abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_117805252
Ik weet dat het vroeg is, maar zojuist is Green Day bevestigd op Studio Brussel!


In het weekend van vrijdag 14, zaterdag 15 en zondag 16 juni 2013 zal 's werelds oudste popfestival voor de 44stee keer plaatsvinden. Het eerste festival vond plaats op 18 mei 1970 in Geleen, waar het festival 17 keer werd gehouden. In 1987 werd eenmalig uitgeweken naar Baarlo. Vanaf 1988 wordt Pinkpop gehouden op het evenemententerrein Megaland in de gemeente Landgraaf en zal daar in 2012 voor de 44ste keer plaatsvinden. De start van de voorverkoop begint op zaterdag 23 februari 2013 om 10.00 uur via TicketService en de bekende voorverkoopadressen van Buro Pinkpop. De jaarlijkse perspresentatie is in Paradiso Amsterdam op woensdag 20 februari 2013 's middags tussen 12:00 en 14:00 uur.


Het festivalterrein is geopend: Vrijdag vanaf 13.00 uur, aanvang programma 15.00 uur tot 23.00 uur, Zaterdag vanaf 11.00 uur, aanvang programma 13.00 tot 23.00 uur Zondag vanaf 10.00 uur, aanvang programma 12.00 tot 23.00 uur

Prijzen: Weekend: 3-dagen kaart incl. camping: Nog niet bekend.

Het Pinkpopfestival is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. NS en Veolia zetten extra treinen en bussen in.

Pendeltreinen Tussen station Landgraaf en Heerlen rijden pendeltreinen op vrijdag-, zaterdag- en zondagochtend. Terug rijden de pendeltreinen op vrijdag- en zaterdag- en zondagavond en maandagochtend tussen Landgraaf en Heerlen.

Pendelbussen Tussen station Landgraaf en het festivalterrein rijden speciale pendelbussen. Op vertoon van je Pinkpop-retour mag je van deze bussen gebruik maken. Zonder Pinkpop-retour kost de pendelbus ¤ 3,00.

Pinkpop-retour Met dit meerdaagse retour reis je heen in het weekend van vrijdag 14, zaterdag 15 en zondag 16 juni 2013 oor de terugreis is hij geldig t/m maandag 15 juni. Het Pinkpop-retour is ook geldig in de speciale pendelbussen tussen station Landgraaf en het festivalterrein.

Je kunt dit kaartje kopen vanaf 1 juni via E-ticket www.ns.nl/eticket en de kaartverkoopautomaten.

Meer info: http://www.pinkpop.nl/2012/info/vervoer/



Green Day


Er zijn 4 volledig ingerichte festivalcampings (A-B-C-D) met ruimte voor 50.000 kampeerders. Officiële openingstijden zijn van zaterdag 11 juni 12.00 uur t/m dinsdag 14 juni 12.00 uur, maar de ervaring leert dat je beter onderstaande tijden aan kan houden als je zeker wilt zijn van een plekje: Camping A: 05:00 uur aanwezig zijn Camping B: 10:00 uur aanwezig zijn Camping C: 12:00 uur aanwezig zijn Camping D: 14:00 uur aanwezig zijn


Campers, Caravans en vouwwagens zijn niet toegestaan. Pinkpop is een tentenfestival! Het meenemen van 12 blikjes fris of bier en 1 petfles per persoon wordt oogluikend toegestaan, maar maak het niet te bont. Glas wordt niet toegestaan! Grote gasinstallaties ook niet, enkel kleine (blauwe) campinggas setjes.

Plattegrond Een overzichtelijke plattegrond is hier te vinden

[ Bericht 15% gewijzigd door RolStaart-Beer op 10-10-2012 10:54:13 ]
  woensdag 10 oktober 2012 @ 09:52:21 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_117805283
bevestigd
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:00:14 #3
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_117805470
Op oor staat dat de rest van het programma pas bekend wordt gemaakt op de persconferentie, maar de headliners worden toch meestal al wel eerder bekend gemaakt?
pi_117805567
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:00 schreef AgeEll het volgende:
Op oor staat dat de rest van het programma pas bekend wordt gemaakt op de persconferentie, maar de headliners worden toch meestal al wel eerder bekend gemaakt?
Meestal voor de Kerst zijn de headliners bekend. :)
pi_117805587
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:00 schreef AgeEll het volgende:
Op oor staat dat de rest van het programma pas bekend wordt gemaakt op de persconferentie, maar de headliners worden toch meestal al wel eerder bekend gemaakt?
Klopt vorig jaar waren al paar namen bekend voor de pers conferentie:

Bruce Springsteen, The Cure, Soundgarden en Mumford & Sons ook geloof ik.

De 3e headliner Linkin Park was wel pas officieel bekend gemaakt op de pers conferentie. Maar reken er maar op dat die headliners op tijd uitlekken bij Pinkpop.
pi_117805885
Maar dan ben ik wel benieuwd wat de andere 2 namen gaan worden. Ik had eerder Muse als afsluiter van het festival verwacht. Misschien dat ze die nog kunnen plaatsen. Blur lijkt me een goede zondag optie.

Rammstein zal niet komen aangezien die al op Fortarock staan. Of zouden ze ook voor Iron Maiden gaan?

Toch denk ik dat ik dit jaar ook naar het grotere broertje ga van Pinkpop, namelijk Werchter. Maar misschien toch dat er ergens een dag kaart in zit.
pi_117806140
Meh.
Nieuw is niet altijd beter.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:29:17 #8
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_117806192
mooie afsluiter, als het net zo'n optreden wordt als in 2010 komt dat helemaal goed ^O^
Wat doe ik hier?
pi_117806255
Muse
Red Hot Chili Peppers
Green Day

Dan wordt het fantastisch.
pi_117806813
OP bijgewerkt.

Hoop zelf op:

Muse
Green Day
Blur

*O*
pi_117808990
Dan heb je toch prima line-up !

Maar het duurt nog even. En je weet nooit wat ze uit de hoge hoed toveren :P. Vorig jaar dacht iedereen dat RHCP zouden komen op Pinkpop :P.

Soms kunnen bands uit niks tevoorschijn komen, beetje zoals The Cure vorig jaar.

En wat voor announcement is dit: http://festileaks.com/nie(...)citing-announcement/.

Green Day & Depeche Mode werden vorig jaar 1 dag na het festival ook gelijk genoemd als de headliners van Rock Am Ring 2013. Werd ontkend door de organisatie. Waar rook is ....... , Met Green Day lijken ze het al aan de juiste eind te hebben.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 23:51:56 #12
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_117880251
Vind het wel tof dat Green Day weer komt, vond de show van 2010 echt super.
Benieuwd hoe ze t nieuwe materiaal live brengen :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:03 schreef indiaantje89 het volgende:

En wat voor announcement is dit: http://festileaks.com/nie(...)citing-announcement/.

Green Day & Depeche Mode werden vorig jaar 1 dag na het festival ook gelijk genoemd als de headliners van Rock Am Ring 2013. Werd ontkend door de organisatie. Waar rook is ....... , Met Green Day lijken ze het al aan de juiste eind te hebben.
Laat maar komen :Y ^O^
pi_118082644
Ik had in 2010 niet zoveel met Green Day maar toffe afsluiter wel!

Verder hoop ik op Muse O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118082814
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik had in 2010 niet zoveel met Green Day maar toffe afsluiter wel!

Verder hoop ik op Muse O+
Heb een hard hoofd in Muse. Volgens mij doen ze volgend jaar geen festivals, omdat ze ook niet op Werchter volgens jaar staan.
pi_118117752
Werchter heeft de headliners voor elke dag al bekend gemaakt, namen die Pinkpop niet kan halen (behalve reeds bevestigde Green Day).

Ben benieuwd of ze dit jaar weer voor "oude" headliners gaan die hun sporen al verdiend hebben. Rest zal dan wel weer (3FM) opvulling worden.
pi_118117771
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:47 schreef Professional het volgende:
Werchter heeft de headliners voor elke dag al bekend gemaakt, namen die Pinkpop niet kan halen (behalve reeds bevestigde Green Day).

Ben benieuwd of ze dit jaar weer voor "oude" headliners gaan die hun sporen al verdiend hebben. Rest zal dan wel weer (3FM) opvulling worden.
Ik gok Depeche Mode en Placebo
pi_118117851
Placebo deed een (voor mij erg verrassende) show op Sziget afgelopen zomer, dus de kans zit er in. Een act die een nieuwe CD gaat uitbrengen is natuurlijk altijd goed voor een gerucht.
pi_118118465
Editors is ook een optie. Mooi voor op een zondag.
pi_118119164
Placebo vind ik een hele toffe band maar op de een of andere manier doen die het voor mij nooit zo op een festival...

Editors lijkt me ook wel weer een keer _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 31 oktober 2012 @ 22:33:46 #20
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118689619
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-over-pinkpop13.html

quote:
Geen Rammstein, Depeche Mode, Editors, Kings of Leon, Muse en Pearl Jam op Pinkpop 2013

Jan Smeets ontkent veel mogelijke headliners en spreekt zich uit over verhoging minimumleeftijd alcohol in 3voor12radio

Rammstein, Depeche Mode, Editors, Kings of Leon, Muse en Pearl Jam, ze zullen allemaal niet op Pinkpop 2013 spelen. Dat bevestigt Jan Smeets zojuist tegenover Roosmarijn Reijmer in 3voor12radio. The Killers dan? "Laten we het hopen, hè? Dat we daarmee de zaak kunnen killen!" Ook spreekt Smeets zich uit over de verhoging van minimumleeftijd waarop je alcohol mag kopen, zoals deze in het regeerakkoord terugkomt.

Kings of Leon werd vandaag bevestigd voor Rock Werchter, eerder werd al de komst van Depeche Mode, Editors en Rammstein bevestigd. Komen ze ook naar Pinkpop? Jan Smeets bevestigde vandaag in 3voor12radio dat veel potentiële Pinkpop-headliners in 2013 Landgraaf niet zullen aandoen: "Nee, nee, nee. Wij hebben één dubbele, Green Day, waarvan we hopen en verwachten dat de zanger op 1 april weer in shape is. De verwachting is ook zo, ze willen pertinent Europa gaan doen, volgend jaar. Billy zal dus beter zijn, maar we zijn wel even geschrokken." Jan Smeets doelt hiermee op de frontman van Green Day, die een deel van de tour afzei om in rehab te gaan.

Stuk voor stuk ontkracht hij de mogelijke headliners: "Rammstein komt al naar Nijmegen. We doen niet Depeche Mode en niet Editors." Muse en Pearl Jam dan, probeert Roosmarijn. Die stonden toch op het lijstje van Jan? "Nee, Muse doet dit jaar alleen grote concerten en geen festivals. Ze staan nu weer genoteerd voor 2014, maar goed, dat weet je nooit. Pearl Jam stond geprogrammeerd op een groot hardrockfestival. Eddie [Vedder, red.] zei: 'Dat doe ik niet.' Toen is de hele tour ingestort." Dan heeft Roosmarijn alleen The Killers nog op haar lijstje staan. Smeets: "Zo snel gaat dat. Laat ik het hopen, dat ik daarmee de zaak kan killen."

Lees en luister straks ook de rest van het interview terug.
pi_118691218
Gebruikelijke liedje dus weer :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118691769
Inderdaad...

Ben benieuwd waar ze mee gaan komen.

Een band als The Killers of Iron Maiden zou kunnen, maar geven beide al concerten in Ziggodome. Ik denk dat Pinkpop het zwaar heeft.
pi_118691919
quote:
Dat zijn veel cruciale afvallers voor volgend jaar dan.
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:49:35 #24
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_118772455
Om dit draadje weer even leven in te blazen kan ik hierbij met redelijke zekerheid melden dat Queens of the Stone Age Pinkpop weer gaat bezoeken volgend jaar!

pi_118772590
Goed nieuws blijft een leuke band!
  zaterdag 3 november 2012 @ 20:59:35 #26
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_118785721
Zeer goed nieuws! altijd gezellig met Josh Homme *O* *O*
  maandag 5 november 2012 @ 07:53:20 #27
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118836484
leuke naam :D
Wat doe ik hier?
pi_118836688
Leuke naam!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118839852
quote:
Pinkpop update Jan Smeets: “We hebben een hele grote oude naam”

Vanmorgen belde Giel Beelen met Jan Smeets in verband met de zelfbevestiging van Queens Of The Stone Age voor Pinkpop 2013. Uiteraard zag Giel de kans schoon wat andere geruchten te checken.

De zelfbevestiging van Troy Van Leeuwen van Queens Of The Stone Age heeft zelfs Jan Smeets verrast. Ook al zijn de onderhandelingen in een zeer ver gevorderd stadium, de deal moet nog officieel worden afgerond. Nu QOTSA spreekt van een bevestiging twijfelt ook Smeets er niet meer aan. Queens Of The Stone Age staat op Pinkpop 2013. Over de dag en het tijdstip is vooralsnog geen duidelijkheid.

De bevestiging van The Killers lijkt een formaliteit. De onderhandelingen verlopen volgens plan en het lijkt een kwestie van tijd voordat The Killers officieel wordt toegevoegd aan het programma van Pinkpop 2013.

Giel vervolgde het telefoongesprek met navraag naar Skrillex. Het “ik ga, ik ga, uhhh….alles ziet er goed uit, laat ik het zo zeggen” van Smeets was voor Giel voldoende om in de boeking te geloven. Het lijkt er echter op dat de handtekeningen nog niet gezet zijn. Skrillex blijft voor dit moment dus enkel een gerucht.

“Nu draai je inderdaad echt door”, waren de woorden van Jan Smeets nadat een mogelijke boeking van The Rolling Stones werd nagetrokken. Smeets vervolgde het gesprek met misschien wel de meest interessante opmerking:

"We zouden niet meer zo veel oude namen nemen. We gaan er maar één nemen, maar het is niet The Rolling Stones."

Het speculeren over de invulling hiervan mag dus weer losbarsten. Heeft Pinkpop Neil Young eindelijk te pakken? Verrast Smeets ons met The Who, Status Quo of Guns N’ Roses? Doelt hij wellicht op Iggy Pop?

Wie het weet die mag het zeggen…

Beluister het telefoongesprek tussen Giel Beelen en Jan Smeets hier. Voor een up-to-date overzicht met nieuws en geruchten over Pinkpop 2013 bekijk je deze pagina.
Bron: http://festileaks.com/fes(...)ele-grote-oude-naam/

Zou me niet verbazen dat Jan gaat voor Bon Jovi.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 5 november 2012 @ 12:23:09 #30
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_118843281
Neil Young of Rod Stewart denk ik eerder.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_118843523
Doe Maar.
pi_118844690
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Neil Young of Rod Stewart denk ik eerder.
Rod Stewart staat 12 juni in Ziggo Dome, dus die kans wordt wel groter.
pi_118846440
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 13:03 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Rod Stewart staat 12 juni in Ziggo Dome, dus die kans wordt wel groter.
Juist kleiner lijkt me?

Vind Rod Sterwart zoiezo niet echt een naam om 1 dag Pinkpop af te sluiten om eerlijk te zijn... niet dat ik zijn muziek niet tof vind. Maar past niet in het plaatje thuis imo.
pi_118846650
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:50 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Juist kleiner lijkt me?

Vind Rod Sterwart zoiezo niet echt een naam om 1 dag Pinkpop af te sluiten om eerlijk te zijn... niet dat ik zijn muziek niet tof vind. Maar past niet in het plaatje thuis imo.
Zou het een aflsuiter zijn dan? Vergane glorie gaat misschien wat ver maar hij is niet bepaald op zijn hoogtepunt meer
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_118848876
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:55 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Zou het een aflsuiter zijn dan? Vergane glorie gaat misschien wat ver maar hij is niet bepaald op zijn hoogtepunt meer
Nee hoeft niet persé een headliner te zijn. Ook voor mij peroonlijk niet, zo'n oude lulle bandje als The Manic Street Preachers 2 jaar geleden op de middag is ook altijd welkom!
pi_118851508
Rod Stewart :P

Mag hopen dat The Killers niet komt. Dan wordt er een groot budget verspild aan een band die voornamelijk bagger gaat spelen (lees: hun laatste album).

Met RHCP heb ik ook weinig goede ervaring (Rock Werchter vorig jaar).

Laten we hopen op Editors, Beirut, Arcade Fire, Black Keys, Cake, Pearl Jam, The National, Ryan Adams, Shins, Spoon. Dat soort gein.
Ultiem, maar onbereikbaar: Bowie, Radiohead, U2
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_118851796
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:02 schreef Moody het volgende:
Rod Stewart :P

Mag hopen dat The Killers niet komt. Dan wordt er een groot budget verspild aan een band die voornamelijk bagger gaat spelen (lees: hun laatste album).

Met RHCP heb ik ook weinig goede ervaring (Rock Werchter vorig jaar).

Laten we hopen op Editors, Beirut, Arcade Fire, Black Keys, Cake, Pearl Jam, The National, Ryan Adams, Shins, Spoon. Dat soort gein.
Ultiem, maar onbereikbaar: Bowie, Radiohead, U2
Editors vallen al af. -O-
pi_118852586
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Editors vallen al af. -O-
PJ eveneens, ik denk ook niet dat Arcade Fire toert. Mijn gok gaat vooralsnog uit naar de Chilli Peppers (helaas). Black Keys misschien..
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  maandag 5 november 2012 @ 16:30:30 #39
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_118852782
De vraag is of zowel The Killers als QotSA ieder een dag zullen afsluiten. In dat geval zie ik Iggy Pop wel komen. Mochten ze een oudgediende zoeken die een dag kan dragen, dan kom je al snel uit op Neil Young.
Find hungry samurai...
pi_118852901
Arcade Fire zou mooie naam zijn, komen ook net nieuw album in 2013. Maar ook daar spreek ik mijn twijfels over als headliner (= publiekstrekker). Maar goed dat heb ik ook net namen als bijvoorbeeld Placebo.

Je moet wel een veld vullen met 66.000 man. En dat zie ik een Arcade Fire nog niet doen.

RHCP kunnen dit wel, maar die hoeven voor mij ook niet te komen.
pi_118853202
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef CoJackso het volgende:
De vraag is of zowel The Killers als QotSA ieder een dag zullen afsluiten. In dat geval zie ik Iggy Pop wel komen. Mochten ze een oudgediende zoeken die een dag kan dragen, dan kom je al snel uit op Neil Young.
Ik denk dat je wel met zekerheid kan zeggen dat zowel The Killers als QotSA zullen headlinen ja. Wie weet wordt Skrillex gewoon headliner nummer drie, in een worst case soort van scenario :P
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_118853406
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel met zekerheid kan zeggen dat zowel The Killers als QotSA zullen headlinen ja. Wie weet wordt Skrillex gewoon headliner nummer drie, in een worst case soort van scenario :P
QOFSAals headliner? Nee zie ik echt niet zitten, met alle respect voor de band hoor, ik vind ze echt geweldig. Maar zijn commercieel niet aantrekkelijk genoeg om ze te laten afsluiten.

Of jet moet een scenario hebben met: QOFSA & The Killers op 1 dag. Dus 2 kleinere headliners in plaats van 1 hele grote.

Anders gaat Pinkpop 2013 wederom niet uitverkopen net als vorig jaar.
  maandag 5 november 2012 @ 16:49:43 #44
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118853713
Ik vind killers best kunnen als headliner hoor
Wat doe ik hier?
pi_118854097
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef tdrone het volgende:
Ik vind killers best kunnen als headliner hoor
Ik vind QOTSA ook best als headliner kunnen. Zou wel een gedurfde keuze zijn.
pi_118882644
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 16:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Ik vind QOTSA ook best als headliner kunnen. Zou wel een gedurfde keuze zijn.
En Josh Homme trekt dat ook wel met z'n band :Y

Maar ik denk niet dat ze er groot genoeg voor zijn, ik weet niet
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118882744
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:32 schreef meowingtons het volgende:

[..]

En Josh Homme trekt dat ook wel met z'n band :Y

Maar ik denk niet dat ze er groot genoeg voor zijn, ik weet niet
Idd dat idee heb ik ook. Vind QOFSA ook een no no nonscense band. Ze spelen hun ding op het podium en is 9 v/d 10 keer ook gewoon strak. Maar een echte "show" geven ze ook niet echt imo. Dat is ook een reden dat ik zie niet als headliner zie op een groot festival als een Pinkpop.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 6 november 2012 @ 11:44:29 #48
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_118883012
Killers komen sowieso.

Oude band zal ook headlinen, dus dat zou Bon Jovi, Neil Young of bijvoorbeeld Stewart zijn.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:47:15 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118883102
QOTSA O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:51:41 #50
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_118883262
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Idd dat idee heb ik ook. Vind QOFSA ook een no no nonscense band. Ze spelen hun ding op het podium en is 9 v/d 10 keer ook gewoon strak. Maar een echte "show" geven ze ook niet echt imo. Dat is ook een reden dat ik zie niet als headliner zie op een groot festival als een Pinkpop.
Hier kan ik me wel in vinden. Ik heb ze vorig jaar gezien in Groningen, en in een kleine zaal spat het er echt van af. Dan zie je via YouTube weer verschillende festivals waar ze op gestaan hebben, en dan valt het zo nu en dan toch wel wat tegen. Het geluid van QotSA is gewoon veel laag en veel midden, en ik denk dat dit beter tot zijn recht komt in een zaal of tent. In de open lucht verspreid het zich veel meer. Zelfde geval met Kyuss Lives! dit jaar, had in de tent veel beter geklonken denk ik!

Iedereen die ook maar een beetje fan is moet deze playlist trouwens wel checken! QotSA op zijn best!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')