abonnement Unibet Coolblue
pi_125201519
Denk dat de fans die 400 euro betalen voor een kaartje echt niet zitten te wachten op dingen als satisfaction en start me up.

Hand Of Fate _O_
Sparks Will Fly _O_
Driving Too Fast _O_
Look What The Cat Dragged in _O_
She Was Hot _O_
Brand New Car _O_
Hey Negrita _O_
The Last Time _O_
Monkey Man _O_
Rock And A Hard Place :D _O_
Some Girls _O_
Too Much Blood _O_

Dit zou mijn ultieme setlist zijn (Ja.. ok, toegegeven, Doom And Gloom is ook leuk, Before The Make Me Run, en eventueel Sympathy For The Devil)
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:55:33 #177
139330 TNA
For the stars that shine
pi_125203088
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:03 schreef Braddie het volgende:
Denk dat de fans die 400 euro betalen voor een kaartje echt niet zitten te wachten op dingen als satisfaction en start me up.

Hand Of Fate _O_
Sparks Will Fly _O_
Driving Too Fast _O_
Look What The Cat Dragged in _O_
She Was Hot _O_
Brand New Car _O_
Hey Negrita _O_
The Last Time _O_
Monkey Man _O_
Rock And A Hard Place :D _O_
Some Girls _O_
Too Much Blood _O_

Dit zou mijn ultieme setlist zijn (Ja.. ok, toegegeven, Doom And Gloom is ook leuk, Before The Make Me Run, en eventueel Sympathy For The Devil)
Ik heb helaas nog nooit een concert meegemaakt waar de mensen niet het hardste juichten bij de klassiekers.
pi_125203135
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:55 schreef TNA het volgende:

[..]

Ik heb helaas nog nooit een concert meegemaakt waar de mensen niet het hardste juichten bij de klassiekers.
Bruce Springsteen. Maar die speelt dan ook bijna nóóit een Greatest Hits setlist.
pi_125207064
Maar het zou wel vet zijn als ze hun eerste album volgend jaar opnieuw opnemen en uitbrengen, de oude rock-n-roll en blues nummers maar dan 50 jaar later.
standaarddrinker
  zondag 14 april 2013 @ 02:27:44 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125255142
Zit nu gewoon nog even CD 2 van GRRR te beluisteren.
Zo mooi. Zoveel jeugdsentiment. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 14 april 2013 @ 02:44:02 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_125255459
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 02:27 schreef golfer het volgende:
Zit nu gewoon nog even CD 2 van GRRR te beluisteren.
Zo mooi. Zoveel jeugdsentiment. _O_
Angie O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_125257980
Ze moeten gewoon meer van Exile spelen live, Rocks off is misschien wel mijn favoriete nummer aller tijden :D
  zondag 14 april 2013 @ 18:35:30 #183
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_125276183
Ze hebben vaak geëxperimenteerd met hun setlists, maar de Stones hebben hetzelfde probleem als die andere grote rockbands. De echte fans willen de obscure nummers horen en pissen zichzelf helemaal onder als ze een nummer live spelen dat ze tot dan nog nooit live gespeeld hadden, de massa wil alleen maar de grote hits horen en zullen teleurgesteld het stadion verlaten als ze geen "Start Me Up" of "Brown Sugar" hebben gehoord.

Ligt er ook aan hoe trots je op je nieuwe materiaal bent. Vroeger speelden ze toch ook veel nummers van hun - dan - nieuwe album. Zaten ze toen dan ook niet te wachten op nieuwe nummers? Rush speelt tijdens hun recente tour vrijwel alles van "Clockwork Angels", hun nieuwe plaat. Eels duwt tijdens hun tour live 10 van de 12 nummers van het nieuwe album de strot af. Dat noem ik ballen hebben. Je bent toch muzikant, je bent toch trots op je muzikale "kroost". De meeste fans zullen de grootste hits ondertussen ook al tig keer gehoord hebben.

De Stones hebben dat een aantal keren goed aangepakt door in verschillende soorten zalen te spelen, met aangepaste setlists. In kleine zaaltjes met obscuur materiaal, de grote stadions kregen de hits.

Mja, als je als 'casual' fan naar een band gaat, verwacht je de hits. Dat zal altijd zo blijven.

[ Bericht 13% gewijzigd door Baba-O-Riley op 14-04-2013 18:42:05 ]
.
pi_125279570
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ze hebben vaak geëxperimenteerd met hun setlists, maar de Stones hebben hetzelfde probleem als die andere grote rockbands. De echte fans willen de obscure nummers horen en pissen zichzelf helemaal onder als ze een nummer live spelen dat ze tot dan nog nooit live gespeeld hadden, de massa wil alleen maar de grote hits horen en zullen teleurgesteld het stadion verlaten als ze geen "Start Me Up" of "Brown Sugar" hebben gehoord.

Ligt er ook aan hoe trots je op je nieuwe materiaal bent. Vroeger speelden ze toch ook veel nummers van hun - dan - nieuwe album. Zaten ze toen dan ook niet te wachten op nieuwe nummers? Rush speelt tijdens hun recente tour vrijwel alles van "Clockwork Angels", hun nieuwe plaat. Eels duwt tijdens hun tour live 10 van de 12 nummers van het nieuwe album de strot af. Dat noem ik ballen hebben. Je bent toch muzikant, je bent toch trots op je muzikale "kroost". De meeste fans zullen de grootste hits ondertussen ook al tig keer gehoord hebben.

De Stones hebben dat een aantal keren goed aangepakt door in verschillende soorten zalen te spelen, met aangepaste setlists. In kleine zaaltjes met obscuur materiaal, de grote stadions kregen de hits.

Mja, als je als 'casual' fan naar een band gaat, verwacht je de hits. Dat zal altijd zo blijven.
Kijk naar wat Meatloaf doet tijdens zijn Last At Bat tour. Bat Out Of Hell integraal spelen. Of kijk wat Paul Simon deed. Graceland integraal spelen.

Rolling Stones mogen van mij sowieso een Set List van een kleine zeg 30 ummers spelen. Lijkt me top toch?

Zie het al voor me dat ze opeens:
All Down The Line.
Almost Hear You Sigh.
Brand New Car.
Before They Make Me Run.
Driving Too Fast.
Far Away Eyes.
Fool To Cry.
Hand Of Fate.
Hey Negrita.
Look What The Cat Dragged In.
Monkey Man.
Rock And A Hard Place
She`s So Cold.
Some Girls.
Sparks Will Fly .
En Too Much Blood.

Spelen als set 1.
En dan als 2e set na een pauze opeens de Greatest Hits doen. Dan zit je alsnog aan de 28-30 nummers

En heb je als fan toch gewoon the best off both Worlds en dat moet prima passen in een concert van zeg 2,5 uur :) Lijkt mij dan.
pi_125283753
Maar als ze alleen onbekende nummers spelen vraagt het publiek zich af of dit nu al de Stones zijn, of nog steeds een voorprogramma. Je moet wel aftrappen met Satisfaction of Start Me Up ofzo.
standaarddrinker
  zondag 14 april 2013 @ 21:17:15 #186
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_125284111
Het grote publiek ja, maar de echte fans zullen het wel weten te waarderen.

Dit is een setlist van hun laatste concerten:

Get Off of My Cloud
The Last Time

It's Only Rock 'n' Roll (But I Like It)
Paint It Black
Gimme Shelter
Respectable
Wild Horses
Around and Around
Doom and Gloom
One More Shot
Miss You
Honky Tonk Women
Before They Make Me Run
Happy
Midnight Rambler
Start Me Up
Tumbling Dice
Brown Sugar
Sympathy for the Devil
Encore:
You Can't Always Get What You Want
Jumpin' Jack Flash
(I Can't Get No) Satisfaction

Daar zitten drie obscure nummers tussen. "Wild Horses" duikt af en toe op,maar vanaf "Midnight Rambler" is het een 'greatest hits'-party.

Deze is uit 2002, van een theaterconcert.

Jumpin' Jack Flash
Live with Me
Neighbours
Hand of Fate
No Expectations
Beast of Burden
Stray Cat Blues
Dance Pt. 1
Everybody Needs Somebody to Love
That's How Strong My Love Is
Going to a Go-Go
Thru and Thru
You Don't Have to Mean It
Can't You Hear Me Knocking
Rock Me Baby
Bitch

Honky Tonk Women
Start Me Up
Brown Sugar
Encore:
Tumbling Dice

Daar zitten me toch een party obscure tracks tussen, maar dit zou waarschijnlijk voor 'de grote massa' niet werken.
.
pi_125349016
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:17 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Het grote publiek ja, maar de echte fans zullen het wel weten te waarderen.

Deze is uit 2002, van een theaterconcert.

Jumpin' Jack Flash
Live with Me
Neighbours
Hand of Fate
No Expectations
Beast of Burden
Stray Cat Blues
Dance Pt. 1
Everybody Needs Somebody to Love
That's How Strong My Love Is
Going to a Go-Go
Thru and Thru
You Don't Have to Mean It
Can't You Hear Me Knocking
Rock Me Baby
Bitch

Honky Tonk Women
Start Me Up
Brown Sugar
Encore:
Tumbling Dice

Daar zitten me toch een party obscure tracks tussen, maar dit zou waarschijnlijk voor 'de grote massa' niet werken.
Is van de Live Licks DVD zeker? Zoiets zie ik ze nu niet zo snel doen.
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:02:29 #188
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_125363794
Dat was wel tijdens die tour ja. Maar in bijv. 1995 hebben ze ook dit soort concerten gegeven, daar is de CD "Stripped" het resultaat van geworden. Het is een kwestie van repeteren, lijkt me.
.
pi_125378876
Gaat Mick Jagger weer een jurkje dragen in Hyde Park?

standaarddrinker
pi_125528564
:')
  zaterdag 27 april 2013 @ 21:07:36 #191
139330 TNA
For the stars that shine
pi_125810054
The Rolling Stones are performing a club show tonight in Los Angeles! There will be a random lottery to purchase tickets at the El Rey, beginning at 1pm PT
For more info go here: http://bit.ly/RSgig

The show will be live blogged from the Rolling Stones' twitter: https://twitter.com/RollingStones
standaarddrinker
  zondag 28 april 2013 @ 19:01:54 #194
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_125835321
Ik vraag me af wat ze zo geweldig vinden aan "You Got Me Rocking", dat nummer is al sinds 1994 helemaal dood gespeeld. "Love Is Strong" of "I Go Wild" zouden in plaats van dat nummer ook wel weer eens live gespeeld mogen worden.

De setlist was in principe weer dezelfde als de afgelopen tours, geen echte verrassingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dan ziet wat ze allemaal gerepeteerd hebben, valt dit wel ietwat tegen...Maar aangezien dit slechts een opwarmconcertje was, zullen we maar even afwachten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_125835375
Heard It Through The Grapevine hebben ze dat ooit live gespeeld? Zou wel graag willen horen!
standaarddrinker
  zondag 28 april 2013 @ 19:07:56 #196
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_125835510
Volgens mij niet
.
pi_125838191
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:01 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik vraag me af wat ze zo geweldig vinden aan "You Got Me Rocking", dat nummer is al sinds 1994 helemaal dood gespeeld. "Love Is Strong" of "I Go Wild" zouden in plaats van dat nummer ook wel weer eens live gespeeld mogen worden.

De setlist was in principe weer dezelfde als de afgelopen tours, geen echte verrassingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dan ziet wat ze allemaal gerepeteerd hebben, valt dit wel ietwat tegen...Maar aangezien dit slechts een opwarmconcertje was, zullen we maar even afwachten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen solospot voor Keith juich ik toe, alwas dat altijd wel een mooi moment om te gaan pissen.
  zondag 28 april 2013 @ 20:30:37 #198
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_125838698
Ik vond Keith's solospotje altijd wel leuk, "Happy" of "Before They Make Me Run" O+
.
pi_125839887
Ik vind dat Keith ook wel mooie nummers heeft, bv op Bridges to Babylon. Ik las in zijn boek Life dat Mick vond dat Keith teveel nummers op dat album zou krijgen en de luisteraars dan zouden afhaken. Het compromis was dat ze Keith's (lange) nummers aan het einde van de plaat zetten zodat de luisteraars die daar geen behoefte aan hadden het veilig af konden zetten zonder iets van Mick te missen.
standaarddrinker
  zondag 28 april 2013 @ 21:34:42 #200
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_125842678
Ja, maar die nummers van Keith op B2B zijn toch ook een potje slaapverwekkend, laten we eerlijk zijn..
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')