abonnement Unibet Coolblue
pi_117650906
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen
Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!
Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



"If someone you love hurts you cry a river, build a bridge, and get over it."
pi_117668090
nou.. Morgen is het 3 weken uit, en dan ben ik jarig. Ik mis haar wel heel erg bij me, keek er gek genoeg echt naar uit om juist met haar mijn verjaardag te vieren. Verder is het allemaal op en aan met mijn gevoelens. Ene moment ben ik er heel rustig onder en weet ik ook wel dat het beter is omdat zij gewoon niet eens haar best deed voor me, maar aan de andere kant was ik gewoon zo gelukkig bij haar.

Ik weet wel dat alles goed gaat komen, met of zonder haar in mijn leven, maar het is even slikken dat ze er morgen niet voor me is..
  PR en moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:32:49 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_117669120
Overmorgen ben ik jarig, en dan ga ik naar hem toe en blijf 2 nachtjes slapen.
Zaterdag vier ik het met vrienden, en dan komt hij naar mij (en blijft slapen - hij woont 115 km verderop).
Hij zou eigenlijk volgende week niet komen en zei dat ik hem wel 3 weken niet zou zien.
Maar hij zei dat hij me gewoon niet langer dan een week kan missen en wou graag bij me zijn op m'n verjaardag (vanwege z'n werk kan hij niet naar mij komen) dus heeft me uitgenodigd om naar hem te komen.

Eigenlijk gaat het heel goed tussen ons.
Eergister superleuk geSkyped en gister via Whatsapp een goed gesprek gehad en hij zei dat hij ook nog superveel van mij houdt, maar dat nu even niet meer zo veel wil zeggen omdat hij bang is dat het later niet meer geloofwaardig over komt. En dat hij wel de hele tijd door van me heeft gehouden enzo en dat hij zeker nog niet klaar met 'ons' is, dat we echt wel gemaakt zijn voor elkaar en als puzzelstukjes bij elkaar vallen enzo. Dus 't is gewoon echt uit eerlijkheid vanuit zijn kant dat hij het even stop wil zetten omdat hij zich niet 100% voor mij kan geven (wat hij vindt wat ik wel verdien) omdat hij nog met z'n ex in z'n hoofd zit enzo. En hij zei ook dat ook als we om een of andere vage reden elkaar nooit meer zien dat hij mij nooit zal vergeten en in z'n hart blijft houden enzo omdat ik hem door deze periode heen heb geholpen in zijn leven, en hij zei "dat heeft verder ook nog een reden maar daar kom je ooit nog wel achter, dat kan en wil ik nu nog niet vertellen", dus ben wel heel nieuwsgierig :P Blijkt gewoon uit dat gesprek wel weer dat ik toch wel veel voor hem beteken enzo.
En heb ook gezegd dat ik hem alle tijd van de wereld gun om alles voor zichzelf op een rijtje te zetten maar dat ik mezelf gewoon niet beschikbaar stel voor anderen, en dat snapt hij ook wel want dat zou hij ook niet doen. We zijn eigenlijk nog gewoon samen.
Dus eigenlijk zit het allemaal wel snor. Ik vind 't eigenlijk nog gewoon een relatie :P Maar dat zeg ik maar niet tegen hem omdat dat voor hem misschien weer 'bindend' overkomt zeg maar wat dan misschien meer chaos in z'n hoofd veroorzaakt waardoor hij nóg minder snel los komt van z'n ex.

Komt vast zelden voor dat een verhaal hier in deze topicreeks tot zo'n goed 'einde' komt. Want eigenlijk is het wel zeker dat het niet 'uit blijft'. Hij doet ook nog precies hetzelfde tegen me als eerst, zegt dezelfde lieve dingen enzo, zelfde gekke lulverhalen.
Dus eigenlijk hoor ik hier niet meer thuis, want ik zie hem niet eens echt als m'n ex. Hihi :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:18:32 #4
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117671217
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:32 schreef Moira. het volgende:
en hij zei "dat heeft verder ook nog een reden maar daar kom je ooit nog wel achter, dat kan en wil ik nu nog niet vertellen", dus ben wel heel nieuwsgierig :P
Blijkt hij je onbekende broer te zijn 8-) >:)

Maar goed nieuws :) Hoop dat het echt ook weer beter blijft gaan. Dat lieve dingetjes zeggen zegt niet direct alles trouwens hoor (semi-waarschuwing aangezien je verhaal wel erg positief is ;) ) maar als het echt allemaal zo is en hij zo denkt is dat super ^O^
we dan
pi_117674670
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:32 schreef Moira. het volgende:
Overmorgen ben ik jarig, en dan ga ik naar hem toe en blijf 2 nachtjes slapen.
Zaterdag vier ik het met vrienden, en dan komt hij naar mij (en blijft slapen - hij woont 115 km verderop).
Hij zou eigenlijk volgende week niet komen en zei dat ik hem wel 3 weken niet zou zien.
Maar hij zei dat hij me gewoon niet langer dan een week kan missen en wou graag bij me zijn op m'n verjaardag (vanwege z'n werk kan hij niet naar mij komen) dus heeft me uitgenodigd om naar hem te komen.

Eigenlijk gaat het heel goed tussen ons.
Eergister superleuk geSkyped en gister via Whatsapp een goed gesprek gehad en hij zei dat hij ook nog superveel van mij houdt, maar dat nu even niet meer zo veel wil zeggen omdat hij bang is dat het later niet meer geloofwaardig over komt. En dat hij wel de hele tijd door van me heeft gehouden enzo en dat hij zeker nog niet klaar met 'ons' is, dat we echt wel gemaakt zijn voor elkaar en als puzzelstukjes bij elkaar vallen enzo. Dus 't is gewoon echt uit eerlijkheid vanuit zijn kant dat hij het even stop wil zetten omdat hij zich niet 100% voor mij kan geven (wat hij vindt wat ik wel verdien) omdat hij nog met z'n ex in z'n hoofd zit enzo. En hij zei ook dat ook als we om een of andere vage reden elkaar nooit meer zien dat hij mij nooit zal vergeten en in z'n hart blijft houden enzo omdat ik hem door deze periode heen heb geholpen in zijn leven, en hij zei "dat heeft verder ook nog een reden maar daar kom je ooit nog wel achter, dat kan en wil ik nu nog niet vertellen", dus ben wel heel nieuwsgierig :P Blijkt gewoon uit dat gesprek wel weer dat ik toch wel veel voor hem beteken enzo.
En heb ook gezegd dat ik hem alle tijd van de wereld gun om alles voor zichzelf op een rijtje te zetten maar dat ik mezelf gewoon niet beschikbaar stel voor anderen, en dat snapt hij ook wel want dat zou hij ook niet doen. We zijn eigenlijk nog gewoon samen.
Dus eigenlijk zit het allemaal wel snor. Ik vind 't eigenlijk nog gewoon een relatie :P Maar dat zeg ik maar niet tegen hem omdat dat voor hem misschien weer 'bindend' overkomt zeg maar wat dan misschien meer chaos in z'n hoofd veroorzaakt waardoor hij nóg minder snel los komt van z'n ex.

Komt vast zelden voor dat een verhaal hier in deze topicreeks tot zo'n goed 'einde' komt. Want eigenlijk is het wel zeker dat het niet 'uit blijft'. Hij doet ook nog precies hetzelfde tegen me als eerst, zegt dezelfde lieve dingen enzo, zelfde gekke lulverhalen.
Dus eigenlijk hoor ik hier niet meer thuis, want ik zie hem niet eens echt als m'n ex. Hihi :P
Hmm ja , heel positief maar ben je jezelf niet aan het voor de gek houden, wat ga je doen als hij al aangeeft nog niet over zijn ex heen te zijn en zij weer opduikt.
Ik denk namelijk dat dit zo'n punt is waar je steeds op terug kunt komen.

Ik denk namelijk dat het niet verstandig is een relatie aan te gaan die nog steeds duidelijk aan te geven dat zijn ex nog steeds in zijn hoofd spookt.

Zou je niet liever gaan voor iemand die al los is van zijn ex en echt voor jou gaat ???
  PR en moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:39:56 #6
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_117676729
Zijn ex is hij 3 jaar mee getrouwd geweest en heeft hij een dochter van 5 mee, dus die duikt nog 1x in de 2 weken sowieso op. Daar heb ik verder geen problemen mee en ik vind het belangrijk voor hem en zijn dochter dat het contact tussen hen goed blijft.
Voorheen als ik hem over de scheiding vroeg en hoe hij zich er bij voelde zei hij "vreemd.. raar.." en afgelopen week zei hij "goed, prima!". Dat is in mijn ogen wel iets aan vooruitgang over hoe hij zich tegenover z'n ex voelt.

Volledig los van haar zal hij nooit komen, hij zal haar de rest van zijn leven blijven zien omdat het simpelweg de moeder van zijn kind is. Daar ga ik me hoe dan ook niet tussen mengen, hoewel ik wel aan heb gegeven dat ik het inderdaad ook belangrijk vind dat hij in ieder geval hun relátie achter zich heeft gelaten als hij echt met mij verder wil.
Maar de hele reden waarom hij dit even stop heeft gezet is juist omdat hij het oneerlijk tegenover mij vond omdat hij zichzelf nog niet 100% voor mij kon geven.

Ik snap wel dat dit misschien zo klinkt van "joh je bent jezelf voor de gek aan het houden", maar ik heb me bewust terughoudend opgesteld omdat ik niet uiteindelijk harder teleurgesteld wil worden.
Al het positieve wat ik opnoem komt eigenlijk uit zijn mond. En ik heb (zelfs zonder relatie) een enorm goede vertrouwensband met hem en dat zou hij nooit zomaar breken. Hij zou mij nooit voor de gek houden, ik vind het juist super eerlijk dat hij voor zichzelf kiest (wat een heel belangrijk punt is voor hem op dit moment), en duidelijk maakt hoe het zit en hoe hij zich overal tegenover voelt.

Hij heeft het juist een halt toegeroepen omdat het allemaal te snel ging (ik was behoorlijk veel bij hem, en hoewel het op zijn uitnodiging was werd het toch iets te veel van het goede), en hij alles even op een rijtje wil zetten zodat hij zich straks wél 100% voor mij kan geven.
Dát vind ik gewoon een echte vent. :)
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_117679859
@moira, echte vent die je graag nog even aan het lijntje houdt en je daarna alsnog dumpt. Hou de eer aan jezelf ;)
In life, every ending is a new beginning..
pi_117682573
Het gaat redelijk goed hier nu. Heb nu echt van 'val lekker neer, je bent het niet waard. veel plezier met die nieuwe vriendin van je, jullie verdienen elkaar'. Ik denk dat ik er al wel wat langer echt klaar mee was, maar het deed gewoon zoveel pijn dat juist die persoon mij zo moest kwetsen, en dat knaagt nog steeds wel aan me. Verder gaat het goed :)

Ik ben in ieder geval tevreden!
  zondag 7 oktober 2012 @ 08:43:51 #9
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_117682623
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 08:37 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Het gaat redelijk goed hier nu. Heb nu echt van 'val lekker neer, je bent het niet waard. veel plezier met die nieuwe vriendin van je, jullie verdienen elkaar'. Ik denk dat ik er al wel wat langer echt klaar mee was, maar het deed gewoon zoveel pijn dat juist die persoon mij zo moest kwetsen, en dat knaagt nog steeds wel aan me. Verder gaat het goed :)

Ik ben in ieder geval tevreden!
Klinkt goed, er zit dus flinke vooruitgang in :) . Ben blij voor je :) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_117683424
Ik was gister (vanacht) stappen en zij was ook mee. Kan met 100% zeggen dat ik geen gevoelens voor der heb. Deed me verder ook vrij weinig. Ze zat helemaal poeslief tegen me te doen en ik dacht van flikker lekker op, geen behoefte aan je.
pi_117684441
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 01:09 schreef LaLouchi het volgende:
@moira, echte vent die je graag nog even aan het lijntje houdt en je daarna alsnog dumpt. Hou de eer aan jezelf ;)
niet zo verzuurd hier allemaal. soms komt het nou eenmaal wel goed dat moet je anderen gunnen
  PR en moderator zondag 7 oktober 2012 @ 11:43:51 #12
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_117685079
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:08 schreef agentstarling het volgende:

[..]

niet zo verzuurd hier allemaal. soms komt het nou eenmaal wel goed dat moet je anderen gunnen
Thanks O+ Zo voel ik het hier ook een beetje :P
Hoezo zou ik aan het lijntje gehouden worden? Ik ben niet achterlijk hoor.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_117698138
,

[ Bericht 99% gewijzigd door SilentHunterNL op 07-10-2012 17:29:58 ]
pi_117698299
Na 8,5 maanden uit elkaar.
Hij lijkt al over heen te zijn, en ik zit al dagenlang te huilen.
Vind het zo naar, en ben in de war, en ik snap het ook gewoon niet.. ;(
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:37:59 #15
103012 Nies
Die hekse
pi_117698416
Bijna een jaar verder (nou ja, tien maand dan :') ) en dit weekend vroeg ik me af... alle gelieg en gedraai en het bedonderen, zouden ze nou echt blij zijn met elkaar?
Veel meer dan dat houd ik me er ook niet mee bezig. Werk gaat fijn, leuke collega's, heb leuke vrienden, mijn leven is er alleen maar fijner voor mij op geworden. En toch vraag je je dan soms dingen af :{
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_117698901
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:37 schreef Nies het volgende:
Bijna een jaar verder (nou ja, tien maand dan :') ) en dit weekend vroeg ik me af... alle gelieg en gedraai en het bedonderen, zouden ze nou echt blij zijn met elkaar?
Veel meer dan dat houd ik me er ook niet mee bezig. Werk gaat fijn, leuke collega's, heb leuke vrienden, mijn leven is er alleen maar fijner voor mij op geworden. En toch vraag je je dan soms dingen af :{
Ik denk altijd maar, hoe je eraan komt kom je er ook weer vanaf. Als liegen en bedriegen in je zit dan zal je dat uiteindelijk ook in je nieuwe relatie gaan doen, als hij erachter komt dat de indo del toch niet zo perfect was gaat hij weer naar een ander. Of zij. Ze verdienen elkaar, en jij verdiend je nieuwe leuke leven :)
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:59:11 #17
103012 Nies
Die hekse
pi_117699280
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:49 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik denk altijd maar, hoe je eraan komt kom je er ook weer vanaf. Als liegen en bedriegen in je zit dan zal je dat uiteindelijk ook in je nieuwe relatie gaan doen, als hij erachter komt dat de indo del toch niet zo perfect was gaat hij weer naar een ander. Of zij. Ze verdienen elkaar, en jij verdiend je nieuwe leuke leven :)
Ze verdienen elkaar ook zeker, al dat gelieg..... maar zijn ze dan écht blij met elkaar? Of zullen ze hemel en aarde bewegen om in ieder geval de buitenwereld te laten denken dat?
Ach.... even een hersenspinsel..... herfstdipje dan maar :P

Hoe is het nu met jou?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_117699944
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:59 schreef Nies het volgende:

[..]

Ze verdienen elkaar ook zeker, al dat gelieg..... maar zijn ze dan écht blij met elkaar? Of zullen ze hemel en aarde bewegen om in ieder geval de buitenwereld te laten denken dat?
Ach.... even een hersenspinsel..... herfstdipje dan maar :P

Hoe is het nu met jou?
Ik denk vooral dat nu nog dolgelukkig zijn met de illussie van we hebben elkaar gevonden ;)

Met mij gaat het erg goed, dankje :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_117714397
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:59 schreef Nies het volgende:

[..]

Ze verdienen elkaar ook zeker, al dat gelieg..... maar zijn ze dan écht blij met elkaar? Of zullen ze hemel en aarde bewegen om in ieder geval de buitenwereld te laten denken dat?
Ach.... even een hersenspinsel..... herfstdipje dan maar :P
Why do you care?
  maandag 8 oktober 2012 @ 07:31:25 #20
103012 Nies
Die hekse
pi_117721107
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Why do you care?
Weet niet, vraag het me af, das al.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_117726775
Goedemiddag allen,

na al een tijdje niet hier geweest te zijn, toch even weer een post,
ik hoorde via via dat mijn het uit is tussen mijn ex en degene waar ze een dag na onze relatie iets mee is begonnen, ik dacht dat ik er aardig klaar mee was maar dit geeft mij toch een raar gevoel van binnen,
stom genoeg ben ik ook haar facebook gaan bekijken :( heel slecht, tja en nu is het gemis toch weer terug zonder, ergens vindt ik het gewoon zielig voor haar en ben ik nieuwsgierig hoe het met haar gaat en wat nu de echte rede is geweest van onze breuk.
andere kant is onze relatie onherstelbaar beschadigt en wil ik totaal geen contact meer met haar, erg zijn toch wel enkel dingen op een goede manier veranderd voor mij.
enige probleem waar ik nog mee zit is weer nieuwe sociale contacten uitbouwen tot een vriendschap maar dat is niet voor hier..

goh dat was weer een lap tekst pff,.. maar er zijn hier vast wel mensen die iets ervan herkennen.
groet
Norro-tje
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_117726795
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 07:31 schreef Nies het volgende:

[..]

Weet niet, vraag het me af, das al.
dat is ongeveer was ik dus net beschrijf stom he
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:45:59 #23
103012 Nies
Die hekse
pi_117741806
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:07 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

dat is ongeveer was ik dus net beschrijf stom he
Nou nee. Ik vermaak me alleen beter dan ooit met hem erbij, behoefte aan contact heb ik al helemaal niet, laat staan dat ik ooit zou willen weten hoe het met hem gaat. Achteraf gezien was hij een ontzettend vervelende constante stoorfactor.
Ik vraag me af of het hen het waard is geweest. Op een dusdanige wijze met andere mensen en elkaar omgaan... Zijn ze nu gelukkig en liegen en bedonderen ze niet meer?
Eigenlijk hoef ik het helemaal niet te weten. Waarom ik het me dan afvraag?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_117742433
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:45 schreef Nies het volgende:

[..]

Nou nee. Ik vermaak me alleen beter dan ooit met hem erbij, behoefte aan contact heb ik al helemaal niet, laat staan dat ik ooit zou willen weten hoe het met hem gaat. Achteraf gezien was hij een ontzettend vervelende constante stoorfactor.
Ik vraag me af of het hen het waard is geweest. Op een dusdanige wijze met andere mensen en elkaar omgaan... Zijn ze nu gelukkig en liegen en bedonderen ze niet meer?
Eigenlijk hoef ik het helemaal niet te weten. Waarom ik het me dan afvraag?
precies, ik heb ook niet echt behoeft aan contact en op de meeste vlakken vermaak ik mij nu prima.
maar wat toch je vraag je af...?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_117747282
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:45 schreef Nies het volgende:

[..]

Nou nee. Ik vermaak me alleen beter dan ooit met hem erbij, behoefte aan contact heb ik al helemaal niet, laat staan dat ik ooit zou willen weten hoe het met hem gaat. Achteraf gezien was hij een ontzettend vervelende constante stoorfactor.

Maar was je wel ooit super verliefd op hem?

(de reden dat ik dat vraag is dat ik me nog wel steeds afvraag hoe het kan dat m'n ex zo om is geslagen. In laten we zeggen een week of 3, van helemaal in tranen en kapot ervan naar ik hoef je nooit meer terug en ik voel niks meer.)
pi_117748598
Ik merk dat t loslaten zo goed als is gebeurd.
vandaag in de trein n kwartier met haar gepraat over van alles en nog wat, en t deed mij eig niks. ja in de bus na de trein toch nog even de stiekeme gedachte gang van what if, maar het glijdt steeds beter van mij af. toen ik de bus uitstapte was ik t alweer vergeten zeg maar.

Ik ben dus lekker blij dat het al een tijdje zo goed gaat, krijg ik van een goede vriend te horen dat t met hem en zijn vriendin zo goed als uit is na een relatie van 2.5 jaar.
Flashbacks, echt, ik kreeg ze bijna meteen. in sneltrein vaart schoot alles door mijn hoofd, heel frappant. in ieder geval zal ik m opvangen als hij er behoefte aan heeft, zorgen dat hij er ook goed doorheen komt..

Realiseerde mij hoezeer ik 6 maanden geleden in een diepe put zat, onvoorstelbaar wat liefde met je kan doen..

[ Bericht 7% gewijzigd door WasMachinator op 08-10-2012 20:56:11 ]
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_117765181
YESSSS mijn ex heeft zich bedacht. Met hangende pootjes belde hij me op ik heb je gewoon heel erg gemist! Jullie zeiden dat het niet zou gaan gebeuren en jawel het gebeurde toch. Zo zie je maar soms kan een gevoel ook veranderen.
Ik heb wel gezegd dat ik nu niet ineens weer de draad kan oppakken alsof er niets gebeurd is. Wij moeten nu eerst praten en langzaam opbouwen.
pi_117765248
Good for you :)
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117768832
succes, de periode waarin je weer gaat proberen is lastig, maar als je daar doorheen komt is het vaak gewoon een heerlijke relatie :)
pi_117788793
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:19 schreef agentstarling het volgende:
YESSSS mijn ex heeft zich bedacht. Met hangende pootjes belde hij me op ik heb je gewoon heel erg gemist! Jullie zeiden dat het niet zou gaan gebeuren en jawel het gebeurde toch. Zo zie je maar soms kan een gevoel ook veranderen.
Ik heb wel gezegd dat ik nu niet ineens weer de draad kan oppakken alsof er niets gebeurd is. Wij moeten nu eerst praten en langzaam opbouwen.
Lucky :) Veel succes. w/
pi_117789637
Ik ben wel een beetje jaloers op je hoor, agentstarling. Wat zou ik graag opnieuw willen beginnen met haar.. Maar we hebben het al twee keer geprobeerd en zij heeft al gezegd dat ze het zelfs niet wil proberen als we het allebei willen.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:44:43 #32
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_117790412
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:19 schreef agentstarling het volgende:
YESSSS mijn ex heeft zich bedacht. Met hangende pootjes belde hij me op ik heb je gewoon heel erg gemist! Jullie zeiden dat het niet zou gaan gebeuren en jawel het gebeurde toch. Zo zie je maar soms kan een gevoel ook veranderen.
Ik heb wel gezegd dat ik nu niet ineens weer de draad kan oppakken alsof er niets gebeurd is. Wij moeten nu eerst praten en langzaam opbouwen.
Succes ^O^ .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_117804718
Mijn ex is morgen jarig..

Is al anderhalf jaar uit, maar op de een of andere manier blijf ik dit lastig vinden.

Gewoon het grote contrast dat ze daar morgen een feestje heeft met familie en haar vrienden, en ik (uiteraard, logisch) niet uitgenodigd ben.. Dat wordt dus een afstandelijke felicitatie op facebook, of een whatsap oid, best raar als ik terugdenk aan onze vakanties/etentjes etc. samen en hoe we elkaar nu als vreemden zien..

/emo mode
pi_117808212
dayumm...moet er niet aan denken dat ik over anderhalf jaar nog aan m'n ex denk :D
pi_117809626
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:26 schreef Blastoise het volgende:
Mijn ex is morgen jarig..

Is al anderhalf jaar uit, maar op de een of andere manier blijf ik dit lastig vinden.

Gewoon het grote contrast dat ze daar morgen een feestje heeft met familie en haar vrienden, en ik (uiteraard, logisch) niet uitgenodigd ben.. Dat wordt dus een afstandelijke felicitatie op facebook, of een whatsap oid, best raar als ik terugdenk aan onze vakanties/etentjes etc. samen en hoe we elkaar nu als vreemden zien..

/emo mode
Vreemden sturen elkaar geen felicitaties en whatsapp berichten. Misschien moet je haar maar gewoon helemaal uit je leven verwijderen als je er nog zo'n moeite mee hebt.
pi_117809751
Nou ik ga ook maar eens posten. Ben 1.5 week vrijgezel na 3 jaar samenwonen.
We zijn tijdens de relatie meer beste vrienden geworden dan partners. Vooral omdat ik een erg drukke tijd heb gehad qua werk etc, en vaak weinig zin had om daarna nog zaken te ondernemen.

Nouja goed, het gaat eigenlijk prima met mij. Moet alleen niet denken aan haar met een ander (waar trouwens ook geen reden toe is vooralsnog). Beetje het verwende jongetje met 100 knikkers maar er nooit mee speelt, en zodra iemand aan mijn knikkers komt wil ik ze terug.

Zo ben ik met alles trouwens, alles moet snel, hard, luxe, ik heb die rush nodig en voel pas echt als die rush er is. Die rush is nu om haar terug te krijgen.

Nouja ik weet het in ieder geval van mezelf ;) .
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:27:12 #37
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117809859
Ik betrapte haar net toen ze naar me keek. :o

Waarom ben ik weer zo'n domoor die daar blij van wordt en hoop uit put? :')

}:|
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:34:09 #38
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117810038
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:19 schreef agentstarling het volgende:
YESSSS mijn ex heeft zich bedacht. Met hangende pootjes belde hij me op ik heb je gewoon heel erg gemist! Jullie zeiden dat het niet zou gaan gebeuren en jawel het gebeurde toch. Zo zie je maar soms kan een gevoel ook veranderen.
Ik heb wel gezegd dat ik nu niet ineens weer de draad kan oppakken alsof er niets gebeurd is. Wij moeten nu eerst praten en langzaam opbouwen.
Ik haat jou! :D
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:42:55 #39
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117810263
-verkeerde topic :')-
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:57:16 #40
348532 DorperTed
een kar die ratelt op de keien
pi_117810652
Ik heb het 3 weken geleden uitgemaakt.
Niet de 1e keer dat ik dat gedaan heb, ben de vorige keer tot inkeer gekomen. De relatie heeft ongeveer 3 jaar geduurd.
Heb me de afgelopen paar dagen ontzettend klote gevoeld over mijn beslissing.
Paar keer flink gehuild en haar gemis gevoeld. Kans is groot dat dit ook komt omdat ze al met 2 anderen is geweest. Ik heb dit zelf niet gedaan, maar de vorig keer dat ik het uitmaakte wel.
Heb maandag weer met haar gesproken. Ik miste haar heel erg en heb het ook aan haar kenbaar gemaakt. We hebben de knelpunten van de relatie en onze gevoelens besproken. We hebben allebei het gevoel dat we weer bij elkaar komen, maar dat nu niet het juiste moment is. Komende vrijdag zie ik haar weer. Dan gaan we praten over een eventuele toekomst samen(of dit er nog in zit of niet).
De reden dat ik het uitmaakte waren dat ik me veel irriteerde en twijfelde over mijn gevoel. Ik heb nu echter het idee dat ik teveel aandacht aan de negatieve aandacht besteedde en niet keek naar hoe leuk ze is en hoe graag ik bij haar was.

Lijkt het jullie verstandig om het nog een keer te proberen? Is 3 maal scheepsrecht of kan ik er toch beter definitief een punt achter zetten?
pi_117811544
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:57 schreef DorperTed het volgende:
Ik heb het 3 weken geleden uitgemaakt.
Niet de 1e keer dat ik dat gedaan heb, ben de vorige keer tot inkeer gekomen. De relatie heeft ongeveer 3 jaar geduurd.
Heb me de afgelopen paar dagen ontzettend klote gevoeld over mijn beslissing.
Paar keer flink gehuild en haar gemis gevoeld. Kans is groot dat dit ook komt omdat ze al met 2 anderen is geweest. Ik heb dit zelf niet gedaan, maar de vorig keer dat ik het uitmaakte wel.
Heb maandag weer met haar gesproken. Ik miste haar heel erg en heb het ook aan haar kenbaar gemaakt. We hebben de knelpunten van de relatie en onze gevoelens besproken. We hebben allebei het gevoel dat we weer bij elkaar komen, maar dat nu niet het juiste moment is. Komende vrijdag zie ik haar weer. Dan gaan we praten over een eventuele toekomst samen(of dit er nog in zit of niet).
De reden dat ik het uitmaakte waren dat ik me veel irriteerde en twijfelde over mijn gevoel. Ik heb nu echter het idee dat ik teveel aandacht aan de negatieve aandacht besteedde en niet keek naar hoe leuk ze is en hoe graag ik bij haar was.

Lijkt het jullie verstandig om het nog een keer te proberen? Is 3 maal scheepsrecht of kan ik er toch beter definitief een punt achter zetten?
verstandig? Nee. Maar soms is het gewoon hetgene wat voor beiden goed voelt. Als je er wederom alles aan wilt doen om het goed te maken dan zul je dat ook moeten doen, want anders krijg je in de toekomst van die 'what if' gedachten. Ik zou ook graag een nieuwe kans met mijn ex willen, maar weet dat zij het niet wil en kan, dus dan respecteer ik dat. Maar als jullie beiden willen, neem dan de tijd om het goed te laten komen.
pi_117811547
Het ging niet voor niets uit. Punt, verder met je leven.
pi_117813149
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:57 schreef DorperTed het volgende:
De reden dat ik het uitmaakte waren dat ik me veel irriteerde en twijfelde over mijn gevoel. Ik heb nu echter het idee dat ik teveel aandacht aan de negatieve aandacht besteedde en niet keek naar hoe leuk ze is en hoe graag ik bij haar was.

Ik heb precies hetzelfde gehad...alleen ging zij in ongeveer in twee weken van helemaal in tranen naar ik hoef niks meer met je te maken. Dat is iets dat ik overigens nog steeds niet echt kan bevatten en zit nog best wel met vragen.

Ik denk nu (achteraf) ook dat ik teveel naar de negatieve dingen heb gekeken ipv de positieve (aan het eind). Scheelt dat wij maar een paar maandjes iets hadden (gelukkig).

De vraag is wel...waardoor waren die twijfels er in de eerste instantie? Misschien WIL je achteraf ook graag dat het anders was geweest (als ik maar dit, als ik maar dat, was het maar) maar dat was het gewoon niet misschien.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:51:38 #44
348532 DorperTed
een kar die ratelt op de keien
pi_117814394
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde gehad...alleen ging zij in ongeveer in twee weken van helemaal in tranen naar ik hoef niks meer met je te maken. Dat is iets dat ik overigens nog steeds niet echt kan bevatten en zit nog best wel met vragen.

Ik denk nu (achteraf) ook dat ik teveel naar de negatieve dingen heb gekeken ipv de positieve (aan het eind). Scheelt dat wij maar een paar maandjes iets hadden (gelukkig).

De vraag is wel...waardoor waren die twijfels er in de eerste instantie? Misschien WIL je achteraf ook graag dat het anders was geweest (als ik maar dit, als ik maar dat, was het maar) maar dat was het gewoon niet misschien.
Waar ze vorige week nog zei dat ze 'leeg' was qua gevoel(wat dat ook mag betekenen). Zei ze eergisteren dat ze me nog leuk vond alleen twijfelde of ze nog iets wil in de toekomst.
De irritaties bij mij hadden te maken met haar negatieve kijk op dingen, weinig zelf initiatief nemen( ze maakte wel vaak de afspraak, maar het was vaak: wanneer gaan we wat leuks doen? en dan zelf niks verzinnen). Een zeurderige toon in het contact via de telefoon(whatsapp,sms). En iets wat niet zo zeer met haar als persoon te maken had, maar het gevoel dat ik verantwoording schuldig was aan haar. Wat ook heeft meegespeeld vlak voordat ik het uit maakte was dat ik contact had met een ander meisje. Met dat meisje besprak ik(ja misschien dom want ik kende haar amper) mijn irritaties over de relatie, maar we hadden ook wat over sex etc. gepraat. Deze gesprekken had ik op Facebook en mijn ex had gelezen. Die vond dat niet fijn natuurlijk om te lezen, ook merkte ze op dat het leek alsof ik in die gesprekken niet de jongen was die zij kende. Achteraf heb ik natuurlijk wel spijt. Maar of dat is vanwege de gesprekken of vanwege het feit dat ze gelezen zijn weet ik niet. Ik baal wel dat het mijn relatie verslechtert heeft maar het is fijn om af en toe je frustraties aan iemand te vertellen.
Het frappante aan mijn verhaal is wel dat ik zaterdag een afspraakje heb met het meisje met wie ik die gesprekken had. Of het vriendschappelijk is of iets anders ben ik alleen nog niet over uit.
pi_117820302
Lekker bezig. :')
  PR en moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:06:36 #46
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_117887156
Woopwoop! Het is 'weer' aan! (Nooit écht uit geweest eigenlijk, was toch niet wat hij wilde)
Maar we doen een héél stuk rustiger aan :)
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_117887673
Gefeliciteerd!
  PR en moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:34:12 #48
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_117888181
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:21 schreef Franknfurter het volgende:
Gefeliciteerd!
Hihi thanks :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_117920223
En weer terug bij af. Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet. Erover praten heeft geen zin. Het slijt ook niet.
pi_117920957
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 04:45 schreef Charcot het volgende:
En weer terug bij af. Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet. Erover praten heeft geen zin. Het slijt ook niet.
Komt allemaal wel weer goed! :) Op een gegeven moment komt er wel een omslagpunt waarin je gaat denken: "paste we nou echt wel zo goed bij elkaar". En als die twijfel dr 1x is gaat het inzien dat het niet werkte/ging werken steeds makkelijker. En dan ben je al over de helft.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 09:27:21 #51
365231 Fera
Fire & Blood
pi_117920988
Het is nu een maand uit en ik mis hem geen seconde. Enige nare is dat we naar hetzelfde feest gaan en hij waarschijnlijk zijn vriendin mee brengt. Daar heb ik weinig zin in.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_117921926
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 09:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Komt allemaal wel weer goed! :) Op een gegeven moment komt er wel een omslagpunt waarin je gaat denken: "paste we nou echt wel zo goed bij elkaar". En als die twijfel dr 1x is gaat het inzien dat het niet werkte/ging werken steeds makkelijker. En dan ben je al over de helft.
Dat is het punt.. We pasten wel goed bij elkaar. Maar we hebben allebei een te druk leven..
pi_117921962
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:46 schreef Charcot het volgende:

[..]

Dat is het punt.. We pasten wel goed bij elkaar. Maar we hebben allebei een te druk leven..
Als het echt goed zat is er altijd tijd vrij te maken. Moeten beide alleen wel echt willen.
pi_117922596
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:49 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Als het echt goed zat is er altijd tijd vrij te maken. Moeten beide alleen wel echt willen.
Ook als je prestaties op professioneel vlak daaronder gaan lijden? ;(
pi_117922803
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:21 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ook als je prestaties op professioneel vlak daaronder gaan lijden? ;(
Ga je nu je hele leven vrijgezel blijven zodat je je werkje goed kunt doen? Ieder z'n ding, maar ik zou me afvragen of je je leven wel gezond inricht als je blijkbaar niet eens een relatie kunt onderhouden die je wel zou willen en verder blijkbaar goed zat.

Maar ik begrijp ook dat dat heel persoonlijk is. Geen aanval dus.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117923847
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 04:45 schreef Charcot het volgende:
En weer terug bij af. Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet. Erover praten heeft geen zin. Het slijt ook niet.
Alles komt goed, de een heeft wat meer tijd nodig dan de andere, maar uiteindelijk komt er een moment waarop je denkt: ik wil niet eens meer verdrietig zijn om hem, ik weiger voortaan te huilen om hem. Dat is wat mij door de eerste maand heeft gesleept, vandaag had ik het besef dat zij helemaal niet zo goed is voor me als ik dacht, terwijl ik echt 2 weken geleden nog dacht dat ik daar eeuwen nodig voor zou hebben om die fase te bereiken.

Het voelt nu dus hopeloos, maar blijf volhouden en je komt er uiteindelijk wel over heen!
pi_117925021
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:32 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ga je nu je hele leven vrijgezel blijven zodat je je werkje goed kunt doen? Ieder z'n ding, maar ik zou me afvragen of je je leven wel gezond inricht als je blijkbaar niet eens een relatie kunt onderhouden die je wel zou willen en verder blijkbaar goed zat.

Maar ik begrijp ook dat dat heel persoonlijk is. Geen aanval dus.
Als je maar graag genoeg wil kan alles?
pi_117925053
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:04 schreef Charcot het volgende:

[..]

Als je maar graag genoeg wil kan alles?
Nee, dat denk ik niet :P Maar wel veel.

Op een zeker punt moet je weleens keuzes maken natuurlijk. Maar dat hoeft ook niet meteen heel zwart/wit.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117925210
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:18 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Alles komt goed, de een heeft wat meer tijd nodig dan de andere, maar uiteindelijk komt er een moment waarop je denkt: ik wil niet eens meer verdrietig zijn om hem, ik weiger voortaan te huilen om hem. Dat is wat mij door de eerste maand heeft gesleept, vandaag had ik het besef dat zij helemaal niet zo goed is voor me als ik dacht, terwijl ik echt 2 weken geleden nog dacht dat ik daar eeuwen nodig voor zou hebben om die fase te bereiken.

Het voelt nu dus hopeloos, maar blijf volhouden en je komt er uiteindelijk wel over heen!
Bedankt voor de bemoedigende woorden. Maar ik heb die fase al gehad. Het gaat niet in duidelijke stappen bij mij (bij niemand, geloof ik) maar dat is wat het zo verwarrend maakt. Ligt het aan mij? Ben ik bang om alleen te zijn? Is dat de reden waarom het zoveel pijn doet? Die 'waardering' haal ik niet uit anderen, angsten zijn nooit een goede basis voor een relatie. Ik blijf malen. Benader ik het te rationeel? Is het iets wat ik 'gewoon' moet accepteren? Zo ja, hoe doe ik dat? Hoe zet ik die stroom aan gedachtes stop en accepteer ik het? Mijn gevoel is in strijd met mijn verstand. Maar wat is mijn gevoel? Is het omdat hij zo geweldig is? Dat kan niet, want hij heeft mijn hart (bewust) gebroken.

:') het is onzin
pi_117925290
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:05 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet :P Maar wel veel.

Op een zeker punt moet je weleens keuzes maken natuurlijk. Maar dat hoeft ook niet meteen heel zwart/wit.
Tsja.. Als het aan mij lag.
Maar wat zou een 'zeker punt' voor jou zijn? Wanneer zou jij denken dat een relatie niet te doen is?
pi_117925321
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:15 schreef Charcot het volgende:

[..]

Tsja.. Als het aan mij lag.
Maar wat zou een 'zeker punt' voor jou zijn? Wanneer zou jij denken dat een relatie niet te doen is?
Dat ligt voor mij een beetje complex :')
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117925581
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:17 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Dat ligt voor mij een beetje complex :')
Waarom de huillach? Is het zó ingewikkeld? :D

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn waarbij het niet complex is trouwens.. Wou dat het zwart/wit was. ;(
pi_117925608
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:26 schreef Charcot het volgende:

[..]

Waarom de huillach? Is het zó ingewikkeld? :D

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn waarbij het niet complex is trouwens.. Wou dat het zwart/wit was. ;(
Nou het is meer dat mijn relationele knelpunten op een ander gebied liggen. Ik kan je dus niet echt een antwoord geven dat relevant is voor de context waarbinnen jij opereert.

Or whatever the fuck. Snappie? :P
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117925746
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:26 schreef Charcot het volgende:

[..]

Waarom de huillach? Is het zó ingewikkeld? :D

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn waarbij het niet complex is trouwens.. Wou dat het zwart/wit was. ;(
Schatjuh!
pi_117925758
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:27 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Nou het is meer dat mijn relationele knelpunten op een ander gebied liggen. Ik kan je dus niet echt een antwoord geven dat relevant is voor de context waarbinnen jij opereert.

Or whatever the fuck. Snappie? :P
Het hoeft niet perse relevant te zijn. We zijn allemaal fucked :P. Hoe irrelevant het ook lijkt, het kan nog altijd fijn zijn om je verhaal te doen (als je daar behoefte aan hebt). Maar dat is iets persoonlijks.
pi_117925865
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:31 schreef Charcot het volgende:

[..]

Het hoeft niet perse relevant te zijn. We zijn allemaal fucked :P. Hoe irrelevant het ook lijkt, het kan nog altijd fijn zijn om je verhaal te doen (als je daar behoefte aan hebt). Maar dat is iets persoonlijks.
Mwah, ik dit forum afgelopen jaar al volgekalkt met klaagzang en zulks.

Met mij gaat het wel goed eigenlijk. Heftige ervaring achter de rug en dat heeft duidelijk z'n effect op me, maar dat slijt wel. Kom langzaamaan op het punt dat ik er vrede mee heb en al bijna zover dat ik er positief op terug kan kijken, en als alles een beetje goed gaat heb ik zomer volgend jaar gewoon een topleven en lullen we nergens meer over.

Simple as that.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117925939
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Mwah, ik dit forum afgelopen jaar al volgekalkt met klaagzang en zulks.

Met mij gaat het wel goed eigenlijk. Heftige ervaring achter de rug en dat heeft duidelijk z'n effect op me, maar dat slijt wel. Kom langzaamaan op het punt dat ik er vrede mee heb en al bijna zover dat ik er positief op terug kan kijken, en als alles een beetje goed gaat heb ik zomer volgend jaar gewoon een topleven en lullen we nergens meer over.

Simple as that.
Oh, de nuchterheid! :P

Maar helemaal fijn dat het (weer) goed gaat, houden zo. :)
pi_117925973
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:37 schreef Charcot het volgende:

[..]

Oh, de nuchterheid! :P

Maar helemaal fijn dat het (weer) goed gaat, houden zo. :)
Ach is ook maar een momentopname hoor :P Vind het nog steeds erg kut. Maar het opent ook weer nieuwe mogelijkheden. Tis maar net waar je je op richt.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117926105
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:38 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ach is ook maar een momentopname hoor :P Vind het nog steeds erg kut. Maar het opent ook weer nieuwe mogelijkheden. Tis maar net waar je je op richt.
Slaat het per dag om nog? Of is het meer om de zoveel tijd? (meer om te kijken waar je ongeveer zit)
Van die nieuwe mogelijkheden merk ik vrij weinig nog. Maar ik ben nu net iets te pessimistisch daarvoor, denk ik. Heb je het trouwens over de liefde? Of op een ander vlak?
pi_117926188
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:31 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Schatjuh!
Ej mang. Wat doe jij nog hier? :P
pi_117926201
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:42 schreef Charcot het volgende:

[..]

Slaat het per dag om nog? Of is het meer om de zoveel tijd? (meer om te kijken waar je ongeveer zit)
Mijn gemoed slaat sowieso meerdere keren per dag om, of per week of per maand...

quote:
Van die nieuwe mogelijkheden merk ik vrij weinig nog. Maar ik ben nu net iets te pessimistisch daarvoor, denk ik. Heb je het trouwens over de liefde? Of op een ander vlak?
Liefde, gezelschap, seks, avontuur, whatever. Nieuwe mensen, nieuwe verhalen en belevenissen.

Had er eerst ook geen behoefte aan (logisch, naast m'n ex vind ik iemand al snel suf dus daar ga je je ook niet echt beter van voelen dan) maar heb vorige week toch maar besloten het er een beetje van te nemen :9
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117926228
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:45 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ej mang. Wat doe jij nog hier? :P
Ik zag jouw post naam als laatste dus ik denk ff socializen :p
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:07:32 #73
278630 Snikch
Living my life
pi_117936732
Vanmiddag gehoord hoe goed het gaat met m'n ex, dat ze alles op orde heeft en gewoon haar vrolijke zelf is. Begrijp me niet verkeerd, leuk voor haar, maar het doet ontzettend pijn want zo ver ben ik gewoon nog niet. Fijn gevoel dat de hele dag blijft hangen dan..
For as he thinks within himself, so he is
pi_117940740
Van wie gehoord?
pi_117943249
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Mijn gemoed slaat sowieso meerdere keren per dag om, of per week of per maand...

[..]

Liefde, gezelschap, seks, avontuur, whatever. Nieuwe mensen, nieuwe verhalen en belevenissen.

Had er eerst ook geen behoefte aan (logisch, naast m'n ex vind ik iemand al snel suf dus daar ga je je ook niet echt beter van voelen dan) maar heb vorige week toch maar besloten het er een beetje van te nemen :9
Auch.. Das minder. Hoop voor je dat dat gauw wat stabieler wordt.

Ga je diegene dan met de tijd niet steeds minder vergelijken met je ex? Als hij/zij de ruimte heeft gekregen om wat meer van zichzelf te laten zien?

Bij mij maakt het niet zoveel uit trouwens, maar goed, mijn situatie is vrij complex voor een buitenstaander. Mensen willen zorgeloos zijn.
pi_117946124
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:07 schreef Snikch het volgende:
Vanmiddag gehoord hoe goed het gaat met m'n ex, dat ze alles op orde heeft en gewoon haar vrolijke zelf is. Begrijp me niet verkeerd, leuk voor haar, maar het doet ontzettend pijn want zo ver ben ik gewoon nog niet. Fijn gevoel dat de hele dag blijft hangen dan..
I know whatcha mean.
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:10:01 #77
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_117953123
hier is definitief het boek dicht. was toevallig voor een vergadering bij mijn ex in de buurt, ik smsen of hij wil afspreken, ff een bakkie koffie for old times' sake. niks terug, ja, 'ik app je later, ben druk'. de dag zelf weer niks gehoord terwijl ik wel zag dat hij mijn appjes las. pas heel laat op de dag toen ik allang weer terug naar huis reed 'ja ben druk geweest en vergeten je te appen.' ik geloofde er geen snars van en dat heb ik ook gesmst. hij is een onbetrouwbare klootzak, een player die nooit echt om me gaf, me vooral om mijn lijf wilde en toevallig zat er een best aardig persoon aan dat lekkere lijf, dus hee, houd haar maar lekker aan het lijntje, dacht hij zeker. het tragische is dat hij best zou willen settelen, maar het lukt hem niet omdat 'ie een vreemdgaander is.

bah bah bah. er zijn alleen maar klootzakken op deze wereld nog over voor mij. hij mag een eind in de stront zakken met zijn versierderij.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_117953325
Inmiddels al 6 maanden geleden (die 'relatie' van 5 maanden) maar denk nog dagelijks aan d'r. Wat raar is, want ik was er van overtuigd dat ik niet van d'r hield. Heb het ook nooit heel zwaar gehad, in de zin van dat ik er kapot van was. Totaal maar één keer gehuild. Ik blijf echter wel maar denken aan waarom het zo gelopen is en wat zij mogelijk allemaal van me vind en dacht. Beetje een obsessie geworden. Misschien omdat ik sinds haar ook niet echt met vrouwen ben bezig geweest. Zij was de laatste die mij zelfbevestiging gaf, maar het ook weer af nam. Op de een of andere manier zag zij door mij heen. Dat is wrs wat het meeste steekt, want op basis daarvan ben ik afgewezen. Als ik nu een vrouw zou versieren, zou ik mijzelf een oplichter vinden; niet oprecht. Ik weet niet meer hoe ik mezelf en vrouwen moet benaderen. Vraag me af of ik opheldering moet zoeken.

Andro, heeft hij toegegeven dat hij vreemd ging ?
pi_117953869
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:10 schreef Andromache het volgende:
hier is definitief het boek dicht. was toevallig voor een vergadering bij mijn ex in de buurt, ik smsen of hij wil afspreken, ff een bakkie koffie for old times' sake. niks terug, ja, 'ik app je later, ben druk'. de dag zelf weer niks gehoord terwijl ik wel zag dat hij mijn appjes las. pas heel laat op de dag toen ik allang weer terug naar huis reed 'ja ben druk geweest en vergeten je te appen.' ik geloofde er geen snars van en dat heb ik ook gesmst. hij is een onbetrouwbare klootzak, een player die nooit echt om me gaf, me vooral om mijn lijf wilde en toevallig zat er een best aardig persoon aan dat lekkere lijf, dus hee, houd haar maar lekker aan het lijntje, dacht hij zeker. het tragische is dat hij best zou willen settelen, maar het lukt hem niet omdat 'ie een vreemdgaander is.

bah bah bah. er zijn alleen maar klootzakken op deze wereld nog over voor mij. hij mag een eind in de stront zakken met zijn versierderij.
Wat snap je niet aan het woord 'ex'?

Kennelijk had hij betere dingen te doen dan een bakkie koffie met zijn ex 'for old times' sake'.

Je komt iig over als een klein kind dat d'r zin niet heeft gekregen en nu stampij maakt.
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:43:27 #80
278630 Snikch
Living my life
pi_117954063
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Van wie gehoord?
Van me pa haha, die was dr vorige week in de stad tegengekomen ofzo. Maar ik heb al zo een lange tijd me masker voor dat die niet wist dat het nog zo hoog zat bij me, anders had ie niks gezegd. Can't blaim him, maar er blijft zo een heerlijk kut gevoel even, stom dat zo een verhaal van een halve minuut zo een setback gevoels-wijs kan geven..
For as he thinks within himself, so he is
pi_117954145
Ach, dat is allemaal schijn van haar joh. Tuurlijk wil je graag dat je ex gelooft dat het allemaal zo goed gaat sinds het uit is. Ik zou er niet teveel mee zitten, het zal de halve waarheid zijn.
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:02:17 #82
278630 Snikch
Living my life
pi_117954683
Is zeker waar, ik zou me andersom ook lekker me masker voor houden. maar het is even openbaring hoe niet-over-haar-heen ik nog ben ondanks alle afleiding en drukte en leuke dingen en whatever. Want ik gun het haar heus maar het zou me eigenlijk niet eens iets moeten doen of het goed of slecht met haar gaat, of nouja, niet zo een impact hebben in ieder geval want wat ik al zeg, ze verdient het heus en wens haar niks slechts toe maar je snapt me. Yay lange zinnen typen als je doorratelt haha
For as he thinks within himself, so he is
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:00:55 #83
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117991857
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:02 schreef Snikch het volgende:
Is zeker waar, ik zou me andersom ook lekker me masker voor houden. maar het is even openbaring hoe niet-over-haar-heen ik nog ben ondanks alle afleiding en drukte en leuke dingen en whatever. Want ik gun het haar heus maar het zou me eigenlijk niet eens iets moeten doen of het goed of slecht met haar gaat, of nouja, niet zo een impact hebben in ieder geval want wat ik al zeg, ze verdient het heus en wens haar niks slechts toe maar je snapt me. Yay lange zinnen typen als je doorratelt haha
Weet wat je bedoelt, tuurlijk gun je het haar wel maar knaagt er ergens iets van 'zij heeft het nu fijn en ik (even) niet?'
pi_117999391
Tijdje terug dat ik hier nog had gereageerd..
Samenvatting:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu dus update:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe kan dit ineens :? Al doet het mijn ego best wel goed :@
En wat moet ik ermee? :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Glijdt_licht op 15-10-2012 15:24:41 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_118028419
Hij is nu terug van z'n vakantie, onze 'break'. Nog niks van hem gehoord en dat zal vast ook niet gebeuren vrees ik. Maar toch heb ik het liefste het laatste woord. :o

En mis zelfs z'n 'Hey Babe' tegen mij, met zn lage stem.. :S
pi_118078312
7 jaar een relatie, nu anderhalve maand uit (haar keus). Ik heb me geprobeerd sterk te houden, ben dingen blijven ondernemen en ga gewoon door met mijn leven maar nu heb ik even een breakdown. De eerste echte grote huilbui. Hopelijk helpt het om het van me af te schrijven. Kan die liefdesverdriet niet langskomen als ik niet die dag twee belangrijke deadlines heb? Ik heb het veel te druk om in bed te gaan liggen sikkeneuren maar dat is wat ik nu het liefste zou doen. Bah.
pi_118111619
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:03 schreef Salmiak het volgende:
7 jaar een relatie, nu anderhalve maand uit (haar keus). Ik heb me geprobeerd sterk te houden, ben dingen blijven ondernemen en ga gewoon door met mijn leven maar nu heb ik even een breakdown. De eerste echte grote huilbui. Hopelijk helpt het om het van me af te schrijven. Kan die liefdesverdriet niet langskomen als ik niet die dag twee belangrijke deadlines heb? Ik heb het veel te druk om in bed te gaan liggen sikkeneuren maar dat is wat ik nu het liefste zou doen. Bah.
Denk dat je muurtje door die deadline(stress?) niet zo stevig meer staat. Hoop dat je je gauw beter voelt.

Jij ook sterkte, Satijn.
pi_118114492
bah, gisteravond praktisch de hele avond aan haar gedacht. Stond uiteindelijk op het punt om dr een berichtje te sturen maar toch maar niet gedaan. Ik haat het dat ik nu twijfel over alles, beh.
pi_118115548
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:24 schreef killeroy_nl het volgende:

[..]

Denk dat je muurtje door die deadline(stress?) niet zo stevig meer staat. Hoop dat je je gauw beter voelt.

Jij ook sterkte, Satijn.
Bedankt, ik denk dat dat inderdaad meespeelde. Ik voelde me niet echt beter direct na de uitbarsting, maar nu ik het werk af heb gemaakt ben ik in ieder geval wat rustiger.
pi_118116084
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:33 schreef Franknfurter het volgende:
bah, gisteravond praktisch de hele avond aan haar gedacht. Stond uiteindelijk op het punt om dr een berichtje te sturen maar toch maar niet gedaan. Ik haat het dat ik nu twijfel over alles, beh.
Ach dat hou je toch! Hoort erbij, gelukkig zijn het als het goed is van die vlagen :)

Had d'r dit weekend ook nog ff gezien. Had ook wel weer twijfels maar ik weet ook 100% zeker dat ook al zou het weer goedkomen (wat ze sws ook niet wil) ik nog steeds met dezelfde twijfels zou hebben gezeten als toen.

Achter je laten en verder gaan, het is makkelijker dan je denkt zolang je je maar 1x in de juiste gedachtegang komt en je accpeteert dat het niet voor niks uit is gegaan. (tenzij het ECHT van 1 kant kwam natuurlijk)
pi_118142093
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ach dat hou je toch! Hoort erbij, gelukkig zijn het als het goed is van die vlagen :)

Had d'r dit weekend ook nog ff gezien. Had ook wel weer twijfels maar ik weet ook 100% zeker dat ook al zou het weer goedkomen (wat ze sws ook niet wil) ik nog steeds met dezelfde twijfels zou hebben gezeten als toen.

Achter je laten en verder gaan, het is makkelijker dan je denkt zolang je je maar 1x in de juiste gedachtegang komt en je accpeteert dat het niet voor niks uit is gegaan. (tenzij het ECHT van 1 kant kwam natuurlijk)
Ja het is in ieder geval al een stuk minder. Ben nu ook wel ver genoeg om tegen mezelf te zeggen dat ze me écht zat is blijkbaar omdat ze anders wel wat van zich had laten horen op in ieder geval mijn verjaardag. Dus óf ze wil niks meer met me te maken hebben, of ze vindt zichzelf heel nobel door geen contact op te nemen. Hoe dan ook heeft ze heel duidelijk een signaal afgegeven en daar kan ik toch niks aan veranderen, dus ik ga het niet eens meer proberen.
pi_118151309
Ze is je gewoon zat! Face it, vrouwen zijn niet zo hard.

(tenminste...of er moeten vrouwen me hier tegen spreken als je ECHT nog gek bent op een jongen)
pi_118152893
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:06 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ze is je gewoon zat! Face it, vrouwen zijn niet zo hard.

(tenminste...of er moeten vrouwen me hier tegen spreken als je ECHT nog gek bent op een jongen)
Vorige keer dat het uit was nam ze ook geen contact met me op terwijl ze me wel miste :') Dus ik weet niet wat ze denkt, ze maakt in ieder geval geen mooie indruk nu.
pi_118159078
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:07 schreef Satijn het volgende:
Hij is nu terug van z'n vakantie, onze 'break'. Nog niks van hem gehoord en dat zal vast ook niet gebeuren vrees ik. Maar toch heb ik het liefste het laatste woord. :o

En mis zelfs z'n 'Hey Babe' tegen mij, met zn lage stem.. :S
Nou, ik keek gisteravond op mn telefoon en wie heeft mij eerder op de dag geprobeerd te bellen? Mister Himself... Moet er stiekem om lachen, hij hoopte natuurlijk dat ik meteen op zou nemen.

What to do next? Terugbellen?
pi_118159892
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:36 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Vorige keer dat het uit was nam ze ook geen contact met me op terwijl ze me wel miste :') Dus ik weet niet wat ze denkt, ze maakt in ieder geval geen mooie indruk nu.
Misschien wil ze dat jij laat zien dat je moeite voor d'r wilt doen? Bel of sms haar dan! Liever spijt van iets dat je wel hebt gedaan dan iets dat je niet hebt gedaan denk ik altijd.
pi_118159993
Nu inmiddels 3-4 maanden verder na een relatie van 5 jaar.
pi_118161169
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:49 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Misschien wil ze dat jij laat zien dat je moeite voor d'r wilt doen? Bel of sms haar dan! Liever spijt van iets dat je wel hebt gedaan dan iets dat je niet hebt gedaan denk ik altijd.
Ja ik weet het dus niet wat ze denkt/wil. Maar moet ik uberhaupt nog wel iets met haar willen als zij niet eens normaal tegen me kan doen?
pi_118161441
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:50 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ja ik weet het dus niet wat ze denkt/wil. Maar moet ik uberhaupt nog wel iets met haar willen als zij niet eens normaal tegen me kan doen?
Nee.
pi_118161675
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:01 schreef Charcot het volgende:

[..]

Nee.
Daarom. Het is alleen even lelijk om te beseffen dat degene waar je 2 jaar lang van hebt gehouden je niet eens belangrijk genoeg vindt om je even netjes te feliciteren, of even te vragen hoe bepaalde belangrijke dingen zijn gegaan. Maargoed, ze zoekt het zich maar uit. Ik ga niet meer als een puppy achter haar aanlopen.
pi_118162359
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:09 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Daarom. Het is alleen even lelijk om te beseffen dat degene waar je 2 jaar lang van hebt gehouden je niet eens belangrijk genoeg vindt om je even netjes te feliciteren, of even te vragen hoe bepaalde belangrijke dingen zijn gegaan. Maargoed, ze zoekt het zich maar uit. Ik ga niet meer als een puppy achter haar aanlopen.
Joh dat is niet over belangrijk genoeg ofzo maar gewoon verder gaan. Zij moet ook verder en heel eerlijk ik ben zelf deze week jarig geweest , ik denk zelf dat ik niet eens zo blij zou zijn met een felicitatie van een ex want heel eerlijk contact zoeken op elke vorm roept weer vragen of oud zeer op.
Er zijn zat andere mensen die je wel feliciteren die wel in je leven zijn, een ex is een ex , dat jullie een tijd samen zijn geweest is zo , maar momenteel kunnen jullie even niet door een deur en accepteer gewoon dat ze nu een ander leven heeft , waar jij niet meer inzit.
Ik denk dat je het ook niet al te persoonlijk moet zien en gewoon liever je aandacht richt op andere mensen die er wel zijn .
pi_118162385
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 07:09 schreef Satijn het volgende:

[..]

Nou, ik keek gisteravond op mn telefoon en wie heeft mij eerder op de dag geprobeerd te bellen? Mister Himself... Moet er stiekem om lachen, hij hoopte natuurlijk dat ik meteen op zou nemen.

What to do next? Terugbellen?
Ik zou terugbellen horen wat die te zeggen heeft
pi_118166535
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:50 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ja ik weet het dus niet wat ze denkt/wil. Maar moet ik uberhaupt nog wel iets met haar willen als zij niet eens normaal tegen me kan doen?
Hoe lang is het al uit dan?
pi_118166641
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:25 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Hoe lang is het al uit dan?
een maand
pi_118167278
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 07:09 schreef Satijn het volgende:

[..]

Nou, ik keek gisteravond op mn telefoon en wie heeft mij eerder op de dag geprobeerd te bellen? Mister Himself... Moet er stiekem om lachen, hij hoopte natuurlijk dat ik meteen op zou nemen.

What to do next? Terugbellen?
En heb je hem gesproken? Sowieso even laten wachten dat is goed als je zijn gevoelens wilt triggeren, een dagje extra ofzo en dan zeggen ja sorry ik was druk. Maar het kan zijn dat er echt iets gebeurd is ofzo dat ze je willen spreken daarom zou ik wel altijd smsen waarom belde je, ook als je geen zin hebt om met hem te praten.
pi_118170707
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:28 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

een maand
is er niet binnenkort inderdaad een verjaardag of een plek waar je haar tegen gaat komen? MIsschien kan je het dan peilen.
pi_118180112
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:20 schreef agentstarling het volgende:

[..]

is er niet binnenkort inderdaad een verjaardag of een plek waar je haar tegen gaat komen? MIsschien kan je het dan peilen.
Nee we hebben heel verschillende vriendengroepen. Enige waarbij ik haar een keer tegen zou kunnen komen is als ik haar eens in Utrecht zie lopen ofzo. En hoe groot is die kans nou :')
pi_118180374
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:47 schreef agentstarling het volgende:

[..]

En heb je hem gesproken? Sowieso even laten wachten dat is goed als je zijn gevoelens wilt triggeren, een dagje extra ofzo en dan zeggen ja sorry ik was druk. Maar het kan zijn dat er echt iets gebeurd is ofzo dat ze je willen spreken daarom zou ik wel altijd smsen waarom belde je, ook als je geen zin hebt om met hem te praten.
Heb hem geprobeerd te bellen, half uurtje gelede, maar hij was in gesprek. Ziet hij dan wel dat ik gebeld heb? :S Maar ben wel benieuwd waarover hij belde. Straks nog even proberen, want ik denk niet dat hij dat dan ziet op zn telefoon.
pi_118180406
j
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:20 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Nee we hebben heel verschillende vriendengroepen. Enige waarbij ik haar een keer tegen zou kunnen komen is als ik haar eens in Utrecht zie lopen ofzo. En hoe groot is die kans nou :')
dat soort dingen gebeuren inderdaad nooit als je wilt dat ze gebeuren
pi_118180484
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:28 schreef Satijn het volgende:

[..]

Heb hem geprobeerd te bellen, half uurtje gelede, maar hij was in gesprek. Ziet hij dan wel dat ik gebeld heb? :S Maar ben wel benieuwd waarover hij belde. Straks nog even proberen, want ik denk niet dat hij dat dan ziet op zn telefoon.
vrijdagavond bellen niet doen denk ik hoor.
pi_118180966
Hij belde mij net... Hij was benieuwd hoe het met me ging... Dus ja, wel een beetje vaag! Hij was ook heel open aan de telefoon, alsof er tussen ons niks veranderd is. Heb hem wel laten weten dat het wel degelijk anders is en dat ik er veel van geleerd heb. Heb wel gezegd dat ik het jammer vind hoe het tussen ons is gegaan maar dat ik m'n eigen ding doe en dat het zo beter is.

Had wel het idee dat hij liever had willen horen dat het slecht met mij ging, hem nog intens zou missen etc.

Nu een beetje een adrenaline rush, alsof je net verliefd bent en dan iemand belt, dat gevoel. Bah.

[ Bericht 13% gewijzigd door Satijn op 19-10-2012 18:53:36 ]
pi_118181587
Ja maar dat is vervelend je bent er net een beetje overheen , hebt er vrede mee en dan duiken ze op en verwachten dat alles hetzelfde is en dat is het niet.

De ego's van sommige mannen ook.
pi_118194690
Ben in mijn leven ooit 1 x echt gedumpt door een meisje en....... Ik vind het nog steeds een hoer :') Nee geintje maar,

Wel grappig hoe dat kan veranderen... Voelde toen echt als ''mijn meisje'' (kotsuitdrukking maargoed), en oh wat had ik een liefdesverdriet..

Nu, paar jaar later, met een neutrale blik denk ik ; Wat een vreemd typ is het toch ook eigenlijk. Hoe heb ik daar ooit zo verdrietig om kunnen zijn...
pi_118199847
Bah, ik snap weinig meer van mezelf :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_118205877
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 02:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bah, ik snap weinig meer van mezelf :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut is dat he, ik heb het zelf ook je gaat verder doet je ding en dan zie je elkaar weer en dan zit je weer met dat gevoel.
Ik baal momenteel een beetje van mezelf want ik ben er voor mezelf achtergekomen dat ik eigenlijk nog steeds verliefd op hem ben en ik denk dat ik het van mezelf gewoon moet accepteren dat ik die gevoelens gewoon nog steeds heb en gewoon verder ga.
Gisteren voor mezelf even een berichtje gestuurd dat ik niet meer kwaad ben want we hebben binnenkort Halloween in de kroeg waar ik kom en de kans is aanwezig dat hij er dan ook is en ik voor mezelf gewoon ook wat prettiger rondloop met het idee dat we geen ruzie meer hebben.

Ik hoop even dat ik hem ook niet tegenkom omdat juist ik nu besef dat ik toch even wat genante momenten voor mezelf wil besparen , ik ben namelijk nog iemand die een beetje onhandig en klungelig word als ze juist degene ziet waar ze een oogje op heeft en dat wil ik mezelf even besparen .

Mijn plan is even zoveel mogelijk afleiding en gewoon even doorgaan zoals ik al doorging.
pi_118211590
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:09 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Daarom. Het is alleen even lelijk om te beseffen dat degene waar je 2 jaar lang van hebt gehouden je niet eens belangrijk genoeg vindt om je even netjes te feliciteren, of even te vragen hoe bepaalde belangrijke dingen zijn gegaan. Maargoed, ze zoekt het zich maar uit. Ik ga niet meer als een puppy achter haar aanlopen.
Ja, ik snap dat ook niet. Dat er met je omgegaan wordt alsof je een complete vreemde bent. Dit soort dingen.. Laat het gaan. Wanneer iemand jou niet de moeite waard vindt om fatsoenlijk met jou om te gaan moet je niet eens met zo iemand samen willen zijn..
pi_118214414
In twee weken tijd zoeken twee exen weer contact en willen afspreken en met me en degene waar ik graag nog 1xtje mee zou willen praten (als vrienden) wil totaal niks meer met me te maken hebben... :D |:(

Ik drink nog maar een pilsje met dit nummer vanaf 1:10....voel me nu pas sinds 2 lange maanden weer eens echt top! :s)

pi_118246715
Nou, ik heb gisteren met haar een half uurtje gewhatsappt en dat was wel heel prettig. Gewoon over koetjes en kalfjes maar het voelde weer een beetje menselijk tussen ons. Ging 's avonds uit en heb ook nog met een meisje gezoend, maar ik zat echt de hele tijd met haar in mijn hoofd, dus nu ben ik weer een beetje sip.

Het voelde voor mij gevoel alsof ik vreemdging, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Ik ben gewoon nog te trouw aan mijn gevoelens voor haar denk ik.
pi_118247242
Niet meer whatsappen dus.
pi_118269537
Hallo!

Ik ben nu ongeveer 3 maandensingle na een relatie van 2 jaar, ik ben wel weer gaan stappen en sociale dingen aan het doen maar ik hoop stiekem dat hij me nog een keer gaat bellen, we hadden afgesproken om tot een bepaalde datum geen contact te hebben.
Ik weet rationeel dat ik gewoon lekker verder moet gaan, maar toch zit ik met die datum in m'n hoofd.
Ik heb binnenkort ook een date maar ik weet niet of ik daar wel goed aan doe als ik nog zo met m'n ex in m'n hoofd zit.
Gevoel en verstand zitten zegmaar niet echt op een lijn...
pi_118281990
Hoe beter het met me gaat, hoe meer ik m'n ex mis. Het ging heel slecht met me toen ze het met me uitmaakte. Ik had niets op orde en klote maar wat aan. Hoe meer ik nu doe, hoe meer ik buiten ben en bezig ben met mezelf te verbeteren hoe meer ik haar mis. Niet dat ik per se aan mezelf werk voor haar, maar ik heb nu wel telkens het idee van; 'zag ze me nu maar, wat zonde dat ik toen gedumpt ben om iets wat makkelijk te fixen was.'
Ik voel me prettiger als ik dagelijks achter de pc weg slijt, niet echt, maar mis haar dan een stuk minder. Wat me ook hekelt is dat er weinige zo mooi zijn als haar. Zelfs op porno-sites kunnen velen niet aan haar (kont) tippen :( Echt frustrerend dat ik vanaf nu met minder moet doen dan haar. Iig wat betreft uiterlijk. Wat betreft innerlijk was ze nog jong en best oppervlakkig. Als tegenreactie verdiep ik me weer in de meest diepzinnige filosofische zooi. Maar als ik dat even los laat en weer sociaal wil zijn, dan voel ik me weer zo gedumpt.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 14:57:52 ]
pi_118284507
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:56 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe beter het met me gaat, hoe meer ik m'n ex mis. Het ging heel slecht met me toen ze het met me uitmaakte. Ik had niets op orde en klote maar wat aan. Hoe meer ik nu doe, hoe meer ik buiten ben en bezig ben met mezelf te verbeteren hoe meer ik haar mis. Niet dat ik per se aan mezelf werk voor haar, maar ik heb nu wel telkens het idee van; 'zag ze me nu maar, wat zonde dat ik toen gedumpt ben om iets wat makkelijk te fixen was.'
Ik voel me prettiger als ik dagelijks achter de pc weg slijt, niet echt, maar mis haar dan een stuk minder. Wat me ook hekelt is dat er weinige zo mooi zijn als haar. Zelfs op porno-sites kunnen velen niet aan haar (kont) tippen :( Echt frustrerend dat ik vanaf nu met minder moet doen dan haar. Iig wat betreft uiterlijk. Wat betreft innerlijk was ze nog jong en best oppervlakkig. Als tegenreactie verdiep ik me weer in de meest diepzinnige filosofische zooi. Maar als ik dat even los laat en weer sociaal wil zijn, dan voel ik me weer zo gedumpt.
Je moet je niet compleet willen veranderen voor je vriendin/ex.
Waar er twee een relatie hebben die uitgaat zijn er vaak ook twee schuldig. Jou 'andere' gedrag kan dus ook door haar opgewekt zijn. Vergeet haar.
pi_118284621
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:51 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Je moet je niet compleet willen veranderen voor je vriendin/ex.
Waar er twee een relatie hebben die uitgaat zijn er vaak ook twee schuldig. Jou 'andere' gedrag kan dus ook door haar opgewekt zijn. Vergeet haar.
Daar heb je wel enorm veel gelijk in. Ben ik me veel te weinig bewust van. Wel is het zo dat ze mij herdenkt als iemand die zich 'zo' gedroeg terwijl ik ook zeer zeker anders/beter ben dan dat. Ik weet ook niet of ik haar echt terug wil, maar ik kan dat gevoel van 'willen bewijzen' niet zo goed los laten. Echt een ego-ding dus denk ik.
pi_118284685
Ik snap je punt. Maar waarom zou je haar dat nog willen laten zien? Gun lekker een ander meisje je echte zelf!
pi_118284825
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef Blue_note het volgende:
Ik snap je punt. Maar waarom zou je haar dat nog willen laten zien? Gun lekker een ander meisje je echte zelf!
De hamvraag is dat ja. Waarom heb ik die behoefte bij haar zo sterk ?
Misschien omdat ik ook tijdens de relatie al het idee had dat ik (op bepaalde vlakken) te min voor haar was. Of misschien omdat zij voor mij een dikke middelvinger naar mijn verleden was, waar ik nooit de lekkerste wijven kreeg. Ik voelde me super tijdens de relatie, maar voornamelijk omdat zij mijn ego enorm had geboost. Enorm fout van mijn kant en absoluut niet eerlijk naar haar toe. Dat besef ik me ook. Maar die ego boost heeft zich dus uiteindelijk (terecht) wel tegen mij gekeerd.
En daarnaast waarschijnlijk omdat ik niet verder ben gegaan. Vaak is het toch het beste met andere vrouwen te kloten om voorgaande te vergeten. Ben alleen bang geworden. Bang om weer een periode van rouw te moeten inluiden na de volgende. Heb er een soort van gekozen rust te kiezen na haar en een hele heftige relatie daarvoor (zat een week of twee tussen). Maar dan blijf je wel langer met die zooi zitten.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 16:02:32 ]
pi_118287815
Mijn ex was ook echt een foto modelletje. Maar haar karakter was eigenlijk vrij verrot. Uiterlijk is voor mij belangrijk, maar heb wel geleerd dat het niet het belangrijkste is! Dan is de volgende maar wat minder mooi (ik ben wel zo eerlijk om aan te geven dat ze knap moeten zijn, anders ben ik er helaas snel op uitgekeken) maar met een top karakter, heb je veel meer aan man!

Maar als ik je post goed lees ben je bij haar geweest omdat:
- Je ego een boost kreeg
- Je verleden een FY te geven

Lijken me sowieso niet de beste redenen. En ik denk eigenlijk dat je dan gewoon je erbij moet neerleggen dat het zo beter is. Ga verder met je leven, ga andere meisjes leren kennen, wordt opnieuw verliefd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 16:53:13 ]
pi_118312480
quote:
De hamvraag is dat ja. Waarom heb ik die behoefte bij haar zo sterk ?
Misschien omdat ik ook tijdens de relatie al het idee had dat ik (op bepaalde vlakken) te min voor haar was.
Misschien is het ook fijner als je je gelijkwaardig voelt in je relatie, als je in sommige gebieden het gevoel had dat ze te goed voor je was is de balans vaak al verstoord, gevolg is vaak dat de ander respect voor je verliest
pi_118312646
klopt en dat gevoel heb ik dus ook zo sterk... dat ze op me neer keek zelfs op n gegeven moment. Kan dat echt niet los laten..
pi_118318789
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:42 schreef LelijKnap het volgende:
klopt en dat gevoel heb ik dus ook zo sterk... dat ze op me neer keek zelfs op n gegeven moment. Kan dat echt niet los laten..
En dat ga je bij haar toch niet veranderen binnen een dag. Ook niet binnen een week of een maand.
Moet je jezelf niet aandoen. Start gelijkwaardig met een nieuw iemand (of blijf even vrijgezel).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2012 10:04:58 ]
pi_118347339
ik ben het eens met blue note, of dat ze op je neer keek of dat het in je hoofd zat maakt niet eens uit. Het is fijn om je gelijkwaardig te voelen en met de goeie persoon zal diegene ook het beste in je naar boven halen.
Het voelt nu niet zo maar je gevoel zal slijten, op een dag vind je haar niet meer te goed voor jou maar vind je dat ze best arrogant kon zijn bijvoorbeeld.
Geef het tijd en ga vooral door met dingen ondernemen, het voelt soms kut maar als je daar doorheen gaat zal het des te sneller slijten.
Vertrouw meer op jezelf, waarom zou iemand op jou neer moeten kijken?
Als je van iemand houd doe je dat niet, ook niet als diegenen op dat moment niet veel uitvoert, dan probeer je diegene juist te motiveren en ben je er voor diegene.
Ik denk dat je van deze relatie kan leren dat je meer op jezelf moet vertrouwen en dat niet buiten jezelf moet leggen, dat je nu goed bezig bent is goed, en dan mag je best denken: kon ze me nu maar zien why not?
Maar bedenk ook dat je nooit bij iemand moet willen zijn die jou niet wil.
pi_118349735
Helemaal eens met hierboven. Je moet een gelijkwaardige relatie hebben.
pi_118354737
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:42 schreef LelijKnap het volgende:
klopt en dat gevoel heb ik dus ook zo sterk... dat ze op me neer keek zelfs op n gegeven moment. Kan dat echt niet los laten..
Jouw eigenwaarde hoort niet afhankelijk te zijn van een ander. Werk daaraan, voordat je een stabiele dosis eigenwaarde hebt zou ik absoluut niet beginnen aan een relatie. Dat is destructief.
pi_118359398
Mijn nicht gaat nog goed met mijn ex om, soort BFF :')
Maar mijn nicht geeft zaterdag haar verjaardagsfeest en zij is er ook.
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen allemaal. Denk toch dat er wat spanning gaat komen.
Dus heb al besloten niet te veel te gaan drinken anders gebeuren er weer stomme dingen die niet mogen gebeuren :')
pi_118364550
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 10:04 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En dat ga je bij haar toch niet veranderen binnen een dag. Ook niet binnen een week of een maand.
Moet je jezelf niet aandoen. Start gelijkwaardig met een nieuw iemand (of blijf even vrijgezel).
Probleem is dat ik een groot deel van mijn vrienden kwijt ben. Heb soms wel zin om weer opzoek te gaan maar zonder uit te kunnen gaan wordt dit ongelooflijk bemoeilijkt :(
Maar je hebt verder wel weer gelijk. Ik wil haar wel gewoon nog confronteren op de één of andere manier. Heb het niet goed kunnen afsluiten. Ik snap jullie punten; dat zou voor mij ook geen noodzaak moeten zijn. Maar zolang ik vrijgezel ben zal ik haar niet makkelijk van me af kunnen zetten, puur omdat mijn geestelijke gemoedsrust afhankelijk is van een tweede.
pi_118364683
Datingsites heb je voor wat dat betreft gern vrienden nodig. Maar ik zou eerst proberen een beetje van jezelf te gaan houden!
pi_118364795
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 21:34 schreef spanishrose het volgende:
ik ben het eens met blue note, of dat ze op je neer keek of dat het in je hoofd zat maakt niet eens uit. Het is fijn om je gelijkwaardig te voelen en met de goeie persoon zal diegene ook het beste in je naar boven halen.
Het voelt nu niet zo maar je gevoel zal slijten, op een dag vind je haar niet meer te goed voor jou maar vind je dat ze best arrogant kon zijn bijvoorbeeld.
Geef het tijd en ga vooral door met dingen ondernemen, het voelt soms kut maar als je daar doorheen gaat zal het des te sneller slijten.
Vertrouw meer op jezelf, waarom zou iemand op jou neer moeten kijken?
Als je van iemand houd doe je dat niet, ook niet als diegenen op dat moment niet veel uitvoert, dan probeer je diegene juist te motiveren en ben je er voor diegene.
Ik denk dat je van deze relatie kan leren dat je meer op jezelf moet vertrouwen en dat niet buiten jezelf moet leggen, dat je nu goed bezig bent is goed, en dan mag je best denken: kon ze me nu maar zien why not?
Maar bedenk ook dat je nooit bij iemand moet willen zijn die jou niet wil.
Nou ja, ik ben dus al lange tijd opzoek naar 'negatieve punten' van haar. Maar elke keer als ik er een vindt probeer ik die weer te bevechten vanuit de gedachten dat ik dat (een minpunt) slechts vind omdat ik het voor mezelf makkelijker wil maken. Ze haalde in zekere zin wel het beste in mij naar boven, maar voornamelijk als ik niet bij haar was. Want zoals ik al aangaf; ze was een enorme ego-boost. Ik voelde me buiten deur behoorlijk sterk (ging zelfs verkoop-werk op straat doen) maar in haar bijzijn voelde ik me klein. Een logisch gevolg natuurlijk; immers was zij degene waar mijn ego afhankelijk van was geworden.
Moet verder wel toegeven dat ze me geprobeerd heeft te motiveren, maar uiteindelijk was de maat voor haar vol. Ik heb dat altijd wel gerespecteerd. Sort of, anyways...

Trouwens. Enige tijd terug kwam ik haar met haar vriendinnen op 's nachts straat tegen, maar had geen zin en tijd om haar uitgebreid te groeten. Kreeg de volgende dag een hele wals aan gezeik over me heen. "En dit is nou precies waarom ik het o.a. heb uitgemaakt; je hebt geen manieren, niks maakt je wat uit.' Ze voelde zich voor lul gezet, et cetera o.O Absurd natuurlijk om van mij iets te eisen terwijl je het al hebt uitgemaakt, en dat ze zelf wat betreft manieren nog behoorlijk wat te leren heeft. Maar vond het wel apart hoe openlijk ze mij aanviel terwijl het al vijf maanden uit is. Hoezo ben ik nog verantwoordelijk voor hoe zij over komt bij d'r vriendinnen ? Maar wat me het meeste stoorde was dat ze het over manieren had terwijl ze mij had gedumpt zonder mij duidelijk te vermelden waarom. Wat ze die dag had gezegd, had ik daarvoor nog niet van haar mogen vernemen.
pi_118364823
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:00 schreef Blue_note het volgende:
Datingsites heb je voor wat dat betreft gern vrienden nodig. Maar ik zou eerst proberen een beetje van jezelf te gaan houden!
Ja, daar wil ik nog op terug komen. Hoe doe je dat zonder andere ?!?!
pi_118364986
Sporten. Nieuwe mensen daar ontmoeten. En door te sporten krijg je respect voor jezelf :). je leert ook omgaan met grenzen.
Overigens ga ik soms zelfs alleen uit. De laatste keer dat er geen dame op me afstapte kan ik me niet eens meer herinneren :@

//edit, ohja dat was afgelopen zaterdag maar toen zat ik in de dorpskroeg ipv in de stad :+ In de stad stapt er altijd wel iemand op me af :{
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_118365208
quote:
19s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Sporten. Nieuwe mensen daar ontmoeten. En door te sporten krijg je respect voor jezelf :). je leert ook omgaan met grenzen.
Overigens ga ik soms zelfs alleen uit. De laatste keer dat er geen dame op me afstapte kan ik me niet eens meer herinneren :@

//edit, ohja dat was afgelopen zaterdag maar toen zat ik in de dorpskroeg ipv in de stad :+ In de stad stapt er altijd wel iemand op me af :{
Momenteel geen geld voor een sport buiten de deur. Fitness/bodybuilding doe ik wel (op aardig niveau). Heeft altijd wel geholpen. Maar het is niet afdoende, waarschijnlijk omdat het resultaat ervan (er goed uit zien) ook gefocussed is op een wens de buitenwereld.
Verder zou ik mijn ego kunnen baseren op waar ik mee bezig ben: intellectuele verbreding (filosofie en literatuur lezen). Maar het is me steeds duidelijker geworden dat deze bezigheid niet goed te combineren valt met een sociaal leven.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2012 10:19:53 ]
pi_118366925
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Momenteel geen geld voor een sport buiten de deur. Fitness/bodybuilding doe ik wel (op aardig niveau). Heeft altijd wel geholpen. Maar het is niet afdoende, waarschijnlijk omdat het resultaat ervan (er goed uit zien) ook gefocussed is op een wens de buitenwereld.
Verder zou ik mijn ego kunnen baseren op waar ik mee bezig ben: intellectuele verbreding (filosofie en literatuur lezen). Maar het is me steeds duidelijker geworden dat deze bezigheid niet goed te combineren valt met een sociaal leven.
Hoezo, iedere dag een uurtje voor het slapen gaan lezen kan heel verbredend werken hoor.
pi_118369093
Zo, ik mag me ook melden. Na meer dan een jaar, tot de laatste maand toe ging alles heerlijk. Wel eens een discussie hier en daar, maar niks ernstigs. De laatste maand was opeens alles elkaar schuld, en gisteren is me verteld dat de gevoelens opeens weg waren. Oh, en dat hij ook iets voelt voor een meisje wat hij zo'n 6 weken kent.

Vooral het laatste doet zo'n pijn, en ik weet dat ze nu bij hem is en ik kan gewoon niet ophouden eraan te denken. Ik wil degene zijn die lekker filmpjes bij hem in bed kijkt, niet zij..
pi_118369661
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:12 schreef Alopex het volgende:
Zo, ik mag me ook melden. Na meer dan een jaar, tot de laatste maand toe ging alles heerlijk. Wel eens een discussie hier en daar, maar niks ernstigs. De laatste maand was opeens alles elkaar schuld, en gisteren is me verteld dat de gevoelens opeens weg waren. Oh, en dat hij ook iets voelt voor een meisje wat hij zo'n 6 weken kent.

Vooral het laatste doet zo'n pijn, en ik weet dat ze nu bij hem is en ik kan gewoon niet ophouden eraan te denken. Ik wil degene zijn die lekker filmpjes bij hem in bed kijkt, niet zij..
welkom in het topic dan maar, ook al wens je het niemand toe om zich in dit topic te hoeven melden.

Die gedachten zijn inderdaad killing, ik heb ze al terwijl mijn ex gewoon alleen is, ik kan me echt niet voorstellen hoe erg het voelt op deze manier.

Gooi alles eruit, hier mag het, maar laat die kneus (ja, dat is ie!) voor wat hij is.
pi_118371811
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:11 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Hoezo, iedere dag een uurtje voor het slapen gaan lezen kan heel verbredend werken hoor.
Het is ook niet zozeer een praktisch probleem.
Ik heb moeite mezelf te verhouden tussen enerzijds intellectuele verdieping/verlangens en anderzijds het (tamelijk) oppervlakkige sociale leven. Wanneer ik een periode veel bezig ben met de filosofie (dus niet zo zeer literatuur) dan merk ik dat ik zelf een andere houding vorm en andere gedachten meeneem naar buiten. Filosofie vereist toch een bepaald karakter, een bepaalde afstand van de wereld om je heen.

Toevallig zit ik momenteel in deze periode en ik moet zeggen dat het me totaal niet bevalt in de buurt van (mooie) vrouwen te zijn. Ze ogen allemaal zo... tja, oppervlakkig en simpel, oftewel; als wezens die mij niet (werkelijk) zouden kunnen begrijpen. Ze verbeelden min of meer een afkeuring van mijn diepste ik. Dit leid tot de gedachten dat ik ze maar beter links kan laten liggen om hen en mijzelf te sparen van frustratie en ergernissen.

Andersom geld 't evenzeer. Als ik veel buiten de deur ben, lekker bezig ben geweest met vrouwen en vrienden, vind ik het moeilijk om weer om te schakelen naar de filosofie.

Het lijkt wel alsof er twee persoonlijkheden binnenin mij rusten; een autistische nerd en anderzijds een popi-jopie figuur dat enorm slap kan lullen. Typisch is wel dat ik mijn interesses meeneem naar buiten; ik maak mezelf als popi-jopie populair door me af te scheiden door interessant te doen met filosofie. Het maakt me wat mystieker en interessanter. Dat heb ik gemerkt, althans. Maar wat zij en ik voorheen niet begrepen is, dat hoezeer ze die interesse ook accepteren, zij daarmee mij niet per se accepteren.

Een oplossing zou zijn mezelf meer te begeven tussen wat meer ontwikkelde individuen en vrouwen, maar om eerlijk te zijn heb ik het idee dat ik me tussen hen ook niet helemaal thuis zou voelen. Want ook rust er in mij nog een heel sterk stuk oppervlakkigheid. Ik eis toch wel degelijke verzorging en een leuke kop van de vrouw... dat is wel iets wat er vaak aan schort bij het wat meer ontwikkelde meisje. Die ontwikkeling komt bij hen, heb ik het idee, veelal voort uit een reactie op het niet geaccepteerd worden door de heersende oppervlakkigheid. Ikzelf zit er midden in. Ik ken beide kanten. Lang niet geaccepteerd geweest, lang gevochten tegen (seksuele) frustraties, maar ook ben ik lang wel geaccepteerd geweest...

Pfff...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2012 15:14:10 ]
pi_118373289
kerel maak je het niet zelf een beetje te moeilijk allemaal?
pi_118374917
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:11 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
kerel maak je het niet zelf een beetje te moeilijk allemaal?
Ik kan niet anders... ben er zeker bewust van dat ik mijn eigen grootste vijand bent :')
pi_118375077
Ga met iemand praten als je het idee hebt er niet zelf uit te komen? Professioneel bedoel ik dan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2012 15:02:34 ]
pi_118375125
Heb het er momenteel over met iemand die me een DM had gestuurd. Kun je maar een bericht in de zoveel minuten sturen oid ? Krijg niks meer verstuurd :')
pi_118375174
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:04 schreef LelijKnap het volgende:
Heb het er momenteel over met iemand die me een DM had gestuurd. Kun je maar een bericht in de zoveel minuten sturen oid ? Krijg niks meer verstuurd :')
:')
pi_118375333
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:05 schreef Charcot het volgende:

[..]

:')
_O- Kon je zelfs niet quoten zojuist. Of FOK! ondergaat wat probleempjes of ik mag geen contact met jou hebben...

Ben nog steeds bezig met om de 5 tellen 'verstuur te drukken'. Maar even zo anders :'):

...twijfel, immers lijkt het er op dat ik juist te bewust leef. Anderzijds kan dat ook een farcade zijn. Behandeld het boek verder ook het zelfbewustzijn ? En hoe je die aanpakt om veranderingen teweeg te brengen ? (Daar waar de analyse en t cognitieve samenkomen). Het klinkt in ieder geval als iets wat ik moet proberen. Vooral de controle die je er over houd en daarmee niet afhankelijk wordt van interpretaties van een psycholoog. (Al kunnen die ook enig zins verhelderend zijn. Denk dat ik wel op mijn eigen kan vertrouwen).
pi_118376058
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

_O- Kon je zelfs niet quoten zojuist. Of FOK! ondergaat wat probleempjes of ik mag geen contact met jou hebben...

Ben nog steeds bezig met om de 5 tellen 'verstuur te drukken'. Maar even zo anders :'):

...twijfel, immers lijkt het er op dat ik juist te bewust leef. Anderzijds kan dat ook een farcade zijn. Behandeld het boek verder ook het zelfbewustzijn ? En hoe je die aanpakt om veranderingen teweeg te brengen ? (Daar waar de analyse en t cognitieve samenkomen). Het klinkt in ieder geval als iets wat ik moet proberen. Vooral de controle die je er over houd en daarmee niet afhankelijk wordt van interpretaties van een psycholoog. (Al kunnen die ook enig zins verhelderend zijn. Denk dat ik wel op mijn eigen kan vertrouwen).
heb je mijn laatste dm gelezen?
pi_118383803
Zo, ik heb even zo een breakthrough gehad. Ze is me gewoon niet waard, ze deed altijd alsof ze bindingsangst had terwijl ze gewoon eigenlijk het vervelend vond om maar alleen te zijn, waarvoor ze mij dus had. En ik maar braaf op komen draven als ze zich verveelde :') Wat een kneus was ik toch ook.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 19:29:12 #151
366803 AthCom
Overigens ...
pi_118384307
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:17 schreef Franknfurter het volgende:
Zo, ik heb even zo een breakthrough gehad. Ze is me gewoon niet waard, ze deed altijd alsof ze bindingsangst had terwijl ze gewoon eigenlijk het vervelend vond om maar alleen te zijn, waarvoor ze mij dus had. En ik maar braaf op komen draven als ze zich verveelde :') Wat een kneus was ik toch ook.
Ik hoop dat dit een lekker keerpunt voor je is. Het is toch altijd fijn wanneer je eroverheen bent / gaat komen.
Moira. is tof. :7
pi_118384682
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:17 schreef Franknfurter het volgende:
Zo, ik heb even zo een breakthrough gehad. Ze is me gewoon niet waard, ze deed altijd alsof ze bindingsangst had terwijl ze gewoon eigenlijk het vervelend vond om maar alleen te zijn, waarvoor ze mij dus had. En ik maar braaf op komen draven als ze zich verveelde :') Wat een kneus was ik toch ook.
Je realisatie moment *O*
Als het goed is heb je je dieptepunt bereikt en kun je nu weer omhoog! Keep your head up ^O^
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_118384929
Het is nu even vervelend om het te beseffen, maar ik weet nu ook wel dat ik vanaf hier inderdaad alleen maar omhoog kan gaan op de ladder! Af en toe zal ik nog wel terugvallen, maar mijn zelfrespect heeft het nu voor het eerst eens van mijn gevoel gewonnen en daar ben ik ontzettend blij mee!
pi_118385448
Geloof me, als je dat punt hebt bereikt ben je al op de helft. Over een maand voel je je weer zoals je je voelde voordat je d'r kende waarschijnlijk.

Al zul je de komende tijd nog vaak genoeg vlagen hebben dat je d'r weer net zo erg mist als eerst..maar daar moet je dan ff doorheen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 24 oktober 2012 @ 20:03:23 #155
300347 MrManuel
pi_118385917
Herfstdip to the limit hier.. :X
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_118396390
Hoe gaan jullie om met vrienden die hun partners slecht behandelen? Ik heb dan gelijk minder respect voor ze eerlijk gezegd.. Mijn daling in respect voor ze komt gedeeltelijk door mijn eigen verdriet. Hoe gaan jullie daarmee om?
pi_118396588
quote:
99s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef MrManuel het volgende:
Herfstdip to the limit hier.. :X
Bij mij helpt actief bezig zijn..
Sterkte. :)
pi_118396913
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:42 schreef Charcot het volgende:
Hoe gaan jullie om met vrienden die hun partners slecht behandelen? Ik heb dan gelijk minder respect voor ze eerlijk gezegd.. Mijn daling in respect voor ze komt gedeeltelijk door mijn eigen verdriet. Hoe gaan jullie daarmee om?
Zou't slecht vinden. Gelukkig heb ik er geen die zijn/haar partner slecht behandelt voor zover ik weet, denk wel dat ik er wat van zou zeggen anders.
pi_118397380
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:50 schreef killeroy_nl het volgende:

[..]

Zou't slecht vinden. Gelukkig heb ik er geen die zijn/haar partner slecht behandelt voor zover ik weet, denk wel dat ik er wat van zou zeggen anders.
Heb er ook wat van gezegd en hou nu wat afstand. Vroeg me af of mijn ergernis wel terecht is en of ik mijn eigen ervaring te veel laat meespelen. Maar aan de andere kant zegt zoiets ook wel wat over de persoon in kwestie. :') niet echt relevant, ben aan het malen
pi_118397811
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:42 schreef Charcot het volgende:
Hoe gaan jullie om met vrienden die hun partners slecht behandelen? Ik heb dan gelijk minder respect voor ze eerlijk gezegd.. Mijn daling in respect voor ze komt gedeeltelijk door mijn eigen verdriet. Hoe gaan jullie daarmee om?
Ik kan daar denk ik wel een vriendschap op kapot laten lopen. Ik wil van mijn vrienden dat ze niet alleen tegen mij normaal doen, maar ook tegen anderen. Ik wil me niet hoeven te schamen voor het gedrag van een vriend tegen zijn/haar vriend(in).
pi_118398333
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ik kan daar denk ik wel een vriendschap op kapot laten lopen. Ik wil van mijn vrienden dat ze niet alleen tegen mij normaal doen, maar ook tegen anderen. Ik wil me niet hoeven te schamen voor het gedrag van een vriend tegen zijn/haar vriend(in).
fijn te horen dat het niet voor de volle 100% tussen mijn oren zit. Wel heel jammer omdat het een hechte vriendschap betreft. Maar precies wat je zegt, ik schaam me er niet alleen voor, het zegt ook heel wat over de persoon in kwestie..
pi_118398973
Franknfurter: die bindingsangst hoor je wel vaak voorbij komen ja, altijd fijn als je langzaamaan weer een beetje kunt relativeren.
Hoe lang zijn jullie al uit elkaar?
pi_118399084
We zijn nu 5,5 week uit elkaar. Maar de relatie was al een tijdje behoorlijk dood, dus eigenlijk is het meer tussen de 5 en 15 weken over. De echte klap kwam dus 5,5 week geleden, maar ik was wel al een beetje over haar heen aan het komen in de relatie zelf, omdat ik het gewoon niet meer trok. En dan moet je tegen jezelf zeggen dat je voor jezelf moet gaan kiezen, dus dat begon ik toen al steeds meer te doen.
pi_118400169
Ja dat herken ik wel, ik ben nu een maand of 4 verder en vandaag had ik het er nog moeilijk mee dat ik werd geblockt.
Nou komt dat ook omdat ik jarig was dus eigenlijk hoop je dat je in ieder geval nog een Happy Birthday krijgt ofzo.
Weer zonde want ik heb me totaal niet op m'n verjaardag kunnen focussen en dat om iemand die geen flikker om je geeft.

Moet hem ook maar 's gaan deleten overal, ik dacht dat we nog respect voor elkaar hadden maar blijkt dus van niet.
pi_118400209
Oh ja, leuk. Ben je er helemaal overheen en denk je er helemaal vanaf te zijn, krijg je in ene een berichtje op facebook van meneertje.. Timing, jongens, timing!

:')
pi_118400242
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:53 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Oh ja, leuk. Ben je er helemaal overheen en denk je er helemaal vanaf te zijn, krijg je in ene een berichtje op facebook van meneertje.. Timing, jongens, timing!

:')
Wat staat erin? Heb je iets teruggestuurd?
pi_118400285
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef spanishrose het volgende:
Ja dat herken ik wel, ik ben nu een maand of 4 verder en vandaag had ik het er nog moeilijk mee dat ik werd geblockt.
Nou komt dat ook omdat ik jarig was dus eigenlijk hoop je dat je in ieder geval nog een Happy Birthday krijgt ofzo.
Weer zonde want ik heb me totaal niet op m'n verjaardag kunnen focussen en dat om iemand die geen flikker om je geeft.

Moet hem ook maar 's gaan deleten overal, ik dacht dat we nog respect voor elkaar hadden maar blijkt dus van niet.
triest als dat niet eens meer kan terwijl jullie lief en leed gedeeld hebben..
pi_118400573
Heb 'm nu ook overal gedelete, vind het zwaar respectloos.
pi_118400642
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:54 schreef Charcot het volgende:

[..]

Wat staat erin? Heb je iets teruggestuurd?
Hij is vooral benieuwd hoe het met me gaat.. Verder niet veel bijzonders. Nog niet gereageerd en weet ook niet of ik dat ga doen. Het komt dan ook echt uit het niets. Zo onverwachts..
pi_118400758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef spanishrose het volgende:
Ja dat herken ik wel, ik ben nu een maand of 4 verder en vandaag had ik het er nog moeilijk mee dat ik werd geblockt.
Nou komt dat ook omdat ik jarig was dus eigenlijk hoop je dat je in ieder geval nog een Happy Birthday krijgt ofzo.
Weer zonde want ik heb me totaal niet op m'n verjaardag kunnen focussen en dat om iemand die geen flikker om je geeft.

Moet hem ook maar 's gaan deleten overal, ik dacht dat we nog respect voor elkaar hadden maar blijkt dus van niet.
Was je vandaag jarig? Gefeliciteerd! En ontzettend onbeleefd dat hij dat niet eens even kan doen, vooral na zo'n tijd, dan heb je wel even genoeg rust gehad van elkaar toch? Ik had laatst mijn ex nog gesproken, en toen vroeg ik haar of ze het met opzet niet gedaan had, en toen zei ze: ik zag een heel scenario voor me van een tirannie vanuit jouw kant dat ik je verjaardag verpest.

Zij schat me dus nog altijd in alsof ik 14 ben :')
pi_118400781
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:03 schreef DolOpKoekjes het volgende:

[..]

Hij is vooral benieuwd hoe het met me gaat.. Verder niet veel bijzonders. Nog niet gereageerd en weet ook niet of ik dat ga doen. Het komt dan ook echt uit het niets. Zo onverwachts..
Goed over nadenken. Het kan nu alles verpesten waar je de afgelopen tijd zo goed mee bezig bent geweest..
pi_118400988
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:06 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Goed over nadenken. Het kan nu alles verpesten waar je de afgelopen tijd zo goed mee bezig bent geweest..
Daarom. Wil het ergens wel en vind het ook wel iets hebben dat hij toch even aan me denkt en het vraagt, maar verder heb ik totaal geen behoefte aan contact met hem.. Ik weet het niet.

Ik denk er inderdaad nog even goed en rustig over na :)
pi_118401092
Goedzo! Al was het alleen maar om 'm even te laten stressen haha
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:26:47 #174
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_118401579
Is het ook hier gepast om te vragen hoe je een rebound periode ontwijkt?
Ik heb namelijk iemand ontmoet die ik heel erg leuk vind, maar wel in de tijd dat ik een gebroken hart had.
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_118401623
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:26 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Is het ook hier gepast om te vragen hoe je een rebound periode ontwijkt?
Ik heb namelijk iemand ontmoet die ik heel erg leuk vind, maar wel in de tijd dat ik een gebroken hart had.
Gewoon rustig aan gaan. Heb je nu ook nog een gebroken hart?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:32:05 #176
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_118401804
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:27 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Gewoon rustig aan gaan. Heb je nu ook nog een gebroken hart?
Nee.Ik geloof ook wat ik nu voel echt is, ben alleen onzeker omdat ik vaak dingen hoor van rebound.. En dat wil ik voorkomen.
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_118401861
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:32 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Nee.Ik geloof ook wat ik nu voel echt is, ben alleen onzeker omdat ik vaak dingen hoor van rebound.. En dat wil ik voorkomen.
Als je het voelt dan voel je het zo, gewoon ervoor gaan en je eigen grenzen daarbij niet overschrijden. Gaat het je even te ver omdat je nog aan je ex denkt ofzo, dan gewoon aangeven dat je even rust nodig hebt.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:37:10 #178
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_118401976
Dankjewel
Het is niet dat ik het niet zelf weet, maar soms is het gewoon even goed om van een ander te horen.
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_118402152
Ook ik meld me maar even. Gelukkig heb ik een iets positievere insteek dan de rest van jullie(NOFI natuurlijk).

Sinds een maand of 2 is mijn relatie van 3 jaar voorbij. Ze kwam terug van vakantie en vertelde daar gevoelens voor iemand anders te hebben gekregen. Hier heeft ze niks mee gedaan vanwege het feit dat ze een vriend had, maar was voor haar wel genoeg om te bedenken dat haar gevoelens voor mij over waren. Spijtig.

Ondertussen een rollercoaster van emoties gehad. De ene dag tip-top in orde. Volgende dag weer een wrak. en het allemaal maar op proberen te vullen met elk meisje wat ook maar tegen je wil praten(weinig succesvol natuurlijk. ik stond erbij als een bedelend hondje).

Maar nou een maand of 2 later moet ik zeggen dat het verwerken sneller gaat dan ik verwacht had. Natuurlijk nog dipjes. als ik zie dat ze iets op facebook post. Of vorige week kwam ik haar in de stad tegen en werd ik compleet genegeerd, maar voor de rest voel ik me eigenlijk heel lekker. en is het denk ik ook niet slecht voor mij om een periode vrijgezel te zijn.

(Oke ik voel me nog wel degelijk kut, maar positief doen maakt positief denken)
pi_118404066
Denk dat het makkelijker te verwerken valt als je een goed sociaal leven hebt, niet? :p
pi_118404109
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:42 schreef perpixel het volgende:
Ook ik meld me maar even. Gelukkig heb ik een iets positievere insteek dan de rest van jullie(NOFI natuurlijk).

Sinds een maand of 2 is mijn relatie van 3 jaar voorbij. Ze kwam terug van vakantie en vertelde daar gevoelens voor iemand anders te hebben gekregen. Hier heeft ze niks mee gedaan vanwege het feit dat ze een vriend had, maar was voor haar wel genoeg om te bedenken dat haar gevoelens voor mij over waren. Spijtig.

Ondertussen een rollercoaster van emoties gehad. De ene dag tip-top in orde. Volgende dag weer een wrak. en het allemaal maar op proberen te vullen met elk meisje wat ook maar tegen je wil praten(weinig succesvol natuurlijk. ik stond erbij als een bedelend hondje).

Maar nou een maand of 2 later moet ik zeggen dat het verwerken sneller gaat dan ik verwacht had. Natuurlijk nog dipjes. als ik zie dat ze iets op facebook post. Of vorige week kwam ik haar in de stad tegen en werd ik compleet genegeerd, maar voor de rest voel ik me eigenlijk heel lekker. en is het denk ik ook niet slecht voor mij om een periode vrijgezel te zijn.

(Oke ik voel me nog wel degelijk kut, maar positief doen maakt positief denken)
Gelukkig heb je nog een positieve houding! Misschien dat het wel helpt dat je nu veel vrijheid hebt voor andere dingen? Herken wel veel helaas. De leegte als het ware opvullen met aandacht van anderen, maar dan alsnog weer een wrak zijn als de volgende 'ik en mijn schat' foto op fb staat.

Veel sterkte! :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_118404650
meldt
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_118406441
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 02:08 schreef wesleydie het volgende:
Denk dat het makkelijker te verwerken valt als je een goed sociaal leven hebt, niet? :p
Inderdaad. moet eerlijk zeggen dat ik heel veel aan mijn vrienden te danken heb. Hoe weinig ik ze in de laatste periode van mijn relatie ook gezien heb. Als je ze nodig hebt zijn ze er! Moet ook zeggen dat ik me nu pas realiseer hoeveel ik me eigenlijk voor haar aan heb gepast. Zoiets groeit er in in de loop der tijd.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 02:13 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Gelukkig heb je nog een positieve houding! Misschien dat het wel helpt dat je nu veel vrijheid hebt voor andere dingen? Herken wel veel helaas. De leegte als het ware opvullen met aandacht van anderen, maar dan alsnog weer een wrak zijn als de volgende 'ik en mijn schat' foto op fb staat.

Veel sterkte! :)
Hartstikke bedankt en gaat hopelijk helemaal goed komen. Volgens mij heeft ze niemand anders, maar dat weet je natuurlijk nooit helemaal zeker. De jongen waar ze gevoelend voor had gekregen was een Egyptische ober daar(dat zit toch in hun opleiding? Naïeve toeristen versieren voor extra fooi). Ik vind het wel heel jammer dat ze daar is ingetrapt, maar daar is niks aan te doen.

Het moeilijkst heb ik het er mee dat ze compleet geen behoefte meer heeft aan contact. Het is van elkaar elke dag zien en de rest van de dag whatsappen naar 0 gegaan. en ze lijkt hier geen problemen mee te hebben. Heel vreemd voelt zoiets voor mij.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 05:01 schreef Miesjel het volgende:
meldt
En voor jou zal het allemaal wel meevallen. Met zo'n goede auto keuze heb je natuurlijk vrouwen bij de vleet!
pi_118408229
wow ik heb even een doorbraak haha, gister werd ik op mijn verjaardag geblockt en kon er niet eens een fijne verjaardag af.
Ik heb me de hele dag klote gevoeld en lag met dikke koppijn in bed, (terwijl ik rationeel wel besefte dat dat niet slim was maargoed )
Ik heb me ff flink kut gevoeld en vandaag werd ik wakker met een heel ander gevoel, WTF denkt die gozer wel niet? Een uitleg kon er niet eens vanaf ofzo, waar zijn we (ik bedoel mezelf en vele mensen die hier ook een klote ex hebben) nou helemaal mee bezig?
Iemand denkt je na een mooie periode even helemaal kapot te laten gaan van verdriet omdat zij er geen zin meer in hebben?
Rot op hee, we verdienen echt wel beter!
Uit de berichten hier blijkt vaak dat wij wel gevoel in ons flikker hebben en iemand nooit op zo'n manier zouden dumpen/behandelen.
Ik heb hem overal verwijderd en wil niks meer met hem te maken hebben, iemand die zo met mensen om gaat komt zichzelf nog wel 's tegen.
Ik ga gewoon weer verder met m'n dingen oppakken en lekker sportten en stappen met vriendinnen.
Laat die lui alsjeblieft lekker want zij moeten met zichzelf leven.
Dat zegt niks over ons, maar alles over hen hoe je behandelt word.
Ik pak de controle weer terug, ik ga niet verdrietig meer zijn want ik moet blij zijn dat ik niet langer met iemand ben die me zo kapot heeft gemaakt.
pi_118408499
Herken ik wel een beetje. Na elk dipje kom je(ik in ieder geval) er veel positiever uit. Denk dat dit ook heel erg helpt met het over de desbetreffende persoon heen komen.
pi_118408935
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:35 schreef spanishrose het volgende:
wow ik heb even een doorbraak haha, gister werd ik op mijn verjaardag geblockt en kon er niet eens een fijne verjaardag af.
Ik heb me de hele dag klote gevoeld en lag met dikke koppijn in bed, (terwijl ik rationeel wel besefte dat dat niet slim was maargoed )
Ik heb me ff flink kut gevoeld en vandaag werd ik wakker met een heel ander gevoel, WTF denkt die gozer wel niet? Een uitleg kon er niet eens vanaf ofzo, waar zijn we (ik bedoel mezelf en vele mensen die hier ook een klote ex hebben) nou helemaal mee bezig?
Iemand denkt je na een mooie periode even helemaal kapot te laten gaan van verdriet omdat zij er geen zin meer in hebben?
Rot op hee, we verdienen echt wel beter!
Uit de berichten hier blijkt vaak dat wij wel gevoel in ons flikker hebben en iemand nooit op zo'n manier zouden dumpen/behandelen.
Ik heb hem overal verwijderd en wil niks meer met hem te maken hebben, iemand die zo met mensen om gaat komt zichzelf nog wel 's tegen.
Ik ga gewoon weer verder met m'n dingen oppakken en lekker sportten en stappen met vriendinnen.
Laat die lui alsjeblieft lekker want zij moeten met zichzelf leven.
Dat zegt niks over ons, maar alles over hen hoe je behandelt word.
Ik pak de controle weer terug, ik ga niet verdrietig meer zijn want ik moet blij zijn dat ik niet langer met iemand ben die me zo kapot heeft gemaakt.
Kijk eens aan, nog iemand met een doorbraak! Je hebt helemaal gelijk, volgens mij is mijn ex zelfs heel blij dat ze nu van me af is, dan denk ik ook: had me dan niet zo aan het lijntje gehouden, trut!

We kunnen allemaal onze tijd beter steken in mensen die het wel waard zijn. En of dat nou vrienden, familie of een nieuwe relatie is maakt niet uit, maar niet meer de persoon die je zoveel pijn heeft gedaan en je niet eens even normaal kan feliciteren.

We komen er wel :')
pi_118409511
quote:
Kijk eens aan, nog iemand met een doorbraak! Je hebt helemaal gelijk, volgens mij is mijn ex zelfs heel blij dat ze nu van me af is, dan denk ik ook: had me dan niet zo aan het lijntje gehouden, trut!

We kunnen allemaal onze tijd beter steken in mensen die het wel waard zijn. En of dat nou vrienden, familie of een nieuwe relatie is maakt niet uit, maar niet meer de persoon die je zoveel pijn heeft gedaan en je niet eens even normaal kan feliciteren.

We komen er wel :')
Precies!

Waarom laten we ons zo "bepalen" door iemand die niks in ons ziet?
Er zijn zoveel mensen om me heen die mij wel een leuk en fijn persoon vinden, maar ik ga me volledig richtten op die ene persoon die me kut heeft behandelt en doet of ik niks waard ben.
En het ergste is dat ik daar nog in ben gaan geloven ook, stupid me!

We komen er zeker wel! :)
pi_118409589
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:13 schreef spanishrose het volgende:

[..]

Precies!

Waarom laten we ons zo "bepalen" door iemand die niks in ons ziet?
Er zijn zoveel mensen om me heen die mij wel een leuk en fijn persoon vinden, maar ik ga me volledig richtten op die ene persoon die me kut heeft behandelt en doet of ik niks waard ben.
En het ergste is dat ik daar nog in ben gaan geloven ook, stupid me!

We komen er zeker wel! :)
Ik had tegen mijn ex gezegd dat ik graag nog een keer wat zou gaan drinken met haar om gewoon nog even te praten, maar nu na mijn en jouw doorbraak besef ik me eindelijk dat ik daar niet eens meer zin in moet hebben. En dat ga ik dan dus ook niet doen :)
pi_118409645
hel goed Franknfurter! je verdient beter, zodra je daar in gaat geloven zal het pas waarheid kunnen worden (gek genoeg werkt het zo)
pi_118409703
Jij verdient ook beter, dus we gaan nu beiden vooruit.

pi_118409719
hahahahah
pi_118409755
Ik heb werkelijk NIKS met d66, maar ach :')
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:12:59 #193
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118434568
Pfff, het lijkt alsof ze met de dag knapper wordt. :') Ok, ik weet dat ik alles romantiseer, maar toch. :')
pi_118434746
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef Gary_Oak het volgende:
Pfff, het lijkt alsof ze met de dag knapper wordt. :') Ok, ik weet dat ik alles romantiseer, maar toch. :')
Doe het dan niet
pi_118435095
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:33 schreef perpixel het volgende:
Het moeilijkst heb ik het er mee dat ze compleet geen behoefte meer heeft aan contact. Het is van elkaar elke dag zien en de rest van de dag whatsappen naar 0 gegaan. en ze lijkt hier geen problemen mee te hebben. Heel vreemd voelt zoiets voor mij.
Raar idd. Als je nou met ruzie uit elkaar bent gegaan kan ik me voorstellen dat ze geen contact meer wil, maar om je nu glashard te negeren terwijl er niks aan de hand is (behalve de breuk dan)..?
pi_118438822
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:22 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Raar idd. Als je nou met ruzie uit elkaar bent gegaan kan ik me voorstellen dat ze geen contact meer wil, maar om je nu glashard te negeren terwijl er niks aan de hand is (behalve de breuk dan)..?
Inderdaad heel vreemd, maar ik denk dat ze dat wil omdat ze bang is anders te gaan twijfelen..
pi_118442619
heh, ben tussen het studeren door even op facebook aan t kijken en dan kom ik een mooie foto van haar tegen.
in principe ben ik over der heen, maar bij zoiets smelt ik nog steeds, needless to say best vervelend :X
Let me occupy your mind
As you do mine
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:38:38 #198
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118442669
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef WasMachinator het volgende:
heh, ben tussen het studeren door even op facebook aan t kijken en dan kom ik een mooie foto van haar tegen.
in principe ben ik over der heen, maar bij zoiets smelt ik nog steeds, needless to say best vervelend :X
Herkenbaar! ;( :') }:|
pi_118442778
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Herkenbaar! ;( :') }:|
Kom je uberhaupt over haar heen als je haar steeds blijft zien?
pi_118442958
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Herkenbaar! ;( :') }:|
Ik heb zelfs een crush op n geweldig meisje, en bij haar smelt ik ook helemaal weg(we komen elkaar alleen amper tegen :') )..
maarja die ex, ze heeft iets. Denk dat ik er pas vanaf raak als ik een nieuwe vriendin heb }:|
Let me occupy your mind
As you do mine
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:45:06 #201
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118443033
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Kom je uberhaupt over haar heen als je haar steeds blijft zien?
Tot nu toe niet. :') Maar jij ziet de jouwe toch bijna nooit meer?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:45:21 #202
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118443048
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:43 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Ik heb zelfs een crush op n geweldig meisje, en bij haar smelt ik ook helemaal weg(we komen elkaar alleen amper tegen :') )..
maarja die ex, ze heeft iets. Denk dat ik er pas vanaf raak als ik een nieuwe vriendin heb }:|
Tijd voor de rebound dan. :')
pi_118443058
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Kom je uberhaupt over haar heen als je haar steeds blijft zien?
jawel gaat alleen, een stuk, moeizamer. ik ben mijn ex ook heel vaak nog tegengekomen omdat we in dezelfde stad studeren en allebei dezelfde trein oa moeten hebben. je wordt er dus vaker mee geconfronteerd..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_118443086
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Tot nu toe niet. :') Maar jij ziet de jouwe toch bijna nooit meer?
Sterker nog, ik zie haar nooit meer. Sinds het uit is heb ik dr in ieder geval niet meer gezien, en dat bevalt me nu eigenlijk wel. Zo kom ik veel sneller over haar heen :)
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:47:42 #205
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118443201
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:45 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Sterker nog, ik zie haar nooit meer. Sinds het uit is heb ik dr in ieder geval niet meer gezien, en dat bevalt me nu eigenlijk wel. Zo kom ik veel sneller over haar heen :)
Ja, zo'n beetje hetzelfde verhaal hier. :P Ik zie haar niet meer zo veel (weken niet), maar vandaag toevallig weer wel. ;( En over een paar weken ga ik haar wekelijks zien. :') Maar de lange periodes dat ik haar niet zie, bevallen me inderdaad ook enorm, vandaar dat ik de laatste tijd ook bijna niet meer hier post. :)
pi_118447272
ik besef me net opeens dat ik haar stemgeluid niet meer kan herinneren.. Hebben jullie dat ook?
  PR en moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 02:14:13 #207
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_118447568
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 01:52 schreef Franknfurter het volgende:
ik besef me net opeens dat ik haar stemgeluid niet meer kan herinneren.. Hebben jullie dat ook?
Nauwelijks inderdaad. En blij toe!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_118447716
spanishrose, dat had ik ff nodig, thanks. En gefeliciteerd nog. :)

Verder zeg'k tegen iedereen hier nog maar een keertje sterkte, want 't feit dat jullie hier posten zegt wel dat jullie, zoals spanishrose zei, gevoel hebben, dus ik vind dat jullie het verdienen. Ik heb ondanks het niet (vaak) meer willen posten hier wel af en toe meegelezen, dus ben wel soort van bij jullie gebleven.. :P Succes allemaal.
pi_118447775
wow, ik heb al langer een vermoeden dat mijn ex Narcistische trekken heeft maar hoe meer ik er over lees hoe meer ik besef dat deze relatie niet gezond was.
Narcisten zijn niet eens in staat om van iemand te houden.

Als je dus deze trekken bij een ex herkent get the hell out of there!

Is je partner voortdurend bezig met zichzelf - zijn belangen en projecten - en heeft hij weinig interesse in wat er in jou omgaat?
Zelfs als hij belangstelling heeft, is dat van korte duur?
Wil je partner het middelpunt van de belangstelling zijn?
Gedraagt hij zich vervelend of onbeleefd wanneer iemand anders de aandacht heeft?
Is hij geneigd om het gesprek steeds op zichzelf terug te brengen?
Heeft hij het gevoel recht te hebben op een speciale behandeling?
Heeft hij een gebrek aan empathie en compassie voor andere mensen?
Lijkt hij bijzonder moeilijk de pijn te kunnen voelen die andere mensen hebben, hoewel hij wel verwacht dat anderen zijn pijn voelen?
Geeft je partner je het gevoel dat zijn meningen en overtuigingen altijd de juiste zijn en dat anderen echt niet weten waar ze over praten.
Denkt hij dat hij slimmer, aantrekkelijker of meer getalenteerd is dan iemand anders?
Heeft hij een buitensporige behoefte om gelijk te hebben, ongeacht wat er wordt besproken?
Is je partner charismatisch, charmant en / of manipulatief als hij iets wil, word hij afwijzend of koud nadat een persoon zijn doel heeft gediend?
Ben je zover gekomen dat je je partner begint te wantrouwen, omdat je hem vaak betrapt hebt op overdrijven en leugens?
Is hij vaak te afstandelijk, arrogant en zelfingenomen?
Kan hij beledigend of neerbuigend zijn?
Is hij vaak kritisch, kleinerend, of sarcastisch?
Is je partner woedend wanneer iemand de moed heeft om hem te confronteren met zijn ongepast gedrag?
Staat hij erop speciaal behandeld te worden door anderen, met inbegrip van obers en serveersters in restaurants en zelfs door zijn eigen vrouw en kinderen?
Klaagt hij er vaak over dat anderen hem niet genoeg respect, erkenning of waardering geven?
Is hij voortdurend in conflict met autoriteiten. of heeft hij moeite met gezag of met iedereen die een positie van controle of macht heeft? Heeft hij voortdurend kritiek op de machthebbers en zegt hij vaak dat hij het beter zou kunnen doen?
Heeft je partner zelden of nooit waardering of erkenning voor wat je doet voor hem?
Heeft hij in plaats daarvan, iets aan te merken op bijna alles wat je doet?
Zelfs als hij gedwongen wordt om iets wat je gedaan hebt voor hem of een geschenk dat je hem hebt gegeven te erkennen, weet hij het dan op de een of andere manier altijd te bagatelliseren, of zegt hij dat het niet echt aan zijn normen voldoet?
Heeft je partner veel aandacht voor het bereiken van rijkdom, erkenning, populariteit of beroemdheid?

(Waar hij staat kan dus ook zij staan)

Killeroy: graag gedaan! en dankjewel!

Beetje lange post maar ik moet het ook ff kwijt hoor...
pi_118448067
Ja op heel veel van bovenstaande.. o.o; Zat zelf te denken dat ze borderline zou kunnen hebben, maar hier lijkt ook een boel van waar.. Maar't autoriteiten gebeuren niet echt. Zal't morgen misschien maar met iemand erover hebben, misschien niet. Ligt eraan of ik 't dan nog nodig vind. :3
pi_118452006
oh ja laten we gedrag van ex ook even door de loep nemen door er een diagnose op te plakken :')
pi_118452279
Wat maakt het nog uit of je ex borderline, narcisistisch is, manisch depressief was? Waarom daarop focussen? Het maakt toch geen zak meer uit. Het is over, voorbij. Nu gaan zoeken naar wat hij/zij misschien mankeerde is echt zonde van je tijd.
pi_118452388
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 02:41 schreef spanishrose het volgende:


Als je dus deze trekken bij een ex herkent get the hell out of there!


Als je het bij een ex herkent ben je te laat, of met zaken bezig waar je niet meer mee bezig zou moeten zijn.
pi_118454820
Misschien kunnen sommige mensen dingen niet zo makkelijk loslaten omdat ze jarenlang tijd en moeite in hun relatie hebben gestoken, en hun best gedaan dingen te laten werken. Dan is het fijn om achteraf het idee te hebben ''Hmm, het lag dus toch niet aan mij.'', terwijl tijdens de relatie dat idee dus meerdere keren in je hoofd is geprent en (bijv ik) toen nog niet op fora zat of zoiets om met mensen te overleggen of dingen aan mij lagen of niet. Een beetje ''peace of mind'' om 't zo maar te zeggen.
pi_118454989
Joh soms werken dingen gewoon niet , dat is jammer dan , dat kun je beter accepteren en gewoon verdergaan dan uberhaupt in te verdiepen in het waarom. Ik denk dat je het jezelf alleen moeilijker maakt .
pi_118455011
Op die manier kun je veel zaken natuurlijk recht gaan lullen.
En een etiketje erop plakken om jezelf beter te voelen? Ik denk alleen dat je beter naar jezelf kunt kijken, in plaats van naar je ex. Waar 2 uit elkaar gaan hebben er bijna altijd ook 2 schuld.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2012 12:33:35 ]
pi_118455382
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:33 schreef Blue_note het volgende:
Op die manier kun je veel zaken natuurlijk recht gaan lullen.
En een etiketje erop plakken om jezelf beter te voelen? Ik denk alleen dat je beter naar jezelf kunt kijken, in plaats van naar je ex. Waar 2 uit elkaar gaan hebben er bijna altijd ook 2 schuld.
Ik heb altijd gezegd ''ik weet het niet zeker, maar dit zou dingen verklaren.'' nooit gezegd ''dit heeft ze'' ofzo. Maar ja. Komt overigens ook omdat er eerder een psych van haar heeft gezegd dat dat het geval zou kunnen zijn (ze was toen te jong om vast te kunnen stellen). 't is niet alsof ik het zomaar even erop plak ofzo. :P Maar ik zal erover ophouden nu.
pi_118455540
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 01:52 schreef Franknfurter het volgende:
ik besef me net opeens dat ik haar stemgeluid niet meer kan herinneren.. Hebben jullie dat ook?
Neuh die blijft me nog wel ff bij.

Verder ben ik er nu echt voor de volle 100% overheen, wat een opluchting. Beetje hulp bij gehad enzo. Merk ook dat m'n humeur beter wordt nu ik van het gezeik af ben. Want alle liefde ten spijt was het wel een hele hoop gezeik.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_118456431
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:29 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Inderdaad heel vreemd, maar ik denk dat ze dat wil omdat ze bang is anders te gaan twijfelen..
Ik hou mezelf ook maar voor dat het zoiets is. Nu is het nooit een meisje geweest dat veel initiatief nam. Dus misschien vindt ze het gewoon moeilijk.

Maar het twijfelen blijft natuurlijk de mooiste optie. Hoe erg het ook is. het fijnst is toch om te zien dat de ander het er ook moeilijk mee heeft.
pi_118459511
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:26 schreef perpixel het volgende:

[..]

Ik hou mezelf ook maar voor dat het zoiets is. Nu is het nooit een meisje geweest dat veel initiatief nam. Dus misschien vindt ze het gewoon moeilijk.

Maar het twijfelen blijft natuurlijk de mooiste optie. Hoe erg het ook is. het fijnst is toch om te zien dat de ander het er ook moeilijk mee heeft.
Heb je ten eerste helemaal niks aan. Ten tweede kan de ander beter gelijk weg lopen met een ander zodat je in ieder geval niet blijft hopen en je voor je neus ziet dat het geen zin heeft om op je ex te wachten.
pi_118468052
Hij mag boos zijn, maar zodra ik een keer boos word en zeg hoe ik me voel, word ik meteen aan de kant geschoven en wil hij me nooit meer zien. Ik wil hem niet ook nog kwijt als goede vriend, hij is jarenlang de enige geweest die ik had en eigenlijk nog steeds. Alleen voor die stomme kut die hij net kent. Godver. Ben er letterlijk ziek van en weet echt niet wat ik moet doen, alles wat ik zeg of doe is fout.
pi_118468108
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:35 schreef Alopex het volgende:
Hij mag boos zijn, maar zodra ik een keer boos word en zeg hoe ik me voel, word ik meteen aan de kant geschoven en wil hij me nooit meer zien. Ik wil hem niet ook nog kwijt als goede vriend, hij is jarenlang de enige geweest die ik had en eigenlijk nog steeds. Alleen voor die stomme kut die hij net kent. Godver. Ben er letterlijk ziek van en weet echt niet wat ik moet doen, alles wat ik zeg of doe is fout.
Ik zou toch maar alle contact verbreken als ik jou was.
Dit werkt duidelijk niet lijkt me.
pi_118468551
Ja jullie hebben ook gelijk analyse of niet over and done, ik merk wel dat het helpt om wat dingen te plaatsen.
Soms kan je na een relatie nog twijfelen of jij nou fout was of die ander gewoon raar deed.
Ik was mezelf en mijn grenzen best wel kwijt geraakt en die moet ik nu weer opzoeken.
Je zelfvertrouwen kan toch een deuk oplopen.
Ik probeer wel kritisch naar mezelf te kijken ook zodat zoiets me nooit meer overkomt
pi_118468586
Alopex, ik denk ook dat verder gaan het beste is, zo haalt hij je alleen maar naar beneden.
Echte vrienden doen dat niet.
pi_118468614
Ik wil wel maar weet gewoon niet hoe. Dat zal vast met de tijd wel komen, maar nu lukt het gewoon niet.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:56:56 #226
366803 AthCom
Overigens ...
pi_118468733
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:35 schreef Alopex het volgende:
Hij mag boos zijn, maar zodra ik een keer boos word en zeg hoe ik me voel, word ik meteen aan de kant geschoven en wil hij me nooit meer zien. Ik wil hem niet ook nog kwijt als goede vriend, hij is jarenlang de enige geweest die ik had en eigenlijk nog steeds. Alleen voor die stomme kut die hij net kent. Godver. Ben er letterlijk ziek van en weet echt niet wat ik moet doen, alles wat ik zeg of doe is fout.
Hij klinkt niet echt als een meelevend danwel inlevend persoon. Probeer zo goed als je kunt het achter je te laten, daar word je – denk ik – alleen maar beter van op de lange termijn.

Korte termijn blijft natuurlijk altijd kut ... anders hadden we deze reeks niet. Succes toegewenst in ieder geval.
Moira. is tof. :7
pi_118468815
Ik heb alle mail, telefoonnummers en andere linkjes uit m'n computer en telefoon gegooid.
Dat klinkt heel moeilijk maar het lucht eigenlijk wel op, nu kies ik voor mezelf en ga ik me focussen op mensen die het wel goed met me voor hebben.
Lekker een abonnement op de sportschool nemen en bijvoorbeeld met je vriendinnen gaan stapppen.

Ook helpt het om het hele verhaal gewoon s op te schrijven, je kan het dan teruglezen en letterlijk wegleggen.

Maar de deur uitgaan en dingen doen is eigenlijk het beste wat je kunt doen, ook als je je daar nu nog klote bij voelt.
pi_118470285
Ok, ik crash op het moment in dit klotegevoel.

Ik ben 2,5 jaar samen geweest met mn meisje en dat klapte 4 weken geleden, zij wilde ermee stoppen, ik was het daar uiteraard niet mee eens maarja welke keus heb je überhaupt.
We zijn nog niet officiëel uit elkaar, maar we spreken elkaar maar heel weinig en we zien elkaar ook niet. Ik heb haar deze week sinds 4 weken weer gesproken, maar dat komt omdat ik het initiatief nam met contact opnemen. Nu is mijn gevoel meer van dat zij het initiatief maar moet nemen om contact op te nemen met mij. Maar dat gevoel is heel tegenstrijdig met mn andere gevoelens. Erg irritant allemaal die gevoelens.

Dit weekend maar eens kijken of ik mezelf weer op de rit krijg.
pi_118470864
quote:
Nu is mijn gevoel meer van dat zij het initiatief maar moet nemen om contact op te nemen met mij. Maar dat gevoel is heel tegenstrijdig met mn andere gevoelens
Wat bedoel je hier precies mee?
pi_118472267
Diep vanbinnen wil ik haar continue bellen, maar als ik daar goed over nadenk dan wil ik niet wanhopig overkomen, is een beetje tegenstrijdig
pi_118475219
Dat is gevoel versus verstand.
Je gevoel zegt dat je haar wilt bellen en je verstand zegt dat je dat beter niet kunt doen.
Vaak is naar je verstand luisteren het beste in dit soort situaties.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:53:57 #232
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_118489168
;(
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_118490557
Ik had afgelopen zondag dus met haar gesproken, en ze had gezegd dat ze nog even een berichtje zou sturen over of we nog wat gingen drinken. Nu vind ik dat op zich niet meer zo interessant, want waarschijnlijk zou ik er zelf nu niet meer mee instemmen. Punt is, ze heeft niet eens meer wat van zich laten horen, 6 dagen bedenken of je wel of niet iets wil drinken met je ex? :') Kom nou, dom zeugje, zo lang blijft niemand op je wachten.
pi_118490643
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:10 schreef Franknfurter het volgende:
Ik had afgelopen zondag dus met haar gesproken, en ze had gezegd dat ze nog even een berichtje zou sturen over of we nog wat gingen drinken. Nu vind ik dat op zich niet meer zo interessant, want waarschijnlijk zou ik er zelf nu niet meer mee instemmen. Punt is, ze heeft niet eens meer wat van zich laten horen, 6 dagen bedenken of je wel of niet iets wil drinken met je ex? :') Kom nou, dom zeugje, zo lang blijft niemand op je wachten.
Schijnbaar wel, want anders schreef je het hier niet ;)!

Maar ik snap sowieso niet dat jullie af gaan spreken met een ex als je het er zo moeilijk mee hebt. Ik zie mijn ex nog regelmatig. En weten van elkaar dat we daten met andere, en gunnen elkaar dat.
Maar als je het er toch moeilijk mee hebt ga je het toch niet opzoeken? Al dan niet middels FB, sms, mail, bellen etc? Dan is alles afkappen toch echt het beste.
pi_118490710
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:14 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Schijnbaar wel, want anders schreef je het hier niet ;)!

Maar ik snap sowieso niet dat jullie af gaan spreken met een ex als je het er zo moeilijk mee hebt. Ik zie mijn ex nog regelmatig. En weten van elkaar dat we daten met andere, en gunnen elkaar dat.
Maar als je het er toch moeilijk mee hebt ga je het toch niet opzoeken? Al dan niet middels FB, sms, mail, bellen etc? Dan is alles afkappen toch echt het beste.
Dat heb ik ook gedaan, we hebben alleen nog even gesproken vorige week. Het is alleen heel typisch dat ze zegt dat ze iets zal doen en het vervolgens gewoon niet doet. Want dat deed ze ook al in de relatie, en daar trapte ik er iedere keer weer in. En dat ze dit nu doet maakt het eigenlijk ook wel veel makkelijker voor mij om te beseffen dat ze écht niet goed voor me is.
pi_118490768
Dat is goed! Alleen ben je er nu wel negatieve energie in aan het steken, terwijl als je haar niet had gezien bovenstaande stiekem eigenlijk ook wel wist. Nu zat je (misschien onbewust) toch te hopen op een berichtje en ben je eigenlijk weer terug bij af.
pi_118490870
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:21 schreef Blue_note het volgende:
Dat is goed! Alleen ben je er nu wel negatieve energie in aan het steken, terwijl als je haar niet had gezien bovenstaande stiekem eigenlijk ook wel wist. Nu zat je (misschien onbewust) toch te hopen op een berichtje en ben je eigenlijk weer terug bij af.
Eigenlijk besefte ik me na het gesprek direct dat ze een kutwijf is :@ maar toen dacht ik: nu heb ik het gevraagd, dan moet ik ook tenminste even het antwoord afwachten. Dat antwoord is niet eens gekomen, dus nu ben ik eigenlijk extra klaar met haar :')
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:29:21 #238
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118490931
Ben je er nu echt klaar mee dan? Het leest alsof je nog steeds vastzit aan dat laatste sprankje hoop.
pi_118490974
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ben je er nu echt klaar mee dan? Het leest alsof je nog steeds vastzit aan dat laatste sprankje hoop.
Ik wou al niet in herhaling vallen ;)!
Maar wat WW zegt, dat idee heb ik ook.
pi_118490984
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ben je er nu echt klaar mee dan? Het leest alsof je nog steeds vastzit aan dat laatste sprankje hoop.
Nope, helemaal klaar. Ik had misschien nog een sprankje hoop dat ze gewoon normaal tegen me kon doen. Enige wat ze wél kan is alle schuld bij mij leggen en doen alsof zij zoooo zielig is. Ben blij dat ik nu van haar af ben :)
pi_118491054
En stel dat je dat smsje tóch nog gaat krijgen? Het leest nu alsof je dan toooch nog een keer iets zou gaan drinken.
pi_118491108
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:34 schreef Blue_note het volgende:
En stel dat je dat smsje tóch nog gaat krijgen? Het leest nu alsof je dan toooch nog een keer iets zou gaan drinken.
Dan zeg ik haar dat ze haar kans heeft gehad. :)
pi_118491140
Haha dat klinkt nog steeds niet heel definitief ;) ! Maargoed je hoeft mij niet te overtuigen, zolang je het zelf maar zo voelt.
pi_118491192
Ik ben ook geen persoon van de nooit= echt nooit meer. Maar wat ik nu voel voor haar is gewoon afschuw. Ook nog een beetje pijn, daar niet van, maar het wordt flink overstemd door afschuw en daar moet ik nu gebruik van maken om mezelf weer omhoog te werken :)

Hoe dan ook, studietijd, dus ik meld me vanavond weer :)
pi_118491706
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:18 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan, we hebben alleen nog even gesproken vorige week. Het is alleen heel typisch dat ze zegt dat ze iets zal doen en het vervolgens gewoon niet doet. Want dat deed ze ook al in de relatie, en daar trapte ik er iedere keer weer in. En dat ze dit nu doet maakt het eigenlijk ook wel veel makkelijker voor mij om te beseffen dat ze écht niet goed voor me is.
Dit is heel herkembaar en geloof me, zij zal niet veranderen.
Wel heel moedig van je dat je nu opstaat en haar ware gezicht ziet. :)
pi_118494959
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:39 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben ook geen persoon van de nooit= echt nooit meer. Maar wat ik nu voel voor haar is gewoon afschuw. Ook nog een beetje pijn, daar niet van, maar het wordt flink overstemd door afschuw en daar moet ik nu gebruik van maken om mezelf weer omhoog te werken :)

Hoe dan ook, studietijd, dus ik meld me vanavond weer :)
En als je klaar met met je studie shit, een biertje, dit refrein en blazen :*

pi_118497457
lekker zuipen na mijn tentamen, dat sowieso! Ik fok tijdens het leren :')
pi_118533720
Aaaaah ik word ff gek. Zit alweer een tijdje met mijn ex in mijn hoofd. Ik heb het zelf uitgemaakt, omdat ik vond dat hij te weinig tijd voor me had en ook vrij weinig moeite deed om te zien. Het was al geknipperlicht maar nu was ik er echt klaar mee. Hij liet me ongeveer geen andere keus dan het uit te maken. Tis nu een half jaar geleden en shit het doet nog steeds pijn :-( Ik hoopte dat hij zou gaan beseffen dat hij toch meer moeite wilde doen en mij terug wilde. Schijnbaar niet dus. Soms heb ik wel een sms van hem gekregen maar dat ging over nutteloze zaken. En zeer kort. Maar niets in de trant van nog een keer proberen ofzo. :S Ik had m nog een keer gevraagd om te drinken en dat wilde hij ook wel. Maar er was iets tussen gekomen van zijn kant en dus afgezegd en toen geen ander voorstel ofzo.
Liefdesverdriet zuigt zo erg. Wanneer gaat dit over??
pi_118546127
Wanneer jij naar de toekomst gaat kijken en niet in het verleden blijft hangen.

Kennelijk ben je niet zo interessant voor hem. Deal with it.
pi_118546433
als je al genoegen neemt met zo iemand, dan moeten de volgende mannen toch wel helemaal fantastisch worden.

Serieus, laat het gaan. Hij geeft niet genoeg om je en jij maakt het hem lekker makkelijk om je te gebruiken.
pi_118546936
Zouden jullie je ex terugnemen als hij/zij erom zou 'smeken'? :P
pi_118547770
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:13 schreef Charcot het volgende:
Zouden jullie je ex terugnemen als hij/zij erom zou 'smeken'? :P
Ik vrees van wel :@..
Heb nog altijd een zwak voor haar, of ik zou vooruitgang moeten boeken bij mijn crush :9
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_118548033
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Ik vrees van wel :@..
Heb nog altijd een zwak voor haar, of ik zou vooruitgang moeten boeken bij mijn crush :9
Echt waar? Ook ik heb een zwak voor mijn ex maar zal nooit vergeten wat hij gedaan heeft.

Is je crush een rebound? :P
pi_118548632
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:32 schreef Charcot het volgende:

[..]

Echt waar? Ook ik heb een zwak voor mijn ex maar zal nooit vergeten wat hij gedaan heeft.

Is je crush een rebound? :P
Jup, maar we zijn dan ook netjes uitelkaar gegaan, dus ik denk dat dat t anders maakt.

Nee geen rebound :P
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_118550579
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:13 schreef Charcot het volgende:
Zouden jullie je ex terugnemen als hij/zij erom zou 'smeken'? :P
Moet ze heeeeel hard smeken. Dan ga ik twijfelen aan mezelf.
pi_118550740
ahh Franknfurter, niet doen! voor je het weet zit je weer op de bank te malen dat ze niks laat horen!
Ik denk dat iemand zou moeten laten zien dat ze veranderd zijn, maar dan nog...
Ik denk dat ik nooit meer echt kan vertrouwen in iemand die zo makkelijk met me omging.
Dat zal er met de tijd toch wel weer insluipen en ik verdien iemand die mij ook geweldig vind.
pi_118551101
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 20:16 schreef spanishrose het volgende:
ahh Franknfurter, niet doen! voor je het weet zit je weer op de bank te malen dat ze niks laat horen!
Ik denk dat iemand zou moeten laten zien dat ze veranderd zijn, maar dan nog...
Ik denk dat ik nooit meer echt kan vertrouwen in iemand die zo makkelijk met me omging.
Dat zal er met de tijd toch wel weer insluipen en ik verdien iemand die mij ook geweldig vind.
Ik zeg dat ik dan over mezelf ga twijfelen, niet dat ik dr terugneem. Plus, ze gaat waarschijnlijk nooit meer een woord aan me vuil maken. Misschien heeft ze dit topic wel gelezen :D

In dat geval:

Hoi :W
pi_118558600
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 20:13 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Moet ze heeeeel hard smeken. Dan ga ik twijfelen aan mezelf.
Meer reden om dan juist aan jezelf te werken, idd. Ik zou een heel klein beetje twijfelen, denk ik. Zo'n 12% :').
pi_118559044
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:42 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Jup, maar we zijn dan ook netjes uitelkaar gegaan, dus ik denk dat dat t anders maakt.

Nee geen rebound :P
Wat versta jij onder netjes uit elkaar gaan?

Leuk trouwens dat je een crush hebt! Het kan dingen heel goed in perspectief zetten.
pi_118559530
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:11 schreef Charcot het volgende:

[..]

Wat versta jij onder netjes uit elkaar gaan?

Leuk trouwens dat je een crush hebt! Het kan dingen heel goed in perspectief zetten.
Vriendschappelijk, geen ruzie etc. komen elkaar nog regelmatig tegen en kunnen nog altijd goed praten.

Had mijn perspectief flirt gelukkig al eind mei, precies op t moment dat ik toch wel wat depressieve trekjes begon te krijgen.
Beetje jammer dat ik dit meisje echt amper kan zien, dus echt connecten met haar gaat moeilijk :'(
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_118559732
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:21 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Vriendschappelijk, geen ruzie etc. komen elkaar nog regelmatig tegen en kunnen nog altijd goed praten.

Had mijn perspectief crush gelukkig al eind mei, precies op t moment dat ik toch wel wat depressieve trekjes begon te krijgen.
Beetje jammer dat ik dit meisje echt amper kan zien, dus echt connecten met haar gaat moeilijk :'(
Aww! Woont ze niet in de buurt? Of gewoon te druk?
pi_118559971
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef Charcot het volgende:

[..]

Aww! Woont ze niet in de buurt? Of gewoon te druk?
ik ken haar via gemeenschappelijke vrienden, en heel goed contact hebben we nog niet gehad. ik studeer en zij heeft een tussenjaar, ze gaat 3 maanden op ontwikkelingshulp(behoorlijk jaloers :P ) dus ze heeft t druk met de voorbereiding daarop..

en hoe gaat het bij jou :) ?
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_118561409
Morgen ga ik mijn spullen daar ophalen, ook om zijn ouders nog een laatste keer te kunnen zien. Het zijn zulke lieve mensen en ze zijn zo gastvrij voor me geweest dat ik dat nog wel wil doen. Ik hoop het daarna allemaal een beetje af te kunnen sluiten. Waarschijnlijk een tijdje het contact verbreken, voor mijn eigen bestwil. Ook al zegt mijn hart dat dat niet is wat ik wil.
pi_118561950
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:13 schreef dr.Qwak het volgende:

[..]

Kun je toevallig nog hulp gebruiken met die spullen, ik heb momenteel even niet zo veel te doen en ik wou er toch eens een dagje uit? :)
Wat lief! Maar ik red het wel, zoveel spullen zijn het gelukkig niet. Voornamelijk wat kleding en toiletspulletjes die ik wel weer thuis wil hebben. We wonen beiden nog bij ouders in, dus kleine 'inboedel'.
pi_118561962
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:29 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

ik ken haar via gemeenschappelijke vrienden, en heel goed contact hebben we nog niet gehad. ik studeer en zij heeft een tussenjaar, ze gaat 3 maanden op ontwikkelingshulp(behoorlijk jaloers :P ) dus ze heeft t druk met de voorbereiding daarop..

en hoe gaat het bij jou :) ?
Oeh, spannend. Wanneer gaat ze weg?

Bij mij gaat het prima, erger me af en toe nog steeds aan hem. Ben er bijvoorbeeld achtergekomen dat hij structureel heeft gelogen over bepaalde dingen.. Dus ben mijn weg daarin aan het terugvinden. Heb zelf ook voor een korte periode een crush gehad maar zat teveel met mijn ex nog, waardoor ik onbewust iemand heb uitgekozen die heel erg veel op hem leek. :')
Van mij hoeft het voorlopig dus even niet meer, heb wat moeite met het vertrouwen van mezelf.
pi_118562252
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:15 schreef Charcot het volgende:

[..]

Oeh, spannend. Wanneer gaat ze weg?

Bij mij gaat het prima, erger me af en toe nog steeds aan hem. Ben er bijvoorbeeld achtergekomen dat hij structureel heeft gelogen over bepaalde dingen.. Dus ben mijn weg daarin aan het terugvinden. Heb zelf ook voor een korte periode een crush gehad maar zat teveel met mijn ex nog, waardoor ik onbewust iemand heb uitgekozen die heel erg veel op hem leek. :')
Van mij hoeft het voorlopig dus even niet meer, heb wat moeite met het vertrouwen van mezelf.
ik dacht begin volgend jaar ;)..

ah dat kan ik me voorstellen zeg, denk je een vertrouwensband te hebben is dat structureel niet zo geweest!
je zoekt uiteindelijk toch iets vertrouwds, merkt t zelf ook heh.
jij zit er verder ook al best lang mee of niet?
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_118563254
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:23 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

ik dacht begin volgend jaar ;)..

ah dat kan ik me voorstellen zeg, denk je een vertrouwensband te hebben is dat structureel niet zo geweest!
je zoekt uiteindelijk toch iets vertrouwds, merkt t zelf ook heh.
jij zit er verder ook al best lang mee of niet?
Wat ben je van plan als ik vragen mag? :o Ga je haar voor die tijd daten of wacht je totdat ze terug is?

Het is heel naar als er over vrij heftige/belangrijke zaken zo gelogen wordt. Dat hakt er wel in, zeg maar..
Vandaar dat ik er ook alweer zo lang mee bezig ben, de puzzel hoeft van mij niet compleet te zijn maar zou wel graag de belangrijkste stukjes terug willen vinden. En tja, iets vertrouwds.. Wat is goed en wat is slecht? Wie ben ik en wat wil ik? Is hetgeen wat ik wil eigenlijk wel goed voor mij? Vragen, vragen. :P
Hoe vertrouw ik een ander? Iedereen kan heel aardig zijn en ik kan met veel mensen opschieten maar hoe weet ik wie mij niet weer zo gaat kwetsen? Waar selecteer ik op?
pi_118563507
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:13 schreef Charcot het volgende:
Zouden jullie je ex terugnemen als hij/zij erom zou 'smeken'? :P
Ik zou een lijstje maken met dingen die beter/anders konden, eerst een gesprek aanbieden, en zien waar dat op uitkomt.. Ik zou niet klakkeloos ''ja'' zeggen. Het is voor een reden uitgegaan (al geef ik wel om haar). Tuurlijk weet ik dat ik ook niet perfect ben, maar goed. Zou't als die dingen goed gaan een kans geven, maar wel in de gaten houden of dingen beter gaan of niet.

quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef Franknfurter het volgende:
In dat geval:

Hoi :W
Ik grinnikte. :P
pi_118563598
quote:
15s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:54 schreef Charcot het volgende:

[..]

Wat ben je van plan als ik vragen mag? :o Ga je haar voor die tijd daten of wacht je totdat ze terug is?

Het is heel naar als er over vrij heftige/belangrijke zaken zo gelogen wordt. Dat hakt er wel in, zeg maar..
Vandaar dat ik er ook alweer zo lang mee bezig ben, de puzzel hoeft van mij niet compleet te zijn maar zou wel graag de belangrijkste stukjes terug willen vinden. En tja, iets vertrouwds.. Wat is goed en wat is slecht? Wie ben ik en wat wil ik? Is hetgeen wat ik wil eigenlijk wel goed voor mij? Vragen, vragen. :P
Hoe vertrouw ik een ander? Iedereen kan heel aardig zijn en ik kan met veel mensen opschieten maar hoe weet ik wie mij niet weer zo gaat kwetsen? Waar selecteer ik op?
Geen flauw idee :X .. Heb op t moment geen flauw idee hoe ik t moet aanpakken omdat ik der nummer niet heb en we elkaar amper ergens tegenkomen. en om via een vriend haar nummer te krijgen is ook zo idioot pushy vind ik :')

zoiets(t lijkt me behoorlijk belangrijk voor jou) hakt er inderdaad wel in kan ik geloven ja..
eigenlijk ben je meer opzoek naar jezelf nu lijkt t eigenlijk, toch? heb ik enigzins ook wel gehad, alleen niet zo extreem denk ik...

gelukkig komt t uiteindelijk met ons allemaal wel goed, ook met jou :)
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_118564049
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 00:07 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Geen flauw idee :X .. Heb op t moment geen flauw idee hoe ik t moet aanpakken omdat ik der nummer niet heb en we elkaar amper ergens tegenkomen. en om via een vriend haar nummer te krijgen is ook zo idioot pushy vind ik :')

zoiets(t lijkt me behoorlijk belangrijk voor jou) hakt er inderdaad wel in kan ik geloven ja..
eigenlijk ben je meer opzoek naar jezelf nu lijkt t eigenlijk, toch? heb ik enigzins ook wel gehad, alleen niet zo extreem denk ik...

gelukkig komt t uiteindelijk met ons allemaal wel goed, ook met jou :)
Wat zou je het liefste hebben? Als jullie allebei FB hebben zou je het ook via die weg kunnen proberen. :P

Dat klopt, ben inderdaad meer op zoek naar mezelf. Genoeg leuke mannen maar het is niet het juiste moment om mij ergens in te storten zonder een goede 'basis' (mezelf).

Ja, ongetwijfeld, alleen zal de weg die we afleggen en de tijd die het kost verschillen. :P
pi_118564073
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 00:03 schreef killeroy_nl het volgende:

[..]

Ik zou een lijstje maken met dingen die beter/anders konden, eerst een gesprek aanbieden, en zien waar dat op uitkomt.. Ik zou niet klakkeloos ''ja'' zeggen. Het is voor een reden uitgegaan (al geef ik wel om haar). Tuurlijk weet ik dat ik ook niet perfect ben, maar goed. Zou't als die dingen goed gaan een kans geven, maar wel in de gaten houden of dingen beter gaan of niet.

[..]

Ik grinnikte. :P
In de gaten houden? Zal het dan ooit nog hetzelfde zijn?
pi_118564262
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 00:26 schreef Charcot het volgende:

[..]

Wat zou je het liefste hebben? Als jullie allebei FB hebben zou je het ook via die weg kunnen proberen. :P

Dat klopt, ben inderdaad meer op zoek naar mezelf. Genoeg leuke mannen maar het is niet het juiste moment om mij ergens in te storten zonder een goede 'basis' (mezelf).

Ja, ongetwijfeld, alleen zal de weg die we afleggen en de tijd die het kost verschillen. :P
Nu, en dan gek worden van het wachten :p..
hmm ja zou eventueel wel kunnen nu t vertrouwen nog :@ .

het gaat erom dat jij lekker in je vel zit, en als je dat niet zit krijg je ook niet wat jij wilt. dus beter nu goed in jezelf investeren dan na een tijdje dat weer te moeten doen :)..
Let me occupy your mind
As you do mine
  maandag 29 oktober 2012 @ 00:59:00 #273
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118564638
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 00:26 schreef Charcot het volgende:

[..]

Wat zou je het liefste hebben? Als jullie allebei FB hebben zou je het ook via die weg kunnen proberen. :P

Dat klopt, ben inderdaad meer op zoek naar mezelf. Genoeg leuke mannen maar het is niet het juiste moment om mij ergens in te storten zonder een goede 'basis' (mezelf).

Ja, ongetwijfeld, alleen zal de weg die we afleggen en de tijd die het kost verschillen. :P
En wat houdt die zoektocht in? Backpacken in Australië? :+ Nee maar serieus, wat houdt zoiets in dan, behalve helemaal over hem heen komen en hem vergeten? :P
pi_118573738
Ik mag me hier ook melden..

Na 5 jaar heb ik er eergisteren een punt achter gezet. Het ging niet heel slecht tussen ons maar ik twijfelde teveel.

Ik had niet gedacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben! Heb nu al twee nachten ongeveer niet geslapen en kan niet stoppen met aan haar denken. Ik vind het voor mezelf al moeilijk, maar de gedachte dat zij er kapot van is maakt het nog veel moeilijker. Ik wil heel graag naar haar toe gaan, even praten, knuffelen e.d. ik weet ook wel dat ik dat niet moet doen maar het is zo verleidelijk.

Eergisteren vroeg ze ook of ik niet een laatste keer bij haar wilde blijven slapen, om het af te sluiten. Hier heb ik nee tegen gezegd, omdat ik dacht dat het de volgende ochtend dan nog moeilijker werd maar had het achteraf heel graag gewild..
pi_118574303
Gotverdomme ik ben het dus weer aan het proberen met mijn ex die het had uitgemaakt, nu al een paar weken weer, maar het is echt heel erg moeilijk. Ik ben nu zo onzeker in de relatie ben veel te lief en hij snauwt eigenlijk heel erg veel en maakt ergens misbruik van de positie. Overigens was er niets gebeurd waarom het toen was uitgegaan. Ik wil er graag voor gaan maar ik heb niet het idee dat hij daar ook maar enigzins zijn best voor doet terwijl hij mij terugwilde. Wat moet ik doen?
pi_118574443
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:13 schreef Charcot het volgende:
Zouden jullie je ex terugnemen als hij/zij erom zou 'smeken'? :P
nee, nooit :{w
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_118574578
Haha mijn ex is compleet gek geworden.
Heb haar minimaal 3 weken niet gezien, alleen af en toe op een smsje gereageerd.
Krijg ik opeens uit het niks een berichtje dat ze het idee heeft dat ik haar terug wil :D! Heb dat toch even zeer duidelijk en direct de kop ingedrukt. Tevens gelijk erbij verteld dat ik geen behoefte heb aan vriendschap en dat wat mij betreft onze wegen onmiddelijk scheiden.
pi_118577684
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:19 schreef Blue_note het volgende:
Haha mijn ex is compleet gek geworden.
Heb haar minimaal 3 weken niet gezien, alleen af en toe op een smsje gereageerd.
Krijg ik opeens uit het niks een berichtje dat ze het idee heeft dat ik haar terug wil :D! Heb dat toch even zeer duidelijk en direct de kop ingedrukt. Tevens gelijk erbij verteld dat ik geen behoefte heb aan vriendschap en dat wat mij betreft onze wegen onmiddelijk scheiden.
Ze wilde aandacht.. en dat gaf je haar ook. Je had beter helemaal niks terug kunnen sturen :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_118588709
Pff, dat was een moeilijk dagje. Ook mooi dat ik meteen werd ingeruild, zodra ik op de trein stapte kwam het nieuwe ding ongeveer aan. Besloten het contact maar een tijdje zo miniem mogelijk te houden, voor mijn eigen bestwil. Geen zin meer om ziek en gebroken te zijn.
pi_118588888
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:46 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ze wilde aandacht.. en dat gaf je haar ook. Je had beter helemaal niks terug kunnen sturen :)
Als je mijn smsje had gelezen zou je niet willen dat dit de soort aandacht was zeg maar ;)!
pi_118589071
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:49 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Als je mijn smsje had gelezen zou je niet willen dat dit de soort aandacht was zeg maar ;)!
Nah negatieve aandacht is ook aandacht hé. Ze weet dat ze je toch nog raakt, zou ze dat niet doen dan zou jij ook geen smsje sturen namelijk. Hoe hatelijk die ook was :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_118590547
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:53 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nah negatieve aandacht is ook aandacht hé. Ze weet dat ze je toch nog raakt, zou ze dat niet doen dan zou jij ook geen smsje sturen namelijk. Hoe hatelijk die ook was :)
Ben je blond ofzo :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_118592996
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Ben je blond ofzo :D
Nee jij wel?!
In life, every ending is a new beginning..
pi_118594314
Da's klote Alopex, hoe gaat het nu?

Ik ben weer aardig op de rit, goed weekend gehad.
Ik irriteer me er wel aan dat ik niet weet waarom het contact zo ineens verbroken werd.
Maargoed sommige mensen behandelen je gewoon shit.
pi_118594720
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:13 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nee jij wel?!
Hij is duidelijk toch. Opzouten met die meid, prima gerelgeld ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_118600687
En ja hoor, net nu ik denk: het is goed zo, ik ben tevreden met hoe het is, stuurt ze alsnog een mailtje met het antwoord op of ze nog wat zou willen drinken een keer. Ik ga er niet op reageren, want ik vind een mailtje wel zo walgelijk onpersoonlijk nadat ze me gewoon zoveel pijn heeft gedaan.

Vrouwen :')
  maandag 29 oktober 2012 @ 22:17:32 #287
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118601535
Wat een twijfelaar/draaikont zeg.
pi_118602040
Ja ze moet eens ophouden want ik word gestoord van haar. Heb het er nu helemaal mee gehad omdat ze ook nog denkt dat het via een mailtje netjes is. Het is zo ongeveer de meest onpersoonlijke manier, bah.
pi_118602718
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Hij is duidelijk toch. Opzouten met die meid, prima gerelgeld ;)
Blijkbaar begrijp jij het punt niet.
In life, every ending is a new beginning..
pi_118603815
Haha, ik zeg tegen mezelf dat ik het rust geef, zit ik twee uur later weer te whatsappen alsof er niks is. En dan ga ik van die domme vragen stellen waar ik het antwoord eigenlijk toch al wel op weet, maar hij wil dan geen antwoord geven om me geen pijn te doen. Bah. Dus maar weer geblokkeerd en weet ik het.

Dit is eigenlijk een momentje dat ik alle social media even zou willen afschaffen, maar voor mijn verdere wereldbeleving wil ik dat ook niet.
pi_118604291
Het voelt juist super goed als je tegen jezelf zegt dat het genoeg is geweest en je dat een tijd later ook gaat geloven. Nu weer opnieuw beginnen en volhouden dus.
pi_118607423
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:32 schreef spanishrose het volgende:
Ik irriteer me er wel aan dat ik niet weet waarom het contact zo ineens verbroken werd.
Maargoed sommige mensen behandelen je gewoon shit.
True. :Y :{ Same here.
pi_118608425
franknfurter goed bezig! nog even en je staat er helemaal boven ;)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 02:22:56 #294
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_118608594
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 04:45 schreef Charcot het volgende:
En weer terug bij af. Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet. Erover praten heeft geen zin. Het slijt ook niet.
Geloof me, dat doet het wel... Kan alleen wel fucked up lang duren...Ben zelf ook echt 7 maanden bezig geweest, en in 1 keer was het klaar.....

Dat je niet weet wat met jezelf moet duurt ook ff, probeer afleiding te vinden, maar begrijp ook dat je soms ff alleen moet zijn om alles op een rijtje te zetten. Je komt er echt wel! Ik steun je! :P
pi_118609199
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef Alopex het volgende:
Haha, ik zeg tegen mezelf dat ik het rust geef, zit ik twee uur later weer te whatsappen alsof er niks is
jup ik kon het nu dus ook niet meer weerstaan, maar ik voel me enigzins wel beter :O
misschien komt dat omdat ze een emotioneel wrak is op het moment.
pi_118610708
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:13 schreef Charcot het volgende:
Zouden jullie je ex terugnemen als hij/zij erom zou 'smeken'? :P
Ook wel als ze het zo zou vragen :')
pi_118612656
Hetgeen waar je je ex het meest mee raakt is door te gaan met je leven. Dus gewoon niet reageren als hij of zij met rare berichten of mails komt.
pi_118615931
Vandaar ook dat ik niet reageer op haar mail :) Zij doet mij pijn, dan ben ik weg. Ga me niet zo heen en weer laten schoppen door haar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118626556
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ook wel als ze het zo zou vragen :')
:')
pi_118626726
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:37 schreef Charcot het volgende:

[..]

:')
Wat is daar zo raar aan?
pi_118627025
Ik kom de lapo wel even kapen. Ik lees lekker mee deze weken.
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')