze moet je echt nemen. Alle Energy Weapons en effecten zien er echt veeeeeeeel vetter uit)

En nog wel meer hoor :P , maar bovenstaande moet je zeker even installeren.

Dit is nu mijn loadorder:
  zaterdag 27 april 2013 @ 17:18:06 #300
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_125799140
Ja, die weaponmods expanded heb ik ook gehad, maar ik vind het dan allemaal veels te makkelijk worden. Je vindt alsmaar meer wapens/mods, die ik verder dan toch niet gebruik en verkoop, waardoor ik nog sneller dan normaal in de caps verdrink.

Zoals je bijvoorbeeld ook ziet bij mijn modlijst, ik heb bijvoorbeeld de 'unlimited companions-mod'. Dat maakt het natuurlijk ook gelijk een stuk makkelijker, maar laat mij een mod zien die het aantal companions die je mee kunt nemen af laat hangen van je Charisma, zoals in Fallout 2, dan neem ik die gelijk. Zoiets voegt naar mijn idee het meest toe. :)

Nog een tip trouwens:

Als jullie net als ik de NV-error corrections en Mission Mojave gebruiken, zet in de load-order NV-Error Corr.esp vóór die van de MM, anders krijg je telkens een foutmelding als je het spel afsluit.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')