abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:15:54 #101
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118116771
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:05 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja omdat het crap is :P

Er zou best een UK nieuwe series topic gemaakt kunnen worden toch? Komt genoeg rommel uit in dat klote accent :')
:')

Luther, Sherlock = al twee epische series, beter dan alles wat er in USA is uitgekomen nu.
pi_118116883
Egel, die discussie ga je niet winnen. JDx houdt van oppervlakkige series met zoveel mogelijk stoerheid en lekkere chicks a la Entourage (wat ik ook met plezier keer trouwens). Maar kwaliteit is niet zijn ding zeg maar ;)
Spoilers!
pi_118116945
Ik ben meer van kwaliteit boven kwantiteit tegenwoordig. Ik heb een hoop crap gekeken de laatste jaren en ik ben er helemaal klaar mee. Mijn tijd is inmiddels ook meer waard en schaarser, dat scheelt natuurlijk ook.

Zo zijn mijn vriend en ik nog Burn Notice aan het kijken. Ik pak er gewoon een boek bij, zo slecht is het geworden.
Spoilers!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:22:48 #104
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118116952
quote:
16s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Egel, die discussie ga je niet winnen. JDx houdt van oppervlakkige series met zoveel mogelijk stoerheid en lekkere chicks a la Entourage (wat ik ook met plezier keer trouwens). Maar kwaliteit is niet zijn ding zeg maar ;)
Haha, oké. Ik hoef ook niet te winnen hoor, maar die opmerking kon ik niet laten gaan. :P
pi_118116969
quote:
99s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Haha, oké. Ik hoef ook niet te winnen hoor, maar die opmerking kon ik niet laten gaan. :P
Hoeft ook niet! :D
pi_118116986
:+
Spoilers!
pi_118117047
Ik ben ook gewoon helemaal gek van USA, vind het een super land, land van dromen, met alle klimaten die je maar kan bedenken. Bergen, grote steden, strand, alles. Engeland zie ik altijd meer als NL, maar dan nog grauwer en nog slechter weer :')

Ik kijk series meestal ook om even weg te zijn uit NL, even in een andere wereld. Entourage bracht me zelfs zo ver dat ik ook echt naar L.A. ben geweest (en SF en LV).

Films daarintegen hou ik wel van goede kwaliteits films (maar ook USA, niet UK).
pi_118120793
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het is een neptrailer uit de film Forgetting Sarah Marshall waarin Kristen Bell een actrice genaamd Sarah Marshall speelt waarvan Animal Instincts de nieuwe serie is.

Stefan/Giel loopt te kutten
Ah ik wist dat ik dat ergens van kende _O-
pi_118121717
Meer informatie over Defiance, de aankomende nieuwe serie waar enkele dagen geleden een trailer van werd geplaatst.

quote:
Defiance speelt zich in een verre toekomst af waar de aarde totaal vernietigd is door langdurige oorlogen en ondertussen gekoloniseerd is door aliens. In één van de zeldzame bloeiende mijnstadjes met Defiance als naam proberen een aantal overlevenden van de universele oorlog, zowel mensen als aliens, een oord van beschaving en integratie op te bouwen. De overlevenden kunnen hierbij rekenen op de pas verkozen burgemeester Amanda Rosewater en ordebewaker Jeb Nolan, die beiden er alles aan willen doen om de vrede te bewaren. Toch beseft iedereen dat het niet zo makkelijk is om een nieuwe gemeenschap op te bouwen in een compleet vernielde wereld.

Voor de hoofdrollen werden Julie Benz, Grant Bowler, Graham Greene, Tony Curran en Jaimie Murray gecast. De reeks ligt in handen van Kevin Murphy (Caprica) als showrunner en wordt geregisseerd door Scott Stewart (Legion, Priest). Naast de serie zal in samenwerking met Trion Worlds een game op basis van het verhaal worden uitgebracht.

Defiance zal in april 2013 te zien zijn in Amerika bij SyFy.


http://thetv-files.blogsp(...)r-voor-defiance.html
Klinkt niet slecht moet ik zeggen.
pi_118121863
En over The Following, vanaf januari te zien:

quote:
De FBI schat dat er momenteel meer dan 300 actieve seriemoordenaars zijn in de VS. Wat zou er gebeuren als al deze moordenaars een manier vinden om met elkaar te communiceren en elkaar beter te leren kennen? Wat als ze in staat zijn om samen te werken en verbonden te sluiten over het ganse land? Wat als één briljante psychopaat in staat is om ze allemaal bij elkaar te brengen en een sekte te beginnen? Welkom in de wereld van The Following.

Wanneer de beruchte seriemoordenaar Joe Carroll weet te ontsnappen uit de gevangenis waar hij wachtte op zijn doodstraf en terug aan het moorden lijkt te slaan, wordt voormalig agent Ryan Hardy terug door de FBI opgeroepen om hen te helpen bij de zaak. Hardy was de agent die 8 jaar geleden er in slaagde om Carroll op te pakken nadat deze laatste reeds 14 vrouwelijke studenten had vermoord op een hogeschool in Virginia, waar hij een literatuurprofessor was.

Ook 8 jaar na de feiten kent Hardy nog steeds werkelijk alles van Carroll en lijkt hij nog steeds de enige die een psychologische en intellectuele evenknie kan vormen voor Caroll. Maar toch is Hardy veranderd in de loop der jaren. Zijn klopjacht op de seriemoordenaar heeft hem fysiek en mentaal aangetast en hij heeft sindsdien geen enkele zaak meer aangenomen. Wanneer hij besluit de FBI te helpen, komt hij in het leidende onderzoeksteam van keiharde Jennifer Mason en de jonge, intelligente Mike Weston terecht. Zij zien Hardy aanvankelijk meer als een blok aan hun been als een aanwinst.

Maar dan toont Ryan Hardy wat hij waard is. Hij ontdekt dat Carroll een geheim communicatiemiddel had waarmee hij in contact stond met een netwerk van seriemoordenaars. Al gauw beseft het team dan ook dat Carroll meer van plan was dan gewoon te ontsnappen en dat ze niet weten hoe groot het netwerk van moordenaars was. Wanneer het laatste slachtoffer van Carroll, die met behulp van Hardy wist te overleven, plots ontvoerd wordt, wijst er alles op dat Joe Carroll het werk wilt afmaken dat hij acht jaar geleden startte.

The Following volgt het onderzoek van Ryan Hardy en het FBI-team die moeten strijden tegen een groeiend web van moorden rond hen, bedacht door het duivelse meesterbrein Joe Carroll, die ervan droomt ooit een boek te schrijven met Hardy als zijn tegenstander.

The Following gaat in Amerika pas begin 2013 van start.


http://thetv-files.blogsp(...)ert-joe-carroll.html

pi_118121923
The Following lijkt me wel wat.
pi_118149511
Animal Practice gecanceld.
pi_118150004
Per direct geen nieuwe eps meer?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118150361
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
Per direct geen nieuwe eps meer?
Tot 7 november wordt het nog uitgezonden. Vanaf dan neemt Whitney de plaats in.
pi_118150440
Mooi, Whitney is toch leuker :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 03:39:10 #117
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_118158476
Goeie switch van NBC *O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 06:03:38 #118
64792 Mryc
play me one more song
pi_118158883
*jeej* voor Whitney
pi_118161328
Whoehoe, wacht al een tijdje op Whitney!

Ook beter dat Whitney op woensdag komt ipv vrijdag, kan ik het in NL lekker op vrijdagavond kijken. Nu community nog in de plaats van die andere crap serie :')
pi_118164697
The 10 Dumbest Things on TV So Far This Season

http://www.cracked.com/bl(...)-so-far-this-season/

:D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:52:49 #121
356891 Abed
hooggeleid
pi_118165237
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:39 schreef Tim86 het volgende:
The 10 Dumbest Things on TV So Far This Season

http://www.cracked.com/bl(...)-so-far-this-season/

:D
_O-
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:36:13 #122
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_118192045
quote:
It's alive! 'Mob Doctor' coming back to Fox

Who says all the zombies are on AMC?

Fox just announced its November programming plan includes The Mob Doctor returning to Monday nights. The low-low rated new medical drama might be a dead show walking, but it’s gonna continue shambling and moaning into winter. Mob Doc is slated to resume its run starting Nov. 5.

So far CBS’ has cancelled Made In Jersey and NBC has rid the world of Animal Practice, though many predicted Mob Doc would be first to go (the last episode delivered 3.4 million viewers and a 0.9 rating). Fox still intends to air all 13 episodes, unless the show goes from really-bad ratings to really-really-bad ratings.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_118192885
Hmmm ben blijkbaar echt de enige die Animal Practice wel aardig vond :')

Maar zal er niet echt van wakker liggen

Last Resort vind ik voorlopig ook nog steeds aardig, vooral omdat het idee potentie heeft denk ik. Blijf ik ook nog wel ff volgen.

Revolution heb ik op de computer staan, maar heb me nog niet kunnen bewegen tot het kijken ervan
pi_118193265
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hmmm ben blijkbaar echt de enige die Animal Practice wel aardig vond :')

Maar zal er niet echt van wakker liggen

Last Resort vind ik voorlopig ook nog steeds aardig, vooral omdat het idee potentie heeft denk ik. Blijf ik ook nog wel ff volgen.

Revolution heb ik op de computer staan, maar heb me nog niet kunnen bewegen tot het kijken ervan
Alleen dat aapje was leuk. Maar had vanaf het begin al zoiets van die makers hebben zoiets van, ja publiek vindt aapjes leuk, hoe gaan we dat toepassen in een serie :')
pi_118193639
Fuck vanochtend vergeten Arrow te downloaden en nu is hij niet te vinden :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')