abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:54:18 #101
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_118372645
Pfff, krijgen we straks weer een aflevering vol gejank. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_118372676
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 08:53 schreef Dos37 het volgende:
er gebeurd wel heel veel voor één aflevering.
Zo dat kun je zeggen! :D.
pi_118373527
Ik denk dat er inderdaad wel weer veel gaat gebeuren de komende aflevering, was wel een dubbele cliffhanger, doen ze normaal twee afleveringen over, het kan overigens ook wel weer een mourning episode worden Ik vind dit seizoen trouwens wel wat minder worden met de serie. Te veel karaktervolle personen zijn eruit geschreven, de empathy voor de overige Sons neemt af en verder is het best wel veel een drama-verhaal dit seizoen:

• De actie moeten we al een paar afleveringen hebben van een motor-auto-achtervolging, toen ik ze vandaag weer achter die auto aan zag gaan dacht ik echt van, zucht, gaan we weer... }:|
• het verlies van Ope natuurlijk :'(
• Gemma die de strijd verliest om haar kleinkinderen :r
• Clay die zijn stempel probeert te drukken om ofwel Gemma terug te krijgen, ofwel Jax zwart te maken :N
• De RICO zaak wordt momenteel gewoon weer naar achteren geschoven :?
• Dat die home invasions veroorzaakt waren door de Nomads hadden ze best wel sneller kunnen bedenken... :Z
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_118382691
Dus volgende week killt Tara Gemma?
Wat een episode.
pi_118401087
Holy shit wat een ep. weer :o
pi_118401210
Clay ga eens dood.
pi_118404200
Ho
Ly
Mek

Wat een aflevering weer _O_
Mensen die zeggen dat er teveel drama is zien de serie te veel per aflevering an sich.
Dit is volkomen in de lijn van de serie.
Het is gewoon een gigantische neerwaartse spiraal en als je denkt dat het niet nog kutter kan gebeurt dat toch, en I love it _O_
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_118407401
weer een goede aflevering, tempo ligt lekker hoog in dit uitstekende seizoen. Van wie was dat bloed op het einde?
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:18 schreef ace_eleven het volgende:

• De actie moeten we al een paar afleveringen hebben van een motor-auto-achtervolging, toen ik ze vandaag weer achter die auto aan zag gaan dacht ik echt van, zucht, gaan we weer... }:|

had hetzelfde, en dan is het vaak ook zo dat het ook nog erg cheap uitziet :D
pi_118407484
Wat kijken jullie allemaal ingewikkeld naar zo'n serie zeg. Het is gewoon vermaak he?
Tv aan, voeten op tafel, blik op oneindig en kijken maar.
pi_118407539
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:09 schreef Luigi het volgende:
Wat kijken jullie allemaal ingewikkeld naar zo'n serie zeg. Het is gewoon vermaak he?
Tv aan, voeten op tafel, blik op oneindig en kijken maar.
en dan mag je niet zeggen wat je opviel en wat je goed vond en wat niet?
pi_118407551
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:10 schreef planethugo het volgende:

[..]

en dan mag je niet zeggen wat je opviel en wat je goed vond en wat niet?
Het was een constatering, geen verbod :). Relax.
pi_118407588
quote:
7s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:11 schreef Luigi het volgende:

[..]

Het was een constatering, geen verbod :). Relax.
tjah de een zoekt wat meer diepgang de ander niet.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_118407590
quote:
7s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:11 schreef Luigi het volgende:

[..]

Het was een constatering, geen verbod :). Relax.
haha jazeker, maar het is niet dat het een het andere uitsluit ;)
pi_118407639
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:12 schreef imanidiot het volgende:

[..]

tjah de een zoekt wat meer diepgang de ander niet.
Diepgang bij Amerikaanse televisie series... ik weet het niet hoor ;).
pi_118407671
quote:
12s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:14 schreef Luigi het volgende:

[..]

Diepgang bij Amerikaanse televisie series... ik weet het niet hoor ;).
Hehe in nederland nemen ze dat iets letterlijker hihi
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_118408057
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:05 schreef planethugo het volgende:
Van wie was dat bloed op het einde?
Nou, er zitten twee kinderen achterin; één huilt zoals elk klein kind zou doen, en één zit wel erg dichtbij een door-het-glas-geknalde boomtak en is bovendien buiten bewustzijn. Doe eens een wilde gok. Tenzij het expres misleidend is, natuurlijk, daar zijn Amerikaanse series ook altijd wel goed in.
pi_118408147
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:29 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Nou, er zitten twee kinderen achterin; één huilt zoals elk klein kind zou doen, en één zit wel erg dichtbij een door-het-glas-geknalde boomtak en is bovendien buiten bewustzijn. Doe eens een wilde gok. Tenzij het expres misleidend is, natuurlijk, daar zijn Amerikaanse series ook altijd wel goed in.
ik denk toch dat het een marter is die ze aangereden hebben ;)

zal dan wel het kind van Jax & Tara zijn dat dood is en het kind van Jax en 'Adrianna' dan teruggehaald wordt door moeders wat ook weer spanningen geeft, Tara die in een depressie raakt en Jax die tara en de kids kwijtraakt en alleen nog de club heeft. Zoiets :P
pi_118409149
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:32 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik denk toch dat het een marter is die ze aangereden hebben ;)

zal dan wel het kind van Jax & Tara zijn dat dood is en het kind van Jax en 'Adrianna' dan teruggehaald wordt door moeders wat ook weer spanningen geeft, Tara die in een depressie raakt en Jax die tara en de kids kwijtraakt en alleen nog de club heeft. Zoiets :P
pi_118411705
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:32 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik denk toch dat het een marter is die ze aangereden hebben ;)

zal dan wel het kind van Jax & Tara zijn dat dood is en het kind van Jax en 'Adrianna' dan teruggehaald wordt door moeders wat ook weer spanningen geeft, Tara die in een depressie raakt en Jax die tara en de kids kwijtraakt en alleen nog de club heeft. Zoiets :P
Dat jongste kind was toch aan het janken? Dus dan is dat kind van 'Adrianna' en Jax dat dood is of iig gewond. Waarschijnlijk dat laatste.

Trouwens, dat Gemma steeds alles weer vergeven wordt omtrent dat rare gedrag van haar, slaat natuurlijk ook nergens op.

Was ik trouwens de enige die dacht dat ze misschien per ongeluk Juice hadden neergeschoten?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118413836
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:08 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dus dan is dat kind van 'Adrianna' en Jax dat dood is of iig gewond. Waarschijnlijk dat laatste.
Ik denk ook dat het kind alleen maar gewond is (jammer genoeg, het andere zou mooi voor de serie zijn), maar SoA heeft ons wel vaker verrast met een soort moord die je niet in veel andere series ziet (zoals de dochter van Tig).
pi_118416301
Weer een mooie EP.
Echt, hoeveel doden Clay al op zijn naam heeft staan om er zelf beter van te worden, niet normaal.
Tevens een spannend einde. Is die Pope te vertrouwen? Ik heb mn twijfels en ben benieuwd hoe het afloopt.
pi_118419002
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:08 schreef Kenju het volgende:

[..]

Was ik trouwens de enige die dacht dat ze misschien per ongeluk Juice hadden neergeschoten?
Ik dacht hetzelfde, was verbaast toen het een neger was, ik snap die aanval dan ook niet

En Gemma domme kuthoer ga eens dood
pi_118419873
Ik twijfelde ook een beetje of dat bloed misschien niet door die voorstoel heen sijpelde en het wellicht Gemma was die daar dood lag te bloeden, maar ja, dat zullen we volgende week wel weer zien :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_118420221
Ik heb die laatste scene nu net nog een paar keer gekeken maar ik kan er niks uit opmaken, die tak gaat boven Gemma langs en ook langs dat oudere joch, en het bloedt valt op een heel rare plek :P

misschien zat er nog iemand op het dak :')
pi_118420562
quote:
...

Was ik trouwens de enige die dacht dat ze misschien per ongeluk Juice hadden neergeschoten?
Juice neer geschoten? volgens mij heb ik niet goed opgelet?
Rond welke minuut zit dat stuk?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 17:18:15 #126
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_118424072
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef MurtnR het volgende:

[..]

Juice neer geschoten? volgens mij heb ik niet goed opgelet?
Rond welke minuut zit dat stuk?
Is er ook niet. Ik denk, dat zij dachten dat Juice de schutter zou zijn.
pi_118424852
Clay zegt wel tegen juice dat het hem spijt dat ie erbij betrokken is, maar juice heeft volgens mij niks met die home invasions te maken laat staan dat ie op bevel van Clay Jax gaat beschieten
pi_118429166
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:19 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ik dacht hetzelfde, was verbaast toen het een neger was, ik snap die aanval dan ook niet
Het gaat niet over die aanslag op Jax, wat ik bedoel.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef MurtnR het volgende:

[..]

Juice neer geschoten? volgens mij heb ik niet goed opgelet?
Rond welke minuut zit dat stuk?
Als Clay tegen Juice zegt dat hij weg moet gaan wanneer hij bij Unser is. Iedereen (de kijkers) denkt dan dat Clay Unser gaat neerschieten, met behulp van zijn Nomad-maten. Maar Juice lijkt dit niet te weten als hij Clay daar afzet. Die scene met Juice voordat Clay de trailer van Unser in gaat, heeft achteraf gezien dan ook geen meerwaarde. Maar doordat Juice zo vertwijfelend keek oen Clay hem wegstuurde, dacht ik dat hij misschien Clay wilde stoppen oid.

Ik denk dat die aanval op Jax iets nieuws is wat los van alles staat, of en poging om Pope in een slecht daglicht te stellen oid. Of misschien een slag van de niners om de gunst van Pope omdat Pope teveel met de Sons in zee gaat volgens hun oid.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118429372
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:28 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het gaat niet over die aanslag op Jax, wat ik bedoel.

[..]

Als Clay tegen Juice zegt dat hij weg moet gaan wanneer hij bij Unser is. Iedereen (de kijkers) denkt dan dat Clay Unser gaat neerschieten, met behulp van zijn Nomad-maten. Maar Juice lijkt dit niet te weten als hij Clay daar afzet. Die scene met Juice voordat Clay de trailer van Unser in gaat, heeft achteraf gezien dan ook geen meerwaarde. Maar doordat Juice zo vertwijfelend keek oen Clay hem wegstuurde, dacht ik dat hij misschien Clay wilde stoppen oid.

Ik denk dat die aanval op Jax iets nieuws is wat los van alles staat, of en poging om Pope in een slecht daglicht te stellen oid. Of misschien een slag van de niners om de gunst van Pope omdat Pope teveel met de Sons in zee gaat volgens hun oid.
Juice is niet het helderste licht. Hij vond het vreemd dat hij weg moest bij Unser, en zag die andere lui komen. Daardoor ging er eindelijk een lampje branden.
Het lijkt me sterk dat hij Clay wilde stoppen, volgens mij had hij op dat moment nog geen idee.
pi_118430427
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Juice is niet het helderste licht. Hij vond het vreemd dat hij weg moest bij Unser, en zag die andere lui komen. Daardoor ging er eindelijk een lampje branden.
Het lijkt me sterk dat hij Clay wilde stoppen, volgens mij had hij op dat moment nog geen idee.
Hoewel Juice vaak voor een comic relief zorgt, weet ik niet of hij ook dom moet voorstellen. Hij is gewoon trouw aan Clay omdat die het vertrouwen in hem uitgesproken heeft. Zelfs op het moment dat hij de club verraden had met dat blok coke en het verzwijgen dat hij half neger is. Dat het een rat is, weet hij ook wel.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118430525
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:54 schreef Kenju het volgende:

[..]

Hoewel Juice vaak voor een comic relief zorgt, weet ik niet of hij ook dom moet voorstellen. Hij is gewoon trouw aan Clay omdat die het vertrouwen in hem uitgesproken heeft. Zelfs op het moment dat hij de club verraden had met dat blok coke en het verzwijgen dat hij half neger is. Dat het een rat is, weet hij ook wel.
Laten we het maar op naief, en soms loyaal op de verkeerde momenten/aan de verkeerde mensen, houden. :+
pi_118442585
Waarom zouden die Niners of andere willekeurige negers de Sons nou aanvallen?
Is dat ook werk van Clay?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:45:30 #133
386405 yurian
slaapdeprivatie
pi_118443060
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:40 schreef Luigi het volgende:
Ik vond eigenlijk geen enkel seizoen echt slecht ofzo. Seizoen 1 vond ik geweldig, ik kon ook het hele filosofische aspect (wat is anarchisme, wat is vrijheid) wat door het lezen van de brieven van JT naar boven kwam erg waarderen en vind dat dat nu veel te weinig naar boven komt.
Ja, dat kon ik ook erg waarderen. Het filosofische van JT's brieven en de tweestrijd in Jax. De poging van Jax om samen met die latino O.G. een legaal sexbedrijf op te zetten, is hier eigenlijk een direct gevolg van.

Over de laatste aflevering. Ik had liever Gemma met Clay het ravijn in zien storten en Tara die een lekkere verpleegster pakt in de cabin en Tig, Juice Jax die het op een zuipen zetten in het clubhuis...
pi_118443365
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:45 schreef yurian het volgende:

[..]

Over de laatste aflevering. Ik had liever Gemma met Clay het ravijn in zien storten en Tara die een lekkere verpleegster pakt in de cabin en Tig, Juice Jax die het op een zuipen zetten in het clubhuis...
Inderdaad zeg
Lijkt wel of Kurt dit seizoen alles zo dramatisch mogelijk wil maken om elke aflevering meer kijkers te trekken ofzo
Er gebeurt nu wel heel erg veel. Ik vond die cliffhanger van Jax en Chibs eigenlijk wel voldoende
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:18:32 #135
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_118451236
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef Ties02 het volgende:
Waarom zouden die Niners of andere willekeurige negers de Sons nou aanvallen?
Is dat ook werk van Clay?
Clay zal wel ergens een straatschoffie vandaan gehaald hebben.
Pope heeft op dit moment de Niners, de Sons en de Mayans samenwerkend voor een hele bende coke.
1 spaak uit het wiel en dan verliest hij miljoenen. Pope zal dus echt geen negers achter Jax aansturen.

Óf het Galindo Cartel zit er achter. Jax weet wel ontzettend veel over hun CIA praktijken momenteel natuurlijk en nu Clay nog gewoon aanwezig is voor de wapenhandel met de IRA hebben ze Jax niet nodig.

Sjemig, als ik dit zo terug lees, ben ik nog een gang vergeten?
pi_118454528
Clay zei tegen Jax dat hij zeker wist dat de niners en pope achter de home invasion zitten, Jax lacht 'm uit en een scene later worden ze beschoten door negers. Lijkt me dus duidelijk dat Clay hier weereens achter zit
pi_118499047
Daar lijkt het inderdaad op. Clay blijft maar doorgaan en doorgaan. Tijd dat de boel echt gaat escaleren met hem.

Gejank tussen Jax en Gemma de komende tijd heb ik weinig zin in... :(
  Redactie Frontpage dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:17:27 #138
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_118609644
Heb de aflevering pas gisteravond kunnen zien. Man, wat was het weer spannend! Denk zelf dat Abel het loodje gaat leggen. Kinds van Jax en Tara zat namelijk achterstevoren in zijn Maxi Cosi, en kan dus niet zijn geraakt door een boomtak. Dit geeft weer een heel andere wending aan deze topserie! ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_118617596
Goed nieuws :D

Great NEWS! Looks like all the remaining Episodes of Sons of Anarchy will be extended. Episode 9 will be 75 minutes. Episodes 10, 11, 12 and 13 will be 90 minutes.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_118620387
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef criminal_mind het volgende:
Goed nieuws :D

Great NEWS! Looks like all the remaining Episodes of Sons of Anarchy will be extended. Episode 9 will be 75 minutes. Episodes 10, 11, 12 and 13 will be 90 minutes.
Bron?

De grotere tv sites zwijgen er namelijk over. Andere berichten zeggen dat Sutter dit in een video gezegd heeft maar niemand heeft die video volgens mij :P . Zou natuurlijk wel geweldig zijn
pi_118621688
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef criminal_mind het volgende:
Goed nieuws :D

Great NEWS! Looks like all the remaining Episodes of Sons of Anarchy will be extended. Episode 9 will be 75 minutes. Episodes 10, 11, 12 and 13 will be 90 minutes.
Dat is wel vrij briljant te noemen. Hopelijk bedoelde Sutter niet + reclames.
pi_118639359
Zo. Dat is goed nieuws (mocht het inderdaad waar zijn)..
pi_118641291
Nice!! Dat zijn dan gewoon complete films an sich _O_
pi_118645417
sutterink twitterde op zaterdag 27-10-2012 om 04:40:55 At the mix for 509 and 510. Huge. 75 and 90 minute episodes. I'll do a WTFsutter tonight and post tomorrow. reageer retweet
pi_118653146
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef planethugo het volgende:

[..]

Bron?

De grotere tv sites zwijgen er namelijk over. Andere berichten zeggen dat Sutter dit in een video gezegd heeft maar niemand heeft die video volgens mij :P . Zou natuurlijk wel geweldig zijn
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  woensdag 31 oktober 2012 @ 01:11:20 #146
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_118653168
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef planethugo het volgende:

[..]

Bron?

De grotere tv sites zwijgen er namelijk over. Andere berichten zeggen dat Sutter dit in een video gezegd heeft maar niemand heeft die video volgens mij :P . Zou natuurlijk wel geweldig zijn
Zou mij niets verbazen als ze die van 75min laten doorgaan, en die van 90m doormidden knippen.
Big fucking epic cliffhangers midden in een seizoen. Of die van 75 voor 60min laten doorgaan en dan die laatste 15min als webisote.
pi_118656333
Eindelijk weer eens een goed SoA-waardige aflevering _O_ Ik kan me wel voorstellen dat dit weer een goede shitstorm wordt, eindelijk weer eens een goede opbouw, en geen carchase :)

Ben wel benieuwd of Gem haar kinderen na het hele plan wel kan zien, of dat ze na het hele plan alsnog aan de kant wordt geschoven
Ben ook wel benieuwd hoe Eli de daders wilt gaan berechten, ik gok op eenzelfde manier als hoe Jax dat deed...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_118662315
Vreemd dat niemand het meer over Chibs had nadat het gebeurde, alsof ze hem waren vergeten :{.
pi_118662338
Harde aflevering _O_
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:13:17 #150
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_118663619
Jemig, goede epi weer _O_

Shitstorm eindelijk nabij de ventilator.
Ze hebben nu ook geen excuus meer om Clay in leven te houden, ze zullen hem immers moeten uitleveren aan Eli.

Heel benieuwd of dat nog een paar spoken gaat opleveren.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:57:13 #151
67174 Dos37
Come on Twente
pi_118665350
Het constant vermoorden van mensen begint me nu wel iets tegen te staan. Je vermoord niet zomaar mensen zonder consequenties lijkt me. Heb het over die neger.

Verder wel gaaf seizoen en nog maar drie afleveringen maar ik lees al dat er wat lang afleveringen aankomen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_118667582
Ik vrees dat clay niet meer lang heeft.. We shall see
  Moderator woensdag 31 oktober 2012 @ 17:13:57 #153
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_118674034
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:13 schreef TheThirdMark het volgende:
Shitstorm eindelijk nabij de ventilator.Ze hebben nu ook geen excuus meer om Clay in leven te houden, ze zullen hem immers moeten uitleveren aan Eli.
Of ze leveren alleen Frankie Diamond aan Eli en Clay pakken ze zelf aan.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:37:31 #154
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_118674815
Goede epi weer! Enige wat ik jammer vind is dat Juice zich zo bij Clay in z'n schoot praat. Hij was eerst toch veel closer met Chibs en Jax?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:57:32 #155
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118683990
Jax wordt steeds bruter, minder menselijk
Laffe huichelaar
pi_118685957
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef Dos37 het volgende:
Het constant vermoorden van mensen begint me nu wel iets tegen te staan. Je vermoord niet zomaar mensen zonder consequenties lijkt me. Heb het over die neger.

Verder wel gaaf seizoen en nog maar drie afleveringen maar ik lees al dat er wat lang afleveringen aankomen.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:57 schreef timmmmm het volgende:
Jax wordt steeds bruter, minder menselijk
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:57 schreef timmmmm het volgende:
Jax wordt steeds bruter, minder menselijk
Precies dit.
Hij is er helemaal klaar mee met al die shit en wordt alsmaar killer en killer tot het punt dat hij niets meer geeft om onbekenden. Zijn haat druipt er echt uit.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_118688213
Ben nu toch wel bang dat Juice het einde van het seizoen niet meer mee zal maken. Clay kennende, zal hij dit op een of andere manier ombuigen zodat hij er zelf goed mee wegkomt.
pi_118690106
Ik vind Juice het irritantste personage uit de serie, dus dat zou ik van harte toejuichen.
pi_118691250
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:42 schreef AttunPalalin het volgende:
Ik vind Juice het irritantste personage uit de serie, dus dat zou ik van harte toejuichen.
Inderdaad. Weg met die snitch.
  donderdag 1 november 2012 @ 01:15:50 #160
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_118693841
quote:
7s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:34 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Precies dit.
Hij is er helemaal klaar mee met al die shit en wordt alsmaar killer en killer tot het punt dat hij niets meer geeft om onbekenden. Zijn haat druipt er echt uit.
Clay is ook niet zomaar de persoon geworden wie hij nu is natuurlijk.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_118693862
quote:
3s.gif Op donderdag 1 november 2012 01:15 schreef Niox het volgende:

[..]

Clay is ook niet zomaar de persoon geworden wie hij nu is natuurlijk.
Maar Clay is machtsgeil, Jax is daarentegen helemaal klaar met dit leven.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_118693988
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:04 schreef Ludd het volgende:

[..]

Inderdaad. Weg met die snitch.
Veel keus had die toch niet? Of snitchen, of vermoord door de club omdat hij zwart zou zijn.
pi_118694748
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 01:31 schreef schijffie het volgende:

[..]

Veel keus had die toch niet? Of snitchen, of vermoord door de club omdat hij zwart zou zijn.
Denk dat dat wel mee zal vallen. Club lijkt me niet echt racistisch. Chibs is getrouwd met een Negerin, , VP is joods, bij de andere chapters van hun club zaten ook veel kleurlingen etc.

Daarnaast had hij nog een derde keuze. Weg gaan... Hij koos er voor een snitch te zijn, omdat hij er graag bij wou blijven horen. Puur eigen belang.
pi_118694812
Yep, alvast RIP Juice :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 1 november 2012 @ 07:42:42 #165
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118694931
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:11 schreef schijffie het volgende:
Ben nu toch wel bang dat Juice het einde van het seizoen niet meer mee zal maken. Clay kennende, zal hij dit op een of andere manier ombuigen zodat hij er zelf goed mee wegkomt.
ik denk dat juice een belangrijk deel van de finale gaat spelen, en jax uiteindelijk, als het om zijn eigen clubmember gaat, die geen kwaad in de zin had (itt vb clay), toch tot inkeer komt en zijn pas verworven bruutheid en hardheid van zich af kan zetten.

Overigens is die hardheid imo geen teken dat hij er helemaal klaar mee is en eruit wil, hij wordt er juist in meegezogen, en het doet hem niet eens iets.
Laffe huichelaar
pi_118695116
Juice heeft de club verraden, dat wordt hem niet in dank afgenomen, buiten het feit dat hij ook nog een member gekilled, hij is niet helemaal zonder kwaad in de zin en maakt ook sprongen als een kat in het nauw, niet heel veel anders dan Clay (al is Clay wel veel meer doorgewinterd natuurlijk ;) )

Ik heb wel het idee dat Jax van alle shit af wil, en eigenlijk steeds meer richting Legit wilt gaan (John Tellers' dream), maar hij is wel aan het verharden inderdaad, maar ja de wereld om hem heen is ook niet heel lief voor hem natuurlijk...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 1 november 2012 @ 08:21:59 #167
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_118695334
Ik ben wel benieuwd naar de rest van het seizoen en de volgende seizoenen. Ik zie nu drie "end games" voor de serie:
- Jax verhardt steeds meer en wordt uiteindelijk gepakt voor al z'n misdaden en tot levenslang/doodstraf veroordeeld en de serie eindigt 20 jaar later met Abel aan het hoofd van de tafel (oftewel, de cyclus blijft zich herhalen)
- Jax raakt door zijn gedrag Tara of een van z'n zoontjes kwijt (of allemaal) en sterft tijdens de wraakactie.
- De spiraal van geweld zorgt ervoor dat Jax iedereen kwijtraakt, zoals nu al aan het gebeuren is en hij blijft eenzaam achter om z'n eigen pistool op te eten.

Het einde waarbij Jax en Tara nog lang en gelukkig leven, zonder invloed van de Sons, zie ik niet zitten. Denk ook niet dat Sutter de serie zo zou eindigen.

Jullie nog andere eind scenario's?
pi_118695603
Jax aan het hoofd van de tafel en de Sons die Legit gegaan zijn? Uiteindelijk met Jax aan de macht John Tellers ideaal gerealiseerd? (Maar ja, dat is wel een happy end, wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_118696191
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef Dos37 het volgende:
Het constant vermoorden van mensen begint me nu wel iets tegen te staan. Je vermoord niet zomaar mensen zonder consequenties lijkt me. Heb het over die neger.

Verder wel gaaf seizoen en nog maar drie afleveringen maar ik lees al dat er wat lang afleveringen aankomen.
idd dat gaat wel wat ver, nu met die neger die ze achtervolgen door een half blok en laatst die bewaker die ze thuis opzoeken. Alsof het niemand opvalt dat wat bikers daar op de stoep stonden

Jax zal Juice uiteindelijk wel kunnen vergeven, denk ik. Ook omdat hij zelf ook eigenlijk voor de CIA werkt... Maar Clay zal wel weer zijn eigen plannetje hebben en Juice ombrengen als hij 'm niet meer nodig heeft
pi_118699842
Ik verwacht dat Nero nog word afgemaakt door Clay.
Dat clay nog word afgemaakt door de club

En juice, ja ik weet niet wat we daar mee moeten. Hij is de hele aflevering al zo onzeker. Nu nadat hij het tegen Clay heeft verteld zal het er ook niet gemakkelijker op worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door MurtnR op 01-11-2012 11:46:27 ]
  donderdag 1 november 2012 @ 12:19:10 #171
67174 Dos37
Come on Twente
pi_118701068
Ik ben ook blij dat die Nero een beetje van zich af gaat bijten dat maakt het wel wat interessanter. Die kerel heeft wat mee gemaakt in dit seizoen alles door one night stand met Gemma.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_118701637
Ben ik enige die de serie zwakker vind worden? Vind de verhaallijn verslappen, en het word beetje herhaling van zetten. Mag wat mij betreft laatste seizoen zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_118702238
Hahaha die nigga die van dat dak afvalt
pi_118703076
Toch wel goede ep, en Jax heeft het nu allemaal mooi uitgespeeld
pi_118705500
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:21 schreef Chevalric het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de rest van het seizoen en de volgende seizoenen. Ik zie nu drie "end games" voor de serie:
- Jax verhardt steeds meer en wordt uiteindelijk gepakt voor al z'n misdaden en tot levenslang/doodstraf veroordeeld en de serie eindigt 20 jaar later met Abel aan het hoofd van de tafel (oftewel, de cyclus blijft zich herhalen)
- Jax raakt door zijn gedrag Tara of een van z'n zoontjes kwijt (of allemaal) en sterft tijdens de wraakactie.
- De spiraal van geweld zorgt ervoor dat Jax iedereen kwijtraakt, zoals nu al aan het gebeuren is en hij blijft eenzaam achter om z'n eigen pistool op te eten.

Het einde waarbij Jax en Tara nog lang en gelukkig leven, zonder invloed van de Sons, zie ik niet zitten. Denk ook niet dat Sutter de serie zo zou eindigen.

Jullie nog andere eind scenario's?
Een van die drie scenarios moet wel dicht bij het Sutter scenario komen te liggen.
Happy ending zou echt dramatisch zijn voor de kwaliteit van de serie en ik zie het Sutter inderdaad niet zo snel doen.
pi_118705923
Happy ending past niet bij SoA. Het moet 'bloederig' eindigen en dat zal ook gebeuren, ik kan me wel vinden in die drie scenario's (die met Abel aan het hoofd lijkt me persoonlijk het mooiste _O_ ). Maar goed happy zal het niet worden. Het enige wat happy is aan SoA is happy zelf :P
pi_118706053
Dat hele Teller geheim moet ook nog uitkomen
pi_118731857
Nog een vraagje over een paar afleveringen eerder trouwens, misschien heeft iemand nog die series op z'n pc staan.

Hoe heet het nummer wat onder de achtervolging met die lowrider zat? Toen die Latino's van Nero die chick wilden vermoorden, maar Jax en (ik dacht) Chibs dat wilden voorkomen?
pi_118732343
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 02:20 schreef Chiu het volgende:
Nog een vraagje over een paar afleveringen eerder trouwens, misschien heeft iemand nog die series op z'n pc staan.

Hoe heet het nummer wat onder de achtervolging met die lowrider zat? Toen die Latino's van Nero die chick wilden vermoorden, maar Jax en (ik dacht) Chibs dat wilden voorkomen?
pi_118734681
Vind het nummer zo mooi als Ope in de kist ligt & dat nummer als Gemma van de weg raakt en Jax beschoten word.

The Passenger
& The lost boy
pi_118736459
Dat nummer is schitterend ja..(als Ope in de kist ligt)
pi_118758814
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef Dos37 het volgende:
Het constant vermoorden van mensen begint me nu wel iets tegen te staan. Je vermoord niet zomaar mensen zonder consequenties lijkt me. Heb het over die neger.
Das juist wel lekker aan SoA _O-.
pi_118758914
quote:
Ik wist niet dat Otto een eigen YouTube-channel had...
pi_118760380
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:57 schreef Dos37 het volgende:
Het constant vermoorden van mensen begint me nu wel iets tegen te staan. Je vermoord niet zomaar mensen zonder consequenties lijkt me. Heb het over die neger.

Verder wel gaaf seizoen en nog maar drie afleveringen maar ik lees al dat er wat lang afleveringen aankomen.
Je moest eens weten hoe ontzettend veel moorden (in de VS) onopgelost blijven
pi_118764374
quote:
Thank you! :D
pi_118768052
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoe ontzettend veel moorden (in de VS) onopgelost blijven
Moorden tussen criminele fracties boeit de overheid ook niet zoveel denk ik :D. Das natuurlijk weer wat anders als er een sheriffs vrouw vermoord wordt.
pi_118781470
extra lange episodes :9~ _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_118879789
Geniaal

http://img99.imageshack.us/img99/1624/screenshot2012102600304.png (copy/paste deze link)
pi_118925079
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:42 schreef MurtnR het volgende:
Geniaal

http://img99.imageshack.us/img99/1624/screenshot2012102600304.png (copy/paste deze link)

of gewoon uploaden via tinypic ;)

Nieuwe episode is wel weer sterk :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 7 november 2012 @ 12:09:31 #193
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_118930507
Qua spanning en sensatie een rustige aflevering (naar SoA standaard), maar wel veel plek voor verhaallijnen.
  woensdag 7 november 2012 @ 12:48:37 #194
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_118931744
Ik denk niet dat hij hem vermoord. Of dat Roosevelt het voorkomt. Doet hij het wel dan zie ik geen en ze leefden nog lang en gelukkig einde voor deze serie aangezien hij dan wel ver is afgezakt naar mijn mening.

Overigens wel zwak dat hij om de rat vraagt, hij als antwoord krijgt dat dat niet gaat gebeuren en dan zelf maar een gok doet en Roosevelt dan een bevestigend antwoord geeft. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_118936002
Niet meer van toepassing. Slecht opgelet tijdens de Episode.

[ Bericht 81% gewijzigd door MurtnR op 08-11-2012 12:29:51 (Domme vraag) ]
  woensdag 7 november 2012 @ 14:53:28 #196
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_118936702
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef MurtnR het volgende:
Waarom rijd aan het eind van de episode jax achter juice aan?
Denkt hij dat dit clay is of wat?
Kan niet wachten op volgende episode
Omdat hij weet dat Juice de rat is, hoe kan je zoiets nou missen? :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_118936799
Wtf ik kijk altijd de WEB-DL versie als die er is, maar deze week mist daar 7 minuten aan beeld?

Hij is 44 minuten in plaats van 51, vanaf 24 minuten 30 seconden ongeveer is het heel anders.
pi_118941556
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:06 schreef NotYou het volgende:
extra lange episodes :9~ _O_
Zou deze week daar niet de eerste van zijn??
  woensdag 7 november 2012 @ 18:23:01 #199
67174 Dos37
Come on Twente
pi_118944873
51 is iets langer, er waren er ook al een paar van 43.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_118945579
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef MurtnR het volgende:
Waarom rijd aan het eind van de episode jax achter juice aan?
Denkt hij dat dit clay is of wat?
Kan niet wachten op volgende episode
Ik gok dat jij niet echt hebt opgelet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')