abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 oktober 2012 @ 02:54:39 #1
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117720338


< Opgericht >

1994 (als Muse in 1997) te Teignmouth Devon, Engeland - Full Bio


Matthew James Bellamy |||||| Dominic James Howard |||||| Christopher Tony Wolstenholme

[DISCOGRAFIE]

< ALBUMS >



< DVD's >



< SINGLES >



1998.03.11 - MUSE EP 1999.01.11 - Muscle Museum EP



1999.06.14 - Uno 1999.09.06 - Cave 1999.11.22 - Muscle Museum 2000.02.21 - Sunburn 2000.05.30 - Unintended 2000.10.04 - Random 1-8 [Japanese EP] 2000.10.12 - Muscle Museum [Re-Release]



2001.03.05 - Plug In Baby 2001.06.05 - New Born 2001.08.20 - Bliss 2001.11.19 - Feeling Good / Hyper Music 2002.06.17 - Dead Star / In Your World



2003.07.14 - Stockholm Syndrome (download) 2003.09.08 - Time Is Running Out 2003.12.01 - Hysteria 2004.05.17 - Sing For Absolution 2004.08.23 - Apocalypse Please (live) (download) 2004.09.20 - Butterflies & Hurricanes



2006.06.19 - Supermassive Black Hole 2006.09.04 - Starlight 2007.06.13 - Knights of Cydonia 2007.04.09 - Invincible 2007.06.18 - Map of the Problematique (download)



2009.07.21 - United States Of Eurasia(download) 2009.08.04 - Uprising 2009.11.16 - Undisclosed Desires(download) 2010.02.22 - Resistance 2010.05.17 - Neutron Star Collision (Love Is Forever)

OP
So confused when you're lost in the groove
pi_117720389
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 02:45 schreef The_Groove het volgende:

[..]
Matt heeft gewoon babies gekregen en is niet meer de boze cq in de warre tiener/twintiger die hij was. Hij haalde veel inspiratie uit emotie. Tegenwoordig moet hij lenen van Queen, Led Zeppelin etc.
Om nog maar te zwijgen over de Twilight episodes...volkomen kut.

Of de financile voordelen van de slechte maar uiterst commercile nummers is ze meer waard dan goede muziek maken. Het is te treurig voor woorden dat dit album hun meest succesvolle(qua verkoop) ooit is aan het worden...

De waarheid zal ergens in het midden liggen.

Ik blijf hopen op ooit nog een echt Muse album.
Weet wel dat mensen veranderen als ze ouder worden, kijk naar waar de nummers over gaan, het is nog steeds muziek voortgekomen uit emoties, maar de emoties zijn gewoon veranderd...

Mijn pa is ook van een rocker naar top 40 meuk luisterende ouwe lul veranderd :9
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117720577
Slechte TT. :P
M'n OP moet trouwens zwaar geupdate worden zie ik. :D Als iemand dat even over kan nemen graag!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_117723348
Ik heb dat eigenlijk helemaal niet. Ben Musefan vanaf de eerste minuut. Of misschien de tweede, in ieder geval vanaf 1999. Heb ze al bijna 20 keer live gezien in zalen varierend van 013 in Tilburg tot het San Siro stadion in Milaan. En ook dit album vind ik nog steeds geweldig. Nummers als Supremacy en Follow me vind ik toch echt wel heel erg Muse. Animals ook geweldig. Er zit een minder nummer op (Big Freeze), maar dat heeft bijna elke cd wel (guiding light, undisclosed desired, invincible :r ).

Mijn favoriete nummers van Muse zijn Stockholm Syndrome, Butterflies & Hurricanes en Space Dementia. Echte Muse-nummers.

En toch vind ik dit album ook helemaal geweldig. En heb ze al live mogen aanschouwen, twee weken geleden in Keulen. Ik kan je vertellen, daar is echt niets in veranderd!
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:53:50 #5
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117724485
Jaja en Coldplay is ook een hele goede band. :')

Sorry maar als je op de laatste 2cd's zoveel moet lenen van andere bands (hoe fantastisch Queen en LZ ook zijn) dan ben je niet meer origineel. Niemand klonk als Muse. Nu klinkt Muse als iedereen.
So confused when you're lost in the groove
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:55:25 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_117724539
tyfus.... dramaqueen :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:58:44 #7
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117724633
quote:
3s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:55 schreef Re het volgende:
tyfus.... dramaqueen :')
Hup hup snel weer de top40 aanzetten
So confused when you're lost in the groove
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:01:38 #8
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_117724718
Oh ik ben hartstikke tevreden met het nieuwe album. En wat betreft de ontwikkeling qua stijl... welke band doet dat niet? En als een band het niet doet dan wordt er vaak gezeurd dat ze alweer hetzelfde uitbrengen.

En lenen mag niet? Check maar eens op diverse websites wat LZ allemaal 'geleend' heeft :D

En veranderen mag niet? Check maar eens de oude jaren 70 Queen met de jaren 80 Queen. Ja, ik hoor liever de jaren 70 Queen, maar dat wilt niet zeggen dat de jaren 80 Queen slecht is. Tis anders.

En Coldplay is gewoon goed :D _O_ Ik heb geen idee wrom mensen (die vaak maar 2 hitjes kennen) deze band altijd in de grond boren.
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:02:12 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_117724737
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:58 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Hup hup snel weer de top40 aanzetten
je zeurt en je legt je mening op ... prima dat je het niks vindt hoor maar overdrijven is ook een vak

oh en laat je commentaar lekker voor je met je top 40, puber
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:15:36 #10
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117725072
quote:
3s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:02 schreef Re het volgende:

[..]

je zeurt en je legt je mening op ... prima dat je het niks vindt hoor maar overdrijven is ook een vak

oh en laat je commentaar lekker voor je met je top 40, puber
:') :') :')

Ik leg mijn mening op en jij zegt dat ik mijn commentaar voor me moet houden :')
Hoe krom is dat!

Je mag het album best leuk vinden hoor maar zeggen dat het een goed album is (alleen de lyrics zijn al enorm cheesy) dan snap je niet wat muzikaliteit en originaliteit is.

Ik heb half Europa afreist voor Muse omdat ze de beste band ooit zijn. Live zijn ze oppermachtig en kan geen enkele act aan ze tippen. Neemt niet weg dat de inspiratie voor 'recorded music' ver weg is. Het is een herhaling van zetten, akkoorden en riffjes die eerder gebruikt zijn worden in nieuw jasje gestoken sinds The Resistance.

Ja bands veranderen maar soms betekend dat een belediging van een deel van je fanbase en dar doet pijn.
So confused when you're lost in the groove
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:23:38 #11
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_117725374
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:15 schreef The_Groove het volgende:
Ik heb half Europa afreist voor Muse omdat ze de beste band ooit zijn. Live zijn ze oppermachtig en kan geen enkele act aan ze tippen. Neemt niet weg dat de inspiratie voor 'recorded music' ver weg is. Het is een herhaling van zetten, akkoorden en riffjes die eerder gebruikt zijn worden in nieuw jasje gestoken sinds The Resistance.
Meh, ik heb ze in Hamburg live gezien n paar jaar terug en ik was niet onder de indruk :) Maar dat komt misschien ook omdat ik meer een studio man ben dan live.
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 11:24:23 #12
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_117725398
Ik ben eerlijk gezegd ook een beetje teleurgesteld in het nieuwe album, te commercieel voor mij.
Het is niet echt anders meer, een beetje inspiratieloos hoewel sommige nummers wel leuk zijn.
Muse is ook wel bijna het commercieelste waar ik naar luister.
pi_117728484
Nou als je Muse al commercieel vindt. Ik vind een band commercieel als deze hits in de top 40 heeft. Dat heeft Muse nog nooit gehad.

Haha, deze discussie doet me een beetje denken aan Radiohead op het moment dat deze meer elektronisch werden.
pi_117728563
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:53 schreef The_Groove het volgende:
Jaja en Coldplay is ook een hele goede band. :')

Als dit een reactie is op mijn post, dan begrijp ik niet wat Coldpay hier mee te maken heeft?
  maandag 8 oktober 2012 @ 14:57:01 #15
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117732305
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Als dit een reactie is op mijn post, dan begrijp ik niet wat Coldpay hier mee te maken heeft?
Neen

Gewoon een constatering dat mensen die dit album erg goed vinden ook Coldplay fan zijn. Dat was circa OoS/Absolution bijna ondenkbaar.

Naja laat ook maar verder. Geniet van het album allemaal. Ik ben diep teleurgesteld en voel me bijna verraden door m'n favoriete band.
So confused when you're lost in the groove
pi_117732340
Ohjee, daar gaan we, het woord commercieel is gevallen.

Is het commercieel door hoe het klinkt? Omdat ze populairder zijn bij een groter of ander publiek?
'Bijna het commercieelste waar ik naar luister', dat klinkt alsof dat per definitie iets negatiefs zegt.

Misschien dat 'wij' als 'echte muziekliefhebbers' het commericeel en weinig origineel en hier en daar gejat vinden (ik niet echt, maar oke), maar reken maar dat bijvoorbeeld mijn vriendinnen die vooral Jan Smit en Guus Meeuwis leuk vinden echt niet zoveel kunnen met deze muziek hoor. Het is maar hoe je het bekijkt h.
Koel en donker bewaren
pi_117732801
Als ik de TT had gemaakt stond er 'muse-ikale'
pi_117732841
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:58 schreef Guanabana het volgende:
Ohjee, daar gaan we, het woord commercieel is gevallen.

Is het commercieel door hoe het klinkt? Omdat ze populairder zijn bij een groter of ander publiek?
'Bijna het commercieelste waar ik naar luister', dat klinkt alsof dat per definitie iets negatiefs zegt.

Misschien dat 'wij' als 'echte muziekliefhebbers' het commericeel en weinig origineel en hier en daar gejat vinden (ik niet echt, maar oke), maar reken maar dat bijvoorbeeld mijn vriendinnen die vooral Jan Smit en Guus Meeuwis leuk vinden echt niet zoveel kunnen met deze muziek hoor. Het is maar hoe je het bekijkt h.
Commercieel is in mijn ogen als je je eigen stijl in de steek laat voor iets waar je van weet dat het goed gaat scoren. Bijvoorbeeld door de harde rock te vervangen door een remix van Nero.

En voor alle duidelijkheid: ik ben absoluut niet tegen verandering an sich. Ik ken artiesten die een stijl hebben aangenomen die ik niet meer leuk vind, ik ken artiesten waarvan ik het oude werk niet kan pruimen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tchock op 08-10-2012 15:17:10 ]
pi_117737653
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:15 schreef The_Groove het volgende:

[..]
Je mag het album best leuk vinden hoor maar zeggen dat het een goed album is (alleen de lyrics zijn al enorm cheesy) dan snap je niet wat muzikaliteit en originaliteit is.
Hahaha cheesy lyrics, hoe heb jij Muse ooit leuk kunnen vinden? :') 9/10 muse lyrics zijn cheesy :P

Overigens Coldplay was een goede band, laatste album was wel een grafwerk zeg, en viva la vida is echt op het randje
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117739471
The_Groove :')

Dat een album je tegenvalt kan ik begrijpen (al had je dat bij dit album al vanaf de release van the resistance kunnen zien aankomen), maar dat betekend toch niet dat jouw mening dan waarheid is. In ieder geval presenteer je het zo...

Maar ik zal het allemaal wel niet begrijpen en ontzettend idioot zijn want ik vind Coldplay en dit album wel leuk... Sorry daarvoor....
pi_117741065
Tja, dat is toch ook een kwestie van smaak. Ik houd wel van dubstep en vind nummers als Follow me en Unsustainable wel heel mooi. Maar ik houd ook van snoeiharde rock (SS is mijn lievelingsnummer van Muse). Supremacy is toch een geweldig nummer dan, vind je dat ook niet mooi Groovert? En Animals?
pi_117741336
@The_Groove: Wat is nu je kritiek? Je gaat alle kanten op namelijk. Als ze na 6 albums nog zo klinken als op de eerst had je ook gezeurd. Weet je hoe lastig het is om na zoveel jaren nog met iets tofs te komen waar mensen nog graag naar willen luisteren?

De jongens willen het gewoon ook leuk vinden om muziek te maken en op te treden en dit kan alleen als je het interessant houd voor je zelf en daar hoort verandering bij.

Er waren al mensen die gingen bitchen toen OoS uitkwam en dat ze te heavy werden en hoe erg ze dit wel niet vonden.

En dat ze er ook mee scoren is toch mooi meegenomen? :P Of mag dat ook niet?
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_117741553
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:34 schreef Megalomaniac het volgende:
En dat ze er ook mee scoren is toch mooi meegenomen? :P Of mag dat ook niet?
Maar zelfs dat scoren dat zie ik niet zo? Oke, het album staat direct op 1, maar dat is altijd wel met een nieuw album van een goede band. De singles doen helemaal niks. En om even met Guanabana te spreken: mijn vrienden die van Guus Meeuwis en Adele houden kunnen er nog steeds niets mee.
pi_117743886
Leuk zo'n totaal onrepresentatieve TT van zo'n typisch verzuurde Fokker. Nu lijkt het alsof dit de heersende mening over het album is in dit topic, wat echt totaal niet waar is...

Ja, Muse had tot het treurige aan toe steeds weer dezelfde muziek moeten maken zoals de eerste 3 albums... Want steeds hetzelfde maken en niet eens iets nieuws proberen of je laten inspireren door andere artiesten dat maakt een artiest nou echt groot...
Patat Friet
pi_117743940
The_Groove _O_
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:32:01 #26
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117758086
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef Sautor het volgende:
The_Groove _O_
:*
So confused when you're lost in the groove
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:36:26 #27
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117758268
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef ganzenherder het volgende:
Leuk zo'n totaal onrepresentatieve TT van zo'n typisch verzuurde Fokker. Nu lijkt het alsof dit de heersende mening over het album is in dit topic, wat echt totaal niet waar is...

Ja, Muse had tot het treurige aan toe steeds weer dezelfde muziek moeten maken zoals de eerste 3 albums... Want steeds hetzelfde maken en niet eens iets nieuws proberen of je laten inspireren door andere artiesten dat maakt een artiest nou echt groot...
Dat zeg ik toch helemaal niet :')

Ik laat het bij m'n enerlaatste post.
Inspireren is prachtig, riffs e.d. kopiren en wat aanpassen vind ik weinig origineel. Mijn verwachtingen waren gewoon hoog.
Ik had moeten weten dat ze voor de makkelijk commercile keuze zouden gaan na de Twilight en OS gedrochten.
So confused when you're lost in the groove
pi_117761604
Ik zie dat commerciele nog steeds niet zo. Wat is er nu zo commercieel aan? Als het commercieel zou zijn dan zou het dus moeten aanslaan bij de massa. Wat inderdaad bij het door jou zo verafschuwde Coldplay wel is gebeurd. Het eerste album van Coldplay Parachutes vind ik nog steeds briljant, maar is onbekend bij de massa. Wat daarna komt vind ik steeds minder, maar slaat aan bij een heel groot publiek.

Maar dat zie ik bij Muse nog steeds niet zo. Coldplay heeft nummer 1 hits gehad. Muse verre van dat. En gaat die met dit album ook zeker niet scoren.

Als uitgangspunt van het album is het live-optreden gekozen volgens Muse zelf. De nummers zijn geschreven om live goed uit de verf te komen. Dat vind ik eerder tegengesteld van commercieel waarbij het er om moet gaan om op de plaat zo goed mogelijk te klinken.

En dat merk je ook. Na alle berichten over het nieuwe album was ik ook bang dat Muse mijn Muse niet meer zou zijn. Maar toen ze in Keulen het concert begonnen met de eerste tonen van Supremacy, het gevoel dat ik toen kreeg is niet te omschrijven.
pi_117763860
Ik heb even liedjes van Origin of Symmetry geluisterd. Van de zang krijg ik het benauwd, het lijkt wel alsof die zanger geen lucht krijgt. :P Ik kan hier echt niet naar luisteren, ondanks dat er verder weinig mis is met de muziek.

Commercieel zijn ze sowieso wel (wat ik niet eens slecht vind), zeker als je op internet reviews leest en ziet hoe vaak video's op Youtube bekeken worden.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:17:03 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_117767020
het hele principe van commercieel is dan ook een nutteloze - zodra je geld verdient is het commercieel en volgens mij verdienen die gasten van Muse genoeg met hun muziek
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_117767759
Wat een ergerlijke en domme discussie is dit :{. Justin Bieber is commercieel: Hij zet zichzelf neer als een jonge hunk met hapklare, easygoing muziek, puur en alleen om geld te verdienen. Muse is verre van commercieel, dat merk je sowieso aan het gehele feit dat er discussie over ze is. Het feit dat de n het kut vindt en de ander goed, het feit dat de band geen hits heeft, maar wel alle zalen uitverkoopt: Ze doen geen concessies en trekken hun eigen plan. Met andere woorden: Wij vinden HEN leuk, zij hebben geen marktonderzoek gedaan om te kijken hoe ze ons het beste kunnen plezieren. Dat zou commercieel zijn.
pi_117767922
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:36 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch helemaal niet :')

Ik laat het bij m'n enerlaatste post.
Inspireren is prachtig, riffs e.d. kopiren en wat aanpassen vind ik weinig origineel. Mijn verwachtingen waren gewoon hoog.
Ik had moeten weten dat ze voor de makkelijk commercile keuze zouden gaan na de Twilight en OS gedrochten.
Welk nummer klinkt dan zo commercieel? Hoeveel mensen hebben Survival en Madness op single gekocht, omdat het zo lekker catchy is en zo lekker easygoing? Prima dat je het commercieel vindt hoor, maar was Unintended dan niet vreselijk commercieel? En Feeling Good? Werd van Starlight niet al gezegd dat ze de verkeerde, commercile kant opgingen? Achteraf bekeken ligt dit alles helemaal in lijn met het oeuvre van de band hoor.

Je zegt eerder dat 'je je verraden voelt' door Muse. Dat vind ik dan weer schattig. Neem eens wat afstand van de dingen joh, Muse heeft een cd op de markt gebracht en die vind jij niet zo sterk. Jammer dat de cd jou persoonlijk niet zo aanspreekt, maar is dat echt het einde van de wereld? De n vindt The 2nd Law een prima cd (ik ook), de ander niet. Commercieel zou zijn als iedereen de cd 'wel aardig' vindt en koopt omdat 'dat ene lekkere nummer toch wel erg lekker is :)'.
pi_117768078
En het laatste: Het gemmer over het kopieergedrag. Na ruim 100 jaar popmuziek is het onmogelijk 100% origineel te zijn. Elke, ja, elke band is genspireerd door een ander. Elke, ja, elke artiest kopieert wat van een ander. Bij Muse is dat nooit anders geweest: De vergelijkingen met Radiohead, Coldplay, U2, Led Zeppelin en Queen spelen al sinds debuutplaat Showbiz. En elk album is de discussie er weer.
  Moderator dinsdag 9 oktober 2012 @ 12:29:08 #34
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117769408
TT iets neutraler gemaakt :) en niet zo miepen mensen!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:03:47 #35
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117770614
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:48 schreef Stofje het volgende:
En het laatste: Het gemmer over het kopieergedrag. Na ruim 100 jaar popmuziek is het onmogelijk 100% origineel te zijn. Elke, ja, elke band is genspireerd door een ander. Elke, ja, elke artiest kopieert wat van een ander. Bij Muse is dat nooit anders geweest: De vergelijkingen met Radiohead, Coldplay, U2, Led Zeppelin en Queen spelen al sinds debuutplaat Showbiz. En elk album is de discussie er weer.
Er zit nogal een verschil tussen inspiratie en letterlijk akkoorden en riffjes kopiren.

Onder commerciele muziek versta ik 'popmuziek' Muse is van progressieve alternatieve rock muziek naar pop muziek gegaan. Ja dat vind ik kiezen voor het geld itt het creeren van unieke muziek in zijn soort.

Geen enkele band kwam ook maar in de buurt qua complexiteit, originaliteit en musicianship van Muse. Nu zijn het 12 in een dozijn popliedjes die Muse veelal maakt (Madness, Animals, Survival etc.).

Overigens staat The 2nd Law op 1 in de album verkopen. Kortom Muse is pop geworden en heeft voor het grote geld gekomen. Fair enough maar ik kan het niet langer briljant vinden.

Gelukkig kan ik me uitleven met de 1ste 4 albums en B-sides ;).
So confused when you're lost in the groove
  Moderator dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:07:16 #36
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117770762
Met andere woorden ze maken andere muziek dan eerst en die muziek vind jij niet leuk, luister er dan niet meer naar.

Er zijn honderduizende bandjes te noemen die hetzelfde doormaken. Waarschijnlijk maken ze wat zij op dit moment leuk vinden. (of wat de platenmaatschappij van ze vraagt) deal with it!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_117770830
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:48 schreef Stofje het volgende:
En het laatste: Het gemmer over het kopieergedrag. Na ruim 100 jaar popmuziek is het onmogelijk 100% origineel te zijn. Elke, ja, elke band is genspireerd door een ander. Elke, ja, elke artiest kopieert wat van een ander. Bij Muse is dat nooit anders geweest: De vergelijkingen met Radiohead, Coldplay, U2, Led Zeppelin en Queen spelen al sinds debuutplaat Showbiz. En elk album is de discussie er weer.
Dat vind ik toch zo goedkoop. Natuurlijk kun je niet 100% origineel zijn. Dat is niemand. Van de Beach Boys tot de Beatles tot Justin Bieber, allemaal hebben ze wel in meer of mindere mate inspiratie uit anderen geput. Maar dat wil toch niet meteen zeggen dat je iedere plagiaat of imitatie maar moet slikken? :')
pi_117772102
Wat een triest topic is dit ;(
pi_117772184
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat een triest topic is dit ;(
Het is eigenlijk wel verfrissend dat het Muse-topic ook gewoon critici heeft, in tegenstelling tot de meeste andere bandtopics waar alleen maar fanboys en haters lopen.
pi_117772221
Nou, inderdaad! Ik vind wel dat Stofje gelijk heeft.
pi_117772301
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Overigens staat The 2nd Law op 1 in de album verkopen. Kortom Muse is pop geworden en heeft voor het grote geld gekomen. Fair enough maar ik kan het niet langer briljant vinden.

Als dat het criteirum is. The Resistance heeft ook op 1 gestaan en BH&R en Absolution op 2. De album verkooplijst is een heel andere lijst dan een hitlijst. Soms staan daar albums op 1 van bands waar ik nog nooit van heb gehoord. Dat is geen peilstok voor commercie.
pi_117772360
Maar Groovert, vind je dan echt geen een nummer mooi van het album? Ook niet Supremacy, of Follow me? Dat zijn toch echt op en top Musenummers?
pi_117772410
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is eigenlijk wel verfrissend dat het Muse-topic ook gewoon critici heeft, in tegenstelling tot de meeste andere bandtopics waar alleen maar fanboys en haters lopen.
Vind ik ook, aan het einde van het vorige topic en in het begin vond ik het wat ongenuanceerd en flauw, maar dit is gewoon een aardige discussie.

Het is wel grappig, ik had even zin om alle cd's van Muse achter elkaar te luisteren. Ik ben nog altijd groot fan van Showbiz en OoS, vind Absolution en BHaR leuk maar niet super speciaal, Resistance gewoon een sterke cd en 2nd Law juist de interessantste. Het is grappig dat anderen het dus plagiaat en kopieergedrag vinden. Houdt het ook wel zo fris :s).
pi_117772514
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar Groovert, vind je dan echt geen een nummer mooi van het album? Ook niet Supremacy, of Follow me? Dat zijn toch echt op en top Musenummers?
Follow me heeft potentie, maar is kapotgemaakt door die beat. Het klinkt alsof Muse een nummer geschreven heeft, Nero dat geremixt heeft en ze toen besloten om de remix maar op het album te zetten.

Supremacy begint goed, maar is wat mij betreft nt niet goed genoeg. Er mist een stukje sprankeling, denk ik? Ik kan niet precies mijn vinger op de zere plek leggen. En dat het zo op Kashmir lijkt is natuurlijk ook nogal dubieus.
pi_117772574
Ik snap wel wat je bedoelt, Stofje. Denk dat 2nd Law ook heel gevarieerd is en dat de meeste nummers niet makkelijk in het gehoor liggen bij iedereen. Persoonlijk is Abolution mijn favoriet Muse-album.

Ik vind eigenlijk dat op het alom gepresen OoS juist de meeste makkelijk in het gehoor liggende nummers staan (is dat commercieel?) (Plug in Baby, Bliss, New Born, Feeling Good). Al heeft dat album natuurlijk ook enkele meesterwerken die absoluut niet makkelijk in het gehoor liggen zoals Space Dementia, Citizen Erazed, Dark Shines.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:59:35 #46
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117772647
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar Groovert, vind je dan echt geen een nummer mooi van het album? Ook niet Supremacy, of Follow me? Dat zijn toch echt op en top Musenummers?
Supremecy begint lekker maar zwakt dan heel erg af. Liquid state is een leuk experiment (en Chris O+ Al is z'n zang vrij matig) maar de rest kan ik niets mee. Follow Me zou niet misstaan in de locale disco.
So confused when you're lost in the groove
pi_117772650
Oh ja, trouwens

Muse O+.
pi_117772700
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Follow me heeft potentie, maar is kapotgemaakt door die beat. Het klinkt alsof Muse een nummer geschreven heeft, Nero dat geremixt heeft en ze toen besloten om de remix maar op het album te zetten.

Supremacy begint goed, maar is wat mij betreft nt niet goed genoeg. Er mist een stukje sprankeling, denk ik? Ik kan niet precies mijn vinger op de zere plek leggen. En dat het zo op Kashmir lijkt is natuurlijk ook nogal dubieus.
Nou dat zie je dan helemaal fout van Follow Me, want de nummers zijn juist geschreven en opgenomen in een livesetting. Vind het juist erg vet klinken.

En Supremacy vind ik helemaal niet op Kashmir lijken.
pi_117772737
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:59 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Supremecy begint lekker maar zwakt dan heel erg af. Liquid state is een leuk experiment (en Chris O+ Al is z'n zang vrij matig) maar de rest kan ik niets mee. Follow Me zou niet misstaan in de locale disco.
Denk dat je lang niet in een "disco" bent geweest. Als ze dat opzetten loopt iedereen gillend weg.
pi_117772753
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:59 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Supremecy begint lekker maar zwakt dan heel erg af. Liquid state is een leuk experiment (en Chris O+ Al is z'n zang vrij matig) maar de rest kan ik niets mee. Follow Me zou niet misstaan in de locale disco.
Je houdt van de b-sides en van Liquid State, dus je houdt vooral van de hardere rock-kant van Muse? Dan begrijp ik inderdaad waarom je deze cd niet zo sterk vindt. Komt wel weer, Muse kennende komt die hardere rock weldra wel weer terug :s).
pi_117772864
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nou dat zie je dan helemaal fout van Follow Me, want de nummers zijn juist geschreven en opgenomen in een livesetting. Vind het juist erg vet klinken.
Ik zei dat het zo klinkt, niet dat het per se zo is.
quote:
En Supremacy vind ik helemaal niet op Kashmir lijken.
En als je Supremacy en Kashmir niet hoort ligt dat ben ik bang echt aan jou :@ Het main riff uit Supremacy (zeg vanaf 0:22) lijkt heel erg op die van Kashmir, maar dan iets sneller.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:07:17 #52
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117772913
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:02 schreef Stofje het volgende:

[..]

Je houdt van de b-sides en van Liquid State, dus je houdt vooral van de hardere rock-kant van Muse? Dan begrijp ik inderdaad waarom je deze cd niet zo sterk vindt. Komt wel weer, Muse kennende komt die hardere rock weldra wel weer terug :s).
Hysteria, Stockholm Syndrome, Citizen Erased, Futurism, The Groove (no surprise there), MK Ultra, Butterflies and Hurricanes, Fury, Assassin, Knights of Cydonia, Map of Problematique enz. Dat is voor mij Muse.

Ik hoop erg dat de rockende Muse weer terug komt :Y
So confused when you're lost in the groove
pi_117773122
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Hysteria, Stockholm Syndrome, Citizen Erased, Futurism, The Groove (no surprise there), MK Ultra, Butterflies and Hurricanes, Fury, Assassin, Knights of Cydonia, Map of Problematique enz. Dat is voor mij Muse.

Ik hoop erg dat de rockende Muse weer terug komt :Y
Komt goed, don't let them down bro O+.
pi_117773161
Mijn track-by-track review:

Supremacy begint heerlijk, maar verliest een hoop momentum richting het einde. Toch een van de beste op de plaat.
Madness vind ik gezeur. De melodie van de zanglijn is z clich dat ik me er alleen maar aan erger. Het is wel enorm catchy.
Panic Station klinkt als Michael Jackson. Niet mijn smaak, maar wel een sterke track: ik kan me voorstellen dat mensen het waarderen.
Prelude + Survival: Tsja. Nogal een vreemde eend in de bijt, omdat het voor de Olympics is, en dat kun je ook goed horen. Het is geen slechte track, maar wel ongelofelijk over de top. Precies wat het moest doen, eigenlijk.
Follow me: Nero remix van iets dat goed had kunnen zijn.
Animals deed me denken aan de oude Muse. En aan Radiohead, vooral dat chaotische einde. Ook wel een beetje Pink Floyd-achtig, mede door die titel natuurlijk. Heerlijk.
Explorers is verreweg de slechtste track van de plaat. Heel kerstig, oubollig, gezapig. Met die kokosnoot er in die je niet meer kunt on-horen als je hem eenmaal kent. Het enige wat het niet de ultieme mainstream-bagger maakt is dat het niet 'Free me' heet, maar misschien is dat omdat Follow Me en Save Me al op de plaat staan.
Big Freeze klinkt als een Black Holes & Revelations-track ft. Queen. Niet slecht, soms best sterk. Een van de uitblinkers.
Save Me: leuk dat Chris het mag proberen, en het pakt hier helemaal niet slecht uit. Je hoort wel dat Matt creatiever is in zijn schrijven, en we mogen blij zijn dat Chris niet alles heeft geschreven, maar voor deze track klinkt het best goed.
Liquid State klinkt als een fucked-up Pendulum. Heel vet. Met dat duistere symfonische-metalrefrein, erg sterk. Mooi is ook de manier hoe die track samenwerkt met Supremacy, het sluit elkaar heel goed aan.
The 2nd Law is gewaagd. Het lijkt veel meer dan op de rest van de plaat als een experimentele Muse, maar niet, zoals in Follow Me, omdat het leuk is om met Nero samen te werken, maar om cht iets experimenteels te maken. Unsustainable put inspiratie uit Skrillex, maar is beter dan Skrillex ooit was. Het enige wat er eigenlijk mist is iets meer vocalen of een andere break, maar dat gemis is niet heel groot. Het is origineel, op en top Muse. Isolated System gaat door op die koers, maar dan pakt het een totaal andere kant van de elektronische muziek aan: ik heb nog nooit een techno-track van een rockband gehoord, maar het bevalt me zeer. Ik ben benieuwd hoe die live uitpakt, als ze dat aandurven. Wat mij betreft is Isolated System het hoogtepunt van het album.

Eindcijfer: op de beste momenten een 8, op de slechtste momenten een 2,5.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:15:05 #55
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117773200
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:12 schreef Stofje het volgende:

[..]

Komt goed, don't let them down bro O+.
Dat nooit :) Op basis van de eerste 4 cd's gewoon the best band around ;)
Live blijft het ongelooflijk hoe goed ze zijn :)
So confused when you're lost in the groove
pi_117773317
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:13 schreef Tchock het volgende:
Mijn track-by-track review:

Supremacy begint heerlijk, maar verliest een hoop momentum richting het einde. Toch een van de beste op de plaat.
Madness vind ik gezeur. De melodie van de zanglijn is z clich dat ik me er alleen maar aan erger. Het is wel enorm catchy.
Panic Station klinkt als Michael Jackson. Niet mijn smaak, maar wel een sterke track: ik kan me voorstellen dat mensen het waarderen.
Prelude + Survival: Tsja. Nogal een vreemde eend in de bijt, omdat het voor de Olympics is, en dat kun je ook goed horen. Het is geen slechte track, maar wel ongelofelijk over de top. Precies wat het moest doen, eigenlijk.
Follow me: Nero remix van iets dat goed had kunnen zijn.
Animals deed me denken aan de oude Muse. En aan Radiohead, vooral dat chaotische einde. Ook wel een beetje Pink Floyd-achtig, mede door die titel natuurlijk. Heerlijk.
Explorers is verreweg de slechtste track van de plaat. Heel kerstig, oubollig, gezapig. Met die kokosnoot er in die je niet meer kunt on-horen als je hem eenmaal kent. Het enige wat het niet de ultieme mainstream-bagger maakt is dat het niet 'Free me' heet, maar misschien is dat omdat Follow Me en Save Me al op de plaat staan.
Big Freeze klinkt als een Black Holes & Revelations-track ft. Queen. Niet slecht, soms best sterk. Een van de uitblinkers.
Save Me: leuk dat Chris het mag proberen, en het pakt hier helemaal niet slecht uit. Je hoort wel dat Matt creatiever is in zijn schrijven, en we mogen blij zijn dat Chris niet alles heeft geschreven, maar voor deze track klinkt het best goed.
Liquid State klinkt als een fucked-up Pendulum. Heel vet. Met dat duistere symfonische-metalrefrein, erg sterk. Mooi is ook de manier hoe die track samenwerkt met Supremacy, het sluit elkaar heel goed aan.
The 2nd Law is gewaagd. Het lijkt veel meer dan op de rest van de plaat als een experimentele Muse, maar niet, zoals in Follow Me, omdat het leuk is om met Nero samen te werken, maar om cht iets experimenteels te maken. Unsustainable put inspiratie uit Skrillex, maar is beter dan Skrillex ooit was. Het enige wat er eigenlijk mist is iets meer vocalen of een andere break, maar dat gemis is niet heel groot. Het is origineel, op en top Muse. Isolated System gaat door op die koers, maar dan pakt het een totaal andere kant van de elektronische muziek aan: ik heb nog nooit een techno-track van een rockband gehoord, maar het bevalt me zeer. Ik ben benieuwd hoe die live uitpakt, als ze dat aandurven. Wat mij betreft is Isolated System het hoogtepunt van het album.

Eindcijfer: op de beste momenten een 8, op de slechtste momenten een 2,5.
Deze post vind ik erg grappig (omdat het in voorgaande posts lijkt alsof we het helemaal niet eens zijn over dit album): Ik ben het bijna helemaal met je eens, hoewel ik Liquid State niet zo boeiend vind. Isolated System is met Animals mijn hoogtepunt, bijzonder fraaie nummes.
pi_117775125
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:15 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Dat nooit :) Op basis van de eerste 4 cd's gewoon the best band around ;)
Live blijft het ongelooflijk hoe goed ze zijn :)
En dat zijn ze nog steeds, ook met de nieuwe nummers! Dat kan ik beamen, ik geloof als enige hier?
pi_117776535
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nou dat zie je dan helemaal fout van Follow Me, want de nummers zijn juist geschreven en opgenomen in een livesetting. Vind het juist erg vet klinken.

En Supremacy vind ik helemaal niet op Kashmir lijken.
Het rifje in Supremacy heeft best wel wat weg van Kahmir, Muse heeft zelf ook gezegd in een interview dat het een "kashmir-like riff" was...

Follow me opgenomen in een livesetting? Follow Me was opgenomen in een livesetting ja, maar is gescrapt, omdat ze de versie geproduceerd door Nero fijner vonden...
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117776588
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Het rifje in Supremacy heeft best wel wat weg van Kahmir, Muse heeft zelf ook gezegd in een interview dat het een "kashmir-like riff" was...

Follow me opgenomen in een livesetting? Follow Me was opgenomen in een livesetting ja, maar is gescrapt, omdat ze de versie geproduceerd door Nero fijner vonden...
H kat, ik moet nog even kijken of ik mee ga of niet :@ Tentamen de dag er na enzo ;(
pi_117776636
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

H kat, ik moet nog even kijken of ik mee ga of niet :@ Tentamen de dag er na enzo ;(
Jij switch echt alle kanten op met je mening over het album O+
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117776650
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:32 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Jij switch echt alle kanten op met je mening over het album O+
Ja :')
pi_117776946
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja :')
Gewoon gaan, heb je de over-de-top stage set-up van Muse ook weer gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, dansen! dansen!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:19:16 #63
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_117850792
pi_117854387
Andy Burrows in het voor programma!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:04:05 #65
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_117854821
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Andy Burrows in het voor programma!
Nice! ^O^
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_117855137
The Joy Formidable // Montpellier to Manchester
Everything Everything // Dublin to Lodz
Deap Vally // Oslo to Hamburg
Andy Burrows // Amsterdam to Strasbourg
pi_117855584
http://www.huffingtonpost(...)-tour_n_1955248.html

Muse is genspireerd door The Wall van Pink Floyd qua live-performance. Mooie tekst, ik ben benieuwd!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:53:59 #68
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_117863468
*O* Andy Burrows *O* Heel erg blij mee, ga hem 27 oktober ook al in Rotown zien. Dit wordt top! :D
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 oktober 2012 @ 18:58:41 #69
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_117863647
Buh, ik wilde Joy Formidable :(

Andy is stom.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 11 oktober 2012 @ 23:48:21 #70
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_117880146
Vandaag het album aangeschaft, klinkt goed :Y ^O^
En shoot me, maar ik vind Follow Me een toffe track :Y :P
pi_117880331
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:48 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag het album aangeschaft, klinkt goed :Y ^O^
En shoot me, maar ik vind Follow Me een toffe track :Y :P
Eens! enorm toffe track
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:41:07 #72
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_117881511
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:54 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Eens! enorm toffe track
Heerlijk nummer idd :Y
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_117882287
Hmm Andy Burrows is wel een artiest die ik eens mee zou pakken indien mogelijk, maar verder niet zo interessant vind... Had liever een Biffy Clyro ofzo in het voorprogramma gehad, maar oke niet zo erg
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117886219
Voorprogramma's zijn vooral bij grote concerten toch nooit zo interessant? In een setting a la Paradiso maakt een mannetje op een podium nog indruk, maar voor 15.000 man helaas niet zo, het gros ouwehoert er keihard doorheen.
pi_117887827
Ja, ik let er meestal niet eens op (behalve die ene keer in 1999 dat Muse het voorprogramma was!). Ik krijg Deap Vally te zien, ga naar Hamburg.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:33:33 #76
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117892104
Lekker weer een vuige rockband in het voorprogramma...leuk! ^O^ :{
So confused when you're lost in the groove
pi_117892506
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:35 schreef Stofje het volgende:
Voorprogramma's zijn vooral bij grote concerten toch nooit zo interessant? In een setting a la Paradiso maakt een mannetje op een podium nog indruk, maar voor 15.000 man helaas niet zo, het gros ouwehoert er keihard doorheen.
Toch kan een leuk voorprogramma best vermakelijk zijn. Ik krijg zondag Caribou voorgeschoteld, daar had ik ook los wel een kaartje voor betaald :D
pi_117912951
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Toch kan een leuk voorprogramma best vermakelijk zijn. Ik krijg zondag Caribou voorgeschoteld, daar had ik ook los wel een kaartje voor betaald :D
Ik betaal ook een kaartje voor Editors, maar vond het in het voorprogramma bij Muse toch niet z. Puur omdat het overgrote deel van het publiek er wat schaapachtig naar keek en rustig biertjes dronk, voordat Muse begon.
pi_117913926
quote:
Muse wil Amerikaans succes Coldplay evenaren

AMSTERDAM - De Britse band Muse streeft ernaar net zo groot als Coldplay te worden in de VS. "Coldplay is de enige Engelse groep die daar echt succes had de laatste vijftien jaar", aldus frontman Matt Bellamy.

De zanger doet zijn uitspraken in de Britse krant The Daily Star.

Muse heeft met eerdere albums al voet aan de grond gekregen in de VS, maar hoopt met nieuweling The 2nd Law echt door te breken aan de overkant van de Atlantische Oceaan. "Je denkt er niet over na wanneer je begint", erkent bassist Christ Wolstenholme.

"Je bent al blij dat je erkenning krijgt op eigen bodem", vervolgt hij. "Maar op een gegeven moment wil je meer." Muse doet het niet onaardig in de VS, want The 2nd Law kwam verleden week op nummer 2 binnen in de Amerikaanse albumlijst. Wel moest de band het afleggen tegen landgenoten Mumford & Sons, die op 1 staan met Babel.
nu.nl

Waarom verbaast dit me helemaal niets na het horen van The 2nd Law?
pi_117915588
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Desunoto het volgende:

[..]

nu.nl

Waarom verbaast dit me helemaal niets na het horen van The 2nd Law?
Na beschuldigingen dat ze op Queen (Engeland) en U2 (Ierland) wilden lijken verbaast mij dat wel enigszins.
I feel kinda Locrian today
pi_117917041
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Desunoto het volgende:

[..]

nu.nl

Waarom verbaast dit me helemaal niets na het horen van The 2nd Law?
Ik wilde dit hier nog posten toen ik het las op NME.com maar daar vandaan kon ik mobiel niet kopiren. Dt is dus commercieel.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:47:15 #82
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_118061330
Setlist eerste avond van T2L-tour

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote set (21 liedjes), met Falling Down als verrassing!
pi_118066229
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:47 schreef JochemP het volgende:
Setlist eerste avond van T2L-tour

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote set (21 liedjes), met Falling Down als verrassing!
Prima setlist :Y
Zonde dat ik geen kaartjes heb voor Amsterdam :(

[ Bericht 6% gewijzigd door Operc op 17-10-2012 10:37:58 ]
pi_118067679
Na Falling Down hebben ze ook nog Host gespeeld (mis ik in je lijstje en is een nog veel grotere verrassing....!) en ook nog de Monty Jam.
pi_118067749
Wat grappig, Falling Down hebben ze sinds 2000 niet meer live gedaan. En Host maar 1 keer eerder en dat was in 1997!
pi_118072484
Falling Down en Host?

_O_

tracklist die 2 tracks langer is dan de resistance tour (en zonder het baggere nishe, dus eigenlijk 3 tracks :P )
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118083561
Waarschijnlijk overbodig voor de echte fans, maar foto's van de rehearsals... http://muse.mu/images,the(...)n-rehearsals_163.htm
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118101599
Damn dat podium _O_ Al die schermen, nu al geniaal. Kan echt niet meer wachten tot december...
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 oktober 2012 @ 21:55:31 #89
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_118101889
Met een Nederlandse fotograaf :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:01:26 #90
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_118102207
Wauw O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:09:23 #91
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_118102602

Ik vind het echt geen gezicht dit, Matt met alleen een mic. Hij heeft nog net geen headsetje op om er een dansje bij te doen :')
pi_118103806
Ziet er best apart uit inderdaad :P
pi_118104313
Ziet er kaal uit inderdaad en lijkt ook alsof hij zelf soms ook niet zo goed weet wat ie met zijn andere hand moet doen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_118112153
Ik zal niet kijken, ik zie het over 2 maanden wel
Jaaa, dansen! dansen!
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:10:53 #95
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_118566190
Zaterdag geweest. Was tof. /nod
pi_118569503
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef JochemP het volgende:

Ik vind het echt geen gezicht dit, Matt met alleen een mic. Hij heeft nog net geen headsetje op om er een dansje bij te doen :')
NEEEEE, niet eens een keytar meer :') _O-
Jaaa, dansen! dansen!
  Admin maandag 29 oktober 2012 @ 11:56:14 #97
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_118571727
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:10 schreef Silmarwen het volgende:
Zaterdag geweest. Was tof. /nod
:Y _O_
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 29 oktober 2012 @ 12:43:58 #98
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_118573350
Even een quotje gestolen.

" Thousands of Muse fans, all screaming ‘no one’s gonna take me alive’ in sync with one another is enough to send shivers down anyone’s spine."

Dat was inderdaad onwijs gaaf. Verder was het podium gewoon enorm gaaf. Voor degene die in Nijmegen zijn geweest vorige keer, Bellamy had er deze keer zoveel meer zin in. Hij ging echt helemaal uit zijn dak. Erg gaaf om te zien.
pi_118573950
Vrijdag geen Falling Down maar Sunburn. En zaterdag?
  Admin maandag 29 oktober 2012 @ 13:15:51 #100
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_118574461
Hun stage is overigens ook awesome:



Dat ding bestaat uit losse monitordelen en kan ook omgekeerd op het podium staan:


En er waren ook monitors rondom, zoals je hier wel een beetje kunt zien:


Elk nummer dat ze speelde had een andere specifieke animatie die exact klopte met wat ze zongen, en daarin werden livebeelden van de bandleden verwerkt zodat je ze goed kon zien als je verder weg zat.

Alleen die hele video/licht/lasershow was al geweldig. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 29 oktober 2012 @ 13:56:25 #101
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_118575881
En een klein stukje van het optreden:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 29 oktober 2012 @ 22:49:43 #103
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118646329
Jezus wat was Muse afgelopen zaterdag in O2 goed. Nu ongeveer 10x gezien maar dit was beter als de rest _O_
  Admin woensdag 31 oktober 2012 @ 07:18:08 #106
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_118654529
Was je d'r ook bij? Tof. ^O^
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_118657030
Jup, vriendin doet daar paar maandjes studie. Dus ik zag de combinatie ;)
  Admin woensdag 31 oktober 2012 @ 10:29:27 #108
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_118658270
Waar zat/stond je? Wij zaten redelijk hoog (zoals je aan m'n videootje kunt zien).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_118662009
Heb je video niet bekeken, stond vooraan paar meter van het podium ;)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 15:31:17 #110
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_118669409
Wie nog naar de MTV VMA's wil... ff doormailen. :P
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:22:41 #112
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_118686576
quote:
Thanks, maar moet hier beeld bij zijn ofzo?
Krijg namelijk niets te zien via Chrome?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:47:28 #114
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_118686764
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Thanks, maar moet hier beeld bij zijn ofzo?
Krijg namelijk niets te zien via Chrome?
Alleen geluid als je rechtsboven op listen drukt
Malheureusement le fromage de cacahoute.
pi_118686907
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Alleen geluid als je rechtsboven op listen drukt
Zover was ik ook al, maar als ik 't goed lees en begrijp op de site zou je ook iets moeten kunnen zien?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:51:39 #116
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_118687038
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Zover was ik ook al, maar als ik 't goed lees en begrijp op de site zou je ook iets moeten kunnen zien?
Ah, naja ik krijg in ieder geval op geen enkele manier beeld
Malheureusement le fromage de cacahoute.
pi_118687122
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ah, naja ik krijg in ieder geval op geen enkele manier beeld
IE kapt er hier zelfs mee...
pi_118687530
Bij mij gaat ie in Firefox prima. Maar Muse is studeermuziek geworden, met als heftigste nummer Uprising :')
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:14:23 #119
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_118688405
Is het al 17 december? *O*

Hier in FF overigens ook enkel geluid ;(
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
  donderdag 1 november 2012 @ 12:19:59 #120
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_118701105
Wat een baggersetlist gisteravond :P Ik heb nog een halfuur naar mijn scherm staan staren, in de stille hoop dat er nog een encore zou komen :')
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 1 november 2012 @ 17:41:13 #121
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_118712487
Follow Me = volgende single.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_118714854
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:56 schreef Breuls het volgende:
En een klein stukje van het optreden:

Wil je PM sturen maar werkt niet.
Weet jij de setlist van de zaterdag in O2? Wil een spotify lijst maken :)
pi_118716395
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Follow Me = volgende single.
Raar.
  donderdag 1 november 2012 @ 19:42:26 #124
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_118716796
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:59 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wil je PM sturen maar werkt niet.
Weet jij de setlist van de zaterdag in O2? Wil een spotify lijst maken :)
Al op setlist.fm gekeken?
pi_118724806
Vind Follow Me nou niet meteen het sterkste nummer van 2nd Law, jammer.
  Admin donderdag 1 november 2012 @ 22:48:33 #126
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_118727030
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:59 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wil je PM sturen maar werkt niet.
Weet jij de setlist van de zaterdag in O2? Wil een spotify lijst maken :)
Nee. Ik kan wel uit m'n hoofd wat nummers opnoemen, maar verder dan dat ze begonnen met Unsustainable en eindigden met Knights of Cydonia kom ik qua volgorde niet echt. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 1 november 2012 @ 22:51:13 #127
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_118727188
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:48 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nee. Ik kan wel uit m'n hoofd wat nummers opnoemen, maar verder dan dat ze begonnen met Unsustainable en eindigden met Knights of Cydonia kom ik qua volgorde niet echt. :P
http://www.setlist.fm/set(...)ngland-73dd5a15.html
pi_118731697
Ik vind Follow Me een van de mooiste nummers van het album. Daarom vind ik het juist jammer dat het de nieuwe single wordt.
pi_118731706
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 01:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Follow Me een van de mooiste nummers van het album. Daarom vind ik het juist jammer dat het de nieuwe single wordt.
Waarom is dat dan jammer? Dan krijg je er een passende videoclip bij...
Jaaa, dansen! dansen!
  Admin vrijdag 2 november 2012 @ 08:45:44 #130
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_118733132
Maken ze nog videoclips tegenwoordig? :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_118734480
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 01:45 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Waarom is dat dan jammer? Dan krijg je er een passende videoclip bij...
_O- Ja, daar zit ik op te wachten.

Nee, dan hoor je het te vaak, heb liever dat het een beetje exclusief blijft als ik een nummer heel mooi vind. Maar bij Muse valt dat wel mee, na een paar weken hoor je de singles meestal al niet meer zo veel.
pi_118734635
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

_O- Ja, daar zit ik op te wachten.

Nee, dan hoor je het te vaak, heb liever dat het een beetje exclusief blijft als ik een nummer heel mooi vind. Maar bij Muse valt dat wel mee, na een paar weken hoor je de singles meestal al niet meer zo veel.
Hipster :')
pi_118734659
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hipster :')
:')
pi_118735066
Radio luisteren :').
pi_118736480
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:41 schreef Stofje het volgende:
Radio luisteren :').
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:14:33 #136
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_118739360
Het jammer vinden dat een nummer wel of niet een single wordt. Alsof het nummer er beter of slechter op wordt :')
pi_118741622
Dat niet, maar een nummer kan wel kapot gedraaid worden. Maar dat zal bij Muse niet gebeuren hoor, het gros van Nederland weet nog steeds niet wie ze zijn.

En neem verder alle opmerkingen die hier gemaakt worden vooral niet te ernstig....
pi_118745244
Mensen die radio luisteren zijn berhaupt al mensen die ik liever niet bij Muse concerten zie :')

Laat je niet alles voorkauwen zeg :r
Jaaa, dansen! dansen!
  Admin vrijdag 2 november 2012 @ 16:14:19 #139
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_118745597
Lekker tolerante instelling hebt jij. :D

Wat merk jij er nou van of iemand naar de radio luistert? En aangezien waarschijnlijk 90% van de concertbezoekers radioluisteraars zijn, wat denk jij van de gemiddelde concertbezoeker? :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_118745677
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:02 schreef meowingtons het volgende:
Mensen die radio luisteren zijn berhaupt al mensen die ik liever niet bij Muse concerten zie :')

Laat je niet alles voorkauwen zeg :r
:')
pi_118745866
Ik heb de hele dag de radio aan, op het werk, in de auto, thuis. Daardoor leer ik muziek kennen. Ik ga niet allemaal op de computer dingen opzoeken om bij te blijven.

Maar ik heb wel altijd een goede zender op: Studio Brussel!

Of mag dat ook niet? :P
pi_118748352
Studio Brussel is wel beter dan alles wat we in Nederland hebben...

Maar (even een serieuze noot) als een track kapot gedraaid kan worden op de radio, dan is de track gewoon niet goed... Zo vaak herhalen ze nu ook weer niet op de radio...

Viva La Vida is trouwens wel helemaal kapot gemaakt, maar die zat ook in tig reclame's, elke populaire serie, elke winkel :') Serieus overal

Zonder al te veel moeite kon je die 20 keer horen per dag, ja dan wordt een track snel minder leuk, maar dat gebeurd toch niet bij Muse, die hebben nog nooit een nummer 1 hit te pakken gehad :P
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118748487
Nee precies, die hebben zelfs nog nooit een echte hit gehad. De hoogste notering ooit was sing for absolution op 12 en verder blijft het allemaal hangen tussen 30 en 40. Niet dat je daar verder last van hebt.

Maar StuBru is echt lekkere muziek. Als je een Nederlandse zender op zet hoor je de hele dag alleen maar van dat Rihannagekreun en zo.

Toch draaien ze soms op StuBru ook slechte nummers, maar die komen dan weer uit Nederland, ze zijn nogal dol op DJVT en Kraantje Pappie en dat soort shit.
pi_118748916
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee precies, die hebben zelfs nog nooit een echte hit gehad. De hoogste notering ooit was sing for absolution op 12 en verder blijft het allemaal hangen tussen 30 en 40. Niet dat je daar verder last van hebt.

Maar StuBru is echt lekkere muziek. Als je een Nederlandse zender op zet hoor je de hele dag alleen maar van dat Rihannagekreun en zo.

Toch draaien ze soms op StuBru ook slechte nummers, maar die komen dan weer uit Nederland, ze zijn nogal dol op DJVT en Kraantje Pappie en dat soort shit.
De Jeugd van Tegenwoordig en Kraantje Pappie vind ik dan weer briljant. StuBru is een fijne zender idd, draaien altijd vette muziek.
pi_118769351
Muse komt iig niet naar Pinkpop voor de genteresseerden.

quote:
Pinkpop-baas Jan Smeets heeft op 3voor12 radio laten weten dat het festival bezig is met The Killers. "Laten we het hopen" zei hij in reactie op de naam. Muse, Rammstein, Depeche Mode, Editors, Kings of Leon en Pearl Jam komen allen in ieder geval niet naar Pinkpop. Smeets gaat ervanuit dat Green Day ondanks het afkicken van zanger Billy Joe Armstrong gewoon op Pinkpop staat.

Ten slotte laat Smeets weten dat door de nieuwe alcohol-wetgeving het 16 plus-bandje een 18 plus-bandje wordt. Hij verwacht wel problemen met thuisdrinkers en de handhaving voor de mensen achter de bar.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:55:14 #146
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_118769398
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee precies, die hebben zelfs nog nooit een echte hit gehad. De hoogste notering ooit was sing for absolution op 12 en verder blijft het allemaal hangen tussen 30 en 40. Niet dat je daar verder last van hebt.

Maar StuBru is echt lekkere muziek. Als je een Nederlandse zender op zet hoor je de hele dag alleen maar van dat Rihannagekreun en zo.

Toch draaien ze soms op StuBru ook slechte nummers, maar die komen dan weer uit Nederland, ze zijn nogal dol op DJVT en Kraantje Pappie en dat soort shit.

Wow. Mensen zouden eens een andere smaak hebben zeg. :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_118769403
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:55 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Wow. Mensen zouden eens een andere smaak hebben zeg. :')
_O_
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118772339
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:55 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Wow. Mensen zouden eens een andere smaak hebben zeg. :')
Nou ja, ik schrijf het inderdaad te veel als een soort stelling, maar zo bedoel ik het niet. Maar het is natuurlijk gewoon mijn mening en daar is een forum ook voor bedoeld. Ik houd er niet van. Smaken verschillen.
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:10:20 #149
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_118773057
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:45 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nou ja, ik schrijf het inderdaad te veel als een soort stelling, maar zo bedoel ik het niet. Maar het is natuurlijk gewoon mijn mening en daar is een forum ook voor bedoeld. Ik houd er niet van. Smaken verschillen.
Ik bedoel het ook niet persoonlijk ofzo. Ik ben alleen een beetje allergisch voor zulke posts, je leest ze werkelijk overal. Of het nou over rap, dubstep, Justin Bieber of metal muziek gaat. Ieder zijn ding denk ik dan maar. Ik ben altijd blij dat mijn smaak veel verder gaat dan 1 genre :Y

Edit: En met die laatste opmerking bedoel ik dus niet dat jij niet verder kijkt dan Muse ;) Maar er zijn zulke mensen :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_118794184
Leuk zaaltje, die Ziggo Dome :Y
Vanavond geweldig show met Blof, prachtige lichtshow. Ben nu zeker benieuwd naar Muse, die pakken nog meer uit natuurlijk.

En ja, ik houd dus ook van verschillende genres :P
pi_118901070
Als iemand nog 2 kaartjes over heeft voor het Muse-concert, dan wil ik ze wel overnemen!
pi_118919279
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:10 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik bedoel het ook niet persoonlijk ofzo. Ik ben alleen een beetje allergisch voor zulke posts, je leest ze werkelijk overal. Of het nou over rap, dubstep, Justin Bieber of metal muziek gaat. Ieder zijn ding denk ik dan maar. Ik ben altijd blij dat mijn smaak veel verder gaat dan 1 genre :Y

Edit: En met die laatste opmerking bedoel ik dus niet dat jij niet verder kijkt dan Muse ;) Maar er zijn zulke mensen :)
Gewoon zeggen dat het niet je muziek is, werkt idd beter dan zeggen dat het pure bagger is :Y
Jaaa, dansen! dansen!
  zondag 11 november 2012 @ 15:39:16 #153
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_119087001
Wie heeft een staanplaats ticket voor Muse over en wil die ruilen met mijn staanplaats ticket voor Mumford & Sons?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Forum Admin zondag 11 november 2012 @ 15:50:47 #154
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119087506
Ga deze week nog iemand proberen over te halen anders heb ik nog een staplaats over voor de ziggodome.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_119087904
Ik heb 2 zitplaatsen. Als iemand wilt ruilen voor staplaatsen, graag! O+
  zondag 11 november 2012 @ 16:36:15 #156
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_119089544
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef Pharkus het volgende:
Ga deze week nog iemand proberen over te halen anders heb ik nog een staplaats over voor de ziggodome.
Hai Pharkus,

Ruilen?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 11 november 2012 @ 16:38:52 #157
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_119089640
Jullie hebben het trouwens over een staplaats. Dat klopt niet. Het moet staanplaats zijn!

quote:
Staanplaats / staplaats
In het openbaar vervoer en bij concerten e.d. kun je een staanplaats hebben. Moet dat geen staplaats zijn?

De woorden staplaats en staanplaats bestaan beide. In de praktijk is staanplaats veruit het gebruikelijkst, zeker in de betekenis 'plaats waar een toeschouwer kan/moet staan'. Staplaats kan 'toegewezen plaats voor bijvoorbeeld een tent, caravan of kraam' betekenen, maar ook dan is staanplaats gewoner.
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/staanplaats-staplaats
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 11 november 2012 @ 16:47:30 #158
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_119090050
Vandaag weer eens fijn een hoop oude school Muse geluisterd O+ Potverdikke, wat kunnen ze toch een fijne bak herrie maken *O* Ik vind hun gelikte, goed uitgedachte composities ook prachtig hoor, maar als ik die rauwe Muse weer hoor, weet ik wel weer waarom ik sinds Showbizz verkocht ben *O*
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
  Forum Admin zondag 11 november 2012 @ 17:01:02 #159
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119090569
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:36 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Hai Pharkus,

Ruilen?
Ik ben niet zo fan van mum&sons, meer roadtrip muziek dan concert.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 11 november 2012 @ 17:06:25 #160
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_119090761
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie hebben het trouwens over een staplaats. Dat klopt niet. Het moet staanplaats zijn!

[..]

http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/staanplaats-staplaats
Mag dus beide, alleen n is een stuk gebruikelijker.

(ik hou me overigens ook aanbevolen voor een kaartje voor Muse 17 Dec!)
  zondag 11 november 2012 @ 17:39:27 #161
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_119091838
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 17:01 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik ben niet zo fan van mum&sons, meer roadtrip muziek dan concert.
Je zegt dat je een kaartje voor Muse overhebt. Het is dan toch niet Muse f Mumford & Sons. Maar als je het ruilt is dat Muse n Mumford & Sons. Ik denk dat je live pas kunt ervaren hoe goed ze aan jouw verwachtingen kunnen voldoen.

Anyway, indien je van gedachten verandert, mag je me PMen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_119093497
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:39 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Je zegt dat je een kaartje voor Muse overhebt. Het is dan toch niet Muse f Mumford & Sons. Maar als je het ruilt is dat Muse n Mumford & Sons. Ik denk dat je live pas kunt ervaren hoe goed ze aan jouw verwachtingen kunnen voldoen.

Anyway, indien je van gedachten verandert, mag je me PMen.
:')
Jaaa, dansen! dansen!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 11 november 2012 @ 20:32:12 #163
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_119099420
Nu interview op MTV, duet met Psy zagen ze wel zitten :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_119109021
Ik ben echt te oud voor de MTV Awards, mijn god wat een verschrikkelijke show (moest het even kwijt :') )
  zondag 11 november 2012 @ 23:33:45 #165
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_119110517
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:00 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ben echt te oud voor de MTV Awards, mijn god wat een verschrikkelijke show (moest het even kwijt :') )
Dit dus... :')
pi_119112046
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:00 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ben echt te oud voor de MTV Awards, mijn god wat een verschrikkelijke show (moest het even kwijt :') )
Kon je het ooit wel kijken? Ik heb het nooit leuk gevonden -O-
Jaaa, dansen! dansen!
pi_119118045
Er zijn jaren geweest dat het wel leuk was, maar zoals dit jaar: alleen maar van die kind/tienersterretjes.. Vroeger traden echt de grote sterren in de wereld op, nu zie je Taylor Swift en Justin Bieber alles winnen.. :') Of word ik gewoon oud? :P
pi_119118084
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Er zijn jaren geweest dat het wel leuk was, maar zoals dit jaar: alleen maar van die kind/tienersterretjes.. Vroeger traden echt de grote sterren in de wereld op, nu zie je Taylor Swift en Justin Bieber alles winnen.. :') Of word ik gewoon oud? :P
Ja. Vroeger traden de sterren van die tijd op, wat jij dus ´grote sterren in de wereld´ vond.
pi_119118126
Artiesten als U2, Madonna, Bon Jovi, Foo Fighters, Snow Patrol, QOTSA, etc. heb ik alleen nooit als kindsterren gezien...
pi_119118236
Nou ja, zulke namen waren er k. Nu treed Muse er toch ook op? MTV Awards waren altijd gewoon top40 meen ik.
pi_119118676
Had gewoon meer Muse in gemoeten, in de show! ;)
pi_119120317
Volgens mij was het gewoon altijd kut hoor, maar als kind herinner je je vaak alleen maar de goede dingen, nostalgie vertroebeld de waarheid wel vaker...

Madonna is ook gewoon een ouderwetse Taylor Swift, want het is gewoon popbagger die ze maakt(e), Snow patrol, Bon Jovi en U2 vallen ook enigszins onder de popbagger noemer...

Alleen Qotsa past niet in dat rijtje, maarja No One Knows is gewoon een anthem
Jaaa, dansen! dansen!
  Forum Admin woensdag 14 november 2012 @ 11:49:26 #173
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119195463
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:39 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Je zegt dat je een kaartje voor Muse overhebt. Het is dan toch niet Muse f Mumford & Sons. Maar als je het ruilt is dat Muse n Mumford & Sons. Ik denk dat je live pas kunt ervaren hoe goed ze aan jouw verwachtingen kunnen voldoen.

Anyway, indien je van gedachten verandert, mag je me PMen.
Klopt, maar ik heb liever euro's dan een optreden van mumford & sons.

Kaartje is trouwens definitief te koop voor de kostprijs, staplaats Muse ziggodome 17 dec. voor de kaartprijs + administratiekosten: 60.50 euro. Het liefst verkoop ik hem aan iemand die hier al bekend is in de reeks (oftewel fan) dan via marktplaats. Het is een e-ticket. Voor verdere details PM/DM. Het is bedoeld voor persoonlijk gebruik en niet voor door verkoop want dan kom ik je in je ballen schoppen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 14-11-2012 20:38:13 ]
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_119213340
3 december?
  Forum Admin woensdag 14 november 2012 @ 20:39:15 #175
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119213786
quote:
6s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:31 schreef Mirgeam het volgende:
3 december?
17de, ik wilde ze 2 weken eerder dan gepland zien.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_119213971
meh ik wil em dolgraag kopen, maar het is net voor m'n machinist examen, beter als ik het niet doe ;(
  Forum Admin woensdag 14 november 2012 @ 20:44:05 #177
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119214033
quote:
6s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef Mirgeam het volgende:
meh ik wil em dolgraag kopen, maar het is net voor m'n machinist examen, beter als ik het niet doe ;(
Tja prioriteiten stellen, altijd lastig.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:37:08 #178
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_119216878
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:39 schreef Pharkus het volgende:

[..]

17de, ik wilde ze 2 weken eerder dan gepland zien.
3 december vind ik ook prima hoor :+

Ben ook erg benieuwd naar Ziggodome op zich :)
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_119217011
Ziggodome is gaaf!! :Y

Mooi gebouw, goed geluid...
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:54:41 #180
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_119217972
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ziggodome is gaaf!! :Y

Mooi gebouw, goed geluid...
Hopelijk kan ik dit over ruim een maand beamen :D
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_119222543
Heb twee zitplaatsen... helaas. Misschien iemand die het wil ruilen voor staanplaatsen??? O+ O+ O+ O+
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_119250596

Jongens, kunnen jullie mij helpen? Hoe heet het nummer van 16:30? :)
pi_119250885
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:56 schreef Leonos het volgende:

Jongens, kunnen jullie mij helpen? Hoe heet het nummer van 16:30? :)
Das gewoon Panic Station
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119251029
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:02 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Das gewoon Panic Station
Ik kijk scheel, sorry.
Minuutje 18 bedoel ik ;)
pi_119251301
Ja da's waar, die cover hoorde ik laatst ook op de radio. Doen ze mooi!
pi_119273652
MUSE KOMT IN DE ARENA ! ! !
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:23:49 #188
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_119273654
LiveNation_nl twitterde op vrijdag 16-11-2012 om 13:18:42 De alternatieve spacerockband MUSE komt op 4 juni groots uitpakken in de ArenA: http://t.co/JLLy9szF. Kaartverkoop start vrijdag om 10.00u. reageer retweet
*O*
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:25:54 #189
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119273748
4 juni :') Waarom moeten al die kaarten altijd zo achterlijk vroeg de verkoop ingaan?
吴 曼 迪
pi_119273787
En ook op het Werchter-terrein op 18 juni.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_119273793
18 juni op de Werchterweide
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:31:51 #192
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_119273939
Gaaf! *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_119273981
Dat Muse al zo groot geworden is, ik weet de kleine shows nog ;(
pi_119273989
Wel cool *O*
pi_119274319
Eerst maar eens kijken of Ziggodome wat is. Dan beslis ik wel of het het waard is om ze in de arena te gaan zien.
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:55:07 #196
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119274667
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:44 schreef Piles het volgende:
Eerst maar eens kijken of Ziggodome wat is. Dan beslis ik wel of het het waard is om ze in de arena te gaan zien.
Ja precies :P Daarom vind ik het achterlijk dat de kaartverkoop al zo vroeg begint :N
吴 曼 迪
pi_119275035
Arena :(
Feyenoord Rotterdam
pi_119275324
Lekker showtje geven in een bagger galmbak :')
Jaaa, dansen! dansen!
pi_119275457
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:55 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja precies :P Daarom vind ik het achterlijk dat de kaartverkoop al zo vroeg begint :N
O2 arena geweest, die show was het al zeker waard. En in een stadion is er qua show veel meer mogelijk natuurlijk :)
pi_119275474
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:17 schreef meowingtons het volgende:
Lekker showtje geven in een bagger galmbak :')
Ga je mond met zeep spoelen. :{w
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:23:20 #201
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119275501
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:22 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ga je mond met zeep spoelen. :{w
Het geluid is echt wel slecht daar :') Je hoort het soms gewoon dubbel :N
吴 曼 迪
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 16 november 2012 @ 14:24:20 #202
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_119275536
Ach dat heb je ook in het Gelredome of andere grote zalen. Locatie waar je staat / zit is vrij essentieel in zulke stadia.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:28:25 #203
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119275679
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach dat heb je ook in het Gelredome of andere grote zalen. Locatie waar je staat / zit is vrij essentieel in zulke stadia.
Naja ik ben 3x in de ArenA geweest voor concerten, 3x op verschillende plekken gezeten/gestaan en iedere keer galmde het :') Ook als je in het "midden" zit.
吴 曼 迪
pi_119275734
De Arena zou gewoon verboden moeten worden.....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119275753
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:22 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ga je mond met zeep spoelen. :{w
Ik zeg alleen maar dat de ArenA een galmbak is met enorm slechte akoestiek, wat zeg maar, de waarheid is... Waarom moet ik mijn mond met zeep spoelen? 't gaat hier niet om ajax hoor
Jaaa, dansen! dansen!
pi_119275791
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:30 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat de ArenA een galmbak is met enorm slechte akoestiek, wat zeg maar, de waarheid is... Waarom moet ik mijn mond met zeep spoelen? 't gaat hier niet om ajax hoor
Ook al ging het wel om Ajax, dan nog is het een kutbak....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119275846
grootste voordeel tegenover een goffertpark is wel dat ze meerdere ticketprijzen hebben... Dat verkoopt beter, genoeg mensen die wel willen zitten tegen een goedkopere prijs
Jaaa, dansen! dansen!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 16 november 2012 @ 14:32:58 #208
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_119275849
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:28 schreef megamandy het volgende:

[..]

Naja ik ben 3x in de ArenA geweest voor concerten, 3x op verschillende plekken gezeten/gestaan en iedere keer galmde het :') Ook als je in het "midden" zit.
De toppers wordt niet heel veel beter hoor B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:34:18 #209
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119275891
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:32 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

De toppers wordt niet heel veel beter hoor B-)
:')
The Police, Genesis en U2 (eerst en laatste keer trouwens, damn die mensen hebben echt geen greintje spontaniteit in zich :r Alle bewegingen zijn van het begin tot het eind gechoreografeerd).
吴 曼 迪
pi_119276057
Mmmm ben op beide data op vakantie. Nou ja naar de Arena was ik toch niet gegaan, maar naar Werchter had ik wel gewild. Eens kijken of ze nog in San Siro of zo komen net als twee jaar geleden tijdens mijn vakantie......
pi_119276228
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Mmmm ben op beide data op vakantie. Nou ja naar de Arena was ik toch niet gegaan, maar naar Werchter had ik wel gewild. Eens kijken of ze nog in San Siro of zo komen net als twee jaar geleden tijdens mijn vakantie......
Ze komen in Itali in Turijn (28 juni) en Rome (6 juli).
En als je in de buurt van de Zwitserse grens zit; daar wordt binnenkort ook een concert bekend gemaakt.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 16 november 2012 @ 14:48:26 #212
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_119276338
Doe Wembley maar, ga ik daar weer heen B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:48:44 #213
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_119276349
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:55 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja precies :P Daarom vind ik het achterlijk dat de kaartverkoop al zo vroeg begint :N
Denk niet dat het zo snel uitverkoopt. Goffertpark was ook niet uitverkocht. Passen er meer mensen in de ArenA dan in het Goffertpark? Ja toch?
pi_119276364
Ik vind het nieuwe album echt drie keer niks :@
Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef xcachet het volgende:
Ben geen historisch wijf ofzo.
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:50:12 #215
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119276408
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:48 schreef JochemP het volgende:

[..]

Denk niet dat het zo snel uitverkoopt. Goffertpark was ook niet uitverkocht. Passen er meer mensen in de ArenA dan in het Goffertpark? Ja toch?
Nou zal ik niet naar de ArenA gaan maar eerder richting Londen of Berlijn vertrekken als daar ook data komen. Maar in een stadion wil ik wel een staanplaats en geen zitplaats :')
吴 曼 迪
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 16 november 2012 @ 14:50:42 #216
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_119276421
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:48 schreef JochemP het volgende:

[..]

Denk niet dat het zo snel uitverkoopt. Goffertpark was ook niet uitverkocht. Passen er meer mensen in de ArenA dan in het Goffertpark? Ja toch?
Goffert = 50.000 ongeveer.
ArenA = 60.000 ongeveer. (Maar gaat wel wat vanaf afhankelijk van het podium.)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:01:00 #217
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_119276768
Check trouwens even het voorverkoop-bericht op muse.mu. Een download met 3 live-liedjes (video) van de stadion-tour van 2010. :)

http://bit.ly/S0mZ9x (weet niet of de link werkt als je niet bent ingelogd)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 16 november 2012 @ 15:02:25 #218
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_119276809
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:01 schreef JochemP het volgende:

http://bit.ly/S0mZ9x (weet niet of de link werkt als je niet bent ingelogd)
Werkt ^O^
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 16 november 2012 @ 15:06:13 #219
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_119276946
Wat blijft Stockholm Syndrome toch een briljant nummer.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_119276952
Hmm Amsterdam Arena is wel minder. Misschien dan maar Werchter. Maar ik moet en zal naar muse gaan in 2013.
pi_119277297
Staanplaatsen voor de ArenA gaan trouwens EUR 55,- kosten, zitplaatsen EUR 50,-/55,-.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_119277320
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:18 schreef Felixa het volgende:
Staanplaatsen voor de ArenA gaan trouwens EUR 55,- kosten, zitplaatsen EUR 50,-/55,-.
Ik ga niet hoor ik net.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 16 november 2012 @ 15:19:19 #223
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_119277344
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:18 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik ga niet hoor ik net.
Mwoah, vind het nog wel meevallen. Gezien de huidige ticketprijzen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_119277452
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:45 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ze komen in Itali in Turijn (28 juni) en Rome (6 juli).
En als je in de buurt van de Zwitserse grens zit; daar wordt binnenkort ook een concert bekend gemaakt.
Ja had ik inmiddels ook gezien, maar dan ben ik net weer terug. Ach, misschien komt er nog wat in Duitsland niet te ver weg. Mag niet klagen, heb ze in september al in Keulen gezien en in December zie ik ze in Hamburg, rond de stadiontours vind ik ook vast wel wat!
pi_119277491
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat blijft Stockholm Syndrome toch een briljant nummer.
Mijn favoriete Muse-nummer! Vooral live.
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:27:09 #226
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_119277631
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:18 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik ga niet hoor ik net.
Zo hoog is het toch niet dat het mensen afschrikt? Goffertpark was dezelfde prijs en andere concerten zijn soms nog duurder...
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:27:45 #227
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_119277655
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:18 schreef Felixa het volgende:
Staanplaatsen voor de ArenA gaan trouwens EUR 55,- kosten, zitplaatsen EUR 50,-/55,-.
hoe weet je dat. Op livenation staat 45 tot 65
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 16 november 2012 @ 15:28:38 #228
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_119277687
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_119277744
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:27 schreef AgeEll het volgende:

[..]

hoe weet je dat. Op livenation staat 45 tot 65
Stond op de site van Ticketmaster toen ik doorlinkte via muse.mu.
Maar ik zie nu als ik gewoon naar TM ga dat het inderdaad de prijzen zijn die jij noemt.
Mmm... raar...


Edit: zie nu dat muse.mu nog doorlinkt naar de oude presale van de Ziggo Dome. :')
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:01:55 #230
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_119278829
Blij dat ik ze nog in zo'n intieme locatie als de Ziggo Dome mag zien dan :) :).
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:26:27 #231
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_119282058
Ben wel benieuwd wie er in het voorprogramma zal staan. Meestal wel een relatief grote band. Elbow, Two Door Cinema Club, The Black Keys, zoiets. Ik denk/hoop wel iets in die richting :)
pi_119286738
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:01 schreef JochemP het volgende:

http://bit.ly/S0mZ9x (weet niet of de link werkt als je niet bent ingelogd)
Dat publiek bij Starlight O+! Prachtig, hoe massaal daar meegezongen wordt.
pi_119288111
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:26 schreef JochemP het volgende:
Ben wel benieuwd wie er in het voorprogramma zal staan. Meestal wel een relatief grote band. Elbow, Two Door Cinema Club, The Black Keys, zoiets. Ik denk/hoop wel iets in die richting :)
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:
The Joy Formidable // Montpellier to Manchester
Everything Everything // Dublin to Lodz
Deap Vally // Oslo to Hamburg
Andy Burrows // Amsterdam to Strasbourg
  vrijdag 16 november 2012 @ 20:39:42 #234
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119289914
Oja, Andy Burrows O+
吴 曼 迪
  vrijdag 16 november 2012 @ 20:53:43 #235
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_119290696
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 november 2012 20:02 schreef Sautor het volgende:

[..]


[..]

:')
  vrijdag 16 november 2012 @ 21:03:32 #236
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_119291257
Hoe snel zal dit (en Werchter Boutique) uitverkopen, dezelfde dag nog?
Malheureusement le fromage de cacahoute.
pi_119293178
Hmm, Roger Waters met The Wall in Arena en Werchter, Muse ook. Ik stel voor dat ze dit gewoon combineren. 100 euro entree, klaar :9.
pi_119297182
Zou overigens verdomde graag naar Parijs gaan, maar ga de komende maanden even heel erg moeilijk rondkomen zonder dat soort geintjes. Verdomme.
pi_119316916
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 20:53 schreef BoerBert het volgende:

[..]

:')
Ah, ik zie de fout nu pas. Faal. :')
pi_119323109
Iemand trouwens enig idee wat het maximum aantal kaarten is dat je mag bestellen in de presale? Kan het zo snel nergens vinden.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_119325377
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Catwoman1986 het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat het maximum aantal kaarten is dat je mag bestellen in de presale? Kan het zo snel nergens vinden.
Volgens mij is dat standaard 8. Maar weet het niet zeker.
Dit account is niet meer in gebruik.
  zaterdag 17 november 2012 @ 21:58:47 #242
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_119326665
quote:
Ermahgerd _O_
Jaaa, dansen! dansen!
  zaterdag 17 november 2012 @ 22:07:53 #244
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_119326672
quote:
:9

Nog 1 maandje wachten O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 17 november 2012 @ 22:37:18 #245
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_119327936
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:31 schreef Sautor het volgende:

[..]

Ah, ik zie de fout nu pas. Faal. :')
M'n reactie was ook wel een beetje flauw moet ik zeggen.
pi_119345008
Oow jeetje nog maar minder dan een maandje en dan is het zover !
Ik heb er echt zo lang op zitten wachten !
Zo lang dat ik gewoon geen zin heb om in augustus te gaan omdat ik dan weer zo lang moet wachten haha.
Maar jeetje, ik ben wel heel blij dat ik ze in ziggo dome ga zien hoor :$. Amsterdam Arena lijkt me echt een galmdoos O_O
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney
pi_119350713
Iemand hier die naar Hamburg gaat en de kaarten al binnen heeft?
Screw them.
We're going home.
pi_119357268
Cool! Nieuwe kans om tickets te scoren. Ziggo Dome is destijds niet gelukt.
Wat raden jullie aan ArenA of Werchter?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 november 2012 @ 20:43:48 #249
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_119357499
Werchter.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 18 november 2012 @ 21:40:41 #250
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_119361821
Watwatwaaat?? Muse op Werchter? :o
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
pi_119361921
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef MohMi het volgende:
Watwatwaaat?? Muse op Werchter? :o
Denk ik ook steeds, maar nee, de Werchter-weide. Alleen op dat terrein dus :P
pi_119361938
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef MohMi het volgende:
Watwatwaaat?? Muse op Werchter? :o
;(. Nee, op het terrein van Werchter. Lezen.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 november 2012 @ 21:47:33 #253
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_119362377
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef MohMi het volgende:
Watwatwaaat?? Muse op Werchter? :o
Werchter Boutique.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 18 november 2012 @ 21:50:27 #254
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_119362604
Was het maar zo :P.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 november 2012 @ 21:51:21 #255
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_119362678
Ach ik dwaal ook wel weer af naar Werchter Boutique hoor, is me afgelopen jaar ook goed bevallen :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 18 november 2012 @ 21:53:08 #256
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_119362844
quote:
9s.gif Op zondag 18 november 2012 21:42 schreef Stofje het volgende:

[..]

;(. Nee, op het terrein van Werchter. Lezen.
Chaggie :{w
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
pi_119370722
quote:
5s.gif Op zondag 18 november 2012 18:27 schreef CarOnline het volgende:
Iemand hier die naar Hamburg gaat en de kaarten al binnen heeft?
Bij mij zijn ze toevallig afgelopen vrijdag met een koerier bezorgd. En daar kreeg ik de dag er voor een email van (van het koeriersbedrijf, dat ze iets zouden bezorgen).
  maandag 19 november 2012 @ 08:52:41 #258
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_119374355
Gisteravond heb ik 1 kaartje op MP gezet voor een nette prijs en vanochtend direct al een gegadigde met de naam Kaartverkoop BV.
En dat druist eigenlijk volledig tegen mijn principes in :')

Ben alleen ook een beetje bang, omdat het 1 pdf-bestand is met 2 tickets, dat als ik beide uitprint en eentje verkoop, ze "iets" kunnen met het andere ticket oid. Mijn naam staat er ook op.
Maar dat kan niet toch? Iemand die me dat kan bevestigen? :@
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_119374444
Verkoop m gewoon via dit topic. E-tickets mogen officieel niet verhandeld worden ivm oplichting, maar als je gewoon bij de deur afspreekt werkt het prima :)
  maandag 19 november 2012 @ 09:05:58 #260
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_119374524
Was eerst ook mijn idee, maar iedereen hier is al voorzien volgens mij, er heeft ook al iemand een ticket aangeboden hier en voor zover ik weet is die nog niet verkocht.

Maar iig goede tip om hem bij ZiggoDome zelf te verkopen, dan gooi ik de advertentie er weer af en zet er een nieuwe op :)

Echt vreselijk irritant dat zo'n bedrijfje er direct bovenop duikt om ze voor veel meer geld door te verkopen.
Naief als ik soms ben had ik daar geen rekening meegehouden :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 19 november 2012 @ 13:06:30 #261
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119380768
Op de facebookpagina van het evenement staan ook nog genoeg mensen die graag een kaart willen volgens mij.
Misschien daar even proberen?
吴 曼 迪
pi_119381204
Volgens mij waren er hier ook mensen op zoek naar een kaartje voor Ziggodome...
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 19 november 2012 @ 13:21:28 #263
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_119381306
quote:
17s.gif Op maandag 19 november 2012 13:06 schreef megamandy het volgende:
Op de facebookpagina van het evenement staan ook nog genoeg mensen die graag een kaart willen volgens mij.
Misschien daar even proberen?
Ik heb al een berichtje gestuurd naar iemand, bedankt voor de tip :)
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_119384524
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:14 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Bij mij zijn ze toevallig afgelopen vrijdag met een koerier bezorgd. En daar kreeg ik de dag er voor een email van (van het koeriersbedrijf, dat ze iets zouden bezorgen).
Hmmm ik heb nog niks en ik woon in Duitsland... Waag er toch maar een belletje aan -O-

Ik had ze al moeten hebben, ze gaat het even nakijken en anders komen ze volgende week (?)

Nou, we zullen het zien.

[ Bericht 8% gewijzigd door CarOnline op 19-11-2012 14:58:05 ]
Screw them.
We're going home.
pi_119390354
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:51 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Hmmm ik heb nog niks en ik woon in Duitsland... Waag er toch maar een belletje aan -O-

Ik had ze al moeten hebben, ze gaat het even nakijken en anders komen ze volgende week (?)

Nou, we zullen het zien.
Komt vast wel goed dan, je bent er in ieder geval op tijd bij. Maar bij mij zal het dan ook anders zijn omdat ik in Nederland woon. Bestel wel vaker tickets voor concerten in Duitsland en petje af hoe goed dat altijd gaat, altijd tijdige bezorging met een koerier.
pi_119391937
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:59 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Komt vast wel goed dan, je bent er in ieder geval op tijd bij. Maar bij mij zal het dan ook anders zijn omdat ik in Nederland woon. Bestel wel vaker tickets voor concerten in Duitsland en petje af hoe goed dat altijd gaat, altijd tijdige bezorging met een koerier.
Vorige keer ging het ook gewoon goed. Maar heb nu al van 2 mensen in NL gehoord dat ze de tickets hadden.
Dus ik kreeg ineens de kriebels :)
Screw them.
We're going home.
pi_119396259
Wat, ze staan volgend jaar ook in de Arena?! :o
pi_119397304
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:16 schreef roelofjan het volgende:
Wat, ze staan volgend jaar ook in de Arena?! :o
Joh :P
En Werchter Boutique
  maandag 19 november 2012 @ 19:44:36 #269
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_119398061
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 19:32 schreef Piles het volgende:

[..]

Joh :P
En Werchter Boutique
OMG KOMT MUSE OP WERCHTER?

:P
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:35:35 #270
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_119421661
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef Spezza19 het volgende:
Volgens mij waren er hier ook mensen op zoek naar een kaartje voor Ziggodome...
PM staat open :)

Iemand enig idee hoe laat de deuren open gaan? :P
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 20 november 2012 @ 13:08:05 #271
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_119422661
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:16 schreef roelofjan het volgende:
Wat, ze staan volgend jaar ook in de Arena?! :o
onder de steen vandaan gekropen? :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:12:23 #272
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_119422835
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:14 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Bij mij zijn ze toevallig afgelopen vrijdag met een koerier bezorgd. En daar kreeg ik de dag er voor een email van (van het koeriersbedrijf, dat ze iets zouden bezorgen).
Zijn dat die kaarten waar je je voor kon opgeven via de Muse-site en die toen verloot werden? Dus niet de pre-sale, maar daarvoor al? Want ik heb nog niks ontvangen -O-
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_119422867
Nee, heb ze gewoon besteld via ticketmaster.de. Het gaat om kaarten voor Hamburg he. Ik kreeg trouwens net een email vant ticketmaster.de dat alle kaarten er de komende week aankomen. Terwijl ik ze dus al heb, was een algemene email, voor iedereen bedoeld.

Er gaan nog best wat mensen naar Hamburg dan begrijp ik? Wij gaan naar Hamburg omdat Ned en Belgie al waren uitverkocht (waren op vakantie toen de verkoop was). Is op een zaterdag, dus maken we er maar een leuk weekendje van, hotelletje op de Reeperbahn.
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:14:43 #274
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_119422923
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, heb ze gewoon besteld via ticketmaster.de. Het gaat om kaarten voor Hamburg he.
Oh ok :@ Ik ben een beetje neurotisch over die kaarten die uit Engeland moeten komen, maar in principe zijn ze nog niet te laat ofzo.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_119422977
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:14 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oh ok :@ Ik ben een beetje neurotisch over die kaarten die uit Engeland moeten komen, maar in principe zijn ze nog niet te laat ofzo.
Ja bij jou was daar al eerder eens iets mis mee gegaan, of was jij dat niet?
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:20:00 #276
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_119423104
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja bij jou was daar al eerder eens iets mis mee gegaan, of was jij dat niet?
Ja dat was ik :P
Maar goed, even afwachten nog maar, die kaarten worden pas over 2 weken verstuurd ofzo.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_119423133
Welja, er zal toch niet tweemaal achter elkaar iets mis gaan .........
pi_119428134
Ik heb ze ook nog niet (van die loterij).
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:56:04 #279
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_119431214
Weet iemand wanneer je je persoonlijke voorverkoopcode in moet vullen tijdens het bestelproces? Degene met wie ik ernaar toe ga wil tegelijk met mij proberen kaarten te bestellen met mijn code, om zo te kijken wie de beste plekken krijgt toegewezen. We bestellen dus maar 1x. Werkt dat denken jullie?
pi_119450924
They will not con fucking trol us.... Lol

http://www.photoblab.com/blabs/50abfb51a7d6cb0200000032
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 21 november 2012 @ 09:59:06 #281
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_119456055
Hoort het dat die wachtrij helemaal volloopt om vervolgens doodleuk opnieuw te beginnen?
  woensdag 21 november 2012 @ 10:03:24 #282
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_119456151
heb er hier ook last van. :(
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  woensdag 21 november 2012 @ 10:04:47 #283
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_119456181
Gelukt!

Twee veldkaartjes! Wel echt vet duur :'), maar goed! Ik ga naar Muse!
  woensdag 21 november 2012 @ 10:12:03 #284
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_119456336
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:04 schreef Jovatov het volgende:
Gelukt!

Twee veldkaartjes! Wel echt vet duur :'), maar goed! Ik ga naar Muse!
Ik zie je daar. ^O^
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  woensdag 21 november 2012 @ 10:16:16 #285
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_119456435
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:12 schreef Thijz het volgende:

[..]

Ik zie je daar. ^O^
Tof :)

Wordt de eerste keer dat ik naar zo'n groot concert ga, fijn dat het Muse gaat zijn!
pi_119456456
Yay, ik sla de Ziggodome over, maar ben er in de Arena ook weer bij! :s)
De Ticketservice-bestel-hel ging vrij soepel deze keer!
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_119456927
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:04 schreef Jovatov het volgende:
Gelukt!

Twee veldkaartjes! Wel echt vet duur :')
6, 50 servicekosten per ticket, doe normaal!

Ben er wel bij, ben toch benieuwd naar Muse en stadion (ipv Muse en veld) en ga er maar vanuit dat het geluid op het veld gewoon goed te doen is :)
  woensdag 21 november 2012 @ 11:11:13 #288
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_119457781
Ik heb ook kaarten binnen. Vak 106, rij 2 :) Had ook staanplaatsen kunnen krijgen maar dan moet je er heel vroeg bij zijn, anders zie ik te weinig :P Nu zitten we er dicht op maar wel wat hoger dan staanplekken dus krijgen we alles goed mee :D
pi_119458785
Ik heb ook zitplaatsen, vak 106, rij 1! Is dat helemaal vooraan? Dat zou wel prima zijn, niemand voor je neus!
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_119458815
Kaartverkoop al begonnen? Dacht pas vrijdag :')
pi_119458865
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:46 schreef Leonos het volgende:
Kaartverkoop al begonnen? Dacht pas vrijdag :')
Members presale is vandaag begonnen. Vrijdag de rest in de verkoop.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_119458878
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:48 schreef Sprouts het volgende:

[..]

Members presale is vandaag begonnen. Vrijdag de rest in de verkoop.
Maar ik ben ook een member, maja koop wel vrijdag :P
pi_119459846
Ook bezitter van 4 staanplaats kaarten! Na Nijmegen in 2010 mijn 2e Muse concert. Helaas willen we graag met 8 man er naar toe in plaats van 4. Zijn er hier toevallig nog gebruikers die hun presale code niet gebruiken en mij er heel blij mee willen maken?
  woensdag 21 november 2012 @ 12:55:45 #294
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119460914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:35 schreef F_JD het volgende:

[..]

6, 50 servicekosten per ticket, doe normaal!

Ben er wel bij, ben toch benieuwd naar Muse en stadion (ipv Muse en veld) en ga er maar vanuit dat het geluid op het veld gewoon goed te doen is :)
De ArenA?
:N Ook op het veld bagger. Zelf ga ik daar niet meer heen voor concerten.

Laatste keer hebben we er ook twee uur over gedaan om van de parkeerplaats af te komen :') En dan ben je nog niet weg.
吴 曼 迪
pi_119463025
quote:
17s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef megamandy het volgende:

[..]

De ArenA?
:N Ook op het veld bagger. Zelf ga ik daar niet meer heen voor concerten.

Laatste keer hebben we er ook twee uur over gedaan om van de parkeerplaats af te komen :') En dan ben je nog niet weg.
Ja, ArenA blijft echt een baggertent, als je dan een stadionshow wil meemaken, ga dan naar Engeland :P

Het Emirates Stadion schijnt wel een goede akoestiek te hebben en daar spelen ze 2 keer geloof ik :) Heb je gelijk een leuk reisje naar Engeland :P
Jaaa, dansen! dansen!
  woensdag 21 november 2012 @ 14:00:45 #296
202348 Susi
Temple of Love
pi_119463470
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:49 schreef meowingtons het volgende:
Ja, ArenA blijft echt een baggertent, als je dan een stadionshow wil meemaken, ga dan naar Engeland

Het Emirates Stadion schijnt wel een goede akoestiek te hebben en daar spelen ze 2 keer geloof ik Heb je gelijk een leuk reisje naar Engeland
Wembley was fantastisch een paar jaar terug.

Heb nu kaarten voor de ArenA, zie wel hoe dat klinkt.
pi_119465504
Iemand enig idee of het de moeite waard is om voor de arena kaarten te kopen?
Ik ga 17dec naar de Ziggo Dome, zal de show in de arena veel anders zijn, gezien dit een stadion concert is? Of toch meer van hetzelfde... Erg aan 't twijfelen om kaarten te kopen, mede door de galmbak |:(
pi_119465631
Tot op heden besloten om geen kaarten voor de Arena te kopen.... 1. Galmbak, 2. als de show wel anders is, zie je er door het licht van buitenaf toch geen klap van....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119465996
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
Tot op heden besloten om geen kaarten voor de Arena te kopen.... 1. Galmbak, 2. als de show wel anders is, zie je er door het licht van buitenaf toch geen klap van....
Weet je onze discussie van enkele weken geleden nog? Ik zei toen al dat ze in de ArenA zouden spelen...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_119466016
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:10 schreef CoExist het volgende:

[..]

Weet je onze discussie van enkele weken geleden nog? Ik zei toen al dat ze in de ArenA zouden spelen...
Point being?
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 21 november 2012 @ 15:29:51 #301
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_119466623
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef Exterminator het volgende:
Iemand enig idee of het de moeite waard is om voor de arena kaarten te kopen?
Ik ga 17dec naar de Ziggo Dome, zal de show in de arena veel anders zijn, gezien dit een stadion concert is? Of toch meer van hetzelfde... Erg aan 't twijfelen om kaarten te kopen, mede door de galmbak |:(
Ik heb ze in 2009 gezien in Keulen en in 2010 in Nijmegen. Keulen was toen het album net een paar maand uit was, gevolgd door een 'stadium' tournee (Nijmegen). Qua setting was het compleet verschillend. In Keulen hadden ze die 3 pilaren, in Nijmegen een compleet ruimteschip. Dus ja, ik denk dat het verschilt qua setting. :) Qua muziek niet... :P
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')