abonnement Unibet Coolblue
pi_118025971


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 6!

Op 13 mei 2012 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2012/2013 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO).

Boer zoekt vrouw wordt vanaf 2 september op zondagavond (20:20) uitgezonden.


Boer Aad uit Zuid-Holland



Boer Henk uit Noord-Holland



Boerin Henrieke uit Gelderland



Boer Martin uit Noord-Holland



Boer Willem uit Gelderland







Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?
Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?
Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.
Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorste
Boer zoekt vrouw # 106 - Linda is een Aadeïst.

Plaatjes voor afgevallen dates:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
pi_118025988
Ik vond dat filmpje van Lucky TV wel weer grappig over de sate van Boer Aad. Vandaag opperde iemand nog dat hij het nieuwe gezicht van Conimex ging worden. Dit is vergelijkbaar.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:56:12 #3
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_118026028
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:50 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ik neem het ze niet kwalijk hoor. Zo'n azijnpisser als Sanne Walles de Vries er neerzetten en het is gegarandeerd negatief wat ze daar gaan verkondigen. En dat was vorige week eigenlijk te erg.
Wat is er vorige week gebeurd dan? (Niet gezien)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_118026061
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:56 schreef Duderinnetje het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 16 oktober 2012 00:50 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ik neem het ze niet kwalijk hoor. Zo'n azijnpisser als Sanne Walles de Vries er neerzetten en het is gegarandeerd negatief wat ze daar gaan verkondigen. En dat was vorige week eigenlijk te erg.
Wat is er vorige week gebeurd dan? (Niet gezien)
[/quote]

Toen zaten er 3 vrouwen aan tafel, redacteur van libelle (geloof ik), vrouw die boek over BZV had geschreven en die SWdV. Met z'n 3en waren ze erg negatief, dat het toch meer afzeiken werd dan gewoon praten. Zelfs paar posters op het forum gaven hier ook al aan dat het hier wel negatief is, maar dat zo negatief op tv gewoon te grof was.

Kan het anders nog even terug kijken op uitzending gemist, was ook op de maandag.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:59:15 #5
330855 ejiraM
for the greater good
pi_118026068
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat is er vorige week gebeurd dan? (Niet gezien)
Vorige week werd het vertrek van Ina overbelicht, en werd gesuggereerd dat Aad haar in een kliko had gegooid. Ik ga even kijken of ik een filmpje kan vinden :)

Hier iig het filmpje van LuckyTV, dacht dat het daarover ging, maar begrijp dat het ook over de rest van DWDD gaat..

Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 01:01:48 #6
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_118026102
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:59 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Vorige week werd het vertrek van Ina overbelicht, en werd gesuggereerd dat Aad haar in een kliko had gegooid. Ik ga even kijken of ik een filmpje kan vinden :)
O dat filmpje ken ik wel ja!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_118027552
Eerder was de combi Yvon-Jan Mulder wel oke. Een positief, een kritisch. Maar nu is het alleen azijnpissen. Gister ook weer, dat die poppen zoveel knapper waren dan Henrieke en Co. Dat hoeft voor mij niet.
Beetje kritisch en sceptisch mag wel, maar íets positiefs kan er toch wel af?
pi_118027621
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 07:46 schreef Roomsnoes het volgende:
Eerder was de combi Yvon-Jan Mulder wel oke. Een positief, een kritisch. Maar nu is het alleen azijnpissen. Gister ook weer, dat die poppen zoveel knapper waren dan Henrieke en Co. Dat hoeft voor mij niet.
Beetje kritisch en sceptisch mag wel, maar íets positiefs kan er toch wel af?
Wat jammer idd.
Gelukkig is Sanne zelf heel knap :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118028635
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond dat filmpje van Lucky TV wel weer grappig over de sate van Boer Aad. Vandaag opperde iemand nog dat hij het nieuwe gezicht van Conimex ging worden. Dit is vergelijkbaar.
Ze hebben zeker weten inspiratie opgedaan hier!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:44:36 #12
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118038705
Geweldige TT :D
All she wants and needs is just a little taste..
pi_118038864
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 07:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat jammer idd.
Gelukkig is Sanne zelf heel knap :')
Echt he :')
pi_118040283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:58 schreef Timwonnacott het volgende:


Toen zaten er 3 vrouwen aan tafel, redacteur van libelle (geloof ik), vrouw die boek over BZV had geschreven en die SWdV. Met z'n 3en waren ze erg negatief, dat het toch meer afzeiken werd dan gewoon praten. Zelfs paar posters op het forum gaven hier ook al aan dat het hier wel negatief is, maar dat zo negatief op tv gewoon te grof was.

Kan het anders nog even terug kijken op uitzending gemist, was ook op de maandag.
Dat is niet het probleem. Wel dat DWDD vaak erg negatief bezig is en BZV vind dat ze de boeren een beetje moeten beschermen. Als DWDD alleen beelden aanvraagt over Aad, dan weet je al dat hij negatief belicht gaat worden.

Hierom heeft BZV vorige week maandag geen toestemming gegeven aan DWDD (of aan RTL Boulevard en nog een programma) om beelden te gebruiken, DWDD deed dit echter wel. Deze actie is de reden van het conflict

Dan is er ook nog de kwestie Lucky TV. Deze hoeft geen toestemming te vragen voor de beelden, dit omdat dit juridisch onder "satire" valt, BZV valt Lucky TV dan ook niet aan oid. Dat Lucky TV de spot drijft, valt geheel buiten de discussie en dit conflict.
pi_118040702
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:44 schreef Luxuria het volgende:
Geweldige TT :D
Die heb je aan Cee te danken :P
pi_118048310
Open dir: http://download.omroep.nl/kro/video/boerzoektvrouw/?C=M;O=D

met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118049055
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:53 schreef Jojoke het volgende:
Open dir: http://download.omroep.nl/kro/video/boerzoektvrouw/?C=M;O=D

met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will take the sun in my mouth
pi_118051709
Ah, d'r zijn weer nieuwe filmpjes geplaatst..
pi_118058975
Wat een flauwigheid bij DWDD, zo'n lelijk wijf van een Sanne Wallis de Vries die een beetje lullig loopt te doen over Aadje en zijn vrouwen, en die snol van de Elle die zogenaamd grappig probeert te zijn over de ruggen van anderen.

Zelf vind ik Aad natuurlijk ook om van te smullen, mooie tv en ik moet ook lachen om de opmerkingen in dit topic altijd, maar om zo over mensen te gaan praten in zo'n tv programma vind ik dus echt smakeloos en triest.
pi_118060730
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:53 schreef Jojoke het volgende:
Open dir: http://download.omroep.nl/kro/video/boerzoektvrouw/?C=M;O=D

met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie filmpjes!!!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_118062060
Aad is een stuk opgeknapt, oogt nu ook weer als de man van de voorstellingsvideo die vrouwen helemaal op hol deed slaan. Ina heeft de stemming aardig gedrukt.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:01:08 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118062350
Nou, ik snap eerlijk gezegd al niet hoe je op hol kon slaan van de voorstelvideo van Aad.... en ja, ik val toch echt in zijn leeftijdscategorie (hoewel Aad me waarschijnlijk te oud zal vinden :')).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118062549
Ik ook niet. Maar kijk eens terug naar de speeddate hoe opgewonden ze zijn. Jeannet ziet er daar heel anders uit dan we de eerste dag zagen.
pi_118062873
Of jullie hebben geen smaak
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:16:36 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118063255
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:09 schreef opgebaarde het volgende:
Of jullie hebben geen smaak
Mwah, mijn verkering is een FOK!ker, dus ik zit sowieso al goed, plus dat hij wel fatsoenlijk NL spreekt, ik zou bij Aad al afknappon op zijn vreselijke taalgebruik.... en dan laten we z'n domineegedrag even buiten beschouwing, evenals zijn Napoleon-syndroom.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')