abonnement Unibet Coolblue
pi_117630597


Welkom in het Grey's Anatomy (USA) topic!!
We volgen ze nog altijd op de voet: de dokters (in opleiding) van Seattle Grace!
Seizoen 8 is inmiddels in volle gang. Met elke donderdag een nieuwe aflevering... nou ja, élke donderdag?!

De cast


Ellen Pompeo - Meredith Grey | Sandra Oh - Cristina Yang


Justin Chambers - Alex Karev | Patrick Dempsey - Derek Shepherd


Chandra Wilson - Miranda Bailey | James Pickens Jr. - Richard Webber


Sara Ramirez - Calliope 'Callie' Torres | Eric Dane - Mark Sloan

| Kevin McKidd - Owen Hunt


Jessica Capshaw - Arizona Robbins |


Sarah Drew - April Kepner | Jesse Williams - Jackson Avery

Zij zijn er helaas niet meer bij

Isaiah Washington - Preston Burke (t/m S3)
Kate Walsh - Addison Montgomery-Shepherd (t/m S3)
T.R. Knight - George O'Malley (t/m S5)
Katherine Heigl - Izzie Stevens (t/m S6)
Chyler Leigh - Lexie Grey ( 4 t/m S8 )
Kim Raver - Teddy Altman ( 6 t/m S8 )

Links

Official site: http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/index.html
Writers Blog: http://www.greyswriters.com/
Episode guide: http://www.tv.com/greys-a(...)ings.html?season=All
Het laatste nieuws: http://www.greysgabble.com

Kijken

De afleveringen zijn onder meer online terug te kijken via Project Free TV, Sidereel, Surfthechannel en iwatchgreysanatomy.com en te vinden via EZTV en rlslog.net (torrents). Vragen? In de Digital Corner kunnen ze je vast verder helpen!



Eerdere delen

Greys Anatomy (USA)
Grey's Anatomy (USA) #2 : Mama?!
Grey's Anatomy #3 (USA) : "Feel guilty about that"
Grey's Anatomy #4 (USA) : "You know the hammock?
Grey's Anatomy #5 (USA) : Stomme ferries!
Grey's Anatomy #6 (USA): We are not fine!
Grey's Anatomy #7 (USA): Mama took the eyebrows!
Grey's Anatomy #8 (USA): Strong women!
Grey's Anatomy (USA) #9 Met nieuwe aflevering op 24 april!
Grey's Anatomy (USA) #10 Season Premiere 25 september
Grey's Anatomy (USA) #11 You're a nice person
Grey's Anatomy (USA) #12 I'm here for YOU, Izzie
Grey's Anatomy (USA) # 13: teach me..teach me..teach me..
Grey's Anatomy (USA) # 14: Penile Fracture
Grey's Anatomy (USA) #15 - Don't try 15!
Grey's Anatomy [USA] #16 - We've met... three times.
Grey's Anatomy [USA] #17 - You can stop eating now.
Grey's Anatomy [USA] #18 - Double O seven
Grey's Anatomy [USA] #19 - Met bussen en liften
Grey's Anatomy [USA] #20: finally!!! all the waiting...
Grey's Anatomy [USA] #21 - You can't pray away the gay
Grey's Anatomy USA #22: Kiss my hardcore diaper-wearing ass!
Grey's Anatomy USA #23 - Fine, then take him
Grey's Anatomy USA #24 - I hate Valentine's Day
Grey's Anatomy USA #25
Grey's Anatomy USA #26
Grey's Anatomy USA #27 : Pick Me, Choose Me, Love Me!
Grey's Anatomy (US) #28 With You I'm Born Again
Grey's Anatomy (US) #29 THIS never happened.. say it!
Grey's Anatomy [USA] #30: How about now?
Grey's Anatomy [USA] #31 - If I lay here....
Grey's Anatomy [USA] #32 - [Sings] Yes,Yes, I'll Marry You
Grey's Anatomy [USA] #33 - Preparing for S8 with Contract issues....
Grey's Anatomy USA #37 - OMG OMG OMG Season finale!

De OP is hier te vinden

Ja doei.
pi_117630752
Geen snappy openingszin? :(

Ik lees trouwens net dat er volgende week geen aflevering is, vanwege een debat voor de Amerikaanse verkiezingen.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:29:17 #3
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117631490
Ik denk dat die openstaande vragen, zeker diegene rond Lexie, nog wel beantwoord zullen worden.

Kutverkiezingen... :r :(
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:06:41 #4
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_117636505
Wat een sterke aflevering. Ik vond de scenes van Yang en Yang/Hunt echt heel goed gedaan. En Mark ;(
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:13:47 #5
163650 Greys
pi_117636751
Toen ik Hunt nu zo met Yang zag dacht ik 'die moeten weer bij elkaar komen'.

Maar ik ben toch niet 'tevreden' met deze aflevering, hoe mooi ook gedaan in sommige scenes.
Veel te weinig antwoorden nog voor mij. Ik had gehoopt dat er qua het ongeluk toch wel wat meer dingen bekend zouden worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:15:34 #6
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_117636800
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
Toen ik Hunt nu zo met Yang zag dacht ik 'die moeten weer bij elkaar komen'.

Maar ik ben toch niet 'tevreden' met deze aflevering, hoe mooi ook gedaan in sommige scenes.
Veel te weinig antwoorden nog voor mij. Ik had gehoopt dat er qua het ongeluk toch wel wat meer dingen bekend zouden worden.
True. Maar misschien dat het de rest van het seizoen nog komt - het is natuurlijk wel een goede manier om kijkers aan je te binden.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:19:11 #7
163650 Greys
pi_117636922
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:

[..]

True. Maar misschien dat het de rest van het seizoen nog komt - het is natuurlijk wel een goede manier om kijkers aan je te binden.
Is ook zo. Al moeten ze er wel een beetje mee uitkijken. Tenminste, niet dat ze van 1 kijker minder wakker zouden liggen hoor ( :P ) maar ik vond het zó irritant kijken vandaag met dat heen en weer switchen in een aflevering die in zijn geheel ook al qua timeline anders lag tov de vorige aflevering.

Plus dan ook nog dat we kennelijk tot minimaal 3 afleveringen na de crash zelf moeten wachten tot we ook maar *iets* van een uitvaart/afscheid ofzo van Lexie zien (als we er al iets over te weten komen?) vind ik eigenlijk bespottelijk :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:37:43 #8
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_117637678
ik had gedacht dat het weer mega emotioneel zou worden,maar dat was toch niet zo vond ik. een beetje mwa
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:38:02 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117640230
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef scrub_nurse het volgende:
ik had gedacht dat het weer mega emotioneel zou worden,maar dat was toch niet zo vond ik. een beetje mwa
Ja, dat had ik ook.

En ik verwacht eig. dat het hiermee gewoon klaar is, niks uitvaart lexie, gewoon moving on... Ben heel benieuwd.
***
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:44:20 #10
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117640531
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:38 schreef Brighteyes het volgende:
En ik verwacht eig. dat het hiermee gewoon klaar is, niks uitvaart lexie, gewoon moving on... Ben heel benieuwd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:46:35 #11
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117640662
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:44 schreef babette21 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_117643094
Ik had er ook meer van verwacht.
Maar ik vind hoe ze het nu aanpakken, met die vreemde tijdlijn zeg maar, wel heel erg leuk en erg onverwacht wat er allemaal gaat gebeuren.
pi_117647352
Kreeg wel de rillingen toen Christina in bad aan t vertellen was dat er beesten vochten om het lijf van Lexie. Dus een iets waardiger afscheid van haar mag wel :P
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 00:15:48 #14
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117648712
Hij was wel ok, maar vond hem wel een beetje rommelig. Maar dat was niet eens het grootste ''probleem'' van de aflevering in mijn ogen. Het probleem was dat ik bij veel scenes vrij weinig voelde. Ik zag in dat dat een scene was wie de kijker eigenlijk als emotioneel zou moeten beschouwen maar die bepaalde scenes deden me helemaal niks. Terwijl sommige stukjes juist enorm goed waren uitgewerkt.

De Christina scene in de badkuip vond ik bijvoorbeeld erg sterk. Hoe ze vertelde over haar ervaringen..ik had niet verwacht dat het ZO erg was, maar het is op zich wel realistisch. En haar goodbye scene met Meredith vond ik ook erg sterk. Dat George zowaar genoemd werd joh! Vond ik eigenlijk wel fijn. En dat ze toch toegaf dat Meredith haar person was. Goedzo!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Callie vond ik ook erg fijn om naar te kijken. Die krijgt nog wel een grote uitbarsting denk ik. Zij is zo sterk deze afleveringen!

Over Arizona...erg dubbel. Hoe ze tegen Alex tekeer ging...dat vond ik zo laf! Dat had hij niet verdiend. Ik snap dat ze woede in zichzelf voelt, en ze heeft alle reden zich kut te voelen ; maar afreageren op Alex? Nee, dat vind ik niet netjes. Ik lees alleen op andere sites dat Arizona echt dik gehaat word omdat ze zich aanstelt omdat ze ''alleen maar'' haar been kwijtraakt ; maar dat vind ik dan weer niet kunnen. Zij heeft evenveel meegemaakt als de anderen. Iedereen reageert anders op stress en zulke situaties. Dus ik snap haar woede heel goed hoor. Erg dubbel dus.

Daarnaast vind ik April en Jackson erg leuk, maar hun scenes waren zeldzaam deze aflevering. Hopelijk word dat binnenkort weer wat beter.

Promo voor afl 3 ( volgens mij was die nog niet gepost ) voor over 2 weken :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 00:37:12 #15
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117649301
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Over Arizona...erg dubbel. Hoe ze tegen Alex tekeer ging...dat vond ik zo laf! Dat had hij niet verdiend. Ik snap dat ze woede in zichzelf voelt, en ze heeft alle reden zich kut te voelen ; maar afreageren op Alex? Nee, dat vind ik niet netjes.
Ze zei zelf toch ook tegen hem dat ze wist dat het niet fair was, maar dat ze dit nu eenmaal voelde (en "gevoelens zijn nooit hypocriet", zo leerde Phileine ons toch ooit?!). Ik vind het juist wel realistisch dat ze zo kwaad is, ook al is er niemand schuldig.
pi_117649638
Over het algemeen ben ik snel emotioneel maar ook bij mij raakte de aflevering net niet... Heel even toen Bailey en Richard met Zola binnenkwamen en toen ze het er heel dik oplegde met Mark dat de beademing na 30 dagen gestopt zou worden een beetje... Had meer verwacht zoals hierboven ook gezegd wordt en hoop dat het nog wel komt...

Wel moet ik eerlijk zeggen dat ik die reacties van anderen op Arizona ook wel snap... Natuurlijk heeft ze veel meegemaakt en is iedereen anders met verwerken en is het natuurlijk super heftig om je been kwijt te raken (en niet meer dan logisch dat je daarvan diep in de put zit) maar ze doet alsof ze niets meer kan doen nu maar dat is natuurlijk ook niet waar... Daar moet Derek zich meer zorgen overmaken met zijn hand... Sorry, ben een erg positief ingesteld persoon en heb gisteren de talkshow van Ellen gezien en daar liep een vrouw met 2 kunstbenen waardoor ik meteen aan Arizona moest denken. Ben wel erg benieuwd of het nog een staartje gaat krijgen dat Alex het been geamputeerd heeft...

Oh en stoor me er nog steeds aan dat we Sloan (de andere dochter van Mark) nog niet gezien of gehoord hebben... Al "bellen" ze haar maar even. Mochten ze de begravenis laten zien hoop ik wel dat ze erbij is.

Zo, nu weer terug in de echte wereld met echte mensen! ;-)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 00:54:23 #17
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117649699
Shonda over Arizona & Het Been:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 02:22:30 #18
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117650911
Zo... Ik ga kijken :+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 07:08:52 #19
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117651896
Wel relaxed dat Marks haar goed zat toen hij dood ging ^O^
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 11:41:31 #20
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117654328
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 00:37 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ze zei zelf toch ook tegen hem dat ze wist dat het niet fair was, maar dat ze dit nu eenmaal voelde (en "gevoelens zijn nooit hypocriet", zo leerde Phileine ons toch ooit?!). Ik vind het juist wel realistisch dat ze zo kwaad is, ook al is er niemand schuldig.
Daarom zei ik ook dat het nogal dubbel was. Ik snap Arizona namelijk ook erg goed.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_117654539
Arizona moet verdomd snel weer bubbly worden! :(

Naar hoor, dat je je been kwijt bent, ik zou er niet aan moeten denken, maar juist Arizona kan 1 been rocken like a mofo!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117654935
Ik vond de aflevering ook een beetje tegenvallen.. Zodra ik een beetje in het verhaal kwam, werd er geswitcht naar iemand anders.
  Redactie Frontpage zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:20:15 #23
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_117656774
Ik heb net 1 en 2 gekeken. Aflevering 1 deed me veel meer dan aflevering 2. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat.

En Arizona is inderdaad wel iemand die het missen van een been zó goed kan handelen, maar niet direct. Dat zou echt nep zijn, dus vind het juist goed ze nu zo pissig en boos is.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:01:49 #24
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117657971
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
maar juist Arizona kan 1 been rocken like a mofo!
Ze moeten gewoon wieltjes onder dat kunstbeen zetten. Rollergirl is back before you know it! :D
pi_117658485
Ik kan er niets aan doen maar ik wil niet meer kijken sinds Mark stierf, hij was voor mij toch een beetje mijn reden waarom ik bleef kijken.
pi_117658936
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:19 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik wil niet meer kijken sinds Mark stierf, hij was voor mij toch een beetje mijn reden waarom ik bleef kijken.
Nou ja. Shonda komt er wel over heen :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:25:58 #27
208890 June.
Seriously?
pi_117671519
Had het al een tijd niet meer gezien, en vandaag even een marathon gehouden :P Ik wist dat Lexie doodging, maar Mark ook? :(

En Calzona ;( Ik wil weer happy times.
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:48:27 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_117793765
Ik vind Arizona irritant. Niet alleen nu, maar altijd al.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 oktober 2012 @ 00:14:38 #29
163650 Greys
pi_117800743
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:48 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Arizona irritant. Niet alleen nu, maar altijd al.
Het is ook mijn minst favoriete personage denk ik.
Ik vond Callie ook veel leuker (tenminste.. interessanter om naar te kijken in de serie) voordat zij een item werden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 oktober 2012 @ 09:10:00 #30
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117804438
Ik vond haar in het begin (S5/6) heel leuk, echt zo'n fris karakter (die als zo'n beetje de enige in dat hele ziekenhuis niet constant aan zichzelf dacht) en kick-ass dokter. Maar ze hebben het karakter daarna een beetje om zeep geholpen (vooral in S8 :O) . Ik vind de actrice erachter nog steeds wél heel goed (als ze niet zwanger en dus kwijt is :') ) en met zo'n grote verhaallijn voor de boeg ben ik wel echt benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen & of Arizona daarmee ook weer wat boeiender wordt.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:59:01 #31
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117806914
Owen vind ik zelf het vervelendste, al vanaf begin van seizoen 5. Al moet ik wel heel eerlijk bekennen dat hij dit seizoen best wel oke is! Hoe hij voor Christina is enzo. Hopen dat dat zo blijft.

Arizona zie ik ook liever met rollerblades so to speak, maar hier moet ze nou eenmaal doorheen. Vind Callie tot nu toe dit seizoen ook erg sterk!

Meredith blijft mijn favoriete personage...die nu nog in de serie zit dan :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:33:11 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_117807982
Owen vervelend?!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:34:08 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_117808012
Callie vond ik idd ook veel leuker voor Arizona. Ik heb heul niks tegen lesbiennes maar bij haar komt het ongeloofwaardig over vind ik.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:38:49 #34
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117808149
quote:
16s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:33 schreef Vivi het volgende:
Owen vervelend?!
Jup. Vond hem nooit echt in de serie passen. Dit seizoen kan ik hem wel wat beter hebben tot nu toe :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_117808168
Ik vind Meredith by far het vervelendste personage. Irritant, egoïstisch en onaardig. Maakt Ellen Pompeo wel een goede actrice want ik kan mij flink aan haar ergeren.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_117808252
quote:
16s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:33 schreef Vivi het volgende:
Owen vervelend?!
Ik moet Owen ook niet. Hij blijft ook een beetje alleen staan, zeker nu Teddy weg is. Ik bedoel, met wie heeft hij nu nog echt persoonlijk contact, behalve Cristina? Hij heeft nooit echt eigen verhaallijnen.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:43:44 #37
211083 Angelof9
I must go first
pi_117808286
Ik vond Teddy super-irritant, blij dat zij eruit is.
Owen vond ik in het begin heel leuk, maar hij werd al snel vervelend.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_117808305
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:42 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ik moet Owen ook niet. Hij blijft ook een beetje alleen staan, zeker nu Teddy weg is. Ik bedoel, met wie heeft hij nu nog echt persoonlijk contact, behalve Cristina? Hij heeft nooit echt eigen verhaallijnen.
Klopt, zijn verhaal hangt aan Christina maar verder heeft hij niet echt toegevoegde waarde.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:47:42 #39
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117808424
Die scenes al met hem in een van de eerste afleveringen ( 5x06 uit mn hoofd ) waarin hij hun laat opereren op die varkens ( en zijn hele houding daarin )....die zorgden al voor de eerste frustratie. En als hij zoent met Yang lijkt het meer alsof hij haar opeet ofzo, ik vind dat er niet fijn uitzien. Dan ook nog zijn woede over Christina's abortus ( terwijl hij wist hoe ze over kinderen dacht en ze wel tijd heeft genomen om erover na te denken, wat ze hem had beloofd ) ..verschrikkelijk. En dan gaat hij nog vreemd ook.

Maar als hij zich blijft gedragen als in de eerste 2 afleveringen dit seizoen ben ik bereid dat te vergeten en me gewoon te richten op zijn toekomst :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:49:56 #40
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117808511
Trouwens, gister nieuwe aflevering geweest van PP. Veel Mark en Derek mentions. Filmpje even in spoiler gezien ik niet weet wie hier nog PP kijkt en die nog niet heeft gezien :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_117808556
Ik vind Owen ook wel sterk bezig als Chief of Surgery momenteel eigenlijk :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117808632
ja das waar, maar toch... had liever gezien dat Owen eraan gegaan dan Mark :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:00:38 #43
211083 Angelof9
I must go first
pi_117808896
Ik denk dat een geknakte Mark (hoe moet ik verder zonder Lexie) best inressante verhaallijnen op had kunnen leveren. En ik vond hem ook altijd leuke interactie hebben met de andere castmembers, al ging die rare driehoeksrelatie met Calzona nergens over.

Maar ik heb begrepen dat de acteur in rehab zit of zoiets.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:24:16 #44
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117811389
Vertrek van Eric Dane had te maken met budget-cut las ik laatst. Shonda had te horen gekregen van ABC dat er een paar weg moesten. Chyler Leigh ging uit haarzelf al weg voor haar gezin en ander werk ; en ze hebben dus Kim Raver en Eric Dane opgedragen te vertrekken. Eric Dane vond het wel ok, maar blijkt dat Kim Raver ( Teddy ) nog wel toekomst zag in Grey's. Artikel gevonden :


Sources close to Greys and ABC tell E! that the network requested budget tightening for the series going into the current season, and [showrunner Shonda] Rhimes was forced to cut down on the cast.

The source goes on to say that, while Chyler wanted to leave Greys, as both Chyler and Shonda have said in interviews, and Kim Raver (Teddy Altman) was looking for more screen time so the decision for Teddy to leave was mutual, Eric did not ask to leave the show.

That seems to suggest that Shonda was forced to pick one big-budget actor/actress in her cast, and let them go whether they wanted to leave or not. Still, a source says that Shonda had very legitimate reasons to let Eric go. Plus, in interviews after the news of his departure broke, Eric seemed perfectly content about the decision.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:52:14 #45
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117819125
Dat rehab-verhaal van Eric Dane speelde vorig jaar toch? Ik had niet het idee dat daar nu nog sprake van was. Ik begrijp ergens wel dat ze ervoor gekozen hebben om Mark eruit te schrijven, zijn verhaal was wel zo'n beetje verteld (en hij zag er ook niet meer zo :9 uit als in S3). Hoe jammer ook...

Ik vind het wel jammer dat Teddy eruit is, vond haar wel tof (zeker in de verhaallijnen met Cristina).

Met Owen heb ik een haat/liefde-verhouding, soms kan ik 'm niet uitstaan en soms vind ik 'm geweldig.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:37:34 #46
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117823076
Dat was idd vorig jaar. Had in ieder geval geen invloed op zijn vertrek uit Grey's. Voor zover ik weet dan. Waren gewoon budget-cuts.

Dat Mark er uit vind ik op zich wel prima. Owen was een nog betere keuze geweest, maar verder vind ik de huidige cast geweldig. En Mark zonder Lexie...nu waren zijn verhalen idd wel verteld.

Lexie mis ik wel. Haar relatie met Mark was leuk, maar ook als individueel karakter was ze tof. Zus van Meredith en gewoon leuke uitstraling. Teddy mis ik ook wel. Hopelijk komt die nog een keer terug ofzo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:51:06 #47
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117823492
Lexie wat de bomb, echt héél jammer dat zij eruit is!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:58:14 #48
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117823769
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:51 schreef babette21 het volgende:
Lexie wat de bomb, echt héél jammer dat zij eruit is!
Als ik eraan terugdenk krijg ik weer neiging naar mn zakdoekjes te grijpen :{ Voor mij echt de meest emotionele dood uit Grey's. Zelfs Denny kon er niet aan tippen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 oktober 2012 @ 20:53:09 #49
163650 Greys
pi_117829515
Zonder Owen wordt Cristina saai, denk ik :D
En Teddy mis ik geen seconde :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117832098
Owen vind ik ook niks eigenlijk. Sowieso de hele verhaallijn met Cristina heb ik wel een beetje gehad. Ik vind Calzona, en Meredith/Derek het tofst. Teddy had toch al weinig screentime :P
Shine bright like a diamond.
pi_117851586
Ik ben gisteren begonnen met seizoen 1 terugkijken. Wat waren ze nog jong en vooral: wat was de opbouw en gevoel van de aflevering anders!
Nu heb ik soms het gevoel dat het groots MOET zijn ofzo. Zoals callie 'no' zei tegen Derek wat betreft het opereren van zijn hand. Ik vind het een soortvan te ofzo. Kan het niet goed uitleggen waar m dat in zit.
Tralalalaaa
pi_117852538
Ik denk in de grootheidswaanzin van Shonda, ofzo? :P Ik moet altijd zo lachen om die columns van haar die hier wel eens geplaatst worden.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:16:03 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_117852861
Ik wil teddy ook terug ;(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:17:19 #54
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117852916
Ze heeft gewoon het gevoel alsof het drama steeds groter word om de kijkers te behouden. En gezien dat de serie nog steeds de beste kijkcijfers heeft voor een drama op ABC doet ze blijkbaar toch iets goed in het 9e seizoen :P

Maar ik mis het wat subtielere drama soms wel ja wat vooral in seizoen 1-2 aanwezig was. Al vind het qua kwaliteit niet echt achteruit gaan ( naast seizoen 4.. )
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:59:58 #55
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117859627
Bah, was helemaal vergeten dat er morgen geen nieuwe epi is van Grey's :( Ook al niet van Glee helaas. Jammer! Dat zijn heerlijke weekendseries :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_117860294
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als ik eraan terugdenk krijg ik weer neiging naar mn zakdoekjes te grijpen :{ Voor mij echt de meest emotionele dood uit Grey's. Zelfs Denny kon er niet aan tippen.
:') ik dacht even aan wat anders bij het grijpen naar zakdoekjes :')

Het is wel fapvoer namelijk, Lexie :9 O+
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:46:00 #57
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117861039
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:21 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

:') ik dacht even aan wat anders bij het grijpen naar zakdoekjes :')

Het is wel fapvoer namelijk, Lexie :9 O+
Lol :P Ik ben niet zo van de dames alleen :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:59:15 #58
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_117863667
oooja morgen geen aflevering :'( ik was me al aant verheugen :'(
  Jubileum moderator donderdag 11 oktober 2012 @ 20:02:34 #59
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_117867177
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:59 schreef scrub_nurse het volgende:
oooja morgen geen aflevering :'( ik was me al aant verheugen :'(
Oh verdorie ik ook :{
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_117871262
Ga ook maar eens vanaf het begin kijken. Ben ooit begonnen met kijken op TV bij seizoen 4. Afgelopen week seizoen 1 t/m 6 gekocht bij V&D voor 6 euro per stuk!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:20:53 #61
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:30:58 #62
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117872561
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef M.C. het volgende:
Ga ook maar eens vanaf het begin kijken. Ben ooit begonnen met kijken op TV bij seizoen 4. Afgelopen week seizoen 1 t/m 6 gekocht bij V&D voor 6 euro per stuk!
Mooie prijs :P Hier waren ze bij de prijzencircus 20 euro voor 2 seizoenen, dus dan is het bij jou veel goedkoper.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_117872999
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:51:29 #64
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117873898
Zo ook maar een begonnen met volgen in USA. Ik heb ook even terug gekeken. Ik had van het laatste seizoen de laatste afleveringen gemist :'( Lexie dood en nu ook Mark, echt jammer had wel wil meemaken dat ze weer samen kwamen.

Hmm volgende week word er niet uitgezonden? Even gemist waarom?
Be happy with the little things in life
pi_117883476
Deze week is er geen GA vanwege het presidentsdebat.
Tralalalaaa
pi_117884640
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 08:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Deze week is er geen GA vanwege het presidentsdebat.
Ik kon al niets vinden :(
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:17:17 #67
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117885699
Ah oké day verklaart, dan maar wachten tot volgende week
Be happy with the little things in life
pi_118046428
duurt lang.
pi_118160083
wat een jankaflevering zeg, vooral op t eind, godverdorie!
callie en arizona onder de douche
yang en 'mr. feeny' op dat bankje
yang en owen die afscheid nemen
:'(
pi_118160471
Inderdaad een jankaflevering.. Weer tijd voor wat humor erdoor.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_118162216
And now I no longer sleep with men _O-
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:30:18 #72
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118162367
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:03 schreef JaneDoe het volgende:
wat een jankaflevering zeg, vooral op t eind, godverdorie!
callie en arizona onder de douche
yang en 'mr. feeny' op dat bankje
yang en owen die afscheid nemen
:'(
:'(
pi_118163330
Ik ging echt een beetje kapot van binnen bij de scene onder de douche :'(
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:10:43 #74
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118163610
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:02 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ging echt een beetje kapot van binnen bij de scene onder de douche :'(
Ik dacht: waarom zijn mijn ogen ineens zo vochtig? :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:21:15 #75
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_118166401
Die scene onder de douche was wel heftig, mijn man riep al wat is er aan de hand, ik zei ik kijk grey's kreeg alleen terug: oh een jankscene dus :D
Be happy with the little things in life
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:50:00 #76
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_118167375
Woah dat was briljant zeg :o acteerwerk van Kepner is amazing.... En van iedereen anders ook. Goeie ep ^O^
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_118168225
Ben nu aan 't kijken..

Bailey tijdens die tirade van April over revirginising :') _O-
Ja doei.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:34:04 #78
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118169054
Ik ga zo kijken O+
Tissues staan al klaar ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118169321
*snotter*
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:05:24 #80
163650 Greys
pi_118170183
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ben nu aan 't kijken..

Bailey tijdens die tirade van April over revirginising :') _O-
Ben nu ook aan het kijken.
If it makes you feel any better, he banged my mum too!

_O-

(Schrijf je 'banged' zo? :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118170262
Ja, dat schrijf je zo :+
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:32:14 #82
163650 Greys
pi_118171129
Deze aflevering deed me stukken meer dan de vorige...

En toch blijf ik het raar vinden dat we 'zomaar' Mark en Lexie kwijt zijn en dat je niet eens 2 seconden meekrijgt van het afscheid. Maar dat was vast te voorspelbaar qua scenes.

Jackson, god damn :9

En ik ging vooral huilen van Cristina met die ouwe op dat bankje :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:50:21 #83
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_118171770
Wat een roller coaster aan emoties :o hele goede ep.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_118172700
Hehe ' he banged my mother too'. :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:18:28 #85
163650 Greys
pi_118172828
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:15 schreef DarkElf het volgende:
Hehe ' he banged my mother too'. :')
Wait... Owen banged y.....??
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:24:18 #86
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118173079
Ik wil ook kijken :(
pi_118173272
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woah dat was briljant zeg :o acteerwerk van Kepner is amazing.... En van iedereen anders ook. Goeie ep ^O^
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:27:14 #88
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118175691
Leuke aflevering :)
Op naar de volgende!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:20:23 #89
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118180113
Dat verhaal rond die afkoopsom was goed gedaan. En die scene in die badkamer was inderdaad indrukwekkend.

Die nieuwe intern kan me echt niet boeien.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:02:47 #90
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_118201168
Die douchescene was echt heftig, tissuemoment.

Ben benieuwd naar volgende week.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_118201381
Of ik vind GA niet meer zo leuk. Of ik kijk te veel series.... Maar ik vond het een goede aflevering, maar geen moment vochtige oogjes...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:16:42 #92
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_118202007
Ik moest ook een beetje huilen toen Callie knakte onder de douche. Volgens mij wel goed, want Arizona zag ook even het licht.

En Christina op het bankje en dan zo'n mooie oude-mensen-zakdoek, goed gedaan!
pi_118202134
Ja, die blik van Christina :D Of ze water zag branden :D "W...T...Fuck..?"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:45:16 #94
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118203673
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 09:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of ik vind GA niet meer zo leuk. Of ik kijk te veel series.... Maar ik vond het een goede aflevering, maar geen moment vochtige oogjes...
Ik werd wel door een aantal dingen geraakt, maar hier ook geen tranen hoor. Het echte tranen-met-tuiten heb ik bij greys, op en paar afleveringen na, sowieso de laatste jaren niet meer. Terwijl het de eerste seizoenen elke week raak was.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:49:14 #95
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118203770
Las trouwens dat PP binnenkort gaat stoppen. Zat er wel in aangezien er ook maar 13 eps zijn dit seizoen. Ik was al afgehaakt dus het maakt me verder niet uit. Amelia mag van mij wel naar GA overstappen, met het gezeur van de rest ben ik wel klaar.
pi_118204803
Ja Amalia en Charlotte (/Cooper) naar GA, de rest :W

(En Violet op de brandstapel :r)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:11:17 #97
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118207049
Heb me goed vermaakt met de aflevering. Was weer beter dan de vorige. Die scene onder de douche was ook mij hetgeen wat ik me het meest herinner van de aflevering. Erg goed geacteerd. Heb met ze te doen..allebei.

Kepner en Avery zijn gewoon hot! Ook leuk dat Bailey mee zat te luisteren toen April Avery die speech gaf in de attending's room, haha! En hoe Meredith erbij betrokken raakte en Avery haar inlichtte over Webber en Catherine. Wel grappig dat Meredith dacht dat hij Owen bedoelde. En dat Webber ook haar moeder had ge-banged. Haha.

Christina vind ik wel ok ; maar ik mis haar in Seattle. Wel realistisch dat ze niet allemaal in Seattle bleven maar toch..het voelt niet goed.

Die settlement was goed in elkaar gezet al was het verschrikkelijk voorspelbaar dat ze nee zouden zeggen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_118236336
Maar hoe werkt het nu met Kepner?

Ze heeft haar boards niet gehaald, maar is nu wel attending? Moet ze dan onder supervisie werken of hoe zit dat?
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:16:17 #99
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118236708
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:58 schreef EllaN het volgende:
Maar hoe werkt het nu met Kepner?

Ze heeft haar boards niet gehaald, maar is nu wel attending? Moet ze dan onder supervisie werken of hoe zit dat?
Was me ook niet helemaal duidelijk. Werd (volgens mij) ook niet echt benoemd. Het leek alsof ze ook gewoon attending was..maar dat mag ze toch niet zijn als ze de boards niet heeft gehaald?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:47:03 #100
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118238785
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:16 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Was me ook niet helemaal duidelijk. Werd (volgens mij) ook niet echt benoemd. Het leek alsof ze ook gewoon attending was..maar dat mag ze toch niet zijn als ze de boards niet heeft gehaald?
Ow, ik dacht dat ze het gewoon over moet doen, dus over een jaar opnieuw proberen.
  zondag 21 oktober 2012 @ 15:29:15 #101
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118242366
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:47 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ow, ik dacht dat ze het gewoon over moet doen, dus over een jaar opnieuw proberen.
Ze was in het donkerblauw dus kennelijk geüpgraded. Ik snap het ook niet helemaal.
  zondag 21 oktober 2012 @ 15:52:05 #102
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118243263
Gezien ze wel in de attending room mocht komen en aangezien ze inderdaad donkerblauwe kleren aanhad ging ik er van uit dat ze wel attending was. Maar zonder licentie ofzo?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:00:23 #103
208890 June.
Seriously?
pi_118243581
Ik weet niet zo goed hoe het systeem in Amerika in elkaar zit, maar ze is natuurlijk nog wel gewoon dokter. Dus ze zal haar laatste resident jaar opnieuw moeten doen, maar dan kan ze best de wat simpelere ok's in d'r eentje doen ;)
Shine bright like a diamond.
pi_118248392
Ik dacht ook dat ze idd hetzelfde als vorig jaar zou gaan doen als laatste jaar resident, maar door de attending kleren/lounge begreep ik het niet meer.
pi_118294423
Goede aflevering! :) Vond het al meer Grey's dan de vorige twee..
En wel gehuild :')
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:46:39 #106
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118306550
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:00 schreef June. het volgende:
Ik weet niet zo goed hoe het systeem in Amerika in elkaar zit, maar ze is natuurlijk nog wel gewoon dokter. Dus ze zal haar laatste resident jaar opnieuw moeten doen, maar dan kan ze best de wat simpelere ok's in d'r eentje doen ;)
Als ze resident was dan had ze niet in de attending room mogen komen en had ze ook geen donkerblauwe kleding aangehad gok ik zo. Volgens mij is ze gewoon een attending nu, maar zonder licentie. Ook geen idee wat Shonda ons duidelijk wilt maken. Mixed signals.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_118327022
Mooi liedje ook in die scene dat die vrouw haar nieuwe buik ziet, met Jackson en Keppner er bij. Weet iemand welk liedje dit is?
pi_118328323
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef anynamy het volgende:
Mooi liedje ook in die scene dat die vrouw haar nieuwe buik ziet, met Jackson en Keppner er bij. Weet iemand welk liedje dit is?
Er staat een songlist hier, daar zou 'ie tussen moeten staan: http://www.wetpaint.com/g(...)e-the-one-youre-with
pi_118361366
Ik kon 'm niet vinden daar... die scene staat er niet bij.... maar misschien is het Julia Stone... klonk wel als haar!!!! Thanx.
pi_118370638
Ik heb gelachen om Callie als ze door die intern "versierd" wordt:
"You're poking a bear. A very horny bear.." .. :D
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 oktober 2012 @ 14:42:40 #111
163650 Greys
pi_118374406
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 02:04 schreef anynamy het volgende:
Ik kon 'm niet vinden daar... die scene staat er niet bij.... maar misschien is het Julia Stone... klonk wel als haar!!!! Thanx.
Heb je een smartphone? Even shazam uit de store pakken, je foon bij de scene houden en dan vindt ie hem misschien :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 oktober 2012 @ 14:50:21 #112
163650 Greys
pi_118374663
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 02:04 schreef anynamy het volgende:
Ik kon 'm niet vinden daar... die scene staat er niet bij.... maar misschien is het Julia Stone... klonk wel als haar!!!! Thanx.
Het is idd Julia Stone - It's all okay
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:03:21 #113
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118454069
Ik ga nu kijken 8-)
En eigenlijk kan het niet, want dan ben ik misschien te laat bij een cliënt maar hey... Grey's gaat voor natuurlijk :{w :{w
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:13:22 #114
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118454393
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nu kijken 8-)
En eigenlijk kan het niet, want dan ben ik misschien te laat bij een cliënt maar hey... Grey's gaat voor natuurlijk :{w :{w
Zal de cliënt vast wel begrijpen! :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:42:07 #115
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118455248
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zal de cliënt vast wel begrijpen! :P
Ja, dat vind ik ook!

Arizona en Alex O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:44:21 #116
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118455319
Ik kan hem pas morgenavond kijken :( Kan op zich nu ook wel, maar dan wordt het krapjes. En ik wil er altijd ruim de tijd voor hebben. Grey's weet me nog wel eens emotioneel te maken en dan is het geen lekker gevoel om hem te kijken en dan heel emotioneel snel iets anders te gaan doen. Daarbij kan ik t morgenavond op een tv kijken ipv laptop dus dat is het wachten wel waard. Vorige week had ik zowaar m'n vriend zover gekregen om mee te kijken, hij vond het best leuk :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:49:33 #117
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118455480
Ja, snap ik! :)

Ik vond dit een mooie aflevering. Niet heftig, maar wel wat mooie onderwerpen / momenten. Wel een echte Grey's aflevering O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:53:05 #118
163650 Greys
pi_118455569
Ik ben nu aan het kijken en heb in een kwartier al twee keer 'WTF wait whut???' gehad :')
Rare aflevering zo far, wel entertaining. Nu even de rest kijken :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:14:03 #119
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118456069
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nu kijken 8-)
En eigenlijk kan het niet, want dan ben ik misschien te laat bij een cliënt maar hey... Grey's gaat voor natuurlijk :{w :{w
Ik was vd week te laat op een afspraak vanwege pretty little liars. Life is all about priorities! :P
pi_118456131
Fijne goede ep! ^O^
Ja doei.
pi_118456140
Ik heb best een aantal keer moeten lachen :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:17:57 #122
163650 Greys
pi_118456190
White wine.
What kind?
The big kind!!

En Bailey _O-
Ghihi, get it... nuts to her!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118456217
Plaatsvervangende schaamte, die scene :') _O- :D!
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:20:51 #124
163650 Greys
pi_118456269
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Plaatsvervangende schaamte, die scene :') _O- :D!
En nu dat zinnetje over 'doesn't mean I don't laugh at a good fart... Eeeeej tough room!' _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118456271
En die van Jackson en the Chief.

"I am watching you"
- "Hope you like the view"

:D
pi_118456744
Hebben we het nu over aflevering 4?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:37:19 #127
163650 Greys
pi_118456762
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
En die van Jackson en the Chief.

"I am watching you"
- "Hope you like the view"

:D
Jaaa daar ben ik nu :D
Leuke aflevering!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118456766
Ja.
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:42:25 #129
163650 Greys
pi_118456935
Oeh, Owen in the woods.
Zou ie nu ook een baard gaan growen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118457032
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef Greys het volgende:
Oeh, Owen in the woods.
Zou ie nu ook een baard gaan growen?
:')
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:49:22 #131
163650 Greys
pi_118457167
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:')
Jahaaa en mooi dat ie dan gaat bedenken dat ie niet zonder Cristina kan en dat ie haar terug gaat halen. "GO GET OUR GIRL!!!!" zegt Mer dan tegen hem. So very SaTC! :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118457208
Ik zag Owen van de week als Schot in Made of Honor, was erg grappig want hij is eigenlijk Schots toch? Je kan het er bijna niet meer bij voorstellen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:50:31 #133
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_118459598
Wat een leuke ep. Alex O+ en Christina met Old Fashioned O+ en die prosthetics guy met zijn no nonsense _O_
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_118460052
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:50 schreef Muis006 het volgende:
Wat een leuke ep. Alex O+ en Christina met Old Fashioned O+ en die prosthetics guy met zijn no nonsense _O_
Ja, ik was ook fan van de prosthetics guy! Hopelijk blijft 'ie inderdaad nog even hangen ("till one of us dies or your leg grows back" :D ).

Ik vond Cristina en Parker trouwens wel echt :r hopelijk is dat snel voorbij.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:17:51 #135
163650 Greys
pi_118460678
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zag Owen van de week als Schot in Made of Honor, was erg grappig want hij is eigenlijk Schots toch? Je kan het er bijna niet meer bij voorstellen.
Ja daar hoefde hij zijn accent niet te verbergen :D
Het was één en al Grey's dudes in die film he?

En idd, Cristina met die kerel, gatverdamme. Dat past wel zó niet goed bij elkaar, zelfs niet alleen als seks buddies. Brrrr. Vind wel dat ze die vent goed gecast hebben, want hij roept precies de goede emoties bij je op. Een tikkie afkeer, maar niet genoeg om hem te haten. En die ouwe, boh! O+

Ik hoop dat die ouwe Cristina in doet zien wat écht belangrijk is in het leven en dat ze toch weer bij beardgrowinginthewoods Owen komt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118460777
Oh, en Mr. Feeney O+
Ja doei.
pi_118462721
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en Mr. Feeney O+
Ja dat is het! Ik dacht al: waar ken ik hem van?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:38:39 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118463923
goeie ep *O*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:34:55 #139
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118470264
Leuke aflevering. Die vriendschap tussen Yang en dr. Thomas is leuk gedaan (al is het natuurlijk wachten op het moment dat ze terug naar Seattle komt). En die nepbenen-dokter was inderdaad tof.
  zondag 28 oktober 2012 @ 02:14:21 #140
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118522876
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:38 schreef Qwea het volgende:
goeie ep *O*
+1 :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 28 oktober 2012 @ 08:51:27 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118525373
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja daar hoefde hij zijn accent niet te verbergen :D
Het was één en al Grey's dudes in die film he?

En idd, Cristina met die kerel, gatverdamme. Dat past wel zó niet goed bij elkaar, zelfs niet alleen als seks buddies. Brrrr. Vind wel dat ze die vent goed gecast hebben, want hij roept precies de goede emoties bij je op. Een tikkie afkeer, maar niet genoeg om hem te haten. En die ouwe, boh! O+

Ik hoop dat die ouwe Cristina in doet zien wat écht belangrijk is in het leven en dat ze toch weer bij beardgrowinginthewoods Owen komt.
Die vieze lippen van die kerel alleen al, daar krijg ik echt de kriebels van. :X :D
***
pi_118530886
Jaaa! Die lippen, ICK!!! Ik vind het een enorme griezel.

Dr Thomas is schattig, leuke wisselwerking met Cristina.

En die benendokter is ook tof :)
Tralalalaaa
pi_118531506
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 08:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Die vieze lippen van die kerel alleen al, daar krijg ik echt de kriebels van. :X :D
bree van de kamp had er anders geen problemen mee ;)
  zondag 28 oktober 2012 @ 14:22:06 #144
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_118535609
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:50 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

bree van de kamp had er anders geen problemen mee ;)
Jaaaaaaa! Dáár ken ik hem van!

Thnx :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:16:48 #145
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118540754
April en Avery worden wel steeds leuker zo. Leuke vriendschap ook met Meredith beiden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:58:45 #146
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_118542642
Zo te lezen moet ik echt even greys kijken. Nog geen tijd gehad om te kijken. Morgen even doen, daar kan ik me nu al op verheugen *O*
Be happy with the little things in life
  donderdag 1 november 2012 @ 20:53:01 #147
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118720656
Komt er nou weer geen Grey's deze week...?! -O-
  donderdag 1 november 2012 @ 21:01:09 #148
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118721046
Nops. Volgende week pas weer. Jammer, want kijk er naar uit.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_118725682
Ja verdorie ik miste ook al mijn PP woensdag :( Dus verwachtte al dat er ook geen GA zou zijn :(

Stom. Dit helpt toch niet om er lekker in te komen hoor :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 1 november 2012 @ 22:23:50 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118725812
Grrrr... -O-
***
pi_118725912
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Grrrr... -O-
Hoi BE, zullen we afspreken en thee drinken en protesteren? Op het dorpsplein? Met borden en leuzen en de hele rambam?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 1 november 2012 @ 22:36:35 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118726439
Ja! Voor! :Y
***
  vrijdag 2 november 2012 @ 08:57:38 #153
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_118733300
Ik kon m al niet vinden!:(
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:16:38 #154
208890 June.
Seriously?
pi_118733574
Ah damn :(
Shine bright like a diamond.
pi_118736389
Net 5 gaat dan echt gelijk lopen met USA. Maandag is daar aflevering 4 aan de beurt :o
En gisteren was Mark bij Ellen :9
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:33:32 #156
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118749406
Grey's was er blijkbaar niet door de ACM awards in Amerika die op ABC werd uitgezonden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Jubileum moderator zaterdag 3 november 2012 @ 15:32:39 #157
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_118775225
Nou potver :( helemaal voor niks op verheugd :(
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:39:10 #158
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118893955
Issie er deze week wel weer?
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:40:00 #159
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_118893989
Oui :Y
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_119009006
Dance or you're fired _O-
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:08:49 #161
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_119009774
:? Is bij jullie bij de telefoongesprekken de stereo ook compleet fucked up? Of is dat de bedoeling?
pi_119009848
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef egeltje1985 het volgende:
:? Is bij jullie bij de telefoongesprekken de stereo ook compleet fucked up? Of is dat de bedoeling?
Dat is de bedoeling. Het idee is dat je ze zowel hoort denken als hoort praten, maar ik vond het zelf ook niet heel prettig luisteren.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:13:29 #163
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_119009931
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:11 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Dat is de bedoeling. Het idee is dat je ze zowel hoort denken als hoort praten, maar ik vond het zelf ook niet heel prettig luisteren.
Ja, soms is het onverstaanbaar.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:22:34 #164
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_119010235
I'm not a spoon, I'm a knife... and I wanna stab you in the eyeball.
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:09:00 #165
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_119011878
Hm ik vond 'm op wat kleine momentjes na eigenlijk een beetje saai (en inderdaad: onverstaanbaar). En had nu toch echt wat meer drama rond Lexie verwacht...
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:17:01 #166
211083 Angelof9
I must go first
pi_119012140
Ik ben zo blij dat Christina terug is! :D

Ben ik dan de enige??
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:53:48 #167
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_119013362
Ben blij dat ze terug is (al is het treurig dat dr. Thomas daarvoor moest sneuvelen), maar dat maakt de aflevering zelf er niet veel spectaculairder op.
pi_119014036
:')

"This is about domination. If we're to take over, we can't have babies in the ICU"

:')___!
Ja doei.
pi_119014173
Hehe dat vond ik ook grappig inderdaad O+
pi_119014667
Snotter bij voice-over Mr.Feeney O+ ;( :o

Mooie ep. HEEL mooie ep. O+ :'(
Ja doei.
pi_119015507
Mooie ep. Weinig spectaculairs (op de omvallende Dr Thomas na dan) maar veel mooie kleine dingetjes - de parallellen in de levens van Cristina en Meredith, de strijd om ouderschap te combineren met werk (en dat het voor mannen nog steeds makkelijker is), de inner monologue van Cristina ("I'm a knife" _O_ ), etcetera. Ik vond het erg geslaagd.
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:01:58 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_119015619
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:58 schreef lunapuella het volgende:
Mooie ep. Weinig spectaculairs (op de omvallende Dr Thomas na dan) maar veel mooie kleine dingetjes - de parallellen in de levens van Cristina en Meredith, de strijd om ouderschap te combineren met werk (en dat het voor mannen nog steeds makkelijker is), de inner monologue van Cristina ("I'm a knife" _O_ ), etcetera. Ik vond het erg geslaagd.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:50:00 #173
208890 June.
Seriously?
pi_119017355
Mooie aflevering O+ Alleen als bijna dokter zijnde valt het me wel op dat ze geen spatbrillen dragen op de OK :') Helemaal wanneer het bloed overal en nergens heen spuit :P Maar dat zal wel niet mooi zijn voor de camera.
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:56:28 #174
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119024180
Heb me ook weer prima vermaakt :) Ik vind de vriendschap tussen Meredith en Christina sowieso altijd erg goed, dus ik werd niet teleurgesteld. Er zat daarnaast ook veel humor in, waarvan het meeste al is benoemd, dus dat was ook een meevaller! De enige scene die April had vond ik ook wel leuk. Typisch April om dat kind gewoon ergens te droppen :P Ohja, en leuk dat Christina nu terug is in Seattle. Wel sneller dan verwacht. Die voice-over van Dr.Thomas vond ik mooi! En had net als Babette meer drama rondom Lexie verwacht...al vond ik het nu ook al mooi :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119028693
Nou moe, ik zat te janken als een kind toen Dr Thomas dood neerviel ;(

Wel mooie aflevering, en fijn dat Cristina terug is!!
Tralalalaaa
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:07:20 #176
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119029285
Was op zich wel vrij voorspelbaar dat hij dood neer zou vallen. Hij was haar allerlei dingen aan het leren en ze hadden het continue over zijn einde als een dokter, etc. Echt veel te veel hints :P Maar bleef treurig, en goed geacteerd/geschreven :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119029600
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Was op zich wel vrij voorspelbaar dat hij dood neer zou vallen. Hij was haar allerlei dingen aan het leren en ze hadden het continue over zijn einde als een dokter, etc. Echt veel te veel hints :P Maar bleef treurig, en goed geacteerd/geschreven :)
Achteraf wel, maar ik was toch ff verbaasd :'). Verder prima aflevering. Meredith met Zola en haar interns blijf ik geweldig vinden. Enige jammere was dat de stukken aan de telefoon inderdaad zeer moeilijk verstaanbaar waren. Afgezien van die momenten was het hele 'horen wat ze denken' wél goed gedaan.
  zaterdag 10 november 2012 @ 10:37:01 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119048142
Ahw... Old guy... ;(
***
pi_119048198
enigszins voorspelbaar ja maar toch mooi gedaan. Vond het weer een goeie episode :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 10 november 2012 @ 11:34:55 #180
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_119049063
You brought me a danish O+
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zaterdag 10 november 2012 @ 11:47:00 #181
211083 Angelof9
I must go first
pi_119049313
Ik moest vooral huilen toen Cristina bij Meredith voor de deur stond.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2012 @ 15:36:51 #182
163650 Greys
pi_119054829
Hmmm, ik vond het niet zoveel. Jammer. Vooral dat geluid tijdens die gesprekken irriteerde me mateloos. En dat was nogal vaak dus :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119054957
Voor mijn gevoel zijn de aflevering van dit nieuwe seizoen erg mak met weinig humor. Vind het erg tegenvallen, ligt dit aan mij?
pi_119055460
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:41 schreef opgebaarde het volgende:
Voor mijn gevoel zijn de aflevering van dit nieuwe seizoen erg mak met weinig humor. Vind het erg tegenvallen, ligt dit aan mij?
Ja, dat ligt aan jou. :P

Tenminste, ik ben het er niet mee eens. Vind het seizoen tot nu toe juist erg goed, met interessante verhaallijnen die eindelijk eens serieus uitgediept lijken te worden. Humor is voor mij voldoende, maar het hoeft voor mij sowieso niet zoveel te zijn - Grey's is geen comedyserie, als ik humor wil kijk ik wel wat anders.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2012 @ 16:39:15 #185
163650 Greys
pi_119056494
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:00 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ja, dat ligt aan jou. :P

Tenminste, ik ben het er niet mee eens. Vind het seizoen tot nu toe juist erg goed, met interessante verhaallijnen die eindelijk eens serieus uitgediept lijken te worden. Humor is voor mij voldoende, maar het hoeft voor mij sowieso niet zoveel te zijn - Grey's is geen comedyserie, als ik humor wil kijk ik wel wat anders.
Ik vind het totaal niet voldoende uitgediept. Ik had toch op zijn minst een glimpje willen opvangen van de uitvaart van Mark en/of Lexie... geen seconde van gezien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:52:26 #186
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119056930
Wat niet is kan nog komen....

Het is overduidelijk dat ze niet zomaar vergeten zijn in ieder geval.
Het hele seizoen staat in teken van rouw en opnieuw je plek vinden volgens mij.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119057266
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:11 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Dat is de bedoeling. Het idee is dat je ze zowel hoort denken als hoort praten, maar ik vond het zelf ook niet heel prettig luisteren.
Heeft dat niet met 5.1DTS te maken en na converteren in stereo niet werkt?
  zaterdag 10 november 2012 @ 17:30:29 #188
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_119058247
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef Estolan het volgende:

[..]

Heeft dat niet met 5.1DTS te maken en na converteren in stereo niet werkt?
toevallig alleen die stukjes?
pi_119058793
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:30 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

toevallig alleen die stukjes?
Ja, dan heb je toch een L + R gesprek ( in dolby dan ) en in stereo is dat dus door elkaar
  zaterdag 10 november 2012 @ 17:50:37 #190
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_119058965
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:45 schreef Estolan het volgende:

[..]

Ja, dan heb je toch een L + R gesprek ( in dolby dan ) en in stereo is dat dus door elkaar
ahzo. Maar ik hoorde het wel nog links en rechts afwisselen, maar dan met echo. Nja,vaag in ieder geval.
pi_119059194
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:50 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

ahzo. Maar ik hoorde het wel nog links en rechts afwisselen, maar dan met echo. Nja,vaag in ieder geval.
Was zover ik denk niet de bedoeling. Maar komt wel vaker voor
  zaterdag 10 november 2012 @ 18:12:18 #192
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_119059579
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:56 schreef Estolan het volgende:

[..]

Was zover ik denk niet de bedoeling. Maar komt wel vaker voor
Ik denk dat het wel de bedoeling was, want het was telkens als ze met elkaar aan de telefoon zaten of als ze tegelijk in beeld waren.

Was wel behoorlijk irritant.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_119059647
Vind dit seizoen tot nu toe ook goed! Dat we de begravenis van Mark of Lexie niet hebben gezien stoort me niet maar ik vind het wel vreemd dat ze Sloan niet genoemd hebben... Haar vader is er niet meer... Of zal ze hem binnenkort komen opzoeken en komt ze het zo te weten?? Zou wel erg raar zijn! De actrice die Sloan speelt zag ik trouwens van de week voorbij komen in de nieuwe clip van Greenday!
pi_119059671
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel de bedoeling was, want het was telkens als ze met elkaar aan de telefoon zaten of als ze tegelijk in beeld waren.

Was wel behoorlijk irritant.
Ja dus wanneer er "gescheiden kanalen" worden gebruikt naar niet in de download te horen zijn krijg je dus echo/galm
pi_119060287
Mij stoort het ook niet dat we de begrafenissen niet gezien hebben, die zouden volgens mij helemaal niet zoveel toevoegen. Hoe er ook weken en maanden later nog met het verlies omgegaan wordt, dat is veel interessanter. Zoals bijvoorbeeld Meredith die te betrokken raakt bij een patiënte die een beetje op Lexie lijkt, en het "Lexie's dead" als ze Cristina in de armen valt. Dat laat voor mij veel meer uitwerking zien dan een zaal vol zwarte kleren en een kist.
  zaterdag 10 november 2012 @ 18:58:05 #196
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_119061034
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:16 schreef Estolan het volgende:

[..]

Ja dus wanneer er "gescheiden kanalen" worden gebruikt naar niet in de download te horen zijn krijg je dus echo/galm
Ah okee, sorry. Had niet goed gelezen blijkbaar.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 10 november 2012 @ 19:54:11 #197
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119063068
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:15 schreef Suusje79 het volgende:
Vind dit seizoen tot nu toe ook goed! Dat we de begravenis van Mark of Lexie niet hebben gezien stoort me niet maar ik vind het wel vreemd dat ze Sloan niet genoemd hebben... Haar vader is er niet meer... Of zal ze hem binnenkort komen opzoeken en komt ze het zo te weten?? Zou wel erg raar zijn! De actrice die Sloan speelt zag ik trouwens van de week voorbij komen in de nieuwe clip van Greenday!
Het is nog raarder dat Tatcher niet is komen opdagen voor Lexie. Of Molly ( die andere halfzus van Meredith ). Achja..

Ik vind dit seizoen tot nu toe ook erg goed, al vond ik seizoen 7 en 8 ook absoluut niet slecht. Alleen seizoen 4 vond ik een minder Grey's seizoen eigenlijk.

Jammer dat we geen Lexie begrafenis hebben gezien maar ik leer er wel mee leven. Het was ook niet heel erg nodig. Ze wordt nog steeds genoemd net als Mark. Dat vind ik het belangrijkste. Gezien George en Izzie eigenlijk nooit meer worden genoemd. Het enige is dat ik wou dat Meredith nog iets meer emotie liet zien met betrekking tot Lexie..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119063608
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het enige is dat ik wou dat Meredith nog iets meer emotie liet zien met betrekking tot Lexie..
Ik denk dat dat nu meer gaat komen, het lijkt erop dat ze het tot nu toe wat heeft weggestopt. Als ze de rechtszaakverhaallijn verder oppakken verwacht ik ook nog wel wat uitbarstingen op dat vlak.
pi_119063801
Ooohh jaa!! Dat is ook vreemd!! Ze vergeten dus gewoon even de families van degene die zijn overleden... Maar een ex-scharrel wordt wel gebeld... Ok, dat had natuurlijk ook erg raar geweest omdat we Addison gewoon zien in PP maar ja...

Misschien dat we volgende week nog een meltdown krijgen van Mer ivm Lexie... Dacht idd ook dat het heftiger zou zijn.
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:07:38 #200
211083 Angelof9
I must go first
pi_119065878
Ik vind het tot nu toe een goed seizoen. Vind het niet zo erg dat aan sommige dingen geen aandacht wordt geschonken, door de tijds sprong weet je dat het heus wel is gebeurd, alleen niet in de show.
Het enige wat me echt stoorde was dat Mark's dochter niet bij zijn overlijden aanwezig was. Ook al zou de actrice niet beschikbaar zijn geweest, hadden ze het wel even kunnen melden, dat iemand zei dat ze het te moeilijk vond om erbij te zijn of zoiets. Nu leek het net of ze haar vergeten waren.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2012 @ 21:10:32 #201
163650 Greys
pi_119065980
Ja dat dus, maar dus ook met de familie van Lexie.
Gewoon nooit meer iets van gehoord :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119072161
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:10 schreef Greys het volgende:
Ja dat dus, maar dus ook met de familie van Lexie.
Gewoon nooit meer iets van gehoord :')
Ik denk dat die er wel zijn geweest, maar dat wij dat nog wel te zien krijgen. Ze moeten ook naar een seizoensfinale toewerken hè, en dan zullen ze vast voor het dramatische effect een flashback van de begrafenis/lexie ed laten zien.
Shine bright like a diamond.
  zondag 11 november 2012 @ 00:30:33 #203
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119074190
Denk eerlijk gezegd dat we daar verder niets meer van te zien krijgen. Op z'n best nog wat emotionele schade bij Arizona/Callie of Meredith maar ik denk dat het seizoen zich daarna focust op andere verhalen. Lexie en Mark zijn er uit, net als de acteurs ; ik denk niet dat ze daar nog veel op gaan focussen. Heel wat mensen weggegaan en dood gegaan in Grey's maar vrijwel altijd was het na 5-6 afleveringen alweer compleet vergeten met af en toe een kleine mention.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119092642
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:00 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ja, dat ligt aan jou. :P

Tenminste, ik ben het er niet mee eens. Vind het seizoen tot nu toe juist erg goed, met interessante verhaallijnen die eindelijk eens serieus uitgediept lijken te worden. Humor is voor mij voldoende, maar het hoeft voor mij sowieso niet zoveel te zijn - Grey's is geen comedyserie, als ik humor wil kijk ik wel wat anders.
Ah, ik heb de indruk dat ze een totaal andere weg ingeslagen zijn en dat bevalt me minder.
  zondag 11 november 2012 @ 21:35:05 #205
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_119103879
Yang is weer terug *O*

En jemig ik moest huilen ;(

Irritante aflevering met de stereo, maar het einde maakte alles goed O+

En Zola O+ O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_119106873
Heb net eerste 20 min er op zitten, maar met moeite... wat is deze aflevering irritant geregisseerd zeg :{ Zit me vanaf 1e seconde te ergeren.
  zondag 11 november 2012 @ 22:21:20 #207
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119106917
Wat zijn jullie allemaal kritisch!

Ik vind het seizoen tot nu toe erg sterk juist :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119108379
Rest van de aflevering was sterker :) Maar overkill aan voice-overs en telefoontjes met echogeluid deze aflevering.
  zondag 11 november 2012 @ 23:07:45 #209
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119109386
Dat echo geluid was eigenlijk het enige negatieve van de aflevering ; verder was hij zeer sterk vond ik :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119116728
Vanavond word hij al op Net5 uitgezonden, ga ik hem maar nog een keer kijken misschien zijn die voice-overs dan duidelijker...
pi_119116798
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:31 schreef Suusje79 het volgende:
Vanavond word hij al op Net5 uitgezonden, ga ik hem maar nog een keer kijken misschien zijn die voice-overs dan duidelijker...
Laat dat maar weten dan :)
pi_119116832
Is goed! Denk dat ze door de ondertiteling sowieso wel duidelijker zullen zijn!
  maandag 12 november 2012 @ 10:46:54 #213
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119117046
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:31 schreef Suusje79 het volgende:
Vanavond word hij al op Net5 uitgezonden, ga ik hem maar nog een keer kijken misschien zijn die voice-overs dan duidelijker...
Oo, dan ga ik hem vanavond lekker op tv kijken O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 12 november 2012 @ 11:42:06 #214
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119118842
Ik had er Engelse ondertiteling bij gedownload, dus dat scheelde wel. Ik wist dus wel wat er steeds gezegd/gedacht werd, maar het bleef irri :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 12 november 2012 @ 12:56:08 #215
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_119121547
Vanavond al op Net5? :o

Das wel heel vlot. Maar dan ga ik hem ook kijken. Nederlandse ondertiteling vind ik altijd wel heel erg fijn. :Y

Ik kijk als ik haast heb met Engelse ondertiteling, maar vaker wacht ik tot de Nederlandse er ook is. Zonder begin ik er niet aan :N Daarvoor praten ze te snel en te veel.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 12 november 2012 @ 16:58:12 #216
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119130420
Misschien een leuke tip. Online bij de Blokker zijn de seizoenen 1 tot 6 te koop. Twee voor ¤20 :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119130657
Mooie ep. Cristina en Dr. Thomas' relatie was bijna even leuk als die van Mer en Cristina. Enige waar ik me idd aan ergerde was de echo.
  maandag 12 november 2012 @ 21:03:31 #218
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_119141773
Ha, op tv nu geen echo. Toch een fout dus.
  maandag 12 november 2012 @ 21:05:00 #219
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_119141855
Het kijkt heel fijn zo :Y

Maar Jezus wat irritant die reclame zeg!!! :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 12 november 2012 @ 21:07:08 #220
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_119141972
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:05 schreef Vlindur het volgende:
Het kijkt heel fijn zo :Y

Maar Jezus wat irritant die reclame zeg!!! :o
Ja, en ondertiteling ben ik ook niet gewend.
pi_119142408
Oohh!! Ben gelukkig niet de enige die zich zo ergert aan de reclame! Jeetje, om de 10 min! Ze moeten zeker flink dokken om het zo snel uit te zenden, moeten ze met reclame weer terug verdienen!
  maandag 12 november 2012 @ 21:22:04 #222
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119142873
En toch vond ik het leuk om op tv te kijken :)

Dr. Thomas ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 12 november 2012 @ 22:51:12 #223
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_119148156
Ik moest voor het eerst sinds tijden huilen aan eht eind van een aflevering :@ Was mijn favoriete van het seizoen tot noch toe en ga hem vanavond weer kijken, online O+ Ik had helemaal geen last van echo of wat, maar dat kwam wellicht doordat ik hem op Hulu keek?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:18:13 #224
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119151972
Ben nu seizoen 5 aan het herkijken op dvd, en ik merk dat ik het tegenwoordig eigenlijk veel leuker vind. Ja, ik mis Izzie als individueel karakter ( George mis ik al helemaal niet ) maar de huidige core 5 met April en Avery werkt veel beter. De hele cast is sinds seizoen 6 gewoon beter met Owen als uitzondering. Bailey is wel veel veranderd..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119154046
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Ha, op tv nu geen echo. Toch een fout dus.
Dolby 5.1 naar Stereo dus
  dinsdag 13 november 2012 @ 07:45:10 #226
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_119154151
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 07:26 schreef Estolan het volgende:

[..]

Dolby 5.1 naar Stereo dus
^O^ Ik heb het echt nog nooit eerder gehad, en ik download veel. :P
pi_119154176
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 07:45 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

^O^ Ik heb het echt nog nooit eerder gehad, en ik download veel. :P
Is waarschijnlijk de manier van opnemen dit keer ( split screen / split sound. )
  dinsdag 13 november 2012 @ 11:07:19 #228
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_119157492
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 07:45 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

^O^ Ik heb het echt nog nooit eerder gehad, en ik download veel. :P
+1

Nooit eerder zulk vreemd geluid gehad. En wij downloaden ook alles.

De enige serie die we 'live' van tv kijken is "De Geheimen Van Barslet" :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 13 november 2012 @ 11:17:40 #229
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_119157795
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef Vlindur het volgende:

[..]

+1

Nooit eerder zulk vreemd geluid gehad. En wij downloaden ook alles.

De enige serie die we 'live' van tv kijken is "De Geheimen Van Barslet" :D
oeh de geheimen van Barslet is ook leuk!!
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_119161121
Ik heb 'm gister ook op tv gekeken O+
Vond het een leuke aflevering, vooral met die inner-voice stukken. En dr. Thomas ;(
Ik ben benieuwd naar de nieuwe aflevering :)
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:04:25 #231
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119269200
Whehehe Avery en Webber en die email _O-
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:34:12 #232
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_119272166
Arizona en Bailey *O* geweldig
En die mail wisseling met Webber en Avery _O-
Be happy with the little things in life
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:08:37 #233
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119273214
Die mailtjes :D :D
En Arizona O+ O+

[ Bericht 33% gewijzigd door automatic_ op 16-11-2012 13:16:47 ]
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:50:45 #234
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_119274528
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:08 schreef automatic_ het volgende:
Die mailtjes :D :D
En Arizona O+ O+
And Yang is back :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_119274803
Huh, maar op wat voor grond willen ze nu Owen aanklagen dan? Enige wat ik me kan bedenken is dat er teveel belangrijke medici in één vliegtuig zaten?
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:13:30 #236
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119277152
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:00 schreef Markeerstift het volgende:
Huh, maar op wat voor grond willen ze nu Owen aanklagen dan? Enige wat ik me kan bedenken is dat er teveel belangrijke medici in één vliegtuig zaten?
Ik vond dat ook een beetje gek. Het zou veel logischer zijn om de maker van het vliegtuig verantwoordelijk te stellen, of desnoods inderdaad de piloot, al zou ik zelfs dat oneerlijk vinden. Maar het was wel een leuke twist, zal wel voor veel drama zorgen.

Die mailsessies waren inderdaad grappig ; net als de dwarf names die Christina gaf aan Heather en die andere intern, haha! Ik vind die Heather leuk..vooral omdat ik haar al ken uit Bones en Veronica Mars.

Ouderwets Bailey hoe ze Arizona in het ziekenhuis kreeg. Geweldig! En goed geacteerd van Jessica Capshaw.

Christina en Alex als roommates kan ook leuk uitpakken :D En we kregen een Izzie mention! Yee! Ik vond die nieuwe cardio baas maar raar. Christina mag het voor mij definitief overnmen als baas van die afdeling, al zal dat niet realistisch zijn :P

De nieuwe interns mag ik steeds meer eigenlijk ; ook leuk die scene in de locker room met de nieuwe interns, bracht wat oude gevoelens terug van toen Meredith enzo net begonnen en daar vaak scenes hadden met zn vijfen. Sowieso lijkt het nu alsof Shonda ze sowieso meer aandacht geeft..de interns..dan toen ze ze ook kregen in seizoen 4/5.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119280896
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:00 schreef Markeerstift het volgende:
Huh, maar op wat voor grond willen ze nu Owen aanklagen dan? Enige wat ik me kan bedenken is dat er teveel belangrijke medici in één vliegtuig zaten?
Dat vraag ik me ook af. Maar zal vast wel duidelijk worden. Misschien kozen ze (het ziekenhuis) een onverantwoord goedkope vlucht, hadden ze beter moeten monitoren hoe het zat met het verloop ervan (het duurde tenslotte even voor ze doorhadden dat er een crash was geweest), of is het zelfs zo simpel als "het gebeurde tijdens werktijd, je vloog in opdracht van de werkgever, dus het telt als een arbeidsongeval en de werkgever is aansprakelijk".
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 november 2012 @ 18:40:38 #238
163650 Greys
pi_119284653
Avery en Dinges *O* O+

Bailey was weer eens ouderwets tof!

En dat ze het ziekenhuis willen aanklagen zal idd wel 'gewoon' zijn omdat het onder werktijd was en in opdracht van het ziekenhuis enzo.

Wel baas hoe afstandelijk Owen tegen Cristina deed, trouwens.
En toch voelde je dat ie zich nog graag over haar wil ontfermen. Goed gespeeld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119304825
Ik vond de aflevering redelijk.
Wel goed van Bailey!
Owens en Christina, tja, weet niet goed wat ik er mee aan moet.
pi_119304993
Met afleveringen als deze krijg ik het idee dat we eigenlijk nog wel jaren verder kunnen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119306059
Ik vond de mailwisseling ook geweldig :D

En ik denk dat Owen gewoon nog heel graag bij Cristina wil zijn, maar dat hij zichzelf in bescherming probeert te nemen ofzo en daardoor zo afstandelijk doet. Hij had blijkbaar heel er zijn best gedaan om Cristina weer aan te nemen (dat zei die nieuwe cardio gast toch? dat hij nu snapte waarom Owen haar weer zo graag terug wilde).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 19 november 2012 @ 16:35:25 #242
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_119389162
Deze week geen GA trouwens.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 19 november 2012 @ 16:40:33 #243
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_119389424
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  maandag 19 november 2012 @ 17:02:39 #244
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119390472
Thanksgiving inderdaad. Bij heel veel series het geval deze week :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119406052
Vanavond gekeken, en ik vond hem weer goed! :)
Vooral die mailtjes idd, en het stukje met Arizona O+

Ben weer benieuwd naar de volgende!
pi_119406189
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Thanksgiving inderdaad. Bij heel veel series het geval deze week :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghehe, leuk! :)
Ja doei.
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:01:40 #247
211083 Angelof9
I must go first
pi_119445934
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:35 schreef Muis006 het volgende:
Deze week geen GA trouwens.
gloeiende gloeiende gloeiende... :(
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_119538751
Pff echt vervelend dit, dan weer paar weken achter elkaar een aflevering, dan weer om de week, geen touw aan vast te knopen. Waarom doen ze dat?!
Nu maar weer een weekje langer wachten..
Love the life you live
pi_119538915
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:47 schreef Ties89 het volgende:
Pff echt vervelend dit, dan weer paar weken achter elkaar een aflevering, dan weer om de week, geen touw aan vast te knopen. Waarom doen ze dat?!
Nu maar weer een weekje langer wachten..
Halloween
Thanksgiving
Black friday
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:07:34 #250
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119539535
En dan nadert kerst ook al weer bijna!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119540035
oud en nieuw
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:56:59 #252
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119541354
O&N valt helemaal niet aan het eind van de week dus...

Hij is zometeen weer drie weken achter elkaar. Ik vind het wel meevallen.
Er zijn grotere gatenkaas seizoenen geweest.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:05:58 #253
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119541686
Er is altijd een break bij series rond kerst/oud en nieuw , zelfs als de aflevering niet valt op een feestdag. Helaas :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 25 november 2012 @ 11:32:09 #254
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_119593169
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 08:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met afleveringen als deze krijg ik het idee dat we eigenlijk nog wel jaren verder kunnen *O*
Yep, ze zijn goed bezig. Eindelijk weer goeie verhalen voor zo'n beetje iedereen (met rode draad), zonder teveel chaos ondanks de vele personages (interns krijgen zoveel zendtijd dat ze deel van de cast beginnen te lijken, wat me verbazingwekkend genoeg niet stoort (al heb ik nog steeds geen idee wie nou wie is enzo)) en mooie balans tussen drama en humor.
Plus extra thumbs up voor de techniek: dat met dat been van Arizona is echt heel goed gedaan!
pi_119593842
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 11:32 schreef babette21 het volgende:

[..]

Plus extra thumbs up voor de techniek: dat met dat been van Arizona is echt heel goed gedaan!
Mee eens.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
  zondag 25 november 2012 @ 12:31:29 #256
208890 June.
Seriously?
pi_119594796
Ik vraag me telkens wel af hoe ze dat nu doen, met zo'n been. Gewoon het been gekromd zou ik denken, maar daar zie je echt niks van.
Shine bright like a diamond.
  zondag 25 november 2012 @ 12:41:29 #257
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_119595073
ik denk met zo'n groen scherm en iets over haar onderbeen heen? Zodat dat onderbeen niet meer zichtbaar is? In ieder geval knap gedaan :Y
  zondag 25 november 2012 @ 12:52:08 #258
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_119595477
Volgens mij heb ik iets gelezen over dat haar eigen been naar achter gevouwen zit (en dat wat uitsteekt wordt dan weggepoetst?) en ze dus met haar knie op die protese steunt. Ofzo.
Ik denk dat Jessica Capshaw blij is als Arizona weer gewoon in lange broeken rond mag lopen! :D
pi_119595512
Las dat ze alle scènes gewoon met 2 benen opnemen en daarna het been eruit filteren en die prothese erin bewerken. Maar t ziet er idd heel echt uit!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 25 november 2012 @ 13:26:51 #260
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119596800
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 12:52 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij heb ik iets gelezen over dat haar eigen been naar achter gevouwen zit (en dat wat uitsteekt wordt dan weggepoetst?) en ze dus met haar knie op die protese steunt. Ofzo.
Ik denk dat Jessica Capshaw blij is als Arizona weer gewoon in lange broeken rond mag lopen! :D
Volgens mij was het zoiets ja, ik las het ook ergens. Was in ieder geval erg lastig voor Jessica om te spelen. Respect dus voor zowel Jessica als de techniek erachter :)

Over GA zelf, ik gok dat volgend seizoen als final season wordt aangekondigd. Gezien de contracten dan ook weer aflopen van de originele cast ( Mer enzo ). En ik denk niet dat die er langer in willen blijven dan 10 jaar :P Maar ik zou meer seizoenen ( mits de kwaliteit blijft als het is ) alleen maar toejuichen. Maar dan wil ik wel dat er verder niemand van de originele cast meer vertrekt. Alleen Webber en Owen zou ik niet missen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119601782
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 12:31 schreef June. het volgende:
Ik vraag me telkens wel af hoe ze dat nu doen, met zo'n been. Gewoon het been gekromd zou ik denken, maar daar zie je echt niks van.
Zo doen ze dat dus. :)

quote:
In last night’s episode of Grey's Anatomy (Season 9, Episode 6: “Second Opinion”), Arizona (Jessica Capshaw) finally got back up on her feet, both literally and figuratively. But in a more literal sense, we’re most curious about how they make it look like Jessica Capshaw only has one leg.

Apparently, a lot of people have been wondering the same thing, because last night, Jessica tweeted the secret to their television magic: “In tonight's episode I was walking on a prosthetic with my own leg tied behind me. Starworks digitally erased any overlap. They are amazing!”

That does not sound comfortable, but it did look amazing! Are you surprised at how good the final product turned out? What do you think is Grey’s Anatomy’s most impressive digital effect in the show’s history?
Because simple is bad!
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:40:09 #262
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_119679670
Was hier al bekend dat

SPOILER: serieuze spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:42:13 #263
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119679738
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 27 november 2012 @ 18:24:42 #264
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_119681152
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:40 schreef Muis006 het volgende:
Was hier al bekend dat

SPOILER: serieuze spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was mij niet bekend maar kan er niet wakker om liggen.
  dinsdag 27 november 2012 @ 18:40:25 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119681668
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:24 schreef babette21 het volgende:

[..]

Was mij niet bekend maar kan er niet wakker om liggen.
Was mij niet bekend, maar echt een verrassing vind ik het niet en verder ook niet echt boeiend idd.
***
pi_119682487
die komt ook zelden op de buis
pi_119687602
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:40 schreef Muis006 het volgende:
Was hier al bekend dat

SPOILER: serieuze spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:53:10 #268
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_119690615
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 november 2012 @ 21:59:10 #269
163650 Greys
pi_119690952
:D Ik dacht dat ook even, 2 seconden, toen ik die eerste spoiler las :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:05:49 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119691351
:D
***
pi_119692398
Ik dacht eerst aan de zangeres.. Maar het verbaast mij niet echt, dat verhaal voegt weinig extra's toe..
pi_119704864
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:40:38 #273
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119704938
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119712061
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:26 schreef Bubbles90. het volgende:
Ik dacht eerst aan de zangeres.. Maar het verbaast mij niet echt, dat verhaal voegt weinig extra's toe..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 november 2012 @ 15:27:08 #275
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119712378
Hahahaha. Stelletje mutsen :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119713429
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:19 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay, jij wint :P
  woensdag 28 november 2012 @ 16:35:02 #277
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119714973
Over welke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben jullie het? Misschien beetje blond maar ik kan het me niet voor de geest halen :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 28 november 2012 @ 16:38:10 #278
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_119715124
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Over welke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben jullie het? Misschien beetje blond maar ik kan het me niet voor de geest halen :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 november 2012 @ 16:39:27 #279
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119715172
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:38 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh, ik dacht een zangeres in de serie zelf :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119776285
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:49:12 #281
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_119776309
gezien, wel n leuke aflevering :Y
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:38:05 #282
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_119784711
Ik heb echt geen seconde geloofd dat April zwanger zou zijn, maar het was toch wel een vermakelijk verhaaltje. Arme Jackson :')
Arizona was leuk en de nieuwe interns zijn ook goed bezig. Met Cristina en Owen ben ik nu echt wel klaar.
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:42:35 #283
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_119784876
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef babette21 het volgende:
Ik heb echt geen seconde geloofd dat April zwanger zou zijn, maar het was toch wel een vermakelijk verhaaltje. Arme Jackson :')
Arizona was leuk en de nieuwe interns zijn ook goed bezig. Met Cristina en Owen ben ik nu echt wel klaar.
Het zou me ook niks verbazen als Owen nu uit de serie wordt geschreven. Of misschien zijn ze dat al aan het doen, dat hij de zondebok wordt voor de vliegtuigramp.
pi_119784898
Die rolstoel-duty :') _O-
Ja doei.
pi_119792015
Kom er net achter dat die intern van Meredith ook in Californication speelde (Lizzie, die babysitter van Runcle vorig seizoen). *; Had haar dus niet herkent :'(



Voor de liefhebbers. Het was moeilijker om een SFW foto te vinden dan de andere versies ~O>

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 20:35:54 ]
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:46:39 #286
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_119798536
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef CrashO het volgende:
Kom er net achter dat die intern van Meredith ook in Californication speelde (Lizzie, die babysitter van Runcle vorig seizoen). *; Had haar dus niet herkent :'(
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Voor de liefhebbers. Het was moeilijker om een SFW foto te vinden dan de andere versies ~O>
Aah, dat is d'r dus.

Thanks. Wat een topwijf in Californication zeg! :D

Overigens redelijk voorspelbaar dat ze niet zwanger zou zijn...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_119798724
Ik weet niet wat ik van Mer zwanger moet vinden.
  vrijdag 30 november 2012 @ 23:05:26 #288
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_119799490
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:50 schreef Tegan het volgende:
Ik weet niet wat ik van Mer zwanger moet vinden.
Het feit dat niemand er iets over opmerkt zegt waarschijnlijk genoeg: nobody cares :')

(Ik vind het wel leuk om Mer en Der zo blij te zien, maar het hele babyonderwerp kennen we nu wel - de laatste jaren lijkt het echt nergens anders over te gaan in Greys (en PP))
  zaterdag 1 december 2012 @ 01:12:18 #289
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119804020
Ik vond de aflevering erg goed. Ik zag al van mijlenver aankomen dat April niet zwanger was..helemaal nadat Jackson zo positief reageerde. Ik vond ze lief samen en ik vond het mooi dat April erover sprak met Meredith. Dat Meredith uiteindelijk zwanger bleek zag ik dan weer niet aankomen. Ik kijk uit naar die verhaallijn...meredith verdiend het!!

Verder..top dat Arizona weer werkt! en die Heather die de hele tijd met die piepende rolstoel achter haar aan liep..haha!

Owen zie ik niet uit serie geschreven worden. Hij wil scheiden ivm die rechtzaak en omdat hij geen andere methode meer heeft om christina te informeren door dat formulier wat hij heeft getekend. Daarnaast is t vrij voorspelbaar dat Shonda ze uit elkaar drijft zodat ze weer bij elkaar kunnen komen.

Christina als los persoon vind ik dit seizoen geweldig.

Vind dat ze vrij snel Mark en Lexie niet meer noemden. Niet direct in ieder geval.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 1 december 2012 @ 01:50:23 #290
207863 Obama
Barack Hussein
pi_119804618
Jup ben blij dat we dat gezeik van Arizona achterwegen hebben.
  zaterdag 1 december 2012 @ 08:27:10 #291
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_119806074
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 01:50 schreef Obama het volgende:
Jup ben blij dat we dat gezeik van Arizona achterwegen hebben.
Gezeik? Ik vind het wel een goed verhaal. Eindelijk een keer ellende dat niet (direct) over relaties of kinderen gaat. En met supergoed acteerwerk.

Cristina is in de niet Owen-gerelateerde stukken inderdaad top!
pi_119806085
Whooooooohooooooooooo!! Eindelijk weer eens een jankertje :D

Ik schoot direct vol toen ik Derek dat shirtje zag uitpakken :')

Wel ergens eens met Babette dat het alleen nog maar over kinderen lijkt te gaan (and i dooooooooooont caaaaaaaaaare), maar ik vind het voor hen wel zo tof! En ik vind het leuk dat Meredith haar Dark en Twisty zo los heeft kunnen laten en gewoon ordinair gelukkig is *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 1 december 2012 @ 09:30:31 #293
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_119806412
dat gezeik over die baby's doet mij ook niks inderdaad.
pi_119806422
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 09:30 schreef scrub_nurse het volgende:
dat gezeik over die baby's doet mij ook niks inderdaad.
Maar die blik van Derek... :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119806431
Mij doet dat van die wedding van Bailey juist helemaal niets.
pi_119806439
Kepner en Avery doen mij dan weer niets :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 1 december 2012 @ 09:35:12 #297
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_119806443
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 09:33 schreef Tegan het volgende:
Mij doet dat van die wedding van Bailey juist helemaal niets.
Daar word ik ook niet warm of koud van...
  zaterdag 1 december 2012 @ 09:35:40 #298
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_119806447
o dat gedoe met Bailey doet me ook niks inderdaad.. ik wil drama! Medisch drama! Romantisch drama! Geen kinderen en trouwen en Jezus en pff, nee
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:13:43 #299
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_119807614
Ik wil eerst zien en dan geloven dat het dit keer wel goed gaat met de 'hostile uterus' van Mer.

Ik vond het erg vervelend voor Avery dat Kepner meteen zei van ow thank god hoeven we niet te trouwen.

die bruiloft van Bailey is stom nu we die mooie vent van dr niet meer in beeld zien :(

het kabbelt een beejte momenteel ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Wil wel weer een keer een goede grote ramp zodat we weer eens een medisch gezien zeer spannende aflevering hebben. Beter dan het relationele gedoe dat mometneel vooral wat kabbelt.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:14:14 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119807625
Ahw... Avery ;( kom maar, ik troost je wel! :Y
***
pi_119807720
:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')