abonnement Unibet Coolblue
pi_117662764
Gekropte topic titel :+
There is only one religion
pi_117662790
_O-
There is only one religion
pi_117662982
mischien had ik de topic titel wel : "waar sla op waterige liefde drijft ",moeten maken. :{w
of..."Het is morgen en alles is anders"
There is only one religion
pi_117663159
'Over sla met kristallen en kinderloze schoonmoeders.'
  maandag 8 oktober 2012 @ 08:13:19 #5
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_117721405
Het weekend is weer voorbij, het is weer maandag :O

Een goede morgen c_/
There is only one religion
pi_117734807
Terug uit Valkenburg!
Interessante topictitel ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117735501
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:04 schreef Natalie het volgende:
Terug uit Valkenburg!
Interessante topictitel ;)
Valkenburg ZH of die wat verder weg ligt, zusje? :P
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_117736410
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:20 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Valkenburg ZH of die wat verder weg ligt, zusje? :P
Valkenburg a/d Geul, als in Limburg :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117736601
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:39 schreef Natalie het volgende:

[..]

Valkenburg a/d Geul, als in Limburg :)
Da's wel de mooiste van de twee by far. :Y
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_117738362
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:43 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Da's wel de mooiste van de twee by far. :Y
Wat erg mooi, idd.
Zo anders dan hier. Bijna onnederlanders :)
Mergelgroeve bezocht en een kolenmijn. Maastricht was ook super.
Voor herhaling vatbaar!

Hoe was jouw weekend?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117738442
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:20 schreef Natalie het volgende:

[..]

Wat erg mooi, idd.
Zo anders dan hier. Bijna onnederlanders :)
Mergelgroeve bezocht en een kolenmijn. Maastricht was ook super.
Voor herhaling vatbaar!

Hoe was jouw weekend?
Goed hoor, gewoon gezellig bij familie langsgeweest. ;)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_117739010
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:22 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Goed hoor, gewoon gezellig bij familie langsgeweest. ;)
Oeh! Indische familie? Lekkere hapjes? :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117739916
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:34 schreef Natalie het volgende:

[..]

Oeh! Indische familie? Lekkere hapjes? :D
Nee, geen van beiden helaas. ;( Maar was wel heel gezellig. ;)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_117739951
Dat laatste is natuurlijk het belangrijkst :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117744832
Goedenavond, allen! :O
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:57:34 #16
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_117745327
Hallo allemaal! :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_117746529
Goeieavond allemaal!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117762097
mogge! Hm.. Ik zal toch niet ziek worden? :{
pi_117762603
Mogge!
Ik hoop het niet voor je, E_O. Wat scheelt eraan?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117763415
Goedemorgen! :W

Laten we de ochtend openen met een eye-opener; seksisme in het moderne westen:
http://www.abc.net.au/new(...)of-hypocrisy/4303634
pi_117763438
Of voor een spirituele vorm van ontwaken:

quote:
How deaf and stupid have I been!” he thought, walking swiftly along. “When someone reads a text, wants to discover its meaning, he will not scorn the symbols and letters and call them deceptions, coincidence, and worthless hull, but he will read them, he will study and love them, letter by letter.

But I, who wanted to read the book of the world and the book of my own being, I have, for the sake of a meaning I had anticipated before I read, scorned the symbols and letters, I called the visible world a deception, called my eyes and my tongue coincidental and worthless forms without substance. No, this is over, I have awakened, I have indeed awakened and have not been born before this very day.”

In thinking this thoughts, Siddhartha stopped once again, suddenly, as if there was a snake lying in front of him on the path.. Because suddenly, he had also become aware of this: He, who was indeed like someone who had just woken up or like a new-born baby, he had to start his life anew and start again at the very beginning.

— Hermann Hesse, Siddhartha
O-)
pi_117764567
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 07:49 schreef Natalie het volgende:
Mogge!
Ik hoop het niet voor je, E_O. Wat scheelt eraan?
Griep.. :{
Ben nu ziek thuis. Nou ja, gaat wel weer over.
pi_117764591
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:02 schreef Gray het volgende:
Goedemorgen! :W

Laten we de ochtend openen met een eye-opener; seksisme in het moderne westen:
http://www.abc.net.au/new(...)of-hypocrisy/4303634
Ik volg het niet echt omdat mijn hoofd vol watten zit, maar is dit doorgeslagen feminisme of idd seksisme?
pi_117767141
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik volg het niet echt omdat mijn hoofd vol watten zit, maar is dit doorgeslagen feminisme of idd seksisme?
Haha, beetje beiden misschien. Maar die vrouwelijke politicus (vrouwelijke leiders hebben imo vaak mannelijke/feministische trekken) tripte gewoon hard op het seksisme van die andere politicus en het voorbeeld dat ie daarmee stelt bij de overheid en het volk.

En terecht.
pi_117767328
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:20 schreef Gray het volgende:

[..]

Haha, beetje beiden misschien. Maar die vrouwelijke politicus (vrouwelijke leiders hebben imo vaak mannelijke/feministische trekken) tripte gewoon hard op het seksisme van die andere politicus en het voorbeeld dat ie daarmee stelt bij de overheid en het volk.

En terecht.
Oh, hebben politici een voorbeeldfunctie? :o

En idd:
pi_117767417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh, hebben politici een voorbeeldfunctie? :o

En idd:
Zeggen ze zelf dan he? :P
pi_117767508
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:29 schreef Gray het volgende:

[..]

Zeggen ze zelf dan he? :P
Goed om te weten dat wat de volksvertegenwoording mag, wij ook mogen! Frauderen, loze beloftes doen en liegen is ok!
pi_117768200
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Goed om te weten dat wat de volksvertegenwoording mag, wij ook mogen! Frauderen, loze beloftes doen en liegen is ok!
Nou, als je het zo zegt... :+
pi_117771215
Net de grootste spin die ik ooit gezien heb buiten de dierentuin gevangen in een transparant potje. Het kwam namelijk steeds dichterbij, vanaf het plafond! :'(

Zelfs nu het in het potje zit, achter me, knijp ik 'm nog. Het beest is ook best wild aan het bewegen. Beter issie niet boos z'n vriendjes roepen. :'(
  Moderator dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:21:41 #30
249559 crew  Lavenderr
pi_117771290
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Gray het volgende:
Net de grootste spin die ik ooit gezien heb buiten de dierentuin gevangen in een transparant potje. Het kwam namelijk steeds dichterbij, vanaf het plafond! :'(

Zelfs nu het in het potje zit, achter me, knijp ik 'm nog. Het beest is ook best wild aan het bewegen. Beter issie niet boos z'n vriendjes roepen. :'(
Je weet dat waar 1 spin tevoorschijn komt er een tweede zich nog verstopt houdt? :o
pi_117771354
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Gray het volgende:
Net de grootste spin die ik ooit gezien heb buiten de dierentuin gevangen in een transparant potje. Het kwam namelijk steeds dichterbij, vanaf het plafond! :'(

Zelfs nu het in het potje zit, achter me, knijp ik 'm nog. Het beest is ook best wild aan het bewegen. Beter issie niet boos z'n vriendjes roepen. :'(
Is het een grote, harige spin?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:25:01 #32
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_117771423
Beterschap E_O! :)

Ik ben ook zwaar verkouden trouwens... }:|
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_117771495
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je weet dat waar 1 spin tevoorschijn komt er een tweede zich nog verstopt houdt? :o
o|O :X :'(

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Is het een grote, harige spin?
Ik zie wel haren op z'n lijf ja. :{ Ook op z'n poten trouwens.

OH NO, IK HOORDE Z'N LICHAAM TEGEN DE BODEM VAN HET POTJE VALLEN TERWIJL HIJ VAN DE WAND AFVIEL!!!! OH NO, OH NO, OH NO!! :'( :'( :'(
pi_117771563
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef Gray het volgende:
Net de grootste spin die ik ooit gezien heb buiten de dierentuin gevangen in een transparant potje. Het kwam namelijk steeds dichterbij, vanaf het plafond! :'(

Zelfs nu het in het potje zit, achter me, knijp ik 'm nog. Het beest is ook best wild aan het bewegen. Beter issie niet boos z'n vriendjes roepen. :'(
Dat is wrs. een tegenaria gigantea. Die zijn juist lief! Ik heb er eentje als soort van huisdier gehad. Indertijd had ik zeil op de vloer en je kon hem horen rennen. Gezellig ding was het.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 09-10-2012 13:37:07 ]
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:55:49 #35
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_117772530
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is wrs. een tegenaria gigantea. Die zijn juist lief! Ik heb er eentje als soort van huisdier gehad. Indertijd had ik zeil op de vloer en je kon hem horen rennen. Gezellig ding was het.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief??? :? Spinnen zijn niet lief! Ze geven geeneens kopjes, ze komen niet op schoot. En ze zijn ook nog eens eng. Geef mij mijn katten maar. :P
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_117772911
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:27 schreef Gray het volgende:

[..]

o|O :X :'(

[..]

Ik zie wel haren op z'n lijf ja. :{ Ook op z'n poten trouwens.

OH NO, IK HOORDE Z'N LICHAAM TEGEN DE BODEM VAN HET POTJE VALLEN TERWIJL HIJ VAN DE WAND AFVIEL!!!! OH NO, OH NO, OH NO!! :'( :'( :'(
Ah, laat dat arme dier lopen, joh! Je krijgt een heel slecht karma van gemeen doen tegen beestjes..
pi_117772941
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:55 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Lief??? :? Spinnen zijn niet lief! Ze geven geeneens kopjes, ze komen niet op schoot. En ze zijn ook nog eens eng. Geef mij mijn katten maar. :P
Er zijn zelfs spinnen die eitjes onder je huid leggen. Hoe aanhankelijk wil je het hebben? :P
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:11:32 #38
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_117773079
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Er zijn zelfs spinnen die eitjes onder je huid leggen. Hoe aanhankelijk wil je het hebben? :P
Dat is niet aanhankelijk! Dat is misbruik :P
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_117773121
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is wrs. een tegenaria gigantea. Die zijn juist lief! Ik heb er eentje als soort van huisdier gehad. Indertijd had ik zeil op de vloer en je kon hem horen rennen. Gezellig ding was het.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is het inderdaad! :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ah, laat dat arme dier lopen, joh! Je krijgt een heel slecht karma van gemeen doen tegen beestjes..
Ik ben ook niet gemeen, ik laat 'm straks vrij. Eerst even aan m'n collega laten zien. Die komt me straks aflossen. Bovendien is m'n angst minder geworden omdat ik 'm dichterbij me heb. O-)
pi_117773149
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:11 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Dat is niet aanhankelijk! Dat is misbruik :P
Ok, echt aaibaar zijn ze idd niet. Ik heb alleen nooit echt begrepen wat mensen tegen spinnen hebben. Ze zijn nuttig en ze doen verder toch niks?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:17:34 #41
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_117773293
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ok, echt aaibaar zijn ze idd niet. Ik heb alleen nooit echt begrepen wat mensen tegen spinnen hebben. Ze zijn nuttig en ze doen verder toch niks?
Ze zien er eng uit. Lange poten, kleine lijfjes. Maar ik heb niks tegen spinnen hoor. Ik heb alleen ook niks met ze :P Ze zijn niet schattig en ik heb mijn huisdieren wel graag schattig.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_117773487
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:17 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Ze zien er eng uit. Lange poten, kleine lijfjes. Maar ik heb niks tegen spinnen hoor. Ik heb alleen ook niks met ze :P Ze zijn niet schattig en ik heb mijn huisdieren wel graag schattig.
Ok dan :P
Hoe is het verder met je? Verloopt de zwangerschap goed?
pi_117773524
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:25 schreef Atmosphere82 het volgende:
Beterschap E_O! :)

Ik ben ook zwaar verkouden trouwens... }:|
Dank je, Atmos! :)
pi_117778846
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ok, echt aaibaar zijn ze idd niet. Ik heb alleen nooit echt begrepen wat mensen tegen spinnen hebben. Ze zijn nuttig en ze doen verder toch niks?
Heb 'm vrijgelaten hoor!

Alleen trapte m'n collega 'm later dood, omdat het ding regelrecht terugliep naar onze werkplek. :')
pi_117790858
Halloween is zo'n hoerenfeest geworden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:03:07 #46
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_117791313
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:53 schreef Gray het volgende:
Halloween is zo'n hoerenfeest geworden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is net Carnaval. :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:05:40 #47
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_117791444
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ok, echt aaibaar zijn ze idd niet. Ik heb alleen nooit echt begrepen wat mensen tegen spinnen hebben. Ze zijn nuttig en ze doen verder toch niks?
tegen spinnen heb ik niets , alleen tegen die webben overal :P
There is only one religion
pi_117791486
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

tegen spinnen heb ik niets , alleen tegen die webben overal :P
In het herfstlicht en de mist kunnen ze erg mooi zijn.. maar meestal zijn spinnewebben vervelend ja.
pi_117792059
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

In het herfstlicht en de mist kunnen ze erg mooi zijn.. maar meestal zijn spinnewebben vervelend ja.
In je gezichtom 7 uur 's ochtends vind ik ze maar niets. :N
pi_117792082
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef Gray het volgende:

[..]

In je gezichtom 7 uur 's ochtends vind ik ze maar niets. :N
Nee, das minder ja..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')