abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:58:51 #1
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117606346


Liefs Uit... seizoen 2
In de tweede serie van het programma KROs Liefs Uit volgt Yvon Jaspers acht verliefde Nederlanders die er alles voor over hebben om samen met hun buitenlandse partner een toekomst in Nederland op te bouwen.
Na soms maanden of jaren bezig te zijn geweest met de verblijfspapieren verwelkomen Dieuwertje, Fenna, Jeroen, Elvira, Twin, Petra, Jelske en Paul hun grote liefde uit Pakistan, Ghana, Frankrijk, Ecuador, Iran, Indonesië, Ghana en Colombia om hier een gezamenlijk leven op te bouwen.

Lange periode volgen
Yvon Jaspers volgt de verliefde stellen gedurende een lange periode, vanaf het moment dat er afscheid wordt genomen van familie en vrienden in het land van herkomst en de hereniging in Nederland waar lang en intens naar toe is geleefd.
Regelmatig zoekt Yvon Jaspers de stellen op in hun nieuwe gedeelde leven en ziet hoe de buitenlandse partners proberen te aarden in Nederland. Niet alleen is ze er getuige van hoe de buitenlandse partners kennismaken met de Nederlandse gewoontes, op zoek gaan naar een baan en nieuwe vrienden maken. Ook ziet ze grappige maar soms ook grote culturele verschillen. Vanzelfsprekend steken heimwee en verveling de kop op en moeten andere onvermijdelijke relationele hobbels worden genomen.
Is de liefde bestand tegen het Hollandse klimaat?
KROs Liefs Uit laat zien hoe de buitenlandse partners door hun nieuwe omgeving worden ontvangen en hoe het is om in Nederland als nieuwkomer je draai te moeten vinden. Maar ook hoe het is voor degene die hier al woont. Want niet altijd wordt een exotische partnerkeuze begrepen. Dieuwertje en Ali, Fenna en Rahman, Jeroen en Marie, Julio en Elvira, Twin en Faranak, Petra en Fajar, Tawfiq en Jelske en Paul en Diego, laten zien of het vuur van hun liefde bestand is tegen het Hollandse klimaat.

Uitzendingen:
Vanaf 16 augustus 2012, 8 afleveringen, 21.30 uur, Nederland 1

Website:
http://liefsuit.kro.nl/
pi_117606388
Ik had niet door dat ik de lastpost had.. Stom... ;)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_117606400
Laten ze eerst brginnen om onderling nederlands te praten.
pi_117606456
Wat is zo moeilijk aan een Colombiaan?????
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_117606475
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:56 schreef Vesperfly het volgende:
Zou dat moeilijk zijn? Op volwassen leeftijd een taal leren?
Voor een Spaanssprekend iemand is het sowieso erg moeilijk om Nederlands te leren. Wij hebben gewoon klanken de voor hun supermoeilijk zijn uit te spreken. En wij spreken heeeeeeeeeeel snel voor hun gevoel :P
Andersom natuurlijk ook ;)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117606495
Diego is geen taaie of wel
Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.
pi_117606514
Ik vind het knap dat ie geslaagd is voor zijn inburgeringscursus *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117606560
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:01 schreef Vesperfly het volgende:
Diego is geen taaie of wel
hij is gay, wat denk je zelf? :o
pi_117606583
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:59 schreef computergirl het volgende:
Laten ze eerst brginnen om onderling nederlands te praten.
Ja, dat scheelt echt al heel veel als ze dat doen. Mijn vriendin in Spanje praatte gewoon 9 van de 10x Spaans als ik erbij was, en afentoe even gebrekkig Engels :P Maar zo leer je de taal wel het snelste :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117606693
O jee, slecht voorteken. Het regent de hele tijd.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_117606727
Oh gelukkig, de zon gaat toch schijnen! ;)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_117606728
Bruiloft! Yaaaay O+ *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117606751
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:05 schreef DjinN het volgende:
Bruiloft! Yaaaay O+ *O*
know'm sayin?
×
word? word.
pi_117606782
Hoe zou dat zitten met achternamen?
Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.
pi_117606842
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Vesperfly het volgende:
Hoe zou dat zitten met achternamen?
mag je zelf kiezen. Je kunt ook elkaars achternaam aannemen, maar da's wel roar.
pi_117606866
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Vesperfly het volgende:
Hoe zou dat zitten met achternamen?
Volgens mij neemt Diego de achternaam van Paul aan meende ik net te horen?
Hij is Colombiaan, maar zou ie denk je net als een Spanjaard ook de achternaam van zowel zijn vader als moeder aannemen ? (Dat is daar namelijk de gewoonte).
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117606878
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Vesperfly het volgende:
Hoe zou dat zitten met achternamen?
Allebei een dubbele naam zou ik zeggen? Of gewoon de eigen houden allebei.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_117607026
Jaa hij heeft werk *O*
know'm sayin?
×
word? word.
pi_117607042
Als ik die taal weer hoor, kan ik niet wachten om mijn talencursus Spaans te gaan volgen in december O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117607059
Doen vrijwilligers dat? Ik dacht dat het gewoon betaalde mensen waren...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_117607070
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:10 schreef DjinN het volgende:
Als ik die taal weer hoor, kan ik niet wachten om mijn talencursus Spaans te gaan volgen in december O+
Wil je ook nog terug voor lange termijn?
Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.
pi_117607083
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:10 schreef alors het volgende:
Jaa hij heeft werk *O*
Nou ja.. werk.. het is wel vrijwilligerswerk.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_117607097
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:10 schreef alors het volgende:
Jaa hij heeft werk *O*
Heel goed. Heeft-ie tenminste ook iets om te doen als Paul op reis is. :)
pi_117607132
Waar hij engels spreekt
pi_117607143
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:11 schreef k_man het volgende:

[..]

Heel goed. Heeft-ie tenminste ook iets om te doen als Paul op reis is. :)
DAt wel, want in je eentje thuis zitten dag in dag uit, lijkt me ook niks.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')