abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_127913043
'Kittens zijn leuk joh! *O* O+

En mijn dochtertje zeurde er al zo lang om, dus vorig jaar heb ik haar haar zin gegeven. Op marktplaats kun je ze gratis ophalen en wat vreet zo'n beest nu helemaal? Zo kwam ze in huis, lekker speels en heel aanhankelijk. Na een paar maanden was de lol voor mij er wel een beetje vanaf, geef je ze natvoer zoveel ze opkunnen (van de lidl is het zo duur niet) en nog blijft ze mager en stinkt ze de tent uit. :{w
En maar komen kroelen, ook als ik het druk heb. Gelukkig was ze in de lente een stuk meer weg van huis, wel zo rustig. ^O^

Een paar weken geleden kwamen we erachter dat ze wel erg dik werd. Zou ze zwanger zijn? Vast niet.
Maar deze week konden we er niet onderuit, verdorie! En een nest jonge katten is echt niet te betalen voor ons hoor. :N

Dus toen hebben we voor de beste oplossing gekozen: poes in een reismandje en op een parkeerplaats neergezet, daar wordt ze vast wel gevonden. Voor de zekerheid hebben we haar halsbandje wel afgeknipt, ze zouden ons nog eens lastig komen vallen zeg!

En oh! Ik zag net alweer zo'n leuk kitten op marktplaats! O+


Dit is NIET haar verhaal, behalve het laatste stukje, ze is gevonden op een parkeerplaats en aan de nekhaartjes te zien had ze een halsbandje om.
Grijs cypers met witte voetjes, dikke lel van een buik, sprieterig pootjes en koppie en kroelen! O+ Kwam ons in het asiel meteen tegemoet toen we naar de kooi liepen, keek niet op of om toen ze bijna gelanceerd werd tojdens een ietwat harde stop op de snelweg en bij thuiskomst is ze languit gaan liggen en niet meer opgestaan. Genieten! Kroelen=spinnen en ik heb de eerste vlindertjes al gevoeld. O+ O+

Ze heeft nog geen naam, daar ga ik nog op broeden. En met foto's kunnnen jullie vast makkelijker meedenken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 17 juni 2013 @ 18:52:33 #102
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_127913127
Sommige mensen :r
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_127913165
Ah dat is wel heel sneu ;( Neem dan geen huisdier als je er toch zo mee om gaat :r

Gelukki is ze bij jou nu op de goede plek en als het echt zo'n kroelkont is heeft moederpoes ook heel snel een huisje :Y O+
  † In Memoriam † maandag 17 juni 2013 @ 19:02:56 #104
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_127913600
quote:
17s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:26 schreef Cat22 het volgende:
Hihi, zowat de hele fanbase is weer hier. O+

Meldt 8-)

Arme zwangere poes, zomaar gedumpt op een parkeerplaats :(
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_127913673
Gelukkig krijgt de dame nu een tweede kans bij jou!
pi_127913879
Even kijken of dit mobiel werkt...

Nope dus :') Iemand die weet hoe je uit de PB app de img linkjes kunt halen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_127914106
Stomme mensen :( ,maar gelukkig gaat deze poes een betere toekomst krijgen dank zij jouw goede zorgen O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_127914197
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:50 schreef Cat22 het volgende:
'Kittens zijn leuk joh! *O* O+

En mijn dochtertje zeurde er al zo lang om, dus vorig jaar heb ik haar haar zin gegeven. Op marktplaats kun je ze gratis ophalen en wat vreet zo'n beest nu helemaal? Zo kwam ze in huis, lekker speels en heel aanhankelijk. Na een paar maanden was de lol voor mij er wel een beetje vanaf, geef je ze natvoer zoveel ze opkunnen (van de lidl is het zo duur niet) en nog blijft ze mager en stinkt ze de tent uit. :{w
En maar komen kroelen, ook als ik het druk heb. Gelukkig was ze in de lente een stuk meer weg van huis, wel zo rustig. ^O^

Een paar weken geleden kwamen we erachter dat ze wel erg dik werd. Zou ze zwanger zijn? Vast niet.
Maar deze week konden we er niet onderuit, verdorie! En een nest jonge katten is echt niet te betalen voor ons hoor. :N

Dus toen hebben we voor de beste oplossing gekozen: poes in een reismandje en op een parkeerplaats neergezet, daar wordt ze vast wel gevonden. Voor de zekerheid hebben we haar halsbandje wel afgeknipt, ze zouden ons nog eens lastig komen vallen zeg!

En oh! Ik zag net alweer zo'n leuk kitten op marktplaats! O+


Dit is NIET haar verhaal, behalve het laatste stukje, ze is gevonden op een parkeerplaats en aan de nekhaartjes te zien had ze een halsbandje om.
Grijs cypers met witte voetjes, dikke lel van een buik, sprieterig pootjes en koppie en kroelen! O+ Kwam ons in het asiel meteen tegemoet toen we naar de kooi liepen, keek niet op of om toen ze bijna gelanceerd werd tojdens een ietwat harde stop op de snelweg en bij thuiskomst is ze languit gaan liggen en niet meer opgestaan. Genieten! Kroelen=spinnen en ik heb de eerste vlindertjes al gevoeld. O+ O+

Ze heeft nog geen naam, daar ga ik nog op broeden. En met foto's kunnnen jullie vast makkelijker meedenken.
Serieus :X niet het echte verhaal, maar ik denk dat het vaak zo gaat :{w
pi_127914320
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef Cat22 het volgende:
Even kijken of dit mobiel werkt...

Nope dus :') Iemand die weet hoe je uit de PB app de img linkjes kunt halen?
Ipad? Dan foto aanklikken die je hier wilt hebben en dan heb je rechtsboven 5 knoppen zitten. Je hebt de 2e nodig, daar klikken op de link met IMG code en dan hier pasten.
pi_127914412
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef Cat22 het volgende:
Even kijken of dit mobiel werkt...

Nope dus :') Iemand die weet hoe je uit de PB app de img linkjes kunt halen?
Rechts onder het i tje van info. Daar de onderste van en dan kan je m gelijk hier plakken
pi_127914498
Nu dan?


Jaaa! Daar is ze! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_127914558
O+ Wat een mooie poezel! Benieuwd wat voor balletjes wol daar uit gaan komen :Y
pi_127914580
Cypertjes! O+ Met witte voeten! Kan zomaar een toverballennestje worden dus! *O*
pi_127914788
Pretletter met plofbuik O+

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_127914834
Mobiel foto's kopieren is hell, die tijd besteed ik liever aan poes, dus hier moeten jullie het mee doen voorlopig. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_127914889
Hoe kunnen mensen in de hitte een zwangere kat dumpen op een parkeerplaats
pi_127914974
Mogen we al gokken? *O*

Ik gok op 5 gezien de buik, 2 jongens, drie meisjes. 1 rode, 2 cypers, 1 lapje en 1 (omdat het kan) zwartwit :+
pi_127915080
Gokken mag altijd. :+ Leuke bestelling! _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 17 juni 2013 @ 19:37:22 #119
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_127915145
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Nu dan?
[ afbeelding ]

Jaaa! Daar is ze! *O*
Wat een snoepje ;)

Ik gok op een gemengde kleurdoos want ken de rassen niet goed :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 17 juni 2013 @ 19:38:23 #120
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_127915197
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:30 schreef Cat22 het volgende:
Mobiel foto's kopieren is hell, die tijd besteed ik liever aan poes, dus hier moeten jullie het mee doen voorlopig. :P
^O^

Groetjes aan de poezel ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_127915371
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mogen we al gokken? *O*

Ik gok op 5 gezien de buik, 2 jongens, drie meisjes. 1 rode, 2 cypers, 1 lapje en 1 (omdat het kan) zwartwit :+
Haha, geen gekke veronderstelling. Ik ga mee :+
  maandag 17 juni 2013 @ 19:45:12 #122
403520 Sway-
La vie est belle
pi_127915519
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Nu dan?
[ afbeelding ]

Jaaa! Daar is ze! *O*
Dezelfde sokken als Meggy O+
En echt bizar wat er voor mensen rondlopen, in deze warmte en ook nog zwanger achterlaten. Tuf.
pi_127915712
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:19 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ipad? Dan foto aanklikken die je hier wilt hebben en dan heb je rechtsboven 5 knoppen zitten. Je hebt de 2e nodig, daar klikken op de link met IMG code en dan hier pasten.
Gevonden, maar dat stomme ding snapt niet altijd dat ik wil kopiëren als ik op dat linkje ga staan. Selecteert niks, of selecteert alles. Hit and miss dus en bij 2 van de 5 foto's gelukt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_127916054

Kiek dat hoofd! O+ O+ O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_127916141
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek dat hoofd! O+ O+ O+
Haha, dat vind mijn Raki ook zo lekker als ze zwanger is O+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')