abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 oktober 2012 @ 21:45:23 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_117752097




Show hier je nagels FAQ, antwoord op alle veelgestelde vragen uit dit topic!
De FAQ kan door iedereen worden bijgewerkt! Heb je een vraag, kijk dan eerst even of het antwoord hier misschien al bij staat *O*.

Tutorials:
Fix je gebroken nagel MacGuyver style!
Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken
Gelnagels zetten met Puckzzz

Overige linkjes
Makeupalley.com: Productreviews & Boards
Check de store-locator voor OPI verkooppunten!
Nagellak gesorteerd op kleur, finish, etc.

SHJN User Blogs
SpaceInvaders
Holyme
Miezziej
Debsterr
AmyGrace
RenRen-
Miss_V

(Buitenlandse) Blogs
Nails by Asami, veel nailart tutorials
Scrangie
The Nailasaurus

Webshops
Nailsupplies (voorheen TD of TransDesign) More for less, goedkoop verkooppunt voor o.a. OPI, China Glaze, Color Club en CND. Verzendkosten zijn $ 20,- per 9 flesjes, gebruik hiervoor small flatrate bij verzendopties
NailEtc, goedkope OPI, Zoya, Orly, Essie, China Glaze en meer. Shipping is afhankelijk van de hoeveelheid flesjes, dit staat aangegeven op de site
Nfu Oh Nederland, Nederlandse distributeur van Nfu Oh lakjes
Naildesign euro discount: goedkope nailart spullen en materiaal voor kunstnagels
Veelsieraden: Konad, nagellak en nailart
Cherry Culture: o.a. LA Rockstar en NYX nagellak
8ty8 Beauty: China Glaze, Essie, Color Club, Orly Verzendkosten zijn 16 euro voor zes lakjes
Models' Own nagellak
Nailpolish Fashion: China Glaze, Color Club, Zoya, Nubar en Konad. Nederlandse webshop
Boozyshop: LA colors en Diamond Cosmetics, Nederlandse webshop

Gerelateerde Fok!topics
Er zijn veel gerelateerde topics, deze staan allemaal in LIF centraal (boven de gesloten topics). Hier vind je o.a. de SHJN SC, het ruiltopic en de swapkoffer!

[ Bericht 10% gewijzigd door Danny op 23-12-2018 19:43:35 ]
disclaimer
  maandag 8 oktober 2012 @ 21:45:43 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_117752123
er was heul geen nieuwe :{
disclaimer
pi_117755804
quote:
99s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
er was heul geen nieuwe :{
Nou ja! Dat kán toch niet. Topic is deaud. ;(

Fijn dat je een nieuwe hebt geopend! Ik zal eens even wat nagels showen.
pi_117756205
Van een paar weken terug:

wijsvinger: OPI My Boyfriend Scales Walls met stippen CG For Audrey
middelvinger: CG Optical Illusion
ringvinger: Diamond Cosmetics Don't Teal My Heart Away met Konad plate m65
pink: CG For Audrey


En tijdens m'n vakantie op Sicilië droeg ik ook For Audrey. O+ Goed kamerscherm kwam ik tegen ook. :+
pi_117756610
Offtopic verwijderd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_117756622
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:52 schreef AmyGrace het volgende:
Van een paar weken terug:
[ afbeelding ]
wijsvinger: OPI My Boyfriend Scales Walls met stippen CG For Audrey
middelvinger: CG Optical Illusion
ringvinger: Diamond Cosmetics Don't Teal My Heart Away met Konad plate m65
pink: CG For Audrey


En tijdens m'n vakantie op Sicilië droeg ik ook For Audrey. O+ Goed kamerscherm kwam ik tegen ook. :+
[ afbeelding ]
Wat een super leuke combi zeg die bovenste O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_117782669
Fantasy Fire is in Nederland gearriveerd! *O*

Ik heb er net een bij de stations Etos gehaald in Breda, was net binnen!
pi_117783630
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Fantasy Fire is in Nederland gearriveerd! *O*

Ik heb er net een bij de stations Etos gehaald in Breda, was net binnen!
Ik had hem al besteld via bol.com, anders zal je net zien dat ik hem misloop in de winkel..
pi_117784030
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

Ik had hem al besteld via bol.com, anders zal je net zien dat ik hem misloop in de winkel..
Misschien een handig weetje: tot voor kort verkocht de Etos op het station niet die kleine potjes Max Factor nagellak, daar hadden ze alleen zo'n klein make up display. Nu veranderen ze die meubels en hebben ze ineens wel die nagellak, waaronder Fantasy Fire.
Misschien dat niet iedereen dat doorheeft dus best kans dat je daar beter slaagt dan bij de grotere drogisterij filialen, voor wie hem nog wil :)
pi_117808200
Balen, ik heb vanmorgen bij de Etos op Amsterdam Centraal gekeken, maar daar hadden ze 'm nog niet.
Maar ik blijf het in de gaten houden ^^

Bij mij Essence - Nude It! met Cheeky imageplate CH50

With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_117811683
Kom ook maar weer eens meedoen :9

@Amy: pretty as always!
@sokkepok: mooie nude! En leuke stempel :Y

Mijn mani, China Glaze - Ruby Pumps en pink Orly - Glitz and Glamour (en eigengemaakte decal) :)
It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
pi_117852671
Wat kost hij eigenlijk? (Die fantasy fire)
Ik heb dat andere lakje, van de douglas, als je die al hebt, is deze dan de moeite waard of heb je dan twee keer hetzelfde?
pi_117852720
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:11 schreef Tammymara het volgende:
Wat kost hij eigenlijk? (Die fantasy fire)
Ik heb dat andere lakje, van de douglas, als je die al hebt, is deze dan de moeite waard of heb je dan twee keer hetzelfde?
Bij de Etos was hij 5.07 euro.

Welk ander lakje van de Douglas bedoel je?
pi_117852770
Beyu eh.... was iets met een code, als hij dat nr wel had was het de 'goede', als ie dat nr niet had was het de 'verkeerde'. Maar zoiets was het. (Dank je wel voor het antwoord, eens kijken of ik zin heb om naar de Etos te gaan deze week haha)
pi_117854164
Altijd goed als back up denk ik :P
pi_117854268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:13 schreef Tammymara het volgende:
Beyu eh.... was iets met een code, als hij dat nr wel had was het de 'goede', als ie dat nr niet had was het de 'verkeerde'. Maar zoiets was het. (Dank je wel voor het antwoord, eens kijken of ik zin heb om naar de Etos te gaan deze week haha)
Oh, Beyu. Neh, fantasy fire is veel mooier. http://steffels.blogspot.nl/2012/02/clarins-230-comparison.html
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:44:46 #17
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_117858958
Hoihoi..

Ik heb een vraagje aan jullie experts... Ik lak wel eens mijn nagels, maar nooit krijg ik aan de root van de nagel zo een mooi randje. Het zit altijd op mijn nagelriem, aan de zijkanten enz..

Hoe doen jullie dat? Gewoon een kleiner lakkwastje? Afplakken? Soort van hoesje ofzo?

Of is mijn coordinatie dermate slecht?

Ik heb ook wel geprobeerd te marbelen, dat is een nog grotere bende. Hoe doen jullie dat? Het afplak gedeeltje bedoel ik dan!

Bedankt!!!
pi_117859062
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef _Dizzy_ het volgende:
Hoihoi..

Ik heb een vraagje aan jullie experts... Ik lak wel eens mijn nagels, maar nooit krijg ik aan de root van de nagel zo een mooi randje. Het zit altijd op mijn nagelriem, aan de zijkanten enz..

Hoe doen jullie dat? Gewoon een kleiner lakkwastje? Afplakken? Soort van hoesje ofzo?

Of is mijn coordinatie dermate slecht?

Ik heb ook wel geprobeerd te marbelen, dat is een nog grotere bende. Hoe doen jullie dat? Het afplak gedeeltje bedoel ik dan!

Bedankt!!!
Deze kijken en voortaan je nagels zo lakken.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_117859974
Jup, ben overtuigd, thanks Mirjam ik ga m zoeken :)
pi_117915652
Na lang denken ga ik toch voor de Acrylnagels. Niet te lang en zeker niet met een ordinair glitterrandje. Gewoon zo natuurlijk mogelijk :) Ben het zat dat mijn nagels om de haverklap afbreken, zelfs Nail Envy werkt niet. :(
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:24:05 #21
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117915922


OPI- DS Extravagance *) gister nog in de zon snel gemaakt.
吴 曼 迪
pi_117929089
Vandaag toch Acrylnagels laten zetten. Ik vind ze totaal niet nep eruit zien, ik heb ook gevraagd om zo natuurlijk mogelijke nagels. Ben er echt super tevreden mee. :9




De lengte

Meteen even een lakje opgedaan :D


Catrice - Almost Black
Gewoon normaal doen ja.
pi_117929564
he wat jammer dat dit topic beetje aan het dood bloedden is. vind het altijd zo leuk om ideeën op te doen!

dan ik zelf maar, nagels zijn nog steeds niet in de juiste vorm. breken vaak af door het paard rijden :( toch wel tevreden hoe ze nu zijn. niet helemaal netjes op lengte allemaal, maar dat nemen we maar voor lief.

Etos zwart, een topper waar de sticker af is van catrice? en matte topcoat van GOSH.

But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_117929637
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:48 schreef liiszle het volgende:
he wat jammer dat dit topic beetje aan het dood bloedden is. vind het altijd zo leuk om ideeën op te doen!

dan ik zelf maar, nagels zijn nog steeds niet in de juiste vorm. breken vaak af door het paard rijden :( toch wel tevreden hoe ze nu zijn. niet helemaal netjes op lengte allemaal, maar dat nemen we maar voor lief.

Etos zwart, een topper waar de sticker af is van catrice? en matte topcoat van GOSH.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die topper niet van Essence? Volgens mij had ik die in mijn handen vanmiddag bij het Kruidvat :P
Gewoon normaal doen ja.
pi_117929686
Kan héél goed! is wel een rond flesje, daarom ging ik uit van Catrice. er zit dus geen sticker meer om heen.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_117929790
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:52 schreef liiszle het volgende:
Kan héél goed! is wel een rond flesje, daarom ging ik uit van Catrice. er zit dus geen sticker meer om heen.
Ja, die van Essence zijn ook rond. Ik heb deze twee gekocht vandaag:


Links is Circus Confetti en rechts is Disco Disco :9

Volgens mij is het van dezelfde lijn.
Gewoon normaal doen ja.
pi_117935492
Dat klopt! inderdaad zelfde flesje, en heb die rechter van jou ook nog ergens hier rond slingeren. leuke effecten!
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_117935920
Mooie kleurtjes weer. O+ Mijn nagels zijn in maanden niet zo kort geweest :'( , (net een wit randje }:| ) maar toch een lakje er op gedaan: Catrice Havanna Drum (gekocht voor 1 euro) en die dekt heel fijn in 2 laagjes en is daarna al droog...ik ben heel blij met dit lakje. *O*

Niet mijn foto maar om de kleur te laten zien. ;)



Morgen doe ik er wellicht nog de glitterlak op uit de nieuwe limited serie van Essence.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_117940579
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Vandaag toch Acrylnagels laten zetten. Ik vind ze totaal niet nep eruit zien, ik heb ook gevraagd om zo natuurlijk mogelijke nagels. Ben er echt super tevreden mee. :9

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De lengte

Meteen even een lakje opgedaan :D
[ afbeelding ]

Catrice - Almost Black
Ik vind ze wel mooi, ga ze zelf ook de volgende keer naturel laten zetten. Als ik tenminste tegen die tijd nog geen baan heb waarin het niet handig is.

Ik zou ze wel een klein beetje bijvijlen om eerlijk te zijn. Kan ook door de foto zijn, maar ze lijken niet allemaal even rond/recht te zijn en in de middelvinger lijkt zelfs een deukje te zitten.
pi_117941613
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind ze wel mooi, ga ze zelf ook de volgende keer naturel laten zetten. Als ik tenminste tegen die tijd nog geen baan heb waarin het niet handig is.

Ik zou ze wel een klein beetje bijvijlen om eerlijk te zijn. Kan ook door de foto zijn, maar ze lijken niet allemaal even rond/recht te zijn en in de middelvinger lijkt zelfs een deukje te zitten.
Klopt idd, op de foto met nagellak heb ik ze helemaal goed gevijld :) ben er echt blij mee :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_117953041
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Deze kijken en voortaan je nagels zo lakken.
Thanks mir *;

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef _Dizzy_ het volgende:
Hoihoi..

Ik heb een vraagje aan jullie experts... Ik lak wel eens mijn nagels, maar nooit krijg ik aan de root van de nagel zo een mooi randje. Het zit altijd op mijn nagelriem, aan de zijkanten enz..

Hoe doen jullie dat? Gewoon een kleiner lakkwastje? Afplakken? Soort van hoesje ofzo?

Of is mijn coordinatie dermate slecht?

Ik heb ook wel geprobeerd te marbelen, dat is een nog grotere bende. Hoe doen jullie dat? Het afplak gedeeltje bedoel ik dan!

Bedankt!!!
Ik wil volgend weekend een watermarble filmpje maken om alles uit te leggen :Y
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:03:22 #32
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_117956787
[..]

Ik wil volgend weekend een watermarble filmpje maken om alles uit te leggen :Y
[/quote]

Ohh jaaaa..... graag :D:D:D
pi_117961342
Ik lurk hier heeel vaak mee en gebruik jullie tips.
SQ gaf de tip om als je nagels niet mooi van vorm zijn dan moet je ze recht gaan vijlen. Dan wordt uiteindelijk de vorm beter. Ik kan niet anders zeggen dan inderdaad het is echt zo ook bij mijn nagels. Maar..... nu scheurt er iedere keer een nagel omdat de hoeken van mijn nagels behoorlijk zwak zijn.
Iemand een idee hoe ik dat op los?
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  maandag 15 oktober 2012 @ 01:12:17 #34
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_117984588
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Vandaag toch Acrylnagels laten zetten. Ik vind ze totaal niet nep eruit zien, ik heb ook gevraagd om zo natuurlijk mogelijke nagels. Ben er echt super tevreden mee. :9

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De lengte

Meteen even een lakje opgedaan :D
[ afbeelding ]

Catrice - Almost Black
Sorry maar ik vind ze totaal niet gelijk gevijld. De rondingen zijn hoekig enzo....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 15 oktober 2012 @ 01:13:26 #35
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_117984614
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:13 schreef botterfly het volgende:
Ik lurk hier heeel vaak mee en gebruik jullie tips.
SQ gaf de tip om als je nagels niet mooi van vorm zijn dan moet je ze recht gaan vijlen. Dan wordt uiteindelijk de vorm beter. Ik kan niet anders zeggen dan inderdaad het is echt zo ook bij mijn nagels. Maar..... nu scheurt er iedere keer een nagel omdat de hoeken van mijn nagels behoorlijk zwak zijn.
Iemand een idee hoe ik dat op los?
Zijkanten van je nagels niet vijlen :)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_117987017
quote:
17s.gif Op maandag 15 oktober 2012 01:12 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Sorry maar ik vind ze totaal niet gelijk gevijld. De rondingen zijn hoekig enzo....
Dat heb ik zelf gedaan, niet de salon. Vind het lastig om gelijk te vijlen. Ik wilde ze namelijk toch wat korter maken maar het lukte eerst niet goed maar nu is 't wel goed :)
Gewoon normaal doen ja.
pi_117996306
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:52 schreef AmyGrace het volgende:
Van een paar weken terug:
[ afbeelding ]
AmyGrace O+
pi_117998407
Mijn man is onderweg de stad in en die gaat even langs de Etos. Als ze m daar niet hebben, is er nog ergens anders waar ze m verkopen? :) (Die Fantasy fire dus...) Etos heeft niet, kruidvat niet en douglas en Ici paris ook niet. haha.

[ Bericht 12% gewijzigd door Tammymara op 15-10-2012 15:39:56 ]
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:18:14 #39
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_118008589
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:48 schreef Tammymara het volgende:
Mijn man is onderweg de stad in en die gaat even langs de Etos. Als ze m daar niet hebben, is er nog ergens anders waar ze m verkopen? :) (Die Fantasy fire dus...) Etos heeft niet, kruidvat niet en douglas en Ici paris ook niet. haha.
Volgens mij moeten ze hem overal krijgen waar ze Max Factor verkopen. Maar in sommige winkels hebben ze het nieuwe nagellak assortiment van MF nog niet binnen. DA al geprobeerd? Of stations-Etos?
pi_118016490
quote:
17s.gif Op maandag 15 oktober 2012 01:13 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Zijkanten van je nagels niet vijlen :)
Oke , maar dat doe ik dus niet.....
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_118044534
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Volgens mij moeten ze hem overal krijgen waar ze Max Factor verkopen. Maar in sommige winkels hebben ze het nieuwe nagellak assortiment van MF nog niet binnen. DA al geprobeerd? Of stations-Etos?
Kruidvat heeft MF hier, stations Etos en DA hebben we niet. Wel zo'n ouderwetse drogist, maar dat is geen keten maar gewoon eentje, is ook alleen maar hier, weet niet of ze het daar verkopen. Dan proberen we het later gewoon nog eens!Dank je wel!
pi_118072197
Hoihoi,
weet iemand of een Etos in Eindhoven FF heeft?

Ik heb altijd nagel gebeten. Maar nu sinds een jaar of twee gestopt op stressperiodes na dan. En verder scheurde ze vaak af. Nu zijn mijn nagels wat steviger maar, mijn nagelbed is best wel kort. En ik weet dus niet of dat komt door het nagelbijten of dat mijn nagelbed gewoon zo kort is. Nu las ik dat je kan proberen hem aan te laten groeien. Maar dat je dan niet met harde voorwerpen je nagels mag schoonmaken. Alleen op de een of andere manier worden mij nagels altijd erg snel vuil. Waarschijnlijk omdat ik nogal veel buiten bezig ben. Maar als je het met een kwastje eronder schoonmaakt kun je het dan ook beschadigen?

Verder smeer ik er ook iedere avond voor het slapen gaan wat lemonyflutter onder.

Heeft er iemand verder misschien nog tips?

Sorry voor de lap tekst trouwens :@

Oh als ik naar de blog van spaceinvaders klik krijg ik een melding van mijn domein dus die link werkt niet meer :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 17-10-2012 10:30:02 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 17 oktober 2012 @ 10:55:45 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_118073664
Etos eindhoven tongelresestraat had in elk geval fantasyfire, die op het Franz leharplein nog niet.
disclaimer
pi_118073695
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Etos eindhoven tongelresestraat had in elk geval fantasyfire, die op het Franz leharplein nog niet.
Hm dan probeer ik het eerst bij die bij de AH op de strijpsestraat. Anders rijd ik even door naar Tongelre thanx! Moet het eerst wel even droog blijven :')
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 17 oktober 2012 @ 10:59:21 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_118073752
Ja en anders in de stad. Ik moet in de lunchpauze toch naar de strijpsestraat, zal ik ff kijken voor je?
disclaimer
pi_118073797
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ja en anders in de stad. Ik moet in de lunchpauze toch naar de strijpsestraat, zal ik ff kijken voor je?
Als je wilt graag! :) dankjewel :)
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:01:57 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_118073836
Check! Er zit daar toch wel een pakketverstuurpunt he? Heb cursus in het evoluon namelijk :')
disclaimer
pi_118073890
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Check! Er zit daar toch wel een pakketverstuurpunt he? Heb cursus in het evoluon namelijk :')
Ha dan zit je bijna bij mij ^^

En even denken die zit daar wel ik ga eventjes kijken of ik het adres voor je kan vinden moment.

Strijpsestraat 156 dat is volgens mij bij de kerk naar rechts (als je vanaf de AH komt)

Voor de kerk naar rechts want daar buigt de Strijpsestraat ineens af:) ik kan het wat debiel uitleggen. Maar ik woon nu 2 jaar in Eindhoven en blijf het een doolhof vinden.. Goed ik kom dat ook uit een gehucht.. :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 17-10-2012 11:22:16 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:16:01 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_118076486
Allemaal op, think!
disclaimer
pi_118076676
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
Allemaal op, think!
Hè jammer. Dat wordt een rondje Etos doen haha. Maar toch bedankt :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118082693
Ben bij de Etos in de tongelresestraat geen ff te vinden maar wel een leuk essie lakje ;(

[ Bericht 20% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 17-10-2012 15:10:16 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118119022
Wat trouwens echt super relaxed is; nagellak op acrylnagels blijft echt onwijs goed zitten. Heb al vanaf zaterdag op en geen enkele chip :D Denk dat ik 't zo twee weken kan laten zitten als het niet langer is.
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:40:07 #53
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_118123733
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat trouwens echt super relaxed is; nagellak op acrylnagels blijft echt onwijs goed zitten. Heb al vanaf zaterdag op en geen enkele chip :D Denk dat ik 't zo twee weken kan laten zitten als het niet langer is.
Dat heb ik dus ook, heb sinds een tijdje ook acryl maar was het gekleurde randje nogal zat, dus gelakt..blijft echt zeer goed zitten O+
Believe you can, and you will.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:14:28 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_118172658


Deze heb je nodig, trust me
disclaimer
pi_118172948
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

Deze heb je nodig, trust me
WHAO WAAR GEHAALD OMG NEED :o
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_118172961
Hoe heb ik die holo's kunnen missen :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:22:42 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_118173003
disclaimer
pi_118173057
8 dollar. da fuq. sinds wanneer zijn die 5 dollar duurder :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:24:22 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_118173087
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:23 schreef Joysa het volgende:
8 dollar. da fuq. sinds wanneer zijn die 5 dollar duurder :')
dit is een special edition vanwege de dure ingredienten ;)
disclaimer
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:24:30 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_118173126
OMG IK HEB GEEN CC PANIEK :'(

_O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:25:45 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_118173142
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
OMG IK HEB GEEN CC PANIEK :'(

_O-
tehehe :')
Lenen?
disclaimer
pi_118173656
NEEE!! Ik moet al OPI lakjes kopen! o|O
pi_118173733
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:37 schreef Dragonberry het volgende:
NEEE!! Ik moet al OPI lakjes kopen! o|O
Ik snap de link niet :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_118173772
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:39 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik snap de link niet :D
Heb je een geldboom voor me? :')
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:43:20 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_118173970
Sorry :'(
disclaimer
pi_118174104
Niet bij TD te koop? :'( Anders had ik misschien wel 2 OPI's willen opofferen..
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:46:57 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_118174143
nog niet, maar komt vast nog wel.
disclaimer
pi_118174448
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:39 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

Heb je een geldboom voor me? :')
2 dagen niet eten joh ! Woeiiiii lakjes falen *O* Je moet er iets voor over hebben :Y Nee? Okay ;(
O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:54:45 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_118174471
niet eten heeft zo veel voordelen O+
disclaimer
pi_118174516
Ik wil/moet nog veel te veel gaan falen(nagellak, schoenen, ikea...), dus eten wordt het toch al niet meer volgende maand _O-
pi_118174555
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:56 schreef Dragonberry het volgende:
Ik wil/moet nog veel te veel gaan falen(nagellak, schoenen, ikea...), dus eten wordt het toch al niet meer volgende maand _O-
Hmmm ok... Dan oeh oeh !! Niet meer douchen en wassen! Besparen in water en shampoo endezulks :D O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_118174595
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:57 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Hmmm ok... Dan oeh oeh !! Niet meer douchen en wassen! Besparen in water en shampoo endezulks :D O+
hihi lekker stinken, maar wel mooie holo op mijn nagels :s)
pi_118174708
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:58 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

hihi lekker stinken, maar wel mooie holo op mijn nagels :s)
Prioriteiten stellen :Y

Ik heb zo'n briljante ideeën af en toe O-) *)

_O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:54:13 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_118179297
disclaimer
pi_118179341
Oooh! Shiny :o
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:40:21 #77
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_118180808
quote:
:9~ ben zo benieuwd irl, nog een weekje wachten
pi_118205218
Opi is weg bij TD :'( :'( :'( :'(
Net nu ik wilde gaan bestellen }:|
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:07:21 #79
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118206936
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:53 schreef Dragonberry het volgende:
Opi is weg bij TD :'( :'( :'( :'(
Net nu ik wilde gaan bestellen }:|
:o
Nooooooh ;(
吴 曼 迪
pi_118210437
Catrice - Sold Out For Ever

Gewoon normaal doen ja.
pi_118215906
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:53 schreef Dragonberry het volgende:
Opi is weg bij TD :'( :'( :'( :'(
Net nu ik wilde gaan bestellen }:|
Die komen wel weer een keer terug, dat is vaker gebeurd.
Aids.
pi_118217579
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:31 schreef Mss het volgende:

[..]

Die komen wel weer een keer terug, dat is vaker gebeurd.
Ze staan weer op nailsupplies! :o *O* of loop ik nu heel erg achter dat ik dat niet wist?
  maandag 22 oktober 2012 @ 00:28:38 #83
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_118266626


Maybelline Forever Strong- 05 Extreme Blackcurrent
NYC- 155 Gramercy Glitz O+

Eerste keer sinds tijden dat ik weer acrylnagels heb omdat mijn eigen nagels telkens afbraken, en onverzorgde nagels vind ik niks :')
Beetje geklungeld ook, al heel lang niet meer gelakt maar dit zit nu al een tijdje en chipt gelukkig niet

[ Bericht 9% gewijzigd door xBubbles op 22-10-2012 01:09:31 ]
Believe you can, and you will.
pi_118275424
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:28 schreef xBubbles het volgende:
[ afbeelding ]

Maybelline Forever Strong- 05 Extreme Blackcurrent
NYC- 155 Gramercy Glitz O+

Eerste keer sinds tijden dat ik weer acrylnagels heb omdat mijn eigen nagels telkens afbraken, en onverzorgde nagels vind ik niks :')
Beetje geklungeld ook, al heel lang niet meer gelakt maar dit zit nu al een tijdje en chipt gelukkig niet
Heb je ze zelf gezet of laten doen?
pi_118287757
Orly - lunar eclipse + essence - circus confetti
It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:57:07 #86
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_118288076
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Heb je ze zelf gezet of laten doen?
Acryl heb ik laten zetten
Believe you can, and you will.
pi_118294260
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef xBubbles het volgende:

[..]

Acryl heb ik laten zetten
Sorry maar ik vind ze niet zo netjes gezet :o
pi_118294268
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef Crapbag het volgende:
Orly - lunar eclipse + essence - circus confetti
[ afbeelding ]
Mooi!!
  maandag 22 oktober 2012 @ 20:38:19 #89
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_118298387
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:24 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Sorry maar ik vind ze niet zo netjes gezet :o
Wat vind je er niet netjes aan dan
Believe you can, and you will.
pi_118298475
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef Crapbag het volgende:
Orly - lunar eclipse + essence - circus confetti
[ afbeelding ]
Mooi O+
pi_118298488
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:38 schreef xBubbles het volgende:

[..]

Wat vind je er niet netjes aan dan
Ze lijken een beetje erg boven op je nagel te liggen, en ze lopen nogal wijd uit.

Maar ik heb totaal geen verstand van acryl. Dit valt me gewoon op.
  maandag 22 oktober 2012 @ 20:41:47 #92
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_118298595
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze lijken een beetje erg boven op je nagel te liggen, en ze lopen nogal wijd uit.

Maar ik heb totaal geen verstand van acryl. Dit valt me gewoon op.
Kan kloppen, ik moet ze weer bij laten vullen enzeu, maar zo'n uitgroei vind ik ook lelijk om tegenaan te kijken
Believe you can, and you will.
pi_118298643
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:41 schreef xBubbles het volgende:

[..]

Kan kloppen, ik moet ze weer bij laten vullen enzeu, maar zo'n uitgroei vind ik ook lelijk om tegenaan te kijken
Bij nadere bestudering is dat het inderdaad! De 'onderkant' is een stuk dunner.
  maandag 22 oktober 2012 @ 20:45:04 #94
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_118298785
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Bij nadere bestudering is dat het inderdaad! De 'onderkant' is een stuk dunner.
:Y
Maar ik vind die uitgroei niet zo mooi, vandaar dat ik er meestal een lakje overheen gooi om dat een beetje te verbloem tot ik ze weer bij laat vullen :)
Believe you can, and you will.
pi_118298987
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:45 schreef xBubbles het volgende:

[..]

:Y
Maar ik vind die uitgroei niet zo mooi, vandaar dat ik er meestal een lakje overheen gooi om dat een beetje te verbloem tot ik ze weer bij laat vullen :)
1 van de redenen waarom ik ze nooit zou laten zetten. Te veel tijd, geld en onderhoud. Als ook maar 1 van de drie niet lukt, zit je er mooi mee :') :@
pi_118356456
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef Crapbag het volgende:
Orly - lunar eclipse + essence - circus confetti
[ afbeelding ]
Mooie nageeels! :D

Bij mij:



Waarom nou steeds.. :'( :'(
Ik word er zo moe van. -O-
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118356508
Zijn dat je echte nagels die je weer aan elkaar heb gelijmd? Geen idee dat dat kon!
  woensdag 24 oktober 2012 @ 07:54:40 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_118362729
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:38 schreef mootie het volgende:
Zijn dat je echte nagels die je weer aan elkaar heb gelijmd? Geen idee dat dat kon!
ja joh, er staat ergens een tutorial in de OP :Y
disclaimer
pi_118367940
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 07:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja joh, er staat ergens een tutorial in de OP :Y
Dank je!
  woensdag 24 oktober 2012 @ 19:40:07 #100
387549 LadydeBoer
You+Me=Trouble!
pi_118384854
Hallo Nagelmeiden,

Ik ben sinds van de week gestart met uv gel polish.
Dat zit tussen gel en nagellak in, en geeft een mooie versteviging aan de natuurlijke nagel.
Kan ook op acryl of gel nagels.

Hieronder een foto van de kleur die ik nu draag.

pi_118403952
Tijdje geleden dat ik hier nagels gepost heb, maar dit moest echt even :D


OPI You Only Live Twice met The Man With The Golden Gun O+
Net gescoord in Houston :)
pi_118403989
quote:
Oh wow :9~
pi_118403999
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef Crapbag het volgende:
Orly - lunar eclipse + essence - circus confetti
[ afbeelding ]
Prachtig! Mooie nagels ook :Y
  donderdag 25 oktober 2012 @ 07:21:30 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_118404892
Nice miss c!!!
disclaimer
pi_118407552
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 01:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier nagels gepost heb, maar dit moest echt even :D
[ afbeelding ]

OPI You Only Live Twice met The Man With The Golden Gun O+
Net gescoord in Houston :)
Ooooh ik moest een beetje kwijlen :9~
It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
pi_118407962
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:38 schreef mootie het volgende:
Zijn dat je echte nagels die je weer aan elkaar heb gelijmd? Geen idee dat dat kon!
Nee, dat is gewoon een scheur :(
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:53:07 #107
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_118408748
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 01:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier nagels gepost heb, maar dit moest echt even :D
[ afbeelding ]

OPI You Only Live Twice met The Man With The Golden Gun O+
Net gescoord in Houston :)
:9
pi_118415529
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 01:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier nagels gepost heb, maar dit moest echt even :D
[ afbeelding ]

OPI You Only Live Twice met The Man With The Golden Gun O+
Net gescoord in Houston :)
Wow, wat ontzettend tof. :9.
Ik heb vorige week de miniset van Skyfall gehaald, maar de gouden topcoat was niet verkrijgbaar.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_118415620
weet niet of ik deze al gepost had:
YVES SAINT LAURENT – BLEU MAJORELLE


en vandaag:
ILLAMASQUA – CHARISMA
pi_118416181
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
weet niet of ik deze al gepost had:
YVES SAINT LAURENT – BLEU MAJORELLE
[ afbeelding ]

en vandaag:
ILLAMASQUA – CHARISMA
[ afbeelding ]
Mooi allebei! O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_118427573
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 01:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier nagels gepost heb, maar dit moest echt even :D
[ afbeelding ]

OPI You Only Live Twice met The Man With The Golden Gun O+
Net gescoord in Houston :)
En bedankt, dat was de final push! Ik heb hem net besteld :)
pi_118427580


[ Bericht 100% gewijzigd door Michelangela op 25-10-2012 18:57:04 ]
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:22:34 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_118454691
Color Club - Cloud Nine (met de lamp aan zonder flits)

disclaimer
pi_118457725
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Color Club - Cloud Nine (met de lamp aan zonder flits)

[ afbeelding ]
:'(
pi_118460241
OPI Paris Couture for Sure
pi_118460258
China Glaze Watermelon Rind

  vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:10:36 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_118460353
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI Paris Couture for Sure
[ afbeelding ]
:9~
disclaimer
pi_118460370
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Color Club - Cloud Nine (met de lamp aan zonder flits)

[ afbeelding ]
trut ik wil ze ook :'( :') O+ :*
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:24:23 #119
238488 Crapbag
I love crap
pi_118460941
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI Paris Couture for Sure
[ afbeelding ]
Woah shiny! :9~

quote:
99s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Color Club - Cloud Nine (met de lamp aan zonder flits)

[ afbeelding ]
Ook mooi O+
It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:07:10 #120
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_118465026
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI Paris Couture for Sure
[ afbeelding ]
:9~
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:07:38 #121
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_118465040
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Color Club - Cloud Nine (met de lamp aan zonder flits)

[ afbeelding ]
Ze zijn zo mooi O+
pi_118466607
Kwam net bij de D.A. in Maarheeze 2 fantasy fire tegen. Ik heb ze allebei maar meegenomen, dus 1 extra voor een liefhebber.
pi_118467426
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 17:48 schreef mootie het volgende:
Kwam net bij de D.A. in Maarheeze 2 fantasy fire tegen. Ik heb ze allebei maar meegenomen, dus 1 extra voor een liefhebber.
Heeft de DA ze nu ook al... En ik kan ze nergens vinden :(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118467458
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heeft de DA ze nu ook al... En ik kan ze nergens vinden :(
Dan kun je mijn extra overnemen, als je wil natuurlijk. :Y

Ze zei dat ze net binnen waren gekomen, een rijtje van 4, stonden er dus nog maar 2.
pi_118467919
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan kun je mijn extra overnemen, als je wil natuurlijk. :Y

Ze zei dat ze net binnen waren gekomen, een rijtje van 4, stonden er dus nog maar 2.
Ik moet zo ff de stad in. Mocht ik ze daar niet meer zien stuur ik je even een PB oke? :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118467936
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik moet zo ff de stad in. Mocht ik ze daar niet meer zien stuur ik je even een PB oke? :)
Sure, als ik heel hard gooi moet het lakje bijna bij je aanlanden, Eindhoven toch? 8-)
pi_118474775
Hallon! Ik leef ook nog :D Hieronder gaafs van Pretty Serious Cosmetics!


BSOD O+


VT-100 *O*


Morning Java :9
pi_118475017
Vandaag voor de eerste keer mn nagels gelakt. Vergt nog wel wat oefening. :') Het valt me ook op dat jullie erg mooie nagelriemen hebben. Besteden jullie daar nou veel aandacht aan?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118476750
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Sure, als ik heel hard gooi moet het lakje bijna bij je aanlanden, Eindhoven toch? 8-)
Goed onthouden :)

Ik heb je een PB gestuurd :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118613956
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:17 schreef Fascination het volgende:
Vandaag voor de eerste keer mn nagels gelakt. Vergt nog wel wat oefening. :') Het valt me ook op dat jullie erg mooie nagelriemen hebben. Besteden jullie daar nou veel aandacht aan?
Nagelriemolie helpt echt heel veel. Elke dag/om de dagen even erop doen en inmasseren. Sowieso ook even met het bokkenpootje werken wanneer je nagelriemen echt vastzitten.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118650453
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:12 schreef afivi het volgende:
Hallon! Ik leef ook nog :D Hieronder gaafs van Pretty Serious Cosmetics!

[ afbeelding ]
BSOD O+

[ afbeelding ]
VT-100 *O*

[ afbeelding ]
Morning Java :9
Die blauwe! O+
pi_118678930
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:17 schreef Fascination het volgende:
Vandaag voor de eerste keer mn nagels gelakt. Vergt nog wel wat oefening. :') Het valt me ook op dat jullie erg mooie nagelriemen hebben. Besteden jullie daar nou veel aandacht aan?
Cuticle remover gebruiken en niet aan je nagelriemen gaan zitten met van die knippertjes enzo. Je hebt cuticle remover van verschillende merken, Nfu.Oh is een bekende maar bv Essence heeft er ook een :)
pi_118695859
En omdat ie zo mooi is, hier nog een (matige telefoon) foto:



OPI Russian Navy met The Man With The Golden Gun O+

Op de foto lijkt Russian Navy blauw maar in het echt is het een blauwe basis met een hele mooie paarse shimmer. Alleen de shimmer komt op de foto helaas niet terug.
  donderdag 1 november 2012 @ 09:05:23 #134
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118696026
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En omdat ie zo mooi is, hier nog een (matige telefoon) foto:

[ afbeelding ]

OPI Russian Navy met The Man With The Golden Gun O+

Op de foto lijkt Russian Navy blauw maar in het echt is het een blauwe basis met een hele mooie paarse shimmer. Alleen de shimmer komt op de foto helaas niet terug.
Sowieso Russian Navy O+

Net dat soort lakken, jij gaat dit weekend gewoon spioneren ipv werken :Y
吴 曼 迪
pi_118698315
Had deze nog liggen, een HEMA lakje eigen merk (Miss Helen), best mooi! Weet alleen even het kleurnummer niet :o

Gewoon normaal doen ja.
pi_118708482
Fantasy Fire! O+



En op m'n nagels :)

With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118712863
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:00 schreef Sokkepok het volgende:
Fantasy Fire! O+

[ afbeelding ]

En op m'n nagels :)

[ afbeelding ]
Op welke ondergrond vind je hem het mooist? Tot nu toe heb ik zwart en donkergroen geprobeert, en dan overheerst oranje heel erg. (ik ben niet zo van oranje)
pi_118713942
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Op welke ondergrond vind je hem het mooist? Tot nu toe heb ik zwart en donkergroen geprobeert, en dan overheerst oranje heel erg. (ik ben niet zo van oranje)
blauw natuurlijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_118714485
Of over paars :P



It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
pi_118719226
Ik heb 'm over paars gedaan :)
Over donkergrijs vind ik 'm ook mooi!
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118738326
Whoop whoop Fantasy Fire! O+
Ik heb hem nog in mijn untried-lade liggen maar het wordt tijd dat daar verandering in komt *O*
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:26:04 #142
238488 Crapbag
I love crap
pi_118741785
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:37 schreef afivi het volgende:
Whoop whoop Fantasy Fire! O+
Ik heb hem nog in mijn untried-lade liggen maar het wordt tijd dat daar verandering in komt *O*
Untried? Shame on you! :P :P
It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
pi_118769020
Tot over mijn oren ben ik op mijn nieuwste China Glaze lakje O+ O+ O+ wat een prachtig lakje!!




In het echt nog veel mooier! CG- Skyscraper
Gewoon normaal doen ja.
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:55:05 #144
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_118774087
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Tot over mijn oren ben ik op mijn nieuwste China Glaze lakje O+ O+ O+ wat een prachtig lakje!!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

In het echt nog veel mooier! CG- Skyscraper
Het lakje is echt supertof! :D

Ik vind alleen die grote ruimte tussen lak en nagelriemen niet zo mooi :@
pi_118776556
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Het lakje is echt supertof! :D

Ik vind alleen die grote ruimte tussen lak en nagelriemen niet zo mooi :@
Ik krijg het niet beter :@ work in progress
Gewoon normaal doen ja.
  zaterdag 3 november 2012 @ 16:22:20 #146
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_118776834
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik krijg het niet beter :@ work in progress
Wat ik altijd doe is vlak voor het lakken mijn nagelriemen even terugduwen met een bokkepootje. Dan lakken, waarbij ik het kwastje net iets verder van mijn nagelriemen zet en dan terugduw richting de nagelriem, dan krijg je al een mooi boogje onderin. Na de cleanup 'relaxeren' je nagelriemen vanzelf weer terug en dan wordt die ruimte tussen nagelriem en lak ook weer wat minder. Werkt goed :Y
pi_118777860
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Wat ik altijd doe is vlak voor het lakken mijn nagelriemen even terugduwen met een bokkepootje. Dan lakken, waarbij ik het kwastje net iets verder van mijn nagelriemen zet en dan terugduw richting de nagelriem, dan krijg je al een mooi boogje onderin. Na de cleanup 'relaxeren' je nagelriemen vanzelf weer terug en dan wordt die ruimte tussen nagelriem en lak ook weer wat minder. Werkt goed :Y
Ja, dat terugduwen met het bokkenpootje doe ik sowieso altijd :Y Ik heb dat filmpje bekeken die hierboven ergens staat en sindsdien probeer ik het op die manier. Volgende keer zal ik wat dichter bij de nagelriem proberen te lakken. Bedankt voor de tips in ieder geval! :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_118780685
Trouwens, ik zit mijn andere foto's terug te kijken en daar is het wel gewoon mooi :9 Ik weet niet wat ik gedaan heb dit keer. Haha!

Edit: Ik weet wel wat ik gedaan heb, ik heb vanaf de uitgroei van mijn acrylnagel gelakt :') lame. Ben ze nu aan het bijwerken :9

[ Bericht 34% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 03-11-2012 18:54:19 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_118784811
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:00 schreef Sokkepok het volgende:
Fantasy Fire! O+

[ afbeelding ]

En op m'n nagels :)

[ afbeelding ]
Ik heb zulke ringen en kettingen nu al verschillende keren voorbij zien komen. Zou ik mogen vragen hoe je die maakt, hoe dat heet en of je misschien goede webshops weet voor de materialen.
pi_118794199
Ik zag die lakringen vd week ineens bij kruidvat liggen :) alleen paste die alleen om mn pink :x
  zondag 4 november 2012 @ 00:57:38 #151
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_118795350
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 00:27 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik zag die lakringen vd week ineens bij kruidvat liggen :) alleen paste die alleen om mn pink :x
Ja, standaard ergernis inderdaad :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_118804867
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 20:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb zulke ringen en kettingen nu al verschillende keren voorbij zien komen. Zou ik mogen vragen hoe je die maakt, hoe dat heet en of je misschien goede webshops weet voor de materialen.
Ik heb ze zelf gemaakt (en spulletjes gekocht) volgens deze how to http://www.rebeccalikesna(...)welery-tutorial.html :)
pi_118825412
Bij die ringen die ze bij de Kruidvat hebben, zitten er 3 maten in het setje. Heb je alle drie de ringen gepast, of toevallig alleen de kleinste? :P

En ik haal m'n spulletjes allemaal van Ebay af, lekker goedkoop :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118825996
ze leken alle 3 dezelfde maat te hebben eigenlijk :{ heb er gewoon 1 gepast, en ging er eigenlijk meteen vanuit dat het voor kinderen was ofzo :')
pi_118830449
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:42 schreef deadly_kiss het volgende:
ze leken alle 3 dezelfde maat te hebben eigenlijk :{ heb er gewoon 1 gepast, en ging er eigenlijk meteen vanuit dat het voor kinderen was ofzo :')
Oh dan moet je de rest ook even passen want het zijn idd 3 maatjes :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118831084
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:00 schreef Sokkepok het volgende:
Fantasy Fire! O+

[ afbeelding ]

En op m'n nagels :)

[ afbeelding ]
Waaaaar haal je dit? O+

Edit: nevermind. Google is my friend
#TeamMiley
pi_118842109
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:33 schreef Sokkepok het volgende:
Bij die ringen die ze bij de Kruidvat hebben, zitten er 3 maten in het setje. Heb je alle drie de ringen gepast, of toevallig alleen de kleinste? :P

En ik haal m'n spulletjes allemaal van Ebay af, lekker goedkoop :)
Lekker handig, heb je er 2 van de 3 die niet passen _O-
pi_118857009
Allemaal mooi gelakte nagels op de vorige pagina ^O^

Ik wilde ook weer eens lakken....maar ik vond het nodig om met een keramisch mes flink diep in mijn vinger te snijden. Nu kan ik er niet meer bij :+ :')
  maandag 5 november 2012 @ 18:08:41 #159
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_118857134
OPI DS Extravagance O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_118857147
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OPI DS Extravagance O+
[ afbeelding ]
Ohwwwww, die is erg tof. Wil ik ook O+
  maandag 5 november 2012 @ 18:09:40 #161
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_118857165
Kopen dan *O* Dit is een van de lakken waar ik steeds weer naar grijp, zo mooi O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_118857189
Inderdaad 1 van de allermooiste lakken wel O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_118857307
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kopen dan *O* Dit is een van de lakken waar ik steeds weer naar grijp, zo mooi O+
Ga ik doen.....als de eindejaarsuitkering komt :Y

En je hebt een leuke blog
  maandag 5 november 2012 @ 18:25:19 #164
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118857794
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OPI DS Extravagance O+
[ afbeelding ]
Jaaaaa O+
吴 曼 迪
pi_118882232
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OPI DS Extravagance O+
[ afbeelding ]
Extravagance O+ Blijft een favo! Orly Miss Conduct is ook zo'n mooie, die's wat lichter en rozer naast Extravagance.
  donderdag 8 november 2012 @ 11:30:52 #166
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_118972017
Ozotic 534 met bijpassende ring :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 8 november 2012 @ 11:36:11 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_118972217
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ozotic 534 met bijpassende ring :)
[ afbeelding ]
Like.
disclaimer
pi_118972670
OPI - Dating a Royal:
met flits

zonder flits


A-England Camelot


Nubar - Indigo Illusion


En nog wat video's gemaakt:
Glitters aanbrengen:

Bakpapier Nailart:

The man with the golden gun:
pi_118972682
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ozotic 534 met bijpassende ring :)
[ afbeelding ]
OMFG :9~
pi_118972714
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:12 schreef afivi het volgende:
Hallon! Ik leef ook nog :D Hieronder gaafs van Pretty Serious Cosmetics!

[ afbeelding ]
BSOD O+

[ afbeelding ]
VT-100 *O*

[ afbeelding ]
Morning Java :9
Ik vind ze alle 3 heel tof :D
pi_118972727
ermahgerd die Indigo Illusion! :9~
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 8 november 2012 @ 17:56:01 #172
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_118986160
Die indigo illusion is echt :9~
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:15:50 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_119010014
Droge handen met W7 Lava Flow

disclaimer
pi_119011844
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ozotic 534 met bijpassende ring :)
[ afbeelding ]
Jaa, eindelijk eens ringen van andere mensen zien! :D
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI - Dating a Royal:
met flits
[ afbeelding ]
zonder flits
[ afbeelding ]

A-England Camelot
[ afbeelding ]

Nubar - Indigo Illusion
[ afbeelding ]

En nog wat video's gemaakt:
Glitters aanbrengen:

Bakpapier Nailart:

The man with the golden gun:
Hoe krijg jij je topcoat mooi over je studs? Ik krijg dan altijd lelijke bubbels :(
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Droge handen met W7 Lava Flow

[ afbeelding ]
:D
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_119012204
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:07 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Jaa, eindelijk eens ringen van andere mensen zien! :D

[..]

Hoe krijg jij je topcoat mooi over je studs? Ik krijg dan altijd lelijke bubbels :(

[..]

:D
Geen last van? Ik breng hem gewoon aan zoals bij normale lakjes :Y
pi_119012463
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Geen last van? Ik breng hem gewoon aan zoals bij normale lakjes :Y
Oh, oke :P Misschien is m'n topcoat gewoon wat te dik.
Hier even een bom foto's van mijn kant:

W7 - Blue Tini (kleur is IRL zoooo veel mooier!)



Hema - ik weet het nummer niet. Dekt iig in 1 laag :)



Hema - ook dit nummer weer ik niet, deze is licht holographisch.



Essence - In The Jungle met Essence - Edward



En Essence - I Love Bad Boys met Essence - Mrs and Mr Glitter

With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_119050519
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:26 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Oh, oke :P Misschien is m'n topcoat gewoon wat te dik.
Hier even een bom foto's van mijn kant:

W7 - Blue Tini (kleur is IRL zoooo veel mooier!)

[ afbeelding ]

Hema - ik weet het nummer niet. Dekt iig in 1 laag :)

[ afbeelding ]

Hema - ook dit nummer weer ik niet, deze is licht holographisch.

[ afbeelding ]

Essence - In The Jungle met Essence - Edward

[ afbeelding ]

En Essence - I Love Bad Boys met Essence - Mrs and Mr Glitter

[ afbeelding ]
Ooooh die eerste O+
Andere kleurtjes zijn ook leuk (wist niet dat hema holo's heeft, of is 't al een oude?) maar die eerste wil ik ook hebben :P
It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
  zaterdag 10 november 2012 @ 15:50:20 #178
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_119055193

Nagels bij laten werken vandaag, dus nagelriemen beetje ruw en niet zo geweldig
Believe you can, and you will.
pi_119055436
Wat een lange nagels heb je zo! Wel jammer dat ze zo rond zijn..

Mijn nagels nu, OPI - Yodel me on my cell en CG - Skyscraper
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:03:38 #180
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_119055527
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:59 schreef Dragonberry het volgende:
Wat een lange nagels heb je zo! Wel jammer dat ze zo rond zijn..

Mijn nagels nu, OPI - Yodel me on my cell en CG - Skyscraper
[ afbeelding ]
Mooi!
Was even een uitprobeersel, dat ronde..normaal heb ik ze wat hoekiger, maar voor een keertje is dit ook wel leuk :)
Believe you can, and you will.
pi_119060561
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:36 schreef Crapbag het volgende:

[..]

Ooooh die eerste O+
Andere kleurtjes zijn ook leuk (wist niet dat hema holo's heeft, of is 't al een oude?) maar die eerste wil ik ook hebben :P
Nee, dat is juist een hele nieuwe! :D Ik geloofde m'n ogen bijna niet, toen ik daar een holografische vond :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_119066587
Wat fijn dat er weer zoveel mooie nagels worden gepost! ^O^

Essence Free Hugs (dieper van kleur irl) met JENsations Rainbow Sparkles O+


Zoya Shivon met plate BM-314 en CG 2030
pi_119066836
@Sokkepok, allemaal leuk! Die eerste blauwe is echt :9~ En een holo van Hema, whut? :o

@xBubbles, ik vind dat ronde wel mooi eigenlijk! Stiekem zou ik m'n eigen nagels ook wel een keer rond willen vijlen, maar ik ben dan weer bang dat het niet staat. 8)7

@Dragonberry, supermooi!
pi_119070246
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:50 schreef xBubbles het volgende:
[ afbeelding ]
Nagels bij laten werken vandaag, dus nagelriemen beetje ruw en niet zo geweldig
Vind het witte iets te ver naar voren zitten, of dat lijkt iig zo. Verder wel mooi.

Ben op dit moment overigens jaloers op iedereens nagels, mijne zijn behoorlijk verneukt sinds mijn acryl nagels eraf zijn. :')
  zondag 11 november 2012 @ 02:37:37 #185
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_119076276
@AmyGrace: Dankjewel! Jouw nagels zijn echt prachtig zo :D
Believe you can, and you will.
pi_119116753
Kan iemand mij ook alweer vertellen hoe dat spul heet, wat je bij Douglas kan kopen, waarmee je je nagellak weer wat vloeibaarder maakt? Hoe duur is het ongeveer? :)
pi_119116883
Mavala Thinner, kost ¤8,00
Gewoon normaal doen ja.
pi_119117100
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Mavala Thinner, kost ¤8,00
Tnq!
  maandag 12 november 2012 @ 11:31:20 #189
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_119118425

Misa - Phazers on Stunning uit de swapkoffert. Ik ben er zo blij mee O+

AmyGrace die eerste O+
en die holo van de Hema whut? Nu moet ik ook naar Hema :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_119136313
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:26 schreef AmyGrace het volgende:
Wat fijn dat er weer zoveel mooie nagels worden gepost! ^O^

Essence Free Hugs (dieper van kleur irl) met JENsations Rainbow Sparkles O+
[ afbeelding ]

Zoya Shivon met plate BM-314 en CG 2030
[ afbeelding ]
Haha, door jou heb ik Free Hugs gekocht :P De perfecte bubblegumroze vind ik ^^
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_119136477
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:23 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Haha, door jou heb ik Free Hugs gekocht :P De perfecte bubblegumroze vind ik ^^
Heb hem ook echt mijn nummer 1 wat roze lakjes betreft!
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:53:17 #192
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_119155651
Wow die hema lakjes ook :D das weer een uitprobeertip :o!
Zag wel bij onze hema (utrecht) dat die helemaal verbouwd/vernieuwd is.. leuk leuk.
Verder zijn mijn nagels al weken drama, al weken niet gelakt, nagelriemen helemaal naar de klote, echt zodra we richting winter gaan (1e vorst al gehad) dan is het oorlog :')
Vanmiddag maar weer eens oldskool amandelolie halen en elke dag weer smeren, want andere smeersel werken niet lijkt het.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_119197709
Voor wie het wil weten: nu bij Etos nagelproducten 2+2 gratis :)

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Misa - Phazers on Stunning uit de swapkoffert. Ik ben er zo blij mee O+

AmyGrace die eerste O+
en die holo van de Hema whut? Nu moet ik ook naar Hema :D
Wat een mooi kleurtje! En wat een mooie nagels O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:26 schreef AmyGrace het volgende:
Wat fijn dat er weer zoveel mooie nagels worden gepost! ^O^

Essence Free Hugs (dieper van kleur irl) met JENsations Rainbow Sparkles O+
[ afbeelding ]

Zoya Shivon met plate BM-314 en CG 2030
[ afbeelding ]
Gorgeous!
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:59 schreef Dragonberry het volgende:
Wat een lange nagels heb je zo! Wel jammer dat ze zo rond zijn..

Mijn nagels nu, OPI - Yodel me on my cell en CG - Skyscraper
[ afbeelding ]
Leuke combi! Moet ik toch nog steeds eens proberen, van die glitter tips :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:50 schreef xBubbles het volgende:
[ afbeelding ]
Nagels bij laten werken vandaag, dus nagelriemen beetje ruw en niet zo geweldig
Ik vind ze eerlijk gezegd echt niet mooi... :@ Ik houd persoonlijk niet van dat ronde, en het is jammer dat het witte al zo ver is uitgegroeid.. Maar ze zijn volgens mij wel mooi dun gezet :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:26 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Oh, oke :P Misschien is m'n topcoat gewoon wat te dik.
Hier even een bom foto's van mijn kant:

W7 - Blue Tini (kleur is IRL zoooo veel mooier!)

[ afbeelding ]

Hema - ik weet het nummer niet. Dekt iig in 1 laag :)

[ afbeelding ]

Hema - ook dit nummer weer ik niet, deze is licht holographisch.

[ afbeelding ]

Essence - In The Jungle met Essence - Edward

[ afbeelding ]

En Essence - I Love Bad Boys met Essence - Mrs and Mr Glitter

[ afbeelding ]
Leuk leuk leuk! En nu moet ik toch eens naar de Hema voor die roze holo, vind em erg mooi :P
  woensdag 14 november 2012 @ 14:02:12 #194
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_119199734
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 12:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Voor wie het wil weten: nu bij Etos nagelproducten 2+2 gratis :)

[..]
Ik vind ze eerlijk gezegd echt niet mooi... :@ Ik houd persoonlijk niet van dat ronde, en het is jammer dat het witte al zo ver is uitgegroeid.. Maar ze zijn volgens mij wel mooi dun gezet :Y
Ieder z'n mening.
Ik moet er mee lopen, en ik vind het wel mooi :)
Believe you can, and you will.
pi_119199741
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:02 schreef xBubbles het volgende:

[..]

Ieder z'n mening.
Ik moet er mee lopen, en ik vind het wel mooi :)
Dan is het goed toch :D
  donderdag 15 november 2012 @ 16:42:53 #196
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_119243351
Ik heb ook free hugs gekocht door AmyGrace _O-
En toen was ik bij Hema voor die holo en toen zag ik deze O+ en die moest ik ook hebben O+

I`m not weird. I`m limited edition.
pi_119262347
Bedankt voor de reacties! :* Allemaal aan de Free Hugs dus.. _O-

@De_Taartjesfee, mooie kleurtjes! Vooral die rode van Hema is :9~
pi_119267340
Ik heb laatst Lemonny Flutter aangeschaft, maar ik vind het helemaal niet lekker. Ik houd niet van de geur enzo. ;(
Ik heb alleen van het dekseltje een beetje afgehaald dus het hele potje is nog intact. Iemand die hem van me over zou willen nemen, zonder verzendkosten?
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:07:33 #199
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_119267691
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb laatst Lemonny Flutter aangeschaft, maar ik vind het helemaal niet lekker. Ik houd niet van de geur enzo. ;(
Ik heb alleen van het dekseltje een beetje afgehaald dus het hele potje is nog intact. Iemand die hem van me over zou willen nemen, zonder verzendkosten?
Ik vind de geur ook absoluut niet lekker, daarom smeer ik mijn handen altijd eerst in met een handcreme die wel lekker ruikt en gebruik ik de lemony flutter alleen een klein beetje op mijn nagelriemen. Dan werkt het alsnog prima maar ruik je het niet meer zo :P
pi_119267836
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik vind de geur ook absoluut niet lekker, daarom smeer ik mijn handen altijd eerst in met een handcreme die wel lekker ruikt en gebruik ik de lemony flutter alleen een klein beetje op mijn nagelriemen. Dan werkt het alsnog prima maar ruik je het niet meer zo :P
Ohja. Maarja vind ik zo'n gedoe. Heb liever m'n reguliere nagelriemspul eigenlijk, haha! Ik vind 'm wel erg vet ook trouwens. Dus als iemand 'm van me over wil nemen, gaarne!
Gewoon normaal doen ja.
pi_119270250
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ohja. Maarja vind ik zo'n gedoe. Heb liever m'n reguliere nagelriemspul eigenlijk, haha! Ik vind 'm wel erg vet ook trouwens. Dus als iemand 'm van me over wil nemen, gaarne!
Ik vind hem heerlijk, maar ik kan je helaas niet helpen. Ik doe nog zeker een eeuw met mijn potje :')
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:36:10 #202
238488 Crapbag
I love crap
pi_119282360
@de_taartjesfee: mooie kleuren en mooie nagels!
@AmyGrace: oeh die bubbelgumroze O+

Holo's van Zoya: Blaze en op ringvinger Aurora. Kreeg 'm alleen niet zo goed op de foto, in het echt zijn ze heul veel mooier (vooral Blaze) :Y
It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
pi_119315212
Vandaag mijn eerste OPI gekocht. Een hele mooie paarse. Ik zal morgen eens kijken of ik n mooie foto kan posten! Ben erg benieuwd iig!
  zaterdag 17 november 2012 @ 16:43:18 #204
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119315433
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:36 schreef 86jmt het volgende:
Vandaag mijn eerste OPI gekocht. Een hele mooie paarse. Ik zal morgen eens kijken of ik n mooie foto kan posten! Ben erg benieuwd iig!
Welke paarse :)?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_119337162


Even mijn testje delen met jullie. Kiko 399 (holo O+ ) met W.I.C by herome, Marseille 168
#TeamMiley
  zondag 18 november 2012 @ 23:04:54 #206
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_119367783
Ik heb een mening over vrouwennagels. Dat vindt mijn vriendin raar. Mogen mannen geen mening over vrouwennagels hebben?
pi_119368124
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef twi het volgende:
Ik heb een mening over vrouwennagels. Dat vindt mijn vriendin raar. Mogen mannen geen mening over vrouwennagels hebben?
Een mening hebben mag, of een ander het er mee eens is is een tweede.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_119370727
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef twi het volgende:
Ik heb een mening over vrouwennagels. Dat vindt mijn vriendin raar. Mogen mannen geen mening over vrouwennagels hebben?
Zou je die mening ook met ons willen delen? :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_119370787
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:36 schreef Crapbag het volgende:
@de_taartjesfee: mooie kleuren en mooie nagels!
@AmyGrace: oeh die bubbelgumroze O+

Holo's van Zoya: Blaze en op ringvinger Aurora. Kreeg 'm alleen niet zo goed op de foto, in het echt zijn ze heul veel mooier (vooral Blaze) :Y
[ afbeelding ]
Mooie nagelriemen. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119379245
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef twi het volgende:
Ik heb een mening over vrouwennagels. Dat vindt mijn vriendin raar. Mogen mannen geen mening over vrouwennagels hebben?
Tuurlijk mag dat :D Mijn man heeft ook een mening: "Ik geef er helemaal niks om".
Vind ik ook een prima mening trouwens O-) *)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 19 november 2012 @ 15:47:41 #211
159909 -Peach
Prunus persica
pi_119386943
Vandaag Opi Yodel me on my cell en Germanicure gekocht bij Douglas in Eindhoven (net vandaag neergezet) O+
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  maandag 19 november 2012 @ 15:57:18 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_119387350
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:47 schreef -Peach het volgende:
Vandaag Opi Yodel me on my cell en Germanicure gekocht bij Douglas in Eindhoven (net vandaag neergezet) O+
Ja, hebben ze daar nu OPI? Welke, die in de Heuvel of die naast de C&A?
disclaimer
pi_119387488
Oh vertel!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_119391101
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Welke paarse :)?

Geen idee hoe die heet of welk nummer, zie t niet staan op het flesje. Moet zeggen, het lakt goed, droogt snel en mooi maar slijt aan de nageltoppen net zo hard als cheapass nagellak.
  maandag 19 november 2012 @ 17:22:59 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_119391336
staat op de bodem :')
disclaimer
pi_119391431
Douglas Amsterdam heeft nu ook OPI!
pi_119391735
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef 86jmt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geen idee hoe die heet of welk nummer, zie t niet staan op het flesje. Moet zeggen, het lakt goed, droogt snel en mooi maar slijt aan de nageltoppen net zo hard als cheapass nagellak.
lijkt wel beetje op diva of geneva zo :)
  maandag 19 november 2012 @ 18:06:59 #218
159909 -Peach
Prunus persica
pi_119393061
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, hebben ze daar nu OPI? Welke, die in de Heuvel of die naast de C&A?
Yep, die naast de C&A. De verkoopster was helemaal hyper :')
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  maandag 19 november 2012 @ 19:21:04 #219
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_119396521
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 00:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Zou je die mening ook met ons willen delen? :D
Gewoon een mening qua smaak. Posts van dit topic doorgaan, wel/niet mooi zeggen. Dat was raar, blijkbaar :')
pi_119399093
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef twi het volgende:

[..]

Gewoon een mening qua smaak. Posts van dit topic doorgaan, wel/niet mooi zeggen. Dat was raar, blijkbaar :')
Oh zo. Haha. Nou, ik vind dat niet raar, alhoewel ik gek op zou kijken wanneer mijn vriend dat zou doen :D
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 19 november 2012 @ 20:19:42 #221
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119400194
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef 86jmt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geen idee hoe die heet of welk nummer, zie t niet staan op het flesje. Moet zeggen, het lakt goed, droogt snel en mooi maar slijt aan de nageltoppen net zo hard als cheapass nagellak.
Mooi :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_119401302
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef twi het volgende:

[..]

Gewoon een mening qua smaak. Posts van dit topic doorgaan, wel/niet mooi zeggen. Dat was raar, blijkbaar :')
_O_

Ik krijg hier al geen reacties op mijn nagels, laat staan van vriendlief. :')
#TeamMiley
pi_119403467
Ik vind het juist altijd leuk als mannen reactie geven of een kleur mooi is of niet :Y Ik heb ook veel vrienden die mijn blog bekijken, dan kom ik langs ofzo en dan hoor ik oh die en die kleuren waren zo vet! Dat is juist leuk :D
  maandag 19 november 2012 @ 21:24:27 #224
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119403999
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:42 schreef arachide. het volgende:

[..]

_O_

Ik krijg hier al geen reacties op mijn nagels, laat staan van vriendlief. :')
:').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_119418390
quote:
17s.gif Op maandag 19 november 2012 20:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Mooi :).
Tnx :)

Haha, die vent van mij zou het ook allemaal een zorg zijn. Heb hem iig al zover dat hij commentaar kan geven op mijn kleding en schoenen. Is ook wel genoeg eigenlijk ...
  dinsdag 20 november 2012 @ 11:04:06 #226
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_119418872
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef twi het volgende:

[..]

Gewoon een mening qua smaak. Posts van dit topic doorgaan, wel/niet mooi zeggen. Dat was raar, blijkbaar :')
Mijn man heeft ook een mening over mijn nagellak hoor :Y
Meestal is het 'oh mooi!' of 'ga je die nog een keer ruilen...? :@ '
:P
pi_119492697
Mocht iemand nog een Fantasy Fire willen, ik heb er nog 1 staan.
pi_119493797
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 02:30 schreef mootie het volgende:
Mocht iemand nog een Fantasy Fire willen, ik heb er nog 1 staan.
Voor hoeveel?
Gewoon normaal doen ja.
pi_119500558
Hey Dames, zouden jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een nieuwe topcoat nodig. Seche vite, geeft te veel crimping, en mijn opi vind ik een beetje dof, en is bijna op. Momenteel ben ik arm, dus even geen overzeese bestellingen voor mij, want dan ga ik er veels te hard naast falen.

Kunnen jullie een goede topcoat aanraden, die gewoon bij de drogist te halen is?
pi_119500699
Ik persoonlijk vind de Topcoat van Trind erg goed, geeft een mooie glans en trekt de nagellak niet mee.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119501542
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef Lizzebeest het volgende:
Hey Dames, zouden jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een nieuwe topcoat nodig. Seche vite, geeft te veel crimping, en mijn opi vind ik een beetje dof, en is bijna op. Momenteel ben ik arm, dus even geen overzeese bestellingen voor mij, want dan ga ik er veels te hard naast falen.

Kunnen jullie een goede topcoat aanraden, die gewoon bij de drogist te halen is?
Als je sneldrogend wil, kan ik Revlon Quick Dry en Sally Hansen InstaDry aanraden, allebei voor ongeveer een tientje te koop. Revlon is niet overal verkrijgbaar, maar die van Sally Hansen wel bij Douglas en wat grotere Kruidvatten.

Als het echt budget moet zijn, heb ik goede verhalen gehoord over de Essence Better Than Gel Nails Top Sealer, droogt ook redelijk snel en is super goedkoop (bij Kruidvat).
pi_119502989
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Voor hoeveel?
Het is gewoon een nieuw flesje, ik zag er nog 2 staan bij de drogist ;)

5, 07
pi_119503061
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 14:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is gewoon een nieuw flesje, ik zag er nog 2 staan bij de drogist ;)

5, 07
Zo bedoelde ik het niet, ik wilde gewoon weten wat de prijs is :)
Gewoon normaal doen ja.
pi_119503093
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 14:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet, ik wilde gewoon weten wat de prijs is :)
Ah ok
pi_119503905
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Als je sneldrogend wil, kan ik Revlon Quick Dry en Sally Hansen InstaDry aanraden, allebei voor ongeveer een tientje te koop. Revlon is niet overal verkrijgbaar, maar die van Sally Hansen wel bij Douglas en wat grotere Kruidvatten.

Als het echt budget moet zijn, heb ik goede verhalen gehoord over de Essence Better Than Gel Nails Top Sealer, droogt ook redelijk snel en is super goedkoop (bij Kruidvat).
Bedankt, zal vanavond even kijken bij de kruidvat, wat ze hebben.
pi_119512400
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Als het echt budget moet zijn, heb ik goede verhalen gehoord over de Essence Better Than Gel Nails Top Sealer, droogt ook redelijk snel en is super goedkoop (bij Kruidvat).
Deze gebruik ik nu een paar maanden en hij is gewoon echt heel erg goed! Droogt heel erg snel, geeft erg mooi resultaat en chipt niet. Vind 'm echt de beste topcoat die ik tot nu toe gebruikt heb (en heb er al heel wat gehad). Oh ja en hij kost echt geen drol (geloof 1,89)
It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
pi_119553220
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:25 schreef Crapbag het volgende:

[..]

Deze gebruik ik nu een paar maanden en hij is gewoon echt heel erg goed! Droogt heel erg snel, geeft erg mooi resultaat en chipt niet. Vind 'm echt de beste topcoat die ik tot nu toe gebruikt heb (en heb er al heel wat gehad). Oh ja en hij kost echt geen drol (geloof 1,89)
Dat hoor ik dus van iedereen. Die topcoat haat mij. ;( Als ik hem gebruik, standaard dezelfde dag nog chips.
pi_119553393
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat hoor ik dus van iedereen. Die topcoat haat mij. ;( Als ik hem gebruik, standaard dezelfde dag nog chips.
hier nog zo 1 ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 23 november 2012 @ 21:29:12 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_119554275
Chippen heeft meer te maken met hoe je je handen en nagels gebruikt dan met de lak die je er op smeert :P
disclaimer
  vrijdag 23 november 2012 @ 21:34:09 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119554544
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
Chippen heeft meer te maken met hoe je je handen en nagels gebruikt dan met de lak die je er op smeert :P
En hoe flexibel je nagels zijn. Overflexibel chipt snel, heel harde nagels ook.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_119557390
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
Chippen heeft meer te maken met hoe je je handen en nagels gebruikt dan met de lak die je er op smeert :P
Ja, maar bij deze topcoat heb ik binnen een dag chips. Bij elke andere topcoat die ik heb geprobeerd duurt het iig 2 dagen. Dus blijkbaar heeft de lak die je er op smeert echt wel invloed. Net zoals Essie, die blijft bij mij standaard langer zitten dan veel andere merken.
pi_119566631
Voor degene die het nog niet wisten, fantasy fire is in Nederland te koop! Bij de Etos, 5.07
#TeamMiley
  zaterdag 24 november 2012 @ 10:49:43 #243
159909 -Peach
Prunus persica
pi_119566891
Raar, al die verschillende prijzen!

[ Bericht 94% gewijzigd door -Peach op 26-11-2012 09:58:33 ]
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_119610271
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:34 schreef arachide. het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten, fantasy fire is in Nederland te koop! Bij de Etos, 5.07
Wat ik nou zo raar vind, in Almere kost FF 6,99 en ik heb 'm in Amsterdam inderdaad voor 5,07 gekocht. :{
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_119610294
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:56 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Wat ik nou zo raar vind, in Almere kost FF 6,99 en ik heb 'm in Amsterdam inderdaad voor 5,07 gekocht. :{
ik heb hem ook voor 5,07 gekocht idd!
  maandag 26 november 2012 @ 09:48:05 #246
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_119630119
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik heb hem ook voor 5,07 gekocht idd!
Ik ook :Y
  maandag 26 november 2012 @ 09:49:33 #247
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_119630143
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja, maar bij deze topcoat heb ik binnen een dag chips. Bij elke andere topcoat die ik heb geprobeerd duurt het iig 2 dagen. Dus blijkbaar heeft de lak die je er op smeert echt wel invloed. Net zoals Essie, die blijft bij mij standaard langer zitten dan veel andere merken.
Bij mij scheelt het ook heel erg welke lak en topcoat ik gebruik :Y
En Essie blijft bij mij juist standaard minder goed zitten ;( OPI zit wel lekker lang gelukkig O+
  maandag 26 november 2012 @ 18:49:25 #248
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_119646827
Acrylnagels zijn eraf...wat zijn m'n nagels eraan toe zeg, heb ze nu helemaal kort en sommige zijn echt ongelijk..nooit meer dus :(
Believe you can, and you will.
pi_119647057
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:49 schreef xBubbles het volgende:
Acrylnagels zijn eraf...wat zijn m'n nagels eraan toe zeg, heb ze nu helemaal kort en sommige zijn echt ongelijk..nooit meer dus :(
Je had ze toch nog niet zo lang? Flink smeren die nagels en kort houden tot ze weer steviger zijn. Dit om inscheuren te voorkomen. (Gebeurde gij mij altijd als ik m'n te dunne nagels te lang liet worden :)
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 26 november 2012 @ 18:56:08 #250
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_119647131
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 18:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je had ze toch nog niet zo lang? Flink smeren die nagels en kort houden tot ze weer steviger zijn. Dit om inscheuren te voorkomen. (Gebeurde gij mij altijd als ik m'n te dunne nagels te lang liet worden :)
Ik heb sinds eind september/begin oktober acrylnagels, maar telkens andere :)
Heb ze nu inderdaad kort, gebruik regelmatig nagelriemolie en smeer ze vaak in ja
Believe you can, and you will.
pi_119647221
Nou verzorg ze maar goed. Kan even duren voor ze weer goed zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 26 november 2012 @ 19:02:30 #252
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_119647387
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou verzorg ze maar goed. Kan even duren voor ze weer goed zijn.
Ga ik absoluut doen :Y
Believe you can, and you will.
  maandag 26 november 2012 @ 20:07:33 #253
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_119650125
Max Factor is nu 2e halve prijs bij Etos, 2 potjes Fantasy Fire gescoord voor 7 nog wat :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 26 november 2012 @ 21:14:35 #254
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_119653713
Helluh! Ik leef nog, en lak ook nog mijn nageltjes. :*
Wat een hoop mooie nagels zie ik weer voorbij komen. Echt allemaal super mooi gedaan!
Hier een kleine update van 'mijn' nagels:
Boos vogeltje

Taped caviar

Visgraad vlecht
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  maandag 26 november 2012 @ 22:22:30 #255
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_119657234
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 21:14 schreef Miss_V het volgende:
Helluh! Ik leef nog, en lak ook nog mijn nageltjes. :*
Wat een hoop mooie nagels zie ik weer voorbij komen. Echt allemaal super mooi gedaan!
Hier een kleine update van 'mijn' nagels:
Boos vogeltje
[ afbeelding ]
Taped caviar
[ afbeelding ]
Visgraad vlecht
[ afbeelding ]
Leuk :Y
Believe you can, and you will.
pi_119662045
@Miss_V, ik vind dat getapete heel mooi!

Hier ook met tape bezig geweest:

Gebruikte lakjes: a england Beauty Never Fails & a england Holy Grail (nieuwe versie)
  dinsdag 27 november 2012 @ 07:51:53 #257
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_119664553
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:22 schreef xBubbles het volgende:

[..]

Leuk :Y
Dankjewel! :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:04 schreef AmyGrace het volgende:
@Miss_V, ik vind dat getapete heel mooi!

Hier ook met tape bezig geweest:
[ afbeelding ]
Gebruikte lakjes: a england Beauty Never Fails & a england Holy Grail (nieuwe versie)
Ik vind die van jou nog mooier! O+ Maar super bedankt hoor Amy! :o
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_119665044
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:56 schreef xBubbles het volgende:

[..]

Ik heb sinds eind september/begin oktober acrylnagels, maar telkens andere :)
Heb ze nu inderdaad kort, gebruik regelmatig nagelriemolie en smeer ze vaak in ja
Hoe bedoel je 'telkens andere' :o
Gewoon normaal doen ja.
pi_119665153
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 21:14 schreef Miss_V het volgende:
Helluh! Ik leef nog, en lak ook nog mijn nageltjes. :*
Wat een hoop mooie nagels zie ik weer voorbij komen. Echt allemaal super mooi gedaan!
Hier een kleine update van 'mijn' nagels:
Boos vogeltje
[ afbeelding ]
Taped caviar
[ afbeelding ]
Visgraad vlecht
[ afbeelding ]
Oehhhh die taped caviar ga ik ook eens proberen O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:04 schreef AmyGrace het volgende:
@Miss_V, ik vind dat getapete heel mooi!

Hier ook met tape bezig geweest:
[ afbeelding ]
Gebruikte lakjes: a england Beauty Never Fails & a england Holy Grail (nieuwe versie)
:9~ Kwijlerdekwijlkwijl
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 27 november 2012 @ 11:24:09 #260
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_119668087
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:03 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Oehhhh die taped caviar ga ik ook eens proberen O+

[..]

:9~ Kwijlerdekwijlkwijl
oh wat leuk! Ik ben benieuwd! :s)
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  dinsdag 27 november 2012 @ 14:24:54 #261
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_119673140
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 'telkens andere' :o
Oh haha, dat kwam een beetje raar over. Ik bedoelde dat ik iedere 3/4 weken een ander kleurtje had
Believe you can, and you will.
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:14:09 #262
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_119674700
Bling bling krantje

Gebruikt lakje: Scence spirit of the Grisongo
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_119676464
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:14 schreef Miss_V het volgende:
Bling bling krantje
[ afbeelding ]
Gebruikt lakje: Scence spirit of the Grisongo
My god, die is vet! :D
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:57:17 #264
238488 Crapbag
I love crap
pi_119680266
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:14 schreef Miss_V het volgende:
Bling bling krantje
[ afbeelding ]
Gebruikt lakje: Scence spirit of the Grisongo
Ooh pretty!
It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
  dinsdag 27 november 2012 @ 19:14:42 #265
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_119682943
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

My god, die is vet! :D
Dankjewel!

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:57 schreef Crapbag het volgende:

[..]

Ooh pretty!
Dankje Crapbag
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_119683500
Ahhh AmyGrace, jouw blog volg ik al via Bloglovin. O+ Zou willen dat ik wat meer met mijn nageltjes kon doen, sta jammer genoeg 5 dagen per week op de werkvloer bij een plek waar je niks op je nagels mag hebben ivm hygiëne. Maar als iemand te lange nagels heeft hoor je niks, en de managers lopen ook gewoon rond met slechte gelakte nagels. :')
pi_119695106
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:14 schreef Miss_V het volgende:
Bling bling krantje
[ afbeelding ]
Gebruikt lakje: Scence spirit of the Grisongo
Kan dat lakje nergens vinden. Van welk merk is t?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 28 november 2012 @ 19:49:13 #268
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_119723135
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kan dat lakje nergens vinden. Van welk merk is t?
Het merk is Scence en is huismerk van the Nailcompany.. : http://www.the-nailcompan(...)llak-scence-563.html

Foto vd lak en flesje


Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  woensdag 28 november 2012 @ 19:52:51 #269
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_119723350
Nog een mooie van Scence, broquate:



En dan hier een lakje die naar aardbeien ruikt:



Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_119765315
Prachtige nagels hier dames!

Even een tip:



Bij de Action voor 99 cent *O*
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_119765797
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:49 schreef Miss_V het volgende:

[..]

Het merk is Scence en is huismerk van the Nailcompany.. : http://www.the-nailcompan(...)llak-scence-563.html

Foto vd lak en flesje


[ afbeelding ]
Thanx hebben leuke lakjes!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_119765812
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:44 schreef Sokkepok het volgende:
Prachtige nagels hier dames!

Even een tip:

[ afbeelding ]

Bij de Action voor 99 cent *O*
wajoo moet ik hebben.. Dat wordt morgen een ritje naar de action ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_119772224
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

wajoo moet ik hebben.. Dat wordt morgen een ritje naar de action ^^
Inderdaad, waar zit 'ie in Den Haag? :o even Google hihi
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 30 november 2012 @ 19:19:50 #274
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_119789542
Whaha ja ik zag ze woensdag op twitter voorbij komen. Heb meteen een lading ingeslagen. Hihi.
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  vrijdag 30 november 2012 @ 19:20:42 #275
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_119789562
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Inderdaad, waar zit 'ie in Den Haag? :o even Google hihi
Vlakbij Kijkduin :9
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_119818074
Over dat chippen, bij mij chips elke nagellak binnen 12 uur ... OPI houdt het langer vol met 1 dag en tot mijn verbazing ... Miss Sporty (die goedkope meuk bij Etos enzo) heeft het 5 (!) dagen volgehouden bij me zonder 1 enkele chip!
Ooit maar eens meer van kopen denk :)
  donderdag 6 december 2012 @ 10:08:47 #277
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119987312
Ik heb laatst deze gekocht van een Douglas bon O+

Waar andere nagellakjes er binnen no time af zijn, blijft deze ook zonder extra dekkend laagje Erg goed zitten. En wat een chic kleurtje O+ Blij mee.

Hoe zit het trouwens met de Essie lakjes? Etos verkoopt die tegenwoordig.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 6 december 2012 @ 10:13:22 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_119987427
Essie is bazenlak. Wel nog steeds beter in Amerika kopen, zoals ook met OPI, dat scheelt echt gigantisch!
disclaimer
pi_120040019
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:08 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb laatst deze gekocht van een Douglas bon O+
Jeuj Semtex O+

Beetje indie spam van mij!


WingDust Collections - Snake Skin Shoes


Pretty and Polished - Daddy's Girl


Darling Diva - Dangerous Driver
pi_120040141
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:08 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb laatst deze gekocht van een Douglas bon O+
[ afbeelding ]
Waar andere nagellakjes er binnen no time af zijn, blijft deze ook zonder extra dekkend laagje Erg goed zitten. En wat een chic kleurtje O+ Blij mee.

Hoe zit het trouwens met de Essie lakjes? Etos verkoopt die tegenwoordig.
Mooi O+
pi_120154112
quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Essie is bazenlak. Wel nog steeds beter in Amerika kopen, zoals ook met OPI, dat scheelt echt gigantisch!
Wat is jouw persoonlijk favoriete adresje voor OPI nu? :9
  maandag 10 december 2012 @ 16:45:43 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_120154255
Www.nailsupplies.us
Opi kun je pas zien als je een account hebt gemaakt en ingelogd bent.
disclaimer
  maandag 10 december 2012 @ 16:46:18 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_120154286
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:25 schreef afivi het volgende:

[..]

Jeuj Semtex O+

Beetje indie spam van mij!

[ afbeelding ]
WingDust Collections - Snake Skin Shoes

[ afbeelding ]
Pretty and Polished - Daddy's Girl

[ afbeelding ]
Darling Diva - Dangerous Driver
die laatste O+
disclaimer
pi_120154480
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Www.nailsupplies.us
Opi kun je pas zien als je een account hebt gemaakt en ingelogd bent.
Ahh, dus toch, kreeg al bijna hartkloppingen :9 Afgelopen weken/maanden helemaal geen zin meer gehad in nagellak dus toen ik zag dat het op TD niet eens meer via de zoekfunctie te krijgen was, werd ik al een beetje nerveus :P haha
pi_120155484
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Www.nailsupplies.us
Opi kun je pas zien als je een account hebt gemaakt en ingelogd bent.
ermahgerd dit wist ik niet, vroeg me al maanden af waar je het kon bestellen :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 10 december 2012 @ 20:09:20 #286
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_120163021
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:08 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb laatst deze gekocht van een Douglas bon O+
[ afbeelding ]
Waar andere nagellakjes er binnen no time af zijn, blijft deze ook zonder extra dekkend laagje Erg goed zitten. En wat een chic kleurtje O+ Blij mee.

Hoe zit het trouwens met de Essie lakjes? Etos verkoopt die tegenwoordig.
Oooh moooi! Ik vind Essie heel goed, en blijven goed zitten, bij mij dan wel he.
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  maandag 10 december 2012 @ 20:10:09 #287
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_120163061
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:25 schreef afivi het volgende:

[..]

Jeuj Semtex O+

Beetje indie spam van mij!

[ afbeelding ]
WingDust Collections - Snake Skin Shoes

[ afbeelding ]
Pretty and Polished - Daddy's Girl

[ afbeelding ]
Darling Diva - Dangerous Driver
Alledrie mooi!
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_120176916
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Www.nailsupplies.us
Opi kun je pas zien als je een account hebt gemaakt en ingelogd bent.
Ze hebben er zelfs een paar DS'jes, onlangs Extravagance en Indulgence gescoord O+
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:37:42 #289
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_120180614
Ik zie sterretjes

Gebruikt;

• ColorClub Revvvolution
• Essence Vampires Love
• Max stempelset van de Action
• Losse sterretjes van de Primark
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_120200156
Meedoen met de ubertoffe swapdoos?
LIF / [SHJN] Nagelswapdoos, met nieuwe mama's!
Stuur dan Diconnected of mij een berichtje O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 12 december 2012 @ 17:04:11 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_120235007


Glitter Gal Lizard Belly :9
disclaimer
pi_120237577
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

Glitter Gal Lizard Belly :9
Oeh die heb ik hier nog liggen, untried! :@
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 13 december 2012 @ 09:05:21 #293
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_120257817
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

Glitter Gal Lizard Belly :9
Mooi lakkie!

In de kerstsfeer ~:)


Basis ColorClub Fashion Addict
Stempellak Konad Paars

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_120258319
Ook weer eens wat fotospam van mij dan :s)
Wel allemaal met de iPhone gemaakt dus geen topkwaliteit :@


Basis is NARS Superstar (die is dus teal en niet blauw), die was op zichzelf al heel mooi maar wilde na 3 dagen toch wat anders zonder hem eraf te halen, dus de tips gesponst met China Glaze Emerald Sparkle (groene glitter), Nubar Sky Sparkle (blauwe glitter) en een Etos zilveren glitter.


Poging tot dotticure. Ik heb het patroon niet zelf bedacht want zo creatief ben ik niet :@ Dus die heb ik van deze site geleend: http://www.pointlesscafe.(...)re-ious-weekend.html
Basis was een paarse Sinful colors die 4 :( lagen nodig had om te dekken. Dots gemaakt met sateprikker en dotticure tools van verschillende groottes. De roze stippen zijn Teezzz Outta control en Catrice Soulful (SpectaculART)


En toen de boel kort gevijld en A England Bridal Veil gelakt. Alleen lijkt hij op deze foto gewoon zwart en zie je de holo nergens terug :') Al moet ik zeggen dat ik hem in het echt ook niet echt zie, want ik heb er wel topcoat overheen gedaan. Dus nu lijkt het gewoon een zwarte lak met hele fijne zilverachtige shimmertjes :P
pi_120258373
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:05 schreef Miss_V het volgende:

[..]

Mooi lakkie!

In de kerstsfeer ~:)
[ afbeelding ]

Basis ColorClub Fashion Addict
Stempellak Konad Paars

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is gaaf :D

quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

Glitter Gal Lizard Belly :9
Nog maar eens dan: :9~
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:37 schreef Miss_V het volgende:
Ik zie sterretjes
[ afbeelding ]
Gebruikt;

• ColorClub Revvvolution
• Essence Vampires Love
• Max stempelset van de Action
• Losse sterretjes van de Primark
Leuk!
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:25 schreef afivi het volgende:

[..]

Jeuj Semtex O+

Beetje indie spam van mij!

[ afbeelding ]
WingDust Collections - Snake Skin Shoes

[ afbeelding ]
Pretty and Polished - Daddy's Girl

[ afbeelding ]
Darling Diva - Dangerous Driver
Die laatste O+
pi_120294995
Onderweg naar stage loop ik altijd langs een winkel waar ze een paar OPI's in de vitrine hebben staan, zag Man with the Golden Gun staan, wilde bijna naar binnen om te kopen, gewoon voor de heb :')
  maandag 17 december 2012 @ 09:11:51 #297
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_120405952
China Glaze Agro, van de Hunger Games collectie:



Manlief zag hem, keek een beetje vreemd en een beetje vies en vond em toch eigenlijk helemaal niks. De laatste keer dat ie dat had, was met China Glaze Foie Gras, uit dezelfde collectie. Hunger Games is volgens mij niet helemaal zijn ding :P :+
  maandag 17 december 2012 @ 09:18:08 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_120406043
Groen O+
disclaimer
pi_120411464

China Glaze - For Audrey met Whirled Away. O+
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_120411567
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:28 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - For Audrey met Whirled Away. O+
Wat is dat op je nagels? Da zwarte?
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 17 december 2012 @ 12:32:47 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_120411593
Dat is whirled away :P
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')