Aangifte doen. Waar de politie verder geen klote mee doet.quote:Wat kan ik doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
[spoiler]quote:
en een goed slotquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:13 schreef LaFleur het volgende:
In het vervolg een paar stuivers meer uitgeven voor een all risk verzekering.
slot is professioneel vernield. Lag helemaal platgeslagen op de stoep vanmorgen. Ga zo aangifte doen.quote:
Heb ik allemaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:20 schreef n00b13 het volgende:
TS, vergeet ook niet af en toe op marktplaats te kijken! Heb je je kentekenpapieren nog? Heb je je framenummer? Heb je foto's van je scooter (& evt. schade)?
Allemaal handig bij het indentificeren van je scooter straks.
Brommer was een oudje. Echter wel voorzien van een nieuw blokje. Gekocht voor zo weinig dat all risk verzekeren gekkenwerk was. Dan had ik binnen een jaar de brommer nog een keer betaald.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Idd aangifte doen en MP in de gaten houden. Snap sowieso niet dat je een brommer het 1 en/of2 jaar niet allrisk verzekerd als ie nieuw is
Dan is het geen heel degelijk slot geweest. Als ze mijn scooter mee willen nemen, is het sneller om de fietsenstalling door te zagen dan het slot.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef stripe het volgende:
[..]
slot is professioneel vernield. Lag helemaal platgeslagen op de stoep vanmorgen. Ga zo aangifte doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |