abonnement Unibet Coolblue
pi_117920259
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:54 schreef Skillstorm het volgende:
Goede expansion.

Alleen een tweede character van 85 naar 90 halen is echt.....ik wil het niet.... en toch weer wel.

Ik wil niet weer helemaal levelen. Ik wil wel een 90 priest.

Ik hoorde vanavond dat ze in Envy verplicht zijn 3 alts te hebben :Y) Da's dus 4 verplichte chars voor je guild *O*

Er is er bij mij al één 86, het schiet op 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 07:58:42 #27
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_117920467
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 06:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoorde vanavond dat ze in Envy verplicht zijn 3 alts te hebben :Y) Da's dus 4 verplichte chars voor je guild *O*

Er is er bij mij al één 86, het schiet op 8-)
En die 4 toons moeten ze binnen een week ofzo gelevelled en gegeared hebben?

De mensen met werk zullen wel een paar dagen vrij hebben genomen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 09:23:42 #28
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117920966
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 07:58 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

En die 4 toons moeten ze binnen een week ofzo gelevelled en gegeared hebben?

De mensen met werk zullen wel een paar dagen vrij hebben genomen...
ik denk wel meer dan een week .. Ik ben nu op 87 met mijn mage . Bevalt me tot nu toe nog erg goed. Heb alleen te weinig tijd voor de mooiigheid. :(
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_117921048
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 07:58 schreef Wolve000 het volgende:

En die 4 toons moeten ze binnen een week ofzo gelevelled en gegeared hebben?

De mensen met werk zullen wel een paar dagen vrij hebben genomen...
Ik denk het wel :) Nou ja, bij ons had iedereen zijn 2 chars ook binnen een paar dagen level 90. De enigen die er mee worstelden waren de mensen die monks waren begonnen zonder RaF.

In zo'n guild neem je neem ik aan vakantie. Zelfs ik had 2 weken vakantie en ik raid niet eens :7
(alleen casually, vanavond weer!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 09:38:58 #30
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_117921096
Ding!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_117921111
gz!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117921464
M'n buddy uit Method ging gister wel ff los op Facebook :7 World 1st 25 man 6/6 HC.

Die gast heeft overigens ook totaal geen leven :') 600 dagen played op 1 char enzo, altijd online, nog nooit van z'n leven gewerkt.

Ach ja, ieder z'n hobby :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:19:22 #33
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117921506
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:16 schreef Blistering het volgende:
M'n buddy uit Method ging gister wel ff los op Facebook :7 World 1st 25 man 6/6 HC.

Die gast heeft overigens ook totaal geen leven :') 600 dagen played op 1 char enzo, altijd online, nog nooit van z'n leven gewerkt.

Ach ja, ieder z'n hobby :7
hoe oud is hij ?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_117921512
18.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_117922406
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:16 schreef Blistering het volgende:
M'n buddy uit Method ging gister wel ff los op Facebook :7 World 1st 25 man 6/6 HC.

Die gast heeft overigens ook totaal geen leven :') 600 dagen played op 1 char enzo, altijd online, nog nooit van z'n leven gewerkt.

Ach ja, ieder z'n hobby :7
Nou, ik vind het fantastisch _O_ Petje af hoor! En dat wel of niet werken en raiden, ach ja. Er zitten mensen in mijn guild met een fulltime baan en dan vraag ik me af of ze ook iets anders doen dan wow + werk, want er kan domweg geen tijd meer over zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117922415
Ze zaten bij ons overigens ook voor Method te juichen en Blood Legion uit te lachen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117922787
Ik weet het niet eigenlijk Isa. Als ik kijk naar m'n broer, die heeft jarenlang geraid naast z'n fulltime baan, een sociaal leven zat er dus niet echt in. Hier idem hoor, naast school altijd raiden, en nooit iets ondernemen. Dat heeft me uiteindelijk ook wel wat schooljaren gekost :')

Ik vind het bij WoW zo lastig om een tussenweg te vinden tussen heel weinig en heel veel spelen. Een weg waarbij ik zowel school als werk als een sociaal leven als WoW kan combineren. :7 WoW vraagt nogal veel tijd als je zo competitive bent ingesteld als ik :(

edit: Valt me nog altijd mee dat ik niet speel trouwens, toch weer kudo's voor mezelf.
edit²: Ik heb wel GW2 gekocht, maar de helft van de tijd dat ik ingame ben check ik op m'n andere monitor MMO-champion omdat ik me verveel. Geen succes dus _O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_117923017
Zat ik gisteren bij de BMAH, was er weer een Plagueheart Robe op verschenen. Toch weer wat hoop om de set compleet te maken, beetje in de gaten aan het houden, en een estimate van wanneer de auction afgelopen zou zijn. Zat daar dus samen met een andere alliance warlock en we waren ons klaar aan het maken voor een eventuele bidwar in de laatste 5 minuten. Ik had de top bid op dat moment, die op 14k zat. En toen kwam er een horde warlock binnenlopen...



Ik ben bang dat het een hele dure typo van hem was, en hij een 16k wilde plaatsen :'). Hopelijk gaat hij er veel plezier mee hebben :')
pi_117924520
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:41 schreef DjNivek het volgende:
Zat ik gisteren bij de BMAH, was er weer een Plagueheart Robe op verschenen. Toch weer wat hoop om de set compleet te maken, beetje in de gaten aan het houden, en een estimate van wanneer de auction afgelopen zou zijn. Zat daar dus samen met een andere alliance warlock en we waren ons klaar aan het maken voor een eventuele bidwar in de laatste 5 minuten. Ik had de top bid op dat moment, die op 14k zat. En toen kwam er een horde warlock binnenlopen...

[ afbeelding ]

Ik ben bang dat het een hele dure typo van hem was, en hij een 16k wilde plaatsen :'). Hopelijk gaat hij er veel plezier mee hebben :')
ouch, dat is een hele zure typo :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:43:31 #40
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117924549
Wat is BMAH ? :@
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:44:18 #41
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_117924578
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_117926409
Blizz newest money sink. Thats the BMAH ... Weinig black market aan trouwens.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_117927075
Het aantal items in de BMAH valt me echt zwaar tegen. Heb nog maar 3x gekeken, maar steeds was er maar 1 item te zien en die was dan al completed.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_117927672
weet iemand wat het huidige record /played is btw?
Weet dat er mensen waren die eind vanilla begin TBC al 200+ dagen hadden. Ben benieuwd of er nu al mensen zijn met 1000ish.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_117927722
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:31 schreef Blistering het volgende:
Ik weet het niet eigenlijk Isa. Als ik kijk naar m'n broer, die heeft jarenlang geraid naast z'n fulltime baan, een sociaal leven zat er dus niet echt in. Hier idem hoor, naast school altijd raiden, en nooit iets ondernemen. Dat heeft me uiteindelijk ook wel wat schooljaren gekost :')

Ik vind het bij WoW zo lastig om een tussenweg te vinden tussen heel weinig en heel veel spelen. Een weg waarbij ik zowel school als werk als een sociaal leven als WoW kan combineren. :7 WoW vraagt nogal veel tijd als je zo competitive bent ingesteld als ik :(

edit: Valt me nog altijd mee dat ik niet speel trouwens, toch weer kudo's voor mezelf.
edit²: Ik heb wel GW2 gekocht, maar de helft van de tijd dat ik ingame ben check ik op m'n andere monitor MMO-champion omdat ik me verveel. Geen succes dus _O-
Ik heb een prima balans gevonden tussen wel en niet spelen. Scheelt dat ik regelmatig ook domweg geen zin heb en dan ga ik wat anders doen *) Maar ik herken het wel, dat héél veel spelen. Heeft me verder niets gekost, maar qua sociaal leven is het niet best.

Geloof dat mijn vriend ook de enige in de raidgroep is met vriendin _O- En dan is er nog een meisje die getrouwd is (met een niet wow speler :o ). Vriend heeft helaas momenteel ook geen werk. Ik zeg wel eens: jij bent beter in wow, ik ben beter irl ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117928412
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een prima balans gevonden tussen wel en niet spelen. Scheelt dat ik regelmatig ook domweg geen zin heb en dan ga ik wat anders doen *) Maar ik herken het wel, dat héél veel spelen. Heeft me verder niets gekost, maar qua sociaal leven is het niet best.

Geloof dat mijn vriend ook de enige in de raidgroep is met vriendin _O- En dan is er nog een meisje die getrouwd is (met een niet wow speler :o ). Vriend heeft helaas momenteel ook geen werk. Ik zeg wel eens: jij bent beter in wow, ik ben beter irl ;)
Ik heb veel leuke mensen leren kennen via wow, die ik ook RL heb ontmoet. Klinkt natuurlijk ongelooflijk nerdy, maar het zijn allemaal hele normale mensen die wow als hobby hebben. We meeten twee keer per jaar en gaan dan naar de Efteling, of we gaan bij iemand thuis zitten (niet lan-party'en, puur gezellig). In mijn guild zitten redelijk veel vrouwen. Eentje 60+, die speelt samen met haar kinderen. Dan nog een jonge moeder (25), haar partner speelt verder ook geen wow. Dan natuurlijk ikzelf. Mijn man is al sinds begin cata gestopt met spelen :P Een leuke jongedame van 13, maar die zien we niet zoveel; druk met vriendinnetjes en social life. Maar ze komt dan wel weer altijd naar meetings, hartstikke gezellig. ;) En mijn twee favo guild-mods natuurlijk, beiden hebben partners die ook spelen. En dan noem ik nu alleen de dames die ik RL ken. :@

Dus het hele "Ohhh, als je wow speelt schiet je social-life erbij in", geldt voor mij niet. Ik weet niet hoe het in hardcore-raiding guilds gaat, maar daar leer je elkaar toch ook kennen lijkt me?
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:24:25 #47
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_117928907
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:40 schreef DirtyDaniel het volgende:
weet iemand wat het huidige record /played is btw?
Weet dat er mensen waren die eind vanilla begin TBC al 200+ dagen hadden. Ben benieuwd of er nu al mensen zijn met 1000ish.
Hihi, 200+.....Ik heb 354 dagen..... :@ Maar dat komt ook omdat ik vrijwel geen alts heb en het grootste gedeelte op mijn warrior zit. En vaak tijden dat ik wel online ben, maar series zit te kijken.
pi_117929075
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:07 schreef Messina het volgende:

Dus het hele "Ohhh, als je wow speelt schiet je social-life erbij in", geldt voor mij niet. Ik weet niet hoe het in hardcore-raiding guilds gaat, maar daar leer je elkaar toch ook kennen lijkt me?
Ik ben geen raider en tel dus voor veel raiders niet echt mee :7. Daarbij heb ik het zelf een hele tijd niet geprobeerd met vrienden maken simpelweg omdat iedereen die ik een beetje bevriende in mijn nieuwe guild of vertrok, of stopte met wow of is gekickt :') Serieus.

Ik had voor dit guild wel aardig wat sociale contacten op wow, maar dat zie ik nog steeds niet als 'echt'. Samen met andere mensen iets leuks doen irl, urenlang aan de telefoon hangen of gewoon koffie drinken vind ik nog steeds vele malen meer sociaal leven dan een beetje kletsen via whispers en samen heroics doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 15-10-2012 12:52:15 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117929168
Ik heb bijv op wow via real id met een paar fokkers echt leuk contact, maar dat zie ik niet als sociaal leven :7 Misschien moet ik minstens een keer irl afpreken om dat anders te zien :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117929722
Ja misschien moeten we een FOK wow-topic meet houden :P . Werkt misschien beter dan een FOK guild. Allemaal de laptop mee en dan gamen naast elkaar op de bank :') .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')