abonnement Unibet Coolblue
pi_117579552
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat die heel goed werkt. Met mijn norn kon ik in het asura gebied een simpele vista al niet pakken, waar asura,s gewoon de soort spiraal achtige trap oplopen kan ik dat niet omdat ik tegen een overhangend stuk aan loop.
Ik weet welke je bedoelt, die in een gebouw bij een (gem of zo) station. Dan zie je zo'n blauwkleurig 'trapje' lopen. Ik kreeg het ook niet voor elkaar :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117579635
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Met mijn main probeer ik wel een 100% completion te krijgen maar ik ben nu andere chars aan het levelen en daar blijf ik gewoon qua renowns bij mijn level om de beste gear te houden :P.
is idioot veel werk. ik heb nu alle PvE maps complete, maar om 100% map complete te krijgen moet je ook alle 4 de WvW maps hebben gecleared :')
pi_117579723
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik weet welke je bedoelt, die in een gebouw bij een (gem of zo) station. Dan zie je zo'n blauwkleurig 'trapje' lopen. Ik kreeg het ook niet voor elkaar :')
Ja idd!
Dus met norn kan je nooit map complete hebben? :P
pi_117579794
Ik ben met mn ranger aan het pvp-en geslagen, ik neig naar een longbow met een skillbuild richting Marksman en precision. Zijn er rangers hier die aan kunnen geven of dit de juiste manier is om te pvpen met een ranger of niet?
pi_117579856
Marksman en Precision is inderdaad het beste, persoonlijk vind ik alleen een shortbow fijner. De betere damage output is wat handiger dan de lange range en een longbow heeft geen crippling shot
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:26:15 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_117579908
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:22 schreef Questular het volgende:
Ik ben met mn ranger aan het pvp-en geslagen, ik neig naar een longbow met een skillbuild richting Marksman en precision. Zijn er rangers hier die aan kunnen geven of dit de juiste manier is om te pvpen met een ranger of niet?
Het is nog te vroeg om een juiste manier aan te geven volgens mij en je moet gewoon spelen tot je een build hebt waar jij mee uit de voeten kan. De beste build voor de één kan totaal niet in de speelstijl liggen van de ander lijkt me.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_117579970
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is nog te vroeg om een juiste manier aan te geven volgens mij en je moet gewoon spelen tot je een build hebt waar jij mee uit de voeten kan. De beste build voor de één kan totaal niet in de speelstijl liggen van de ander lijkt me.
speelstijl is overrated, gewenning en onvermogen om aan te passen is eerder een probleem
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:32:58 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_117580122
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:28 schreef Adames het volgende:

[..]

speelstijl is overrated, gewenning en onvermogen om aan te passen is eerder een probleem
Mwoah, andersom is het precies hetzelfde hè, de 'beste build' is doorgaans een build waar ook gemiddelde speler redelijk tot goed mee uit de voeten kan. Als je juist een bovengemiddelde speler bent kan je dus een ingewikkeldere build gebruiken. Op het forum van gw2 staat ook een topic over een guardian die de crithammer build gebruikt en daar mee domineert. Maar de 'beste build' is volgens mij greatsword oid. Dus tja. Zoek zelf je beste build uit en wie weet kom je er beter uit dan de rest.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_117580161
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:28 schreef Adames het volgende:

[..]

speelstijl is overrated, gewenning en onvermogen om aan te passen is eerder een probleem
Waarom zou dat moeten? Het spel moet maar zorgen dat je kunt spelen zoals je wilt :P Ik ben altijd van het uitproberen, juist om te zien welke builds wel werken, welke niet. Diablo II: Necromancer met alleen curses en een huurling en gewoon op hardcore lekker in hell komen. Duurt wel tyfuslang, maar he, het kon. En dat gaf mij dan weer een tof gevoel. Warme onderbroek alles.

Alle mensen dezelfde build "omdat die de sterkste is" lijkt me een stuk saaier :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117580382
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Waarom zou dat moeten? Het spel moet maar zorgen dat je kunt spelen zoals je wilt :P Ik ben altijd van het uitproberen, juist om te zien welke builds wel werken, welke niet. Diablo II: Necromancer met alleen curses en een huurling en gewoon op hardcore lekker in hell komen. Duurt wel tyfuslang, maar he, het kon. En dat gaf mij dan weer een tof gevoel. Warme onderbroek alles.

Alle mensen dezelfde build "omdat die de sterkste is" lijkt me een stuk saaier :P
Het is nou wel eenmaal zo dat sommige technieken nou eenmaal weinig zin hebben in PvE en juist heel goed zijn in PvP en andersom.
Een thief vind ik wel heerlijk om te spelen in PvP met zijn 2-3 shadowsteps en een pull als utility, maar aan die build heb je heel erg weinig in PvE.
Bij een ranger lijkt de longbow veel meer te zijn gemaakt voor PvE. Dan kan je wel zeggen dat een longbow jouw speelstijl is omdat je die graag in PvE gebruikt, maar dan zou ik zeggen, pas je aan en gebruik een shortbow in PvP. De cripple, de interupt en de hogere damage is toch wat meer waard.
pi_117580412
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Waarom zou dat moeten? Het spel moet maar zorgen dat je kunt spelen zoals je wilt :P Ik ben altijd van het uitproberen, juist om te zien welke builds wel werken, welke niet. Diablo II: Necromancer met alleen curses en een huurling en gewoon op hardcore lekker in hell komen. Duurt wel tyfuslang, maar he, het kon. En dat gaf mij dan weer een tof gevoel. Warme onderbroek alles.

Alle mensen dezelfde build "omdat die de sterkste is" lijkt me een stuk saaier :P
En dan in WvWvW met 50 man allemaal exact hetzelfde doen. _O-

Het lijkt me trouwens wel gaaf om een keer met een massa een veldslag uit te spelen.

! = Warrior
@= Guardian
# = ranger
$ = ele
% = necro

.......!@ !@ !@ !@ !@ !@ !@ !@ !@ !@ !@ !@
@ @ # # $ $ # # % # # $ $ # # % # # $ $ # # @ @
...% % $ # # $ # # % % % % % # # $ # # $ % %
En hier dan een linie van Engi's met kata's en ballista's

Als voorbeeld, om allemaal in een gruwelijke formatie het slachtveld op te gaan. Echt als een Leger. :P
pi_117580437
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

En dan in WvWvW met 50 man allemaal exact hetzelfde doen. _O-

Het lijkt me trouwens wel gaaf om een keer met een massa een veldslag uit te spelen.

! = Warrior
@= Guardian
# = ranger
$ = ele
% = necro

!@ !@ !@ !@ !@ !@ !@ !@ !@ !@ !@ !@
@ @ # # $ $ # # % # # $ $ # # % # # $ $ # # @ @
% % $ # # $ # # % % % % % # # $ # # $ % %
En hier dan een linie van Engi's met kata's en ballista's

Als voorbeeld, om allemaal in een gruwelijke formatie het slachtveld op te gaan. Echt als een Leger. :P
en dan 2 trebuchets op je kop krijgen
pi_117580462
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:42 schreef Adames het volgende:

[..]

en dan 2 trebuchets op je kop krijgen
Ik denk toch dat je dan een flink stuk meer klaarspeelt dan een random zerg aanval waarbij iedereen maar doet waar hij zin in heeft. ;)
pi_117580559
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Waarom zou dat moeten? Het spel moet maar zorgen dat je kunt spelen zoals je wilt :P Ik ben altijd van het uitproberen, juist om te zien welke builds wel werken, welke niet. Diablo II: Necromancer met alleen curses en een huurling en gewoon op hardcore lekker in hell komen. Duurt wel tyfuslang, maar he, het kon. En dat gaf mij dan weer een tof gevoel. Warme onderbroek alles.

Alle mensen dezelfde build "omdat die de sterkste is" lijkt me een stuk saaier :P
klopt, maar ik wil wel damage doen in pvp, als blijkt dat ik een build speel die gewoon niet geschikt is voor pvp hoor ik dat het liefst zo vroeg mogelijk, scheelt weer een hoop frustratie tijdens het pvp-en zelf. Ik ben al niet een geweldige pvp-er dus laat mn build dan in ieder geval wel degelijk zijn :P
pi_117580567
Vreemd kan niet inloggen.
pi_117581367
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik denk toch dat je dan een flink stuk meer klaarspeelt dan een random zerg aanval waarbij iedereen maar doet waar hij zin in heeft. ;)
En dan komt er een groepje Thiefs van je vijand aanlopen.
Shadowstappen naar binnen naar je Elemantalists en Rangers. Chaos overal en je bent je formatie volledig kwijt. Ondertussen komt er een groepje Warriors en Guardians aangelopen... Einde verhaal ;)
pi_117581484
quote:
3s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:16 schreef Scheringa het volgende:

[..]

En dan komt er een groepje Thiefs van je vijand aanlopen.
Shadowstappen naar binnen naar je Elemantalists en Rangers. Chaos overal en je bent je formatie volledig kwijt. Ondertussen komt er een groepje Warriors en Guardians aangelopen... Einde verhaal ;)
dit inderdaad, je hebt dan alleen nog het numerieke voordeel, net zoals bij elke zerg.
pi_117581517
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:53 schreef Adames het volgende:
Ik ging net ook mijn runes uitzoeken, moest ik opeens hardop lachen vanwege The Rune of the Pirate:
5% chance to shout Yarr and grant might to nearby allies when hit. (cooldown: 10s) en vervolgens +5% chance to summon a Parrot. (cooldown: 60s).
Wie verzint dit
Geen idee, maar het is wel de reden dat ik een Pirate armour ga samen stellen, samen met 6 Superior Pirate Runes... (want ik wil natuurlijk ook die papegaai hebben!) Gewoon voor de leuk.
pi_117581683
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:28 schreef Adames het volgende:

[..]

speelstijl is overrated, gewenning en onvermogen om aan te passen is eerder een probleem
Ik zie niet in waarom ik mij zou moet aanpassen om de "meest efficiente" build te kunnen spelen, als ik tot nu toe 0 problemen heb met mijn eigen build... Ik vind speelstijl het allerbelangrijkste van een spel dat ik voor mijn plezier speel...

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

En dan in WvWvW met 50 man allemaal exact hetzelfde doen. _O-

Het lijkt me trouwens wel gaaf om een keer met een massa een veldslag uit te spelen.

! = Warrior
@= Guardian
# = ranger
$ = ele
% = necro

.......!@ !@ !@ !@ !@ !@ !@ !@ !@ !@ !@ !@
@ @ # # $ $ # # % # # $ $ # # % # # $ $ # # @ @
...% % $ # # $ # # % % % % % # # $ # # $ % %
En hier dan een linie van Engi's met kata's en ballista's

Als voorbeeld, om allemaal in een gruwelijke formatie het slachtveld op te gaan. Echt als een Leger. :P
Ik zit dit soort dingen nog wel gebeuren hoor. Nu nog niet, maar als mensen meer ervaring krijgen met WvW en de guilds echt beginnen te draaien.

Ik krijg dan het idee van een goed georganiseerd Romeins leger tegen die barbaren...
pi_117582053
quote:
3s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:16 schreef Scheringa het volgende:

[..]

En dan komt er een groepje Thiefs van je vijand aanlopen.
Shadowstappen naar binnen naar je Elemantalists en Rangers. Chaos overal en je bent je formatie volledig kwijt. Ondertussen komt er een groepje Warriors en Guardians aangelopen... Einde verhaal ;)
Als ze georganiseerd zijn ja. Maar je denkt dat ze dat overleven om midden tussen de Necro's en Ele's te staan?
Teamspeak, 3 leiders..
pi_117582248
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:27 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom ik mij zou moet aanpassen om de "meest efficiente" build te kunnen spelen, als ik tot nu toe 0 problemen heb met mijn eigen build... Ik vind speelstijl het allerbelangrijkste van een spel dat ik voor mijn plezier speel...
plezier en efficiëntie werken elkaar niet tegen, in mijn ogen juist integendeel. ik hou niet zo van vaak dood gaan.

quote:
[..]

Ik zit dit soort dingen nog wel gebeuren hoor. Nu nog niet, maar als mensen meer ervaring krijgen met WvW en de guilds echt beginnen te draaien.

Ik krijg dan het idee van een goed georganiseerd Romeins leger tegen die barbaren...
De trebuchets, ballistas, katapulten, etc zijn toch echt een te groot probleem. In GW1 werd dit inderdaad wel gedaan, vooral tot aan de komst van de assassin.
pi_117582339
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als ze georganiseerd zijn ja. Maar je denkt dat ze dat overleven om midden tussen de Necro's en Ele's te staan?
Teamspeak, 3 leiders..
Daar gaat het niet eens om, al is het alleen om chaos te creeren. Zodra die Thiefs daar binnen komen draait je hele formatie naar binnen, dat ga je niet tegen kunnen houden. Daarnaast willen die Elementalists en die Necro's zo snel mogelijk weg van die Thiefs, waardoor je formatie ook nog eens uiteen valt.
Daarna is het inderdaad gewoon weer een Zerg festijn. *O*
pi_117583117
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:46 schreef Adames het volgende:

[..]

plezier en efficiëntie werken elkaar niet tegen, in mijn ogen juist integendeel. ik hou niet zo van vaak dood gaan.

Ik denk dat ik het laatst dood gegaan ben toen ik lvl40 ofzo was (had mezelf in een hoek gewerkt op de een of andere manier, zat vast tussen een iron node en een stuk steen...)... Dus dat lukt me aardig met mijn manier van spelen en mijn build :P
pi_117583459
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het laatst dood gegaan ben toen ik lvl40 ofzo was (had mezelf in een hoek gewerkt op de een of andere manier, zat vast tussen een iron node en een stuk steen...)... Dus dat lukt me aardig met mijn manier van spelen en mijn build :P
dan heb je toch een prima build?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:27:51 #50
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117583535
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:25 schreef Adames het volgende:

[..]

dan heb je toch een prima build?
of het wordt tijd eens queensdale te verlaten :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')