Filmpje even gezien, dit gaat gewoon kut worden.
"You can combine classes to play a sneaky guy who heals everybody or a mage using a two handed sword." =>> Dat riedeltje kennen we inmiddels wel, uiteindelijk gaan de mensen die geen dedicated class nemen het afleggen t.o.v. mensen die dat wél doen.
"perks allow you to become a werewolf or even a vampire" =>> godsamme man, lees die lore eens en pak de andere varianten (wereboars, werebears etc. etc.) er ook bij. Oh en regel dat niet middels perks. Oh en dat gaan dus waarschijnlijk maar een paar bonusskills worden i.p.v. gamechanging keuzes (hoi ik ben vampier en loop in de brandende zon rond gr gr oh en zilveren wapens doen mij geen bonusdamage van 150%)
Combat bekeken, ik mag hopen dat dat godsamme geen afspiegeling van het eindproduct is. I.p.v. van wat in de eerdere delen voorkwam (vijanden die zich proberen aan te passen) krijg je dan gewoon telkens dezelfde tegenstanders die tel-kens dezelfde bewegingen maken, telkens dezelfde standaardaanvallen uitvoeren en voor repetitieve kutvijanden zorgen.
Ohja en die siege; het vallen van de muren zag eruit als Medieval: Total War. Deeltje 1 wel te verstaan.
Die leuke "puzzles" (lees: de speren uit de grond) zullen waarschijnlijk altijd uit dezelfde plek(ken) komen waardoor je dat na 1 a 2 keer de dungeon doorlopen ook weer weet.
OH EN LEUK DAT JE BLIJ BENT DAT JE DE COMBAT VAN DE VOORGAANDE DELEN HEBT OVERGENOMEN EN ORIGINEEL HOUDT. HET ZOU GODVERDOMME GODGEKLAAGD ZIJN ALS JE ER OP ACHTERUIT GING, DENK JE NIET?
Ohja, die "social options" die zo goed mogelijk gaan zijn, wat gaat dat worden? Komt dat uiteindelijk neer op drieduizend friendshipinvites van goldsellers per dag?
Dat gaat dus gewoon een combinatie van WoW- en Guild Warselementen met een Elder Scrolls-sausje worden
Een Elder Scrolls game die je niet kunt modden
Bonusklacht: die lippen van de vertellers zijn niet gesynced, dat is ghey.
Bottomline: stop met dit spel en ontwikkel Fall Out 4
groet,