abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_118356813
Type Bony zou ik natuurlijk graag zien, Bony zelf niet :{w
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:55:17 #52
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_118357483
Ik heb al eerder aangegeven dat ik Bony de enige speler van Vitesse vind, die ik wel erbij zou willen hebben. Ik krijg alleen maar meer gelijk :+

Wel jammer van die schwalbe tegen Utrecht, al is het typerend dat daar in Arnhem niet over gesproken wordt, terwijl men vorig seizoen niet uitgepraat raakte over Zeefuik

En nu weer over NEC: wat wordt het tegen Roda? Malki is terug en daarmee is Roda direct een stuk gevaarlijker.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_118357961
Inderdaad type Bony, de geelzwarte Bony mag van mij vandaag nog een enkeltje einde carrière krijgen :r.

Over de wedstrijd tegen Roda. Normaal gesproken zou dat toch wel een kans op 3 punten moeten zijn, ook al is het al sinds jaar en dag onze angstgegner. Malki heeft aan een kans genoeg, en zolang Breuer rechts staat komt er vanzelf een keer een voorzet vanaf links goed aan.
Maar ik hoop toch echt weer op een thuisoverwinning. Uit veel punten pakken is leuk, maar ik pak ze liever in de Goffert (liefst beide natuurlijk *) )
  woensdag 24 oktober 2012 @ 00:09:07 #54
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_118358145
We zijn thuis nog niet echt verwend :N
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_118360117
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 00:04 schreef larry91 het volgende:
Inderdaad type Bony, de geelzwarte Bony mag van mij vandaag nog een enkeltje einde carrière krijgen :r.

Over de wedstrijd tegen Roda. Normaal gesproken zou dat toch wel een kans op 3 punten moeten zijn, ook al is het al sinds jaar en dag onze angstgegner. Malki heeft aan een kans genoeg, en zolang Breuer rechts staat komt er vanzelf een keer een voorzet vanaf links goed aan.
Maar ik hoop toch echt weer op een thuisoverwinning. Uit veel punten pakken is leuk, maar ik pak ze liever in de Goffert (liefst beide natuurlijk *) )
Tsjah. Een 'type Bony' bestaat er niet. Bony is Bony omdat hij Bony IS. Hij is een mix van enorm veel kwaliteit (veel te goed voor de eredivisie) en een karakter (waardoor hij ook 'onterechte' penals uit het vuur sleept). Ik snap persoonlijk je opmerking over enketjel einde carrière niet, maar goed ieder zijn eigen mening. Wat dat betreft vond ik Vleminckx ook zo'n soort speler, weliswaar kwalitatief minder, maar qua karakter net zo eigengereid.

Wat betreft thuis tegen Roda JC en over NEC. Ik blijf erbij dat NEC een bijzonder aardige selectie heeft en als er een mix wordt gevonden waarin er, zoals Mark aangeeft, ook nog eens gescoord gaat worden, dan kun je zomaar in het linkerrijtje eindigen. Dat heeft ook vaak met geluk te maken. Niet zozeer de basis kwaliteiten van een selectie, maar dat alles op z'n plek valt. En wat dat betreft heb ik Pastoor wel hoog zitten. Hij is wel een coach die gaandeweg een seizoen een elftal op het veld zet die elkaar naar beter maakt en elkaars zwakke punten camoufleert. Dat bewijst hij al jaren.
pi_118360254
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 01:13 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Tsjah. Een 'type Bony' bestaat er niet. Bony is Bony omdat hij Bony IS. Hij is een mix van enorm veel kwaliteit (veel te goed voor de eredivisie) en een karakter (waardoor hij ook 'onterechte' penals uit het vuur sleept). Ik snap persoonlijk je opmerking over enketjel einde carrière niet, maar goed ieder zijn eigen mening. Wat dat betreft vond ik Vleminckx ook zo'n soort speler, weliswaar kwalitatief minder, maar qua karakter net zo eigengereid.

Wat betreft thuis tegen Roda JC en over NEC. Ik blijf erbij dat NEC een bijzonder aardige selectie heeft en als er een mix wordt gevonden waarin er, zoals Mark aangeeft, ook nog eens gescoord gaat worden, dan kun je zomaar in het linkerrijtje eindigen. Dat heeft ook vaak met geluk te maken. Niet zozeer de basis kwaliteiten van een selectie, maar dat alles op z'n plek valt. En wat dat betreft heb ik Pastoor wel hoog zitten. Hij is wel een coach die gaandeweg een seizoen een elftal op het veld zet die elkaar naar beter maakt en elkaars zwakke punten camoufleert. Dat bewijst hij al jaren.
Even mijn uitleg omtrent mijn opmerking jegens Bony is vanwege het befaamde keeldoorsnij gebaar wat hij maakte in mei tijdens de play-offs. Broek naar beneden trekken, middelvingers prima, maar dat was buitengewoon onbeschaafd. Willen we in een periode komen zonder rellen e.d. dan moet het beginnen bij de spelers en dit soort excessief gedrag niet voorkomen. Staat buiten het feit dat ik hem wel een buitengewoon goede speler vind zoals ik een post of 2 hierboven ook al aan gaf. Dat is dus niks tegen de speler bony maar tegen de mens/karakter Bony.

Ik heb ook wel het idee dat we eindelijk een juiste samenstelling aan het vinden zijn. Pallson doet t vooralsnog uitstekend (weliswaar 2 wedstrijden pas) en lijkt de missende schakel op het middenveld geweest te zijn. Alleen hopen dat onze spits (platje/rtv) een keer gaat draaien, anders misschien toch maar Sno proberen zoals Nimma aangeeft.
pi_118360289
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 01:18 schreef larry91 het volgende:

[..]

Even mijn uitleg omtrent mijn opmerking jegens Bony is vanwege het befaamde keeldoorsnij gebaar wat hij maakte in mei tijdens de play-offs. Broek naar beneden trekken, middelvingers prima, maar dat was buitengewoon onbeschaafd. Willen we in een periode komen zonder rellen e.d. dan moet het beginnen bij de spelers en dit soort excessief gedrag niet voorkomen. Staat buiten het feit dat ik hem wel een buitengewoon goede speler vind zoals ik een post of 2 hierboven ook al aan gaf. Dat is dus niks tegen de speler bony maar tegen de mens/karakter Bony.

Ik heb ook wel het idee dat we eindelijk een juiste samenstelling aan het vinden zijn. Pallson doet t vooralsnog uitstekend (weliswaar 2 wedstrijden pas) en lijkt de missende schakel op het middenveld geweest te zijn. Alleen hopen dat onze spits (platje/rtv) een keer gaat draaien, anders misschien toch maar Sno proberen zoals Nimma aangeeft.
My bad wat betreft Bony, daar had ik even niet aan gedacht. Op dat punt helemaal met je eens.
pi_118360301
Oh ja en Breuer :') Ik wil Will in de basis, dat is het type voetballer wat ik voor me heb als RB. Niet een trage, niet meer functionerende bejaarde... Leuk dat ie kan verdedigen maar ik vind hem niets toevoegen en zorgt voor dood kapitaal op de bank..
pi_118360323
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 01:20 schreef DeVinger het volgende:

[..]

My bad wat betreft Bony, daar had ik even niet aan gedacht. Op dat punt helemaal met je eens.
^O^
pi_118373697
Heb afgelopen wedstrijd niet gezien. Palsson was goed blijkbaar? Voetballend, of puur verdedigend als stofzuiger?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_118499188
Dit lijkt me een prachtige dag voor onze eerste thuisoverwinnig van het seizoen. Ik heb een goed gevoel erover :)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:39:06 #62
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_118502053
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:04 schreef larry91 het volgende:
Dit lijkt me een prachtige dag voor onze eerste thuisoverwinnig van het seizoen. Ik heb een goed gevoel erover :)
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_118502172
Afgelopen 10 seizoenen heeft NEC maar 2 keer thuis van Roda gewonnen.
pi_118508380
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:39 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt.
Tot zo ver nog niet.... Wat een klote wedstrijd.
pi_118510786
Wat een walgelijk gedrag van 'conboy'. :r
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:58:19 #66
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_118511371
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:41 schreef nowkia het volgende:
Wat een walgelijk gedrag van 'conboy'. :r
Ach, die Affane loopt ook nog wel tegen een blessure op dit seizoen als hij zich zo blijft gedragen.

Maar alle eer aan meneer Liesveld: dankzij hem werd het zowaar nog 20 minuutjes spannend. Verder is het natuurlijk de enige persoon die Sepp Blatter naar de kroon steekt als Meest Gehate Persoon in de Voetballerij, maar goed.
Ik heb op de tribune vooral zitten rekenen hoeveel goedkoper een abonnement op Eredivisie Live is, of zelfs op HBO. Dit seizoen is geen reclame voor een nieuwe seizoenskaart, om het eufemistisch te zeggen

[ Bericht 0% gewijzigd door Mark op 27-10-2012 22:10:26 ]
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_118511600
Zaadpot. Niet om aan te zien. Helemaal als Foor ook wegvalt.

Vond die rode kaart wel terecht. Komt te laat, met een gestrekt been, dus rood. Zijn beslissingen erna waren alleen echt bedroevend. Geel voor George om werkelijk niets. Niet voor een overtreding fluiten bij Platje die alleen op de goal afging en een arm in z'n nek kreeg (Koolwijk kreeg geel voor eenzelfde overtreding in de eerste helft).
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_118512151
Dit seizoen nog geen overwinning gezien....en het is al bijna november :{
Hopelijk volgende week de 3 punten tegen grunn...ben erbij *O* *O* 4 euro voor een kaartje is ook niks.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:19:05 #69
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_118512308
Kan zelf niet bij NEC-Heracles zijn, zal nog moeilijk worden om iemand te vinden die mijn kaart wil lenen :')
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:25:30 #70
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_118512624
Wat een zaadpot.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:47:44 #71
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_118513536
Niet terecht rood, imho.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_118513559
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Niet terecht rood, imho.
Wat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:50:43 #73
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_118513665
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 22:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat.
:)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_118513735
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:58 schreef Mark het volgende:

[..]

Ach, die Affane loopt ook nog wel tegen een blessure op dit seizoen als hij zich zo blijft gedragen.

Maar alle eer aan meneer Liesveld: dankzij hem werd het zowaar nog 20 minuutjes spannend. Verder is het natuurlijk de enige persoon die Sepp Blatter naar de kroon steekt als Meest Gehate Persoon in de Voetballerij, maar goed.
Ik heb op de tribune vooral zitten rekenen hoeveel goedkoper een abonnement op Eredivisie Live is, of zelfs op HBO. Dit seizoen is geen reclame voor een nieuwe seizoenskaart, om het eufemistisch te zeggen
je hebt het dus niet eens op tv gezien
pi_118513744
Rood maar platje vond ik doorgebroken en had dus sowieso voor gefloten moeten worden toen ie neer ging......

Wel weer een ongeloofelijke zaadpot... Je voetbalt zo goed in Alkmaar en nu weer dit. Ik vind het het bijna niet meer waard om iedere keer vanuit A'dam naar Nijmegen te reizen. Het is iedere
thuiswedstrijd hetzelfde verhaal :r

En: Liesvel is echt een smerige pedante lul :r
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')