abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:58:00 #1
187769 Goanaut
http://soundcloud.com/room_23
pi_117994059




:W. Welkom !


Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren 8-)! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen O+ !
Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.

De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.

Dankzij de universiteit en hogeschool is Nijmegen tevens een heuse studentenstad.


http://www.ru.nl/

www.han.nl

Tevens is er een servicekantoor van de IB-Groep/Nijmegen!

Zoek je een woning in Nijmegen dan zijn de volgende sites handig:

www.sshn.nl (Stichting Studentenhuisvesting)
www.entree.nu (Site van alle woningbouwcorporatiesin de KAN-regio)
www.directwonen.nl (Site voor particulier huren)
www.interveste.nl (Site voor tijdelijk wonen (contract voor minstens 6 maanden))

Meer informatie over Nijmegen vind je op Wikipedia
Of op de website van de gemeente!
De buurten en wijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wijken_en_buurten_in_Nijmegen
De straten: http://www.gaypnt.demon.nl/straatnamen/index.html
De Nijmeegse Vierdaagse- en de Zomerfeesten: 4daagsefeesten/Zomerfeesten - Nijmegen 2011

:o. Vorige delen !


Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...

:'). De Stats !


Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!

Daar kan je ook de meeste fanatieke posters van dit draadje vinden!

:9~. De OP !


Hier vind je de OP terug O+.

w/ ~.De eerstvolgende meet: !


Klik hier!


Gevorderd nordic walker met aerodynamische loopstokken!
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2012 @ 13:00:26 #2
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_117994129
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:02:31 #3
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117994213
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:57 schreef Goanaut het volgende:
Omdat ik aan een klein autootje genoeg heb en ik voor auto's uit die klassen van een paar jaar oud nog altijd 6000 zou moeten aftikken ofzo, leek me dan een idee om er iets bovenop te doen zodat ik dan een nieuwe heb + zeven jaar garantie.
Maar een nieuwe zit op 8000+ euro, want die algemene kosten zijn natuurlijk kaal, zonder afleverbeurt etc. etc. Ga er van uit dat je zo rond de 9000 euro uit komt. Dan zit er nog 3k verschil tussen een nieuwe en een tweedehands. Daar kun je veel onderhoud voor doen, zeker als je 'm bij de dealer koopt mét garantie :)
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:02:42 #4
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117994220
quote:
Mooie ninja edit :D
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2012 @ 13:03:40 #5
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_117994257
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:02 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Mooie ninja edit :D
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:05:32 #6
187769 Goanaut
http://soundcloud.com/room_23
pi_117994317
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:02 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Maar een nieuwe zit op 8000+ euro, want die algemene kosten zijn natuurlijk kaal, zonder afleverbeurt etc. etc. Ga er van uit dat je zo rond de 9000 euro uit komt. Dan zit er nog 3k verschil tussen een nieuwe en een tweedehands. Daar kun je veel onderhoud voor doen, zeker als je 'm bij de dealer koopt mét garantie :)
Dat ben ik met je eens, en dan zit er inderdaad nog geen airco o.i.d. op. Daarom wacht ik even af of ik het uberhaupt kan betalen eind van het jaar. Ik koop geen auto op afbetaling en ook wil ik er niet mijn spaargeld tot op de laatste cent aan uitgeven. Mocht dat zo niet lukken hou ik me inderdaad wat geld in de zak en ga ik voor een kleine occasion van 'n paar jaar oud met 50.000 op de teller ofzo hooguit.
Gevorderd nordic walker met aerodynamische loopstokken!
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:07:28 #7
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117994400
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:05 schreef Goanaut het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, en dan zit er inderdaad nog geen airco o.i.d. op. Daarom wacht ik even af of ik het uberhaupt kan betalen eind van het jaar. Ik koop geen auto op afbetaling en ook wil ik er niet mijn spaargeld tot op de laatste cent aan uitgeven. Mocht dat zo niet lukken hou ik me inderdaad wat geld in de zak en ga ik voor een kleine occasion van 'n paar jaar oud met 50.000 op de teller ofzo hooguit.
Nee, dat gaat hard ;( Wat dat betreft zijn die prijzen altijd mooi :')

Ik zou die occassion in jouw geval wel gewoon bij een dealer kopen, denk ik. Dan zit je qua garantie net iets beter (als het goed is _O- ). Overigens is kilometerstand niet alleszeggend, het gaat veel meer om de algehele onderhoudsstaat, hij kan 40k gelopen hebben zonder onderhoud, of wel netjes ieder jaar een beurt etc. Maakt nogal uit :)

Wat dat betreft ben ik ook wel benieuwd naar de 7 jaar garantie van Kia: dat gaat vast en zeker alleen om carrosserie en blok, maar alleen als hij natuurlijk het volledige onderhoudspatroon bij de dealer ondergaat. Ga dan maar eens rekenen wat je dat per jaar nog kost, en of het je dan het verschil waard is ;)
pi_117994422
Verstandig om niet op afbetaling ofzo te kopen inderdaad. En nooit tot de bodem van je budget gaan.

Ik zou tzt eens goed kijken wat je te besteden hebt en wat je eisen zijn. Er staat meer dan genoeg te koop. En verder wat IB zegt: kijk je niet blind op een tellerstand. Liever een auto die 30k per jaar veel provinciaal en snelweg heeft gereden dan eentje die 6k per jaar in de stad heeft gedaan.
Schip ahoy!
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:09:24 #9
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117994459
En dat inderdaad: de tijd voor verkoop is kudt. Iedereen wil van zijn tweede auto af, en dat merk je héél sterk in de verkoopprijzen ^O^
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:10:52 #10
187769 Goanaut
http://soundcloud.com/room_23
pi_117994503
Dat is wel waar inderdaad. Het is gewoon altijd gokken met een auto kopen, en zo heel veel verstand heb ik er niet van dus ik moet wel goed uitkijken. In ieder geval staat er zeker genoeg te koop dus je zou een mooie slag moeten kunnen slaan.
Overigens heb ik bij het kopen van een occasion bij de dealer wel altijd het idee dat je toch extra betaalt voor zijn pand en de bak koffie die je daar krijgt. Van de andere kant staan daar misschien meer auto's onder één dak die ook echt bij de dealer zijn onderhouden.
Gevorderd nordic walker met aerodynamische loopstokken!
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:12:49 #11
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117994579
Zoek van tevoren ook even wat reviews van de dealer op: vaak zijn het ook gewoon oplichters :')

En ja, je betaalt er meer, maar als je écht problemen krijgt kun je wel naar de 'importeur' stappen die dan zal bemiddelen. Kan bij Bovag natuurlijk ook, maar auto specifieke zaken zullen waarschijnlijk beter afgevangen worden bij de dealer. En je krijgt daar vaak wat betere garantie :)
pi_117994618
Mja, dealer onderhouden... ach. Als iemand z'n auto zelf onderhoudt maar alle facturen bewaart ben je net zo ver, toch?

De dealerprijs moet het maar net waard zijn. Vriendin van me kocht een tijdje terug een Ibiza bij een garage. Zeker 1,5 à 2k duurder dan op MP. Zij vond 'm dat waard en eerlijk is eerlijk: hij rijdt nog steeds probleemloos. Maar ik had een exemplaar op MP gezocht, de rotte onderdelen voor 1k laten vervangen en het restbedrag in m'n zak gestoken.
Schip ahoy!
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:15:58 #13
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117994693
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
Mja, dealer onderhouden... ach. Als iemand z'n auto zelf onderhoudt maar alle facturen bewaart ben je net zo ver, toch?

De dealerprijs moet het maar net waard zijn. Vriendin van me kocht een tijdje terug een Ibiza bij een garage. Zeker 1,5 à 2k duurder dan op MP. Zij vond 'm dat waard en eerlijk is eerlijk: hij rijdt nog steeds probleemloos. Maar ik had een exemplaar op MP gezocht, de rotte onderdelen voor 1k laten vervangen en het restbedrag in m'n zak gestoken.
Voor 1k kun je niet super veel laten vervangen hè :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:18:45 #14
187769 Goanaut
http://soundcloud.com/room_23
pi_117994788
Bovendien heb je dan nog niet veel bespaard. :P Ik zou dan zelf ook wel voor de beter onderhouden auto gaan. Op het moment van kopen wil ik eigenlijk dat ik er niks aan hoef te doen. Normaal onderhoud komt dan te zijner tijd wel.
Wat betreft occasions is het wat mij betreft dan nog twijfelen tussen een A-klasse (Toyota Aygo, Citroen C1 etc) of een B-klasse (Suzuki Swift of Fiat Grande Punto bijvoorbeeld). Die B-klasse auto's kunnen er zeer mooi uitzien en hebben wat meer ruimte. Keerzijde is dat ik die ruimte meestal niet echt nodig heb en ze dus onzuiniger rijden.
Gevorderd nordic walker met aerodynamische loopstokken!
pi_117995196
Je gaat toch geen kia rijden?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_117995203
Voor 1k kun je zelf behoorlijk wat vervangen. Als de vitale delen zoals motor, evt turbo, aandrijving e.d. maar goed zijn. Voor 1k koop ik dan wel banden, draagarmen, remschijven plus -blokken en dat soort meuk. Hou je 1k in je zak en weet je zeker dat alles weer 50k vooruit kan. Bij de auto van de garage is dat altijd maar de vraag.

En Goanaut, ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar tussen de 500 en 1.000 euro besparen vind ik toch wel de moeite waard :).

Btw IB, ik krijg inmiddels zelfs een melding van m'n BC dat ik m'n remvloeistof moet gaan vervangen...binnenkort maar eens tijd voor maken dus. Met een beetje pech ben ik meteen aan de beurt voor de remschijven achter :X. Is dat iets wat makkelijk zelf te doen is? Volgens mij wel hè?
Schip ahoy!
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:30:46 #17
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117995231
Qua zuinigheid zou ik even kijken op spiritmonitor.de, of dat écht zoveel scheelt.

Anders heb je namelijk een auto die je ook kúnt gebruiken om iets te vervoeren, want in een C1 of Aygo kun je écht niets kwijt. Qua wegenbelasting is het verschil niet zo spannend, geloof ik.

Is een Grande Punto nog een B klasse trouwens? Dan zijn die klasses fiks veranderd in vergelijk tot tien jaar terug _O- Grande Punto is nog een beste wagen :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:31:30 #18
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117995256
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:29 schreef Piet__Piraat het volgende:
Voor 1k kun je zelf behoorlijk wat vervangen. Als de vitale delen zoals motor, evt turbo, aandrijving e.d. maar goed zijn. Voor 1k koop ik dan wel banden, draagarmen, remschijven plus -blokken en dat soort meuk. Hou je 1k in je zak en weet je zeker dat alles weer 50k vooruit kan. Bij de auto van de garage is dat altijd maar de vraag.

En Goanaut, ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar tussen de 500 en 1.000 euro besparen vind ik toch wel de moeite waard :).
Zelf vervangen wel ja, bij een garage (wat Goanaut wil, volgens mij) is wel een heel verchil hè. Dan ben je al 100 euro kwijt om wat bandjes om te leggen :'(
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:32:28 #19
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117995302
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:29 schreef Piet__Piraat het volgende:
Voor 1k kun je zelf behoorlijk wat vervangen. Als de vitale delen zoals motor, evt turbo, aandrijving e.d. maar goed zijn. Voor 1k koop ik dan wel banden, draagarmen, remschijven plus -blokken en dat soort meuk. Hou je 1k in je zak en weet je zeker dat alles weer 50k vooruit kan. Bij de auto van de garage is dat altijd maar de vraag.

En Goanaut, ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar tussen de 500 en 1.000 euro besparen vind ik toch wel de moeite waard :).

Btw IB, ik krijg inmiddels zelfs een melding van m'n BC dat ik m'n remvloeistof moet gaan vervangen...binnenkort maar eens tijd voor maken dus. Met een beetje pech ben ik meteen aan de beurt voor de remschijven achter :X. Is dat iets wat makkelijk zelf te doen is? Volgens mij wel hè?
Volgens mij wel :) Hangt een beetje van je handremsysteem af, maar dat zal wel loslopen :P

Waar haalde jij je olie trouwens? Ik heb nu mn broer gevraagd of hij het kon regelen, maar daar verwacht ik niet zo veel van :')
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:35:09 #20
187769 Goanaut
http://soundcloud.com/room_23
pi_117995406
@ Piet_Piraat: 1000 euro besparen is zeker mooi, maar ik ben totaal niet technisch aangelegd wat betreft auto's. Bij een garage kunnen ze me vanalles op de mouw spelden wat er mis is met het ding en zo de kosten mooi laten oplopen. :P

@ IB: Zo'n Grando Punto is een mooi karretje ja, vooral van de achterkant gezien. Een laatste generatie Corsa of Polo zijn ook b-klasses... Zijn echt geen kinderachtige auto's meer nee. Een huidige Polo is ruimer dan een Golf 2 die destijds een c-klasse was. Laatste Polootje is wel mooi maar wordt me net iets te duur denk ik. Zo'n Suzuki Swift ofzo kan echter wel weer leuk zijn en aantrekkelijk geprijsd.
Gevorderd nordic walker met aerodynamische loopstokken!
pi_117995486
Peugot 207 niets voor je?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:37:34 #22
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117995490
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:35 schreef Goanaut het volgende:
@ Piet_Piraat: 1000 euro besparen is zeker mooi, maar ik ben totaal niet technisch aangelegd wat betreft auto's. Bij een garage kunnen ze me vanalles op de mouw spelden wat er mis is met het ding en zo de kosten mooi laten oplopen. :P

@ IB: Zo'n Grando Punto is een mooi karretje ja, vooral van de achterkant gezien. Een laatste generatie Corsa of Polo zijn ook b-klasses... Zijn echt geen kinderachtige auto's meer nee. Een huidige Polo is ruimer dan een Golf 2 die destijds een c-klasse was. Laatste Polootje is wel mooi maar wordt me net iets te duur denk ik. Zo'n Suzuki Swift ofzo kan echter wel weer leuk zijn en aantrekkelijk geprijsd.
Ik neem aan dat je dan wel iemand meeneemt die er wat verstand van heeft, als je een auto gaat kopen? :D

Een Swift schijnt best prima te zijn, hoorde ik :) Heb zelf nog nooit in die nieuwe modellen gereden overigens, dus daar kan ik niet over oordelen :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:38:01 #23
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117995508
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
Peugot 207 niets voor je?
Komt hier de Hosselmeister weer om de hoek? :D

Zag de reclame van de 208, da's best een mooie wagen trouwens :Y
pi_117995579
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:38 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Komt hier de Hosselmeister weer om de hoek? :D

Zag de reclame van de 208, da's best een mooie wagen trouwens :Y
Nou, ik ken een mannetje die weer een mannetje kent. Sterker nog, ik heb nog 67243 voertuigen hier in de database staan, waarvan een dikke 2400 personen auto's ;)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:40:18 #25
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117995595
:D
pi_117995610
Allemaal te koop, waarvan er 109 peugeot's zijn. ;)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_117995623
Nieuwe Swift is een prima karretje, zou ik je wel aanraden. Een 207 niet... 206'jes waren aardig en de nieuwe 208 ook, maar die 207 schijnt van dramatische kwaliteit te zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:31 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Zelf vervangen wel ja, bij een garage (wat Goanaut wil, volgens mij) is wel een heel verchil hè. Dan ben je al 100 euro kwijt om wat bandjes om te leggen :'(
Da's waar. Maar het is ook een kwestie van je adresjes zoeken hè. Op korte termijn wat werk, maar op lange termijn profiteer je daar echt wel van :).
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:32 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Volgens mij wel :) Hangt een beetje van je handremsysteem af, maar dat zal wel loslopen :P

Waar haalde jij je olie trouwens? Ik heb nu mn broer gevraagd of hij het kon regelen, maar daar verwacht ik niet zo veel van :')
Het is een model uit 98, dus het zal niet hypergeavanceerd zijn :+. Zin om me binnenkort een keer mee te helpen met klussen? Je hebt 't toch weer net iets vaker gedaan dan ik :).

M'n olie bestel ik altijd online, dus samen bestellen lijkt me 't handigst? Mister-auto heeft nu ook een aanbieding waarbij Bosch-onderdelen goedkoper zijn, dus daar wat filterwerk enzo bestellen loont op dit moment ook :).

Wat betaal je tegenwoordig aan verzekering trouwens? Ik zit best hoog heb ik het idee, dus ga even kijken of ik niet kan besparen. Via Zelf.nl zou het me al 20 euro per maand schelen, da's echt wel de moeite!
Schip ahoy!
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:43:24 #28
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117995713
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:41 schreef Piet__Piraat het volgende:
Het is een model uit 98, dus het zal niet hypergeavanceerd zijn :+. Zin om me binnenkort een keer mee te helpen met klussen? Je hebt 't toch weer net iets vaker gedaan dan ik :).

M'n olie bestel ik altijd online, dus samen bestellen lijkt me 't handigst? Mister-auto heeft nu ook een aanbieding waarbij Bosch-onderdelen goedkoper zijn, dus daar wat filterwerk enzo bestellen loont op dit moment ook :).

Wat betaal je tegenwoordig aan verzekering trouwens? Ik zit best hoog heb ik het idee, dus ga even kijken of ik niet kan besparen. Via Zelf.nl zou het me al 20 euro per maand schelen, da's echt wel de moeite!
Ah, filter zou daar wel vandaan komen denk ik. Of van de dealer, kosten daar ook niet zo veel :P Heb je een weblinkje voor die olieshizzle? Kan ik even zien of ze hebben wat ik nodig heb, en hoe duur het daar is :P

Qua helpen: prima. Wanneer kun je? :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:14:12 #29
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117999389
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2012 @ 15:54:27 #30
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118001002
Dat klinkt verre van goed! Sterkte IB!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_118001005
Oil-center.de :)

Ik zal zelf vandaag of morgen even de auto checken en dan vooral de remblokken en schijven achter. Zien hoe die er aan toe zijn en of vervanging inderdaad nodig is. Anders is 't alleen de remvloeistof, op dit moment :). Dan moet ik nog bestellen, en kunnen we 't beste daarná een datum prikken :P Maar thanks in elk geval!
Schip ahoy!
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:07:58 #32
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118005926
Oh ;( sterkte IB!

Dat essay waarvan ik dacht dat het gruwelijk was? 7.5 :') mooi eerste cijfer van het studiejaar dacht ik zo :o
My hovercraft is full of eel.
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:20:44 #33
192683 AMDB
Visionair.
pi_118008687
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:07 schreef BGTes het volgende:
Oh ;( sterkte IB!

Dat essay waarvan ik dacht dat het gruwelijk was? 7.5 :') mooi eerste cijfer van het studiejaar dacht ik zo :o
Bedoel je hier gruwelijk nou in de zin van gruwelijk goed of gruwelijk slecht? Cijfer lijkt er namelijk precies tussenin te hangen :P
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2012 @ 19:21:48 #34
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118008729
Wss gruwelijk slecht en dan toch een 7,5 hebben. :r
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_118010895
Wat DK zegt. Die aanstellers ook altijd :r :{w
Schip ahoy!
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:10:30 #36
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118018723
Gruwelijk slecht. Ik haal normaal tussen de 4 en 5 voor essays :')
My hovercraft is full of eel.
pi_118020682
quote:
9s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:14 schreef IrishBastard het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awh -O- sterkte :* Rot!
Ja doei.
pi_118023691
Even wat humor voor de spinnenhaters onder ons:


En hopelijk een glimlach voor IB, sterkte :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_118023751
:D _O-
  maandag 15 oktober 2012 @ 23:35:56 #40
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118024016
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 23:28 schreef HostiMeister het volgende:
Even wat humor voor de spinnenhaters onder ons:
[ afbeelding ]

En hopelijk een glimlach voor IB, sterkte :)
Hehe :D

Ging beter met opa dan ik had verwacht. We kwamen echt onverwacht, en je zag hem gewoon opfleuren O+ Gezellig wat over koetjes en kalfjes gepraat, tot hij na een half uur aangaf dat het tijd werd om weer te slapen. Prima dus, en fijn dat we gewoon hebben kunnen praten en wat voor hem hebben kunnen betekenen :)
pi_118024298
Ja dat was fijn O+ nu hopen dat hij de kracht heeft en houd om door te gaan :)
pi_118024725
Sterkte IB en Yash :*
pi_118027613
Goede morgen deze morgen :O
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:41:24 #44
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118028033
Vanmiddag constitutieborrel *O* En naar verluidt best wat oude bestuursleden, dus gezellig *O*

Van mijn bestuur niemand anders dan ik ;(
pi_118029574
Vanmiddag?
Oja, die rare B-faculteitbesturen die niet 's avonds willen borrelen :P
Schip ahoy!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:24:27 #46
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118029840
16:00-21:00, valt mee dus. En waarom zou je in een betaalde kroeg gaan staan als je hier tegen kostprijs de drank kunt laten vloeien ^O^

De faculteit is alleen maar open tot 21.30, dus dan moet het wel weer leeg/opgeruimd zijn :P
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:27:31 #47
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118029900
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
Vanmiddag?
Oja, die rare B-faculteitbesturen die niet 's avonds willen borrelen :P
Ik wil trouwens 7 liter van deze olie hebben. Hebben ze geen grotere verpakkingen dan een liter? :P Als ik dus geen andere olie kan regelen, zal m'n broer eens vragen :P
pi_118030177
Weet ik niet, jij wilde zelf kijken :P. Vraag 't maar eens. De olie heeft hier geen haast. Moet jij nog filterwerk enzo hebben? Want Bosch-onderdelen zijn nu bij mister-auto in de aanbieding dus het loont voor mij wel om nu schijven en blokken te bestellen. Straks even kijken of het nodig is :).
Schip ahoy!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:57:20 #49
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118030567
U heeft PM :P
pi_118030986
Grmbl, het stortregent hier. Dan kan ik nog niks checken natuurlijk :P
Schip ahoy!
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:54:49 #51
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118032173
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
Grmbl, het stortregent hier. Dan kan ik nog niks checken natuurlijk :P
Je topic heeft nu al een slotje :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_118032303
:D Ik vond het nog lang duren :P
Schip ahoy!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:01:27 #53
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118032386
Kuttrol :')
pi_118032450
Jep :'). En toch altijd een paar van die pannenkoeken die erin trappen :D
Schip ahoy!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:25:48 #55
4507 Kwamo
Het is mij
pi_118033079
Zou me trouwens niks verbazen als hier nog mensen in stinken:

  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:26:18 #56
187769 Goanaut
http://soundcloud.com/room_23
pi_118033095
Nou zeg. Maak ik bewust een oktoberzontopic, is het de dag erna alweer mis. Net me tweemaal laten natregenen op de fiets heen en terug van de sportschool omdat ik de auto pakken lui vind. :P
Overigens veel sterkte voor je opa IB. Hoe oud is 'ie eigenlijk als ik het vragen mag?
Gevorderd nordic walker met aerodynamische loopstokken!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:47:29 #57
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118033806
89, al behoorlijk op leeftijd dus, maar tot drie weken terug nog super fit. Is nu wel erg snel veranderd :P
pi_118035307
godverdomme, ga ik de verwarming ontluchten, in t begin weinig druk, komt daarna het ''echte'' water, spuit dat palletje er uit :')
gelukkig had ik het sleuteltje van een huisgenoot die in de buurt was, anders zat ik daar mooi met mn vinger tegen het gat te koekeloeren :P
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_118035385
iemand verstand van vnc trouwens? ik wil mn laptop via mn telefoon kunnen bedienen (muziek aan/uit als ik in bed lig)

binnen t netwerk dus, portforwarden in de router lukt me al niet eens ;(
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:42:44 #60
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118036031
Heb dat wel draaiend gehad, router instellen is wel redelijk basaal nodig :')
pi_118036947
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:42 schreef IrishBastard het volgende:
Heb dat wel draaiend gehad, router instellen is wel redelijk basaal nodig :')
Voor interne communicatie toch niet. Althans heb ik nooit meegemaakt. Hoogstens gejank dat je van het ene wifi apparaat het andere niet kan benaderen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_118037103
het werkt met een poort 5800 en die geeft de router niet door, ofzo
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_118037567
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:07 schreef swarmahoer het volgende:
het werkt met een poort 5800 en die geeft de router niet door, ofzo
Intern zou dat geen kut moeten uitmaken. Denk eerder dat je windows firewall aanstaat en het tegenhoudt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:00:34 #64
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118039273
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:04 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Voor interne communicatie toch niet. Althans heb ik nooit meegemaakt. Hoogstens gejank dat je van het ene wifi apparaat het andere niet kan benaderen.
Telefoon -> laptop. Lijkt me twee wifi apparaten :D
pi_118040140
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Intern zou dat geen kut moeten uitmaken. Denk eerder dat je windows firewall aanstaat en het tegenhoudt.
volgens mij heb ik die niet :P
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_118040167
owja, iemand adviseerde ooit om duitse boetes niet te betalen, wat nou als ik weer in duitsland rij en ze scannen mn nummerbord, dan heb ik openstaande boetes toch? lijkt me niet slim...

was toch maar 30 euro ;)
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_118040195
nu de nederlandse even betalen, die was 44 ;(

duitsland 18 te hard, 30 euro
nederland 6 te hard, 44 euro

stinkhomos
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:07:02 #68
187769 Goanaut
http://soundcloud.com/room_23
pi_118041639
Onder andere om die reden hou ik me meestal ook gewoon aan de snelheid. Je schiet er in het verkeer overdag vrijwel niks mee op om harder te gaan rijden dan toegestaan, en de boetes worden er niet malser op. Alleen bij haast wil ik nog wel 'ns wat sneller rijden, maar veel harder dan 130 op de snelweg wordt het nooit.
Gevorderd nordic walker met aerodynamische loopstokken!
pi_118042317
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:26 schreef swarmahoer het volgende:
owja, iemand adviseerde ooit om duitse boetes niet te betalen, wat nou als ik weer in duitsland rij en ze scannen mn nummerbord, dan heb ik openstaande boetes toch? lijkt me niet slim...

was toch maar 30 euro ;)
Je hebt 'm dus al betaald? Da's 30 euro weggegooid :D

Ze scannen je plaat niet en bij staandehouding heb je niets te vrezen. Immers: zo lang je geen schuldbekentenis stuurt hebben ze geen bestuurder. Vervolging gaat daar op bestuurder en niet op kentekenplaat. Maar goed, ieder z'n ding. Bij mij moeten ze Duitse bonnen echt bij de voordeur komen cashen, anders zien ze niets van me.
Schip ahoy!
pi_118042420
niet mn eigen auto he, anders had ik t nog wel overwogen
post komt dus ook niet bij mij aan ;)
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_118044202
Dan had diegene al helemaal niets te vrezen!
Maar ik kan me voorstellen dat je 'm uit sociaalheid betaald zodat diegene sowieso geen gedoe krijgt.
Schip ahoy!
pi_118045012
Altijd fijn... moet je een verplichte éénmalig toegankelijke toets doen voor je werk... besluit je laptop halverwege te gaan rebooten. _O- Zonder aankondiging :')

Dat wordt op het matje komen :P
Schip ahoy!
pi_118056591
Ik heb t op werk ook keer gehad met een toets. Ik druk uit automatische op backspace bij het verkeerd invullen en toen knalde de hele toets eruit :')

Ik ben btw blij dat we Sophie hebben want Ib laat t deze helemweek afweten onderhand ;( niet echt gezellig.
pi_118056919
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb t op werk ook keer gehad met een toets. Ik druk uit automatische op backspace bij het verkeerd invullen en toen knalde de hele toets eruit :')

Ik ben btw blij dat we Sophie hebben want Ib laat t deze helemweek afweten onderhand ;( niet echt gezellig.
Dan is een levend knuffelbeestje wel heel fijn ;)
pi_118057194
Precies! Ook al spoort dat beest voor geen meter :') ziet hier een pluisje op de badkamer liggen ( waar ze eik niet mag komen) en eerste reactie is dus omnomnomnom hap slik weg, nog voor dat ikj überhaupt kon ingrijpen. Naja komt er vanzelf wel weer uit denk ik dan maar |:(
pi_118057296
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Precies! Ook al spoort dat beest voor geen meter :') ziet hier een pluisje op de badkamer liggen ( waar ze eik niet mag komen) en eerste reactie is dus omnomnomnom hap slik weg, nog voor dat ikj überhaupt kon ingrijpen. Naja komt er vanzelf wel weer uit denk ik dan maar |:(
Dat is nog niks....Mina vreet plastic zodra ze maar kan. Dus we moeten echt heel erg opletten :D
pi_118058319
Oeh das wel lomper ja :o
pi_118058786
IB aan de ouzo! *O*

/jaloers
Ja doei.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:28:14 #79
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118059937
:W
  woensdag 17 oktober 2012 @ 09:47:48 #80
187769 Goanaut
http://soundcloud.com/room_23
pi_118071950
Ennn het is weer ochtend. Mogguh allen :W Het was wel een tikje fris om op te staan maar wij zijn er beiden weer uit. Dat is lekker zo als je pas om 14:00 uur in de middag een vergadering hebt en in de ochtend nog niks.
Gevorderd nordic walker met aerodynamische loopstokken!
pi_118072630
Hier is het nog lekker donker in de slaapkamer. Het liefst zou ik de hele dag in bed blijven O+
En dan t liefst samen met ib, die gaat nml vanavond bij zijnnvader slapen omdat hij morgen mee gaat helpen op t werk van zijn vader. Dus zou t heerlijk vinden als we nu samen in bed konden blijven, maar helaas...
pi_118073078
Ik ben al sinds 7 uur aan de gang, en tante pollewop wil weer de hele dag in bed blijven liggen hoor. :{w
Ga eens een baan zoeken, uitkeringstrekker :r
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_118073499
mijn vriendin was bij dr pa slapen vannacht omdat ze naar utrecht moet vandaag (is in de buurt)
heerlijk lekker alleen in mn bed liggen, eigen dekens, eigen aantal m2

KOMT EEN OF ANDERE KUTMONGOOL AAN DE VERWARMING WERKEN EN DAT DOE JE NATUURLIJK DOOR OP DE BUIZEN TE TIMMEREN!!!!!

gelukkig heeft ie wel mijn vastzittende caps kunnen maken
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_118074339
quote:
12s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben al sinds 7 uur aan de gang, en tante pollewop wil weer de hele dag in bed blijven liggen hoor. :{w
Ga eens een baan zoeken, uitkeringstrekker :r
Ik moet vanmiddag en vanavond gewoon werken hoor :6
pi_118075328
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:19 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ik moet vanmiddag en vanavond gewoon werken hoor :6
:*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:52:36 #86
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118075577
Mijn stiefoma had allemaal kleren voor me meegenomen, dus ik dingen passen, denk ik, wat zit dit toch raar? Is het positiekleding. Bedankt oma :') Echt heel fijn.
My hovercraft is full of eel.
pi_118075962
De neuk is positiekleding?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2012 @ 12:03:10 #88
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118075989
quote:
5s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
De neuk is positiekleding?
Kleding voor zwangere vrouwen. :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:16:41 #89
192683 AMDB
Visionair.
pi_118076508
quote:
5s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
De neuk is positiekleding?
Ik durfde het al niet te vragen _O-
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:55:48 #90
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118080229
Hosti ga die nieuwe patch eens proberen, die nieuwe cinematics O+ O+
My hovercraft is full of eel.
pi_118080287
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef BGTes het volgende:
Hosti ga die nieuwe patch eens proberen, die nieuwe cinematics O+ O+
Is goed ja? :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:58:57 #92
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118080345
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:57 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is goed ja? :o
Ish sehr gut!

Nu eens Monster Power proberen, kijken hoe hoog ik aan kan :D
My hovercraft is full of eel.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:04:39 #93
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118080543
Oké, 3 is dus blijkbaar veel te hoog :') Goblin had 1,5 miljard HP en een pack Grotesques maakt me nu al voor de 3e keer dood :')
My hovercraft is full of eel.
pi_118081381
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef BGTes het volgende:
Oké, 3 is dus blijkbaar veel te hoog :') Goblin had 1,5 miljard HP en een pack Grotesques maakt me nu al voor de 3e keer dood :')
Is het gewoon zo dat bij 3 de elites 3 keer zo sterk worden? :?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_118081392
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef BGTes het volgende:
Hosti ga die nieuwe patch eens proberen, die nieuwe cinematics O+ O+
Ga dat eens samen proberen en daarna neuken ofzo.
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2012 @ 14:29:44 #96
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118081429
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ga dat eens samen proberen en daarna neuken ofzo.
Get a room level 3 elite met een triljard HP ofzo.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:41:58 #97
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118081906
_O-
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:42:48 #98
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118081939
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is het gewoon zo dat bij 3 de elites 3 keer zo sterk worden? :?
Volgens mij wel.. MP 1 is al lastig :9 Al speel ik nu wel met een gigantische noob. :')
My hovercraft is full of eel.
pi_118081962
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Get a room level 3 elite met een triljard HP ofzo.
Zoiets.
Ja doei.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:48:04 #100
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118089508
:W

Ik ga morgen m'n vader helpen koper gieten bij het bedrijf waar hij werkt. Ze restaureren daar koperen kroonluchters op traditionele wijze, ben erg benieuwd :D
pi_118092811
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:49 schreef swarmahoer het volgende:
gelukkig heeft ie wel mijn vastzittende caps kunnen maken
:') Swarmi :D

Dagje werk zit er weer op! Straks nog maar even gaan sporten denk ik :)
Schip ahoy!
pi_118093270
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:48 schreef IrishBastard het volgende:
:W

Ik ga morgen m'n vader helpen koper gieten bij het bedrijf waar hij werkt. Ze restaureren daar koperen kroonluchters op traditionele wijze, ben erg benieuwd :D
Klinkt mooi :) zelf gieten met zandmallen lijkt me ook wel tof, en de theorie is niet eens zo moeilijk :)

Kom even spammen met een fotootje ^^ Wat waaide het gister verschrikkelijk hard op t strand, geweldig :D Had een 2m vlieger van een vriend geleend ter voorbereiding op kiten, veel kunnen oefenen. Nadeel is dat er geen de-power op zit, kortom, als je vermogen hebt is dat bijna niet te remmen. Met als gevolg dat toen ik 1 x viel ik nog 10 meter over het strand gesleurd werd voor ik em onder controle had :') :+

Gemiddeld 25 knopen met stoten tot 40, dat betekend dat k in ruststand die vlieger soms amper kon houden :D

pi_118093410
O hai :W

Onverwachts drukke week :)

Gister ook goede verjaardag gehad; lekker eten en daarna biertje en daarna naar Ted geweest :)

Vanavond nog even wat lezen en dan morgen weer vroeg op! :O
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_118093615
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:19 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Klinkt mooi :) zelf gieten met zandmallen lijkt me ook wel tof, en de theorie is niet eens zo moeilijk :)

Kom even spammen met een fotootje ^^ Wat waaide het gister verschrikkelijk hard op t strand, geweldig :D Had een 2m vlieger van een vriend geleend ter voorbereiding op kiten, veel kunnen oefenen. Nadeel is dat er geen de-power op zit, kortom, als je vermogen hebt is dat bijna niet te remmen. Met als gevolg dat toen ik 1 x viel ik nog 10 meter over het strand gesleurd werd voor ik em onder controle had :') :+

Gemiddeld 25 knopen met stoten tot 40, dat betekend dat k in ruststand die vlieger soms amper kon houden :D

[ afbeelding ]
definately a photoshop

Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_118094936
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:26 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

definately a photoshop

[ afbeelding ]
Zeg dat maar tegen men schouders :P
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:02:27 #106
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118102262
Awesome foto CP :D
My hovercraft is full of eel.
pi_118104691
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef BGTes het volgende:
Awesome foto CP :D
Tnx :D Mag ik trouwens ook nog even een klacht doen? over labiele vrouwen die in een soapwereld leven? :') :')
pi_118106728


:')
Schip ahoy!
pi_118106766
_O-
pi_118107000


_O- _O-
Schip ahoy!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:37:46 #111
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118107223
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:46 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Tnx :D Mag ik trouwens ook nog even een klacht doen? over labiele vrouwen die in een soapwereld leven? :') :')
Ga je gang? :D
My hovercraft is full of eel.
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2012 @ 23:49:04 #112
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118107769
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:19 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Klinkt mooi :) zelf gieten met zandmallen lijkt me ook wel tof, en de theorie is niet eens zo moeilijk :)

Kom even spammen met een fotootje ^^ Wat waaide het gister verschrikkelijk hard op t strand, geweldig :D Had een 2m vlieger van een vriend geleend ter voorbereiding op kiten, veel kunnen oefenen. Nadeel is dat er geen de-power op zit, kortom, als je vermogen hebt is dat bijna niet te remmen. Met als gevolg dat toen ik 1 x viel ik nog 10 meter over het strand gesleurd werd voor ik em onder controle had :') :+

Gemiddeld 25 knopen met stoten tot 40, dat betekend dat k in ruststand die vlieger soms amper kon houden :D

[ afbeelding ]
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_118108002
Iemand nog een kat hebben? God wat is ze irritant vandaag en bezorgt me ook nog eens doodsangsten. Gaat ze zomaar achter de wasmachine, was bang dat ze klem kwam te zitten maar was gelukkig niet zo.

Nu slapen want mag morgen weer arbeiten vanaf 9 uur.
pi_118109050
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
lololol! :D

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef BGTes het volgende:

[..]

Ga je gang? :D
Ach, leuk eenmalig avondje gehad met een nichtje van de vriendin van een vriend. Nu meent die vriendin dat ik die ander pijn gedaan heb, wtf, alsof zij niet de keus had om nee te zeggen :')

18 jarigen :') !!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 05:07:52 #115
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118113594
:O

Ik heb me kut geslapen zeg ;( Wel zin in vandaag *O*
pi_118113634
Welkom bij het clubje ;(
pi_118114113
Over vroeg gesproken :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_118114139
:O :z

Goedemorgen :W
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:03:26 #119
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118114154
Godverdomme, ben ik uitgerekend vandaag een partij beroerd ;( Hopelijk hou ik mn eten binnen ;(
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:05:37 #120
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118114170
Deze ochtend komt er geen bouwvakker en ik heb ook niet supervroeg college, dus ben ik al om 6 uur klaarwakker :(
My hovercraft is full of eel.
pi_118114214
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:03 schreef IrishBastard het volgende:
Godverdomme, ben ik uitgerekend vandaag een partij beroerd ;( Hopelijk hou ik mn eten binnen ;(
Je mist mij gewoon O+

Beterschap lief :*
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:17:28 #122
187769 Goanaut
http://soundcloud.com/room_23
pi_118114286
Wat zijn we allemaal braaf vroeg wakker! Ik ben ook al 3 kwartier op en dat op mijn laatste vrije dag. Dadelijk de was en afwas doen en wat brieven de deur uit en vanmiddag ga ik proefrijden in dat ding op pagina 1. Om 'm vervolgens niet te kopen uiteraard. :P Nu nog niet in ieder geval, rond de jaarwisseling eens serieus kijken voor een auto.

Ninja-edit: Niet pagina 1 dus, maar in de laatste pagina van vorig topic. Ik ga niet rondrijden in een frituursnack.
Gevorderd nordic walker met aerodynamische loopstokken!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:38:40 #123
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118114571
Das ook wel baas anders :D
pi_118115099
Frituursnack coureur A2 editie, by DavilexTM *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 18 oktober 2012 @ 09:45:36 #125
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118115893
A2 racer _O_ Niet betalen voor merkrechten van autos _O_

"We're following a speeding Nimi" :D
pi_118116159
Cp pannenkoek :p

Om 2 uur begonnen ze hiervoor aan de straat te werken met als gevolg dat ik tot 6 uur niet kon slapen :( horen ze dat soort shit niet te melden? Dan ga ik wel ergens in een hotel zitten op kosten van de gemeente :(
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_118116518
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef swarmahoer het volgende:
Cp pannenkoek :p

Om 2 uur begonnen ze hiervoor aan de straat te werken met als gevolg dat ik tot 6 uur niet kon slapen :( horen ze dat soort shit niet te melden? Dan ga ik wel ergens in een hotel zitten op kosten van de gemeente :(
2 uur 's nachts?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_118116600
ja rare tijd he, daalseweg
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_118122498
En het is alweer 13.00 *O*
pi_118122823
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
En het is alweer 13.00 *O*
en ik heb nog steeds níks nuttig gedaan vandaag :')

zometeen naar verjaardag van oma en dan vliegen in een Cesna, kadootje voor men zusje :)
pi_118125344
FC Eigenbelang cadeautje dus? :P

En CP, je moet ook geen 18-jarige puber douwen jonge :{w
Schip ahoy!
pi_118147123
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
FC Eigenbelang cadeautje dus? :P

En CP, je moet ook geen 18-jarige puber douwen jonge :{w
Ja eigenlijk wel... Al heb ik me vandaag óók nog getrakteerd op een nieuw snowboard :@
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:14:08 #133
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118159089
Zo, laatste collegedagje, daarna beginnen de tentamens :o ben benieuwd hoe ik het ga doen.
My hovercraft is full of eel.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:34:36 #134
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118159178
:W
pi_118159336
Laatste werkdagje en dan weekend. Mag ook wel na 6 dagen achter elkaar werken.

En kom niet eens aan mijn uren omdat ik soms wat eerder weg ben gegaan :')
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:06:07 #136
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:39:53 #137
192683 AMDB
Visionair.
pi_118168852
Weeeeeeeekend *O*
pi_118169698
Ff boodschapjes doen en dan gaat Chill modus aan *O*
pi_118169782
quote:
gewoon blijven gassen misschien kom je wel weer een weg tegen :')
pi_118169789
quote:
Die geit in de buurt van de camera :')
Ja doei.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:23:31 #142
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_118187997
Hoi :W. Hoe is het hier?
Your body. Your soul. Your rituals.
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:26:14 #143
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118188142
Hoi! Een nieuwe naam! Wie ben jij? Stel je even voor! :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:30:19 #144
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_118188373
:D.

Zó lang is het ook weer niet geleden! :P
Your body. Your soul. Your rituals.
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:30:49 #145
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118188399
2 topics geleden! Waar heb jij al die tijd gezeten? :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:33:36 #146
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_118188551
Zie je, valt mee! Ben stage aan het lopen (en werken). Moet even wennen aan de langere dagen :+.
Hoe gaat het met jou?
Your body. Your soul. Your rituals.
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:35:19 #147
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118188632
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:33 schreef Rituals het volgende:
Zie je, valt mee! Ben stage aan het lopen (en werken). Moet even wennen aan de langere dagen :+.
Hoe gaat het met jou?
Waar loop je dan ergens stage?
Zie facebook!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:38:32 #148
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_118188790
In het Radboud (op de afdeling waar ik ook werk toevallig, dus dat is wel handig).
:* voor jou. Nog steeds veel onduidelijkheden zo te lezen.
Your body. Your soul. Your rituals.
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:40:53 #149
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118188899
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:38 schreef Rituals het volgende:
In het Radboud (op de afdeling waar ik ook werk toevallig, dus dat is wel handig).
:* voor jou. Nog steeds veel onduidelijkheden zo te lezen.
Op die afdeling kom ik nooit :P
Duidelijk dat het mis is, maar onduidelijk hoe dat komt.
Het enige wat ik nu wil weten is of er een behandeling is of anders een prognose.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:43:39 #150
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_118189059
Je komt al op genoeg andere afdelingen, laat deze maar lekker links liggen :P.
Kan ik me voorstellen! Zou ik ook willen weten. Is er al een 'hoofd-arts' gevonden?
Your body. Your soul. Your rituals.
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:45:10 #151
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118189134
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef Rituals het volgende:
Je komt al op genoeg andere afdelingen, laat deze maar lekker links liggen :P.
Kan ik me voorstellen! Zou ik ook willen weten. Is er al een 'hoofd-arts' gevonden?
Nee, dat gaat mijn hoofd-behandelaar nu waarschijnlijk worden, maar dan wat de vraagstelling anders. Oorzaak/behandeling/prognose en dan bij wat afdelingen weer door de molen.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:46:43 #152
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_118189208
Hopelijk heb je binnenkort wat meer duidelijkheid! :*
Your body. Your soul. Your rituals.
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:47:36 #153
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118189261
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:46 schreef Rituals het volgende:
Hopelijk heb je binnenkort wat meer duidelijkheid! :*
Daar geloof ik niet heel erg meer in.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:50:47 #154
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_118189440
Nee, snap ik wel. Duurt inmiddels ook al echt lang hè. Toch blijf ik voor je (/jullie) hopen!
Your body. Your soul. Your rituals.
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:52:25 #155
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118189528
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:50 schreef Rituals het volgende:
Nee, snap ik wel. Duurt inmiddels ook al echt lang hè. Toch blijf ik voor je (/jullie) hopen!
Ik ook nog steeds alhoewel ik besef dat de kans dat de situatie te verbeteren zeer beperkt is.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:56:16 #156
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_118189751
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik ook nog steeds alhoewel ik besef dat de kans dat de situatie te verbeteren zeer beperkt is.
;( :*.
Your body. Your soul. Your rituals.
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:59:16 #157
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118189922
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:56 schreef Rituals het volgende:

[..]

;( :*.
Maar jij gaat straks orthopeed worden? De winterschilder onder de kunstenaars? :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:00:12 #158
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_118189984
Ik ga straks eerst eens coschappen lopen ;).
Your body. Your soul. Your rituals.
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:02:33 #159
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118190104
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:00 schreef Rituals het volgende:
Ik ga straks eerst eens coschappen lopen ;).
Dan kom ik je vanzelf wel ergens tegen :)
Wanneer moet je daaraan beginnen?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:10:37 #160
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_118190556
DM.
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:02:31 #161
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118193086
Je gaat nog even niet naar Heelkunde toch? :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:04:46 #162
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_118193173
Wees maar niet bang, dat duurt nog meer dan een jaar (en ik zit dan waarschijnlijk niet in het Radboud oO<).
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:05:07 #163
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118193184
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik ook nog steeds alhoewel ik besef dat de kans dat de situatie te verbeteren zeer beperkt is.
Hé, statistieken hebben dat kleine percentage positief in slechte kansen door mensen die af en toe ook mazzel hebben, en volgens mij is jouw portie ongeluk nou wel eens op! ^O^

Tijd om eens mazzel te hebben! ^O^
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:05:18 #164
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118193191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:02 schreef IrishBastard het volgende:
Je gaat nog even niet naar Heelkunde toch? :P
_O-
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:06:33 #165
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118193223
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:04 schreef Rituals het volgende:
Wees maar niet bang, dat duurt nog meer dan een jaar (en ik zit dan waarschijnlijk niet in het Radboud oO<).
En chirurgie? :D

Nah, zal vast wel los lopen :s) Kan me voorstellen dat je wel zin hebt om aan de slag te gaan?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:08:01 #166
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_118193273
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:06 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

En chirurgie? :D

Nah, zal vast wel los lopen :s) Kan me voorstellen dat je wel zin hebt om aan de slag te gaan?
Ik had het over heelkunde ;). Heelkunde duurt nog meer dan een jaar (en niet in het Radboud denk ik).
Inderdaad zin om aan de slag te gaan! Ook wel een beetje spannend :P.
Your body. Your soul. Your rituals.
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:08:10 #167
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118193277
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:05 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Hé, statistieken hebben dat kleine percentage positief in slechte kansen door mensen die af en toe ook mazzel hebben, en volgens mij is jouw portie ongeluk nou wel eens op! ^O^

Tijd om eens mazzel te hebben! ^O^
Zeilsteen voor ongeluk. :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:09:32 #168
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118193326
Snap ik, dat meer dan en jaar voor Heelkunde. Maar wordt je dan overal los ingepland, of loop je al je coschappen in een ziekenhuis?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:11:35 #169
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118193395
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Zeilsteen voor ongeluk. :P
Dan gebruik je maar eens andere aantrekkingskracht :6

En ik heb geleerd wat een zeilsteen is :')
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:13:04 #170
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_118193453
Per coschap verdeel je aan de hand van een verdeelsleutel wie naar welk ziekenhuis gaat. Die verdeelsleutel zorgt ervoor dat het verdelen een beetje eerlijk gebeurt (dat iedereen een keer ongeveer eerste en laatste keuze heeft etc).
Your body. Your soul. Your rituals.
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:14:09 #171
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118193495
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:11 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Dan gebruik je maar eens andere aantrekkingskracht :6

En ik heb geleerd wat een zeilsteen is :')
Altijd educatief! :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_118193869
Truste :*
pi_118193954
Slaap lekker
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:27:12 #174
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_118193963
Welterusten! :W Alles goed met Sophie? :D
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_118201378
Jaaaaa O+
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:42:02 #176
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118206327
Arme neger vaker homo

Wtf is dit voor onderzoek :')
  † In Memoriam † zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:54:55 #177
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118221704
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:42 schreef IrishBastard het volgende:
Arme neger vaker homo

Wtf is dit voor onderzoek :')
Amerikaans onderzoek. Daar hebben ze een hekel aan armen, zwarten en homo's. Dit slaat meerdere vliegen in 1 klap met wat wetenschappelijke nonsens.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_118234873
Morning :)
  zondag 21 oktober 2012 @ 10:43:41 #179
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118235010
:W
pi_118237442
:W
pi_118238155
:W

studeren :{
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_118238172
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:18 schreef Californium het volgende:
:W

studeren :{
Is voor later zodat je lekker centjes kan verdienen
:*
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:17:38 #183
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_118239797
Okeuij, nu al weer vergeten dat k nogal impulsief een duur snowboard gekocht heb donderdag, heeft zich al giga bewezen namelijk :D
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:22:27 #184
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_118239971
Ach moet kunnen toch :) veel plezier ermee!! Ik ga morgen een nieuw instrument voor de sambaband kopen, ook weer meer dan 100 euro lichter. Voor bij best veel geld :P Maar dan heb je ook wat!
pi_118245262
Ik ben vandaag met schoonzusje en moeders naar Ikea geweest en ik heb gereden *O*
Wat een heerlijke auto O+ op de terug weg alleen naar huis had ik zelfs nog sprintje getrokken bij stoplicht. Had daarna echt een dikke grijns op mijn gezicht. Heb echt heerlijk auto gereden O+ zat al te bedenken waar ik nog meer naar toe kon rijden :P
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:47:12 #186
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_118245430
Ik heb gisteren voor het eerst weer 'echt' gereden sinds ik m'n rijbewijs heb. Hiervoor alleen 1 keer in een automaat. Ritje (naar de winkel van m'n vader) ging prima, tot ik bij m'n vader op de hoek was. Liet een keer of 4 de motor afslaan met optrekken bij het stoplicht dus de 3e keer dat het groen was reed ik pas weg :P en achteruit op de oprit parkeren ging ook niet, liet 'm steeds afslaan...dat is het enige deel dat m'n vader heeft gezien dus nu leek het net alsof ik helemaal geen auto kan rijden :P
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:48:22 #187
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118245469
Bwhehe :D Kwestie van oefenen. Is het nu een benzine en heb je afgereden in een diesel? Dan snap ik best dat hij bij zulke manoeuvres (als achteruit een hellinkje op) af wil slaan :P
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:52:34 #188
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_118245606
Nee de lesauto reed ook op benzine...dus ik heb geen idee waar het nou aan lag :P
pi_118245716
Wtf een benzine lesauto :o
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:57:42 #190
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_118245761
Oeps het was wel een diesel :P Reed nu in een bi-fuel, dus op lpg.
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:03:25 #191
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:08:09 #192
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_118260258
O my god! :{ Vraag bij 1 tegen 100: Wat is geen ster?; A. de maan B. sirius C. De zon.

14 mensen van de 58 hadden dit fout _O- :') o|O

[ Bericht 1% gewijzigd door Californium op 21-10-2012 22:15:09 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:02:31 #194
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118263232
Sirius Zwarts, als het al een ster was, dan was het een C ster :{w
pi_118270008
Mogguh :W
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_118270026
Moggul
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:30:59 #197
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118270318
:W
Nu is de schilder bezig met het ophangen van het laatste behang, en dan is het alleen nog maar een kwestie van het sanitair erin zetten en dan zouden ze eindelijk klaar zijn. Misschien vandaag, misschien morgen.
*O*
My hovercraft is full of eel.
pi_118271134
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:30 schreef BGTes het volgende:
:W
Nu is de schilder bezig met het ophangen van het laatste behang, en dan is het alleen nog maar een kwestie van het sanitair erin zetten en dan zouden ze eindelijk klaar zijn. Misschien vandaag, misschien morgen.
*O*
Eindelijk je huisje weer voor jezelf? *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:37:02 #199
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118271354
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:27 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Eindelijk je huisje weer voor jezelf? *O*
:Y Lekker douchen om 3 uur 's middags als ik daar zin in heb en niet steeds mensen moeten bellen of ik daar kan douchen, en mijn tanden niet meer hoeven poetsen in de keuken :')
My hovercraft is full of eel.
pi_118271526
Goedemorgen :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:38:39 #201
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118272677
Chill BGtes *O*
pi_118276924
Goedemiddag :)

Ik ben weer onderweg naar nijmegen *O*

Fijn BGTes! :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:46:18 #203
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118284258
Yesh, hij is klaar!
Vanavond kan ik hem gaan gebruiken. Hij moet nou alleen nog drogen. Hebben ze maar pech op mijn werk vanavond :D

*O*
My hovercraft is full of eel.
pi_118310990
En ben je weer schoon Tes? :P

Ik ga lekker slapen :z :Z
pi_118311029
Trusten. Ik ga ook :*
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 02:23:59 #206
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118315020
Trusten :W
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:30:14 #207
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118318047
Haha, fijnste douche ooit ja :D
My hovercraft is full of eel.
pi_118320267
Te laat opgestaan vandaag. Moet eigenlijk zorgen dat ook al moet ik pas smiddags beginnen, ik toch op tijd op sta.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:32:44 #209
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118321541
Bah, zware kater :r Zelf bij geweest natuurlijk, gister speciaalbierkroegentocht. Viel toch wat zwaarder dan ik had verwacht ;(
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:41:53 #210
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118321869
Ik heb zo'n hekel aan mensen die je voor niets uit bed bellen!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:42:35 #211
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118321896
Da's wel matig ja, maar bij jou is het misschien iets lastiger inschatten wanneer je er wel of niet in ligt? :P
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:58:20 #212
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118322470
Gisteren was ik trouwens best wel amazed, ik zag zo'n dingetje bij een studiegenoot van mij. Dat dat tegenwoordig kan :D
pi_118325050
middag :W
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:11:29 #214
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118325101
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:42 schreef IrishBastard het volgende:
Da's wel matig ja, maar bij jou is het misschien iets lastiger inschatten wanneer je er wel of niet in ligt? :P
Om 8.30 in ieder geval wel.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_118325378
DK, op dat tijdstip kun je er inderdaad wel vanuit gaan dat je nog ligt te slapen..
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:22:48 #216
187769 Goanaut
http://soundcloud.com/room_23
pi_118325563
Ik was zowaar al om 07:30 opgestaan terwijl ik vrij heb overdag. K-m moest opstaan dus besloot ik maar om ook het bed uit te gaan. Lekker wezen sporten en daarna wat met muziek lopen kloten.
Momenteel ben ik hiermee bezig:
Room 23 - Gloomroom preview by Room 23

Donderdag t/m zondag weekend. Op donderdag komen ze eindelijk onze nieuwe bank brengen en van vrijdag t/m zondag ga ik lekker op familie- en vriendenbezoek in Zuid-Limburg.
Gevorderd nordic walker met aerodynamische loopstokken!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:32:10 #217
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118325939
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Om 8.30 in ieder geval wel.
True :P
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:36:24 #218
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118326114
Das het klote aan anonieme bellers. Je weet vooraf nooit of het belangrijk is.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_118338137
:O
pi_118340242
:W lange dag! Morgen wordt nog langer :O 07.40 in de trein en pas rond 23.00 terug in Nijmegen ofzo :O Maar wel zin in de meeting .
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_118340896
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:58 schreef IrishBastard het volgende:
Gisteren was ik trouwens best wel amazed, ik zag zo'n dingetje bij een studiegenoot van mij. Dat dat tegenwoordig kan :D
Wow! :D
Ja doei.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:04:41 #222
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118345269
:') gewoon weer gefriendzoned. Ik geef t op! :')
My hovercraft is full of eel.
pi_118345324
;(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_118349890
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef BGTes het volgende:
:') gewoon weer gefriendzoned. Ik geef t op! :')
Meid, je blijft wel aan het hosselen zeg :o
Wet van de grote getallen, ooit is het vanzelf raak :) *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:14:57 #225
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118350029
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:12 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Meid, je blijft wel aan het hosselen zeg :o
Wet van de grote getallen, ooit is het vanzelf raak :) *O*
Haha nee, ik niet. Zij doen dan keihard hun best om een date met me te hebben, na een tijdje stem ik in, en dan word ik gedumpt :') Ik bedoel, begin er dan niet aan. Dit keer was het 'Ik wil me niet binden'. Gast, we hebben een paar keer samen gegeten en een film gekeken, :'). Maargoed.

Meer tijd voor D3 :D *O*
My hovercraft is full of eel.
pi_118350582
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:14 schreef BGTes het volgende:

[..]

Haha nee, ik niet. Zij doen dan keihard hun best om een date met me te hebben, na een tijdje stem ik in, en dan word ik gedumpt :') Ik bedoel, begin er dan niet aan. Dit keer was het 'Ik wil me niet binden'. Gast, we hebben een paar keer samen gegeten en een film gekeken, :'). Maargoed.

Meer tijd voor D3 :D *O*
Dat is niet eens gefriendzoned worden, dat is gewoon een kerel die niet weet wat ie wil :') Rock out with your euhm... wacht, wat is daar de vrouwen variant op? :? Studententijd, good times joh :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_118350677
Trouwens, lukt MP3 inmiddels al?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:28:33 #228
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118351075
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat is niet eens gefriendzoned worden, dat is gewoon een kerel die niet weet wat ie wil :') Rock out with your euhm... wacht, wat is daar de vrouwen variant op? :? Studententijd, good times joh :)
Nee hij zei letterlijk, "ik denk dat het beter is als we vrienden blijven" :9
Rock and shina with your vagina? :D Dit is .. nouja ik ben stoned.

En MP3 is nog niet rendabel want repair, maar MP2 wel. Gisteren toch een mooi paar shoulders gevonden, gebruik ze mooi zelf :)
My hovercraft is full of eel.
pi_118351669
Ga dan gewoon hosti neuken :r
pi_118351711
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:28 schreef BGTes het volgende:

[..]

Nee hij zei letterlijk, "ik denk dat het beter is als we vrienden blijven" :9
Rock and shina with your vagina? :D Dit is .. nouja ik ben stoned.

En MP3 is nog niet rendabel want repair, maar MP2 wel. Gisteren toch een mooi paar shoulders gevonden, gebruik ze mooi zelf :)
_O- Shina... damn...

Ach ja, zijn probleem zou ik denken dan. Fuck it. :{w
Nou ik heb met mp3 iig nog geen ruige shit gevonden... ;( dm me anders eens wat voor gear je nodig hebt, misschien vind ik wel iets wat boeiend voor jou is. *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:38:03 #231
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118352072
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga dan gewoon hosti neuken :r
Misschien heeft ie wel de verkeerde gear. :')
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:38:45 #232
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118352144
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

_O- Shina... damn...

Ach ja, zijn probleem zou ik denken dan. Fuck it. :{w
Nou ik heb met mp3 iig nog geen ruige shit gevonden... ;( dm me anders eens wat voor gear je nodig hebt, misschien vind ik wel iets wat boeiend voor jou is. *O*
Sober ben ik wat beter met dit soort dingen :')

En ja, his loss. Hij kan waarschijnlijk mijn awesomeness niet aan *)
Ik zal je zo mijn hero profile doorsturen, da's wat makkelijker :P Ben aan het overwegen van mijn glass cannon build af te gaan en wat meer Res te creeëren. Hm.
My hovercraft is full of eel.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:39:08 #233
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118352183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga dan gewoon hosti neuken :r
Stil nou ik speel hard to get }:|
My hovercraft is full of eel.
pi_118353056
Praat eens ff normaal zeg :r
Al die game shit.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:49:51 #235
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118353223
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef Laysa het volgende:
Praat eens ff normaal zeg :r
Al die game shit.
Ha moeders! :W
pi_118353273
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ha moeders! :W
Het had gekund :P
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:52:11 #237
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118353422
:D
pi_118353472
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef BGTes het volgende:

[..]

Stil nou ik speel hard to get }:|
Juist niet, nu ben je in mijn plan getrapt om achter je battle tag te komen, jajajaj ;) Maar ik zal mijn drops eens in de gaten houden. Klinkt alsof ik over mijn keutels praat. Nice. Ik ga weer ff een azmodan run doen ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef Laysa het volgende:

[..]

Het had gekund :P
Zo oud ben je nou ook weer niet, oma :{w

En hier een vrolijke otter voor jullie:
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_118353638
Ik merk dat de generatie geul steeds groter wordt.
Geeft niks w/
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:55:15 #240
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118353689
Damn die otter is briljant _O-
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:55:43 #241
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118353725
Volgens mij zit hosti klem in die geul.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:55:45 #242
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118353733
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Juist niet, nu ben je in mijn plan getrapt om achter je battle tag te komen, jajajaj ;) Maar ik zal mijn drops eens in de gaten houden. Klinkt alsof ik over mijn keutels praat. Nice. Ik ga weer ff een azmodan run doen ;)

[..]

Zo oud ben je nou ook weer niet, oma :{w

En hier een vrolijke otter voor jullie:
[ afbeelding ]
Mehehe, want vragen was natuurlijk nooooooit gelukt :D En awesome. Als je nog bepaalde items nodig hebt, ik heb vanalles wat in mn stesj. Poke me maar daar anders :9
Ik ga de slager eens lastig vallen :9

Hier is een boze uil
My hovercraft is full of eel.
pi_118353787
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Laysa het volgende:
Ik merk dat de generatie geul steeds groter wordt.
Geeft niks w/
:{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:57:47 #244
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118353861
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Laysa het volgende:
Ik merk dat de generatie geul steeds groter wordt.
Geeft niks w/
Gewoon meegamen jonguh! *O*
pi_118353888
quote:
18s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:56 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

:{
Je kijkt zo lief :*
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:58:47 #246
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118353936
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Gewoon meegamen jonguh! *O*
Wij gamen old skool. Ganzenborden op karton en met het mes op tafel.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_118353948
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Gewoon meegamen jonguh! *O*
:r ik haat gamen, alsmede spelletjes,gezelligheid :{w
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:59:42 #248
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118354002
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Laysa het volgende:

[..]

:r ik haat gamen, alsmede spelletjes,gezelligheid :{w
Gezelligheid is voor mietjes!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_118355124
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Laysa het volgende:

[..]

Je kijkt zo lief :*
Zit je me FoBo weer te stalker? :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef BGTes het volgende:

[..]

Mehehe, want vragen was natuurlijk nooooooit gelukt :D En awesome. Als je nog bepaalde items nodig hebt, ik heb vanalles wat in mn stesj. Poke me maar daar anders :9
Ik ga de slager eens lastig vallen :9

Hier is een boze uil
[ afbeelding ]
Is cool, virtual date een keer. Heb laatst m'n hele stash leeggegooid, zonde zat misschien nog wel wat in. Anyways, tijd voor wat Dexter.

En nog wat otters natuurlijk:
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:27:16 #250
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118355841
Soms is het gewoon heel lastig wat een item op het AH gaat doen. Las laatst op Reddit een verhaal van een kerel die een amulet voor 8 mil dacht te verkopen. Eindbod: 2.5 miljard :')

Ik ga zo denk ik in mijn bed even liggen lezen. Morgenochtend op zn allervroegst weer naar de huisarts :+
My hovercraft is full of eel.
pi_118362419
Goedemorgen deze morgen! Zo onderweg naar Amsterdam voor The Dutch Chromatin meeting! Zin in!! Maar wel koffie nodig zo! :P :Z
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:06:21 #252
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118364844
Holla :W
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:19:17 #253
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118365220
:W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft iemand de wasbeer al gespot? :9
My hovercraft is full of eel.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:21:38 #254
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118365294
Hoezo moet je met die shit nog steeds naar de huisarts dan :?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:30:32 #255
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118365580
Omdat de onderzoeken in 't ziekenhuis nooit wat opleveren, dus 'dan zal het tussen mijn oren zitten'. Dan zegt hij dat het allemaal door de stress komt en dat ik rustig aan moet doen. En dan voel ik me opeens een keiharde aansteller :')
My hovercraft is full of eel.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:41:37 #256
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118365945
En het zou niet aan stress kunnen liggen? :P

Dan hoef je nog geen aansteller te zijn, het is net zo goed vervelend. Maar dan weet je in ieder geval wel een beetje wat je er aan kunt doen :P
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:51:41 #257
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118366272
Mja het manifesteert zich soms dus ook in periodes dat ik me echt helemaal top voel. Bijvoorbeeld afgelopen zomervakantie, maar ook vorige week dus. Ik heb er niet voor gestudeerd dus het zou wel kunnen hoor :9 Maar hiervoor werd alles toegeschreven aan mijn overgewicht. Sinds ik wat hunk-a-Tes kwijt ben is het opeens stress.
Ach, we zien wel :)
My hovercraft is full of eel.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:07:49 #258
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118366792
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:51 schreef BGTes het volgende:
hunk-a-Tes
:D _O-

Nouja, ze zoeken natuurlijk ook een reden, en het lijkt me dat het best lastig kan zijn. Maar je top voelen hoeft toch ook niet per definitie te betekenen dat je niet gestresst bent? :P
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:11:26 #259
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118366930
Ja zou goed kunnen hoor, ik voel er zelf alleen niets van als ik gestresst ben dan blijkbaar :P

Ik moet hier best wel hard om lachen :')
My hovercraft is full of eel.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:11:44 #260
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118366938
Net in de Science Library het boek 'Rule 34' meegenomen, stond daar als afgeschreven collectie. Volgens mij is dat er wel een die je gelezen moet hebben :P
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:12:05 #261
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118366951
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:11 schreef BGTes het volgende:
Ja zou goed kunnen hoor, ik voel er zelf alleen niets van als ik gestresst ben dan blijkbaar :P
Jawel, je hebt last van je maag :D
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:13:28 #262
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118367008
Oja :D
My hovercraft is full of eel.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:59:15 #263
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118368601
De persoon die Broodje Unoxsaus bedacht heeft verdient een lintje.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 14:32:16 #265
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_118374020
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:59 schreef IrishBastard het volgende:
De persoon die Broodje Unoxsaus bedacht heeft verdient een lintje.
Amen!
pi_118404907
Goedemorgen
  donderdag 25 oktober 2012 @ 08:48:17 #267
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118405593
:W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:48:46 #268
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118406866
Nou, even gebeld voor een controleafspraak :')

"12 november om 14:20, schikt dat u?"

- "Dan al?"

"Oh, is dat te snel? :o "

-"Nee, ik was sarcastisch }:| "
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:55:28 #269
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118407087
Arme achterste helft van IB :o

Heb net gebeld en mag weer aan de antibiotica. Lekker voor mijn weerstand ook. :9
En ik heb vanmiddag een tentamen, maarja :')
My hovercraft is full of eel.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:59:54 #270
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118407235
Hopen dat het daar mee beter wordt. Alhoewel vaak antibiotica natuurlijk ook niet heel goed is :P
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:23:55 #271
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118407891
Nee klopt :9 Dus zo maar even wat vitaminerijke troep kopen :')
My hovercraft is full of eel.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:26:11 #272
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118407955
Zeg, D_K en Laysa, we zouden ook nog 'n keer een bakje komen doen hè, maar daar komt iedere keer wat tussen ;(

Hoe staat het er nu gezondheidstechnisch voor?
pi_118409144
morning :W

3 uurtjes slaap is niet goed voor een mens :')
pi_118409437
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:59 schreef IrishBastard het volgende:
De persoon die Broodje Unoxsaus bedacht heeft verdient een lintje.
de muts is ook leuk

Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:17:13 #275
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118409661
:D
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:20:16 #276
187769 Goanaut
http://soundcloud.com/room_23
pi_118409787
Vannacht tot 6 uur gewerkt en nu weer om half 11 op. Als het goed is komt Montel de bank vandaag brengen tussen 11 en 14. :o Jeej dan zouden we eindelijk onze woonkamer mooi af hebben.
Gevorderd nordic walker met aerodynamische loopstokken!
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:23:39 #277
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118409880
Nice! Wat voor bank? :s)
pi_118411001
Foto's! :)
Schip ahoy!
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2012 @ 11:53:22 #279
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118411022
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef IrishBastard het volgende:
Zeg, D_K en Laysa, we zouden ook nog 'n keer een bakje komen doen hè, maar daar komt iedere keer wat tussen ;(

Hoe staat het er nu gezondheidstechnisch voor?
Dat laatste niet zo goed op moment, maar als het weer een beetje beter gaat dan kan dat wel :)
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:54:05 #280
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118411067
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat laatste niet zo goed op moment, maar als het weer een beetje beter gaat dan kan dat wel :)
Leuk! Zullen we daar komende week nog eens een PM'etje over sturen dan? :)
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2012 @ 11:56:58 #281
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118411211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:54 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Leuk! Zullen we daar komende week nog eens een PM'etje over sturen dan? :)
Prima, het is voor mij wel een drukke week dus het kan zijn dat ik dan te moe ben.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:18:17 #282
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118412081
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:56 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Prima, het is voor mij wel een drukke week dus het kan zijn dat ik dan te moe ben.
Ok, weer onderzoeken? ;( Maar dat zien we dan toch gewoon? Lukt het niet, dan lukt het niet, lukt het wel, dan is dat alleen maar gezellig ^O^
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2012 @ 12:21:11 #283
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118412184
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:18 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ok, weer onderzoeken? ;( Maar dat zien we dan toch gewoon? Lukt het niet, dan lukt het niet, lukt het wel, dan is dat alleen maar gezellig ^O^
Nee, zoveel stelt het allemaal niet voor, maar ik ben gewoon heel snel moe tegenwoordig.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:22:01 #284
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118412212
Lijkt me frustrerend ;(

Kun je overdag nog wel een beetje iets voor jezelf doen, of loop je daar ook continu tegen je grenzen aan?
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2012 @ 12:22:56 #285
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118412249
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:22 schreef IrishBastard het volgende:
Lijkt me frustrerend ;(

Kun je overdag nog wel een beetje iets voor jezelf doen, of loop je daar ook continu tegen je grenzen aan?
Dat laatste meer. Beetje tv kijken en internet en dan houdt het wel op.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:23:14 #286
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118412266
Beuh ;(
pi_118412490
Matig! Is er zicht op enige verbetering of is 't voor nu vooral even aanzien en de hoop levend houden?
Schip ahoy!
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2012 @ 12:31:58 #288
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118412601
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:29 schreef Piet__Piraat het volgende:
Matig! Is er zicht op enige verbetering of is 't voor nu vooral even aanzien en de hoop levend houden?
Dat laatste.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_118413347
Da's mooi een rukvooruitzicht :{. Nouja, er het beste van maken dan maar :)
Schip ahoy!
pi_118413654
Weeeeeekend *O*
pi_118413716
En een dikke :* voor Dk
pi_118413828
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weeeeeekend *O*
Ik heb ook weer eens weekend! *O*
Wel volgepland met sporten, autoklussen en feestjes, maar gelukkig ook met F1 en bankhangen 8-).

Nu wel nog even een dagje werken eerst :)
Schip ahoy!
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:22:02 #293
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118414422
Mooie bank Goa en KM :D
My hovercraft is full of eel.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:37:06 #294
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_118414989
Net een mailtje naar het hoofdkantoor van Lush gestuurd, m'n favoriete winkel. Ik hoorde van een medewerker dat ze misschien nog een vertaler zoeken. Lijkt me de ultieme stageplek/freelanceklus :D
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:38:51 #295
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118415061
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:37 schreef morgane het volgende:
Net een mailtje naar het hoofdkantoor van Lush gestuurd, m'n favoriete winkel. Ik hoorde van een medewerker dat ze misschien nog een vertaler zoeken. Lijkt me de ultieme stageplek/freelanceklus :D
:o Lush!! O+
Dat zou echt heel erg awesome zijn ja :Y
My hovercraft is full of eel.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:40:16 #296
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118415128
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:22 schreef BGTes het volgende:
Mooie bank Goa en KM :D
Heb je 'm al gezien dan? :P
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:40:50 #297
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118415144
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:04 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Ik heb ook weer eens weekend! *O*
Wel volgepland met autoklussen en feestjes
Da's een tautologie :D
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:41:37 #298
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118415169
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:40 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Heb je 'm al gezien dan? :P


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:42:30 #299
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118415201
Die gif _O-
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:43:45 #300
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_118415239
Op het eind is er een twinkle in de hoorn van de unicorn O+
My hovercraft is full of eel.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:03:44 #301
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_118415952
_O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')