abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 21:32:48 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_118145792
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ach, dat kan best eens reinigend zijn. :s)
Gelukkig is het niet echt des EO's ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:34:02 #152
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_118145887
quote:
99s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Gelukkig is het niet echt des EO's ;)
Hmm, toch jammer dat je voor Maarten kiest. Ik ga ook maar een iets zwarts kopen ;)
!!! Go 49-ers !!!
pi_118145924
ik vind dat leven van die meid zoooooo boring! En dan werk je in NYC! Heb ik dan misschien te 'spannende' ideeën over zo'n leven?
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 21:34:38 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_118145926
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Hmm, toch jammer dat je voor Maarten kiest. Ik ga ook maar een iets zwarts kopen ;)
Niks mis met zwart, draag ik ook vaak.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 oktober 2012 @ 21:54:32 #155
22592 crew  Ole
pi_118147194
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vind dat leven van die meid zoooooo boring! En dan werk je in NYC! Heb ik dan misschien te 'spannende' ideeën over zo'n leven?
Rechten gestudeerd een nu een lousy.baantje...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_118165526
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef Ole het volgende:

[..]

Rechten gestudeerd een nu een lousy.baantje...
Ze zal vast nog wel verder gaan kijken in de toekomst. Ze kwam overigens ook als de slimste en verstandigste deelnemer over. Misschien dat het daarom wel zo saai was ;)
BlaBlaBla
pi_118166423
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vind dat leven van die meid zoooooo boring! En dan werk je in NYC! Heb ik dan misschien te 'spannende' ideeën over zo'n leven?
Je hebt teveel Sex & The City gekeken ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118166435
Heeft er nog iemand een update, hoe het nu met ze gaat? :@
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:41:04 #159
22592 crew  Ole
pi_118167025
quote:
Lizzy & Vladimir | USA
- Oktober 2012 -

Ik ben nu al weer 5 maanden in de States en Vladmir & ik zijn nog elke dag blij met de keuze die we hebben gemaakt. Samen met Stella zijn we een echt gezinnetje. Deze maand komen er een paar grote veranderingen aan. We gaan verhuizen! We waren al langer van plan om onze kamer, in een huis gedeeld met twee huisgenoten, te verlaten en op zoek te gaan naar een appartementje voor onszelf, maar de huisbaas heeft ons plan een beetje versneld. Hij kwam begin deze maand Vladimir en Stella tegen en zei doodleuk dat hij $500 per maand meer wil ontvangen en dat hij ook $500 voor Stella wil. Vladimir dacht in eerste instantie dat hij een grapje maakte, maar dat was zeker niet het geval. De huisbaas dacht dat onze slaap-woon-zit-kamer zelfs makkelijk $1300 (kale) huur waard is. Echt niet! Gelukkig hebben we een heel leuk appartement gevonden, helemaal voor onszelf, 2 km verderop, waar ik nog steeds op de fiets naar de trein kan. Ik ben en blijf een echte Nederlander. Het is ook dicht bij het strand en een leuk park, kunnen we lekker met Stella rond rennen. Stella is de echte aanwinst in onze familie. Ze is zo leuk en altijd happy en een bijkomend voordeel is dat ze zoveel energie heeft, dat een paar kilometer rennen de enige oplossing is. Krijg ik zelf ook meteen een ‘workout’.

Daarnaast ben ik langzaam ook op zoek naar een andere baan. Na 5 maanden is er nog steeds niet veel veranderd. De sfeer is gewoon niet ‘gezellig’ en ik heb nog steeds niet veel te doen. Ik ben gewoon iemand die liever lekker doorwerkt, maar daarnaast ook leuk contact met de collega’s heeft. Hopelijk vind ik snel iets dat beter bij me past.

We zijn ook volop bezig met het plannen van de bruiloft. De uitnodigingen gaan binnenkort op de post en we hebben onze eerste aanbetaling gedaan voor de plek waar we de bruiloft zullen houden! Spannend! In december komt een vriendinnetje op bezoek, die mag fijn mee op jurken jacht. Wat vriendinnen en familie betreft, die mis ik wel hoor! Skype is echt de beste uitvinding ooit, in mijn ogen. Bij opa en oma heb ik voordat ik vertrok mijn computer achtergelaten en daardoor kunnen we makkelijk contact blijven houden en spreken we elk weekend alle nieuwtjes door. Volgens mij vinden opa en oma dat ook heel fijn. Tijdens mijn lunchpauze klets ik vaak met familie of vrienden, kan ik ook even mijn ei kwijt over de oh zo onaardige collega’s. Gelukkig zie ik bijna iedereen ‘in het echt’ komende zomer op de bruiloft, daar kijk ik echt ontzettend naar uit! Eigenlijk maakt die bruiloft me niet zo veel uit, als ik iedereen maar weer zie. Ik heb geen heimwee, Vladimir en Stella zorgen daar wel voor!

Heel veel liefs vanuit New York,
Vladimir, Lizzy & Stella
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_118167319
Ik heb altijd het idee dat die verhalen getypt zijn tijdens de laatste momenten van de aflevering, want echt veel nieuws staat er nou ook weer niet in elke keer? Ik heb liever een terugblik/nageblaat van over een jaar ofzo :Y).
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:06:52 #161
22592 crew  Ole
pi_118168046
Met veel drama!
ja ik ben een ramptoerist :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_118169577
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:48 schreef Anne het volgende:
Ik heb altijd het idee dat die verhalen getypt zijn tijdens de laatste momenten van de aflevering, want echt veel nieuws staat er nou ook weer niet in elke keer? Ik heb liever een terugblik/nageblaat van over een jaar ofzo :Y).
Dit stuk is idd gewoon hetzelfde als gister, niks geen nieuwtjes. Toen was ze ook al een aantal maanden daar, dus het is echt pal achter elkaar gezet, ja.

Normaal is het nog van 'oh en we hebben nieuws, we zijn preggers/we hebben een hond/we geen trouwen'. Niks van dit alles nu.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118185294
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je hebt teveel Sex & The City gekeken ;)
haha dat vreesde ik al ;) Heb nog nooit in NYC gewoond, dus heb er geen idee van. Maar het kan toch wel spannender dan dat van deze meid?
  Moderator donderdag 25 oktober 2012 @ 09:48:25 #164
9859 crew  Karina
Woman
pi_118406855
Vanavond:

Sandra is als model aan het werk in de Filippijnen als ze fotograaf en cameraman Bradley leert kennen. Ze valt gelijk als een blok voor hem, maar wil in eerste instantie niet aan haar verliefdheid toegeven omdat ze nog een scharrelrelatie in Nederland heeft.

Er is echter geen houden aan en Sandra kiest voor Bradley. Wanneer hij terugvliegt naar zijn woonplaats Hongkong besluit Sandra achter hem aan te reizen om nog een maand samen te kunnen zijn. Dan moet ze helaas terug naar Nederland. Bradley komt haar opzoeken in Amsterdam en haar geboortedorp Julianadorp.

Tijdens een heerlijke vakantie in Nederland beslist het stel om samen in Hongkong te gaan wonen om daar een bedrijfje te runnen. Het idee is om mensen 'model voor een dag' te laten zijn. Sandra doet de styling en Bradley maakt de foto's. Sandra verwacht een 'booming business' op te zetten en een naam op te bouwen. Ze weet echter niet of ze zich in het drukke, dure en hectische Hongkong snel thuis gaat voelen.
Bron

Klinkt als een leuke aflevering en ook weer niet in de bush bush.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_118412244
oeh, dat klinkt wel interessant ja!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_118412342
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:48 schreef Karina het volgende:
Vanavond:

Sandra is als model aan het werk in de Filippijnen als ze fotograaf en cameraman Bradley leert kennen. Ze valt gelijk als een blok voor hem, maar wil in eerste instantie niet aan haar verliefdheid toegeven omdat ze nog een scharrelrelatie in Nederland heeft.

Er is echter geen houden aan en Sandra kiest voor Bradley. Wanneer hij terugvliegt naar zijn woonplaats Hongkong besluit Sandra achter hem aan te reizen om nog een maand samen te kunnen zijn. Dan moet ze helaas terug naar Nederland. Bradley komt haar opzoeken in Amsterdam en haar geboortedorp Julianadorp.

Tijdens een heerlijke vakantie in Nederland beslist het stel om samen in Hongkong te gaan wonen om daar een bedrijfje te runnen. Het idee is om mensen 'model voor een dag' te laten zijn. Sandra doet de styling en Bradley maakt de foto's. Sandra verwacht een 'booming business' op te zetten en een naam op te bouwen. Ze weet echter niet of ze zich in het drukke, dure en hectische Hongkong snel thuis gaat voelen.
Bron

Klinkt als een leuke aflevering en ook weer niet in de bush bush.
Julianadorp :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118412374
foto van Sandra en Bradley:



Zij ziet eruit als een heroinejunk ofzo, wat een kop zeg :X
Hoop voor haar dat dit gewoon een slechte foto ofzo is :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_118412382
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:30 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

haha dat vreesde ik al ;) Heb nog nooit in NYC gewoond, dus heb er geen idee van. Maar het kan toch wel spannender dan dat van deze meid?
Ja ik denk het wel, maar ik denk dat de factor 'samenwonend' wel veel uitmaakt. Als je vrijgezel bent ga je lekker de stad in en eten/drinken. Samenwonend in New York is niet anders dan ergens anders. Dan ben je niet nonstop de hort op. Al waren hun wel erg simpel bezig.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118412398
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:26 schreef MissJ het volgende:
foto van Sandra en Bradley:

[ afbeelding ]

Zij ziet eruit als een heroinejunk ofzo, wat een kop zeg :X
Hoop voor haar dat dit gewoon een slechte foto ofzo is :')
Holy crap, hoe oud is zij?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118412431
Promofilmpje van de aflevering van vanavond:

http://www.net5.nl/progra(...)ra-bradley-hong-kong
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_118412529
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Holy crap, hoe oud is zij?
op deze foto lijkt ze 40+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_118412599
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:26 schreef MissJ het volgende:
foto van Sandra en Bradley:

[ afbeelding ]

Zij ziet eruit als een heroinejunk ofzo, wat een kop zeg :X
Hoop voor haar dat dit gewoon een slechte foto ofzo is :')
Knappe man!
pi_118414358
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:26 schreef MissJ het volgende:
foto van Sandra en Bradley:

[ afbeelding ]

Zij ziet eruit als een heroinejunk ofzo, wat een kop zeg :X
Hoop voor haar dat dit gewoon een slechte foto ofzo is :')
Wat een grafkop heeft zij :D Op hem zou ik wel wat truukjes kunnen doen c_/
pi_118415525
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:19 schreef Melochan het volgende:

[..]

Wat een grafkop heeft zij :D Op hem zou ik wel wat truukjes kunnen doen c_/
echt he _O- Zij ziet eruit alsof ze behoorlijk uitgemergeld is.. haar gezicht iig dan, de rest is niet te zien.

En hij, ja zeker wel :9~
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 18:06:40 #175
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_118425897
Niet schrikken!!!! :o :o
!!! Go 49-ers !!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')