abonnement Unibet Coolblue
pi_118255306
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Paypal.
Heb geen creditcard en paypal wordt ook vrijwel overal geaccepteerd.
Same here.

Overal wordt PayPal geaccepteerd, behalve bij BlueOwl en Urban Outfitters, en laat dat nou net de twee sites zijn waar ik op het punt sta iets te bestellen :')
pi_118255648
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:55 schreef Michhas het volgende:

[..]

Same here.

Overal wordt PayPal geaccepteerd, behalve bij BlueOwl en Urban Outfitters, en laat dat nou net de twee sites zijn waar ik op het punt sta iets te bestellen :')
Bij BlueOwl is de service ontzettend goed wat dat betreft.
Moet je gewoon even een mail sturen, bij mij was de hele betaling afgerond binnen een dag, via paypal.
pi_118256019
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:00 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Bij BlueOwl is de service ontzettend goed wat dat betreft.
Moet je gewoon even een mail sturen, bij mij was de hele betaling afgerond binnen een dag, via paypal.
Ja dat las ik ook op hun site. Toch maar even achteraan gaan, jij hebt er duidelijk een postitieve ervaring mee :P
Thanks man!
pi_118256432
Wat is jullie mening eigenlijk over Vanguard?
pi_118256888
PayPal en sinds kort heeft mijn vriendin een CC, helaas is ze nog niet thuis om te activeren (Kenia) maar over 2 weken kan ik daar ook mee betalen 8-)

quote:
11s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
Wat is jullie mening eigenlijk over Vanguard?
Gebied van denim oninteressant.
Knitwear en jackets hebben ze wel toffe dingen.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:51:49 #206
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118259087
Creditcard en/of PayPal, allebei handig.

Gezamelijke bestelling lijkt me prima tegen die tijd. :P
pi_118261613
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef T_Fuff het volgende:
PayPal en sinds kort heeft mijn vriendin een CC, helaas is ze nog niet thuis om te activeren (Kenia) maar over 2 weken kan ik daar ook mee betalen 8-)
Nice *O*

Enige nadeel aan PP is dat het zo lang duurt voordat het geld op je account staat :')
pi_118262388
Gewoon koppelen aan je bankrekening en je kan alles altijd overal betalen. Ideaal.
Ligt er aan wat ze gaan verkopen, als het leuk spul is ben ik wel in.
Maar heeft uniqlo niet allang een webshop of ben ik nou in de war?
Faka G
pi_118263300
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef Michhas het volgende:

[..]

Nice *O*

Enige nadeel aan PP is dat het zo lang duurt voordat het geld op je account staat :')
Dat hoef je maar 1 keer te doen he? Je moet de eerste betaling vanaf je credit doen dat op je PP account staat. Daarna koppel je hem aan je bankrekening. Dan stort PP 2 kleine bedragen op dat rek nr en die moet je dan verifieren zodat PP weet dat dat account van jou is.
Daarna kan je gewoon met PayPal betalen en wordt het direct van je bankrekening afgeschreven. Duurt ongeveer 1 a 2 werkdagen voordat het dan van je rekening af is.
Het mooie van die betaling is dat je direct betaald, net als bij iDeal.

Ik betaal overal waar het kan met PP, maar bij sommige webshops kan het helaas niet.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_118269644
Gisteren een sage gekocht :) Nice denim en de gasten ontmoet 2mans zaakje. Also T_fuff dat jij de eerste intnational shipping was ;)

Ging passen in de mall op de wc :p heb size 30 genomen 32 was fit te groot. 30 kreeg ik net dicht met moeite :p hopen op stretch ;)
We fear that which we cannot see
pi_118269727
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:03 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Dat hoef je maar 1 keer te doen he? Je moet de eerste betaling vanaf je credit doen dat op je PP account staat. Daarna koppel je hem aan je bankrekening. Dan stort PP 2 kleine bedragen op dat rek nr en die moet je dan verifieren zodat PP weet dat dat account van jou is.
Daarna kan je gewoon met PayPal betalen en wordt het direct van je bankrekening afgeschreven. Duurt ongeveer 1 a 2 werkdagen voordat het dan van je rekening af is.
Het mooie van die betaling is dat je direct betaald, net als bij iDeal.

Ik betaal overal waar het kan met PP, maar bij sommige webshops kan het helaas niet.
O serieus?
Dan moet ik daar vandaag maar eens achteraan gaan :')
  maandag 22 oktober 2012 @ 06:32:51 #212
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_118269744
I (hartje) American Express :)

(en natuurlijk paypal)
Starbucks, waar blijf je
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:35:25 #213
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_118270361
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 04:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Gisteren een sage gekocht :) Nice denim en de gasten ontmoet 2mans zaakje. Also T_fuff dat jij de eerste intnational shipping was ;)

Ging passen in de mall op de wc :p heb size 30 genomen 32 was fit te groot. 30 kreeg ik net dicht met moeite :p hopen op stretch ;)
Dat zijn de zaken, leuk dat het nog zo klein is. Vond het sowieso een mooie broek.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_118271697
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 04:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Gisteren een sage gekocht :) Nice denim en de gasten ontmoet 2mans zaakje. Also T_fuff dat jij de eerste intnational shipping was ;)

Ging passen in de mall op de wc :p heb size 30 genomen 32 was fit te groot. 30 kreeg ik net dicht met moeite :p hopen op stretch ;)
Nice, ik had aan hen verteld dat ik ze via jou kende. Dit vinden ze helemaal mooi natuurlijk :)
Welke heb je 18oz of 22oz? Zit wel wat rek in merk ik al, ben alleen benieuwd tot hoe ver.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:07:07 #215
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118271985
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 04:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Gisteren een sage gekocht :) Nice denim en de gasten ontmoet 2mans zaakje. Also T_fuff dat jij de eerste intnational shipping was ;)

Ging passen in de mall op de wc :p heb size 30 genomen 32 was fit te groot. 30 kreeg ik net dicht met moeite :p hopen op stretch ;)
Lekker bezig ^O^
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:08:02 #216
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_118272020
Door dit soort praat word ik hebberig voor nieuw denim. ;( maar waarschijnlijk komend jaar weer even naar NYC. Even langs big dan (en Barney's voor nf).
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:25:09 #217
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118272378
Dit word een mooie chaos van allerlei foto's
:).
'

Heel lang geleden was er ooit dit.



Tegenwoordig ziet dat er zo uit :)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.





Fits maken kunnen die canadezen niet echt, goeie stoffen inkopen wel :P

Japanese Heritage




:9~161654135

Roy RS 2.
Deze is vrij lastig, omdat hij in zijn geheel fade en je echt een dikke camera en mooie setting moet hebben om het goed te zien



Enjoy
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_118272390
Ik vind paypal toch een beetje link. Iemand hoeft maar je wachtwoord te weten en hij kan zo gebruik maken van je gekoppelde creditcard of bankrekening... Gebruik dat liever niet.

Een creditcard is goedkoop en biedt ook nog een verzekering voor je aankopen. Kleine moeite om die een aan te schaffen.

@ Bok

Heb je wel eens een jean helemaal afgedragen? Ik zie vaak beginnende fade foto's van je voorbij komen en even later heb je weer wat nieuws.
pi_118272613
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:25 schreef kaaspeer het volgende:
Ik vind paypal toch een beetje link. Iemand hoeft maar je wachtwoord te weten en hij kan zo gebruik maken van je gekoppelde creditcard of bankrekening... Gebruik dat liever niet.

Een creditcard is goedkoop en biedt ook nog een verzekering voor je aankopen. Kleine moeite om die een aan te schaffen.

@ Bok

Heb je wel eens een jean helemaal afgedragen? Ik zie vaak beginnende fade foto's van je voorbij komen en even later heb je weer wat nieuws.
Creditcard is niet veiliger dan paypal denk ik. Ik heb gewoon een 16 letterig wachtwoord met allerlei rare tekens en hoofdletters die ik om de twee maanden verander.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:36:23 #220
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118272619
Zekers, ik heb een Nudie masa die bijna ondraagbaar is doordat de kont bijna doorgesleten is,
Een Edwin ED-35 die ook goed gelukt is en niet echt draagbaar meer is.
Een ALD die nu zo vol gaten zit dat die ook niet meer draagbaar is.
En heb ik nog een Samurai die ook bijna af is maar ik eerst nog moet maken ;)

En dan heb ik ook een nog een Regular Alf liggen die ook compleet verwassen is.
En die Elephant 2 die je ziet heeft ook nog maar even te leven ;)





En laat je niet misleiden, de pocketbags van deze zijn bijna allemaal stuk en de kontzakken zijn ook niet veel meer waard
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:38:55 #221
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118272685
En ik verkoop nog regelmatig wat aan mijn broertje als er dingen zijn die mij niet bevallen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_118273320
Forget I ever alsked. Mooie collectie! Hoe bevalt die Roy? Ik heb t idee dat die met name prijzig is door de beperkte productie runs, ik heb alleen nooit Roy's denim in m'n handen gehad omdat ze hier niet verkocht worden. Toch gruwelijk dat die jeans door 1 goser in elkaar gezet worden ipv een half leger in een groot atelier.
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:13:52 #223
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118273717
Danku.

De Roy, tsja ik heb de RS2 dat is de versie met Japanse denim. De RS3 en RS4 en RN4 hebben allemaal speciaal Cone spul. Die broeken zijn ook nog eens zwaar uniek omdat Roy dingen bij Cone gedaan krijgt die niemand anders lukt. De fit van mijn RS2 is gewoon goed, gewoon een normale mooie slim/straight. Afwerking is echt bizar goed, er zitten dingen op die ik Momotaro en Samurai niet heb zien doen.. Een nadeel hebben de broeken wel. Ze zijn buitengewoon saai, er zit niks bijzonders op,geen accurates, tabs ,rare patch of wat dan ook. Alleen de broek en een leren patch..

Wat dat betreft heb ik liever Samurai of bijv Evisu. Alleen hebben die het nadeel dat er niet zo'n heerlijk fanatieke goser achter zit die zo enorm begeistert is met denim en Jeans maken.

Het is gewoon een stukje uniekheid dat je koopt, je hoeft het eigenlijk niet voor de fades te doen, omdat het Cone denim is en dat is niet de meest heftige denim imho.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:19:13 #224
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_118273890
Ik vind de fit van een weird guy voor mij juist werken. Precies wat ik op dit moment wil.

Die elephant is wel goed geworden. Maar je masa blijft erg tof natuurlijk.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:22:23 #225
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118273982
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:19 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind de fit van een weird guy voor mij juist werken. Precies wat ik op dit moment wil.

Die elephant is wel goed geworden. Maar je masa blijft erg tof natuurlijk.
Ja het is ook echt een lekkere broek geworden om te dragen, is nu compleet naar mijn lichaam gevormd :)

Ach ik kan hem op zijn tijd wel waarderen, maar het is niet iets wat ik 6 maanden achter elkaar kan dragen. Gewoon even voor afentoe
Als ook van de sarcastische opmerkingen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')