abonnement Unibet Coolblue
pi_346783
Wie heeft er nog meer MrZap? Ik heb een abonnement op MrZap en heb het hele godsganze weekend kunnen kijken naar 4 livestreams. 24 uur per dag kraakheldere streams 100 dagen lang.
Kickuh
(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_346828
Wat is mr Zap?
eh Beau.....ben je daar nog?
  maandag 18 september 2000 @ 11:20:07 #3
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_346871
Dan verwacht ik van jou wel wat streamverslagen natuurlijk. En idd, wat is Mr.Zap?
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_346882
Hai, Ja ik heb nu sinds 2 dagen ook mister zap. Wat dat is?
In regio waar ik woon is ons kabelnet over genomen door Multiview.
Zij bieden aan voor 12,95 een mister zap pakket. Daar mee kan je 2 blokken (uit te breiden tot 5) met 3 tv programmas zoals b.v extreme sports, film 1, fashion tv, pl;ayboy adult etc uit kiezen.
En je kunt uit nieuwe films kiezen om te kijken voor 8,00 per film.
Maar daar was ik niet echt in geinteresseerd . Tot ik las dat BB er ook 24 uur per dag op te zien is.
We kunnen kiezen uit 4 camera posities, of allen tegelijk.
Soms word je er wel gek van.
Dat komt door die Alie.
Hij blijft maar de boventoon voeren. Je hoort hem continu welke camera je ook maar hebt aanstaan.. en maar door zagen over hoe eerlijk hij is en dat je het recht in zijn gezicht moet zeggen (als je dat doet zie Jolanda dan word hij helemaal gek)
en maar ouwehoeren over Jolanda. En die Desiree deed gisteren lekker mee met hem he?
maar waar was ik, het is heel leuk maar ik woon in Heemstede en b.v in Haarlem is het niet te verktijgen.
Wat het mooiste is, ze leveren 2 pakketten en gelukkig krijg je BB in het goedkoopste pakket. 12,95 per mnd.
pi_347560
In Utrecht hebben we ook die 4 streams lekker gratis op de tv maar dan via Casema pay per view TV.

Marcel.

  maandag 18 september 2000 @ 19:44:54 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_347604
Ik lees het resultaat wel in de streamverslagen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_350682
Ook Casema heeft een Big Brother decoder pakketje, zoals de meeste streamers wel zullen weten, want daarbij wordt je doodgegooid met die Ruud reclames

25 piek tot het eind van het jaar zonder verdere verplichtingen (mits op tijd opgezegd). Het hele verhaal van mij nieuwe speledingetje vind je hier:

http://www.komodo-services.com/bb/2000/nieuwsitem.phtml?id=8

pi_397467
Helaas, UPC vind het niet nodig om de streams via de tv door te geven in A'dam.

Desondanks, heb ik er wel een kratje bier of een doosje wijn voor over om bij iemand een avondje hoge kwaliteit bb-streams te kijken via de tv.

Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
pi_397474
Ik heb ook een Casema decodertje en ik moet zeggen TOPPIE

echt super relaxie

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_421648
Dat kratje bier en het doosje wijn staan al klaar hoor.

Is zo'n decoder ook te verplaatsen? (bijvoorbeeld naar een cafee?)

Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
pi_422964
Mister zap schijnt maar in een paar (3?) plaatsen te zijn, waaronder heemstede,
Maar het is inderdaad wel kicken, a.s dinsdag heb ik ook kabel (sonera aargh)en dan kom ik ook weer streamen net als verleden jaar.
Zap is vooral leuk na de live uitzendingen. dan hoor en zie je alle reacties, heel goed geluid enzo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')