abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin maandag 8 oktober 2012 @ 19:20:26 #1
35723 crew  GGMM
pi_117743423



quote:
Zeldzame hattrick PSV'er Locadia
Met drie doelpunten in de eredivisie debuteren, dat is maar weinigen gelukt.

Jürgen Locadia van PSV maakte er drie tegen VVV-Venlo en stapte daarmee in de voetsporen van de Noor Harald Berg, die dit in augustus 1969 al eens presteerde bij ADO Den Haag.
Jongste hattrick sinds oktober 2003

Met zijn 18 jaar en 328 dagen is Locadia de jongste speler met een hattrick in de eredivisie sinds Collins John (18 jaar en 2 dagen) namens FC Twente tegen FC Groningen in oktober 2003.

Locadia was niet de enige die dit weekend drie keer scoorde. Ploeggenoot Dries Mertens, Michael de Leeuw (FC Groningen) en Lex Immers (Feyenoord) gingen de aanvaller voor. Het was twintig seizoenen geleden dat er in een speelronde in de eredivisie vier hattricks werden gemaakt.
Locadia zelf over z'n hatrick (interview NOS)

quote:
PSV legt 'hattrick-debutant' Locadia nog vijf jaar vast
PSV heeft zoals verwacht het contract van Jürgen Locadia verlengd. De jonge spits (18), die vorige week bij VVV-Venlo met een hattrick zijn Eredivisiedebuut luister bijzette, zette zijn handtekening onder een verbintenis tot medio 2017.

Als bonus werd Locadia ook definitief overgeheveld naar de hoofdmacht van de Brabanders. 'Ik ben blij dat ik eindelijk tussen de grote jongens mag zitten', vertelt de aanvaller op de website van PSV.

Locadia, die in het seizoen 2010/11 overkwam van Willem II, was dit seizoen in de beloftenploeg met dertien goals in zes optredens ook uiterst trefzeker. Voorafgaand aan zijn debuut in Limburg in de Eredivisie, scoorde hij ook in het bekerduel met Achilles al.

'Mijn doel is om doelpunten te blijven maken, daar train ik hard voor. Ik wil mezelf constant verbeteren', vertelt Locadia. 'Ik ga de concurrentie aan, maar weet dat ik twee topspitsen voor me heb. Dit is wat ik altijd al wilde. Het is echt een mooi moment voor mij en mijn familie.'

Vanuit PSV-hoek toonde technisch manager Marcel Brands zich eveneens content. 'Het heeft toch altijd wat extra’s als een jongen uit de eigen jeugd doorkomt en dan een contract tekent. Het seizoen is zwaar en lang en daarom wilden we Jürgen er per se bijhouden. Voor hem was het goed om tegen de verdedigers van PSV 1 op te gaan boksen en zo beter te worden', legt Brands uit waarom het talent niet verhuurd werd. 'Jürgen is een echte spits. Hij leeft voor doelpunten.'

Twitter: https://twitter.com/Locadia7

[ Bericht 2% gewijzigd door GGMM op 02-02-2013 23:03:30 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_117743503
Goed van PSV en van die jongen om direct zo lang een contract te tekenen.
pi_117743505
In 2018 schiet hij ons naar de wereldtitel _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117744648
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
In 2018 schiet hij ons naar de wereldtitel _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2014 al.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_117744797
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:22 schreef Typisch het volgende:
Goed van PSV en van die jongen om direct zo lang een contract te tekenen.
Zeker. Vooral van hemzelf. Ik voorspel een grote toekomst voor deze jongen als hij lang genoeg in Nederland blijft.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_117746065
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef DuTank het volgende:

[..]

2014 al.
Nah, dan staat V Persie er gewoon nog hoor

Ziet er leuk uit voorlopig, maar moet nog zien of hij echt dat talent heeft dat iedereen hem toedicht. Ach, ik ben al blij als hij een goede voor PSV wordt :Y
pi_117749720
Dat hij een neusje voor de goal heeft lijkt me duidelijk. Nu gewoon regelmatig laten invallen, EL en beker laten spelen en dan volgend jaar misschien een jaartje uitlenen. Krijg je volgens mij een topspeler terug.
pi_117755972
Meestal zijn de spelers die PSV uitleent uiteindelijk te slecht voor PSV. De echte talenten stromen meteen door. Ik denk dat Zoet de eerste uitzondering gaat worden
pi_117757907
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Meestal zijn de spelers die PSV uitleent uiteindelijk te slecht voor PSV. De echte talenten stromen meteen door. Ik denk dat Zoet de eerste uitzondering gaat worden
Huntelaar werd uitgeleend en verkocht :D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_117763517
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Huntelaar werd uitgeleend en verkocht :D
Uitzondering die de regel bevestigt dan maar he ;)

En heb het vooral over de afgelopen paar jaar. Huntelaar is toch alweer bijna 10 jaar geleden.

Wuytens, Vuckovic, Nijland, Zeefuik, Ojo leken, Vuckovic uitgezonderd misschien, allemaal ooit grote talenten
pi_117763999
Loca Loca Locadia _O_
pi_117768157
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Uitzondering die de regel bevestigt dan maar he ;)

En heb het vooral over de afgelopen paar jaar. Huntelaar is toch alweer bijna 10 jaar geleden.

Wuytens, Vuckovic, Nijland, Zeefuik, Ojo leken, Vuckovic uitgezonderd misschien, allemaal ooit grote talenten
Ook Vukovic heeft in het begin veel potentie laten zien. Helaas zitten er een paar vervelende dingen in zijn spel die hij er niet uit krijgt. Dat maakt in dit geval het verschil tussen iemand die zich ontwikkeld tot topper en iemand die hopeloos faalt.

Van Ojo denk ik dat hij het misschien nog wel gaat redden, tot een degelijk niveau dan, maar lijkt een gevalletje Vukovic.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_117768279
Ik wil dus zeggen dat ik niet vind dat Locadia verhuurd moet worden. Volgend jaar gewoon als 2e spits dienen en het jaar erna 1e spits.

Als Lens zo door gaat is die 100% naar Engeland ofzo in de zomer dus dan mag Locadia met Matavz strijden voor plek 1. Ik zou het redelijk belachelijk vinden als er een nieuwe spits wordt gehaald terwijl Locadia binnen 2 seizoenen (deze meegerekend) klaar moet zijn voor het grote werk.

Mochten dan zowel Lens als Matavz vertrekken gewoon kijken of je iets kan huren ofzo of gewoon Locadia er maar in gooien. Anders komt er voor 6 miljoen een nieuwe en doe je weer keurig wat kapitaalvernietiging door of hem of Locadia het jaar erna op de bank te moeten zetten
pi_117774414
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik wil dus zeggen dat ik niet vind dat Locadia verhuurd moet worden. Volgend jaar gewoon als 2e spits dienen en het jaar erna 1e spits.

Als Lens zo door gaat is die 100% naar Engeland ofzo in de zomer dus dan mag Locadia met Matavz strijden voor plek 1. Ik zou het redelijk belachelijk vinden als er een nieuwe spits wordt gehaald terwijl Locadia binnen 2 seizoenen (deze meegerekend) klaar moet zijn voor het grote werk.

Mochten dan zowel Lens als Matavz vertrekken gewoon kijken of je iets kan huren ofzo of gewoon Locadia er maar in gooien. Anders komt er voor 6 miljoen een nieuwe en doe je weer keurig wat kapitaalvernietiging door of hem of Locadia het jaar erna op de bank te moeten zetten
Nou als het zo doorgaat dan gaat Matavz hopelijk voor +5 miljoen weg en lens +10 miljoen. Dan Locadia eerste spits en die Betancourt ofzo als 2e spits gebruiken ^O^
pi_117775027
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik wil dus zeggen dat ik niet vind dat Locadia verhuurd moet worden. Volgend jaar gewoon als 2e spits dienen en het jaar erna 1e spits.

Als Lens zo door gaat is die 100% naar Engeland ofzo in de zomer dus dan mag Locadia met Matavz strijden voor plek 1. Ik zou het redelijk belachelijk vinden als er een nieuwe spits wordt gehaald terwijl Locadia binnen 2 seizoenen (deze meegerekend) klaar moet zijn voor het grote werk.

Mochten dan zowel Lens als Matavz vertrekken gewoon kijken of je iets kan huren ofzo of gewoon Locadia er maar in gooien. Anders komt er voor 6 miljoen een nieuwe en doe je weer keurig wat kapitaalvernietiging door of hem of Locadia het jaar erna op de bank te moeten zetten
Ik ben het in zoverre met je eens dat ik vind dat je alles op alles moet zetten om Matavz te verkopen en hem als 2e spits kunt aanstellen. Maar zo lang Matavz en Lens er nog rondlopen zou ik hem een jaartje aan een leuke eredivisie middenmotor verhuren. Niets mis mee.

Je moet ook 2 gelijkwaardige spitsen hebben. Net als Depay, krijgt Locadia dit seizoen wel zijn kansen. De mensen die van te voren zeiden dat Dick geen aandacht heeft voor jeugd blijkt toch niet helemaal gelijk te hebben. Eerlijk is eerlijk, ik hoorde daar ook bij.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:40:04 #16
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_117790211
Ik vond het verhaal wat die kerel VI clubwatcher vertelde in VI gister wel indrukwekkend. In potentie is dit een topper maar of hij de top haalt is afwachten.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_117790624
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Forum Admin dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:49:20 #18
35723 crew  GGMM
pi_117790654
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_117791638
Tegen VVV speelde hij geweldig maar laten we nou eerst kijken hoe hij nog meer gaat presteren
  Forum Admin dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:17:13 #20
35723 crew  GGMM
pi_117792035
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef HikaruNL het volgende:
Tegen VVV speelde hij geweldig maar laten we nou eerst kijken hoe hij nog meer gaat presteren
Uiteraard, maar een hatrick in z'n debuut is wel uniek natuurlijk. Daarnaast hoor ik dat het een mega-talent is die al aanbiedingen heeft gehad van grote buitenlandse clubs; dus het is wel interessant om te zien hoe hij zich ontwikkelt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_117792154
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Uiteraard, maar een hatrick in z'n debuut is wel uniek natuurlijk. Daarnaast hoor ik dat het een mega-talent is die al aanbiedingen heeft gehad van grote buitenlandse clubs; dus het is wel interessant om te zien hoe hij zich ontwikkelt.
Het is een mooi debuut maar je kan niks beoordelen op 1 wedstrijd. En Hoesen heeft ook in Engeland gespeeld en werd gezien als talent maar is er ook niet door gebroken. Dus hopen dat deze jongen het gaat halen en nog veel meer van dit soort wedstrijden speelt.
pi_117797166
Zijn statistieken liegen niet, kijk maar bij de jeugd..
pi_117798350
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:52 schreef Doublepain het volgende:
Zijn statistieken liegen niet, kijk maar bij de jeugd..
jeugdstatistieken zeggen dan weer heel erg weinig.
Of wil je zeggen dat Hose en Van Beukering een goede carriere hebben gehad?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_117798376
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:14 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

jeugdstatistieken zeggen dan weer heel erg weinig.
Of wil je zeggen dat Hose en Van Beukering een goede carriere hebben gehad?
Nee
pi_117798449
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nee
Dus heb je er weinig aan als je er op los scoort in de jeugd.
Heb van hem trouwens hogere verwachtingen dan van Depay.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')