abonnement Unibet Coolblue
pi_117788681
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Best nog gekker: veldsla die daar nog een schepje bovenop doet. Hij wijzigt zijn posts (gelukkig) nog wel eens, maar ik heb toch anekdotes over Silva's zoon gelezen waarvan ik dacht: moet dat openbaar?
Net als opmerkingen over BKR-registraties en dat soort zaken.

Als je zo begaan bent het het welzijn van haar zoon, hou je bepaalde insiders' kennis ook buiten fora, vind ik.

Vergis je niet hoor, ik ben dol roddelen en heb niet gauw meelij met ijdele Bn'ers en hun beslommeringen. Maar zelfs ik vind de persoonlijke rancune die hier een podium krijgt, wat twijfelachtig.
Misschien heb je wel gelijk. Al bedoel ik alleen maar de waarheid zoals zij die neerzet toe te lichten.

En het editen van mijn posts is ook slechts omdat ik achteraf bedenk dat ik het korter wil houden.

Dat is alles. Niet meer en niet minder. :D

De nieuwe column zal vandaag trouwens uit zijn. Iemand hem al gelezen?
...
pi_117789202
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als zij psychische problemen heeft, dan is ze een rund om elke week álles maar dan ook álles over haar leven, dat van haar zoon en vriend te schrijven. Kom nou zeg _O- Elke mongool weet dat je niet alles in de media moet gooien, maar Mien Koe doet het al vrijwillig. ):O

En maar blaten over haar aandoeningen, hi-la-risch.
Nou ik kan me vinden in dat het soms een beetje wraakzuchtig en persoonlijk overkomt uit bepaalde hoeken, maar dat 'wij' verantwoordelijk zijn voor de psychische gesteldheid en wat de omgeving vindt van een volwassen vrouw die zelf de publiciteit opzoekt met zeer persoonlijke verhalen is natuurlijk nonsens dus eens met Pisc. Ze schrijft, typt, plaatst, rooksignaalt het zelf de wereld in.. Hier wordt het hooguit een beetje uitgekauwd :P
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_117790358
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef Duderinnetje het volgende:

Als je zo begaan bent het het welzijn van haar zoon, hou je bepaalde insiders' kennis ook buiten fora, vind ik.

Ah ja, daar heb je gelijk in. Al snap ik dan niet wat er in dit topic verder rancuneus is, op die posts van veldsla (met bepaalde info) na dan. Ik zie echt geen enkel verschil met hoe bv Estelle hier een deurtje verderop belachelijk wordt gemaakt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117790552
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Lutte het volgende:

[..]

Nou ik kan me vinden in dat het soms een beetje wraakzuchtig en persoonlijk overkomt uit bepaalde hoeken, maar dat 'wij' verantwoordelijk zijn voor de psychische gesteldheid en wat de omgeving vindt van een volwassen vrouw die zelf de publiciteit opzoekt met zeer persoonlijke verhalen is natuurlijk nonsens dus eens met Pisc. Ze schrijft, typt, plaatst, rooksignaalt het zelf de wereld in.. Hier wordt het hooguit een beetje uitgekauwd :P
Ik schat haar ook intelligent genoeg in om gewoon die info uit haar columns voor zichzelf te houden, daarom snap ik het ook niet. :) En de dingen over hoe dit écht nu De Ware is, en hoe verliefd ze is, en hoe Here Jezus op haar pad is gekomen, ja dat is gewoon om te gillen heur O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117790688
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik schat haar ook intelligent genoeg in om gewoon die info uit haar columns voor zichzelf te houden, daarom snap ik het ook niet. :) En de dingen over hoe dit écht nu De Ware is, en hoe verliefd ze is, en hoe Here Jezus op haar pad is gekomen, ja dat is gewoon om te gillen heur O+
En van die berichtjes die je op je dertiende op een briefje naar je verkering schrijft tweeten, heerlijk O+
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_117791608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef Lutte het volgende:

[..]

En van die berichtjes die je op je dertiende op een briefje naar je verkering schrijft tweeten, heerlijk O+
Vooral omdat ze dat voor de 3e keer in 3 jaar aan een andere kerel doet O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_117793844
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

:o WJ = Pyke?
En dat had ik helemaal niet door toen ik naast hem zat :'(
_O-
pi_117794350
Die Pyke is ook wel een figuur hoor

Deze tweet:

PykeMusiQ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 19:51:20 @KelvinNewMusic bradda!!! Hoe is het? Hey heb je even je email voor mij? Krijg je binnenkort uitnodiging voor mijn showcase reageer retweet
Tweet die malloot 5x naar 5 verschillende mensen :') Real life spambot BRADDA
lekker faxen heel de dag echt genot
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 oktober 2012 @ 23:19:55 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_117798587
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
Die Pyke is ook wel een figuur hoor

Deze tweet:

PykeMusiQ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 19:51:20 @KelvinNewMusic bradda!!! Hoe is het? Hey heb je even je email voor mij? Krijg je binnenkort uitnodiging voor mijn showcase reageer retweet
Tweet die malloot 5x naar 5 verschillende mensen :') Real life spambot BRADDA
:D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 23:21:40 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117798669
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
Die Pyke is ook wel een figuur hoor

Deze tweet:

PykeMusiQ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 19:51:20 @KelvinNewMusic bradda!!! Hoe is het? Hey heb je even je email voor mij? Krijg je binnenkort uitnodiging voor mijn showcase reageer retweet
Tweet die malloot 5x naar 5 verschillende mensen :') Real life spambot BRADDA
Doet z'n twitterbeheerster dat niet voor hem?? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117817778
Ik weet niet of het iemand van hier is die naar haar getwitterd heeft, maar ik ben het in dit geval zowaar eens met Son. Als je het Twitter-account van MaryLou bekijkt zijn het voornamelijk troll-achtige tweets richting BN-ers.

sonjasilva twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:02:13 @MaryLou118 Nee, ons verschil is dat jij er een sport van maakt BN'ers af te zeiken die je niet eens kent. Maar leuk je ontmoet te hebben! X reageer retweet
pi_117818125
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Lutte het volgende:

[..]

Nou ik kan me vinden in dat het soms een beetje wraakzuchtig en persoonlijk overkomt uit bepaalde hoeken, maar dat 'wij' verantwoordelijk zijn voor de psychische gesteldheid en wat de omgeving vindt van een volwassen vrouw die zelf de publiciteit opzoekt met zeer persoonlijke verhalen is natuurlijk nonsens dus eens met Pisc. Ze schrijft, typt, plaatst, rooksignaalt het zelf de wereld in.. Hier wordt het hooguit een beetje uitgekauwd :P
Het is inderdaad wel erg vreemd dat iemand na zoveel bagger over zichzelf gelezen te hebben, nog altijd niet de moeite neemt om haar profielen op privé te zetten. Maak dan in ieder geval twee profielen, eentje privé voor je privé zaken en slijmtweets naar je vriend, en een openbare, zakelijke voor je BNer zijn.
-
pi_117818293
Ben het verder over het algemeen wel eens met wat hierboven gezegd wordt. :) het gaat soms ver in dit topic, maar het meeste wat hier gezegd wordt moet wel kunnen.
-
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2012 @ 16:53:08 #89
43556 miss_dynastie
pi_117819163
quote:
11s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:18 schreef piglet het volgende:
Ik weet niet of het iemand van hier is die naar haar getwitterd heeft, maar ik ben het in dit geval zowaar eens met Son. Als je het Twitter-account van MaryLou bekijkt zijn het voornamelijk troll-achtige tweets richting BN-ers.

sonjasilva twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:02:13 @MaryLou118 Nee, ons verschil is dat jij er een sport van maakt BN'ers af te zeiken die je niet eens kent. Maar leuk je ontmoet te hebben! X reageer retweet
Maar om jezelf nou als BN-er te omschrijven als eh.... ME-boegbeeld is ook weer zo wat :')
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:56:07 #90
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_117819303
Der laatste column voor de vriendin!!! :o
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_117819374
O noes!
Tap tap tap
pi_117819421
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar om jezelf nou als BN-er te omschrijven als eh.... ME-boegbeeld is ook weer zo wat :')
Nou, we hebben het anders al 6 topics lang over haar. Dat zou een niet BN-er die boegbeeld is voor een stichting niet zo snel overkomen denk ik ;)
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2012 @ 16:58:49 #93
43556 miss_dynastie
pi_117819425
Huh? 2 weken na d'r 'over 180 jaar schrijf ik hopelijk nog steeeeeeds voor vriendin'? :D _O- _O-
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:59:49 #94
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_117819468
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Vooral omdat ze dat voor de 3e keer in 3 jaar aan een andere kerel doet O+
Ho ho, 3 keer in 3 jaar de 'Ware'.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2012 @ 17:00:10 #95
43556 miss_dynastie
pi_117819484
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef piglet het volgende:

[..]

Nou, we hebben het anders al 6 topics lang over haar. Dat zou een niet BN-er die boegbeeld is voor een stichting niet zo snel overkomen denk ik ;)
Nou, het gaat mij er meer om dat ze zichzelf zo omschrijft, daar heb ik dan weer een beetje moeite mee. Net als vrouwen die zichzelf 'MILF' noemen, zoiets :P
pi_117819577
De laatste column -O-

Ik vind het trouwens wel een interessante combi een ADHD-er met ME. Jammer dat we dat niet verder kunnen blijven volgen.
pi_117819621
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Huh? 2 weken na d'r 'over 180 jaar schrijf ik hopelijk nog steeeeeeds voor vriendin'? :D _O- _O-
Inderdaad wel heel typisch. Verwacht trouwens dat dit topic nu ook minder zal lopen. Over Damian en zijn onderzoeken zullen we weinig meer te weten komen. Ben benieuwd waarom het bij Vriendin gestopt is.
pi_117819697
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, het gaat mij er meer om dat ze zichzelf zo omschrijft, daar heb ik dan weer een beetje moeite mee. Net als vrouwen die zichzelf 'MILF' noemen, zoiets :P
Ik snap hem. Je krijgt dan een beetje zo'n beeld van iemand die regelmatig 'Weet je wel wie ik ben?' roept om voorrang te krijgen oid :P
pi_117819732
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Inderdaad wel heel typisch. Verwacht trouwens dat dit topic nu ook minder zal lopen. Over Damian en zijn onderzoeken zullen we weinig meer te weten komen. Ben benieuwd waarom het bij Vriendin gestopt is.
Misschien omdat ze zou schrijven over haar leven met ME en er nu een heel ander ziektebeeld bij komt kijken?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:23:09 #100
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_117820343
Omdat de redactie van Vriendin ook kan googlen en door deze reeks ook wel inziet dat Sonja lijdt aan iets heel anders dan ME?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')