abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:41:22 #226
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118352415
quote:
October 23 2012, Budapest, Hungary - Tens of thousands protest against the government. Today is the memorial day of the Hungarian Revolution happened in 1956. Now a large part of the Hungarian people protest against the present governor party, which has more than 2/3rd of the Parliament. Hence, they can do whatever they want, they have already changed the Hungarian constitution without any debate!
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:58:57 #227
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118381001
"As a historic native and indigenous people, we simply decided in being collectively killed here. We have no choice, this is our last unanimous decision before the dispatch of the Federal Court of Navaraí, MS, Brazil".

Extract from a letter of the Community Guarani-Kaiowá of Pyelito Kue/Mbarakay in relation to their eviction from their ancestor's land so that sugar cane and biofuel multinational corporations may grab and use for bussiness extensive portions of land all over Brazil

https://docs.google.com/d(...)D-Y_lsxmM/edit?pli=1



Winst boven mensen :r In 2012 indianen van hun eigen land verjagen waar hun voorouders en weer hun voorouders hebben geleeft en dat nog wel met behulp van de rechter :')

Laten we de laatste vrije mensen op aarde uitroeien :r
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_118381659
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:58 schreef Summers het volgende:
"As a historic native and indigenous people, we simply decided in being collectively killed here. We have no choice, this is our last unanimous decision before the dispatch of the Federal Court of Navaraí, MS, Brazil".

Extract from a letter of the Community Guarani-Kaiowá of Pyelito Kue/Mbarakay in relation to their eviction from their ancestor's land so that sugar cane and biofuel multinational corporations may grab and use for bussiness extensive portions of land all over Brazil

https://docs.google.com/d(...)D-Y_lsxmM/edit?pli=1

[ afbeelding ]

Winst boven mensen :r In 2012 indianen van hun eigen land verjagen waar hun voorouders en weer hun voorouders hebben geleeft en dat nog wel met behulp van de rechter :')

Laten we de laatste vrije mensen op aarde uitroeien :r
Ik las dat ze daar nu een jaar bivakkeren. Waar woonden ze voor die tijd dan?
pi_118382135
quote:
We camped here 50 meters from the riverside where
already there were four deaths, two by suicide and two due to beating and torture of
gunmen’s farmers.
We live on the riverside Hovy for over a year and we are without any assistance,
isolated, surrounded by gunmen and we resisted until today. We eat food once a day. We
pass through all this to recover our old territory Pyleito Kue/Mbarakay.
In fact, we know
very well that at the heart of our ancient territory are buried several of our grandfathers,
grandmothers and great-grandparents, there are the cemeteries of all our ancestors.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_118382727
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:58 schreef Summers het volgende:
"As a historic native and indigenous people, we simply decided in being collectively killed here. We have no choice, this is our last unanimous decision before the dispatch of the Federal Court of Navaraí, MS, Brazil".

Extract from a letter of the Community Guarani-Kaiowá of Pyelito Kue/Mbarakay in relation to their eviction from their ancestor's land so that sugar cane and biofuel multinational corporations may grab and use for bussiness extensive portions of land all over Brazil

https://docs.google.com/d(...)D-Y_lsxmM/edit?pli=1

[ afbeelding ]

Winst boven mensen :r In 2012 indianen van hun eigen land verjagen waar hun voorouders en weer hun voorouders hebben geleeft en dat nog wel met behulp van de rechter :')

Laten we de laatste vrije mensen op aarde uitroeien :r
Nou dat wordt wat,... binnenkort dus een opstand hier, omdat de boerenfamilie die hier voorheen leefde, wil dat de huidige vinex wijk verdwijnt, dat wordt rellen!
pi_118387031
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:51 schreef Chahna het volgende:

[..]

Nou dat wordt wat,... binnenkort dus een opstand hier, omdat de boerenfamilie die hier voorheen leefde, wil dat de huidige vinex wijk verdwijnt, dat wordt rellen!
Wat mij opviel is dat ze er nog maar een jaar geleden neerstreken. Voor die tijd speelden de voorouders blijkbaar niet zo'n grote rol.
En van uitroeiing is geen sprake, het gaat om het clandestien ergens wonen, dus men moet daar weg. Dat is alles.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 20:32:04 #232
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118387115
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik las dat ze daar nu een jaar bivakkeren. Waar woonden ze voor die tijd dan?
quote:
A new short film about the struggle to defend the Xingu River and its people from the Belo Monte Dam and the Brazilian government's development plans for the Amazon .

quote:
The government of Ecuador plans to auction off oil development rights within nearly ten million acres of primary forest and indigenous land that has been inhabited for centuries, including all of Sarayaku territory.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_118387612
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat mij opviel is dat ze er nog maar een jaar geleden neerstreken. Voor die tijd speelden de voorouders blijkbaar niet zo'n grote rol.
En van uitroeiing is geen sprake, het gaat om het clandestien ergens wonen, dus men moet daar weg. Dat is alles.
Wat bedoel je met clandestien ergens wonen ?

Die voorouders waren daarvoor geen probleem omdat er niets was wat hun voorouders kon verstoren, nu is dat dus anders geworden en strijden zij daarvoor.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_118388011
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Wat bedoel je met clandestien ergens wonen ?

Die voorouders waren daarvoor geen probleem omdat er niets was wat hun voorouders kon verstoren, nu is dat dus anders geworden en strijden zij daarvoor.
Waarom zijn ze er ooit weggegaan dan, als die plaats zo belangrijk voor ze is?
Dan blijf je er toch wonen?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 20:54:45 #235
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118388319
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat mij opviel is dat ze er nog maar een jaar geleden neerstreken. Voor die tijd speelden de voorouders blijkbaar niet zo'n grote rol.
En van uitroeiing is geen sprake, het gaat om het clandestien ergens wonen, dus men moet daar weg. Dat is alles.
Die levenstijl hadden ze al nog voordat er een regering was en die levenstijl willen ze van generatie op generatie doorgeven , de aarde is van iedereen , niet van een regering en niet van een bedrijf .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_118388326
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom zijn ze er ooit weggegaan dan, als die plaats zo belangrijk voor ze is?
Dan blijf je er toch wonen?
Geen idee, ik vind de informatie eigenlijk niet uitgebreid genoeg als ik eerlijk ben. Maar misschien wonen ze vlakbij en hebben ze om de zoveel tijd een verkassing omdat het stuk grond weer moet 'bijkomen of aansterken'. Ik zeg maar wat hoor, maar dat zou een reden kunnen zijn.

Ik vind het gewoon erg jammer dat zulke mensen en hun leefwijze altijd moet wijken voor het kapitaal. Ik heb diep respect voor hoe deze mensen leven en met de natuur omgaan. Daar kunnen de meesten een hoop van leren, maar in plaats daarvan walsen wij overal overheen.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_118388588
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:54 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Geen idee, ik vind de informatie eigenlijk niet uitgebreid genoeg als ik eerlijk ben. Maar misschien wonen ze vlakbij en hebben ze om de zoveel tijd een verkassing omdat het stuk grond weer moet 'bijkomen of aansterken'. Ik zeg maar wat hoor, maar dat zou een reden kunnen zijn.

Ik vind het gewoon erg jammer dat zulke mensen en hun leefwijze altijd moet wijken voor het kapitaal. Ik heb diep respect voor hoe deze mensen leven en met de natuur omgaan. Daar kunnen de meesten een hoop van leren, maar in plaats daarvan walsen wij overal overheen.
'wij'?
Deze mensen waren al weg daar, dus wijken voor het kapitaal gaat niet helemaal op.
Als ze er gewoon al eeuwenlang woonden en nu opeens verjaagd werden hadden ze een veel sterker punt, dan was het een schande.
Nu heb ik mijn vraagtekens.
pi_118389402
Ik weet helemaal niet of die mensen daar niet waren, waar haal je dat uit ? Het kan dat ik eroverheen heb gekeken.

Het is niet voor het eerst dat er Indianen ergens verwijderd worden. Vroeger werden ze gewoon verjaagd of erger gedood. Ik irriteer mij wel eens aan het gemak waarmee alles wordt gedaan. Ik las iets van 10 miljoen hectare even ruimen voor de olie.

Ik kan er met mijn verstand allemaal niet meer bij in ieder geval.

Maar goed, het is naïef om te denken dat de wereld en de vooruitgang even zal wijken voor een aantal lieden die dat in de weg staan. Helaas.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 21:40:58 #239
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118391397
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:10 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik weet helemaal niet of die mensen daar niet waren, waar haal je dat uit ? Het kan dat ik eroverheen heb gekeken.

Het is niet voor het eerst dat er Indianen ergens verwijderd worden. Vroeger werden ze gewoon verjaagd of erger gedood. Ik irriteer mij wel eens aan het gemak waarmee alles wordt gedaan. Ik las iets van 10 miljoen hectare even ruimen voor de olie.

Ik kan er met mijn verstand allemaal niet meer bij in ieder geval.

Maar goed, het is naïef om te denken dat de wereld en de vooruitgang even zal wijken voor een aantal lieden die dat in de weg staan. Helaas.
Ik noem dit echt zware achteruitgang :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 24 oktober 2012 @ 21:41:47 #240
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118391461
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 25 oktober 2012 @ 01:48:33 #241
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118403818

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 28% gewijzigd door Summers op 25-10-2012 02:28:45 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_118406418
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik noem dit echt zware achteruitgang :N
Maar waarom waren ze nou weggegaan?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:00:25 #243
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118409006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:32 schreef Chahna het volgende:

[..]

Maar waarom waren ze nou weggegaan?
Omdat of hun rivieren worden drooggelegt door dammen of ze worden van hun land verjaagt zodat bijv de olieindustrie nog meer regenwoud op aarde kan vernietigen en vergiftigen , het gaat niet alleen om die 100 maar in Brazilie gaat het in totaal om 40.000 inheemse volkeren , In Equador gaat het ook om tienduizenden . Mensen zijn dus nog net zo gestoord als vroeger in de koloniale tijd en er bestaan door de eeuwen heen nog steeds mensen die daar toe in staat zijn en al die gestoorde mensen hebben nu vrij spel op de wereld alleen met betere wapens en de uitgangspositie dat de recht van de sterkste geld en geld en niet meer een mensenleven . slechte ontwikkeling voor iedereen op aarde waar de hele wereld op verschillende manieren last heeft van het feit dat geld bovenaan staat en niet meer de mens en de natuur en dat beiden worden bedreigt met voortbestaan .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_118409256
Helaas zijn er niet zo veel die dat ook inzien. Als je slechts uit het eigen raam kijkt lijkt het alsof alles prima gaat, en vragen ze waar je het in Godsnaam over hebt.

Ga je wat verder uitzoomen op het geheel dan zie je pas dat er veel mis is. Maar goed, dan ben je vaak weer niet met jezelf bezig, maar met dingen waar je toch geen invloed op hebt. Advies: Denk aan jezelf en zorg dat je zelf gelukkig wordt.

Die logica lijkt te kloppen, maar is verre van hoe het zou moeten wezen, vind ik.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_118412181
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Omdat of hun rivieren worden drooggelegt door dammen of ze worden van hun land verjaagt zodat bijv de olieindustrie nog meer regenwoud op aarde kan vernietigen en vergiftigen , het gaat niet alleen om die 100 maar in Brazilie gaat het in totaal om 40.000 inheemse volkeren , In Equador gaat het ook om tienduizenden . Mensen zijn dus nog net zo gestoord als vroeger in de koloniale tijd en er bestaan door de eeuwen heen nog steeds mensen die daar toe in staat zijn en al die gestoorde mensen hebben nu vrij spel op de wereld alleen met betere wapens en de uitgangspositie dat de recht van de sterkste geld en geld en niet meer een mensenleven . slechte ontwikkeling voor iedereen op aarde waar de hele wereld op verschillende manieren last heeft van het feit dat geld bovenaan staat en niet meer de mens en de natuur en dat beiden worden bedreigt met voortbestaan .

Draag jij kleding en maak je gebruik van moderne technologie? (ja want internet) ... nou dat komt dus door vooruitgang. Dus inderdaad, inheemse volkeren verdwenen... dat is niets nieuws onder de zon. Dat je nu zelfs dit soort dingen al in dit topic gaat plaatsen versterkt mijn gevoel dat je het zelf ook allemaal niet meer weet...zolang het maar 'negatief uitgelegd' kan worden vind jij het best.

Maar wederom de vraag en alsjeblieft geef nu eens antwoord want ik heb de voomalige delen eens teruggelezen en het is inmiddels al 100x gevraagd en er komt maar geen antwoord:

- HOE MOET HET ANDERS -
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:56:12 #246
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118413508
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Helaas zijn er niet zo veel die dat ook inzien. Als je slechts uit het eigen raam kijkt lijkt het alsof alles prima gaat, en vragen ze waar je het in Godsnaam over hebt.

Ga je wat verder uitzoomen op het geheel dan zie je pas dat er veel mis is. Maar goed, dan ben je vaak weer niet met jezelf bezig, maar met dingen waar je toch geen invloed op hebt. Advies: Denk aan jezelf en zorg dat je zelf gelukkig wordt.

Die logica lijkt te kloppen, maar is verre van hoe het zou moeten wezen, vind ik.
Mensen zijn apatisch geworden en voelen niks meer , dat is niet jezelf zijn maar aangeleerd . De hele wereld is je achtertuin en we zijn allemaal 1 volk met een hart , je bent niet jezelf als je bent afgesloten van je hart , dat kan dus ook niet de weg naar geluk zijn of een betere wereld . We zijn ook niet machteloos , alles wat nu verrot is hebben we met z'n allen aan meegewerkt als radartjes die een geheel vormen , met z'n allen kunnen we het dus ook veranderen , de wereld moet gewoon 1 vuist maken en zeggen dat het genoeg is , gelukkig beginnen mensen dat door te krijgen en verenigen ze zich om hun stem te laten horen , bijv 14 nov gaan verschillende vakbonden in verschillende landen gezamenlijk staken en leggen het werk neer . Er word constant een datum geprikt waarop mensen op dezelfde dag dezelfde boodschap geven wereldwijd , dankzij internet is dat mogelijk , niet alleen mensen in het midden oosten kunnen een massa op de been brengen via internet . Die mogelijkheid hebben we wereldwijd .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:01:17 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118413705
Echt bizar hoe jij in vaag niks blijft hangen. De wereld moet gewoon één vuist maken! Maar natuurlijk. De hele wereld streeft immers hetzelfde doel na.

Jij denkt trouwens serieus dat die protesten een betere wereld voor iedereen tot doel hebben? Of zou het vooral gaan om betere omstandigheden voor de stakers et al?
Ik vind het schattig hoor, die naïviteit, maar echt realistisch zal het nooit worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 25-10-2012 13:37:38 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118414016
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen zijn apatisch geworden en voelen niks meer , dat is niet jezelf zijn maar aangeleerd . De hele wereld is je achtertuin en we zijn allemaal 1 volk met een hart , je bent niet jezelf als je bent afgesloten van je hart , dat kan dus ook niet de weg naar geluk zijn of een betere wereld . We zijn ook niet machteloos , alles wat nu verrot is hebben we met z'n allen aan meegewerkt als radartjes die een geheel vormen , met z'n allen kunnen we het dus ook veranderen , de wereld moet gewoon 1 vuist maken en zeggen dat het genoeg is , gelukkig beginnen mensen dat door te krijgen en verenigen ze zich om hun stem te laten horen , bijv 14 nov gaan verschillende vakbonden in verschillende landen gezamenlijk staken en leggen het werk neer . Er word constant een datum geprikt waarop mensen op dezelfde dag dezelfde boodschap geven wereldwijd , dankzij internet is dat mogelijk , niet alleen mensen in het midden oosten kunnen een massa op de been brengen via internet . Die mogelijkheid hebben we wereldwijd .
Ik vind dat je gelijk hebt met je verhaal. Dat anderen daar niet in mee willen of kunnen snap ik ook. Niet iedereen heeft hetzelfde pad gelopen en dezelfde informatie meegekregen en zien het daardoor vaak niet, of niet volledig. Maar er zijn er ook veel die jou prima kunnen volgen :)

Maar of het een haalbaar doel is, ik weet het niet, ik zie veel informatie en ideeën maar ik ben bang dat het allemaal behoorlijk gecompliceerd is. Een vuist maken alleen zal het niet verhelpen, maar kan wel een start zijn om een andere weg in te slaan die menselijker is.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:28:10 #249
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118416754
quote:
7s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:01 schreef Copycat het volgende:
Echt bizar hoe jij in vaag niks blijft hangen. De wereld moet gewoon één vuist maken! Maar natuurlijk. De hele wereld streeft immers hetzelfde doel naar.

Jij denkt trouwens serieus dat die protesten een betere wereld voor iedereen tot doel hebben? Of zou het vooral gaan om betere omstandigheden voor de stakers et al?
Ik vind het schattig hoor, die naïviteit, maar echt realistisch zal het nooit worden.
Yep :Y vaag dat je dat nog niet doorhebt en niet inziet dat we allemaal in hetzelfde schuitje vastzitten in een onmenselijk systeem die de aarde en mensheid aan het kapotmaken is in rap tempo en op grote schaal , Ben jij wel realistisch om te denken dat er niks veranderd en dat het enige probleem is dat de werkomstandigheden moeten verbeteren terwijl alleen in Spanje al 2 miljoen daklozen zijn en 5 miljoen werklozen en ze hun democratie terug willen en geen europese dictator hoeven die zegt dat ze maar mogen sterven op straat en het niet waard zijn om te leven .

Misschien ben jij wel naief om te denken dat mensen ff de straat opgaan en verder gaan met hun leven terwijl je compleet over het hoofd ziet dat er geen leven meer is om naar terug te gaan als alles kapot is bezuinigt en je geen toegang meer hebt tot onderwijs , gezondheidszorg en voedsel en onderdak , je hebt niks meer om naar terug te gaan als je je hele leven hebt gewerkt en je pensioen word afgepakt . Je bent naief om te denken dat mensen dit pikken en gewoon maar op straat gaan liggen en wachten tot ze doodgaan en de toekomst van hun kinderen word afgepakt terwijl ze worden genaaid door regeringen en machthebbers .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:38:25 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118417131
Je snapt mijn insteek niet. Die mensen protesteren ook vooral voor eigen 'parochie'. Niet voor een betere wereld, daar zit de crux in jouw denken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')