abonnement Unibet Coolblue
pi_118261320
Messi blijft iedereen maar verbazen en blijft op een onmogelijk niveau spelen. En idd, geen woorden voor, Messi is zo briljant, beste voetballer aller tijden, hands down _O_ Hij brengt het al 3, 4 jaar, en dan 2 x per week, dat is zo bizar moeilijk. En zoveel liefde voor het spelletje. Nooit rood, nooit mekkeren, nooit écht geirriteerd (of zelden), die jongen is één met voetbal.
Only the strong survive
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:15:48 #52
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_118280456
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:58 schreef fliert het volgende:
Messi is voetbal.
Al zijn collega's, trainers en kenners zijn het erover eens dat dit wel heel speciaal is. Zijn anti-vedette uitstraling maakt het alleen maar leuker voor mij. Hij wijst niet naar zichzelf als hij scoort, maar viert het met de spelers. Het lijkt me gewoon lastig als je ooit op een pleintje of op het veld gevoetbald hebt om hier niet met verbazing naar te kijken. Jaar in jaar uit, iedere wedstrijd opnieuw. Zoals hij de goals van gisteravond ook weer maakte, mind-boggling.

De pot van gisteravond wordt vanavond trouwens herhaald op sport 1, leuker dan dit is zeldzaam.
QFT
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:17:38 #53
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_118280522
quote:
Lionel Messi was zaterdag de uitblinker in de spannende competitiewedstrijd tussen Deportivo la Coruña en Barcelona (4-5). De sterspeler van de Catalanen nam drie treffers voor zijn rekening en staat daardoor op 59 officiële doelpunten voor los Azulgrana in het huidige kalenderjaar. Nog nooit was de Argentijn zo trefzeker voor Barcelona; in 2010 scoorde de dribbelaar uit Rosario 58 keer.

Messi brak zaterdagavond een record van Cristiano Ronaldo. De vedette van Real Madrid produceerde afgelopen kalenderjaar in totaal 43 treffers in de Primera División. Messi maakte dit record zaterdag in Riazor afhandig van Ronaldo en staat nu al op 44 goals in 2012, met nog dik twee maanden te gaan tot 2013. Ook in het topscorersklassement leidt Messi; hij heeft elf keer gescoord. Ronaldo staat op negen doelpunten. Radamel Falcao houdt het tweetal in het vizier. De doelpuntenmachine van Atlético Madrid heeft dit seizoen acht keer doelgetroffen.

Messi kan in de komende weken een record van een van 's werelds beste voetballers ooit verbreken: Pelè. De Braziliaan was in 1959 goed voor 75 doelpunten: 66 in het tenue van Santos en 9 als international. Messi staat na zaterdag op 59 doelpunten in de Spaanse competitie en 12 als international van Argentinië. Het is zeer aannemelijk dat Messi het persoonlijke record van O Rei zal verbreken.

Messi staat na zaterdag op 341 officiële optredens voor Barcelona. Daarin was de Argentijn goed voor liefst 268 doelpunten en 100 assists. Als we zijn interlands (75) en interlanddoelpunten (31) optellen, komen we uit op 416 officiële duels en 299 treffers. Tot slot: Messi is de eerste speler in de geschiedenis van Barcelona die vijftien hattricks in de Primera División maakt.
VZ
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:38:10 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_118281297
Ook al bizar veel wedstrijden achter zn naam op zn 25e..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_118282236
Messi keert met karrenvracht records terug uit Galicië

Lionel Messi beleefde zaterdag weer eens een avond om niet te vergeten in het shirt van Barcelona. Op bezoek bij Deportivo La Coruña hielp de Argentijn zijn ploeg met een hattrick aan een spectaculaire 5-4 zege. Voetbal International zet de feiten rond Messi op een rij.

• Messi is de eerste speler in de historie van Barcelona die in La Liga vijftien hattricks op zijn naam heeft staan. Hij verbetert daarmee het clubrecord van César Rodríguez (veertien hattricks).

• Gerekend over alle competities heeft de Argentijn nu 21 hattricks (drie goals of meer) in dienst van Barcelona gemaakt: behalve de vijftien in competitieverband ook twee in de strijd om de Copa del Rey, drie in de Champions League en één om de Spaanse Super Cup.

• Messi staat na zijn drie goals tegen Deportivo op 44 competitiedoelpunten in het jaar 2012 (in 29 duels), een nieuw persoonlijk record. Zijn vorige topproductie dateerde van 2010 (42 goals in 36 competitieduels).



• Messi is de eerste speler in de historie van La Liga die in één kalenderjaar 44 doelpunten laat aantekenen. Met dat aantal neemt hij het Spaanse record over van Cristiano Ronaldo, die in 2011 namens Real Madrid 43 keer scoorde.

• Inclusief alle competities waaraan Barcelona in 2012 deelnam staat de teller voor Messi in 2012 op 59 doelpunten in 46 officiële optredens.

• Ook dat is een nieuw persoonlijk record voor de 75-voudig Argentijnse international. Zijn vorige record stamde van 2010, toen hij in 53 wedstrijden voor Barcelona 58 keer scoorde.

• Messi voerde zijn productie voor Barcelona in dit seizoen op naar vijftien doelpunten in twaalf officiële wedstrijden.

• Inclusief de vijf interlands voor Argentinië staat de teller voor Messi in deze jaargang al op twintig doelpunten in zeventien officiële duels.

http://www.vi.nl/nieuws/2(...)erug-uit-Galicie.htm
pi_118282442
Messi: ‘Ik speel tegen Celtic, ook als Antonella moet bevallen'

Het zijn spannende dagen ten huize Lionel Messi. Als alles verloopt zoals uitgerekend, wordt de balvirtuoos van FCBarcelona deze week voor de eerste keer papa. Zijn hoogzwangere vriendin Antonella Rocuzzo weet waar ze aan toe is. Als hun zoontje Thiago morgen geboren wordt, zullen moeder en kind het zonder papa Lionel moeten zien te stellen. Messi gaf namelijk te kennen dat hij koste wat het kost dinsdag in Nou Camp Celtic Glasgow wil bekampen in de Champions League.

‘Ik speel dinsdag tegen Celtic, wat er ook gebeurt', beloofde Messi al plechtig aan Barcelona-trainer Tito Vilanova. Zowel Messi's ouders als die van Antonella reisden al af naar Barcelona voor de geboorte van hun kleinkind.

Scoren voor zoontje
‘Het is mijn droom om dinsdag een doelpunt te kunnen opdragen aan mijn pasgeboren zoontje', vertelde Messi. ‘Ik ben blij dat mijn familie uit Argentinië naar Barcelona is gekomen voor de geboorte. Ik hoop nu dat ons kind perfect gezond is.'

Messi lijkt alvast geen last te hebben van geboortestress. Zaterdagavond scoorde de 25-jarige Argentijn drie keer in de knotsgekke competitiewedstrijd op het veld van Deportivo La Coruña. Eindstand: 4-5.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121021_00342452
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:52:16 #57
67174 Dos37
Come on Twente
pi_118292700
Hij moet er nog 12 om César Rodríguez te evenaren en 13 om hem voorbij te gaan, als topscoorder in de competitie van Barcelona.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_118300941
Echt een fijn en lekker balwerk heeft Messi. Verslavend om naar te kijken ook. :)
''To anyone that ever told you you're no good..they're no better.'' - Hayley Williams
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:39:01 #59
67174 Dos37
Come on Twente
pi_118321768
quote:
Messi opent de jacht op Pelé en 'Bomber' Gerd Müller
23/10/2012 11:24

Aanvaller Lionel Messi vervolgt zijn jacht op doelpuntenrecords dinsdagavond wanneer Barcelona in de Champions League thuis aantreedt tegen Celtic. De Argentijnse sterspeler heeft na zijn drie goals tegen Deportivo La Coruña van afgelopen zaterdag zicht op een nieuw wereldrecord.

Messi was in dit kalenderjaar tot dusverre al goed voor 71 doelpunten in 54 officiële wedstrijden, voor Barcelona én Argentinië. Namens de Catalanen trof hij in 2012 al 59 keer doel (in 46 duels) en bij de Argentijnse ploeg staat de teller op twaalf treffers in acht interlands.

Slechts twee spelers in het mondiale voetbal maakten ooit nóg meer doelpunten dan Messi in één kalenderjaar: Pelé en Gerd Müller. Levende legende Pelé was in 1958 namens Santos en Brazilië goed voor 75 doelpunten en Der Bomber Müller liet in 1972 bij Bayern München en West-Duitsland liefst 85 treffers aantekenen.

Met die 85 goals is Müller al veertig jaar in het bezit van een wereldrecord. Hij verdeelde zijn treffers als volgt: 42 in de Bundesliga (34 duels), zeven in het Duitse bekertoernooi (zes duels), elf in Europees verband (acht duels), twaalf in de strijd om de Liga Pokal (vijf duels) en dertien in Die Mannschaft (zeven interlands).

Messi heeft in het restant van 2012 nog maximaal achtien officiële duels de kans om het wereldrecord van Müller te verbeteren: negen in de Primera División, vier in de Champions League vier in de strijd om de Copa del Rey en één met de Argentijnse ploeg.
Pele gaat ie wel halen maar of ie Müller ook gaat halen ik vraag het me af.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_118321993
Het zou voor de afwisseling wel eens leuk zijn als Messi een keer een record NIET haalt :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_118323732
Ik denk dat hij van die 18 er zeker wel 14/15 zal spelen, als hij speelt zoals altijd komt hij in de buurt van gerd muller en breekt dat record net wel of net niet.
Dat van pele kan je zo goed als gebroken zien idd.
pi_118517267
KOEKOEK!

301 doelpunten in zijn carrière _O_
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_118521585
19 hattricks in 2 jaar en 9 maanden, goddamn. 13 doelpunten in 9 competitiewedstrijden

Laatste 5 jaar; in 233 wedstrijden 228 doelpunten.
CL; 50 wedstrijden, 45 doelpunten.in 5 jaar.

128 doelpunten in 114 competitiewedstrijden in de laatste 4 jaar.

In z'n carriere; 301 doelpunten in 418 wedstrijden.

418 wedstrijden, en hij is pas 25 :') En al 301 doelpunten, bizar.

Ronaldo heeft overigens de laatste 157 wedstrijden voor Real er 162 in liggen, ook een niet al te mis aantal :P Gekke mensen hoor

Falcao heeft er 131 in 173 wedstrijden laatste 4 jaar, Mario Gomez 79 in 97 wedstrijden in 2 jaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door TheGOAT op 28-10-2012 01:46:08 ]
Only the strong survive
pi_118532398
Vorig seizoen scoorde hij 29 doelpunten (in de eerste seizoenshelft) voor Barcelona en hij staat nu al op 17 dus zal spannend worden of hij Müller passeert.

Statistieken (na Rayo Vallecano, 27 oktober 2012)
FC Barcelona (16/10/2004-)
La Liga / 223-182-76
Copa del Rey / 33-20-10
Supercopa de España / 9-10-2
UEFA Champions League / 71-53-17
UEFA Super Cup / 3-1-2
FIFA Club World Cup / 4-4-1
Totaal: 343 wedstrijden, 270 doelpunten en 108 assists.

Argentinië (17/08/2005-)
75-31-21
pi_118566574
Hij gaat ver komen in alle all time high lijstjes. Zeker omdat hij de beste is, maar ook het feit dat er nu veel meer internationale wedstrijden zijn dan vroegah helpt. En dat hij bij de beste club ter wereld zit en bij een van de beste landen ter wereld.

Vergelijken is lastig. Maar ik vind Messi wel de allerbeste die er ooit geweest is. Maradona, Pele, Cruyff, Platini. Allemaal top, maar Messi steekt er wel bovenuit. Toch kan het mij ook allemaal niet erg bekoren. Weet niet zo goed waarom niet. Mss juist omdat hij verreweg de beste is bij het beste team en al jarenlang. Het verveelt. Michael Schumacher effect.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bloomfield op 29-10-2012 09:05:58 (commentaar gehad op "Ronaldo") ]
The!
pi_118566628
Zet je nu echt Ronaldo in dat rijtje?
pi_118566789
Messi is top maar ik ben geen fan. Hij heeft pure top om zich heen en is niet de maestro met al het voetbalverstand, zoals Cruyff bijvoorbeeld. Bovendien vind ik Barcelona op dit moment een kutclub, dus ben wat dat betreft wel bevooroordeeld. Maar zelfs dan, er is een verschil tussen aanvallers die top zijn en middenvelders. Cruyff is gewoon beter. Qua aanvallers zit Messi wel op niveau Pele/Maradona.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_118566821
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:53 schreef Fargo het volgende:
Zet je nu echt Ronaldo in dat rijtje?
Aangepast.. (al maakt het weinig uit, heb zomaar wat namen genoemd)
The!
pi_118578750
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Messi is top maar ik ben geen fan. Hij heeft pure top om zich heen en is niet de maestro met al het voetbalverstand, zoals Cruyff bijvoorbeeld. Bovendien vind ik Barcelona op dit moment een kutclub, dus ben wat dat betreft wel bevooroordeeld. Maar zelfs dan, er is een verschil tussen aanvallers die top zijn en middenvelders. Cruyff is gewoon beter. Qua aanvallers zit Messi wel op niveau Pele/Maradona.
Redeneringen met ''gewoon'' erin zijn sowieso al om te janken.
  Forum Admin maandag 29 oktober 2012 @ 15:19:16 #70
35723 crew  GGMM
pi_118578990
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:13 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Redeneringen met ''gewoon'' erin zijn sowieso al om te janken.
Dat is gewoon zo ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_118633298
Messi vanavond niet tegen Alavés.

Five key players to miss the match

The Blaugrana manager has decided to name many first team players to the team for the away leg against Alavés. However, five of the most utilised players by Vilanova won’t make the trip to Vitoria. They are Valdés, Messi, Xavi and Pedro, the four first team footballers that have played the most this season for Barça, and Jordi Alba, who has featured in Barça’s last six starting line-ups. Three Barça B players – Oier, Sergi Roberto and Tello – will also suit up against Alavés in addition to the first team players that were named to the team by Vilanova.

Therefore, Pinto will probably continue to be the starting keeper for Barça in Cup and players like Bartra and Dos Santos might be named to the starting team.
pi_118649393
Messi komt uit een andere planeet.
pi_118738408
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Messi is top maar ik ben geen fan. Hij heeft pure top om zich heen en is niet de maestro met al het voetbalverstand, zoals Cruyff bijvoorbeeld. Bovendien vind ik Barcelona op dit moment een kutclub, dus ben wat dat betreft wel bevooroordeeld. Maar zelfs dan, er is een verschil tussen aanvallers die top zijn en middenvelders. Cruyff is gewoon beter. Qua aanvallers zit Messi wel op niveau Pele/Maradona.
Lul niet zo dom.
pi_118738462
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef KingRoland het volgende:
Messi komt uit een andere planeet.
Er UIT zelfs?? _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_118744179
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:42 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Er UIT zelfs?? _O-
Denken dat je uit je moeder komt. :') Je gelooft zeker ook dat 9/11 geen inside job was, haha!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')