abonnement Unibet Coolblue
pi_117843462
quote:
3s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:00 schreef Scheringa het volgende:

[..]

[..]

Oke thnx
Kan ik trouwens een aantal van jullie verleiden om gezamelijk een (of misschien meer) dungeon met mij te doen?
Mij niet... Ik heb TA gedaan (story mode) en vond het vreselijk... (en dit was met vrienden, dus niet met een random PUG)
pi_117843601
Twilight Arbor was dat die met die Illusions aan het eind van Destiny Edge? Vond die nog wel meevallen. De Golems in Sorrow Embrace en vooral die tweede zijn fakking kut.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 09:28:30 #203
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_117843828
Aangezien ik nog een VVV bon heb liggen denk ik erover om GW2 te kopen.
Alvast enige tips voor een GW Newb ?
pi_117843844
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:16 schreef Ooku het volgende:
Twilight Arbor was dat die met die Illusions aan het eind van Destiny Edge? Vond die nog wel meevallen. De Golems in Sorrow Embrace en vooral die tweede zijn fakking kut.
Ja. Vond hem vreselijk. Nauwe gangetjes met veel te veel AoE waardoor je van rode cirkel naar rode cirkel ging. De puzzles waren wel leuk. De veel te hoge HP van de bosses absoluut niet.
pi_117843846
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:28 schreef lipjes het volgende:
Aangezien ik nog een VVV bon heb liggen denk ik erover om GW2 te kopen.
Alvast enige tips voor een GW Newb ?
gewoon gaan spelen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117843848
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

gewoon gaan spelen
  donderdag 11 oktober 2012 @ 09:30:31 #207
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_117843871
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

gewoon gaan spelen
Dat lijkt me sowieso logisch :P
  donderdag 11 oktober 2012 @ 09:42:51 #208
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_117844096
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:30 schreef lipjes het volgende:

[..]

Dat lijkt me sowieso logisch :P
Zo snel mogelijk gathering gear kopen http://wiki.guildwars2.com/wiki/Gathering_tool en alle bomen omhakken, ores hakken en kruiden plukken die je ziet.

Rond een level of tien aan story, heart renown en dynamic events ga je een crafting skill kiezen als je dat wil, kost wel wat dus je kan het ook laten en gewoon alles wat je verzameld verkopen aan een vendor of op de trading post.

Probeer je wapens enigszins up to date te houden qua level, gear is minder belangrijk maar moet je ook wel in de gaten houden. Alles wat je bij elkaar verzameld met je gathering tools kan je meteen in een speciale tab van je bank droppen zodat het geen onnodige ruimte inneemt.

Als je een poppetje hebt aangemaakt ga dan naar de heart of the mists ( 'H' (onderste knop aan de linkerkant en dan selecteren) om te kijken hoe jouw poppetje is op level 80 om te kijken of het iets voor je is.

Guardian is op het moment de makkelijkste om te spelen en aardig sterk. Mesmer is op het moment lastig om te leren maar goed gespeeld erg sterk. Elementalist hangt op het moment onderaan de ladder van sterke professions.

En verder wat Pheno eigenlijk zegt; 'gewoon gaan spelen'
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 11 oktober 2012 @ 09:53:42 #209
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_117844348
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Zo snel mogelijk gathering gear kopen http://wiki.guildwars2.com/wiki/Gathering_tool en alle bomen omhakken, ores hakken en kruiden plukken die je ziet.

Rond een level of tien aan story, heart renown en dynamic events ga je een crafting skill kiezen als je dat wil, kost wel wat dus je kan het ook laten en gewoon alles wat je verzameld verkopen aan een vendor of op de trading post.

Probeer je wapens enigszins up to date te houden qua level, gear is minder belangrijk maar moet je ook wel in de gaten houden. Alles wat je bij elkaar verzameld met je gathering tools kan je meteen in een speciale tab van je bank droppen zodat het geen onnodige ruimte inneemt.

Als je een poppetje hebt aangemaakt ga dan naar de heart of the mists ( 'H' (onderste knop aan de linkerkant en dan selecteren) om te kijken hoe jouw poppetje is op level 80 om te kijken of het iets voor je is.

Guardian is op het moment de makkelijkste om te spelen en aardig sterk. Mesmer is op het moment lastig om te leren maar goed gespeeld erg sterk. Elementalist hangt op het moment onderaan de ladder van sterke professions.

En verder wat Pheno eigenlijk zegt; 'gewoon gaan spelen'
Kijk, goede tips, danku ^O^
pi_117844364
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Probeer je wapens enigszins up to date te houden qua level, gear is minder belangrijk maar moet je ook wel in de gaten houden. Alles wat je bij elkaar verzameld met je gathering tools kan je meteen in een speciale tab van je bank droppen zodat het geen onnodige ruimte inneemt.

Ik heb tot nu toe elke 5 tot 10 levels een nieuw armour gekocht en wapens controleerde ik altijd eerst of ze beter waren dan degene die ik op dat moment had voordat ik ze verkocht. En als ik te lang met m'n oude wapen rondliep, ging ik even naar de TP om daar goedkoop een nieuw wapen te halen. (M'n crafting gaat niet snel genoeg voor m'n main, mijn andere characters hebben allemaal hand-crafted wapens en armour). Armour gebruik ik altijd alleen volledige sets omdat ik er wel een beetje fatsoenlijk uit moet zien...
pi_117844395
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:07 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Mij niet... Ik heb TA gedaan (story mode) en vond het vreselijk... (en dit was met vrienden, dus niet met een random PUG)
ach zolang je maar plezier hebt
pi_117844464
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Zo snel mogelijk gathering gear kopen http://wiki.guildwars2.com/wiki/Gathering_tool en alle bomen omhakken, ores hakken en kruiden plukken die je ziet.

Rond een level of tien aan story, heart renown en dynamic events ga je een crafting skill kiezen als je dat wil, kost wel wat dus je kan het ook laten en gewoon alles wat je verzameld verkopen aan een vendor of op de trading post.

Probeer je wapens enigszins up to date te houden qua level, gear is minder belangrijk maar moet je ook wel in de gaten houden. Alles wat je bij elkaar verzameld met je gathering tools kan je meteen in een speciale tab van je bank droppen zodat het geen onnodige ruimte inneemt.

Als je een poppetje hebt aangemaakt ga dan naar de heart of the mists ( 'H' (onderste knop aan de linkerkant en dan selecteren) om te kijken hoe jouw poppetje is op level 80 om te kijken of het iets voor je is.

Guardian is op het moment de makkelijkste om te spelen en aardig sterk. Mesmer is op het moment lastig om te leren maar goed gespeeld erg sterk. Elementalist hangt op het moment onderaan de ladder van sterke professions.

En verder wat Pheno eigenlijk zegt; 'gewoon gaan spelen'
Elementalist nog onder Thief? (als het gaat om PvE).

Verder kan je behalve profession keuze echt niks verkeerds doen. Je zit niet vast aan gekozen traits en skill points en ook de crafting professions kan je voor bijna niks wisselen.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:16:59 #213
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_117844856
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:54 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe elke 5 tot 10 levels een nieuw armour gekocht en wapens controleerde ik altijd eerst of ze beter waren dan degene die ik op dat moment had voordat ik ze verkocht. En als ik te lang met m'n oude wapen rondliep, ging ik even naar de TP om daar goedkoop een nieuw wapen te halen. (M'n crafting gaat niet snel genoeg voor m'n main, mijn andere characters hebben allemaal hand-crafted wapens en armour).
Dat is volgens mij wel een goede manier inderdaad :).

quote:
Armour gebruik ik altijd alleen volledige sets omdat ik er wel een beetje fatsoenlijk uit moet zien...
Daar ben je een vrouw voor B-).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_117844883
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:54 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Armour gebruik ik altijd alleen volledige sets omdat ik er wel een beetje fatsoenlijk uit moet zien...
_O-
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:21:31 #215
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_117844967
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:59 schreef Adames het volgende:

[..]

Elementalist nog onder Thief? (als het gaat om PvE).
De Ele heeft op beide gebieden weinig te winnen eigenlijk Tijden lang bezig met npc's als ze je al niet afslachten en in pvp gaat het volgens mij ook niet al te jofel :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_117845905
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:21 schreef jogy het volgende:

[..]

De Ele heeft op beide gebieden weinig te winnen eigenlijk Tijden lang bezig met npc's als ze je al niet afslachten en in pvp gaat het volgens mij ook niet al te jofel :P.
Elementalist is wel een leuke teamspeler, nog steeds een van de beste nukers met zijn fire attunement en een water attunement is nog het meeste wat in de buurt komt van een healer.
pi_117845950
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:55 schreef Adames het volgende:

[..]

ach zolang je maar plezier hebt
En dat was het dus uiteindelijk ook niet. Er waren een paar punten waar het wel gewoon leuk was, maar dan kwam je weer in zo'n smal gangetje met 3 of 4 AoE spamming vijanden voor je neus...

quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is volgens mij wel een goede manier inderdaad :).

[..]

Daar ben je een vrouw voor B-).
Ik heb zelf (persoonlijk) een bloedhekel aan kleren kopen, bij elkaar te zoeken, etc (geef mij maar een spijkerbroek met een comfortabele trui...). Maar m'n ranger moet er wel goed uit zien :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:08:37 #218
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_117846406
quote:
3s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:00 schreef Scheringa het volgende:

[..]

[..]

Oke thnx
Kan ik trouwens een aantal van jullie verleiden om gezamelijk een (of misschien meer) dungeon met mij te doen?
Ik moet CoE story nog doen. Ik zit niet in de Fok! Guild dus moet dan even geregeld worden via dit topic of via whisp (IGN: Inhumanous.8319)
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
pi_117847271
Trouwens, die dungeon tokens die je krijgt als je een explorable mode doet. Zijn die voor alle dungeon set te gebruiken, of alleen voor de specifieke dungeon set?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:39:06 #220
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_117847399
quote:
3s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:35 schreef Scheringa het volgende:
Trouwens, die dungeon tokens die je krijgt als je een explorable mode doet. Zijn die voor alle dungeon set te gebruiken, of alleen voor de specifieke dungeon set?
Alleen de specifieke dungeon. Kortom iedere dungeon heeft z'n eigen tokens.
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
pi_117847481
jammer dat de explorable mode unlock niet gelijk account breed is
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:59:25 #222
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_117848090
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:41 schreef Adames het volgende:
jammer dat de explorable mode unlock niet gelijk account breed is
Je hoeft story niet gedaan hebben om explorable te doen. Zolang 1 iemand in het team story maar gedaan heeft kan je met het hele team explorable in volgens mij.
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
pi_117848146
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:59 schreef Two het volgende:

[..]

Je hoeft story niet gedaan hebben om explorable te doen. Zolang 1 iemand in het team story maar gedaan heeft kan je met het hele team explorable in volgens mij.
volgens mij niet, maar ik wil je graag geloven

-edit: en je hebt nog gelijk ook, helemaal leuk
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:01:57 #224
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_117848195
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:00 schreef Adames het volgende:

[..]

volgens mij niet, maar ik wil je graag geloven
Laatste stukje bij explorable mode ;)
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Dungeon
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
pi_117848219
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:01 schreef Two het volgende:

[..]

Stukje bij explorable mode ;)
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Dungeon
ja net opgezocht, mooi. dan hoef ik dus alleen nog maar arah voor de tweede keer te doen nu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')