abonnement Unibet Coolblue
pi_118858138
En mijn advies is kansloos omdat....?

Tevens zeg ik nergens dat je iets 'verzint', ik zeg dat je moet stoppen met het zoeken naar problemen bij jezelf, dingen die je niet bevallen aan jezelf. Ik zeg dat je jezelf moet accepteren en naar je leuke en goede kanten en de leuke en goede dingen in het leven moet gaan kijken en je daar op focussen. Het kan best zijn dat je niet grappig bent, maar er zijn meer mensen die niet grappig zijn en verder wel plezier hebben in het leven en wel om en met anderen kunnen lachen. Zo is 't leven. Niets zo sneu als mensen die gefoceerd grappig of stoer doen omdat ze denken dat dat hun leven beter maakt. Dingen willen veranderen aan jezelf is één ding, maar er zijn gewoon dingen die al dan niet bij je horen en die je moet accepteren. Humor is zo'n ding.
Ja doei.
pi_118858517
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
En mijn advies is kansloos omdat....?
-knip-
Het begin van die post die je net deed plaatsen komt in het begin een beetje denigrerend over al zit er zeker iets in wat je daar schrijft alleen de vormgeving had misschien anders gekund. Zo zie ik het :)
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118858564
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:42 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Het begin van die post die je net deed plaatsen komt in het begin een beetje denigrerend over al zit er zeker iets in wat je daar schrijft alleen de vormgeving had misschien anders gekund. Zo zie ik het :)
Het begin van die post was gericht op de andere posters en was een hint om maar weer eens ontopic te gaan. Te subtiele hint, blijkbaar.
Ja doei.
pi_118858838
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het begin van die post was gericht op de andere posters en was een hint om maar weer eens ontopic te gaan. Te subtiele hint, blijkbaar.
quote:
Maar TS. Gozer, accepteer jezelf nou gewoon zoals je bent en stop met het zoeken van nieuwe 'problemen' bij jezelf, zoals je met dit topic weer doet. Je komt bijna trots vermelden dat je *O* weer een nieuw probleem hebt geconstateerd! *O* *zucht*
Dit stukje gaat het dan over dat had wat anders gekund. De rest hoor je mij niet over... Echter problemen zoeken in hoeverre wat weten wij van TS en zijn verleden en het heden waar hij in zit niet zoveel behalve waar hij op dat moment overschrijft.

Dat wil nog weleens gemist worden en zo nu en dan kan dat knap vervelend zijn als daar geen rekening mee gehouden word het is een soort moment opname wat men op dat moment schrijft net als een APK keuring je ziet op dat moment iets maar er kunnen nog veel meer gebreken zijn die je op dat moment niet ziet.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118858996
Oh, maar dat stukje zou ik nooit en te nimmer aanpassen. Zo zou ik het ook in het echt tegen hem zeggen en het cheerleader-dansje erbij doen. Maargoed, dat heeft verder niets met mijn modschap hier te maken of het feit of ik Comp_les al dan niet weg zou willen hebben. Dat heeft te maken hoe ik naar dingen kijk en dingen probeer over te brengen; dat doe ik niet met fluwelen handschoentjes en een kussiekroel. Problemen bagatelliseren is wel het laatste wat ik probeer te doen, maar aanmoedigen de focus ergens anders te leggen dan weer wel; focus op de positieve dingen. Maargoed, leuk dat jij hier op reageert, maar dat zegt niet zoveel over wat Comp_lex zijn emmer deed overlopen. Dus laten we het woord maar aan hem geven.
Ja doei.
pi_118859503
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
En mijn advies is kansloos omdat....?

Tevens zeg ik nergens dat je iets 'verzint', ik zeg dat je moet stoppen met het zoeken naar problemen bij jezelf, dingen die je niet bevallen aan jezelf. Ik zeg dat je jezelf moet accepteren en naar je leuke en goede kanten en de leuke en goede dingen in het leven moet gaan kijken en je daar op focussen. Het kan best zijn dat je niet grappig bent, maar er zijn meer mensen die niet grappig zijn en verder wel plezier hebben in het leven en wel om en met anderen kunnen lachen. Zo is 't leven. Niets zo sneu als mensen die gefoceerd grappig of stoer doen omdat ze denken dat dat hun leven beter maakt. Dingen willen veranderen aan jezelf is één ding, maar er zijn gewoon dingen die al dan niet bij je horen en die je moet accepteren. Humor is zo'n ding.
Ik heb het nog even opgezocht, maar het was Weissman en niet jij. Mijn excuses. Het is in ieder geval niet zo dat ik ze even uit een hoge hoed tover op een regenachtige zondagmiddag om ze dan met een blije gezicht hier te gaan presenteren.
Ik ben bloedserieus (en volgens sommigen verbitterd en negatief) wanneer het aankomt op mijn pestverleden (en mijn problemen) en ik verwacht dat anderen ook fatsoenlijk op mij reageren. Ik reageer ook fatsoenlijk op posts van andere mensen zonder tierlantijn.
Deze post is al een stuk beter dan je eerste post met de smilies. Nu weet ik tenminste dat je me serieus neemt.
Verder schijnt er ook een groep te zijn die zich tegen mij gekeerd heeft en die users mogen ook normaal gaan doen. Anders hoeven ze niks meer van mij te verwachten en accepteer ik niks meer (you know who you are).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_118861066
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben bloedserieus (en volgens sommigen verbitterd en negatief) wanneer het aankomt op mijn pestverleden (en mijn problemen) en ik verwacht dat anderen ook fatsoenlijk op mij reageren. Ik reageer ook fatsoenlijk op posts van andere mensen zonder tierlantijn.
Ik wil helemaal niet vervelend doen en snap je best, maar je kunt op een forum als FOK! helaas niet verwachten dat iedereen altijd even fatsoenlijk op jou of om het even wie gaat reageren. Dat is gewoon de harde waarheid. Je kunt altijd terecht op een meer specifiek psychologisch forum als dit je zo dwars zit, waar de mensen altijd fatsoenlijk zullen reageren (en nee, dit zeg ik zeker niet om je weg te jagen of zo).
  maandag 5 november 2012 @ 19:55:31 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118862075
Als je vindt dat men je onjuist bejegent dan zet je een TR of je meldt het hier, blauw, zwart of rood dat maakt niet uit.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_118863695
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet vervelend doen en snap je best, maar je kunt op een forum als FOK! helaas niet verwachten dat iedereen altijd even fatsoenlijk op jou of om het even wie gaat reageren. Dat is gewoon de harde waarheid. Je kunt altijd terecht op een meer specifiek psychologisch forum als dit je zo dwars zit, waar de mensen altijd fatsoenlijk zullen reageren (en nee, dit zeg ik zeker niet om je weg te jagen of zo).
Ik zat eerst op zo'n specifiek forum en ik heb daar ook gepost na twee jaar lurken, maar dat forum was eigenlijk behoorlijk dood. Ik ben daarna hier verzeild geraakt na enige tijd zoeken naar een beter alternatief.
Maar het werd eigenlijk wel zeer persoonlijk. Er werd gesproken over "Comp_Lex topics" en anderen probeerden me weg te jagen. Dat is van een heel andere orde dan simpelweg trollen en daar ben ik niet van gediend.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_118969407
Kan iemand 'wesleydie' tot de orde roepen in het topic 'De kunst van het loslaten van je ex'? Die jongen verneukt het topic met domme vragen over lesbiennes.
  donderdag 8 november 2012 @ 10:09:49 #61
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_118969546
Er bestaan helemaal geen domme vragen over lesbiennes.
Je moeder is een hamster
pi_118969576
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:09 schreef Crutch het volgende:
Er bestaan helemaal geen domme vragen over lesbiennes.
_O-
_O_
  donderdag 8 november 2012 @ 10:14:26 #63
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_118969670
Hey Mur! :D
Je moeder is een hamster
pi_118969783
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:14 schreef Crutch het volgende:
Hey Mur! :D
Ik mis je. :@
  donderdag 8 november 2012 @ 10:21:19 #65
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_118969853
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik mis je. :@
Ik jullie ook, maar ik geloof (als ik de PM-SC moet geloven) dat er meet aan gaat komen, yes?
Je moeder is een hamster
pi_118969878
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:21 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik jullie ook, maar ik geloof (als ik de PM-SC moet geloven) dat er meet aan gaat komen, yes?
Zeker, maar dat bespreken we verder in PM, niet hier ;) Zal binnenkort even een update sturen.
  donderdag 8 november 2012 @ 10:23:50 #67
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_118969920
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zeker, maar dat bespreken we verder in PM, niet hier ;) Zal binnenkort even een update sturen.
Super!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
  donderdag 8 november 2012 @ 10:27:33 #68
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118970041
Dit is mijn topic en ik wil niet dat hier zo offtopic wordt geneuzeld telkens, wraaaaaaa!
we dan
  donderdag 8 november 2012 @ 10:35:27 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118970290
quote:
8s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dit is mijn topic en ik wil niet dat hier zo offtopic wordt geneuzeld telkens, wraaaaaaa!
Hou je mond :{w
  donderdag 8 november 2012 @ 10:39:04 #70
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118970377
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hou je mond :{w
Voor een privémod sta je wel aan de verkeerde kant van de lijn op dit moment hoor ;(
we dan
  donderdag 8 november 2012 @ 17:32:33 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118985496
Uhmmmm
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119102110
quote:
Je eigen post dus?

...
pi_119112170
R&P / Van Lego tot Superieur...

mag deze weer open?
pi_119112206
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 00:29 schreef prinsrob het volgende:
R&P / Van Lego tot Superieur...

mag deze weer open?
Uit 2004??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')