abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:37:08 #26
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117676639
Oh, kreeg de indruk dat dat best lekker liep :)

Denk dat zaken herkennen en erkennen al een hele stap is toch ;)
pi_117676824
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:37 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, kreeg de indruk dat dat best lekker liep :)

Denk dat zaken herkennen en erkennen al een hele stap is toch ;)
Ach weet je wat het is, ik sta gewoon compleet anders in het leven dan 90% van (iig) mijn leeftijdsgenoten heb ik het idee. Dan kun je nog wel met regelmaat gezellige dingen gaan doen, maar de diepgang (helaas letterlijk :') ) blijft beperkt.

Zaken (h)erkennen is belangrijk ja, fijn dat dat lukt, maar daarna is het een kwestie van gewoon door blijven gaan.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:49:09 #28
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117677057
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:43 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ach weet je wat het is, ik sta gewoon compleet anders in het leven dan 90% van (iig) mijn leeftijdsgenoten heb ik het idee. Dan kun je nog wel met regelmaat gezellige dingen gaan doen, maar de diepgang (helaas letterlijk :') ) blijft beperkt.

Zaken (h)erkennen is belangrijk ja, fijn dat dat lukt, maar daarna is het een kwestie van gewoon door blijven gaan.
Je hebt niemand die iets meer te vertellen heeft dan 'bier en tieten! heuj!'? :o

Nou moet ik zeggen dat de meeste van mijn vrienden toevallig wel allemaal rond de 26-30 zijn, bij nader inzien :')

Ik heb altijd de indruk dat die leeftijdsverschillen op een gegeven moment totaal irrelevant zijn, maar het zorgt er wel voor dat de meesten over het algemeen iets 'doordachter' overkomen, ja :)
pi_117677223
Ik had niet verwacht dat Nijmegen zo'n actief topic zou hebben !
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_117677648
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:49 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Je hebt niemand die iets meer te vertellen heeft dan 'bier en tieten! heuj!'? :o

Nou moet ik zeggen dat de meeste van mijn vrienden toevallig wel allemaal rond de 26-30 zijn, bij nader inzien :')

Ik heb altijd de indruk dat die leeftijdsverschillen op een gegeven moment totaal irrelevant zijn, maar het zorgt er wel voor dat de meesten over het algemeen iets 'doordachter' overkomen, ja :)
Nou niemand is overdreven, maar de paar echte vrienden die ik heb zie ik helaas heel weinig door studie/hun vriendin. Daarnaast heb k het afgelopen jaar wel aardig wat mensen leren kennen via men werk/hobby maar daarbij blijft het contact gewoon heel erg beperkt van niveau.

Daarnaast heb ik het op dit moment ook zelf heel erg druk, doordeweeks studie, zondags werken. Dan probeer ik tussendoor wel leuke dingen in te plannen maar helaas moet k vaak ook afhaken omdat ik het te druk heb :P

Natuurlijk vervaagt die grens op een gegeven moment, maar dat is pas ná mijn leeftijd heb ik het idee :P Ik doe men best trouwens om niet te veel meer na te denken, want anders rationaliseer ik mijn mogelijk irrationele gedachten nog en vergeet ik helemaal om te leven ;) Want zo ervaar ik het helaas wel, dat mijn leven aan me voorbij gaat door té bewust er mee bezig te zijn.
pi_117680680
vergeet ook niet dat jij al een shitload aan gebeurtenissen en ervaring mee hebt gekregen die anderen natuurlijk niet mee hebben gekregen, dat zorgt er ook voor dat je een stuk volwassener en anders naar dingen kijkt dan anderen dat doen die ''net komen kijken''
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_117680686
desondanks is dat soms lastig idd
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2012 @ 10:25:22 #34
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_117683741
Sterkte, CP!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:03:42 #35
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_117687613
Nieuw matras besteld want dat was echt heel erg nodig, deze maand geen leuke dingen meer doen dus :')
My hovercraft is full of eel.
pi_117689018
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:53 schreef hoenselman het volgende:
Ik had niet verwacht dat Nijmegen zo'n actief topic zou hebben !
Ja! Leuk hè! :)

Ook nijmegenaar?
pi_117690966
Net 2 borden pasta gegeten :9 en TVOH gekeken!

Nu aan het vervelen...What to do, what to do ;(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_117691441
Ik studeer in Nijmegen, woon er net tegen aan. Malden heet het gat !
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_117692271
Wat studeer je :)?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_117692614
Commerciële economie op de HAN, 2e jaars bevalt prima tot nu toe.
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_117692902
Leuk! Wat word je/kun je met die opleiding als je klaar bent?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:37:10 #43
187769 Goanaut
http://soundcloud.com/room_23
pi_117698392
Housewarming was erg geslaagd gisteravond. De laatste personen gingen vanmiddag pas de deur uit. De alcohol vloeide rijkelijk en ik ben blij dat ik geen kater heb. Wel zo'n wat duffere zondag die je kan hebben na een avondje drinken.
Nu weer over op de orde van de dag. Morgen geef ik als WNF vrijwilliger 2 gastlessen over bedreigde dieren op een basisschool in Brakkenstein. :o Dit heb ik nog nooit eerder gedaan. Ik ben helemaal niet iemand die een bijzondere affiniteit met kinderen heeft (nog zacht uitgedrukt), maar goed. Misschien valt het allemaal wel mee, en anders is het morgen meteen de laatste keer. ;)
Gevorderd nordic walker met aerodynamische loopstokken!
pi_117703650
Zo, wordt eens tijd dat ik ook weer even gedag zeg hier.

Hallo!

Pfff, dan ga ik nu weer verder met stressen. Dit schooljaar valt echt niet mee, begin serieus te denken dat ik faalangst begin te ontwikkelen. Er zijn 5 vakken die ik dit jaar MOET halen, anders lig ik van de opleiding af. Kan alleen maar daaraan denken, heb ook helemaal geen zin meer in dit schooljaar :{

@ Hoenselman: Ik heb een jaar in Molenhoek gewoond, ook zo'n gat. Malden is nog best een gezellig plaatsje, al ben ik nu toch wel blij dat ik in Nijmegen zelf woon. In Malden heb je zo'n dierenwinkel die altijd van die schattige konijntjes in de etalage heeft (L)
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:53:10 #45
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117706763
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:58 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Zo, wordt eens tijd dat ik ook weer even gedag zeg hier.

Hallo!

Pfff, dan ga ik nu weer verder met stressen. Dit schooljaar valt echt niet mee, begin serieus te denken dat ik faalangst begin te ontwikkelen. Er zijn 5 vakken die ik dit jaar MOET halen, anders lig ik van de opleiding af. Kan alleen maar daaraan denken, heb ook helemaal geen zin meer in dit schooljaar
Misschien eens een gesprek met de studentendecaan aanvragen? Die zijn daar immers voor ;)

Zo'n bestuursjaar is dan ook niet de meest handige aanvulling, of wel? :P
pi_117707822
Sterkte KM

Let op dat je geen faalangst ontwikkeld hoor, heb ik de laatste jaren ook deels last van gehad en dat is niet fijn :{w :N
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:00:26 #47
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117711620
Net zo'n uitzending van de Postcodeloterij show in Cuijk, daar was de klapper van 20 miljoen te verdelen.

Als laatste waren er twee oude mensjes met een en/of rekening. Die kerel was echt te droog voor woorden _O- Kregen ze 1,4 miljoen op haar loten, dus toen er gevraagd werd of zij ook wel een pinpas had was de opmerking van die vent "ja, want over geld hebben we nooit ruzie gehad, want dat hadden we nooit :')". En hij kon wel een nieuwe auto gebruiken, maar geen blitse nieuwe sportwagen, want die tijd leeftijd was hij al voorbij.

Kregen ze ook nog meer dan 2 miljoen op zijn loten, want ze hadden er samen negen _O- Maar de manier waarop ze er mee om gingen, en dat ze het best gegund was zegmaar _O_
pi_117711875
Klopt! Mooie mensen! ook al waren ze oud, ik gunde het ze wel! :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_117714406
@ califomium de meeste mensen worden met mijn studie iets in de sales. Denk aan rayon manager of accountant van een grote klant. Als je goed je best doet wordt je uiteindelijk commercieel directeur bij een groot bedrijf.

@km je bedoelt dierenwinkel Fleuren, mijn voormalige wiskunde lerares was de dochter van de eigenaar erg leuk die konijntjes ja. Malden is prima hoor maar het is wel een gat voor het uitgaan en dergelijke kan ik prima terecht in Nijmegen, nog te doen op de fiets ook.
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:30:33 #50
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_117716507
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Californium het volgende:
Klopt! Mooie mensen! ook al waren ze oud, ik gunde het ze wel! :D
Echt hè :D Prachtige kerel _O_ Sowieso veel meer mensen die 'het konden gebruiken'.

Poosje terug was er ook zo'n wijk in een echte 'biefstukkenbuurt', van die mensen die even naar de PC Hooftstraat waren gegaan om een nieuwe winterjas te halen, met de Audi A5 als extra auto :') Die gun je het dan weer totaal niet :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')