abonnement Unibet Coolblue
pi_118035967
Technisch gezien werkt het echt goed :)
Ik vind het knap gemaakt :Y

Elke dag plezier van.
pi_118036170
Kak, heb ik net een brakke cpu besteld voor mn mediacentertje onder het motto "ach, alsof ik daar ooit spellen op ga doen" komt dit eraan. Maar ff kijken of ik hier nog wat voor moet gaan aanschaffen :)
pi_118043193
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:28 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar of je ook eigen nummers toe kan voegen O-)
Nee dat kan dus niet :)
Werkt voor de rest prima, speel het al maanden (ps3 import versie, download content gewoon rechtstreeks uit de VS)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:37:17 #79
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_118045665
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:40 schreef Griebus het volgende:

[..]

Nee dat kan dus niet :)
Werkt voor de rest prima, speel het al maanden (ps3 import versie, download content gewoon rechtstreeks uit de VS)
Bij de pc versie van gh3 was het ook niet mogelijk en hebben ze het er ook in gemod.
Zou ook wel mogelijk zijn met deze versie. Dit spel draait namelijk om de store en dus is er een mogelijkheid om liedjes toe te voegen.

Ps3 en xbox versie zullen het idd nooit kunnen tenzij hacked/modded console.
Pcversie echter.... We'll see
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_118055616
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:34 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Hehe, njah... Vind het op zich niet erg om geld uit te geven aan dingen die ik leuk vind :P Guitar Hero is mijn aanleiding geweest om gitaar te gaan spelen (Cliffs of Dover!) en dit lijkt me toch een hele toffe!
Ik zal het spel zeker kopen, als ik het leuk vind ;). Eerst proberen, dan kopen.
pi_118071781
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik zal het spel zeker kopen, als ik het leuk vind ;). Eerst proberen, dan kopen.
True, meestal ook de verstandigere manier :P Maar vlgens mij (nog) geen aftermarket kabels gezien (en de originele die ik op ebay zag waren net zo duur als het spel zelf).Hoe dan ook, een impulsaankoop geheel in stijl!
pi_118081366
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:38 schreef m0ridin het volgende:

[..]

True, meestal ook de verstandigere manier :P Maar vlgens mij (nog) geen aftermarket kabels gezien (en de originele die ik op ebay zag waren net zo duur als het spel zelf).Hoe dan ook, een impulsaankoop geheel in stijl!
Ik heb geduld ;)
pi_118118880
2 track demo van mijn side project released! :')

http://zingmeemetjb.bandcamp.com/
PS4 online: micro_nl
pi_118119051
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:23 schreef guitarist het volgende:
2 track demo van mijn side project released! :')

http://zingmeemetjb.bandcamp.com/
Ik vind het eigenlijk best wel oké :D
pi_118119634
Ik heb al mijn modeling spullen de deur uit gedaan. Ik was er klaar mee. Niet zozeer vanwege het geluid, maar wel vanwege al het gedoe. Teveel opties die ik nooit gebruik en als ik het wel deed was het alleen maar voor de leuk en even klooien, maar nooit iets structureels en ik vond het vervelend dat ik de boel niet even makkelijk snel kon inpakken en verslepen of gewoon verplaatsen vanwege de monitor speakers etc.

Ik ga het allemaal simpeler aanpakken en dan wil ik beginnen met een leuke combo amp. Ik heb op het moment ook nog mijn Marshall Plexi Cloon staan, maar die is veel te lomp en te groot en ik weet nog niet wat ik daarmee ga doe. Ik heb nu 3 a 4 combo's op het oog:

1. Fender Deluxe Reverb.
2. Fender Blues Deluxe
3. Fender Hot Rod Deluxe III
4. Fender Super Sonic 22

1. De Deluxe Reverb is wat mij betreft de standaard voor wat ik wil. Het enige nadeel is dat die geen drive channel heeft en ik daarvoor dus een los pedaal moet hebben en dat zie ik voor nu toch wel als een nadeel. Meer kabels en adapters. Deze is wel redelijk aan de prijs, maar tweede hands vaak nog wel te krijgen voor 900 a 950 euro.

2. De Blues Deluxe heeft een mooie warme toon en een drive channel en is de compactste van de 4 en is ook de goedkoopste.

3. De Hot Rod heeft ook een drive channel en zelfs een 'more drive' switch voor als je nog net even iets harder wil gaan. Het is zeker geen zware rock, maar dat is ook zeker geen must. Deze amp is wel zwaarder, iets duurder en ik heb het idee dat hij minder warm klinkt dan de Blues Deluxe. Dankzij de 'more drive' heeft hij wel iets meer mogelijkheden.

4. De super sonic heeft een beetje van alles wat met verschillende voicings zonder me te overladen met teveel opties en een drive die je ver kan opvoeren. Toch staat die me een beetje tegen hoewel ik niet kan uitleggen waarom.

Op dit moment heb ik mijn zinnen wel redelijk gezet op de Blues Deluxe, zeker als ik die tweedehands kan vinden. Niet alleen vanwege het geluid, maar ook zeker de looks.

Iemand anders nog iets zinnigs te zeggen hierover? ;)
pi_118126294
middag,

na jaren drummen wil ik me gaan verdiepen in gitaar spelen..

ga denk ik een kant en klaar setje kopen en zelf eerst maar eens proberen

luister zelf metal / en of blues

zijn er nog setjes kant en klaar die jullie aanraden...of andere tips?

wilde vanmiddag kijken bij feedback.nl in apeldoorn

graag jullie ervaren reactie :7
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_118126751
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Thezappa het volgende:
middag,

na jaren drummen wil ik me gaan verdiepen in gitaar spelen..

ga denk ik een kant en klaar setje kopen en zelf eerst maar eens proberen

luister zelf metal / en of blues

zijn er nog setjes kant en klaar die jullie aanraden...of andere tips?

wilde vanmiddag kijken bij feedback.nl in apeldoorn

graag jullie ervaren reactie :7
starter setjes zijn meestal het net niet, kan je beter kijken voor een losse gitaar+ kleine versterker.
Wat is je budget?
pi_118126763
Feedback in Apeldoorn?
Die is al een tijdje dicht.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_118128807
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Thezappa het volgende:
middag,

na jaren drummen wil ik me gaan verdiepen in gitaar spelen..

ga denk ik een kant en klaar setje kopen en zelf eerst maar eens proberen

luister zelf metal / en of blues

zijn er nog setjes kant en klaar die jullie aanraden...of andere tips?

wilde vanmiddag kijken bij feedback.nl in apeldoorn

graag jullie ervaren reactie :7
Tweedehands is een handige optie, kwalitatief net wat nettere spullen voor dezefde prijs.

Wat betreft andere tips, weet niet wat je budget is maar ben zelf wel happy met mijn Fender Mustang I versterker, prima voor thuis en meer dan genoeg mogelijkheden qua geluid. Op een ander kamertje heb ik nog een Roland Cube Micro staan...bevalt ook helemaal prima maar de mustang is veel uitgebreider en moderner.

Puur op basis van eigen ervaring (en reviews) dus... Qua gitaren kan ik minder aanraden, je stijlen liggen nogal uit elkaar :P Misschien een Yamaha Pacifica? Superstrat en makkelijk te spelen wel, goede prijs/kwaliteit verhouding ook...
pi_118129720
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:45 schreef CoiLive het volgende:
Ik heb al mijn modeling spullen de deur uit gedaan. Ik was er klaar mee. Niet zozeer vanwege het geluid, maar wel vanwege al het gedoe. Teveel opties die ik nooit gebruik en als ik het wel deed was het alleen maar voor de leuk en even klooien, maar nooit iets structureels en ik vond het vervelend dat ik de boel niet even makkelijk snel kon inpakken en verslepen of gewoon verplaatsen vanwege de monitor speakers etc.

Ik ga het allemaal simpeler aanpakken en dan wil ik beginnen met een leuke combo amp. Ik heb op het moment ook nog mijn Marshall Plexi Cloon staan, maar die is veel te lomp en te groot en ik weet nog niet wat ik daarmee ga doe. Ik heb nu 3 a 4 combo's op het oog:

1. Fender Deluxe Reverb.
2. Fender Blues Deluxe
3. Fender Hot Rod Deluxe III
4. Fender Super Sonic 22

1. De Deluxe Reverb is wat mij betreft de standaard voor wat ik wil. Het enige nadeel is dat die geen drive channel heeft en ik daarvoor dus een los pedaal moet hebben en dat zie ik voor nu toch wel als een nadeel. Meer kabels en adapters. Deze is wel redelijk aan de prijs, maar tweede hands vaak nog wel te krijgen voor 900 a 950 euro.

2. De Blues Deluxe heeft een mooie warme toon en een drive channel en is de compactste van de 4 en is ook de goedkoopste.

3. De Hot Rod heeft ook een drive channel en zelfs een 'more drive' switch voor als je nog net even iets harder wil gaan. Het is zeker geen zware rock, maar dat is ook zeker geen must. Deze amp is wel zwaarder, iets duurder en ik heb het idee dat hij minder warm klinkt dan de Blues Deluxe. Dankzij de 'more drive' heeft hij wel iets meer mogelijkheden.

4. De super sonic heeft een beetje van alles wat met verschillende voicings zonder me te overladen met teveel opties en een drive die je ver kan opvoeren. Toch staat die me een beetje tegen hoewel ik niet kan uitleggen waarom.

Op dit moment heb ik mijn zinnen wel redelijk gezet op de Blues Deluxe, zeker als ik die tweedehands kan vinden. Niet alleen vanwege het geluid, maar ook zeker de looks.

Iemand anders nog iets zinnigs te zeggen hierover? ;)
Wat vraag je voor de plexi?
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_118130003
ooo dan hoef ik dus niet naar feedback...haha apeldoorn ja

ja budget heb ik niet echt ?

starters setje is dus niet echt wat.. mmm
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_118130039
btw liever metal gitaar dan blues >:)
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_118132285
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:08 schreef Thezappa het volgende:
ooo dan hoef ik dus niet naar feedback...haha apeldoorn ja

ja budget heb ik niet echt ?

starters setje is dus niet echt wat.. mmm
Het is een feit dat de kwaliteit van starterssetjes meestal niet goed is (of ronduit slecht), maar feit blijft imo wel dat het een goedkope manier is om te ervaren of gitaar spelen wat voor jou is of niet.

Dat gezegd, een nette Squier of Epiphone hoeft ook niet duur te zijn ;)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:18:43 #94
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_118133116
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:45 schreef CoiLive het volgende:
Ik heb al mijn modeling spullen de deur uit gedaan. Ik was er klaar mee. Niet zozeer vanwege het geluid, maar wel vanwege al het gedoe. Teveel opties die ik nooit gebruik en als ik het wel deed was het alleen maar voor de leuk en even klooien, maar nooit iets structureels en ik vond het vervelend dat ik de boel niet even makkelijk snel kon inpakken en verslepen of gewoon verplaatsen vanwege de monitor speakers etc.

Hmm, ik zit er juist over te denken om het tegenovergestelde te doen.
Standaard zit mijn gitaarkabel namelijk gewoon in mijn interface en monitoren zijn aangesloten op die interface.
Als ik mijn versterker al gebruik dan is het kloten omdat ik hem eerst weer moet aansluiten en onder de zooi vandaan moet halen.
Maargoed, ik doe dan ook niet dingen als structureel met een bandje spelen(en dan nog moet mijn laptop het nog kunnen opvangen :P) of optreden oid.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_118133724
Ik heb zo te lezen het geluk dat ik tegenwoordig eigenlijk exclusief akoestisch speel :D. Als ik mijn electrische gitaar al oppakte, was het puur om op te nemen en aangezien ik nu een electro-akoestische heb, is ook dat niet nodig.

Kan uiteraard ook komen door het gebrek aan een goede versterker :+. Ik heb enkel de Vox versie van de Deacy Amp
pi_118138170
nederlandse gitaristen zijn kut
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:30:02 #97
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_118138736
Ik speel tegenwoordig met mn pod Hd direct over de PA. Klinkt erg goed, je weet gelijk hoe je zaalgeluid is en een geklokt met Amps en mics die goed geplaatst moeten zijn.
pi_118139911
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Wat vraag je voor de plexi?
Dat is allemaal nog zeer onduidelijk. Er zijn een aantal scenario's :P
1. Ik hou hem gewoon zoals die is voor erbij, want het is wel leuk om zoiets te hebben, maar wel overbodig.
2. Ik verbouw hem zodat die een 2x12 combo wordt. En dan in het uiterlijk van een Bluesbreaker want die dingen zien er prachtig uit.
3. Ik 'verkoop hem'. Mijn stiefvader heeft hem voor mij gebouwd en ook al is die van mij heb ik niet het idee dat ik hem mag verkopen en eigenlijk ook niet helemaal kwijt wil.

Ik hoop op optie 2, maar dat laat ik nog wel weten wanneer het zo is. Ik zal je een PM sturen als die in de verkoop gaat.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:18 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Hmm, ik zit er juist over te denken om het tegenovergestelde te doen.
Standaard zit mijn gitaarkabel namelijk gewoon in mijn interface en monitoren zijn aangesloten op die interface.
Als ik mijn versterker al gebruik dan is het kloten omdat ik hem eerst weer moet aansluiten en onder de zooi vandaan moet halen.
Maargoed, ik doe dan ook niet dingen als structureel met een bandje spelen(en dan nog moet mijn laptop het nog kunnen opvangen :P) of optreden oid.
Zo had ik het dus eerst ook, maar ik ben overgestapt op een laptop en wil alles flexibeler en mobieler hebben. Als je het zo hem zoals jij het nu hebt, dan is een modeller geen probleem en raad ik je de Eleven Rack aan :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2012 19:54:53 ]
pi_118140764
sweet child o mine cover van mij, wat vinden jullie?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:33:19 #100
20720 brother52
Dus..........
pi_118142200
Wat vind je er zelf van?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')