abonnement Unibet Coolblue
pi_117494591
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:04 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Dan moet je zelf eens toeten toekennen, dat doe je gewoon bij het options scherm :')

Dan moet ik nog eens kijken, want op de mac zag ik bij de opties geen mogelijkheid toetsen te binden. Maar ik kan in alle snelheid eroverheen hebben gekeken :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117494607
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dan moet ik nog eens kijken, want op de mac zag ik bij de opties geen mogelijkheid toetsen te binden. Maar ik kan in alle snelheid eroverheen hebben gekeken :)
Zo uit mijn hoofd moet je het onderste tabblad hebben in het options menu
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:06:48 #103
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117494610
Nu begin ik het me toch af te vragen, kreeg je vroeger nou wel of geen karma van het halen van die heart quests?

Ik weet dat ik karma kreeg bij de human voor het weg sturen van poppetjes en nu niet meer maar daar houdt het dan ook wel op :(

Oh en nog een vraag, voor de survivor unlock (500.000 exp zonder death) is dat je eerste 500.000 exp of mag je 100.000 keer dood gaan zolang je later maar in 1 keer 500.000 haalt zonder dood te gaan :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_117494616
* Pheno zag geen tabbladen, maar dat zou dus over het hoofd gezien kunnen zijn. Dat verklaart :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117494656
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:06 schreef Frag_adder het volgende:
Nu begin ik het me toch af te vragen, kreeg je vroeger nou wel of geen karma van het halen van die heart quests?

Ik weet dat ik karma kreeg bij de human voor het weg sturen van poppetjes en nu niet meer maar daar houdt het dan ook wel op :(

Oh en nog een vraag, voor de survivor unlock (500.000 exp zonder death) is dat je eerste 500.000 exp of mag je 100.000 keer dood gaan zolang je later maar in 1 keer 500.000 haalt zonder dood te gaan :P
Ik dacht eigenlijk ook dat je gewoon Karma kreeg voor Heart quests, ik zal er vanavond op letten.

Ik neem aan dat ze gewoon bedoelen dat je een keer 500K exp moet halen zonder dood te gaan. Lijkt me niet dat het uit maakt als je daarvoor tig keer dood bent geweest.
pi_117494663
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:07 schreef Pheno het volgende:
* Pheno zag geen tabbladen, maar dat zou dus over het hoofd gezien kunnen zijn. Dat verklaart :+
Volgende keer nog maar eens goed kijken, ze staan aan de linker kant (in de microsoft versie in ieder geval)
pi_117494678
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:12 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Volgende keer nog maar eens goed kijken, ze staan aan de linker kant (in de microsoft versie in ieder geval)
Ik zal vanavond eens kijken, maar het is een beta, dus het kan zijn dat niet alles erin zit :) Het belangrijkste is dat het stabiel is en dat is het voor mij, nog geen crash gehad. Alleen terug naar de desktop is soms wat nukkig, maar dat is niet zo boeiend.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117495221
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:06 schreef Frag_adder het volgende:
Nu begin ik het me toch af te vragen, kreeg je vroeger nou wel of geen karma van het halen van die heart quests?

Ik weet dat ik karma kreeg bij de human voor het weg sturen van poppetjes en nu niet meer maar daar houdt het dan ook wel op :(

Oh en nog een vraag, voor de survivor unlock (500.000 exp zonder death) is dat je eerste 500.000 exp of mag je 100.000 keer dood gaan zolang je later maar in 1 keer 500.000 haalt zonder dood te gaan :P
Vroeger wel dacht ik, maar nu krijg je er idd geen karma meer voor. Dus ik weet dan niet zo goed waarom ik ze nog doe. :')

Survivor moet je gewoon 1 keer halen, al ben je 500.000 keer doodgegaan daarvoor.
Het moet wel in 1 gebied. Ik geloof dat de meesten hem halen door echt in 1 keer alles te craften.
pi_117495313
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:59 schreef Murdera het volgende:

[..]

Vroeger wel dacht ik, maar nu krijg je er idd geen karma meer voor. Dus ik weet dan niet zo goed waarom ik ze nog doe. :')

Survivor moet je gewoon 1 keer halen, al ben je 500.000 keer doodgegaan daarvoor.
Het moet wel in 1 gebied. Ik geloof dat de meesten hem halen door echt in 1 keer alles te craften.
Oh ik wist niet dat het allemaal in een gebied moest, dan lijkt craften mij ook de enige manier..
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 09:13:25 #110
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117495459
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:59 schreef Murdera het volgende:

[..]

Vroeger wel dacht ik, maar nu krijg je er idd geen karma meer voor. Dus ik weet dan niet zo goed waarom ik ze nog doe. :')

Survivor moet je gewoon 1 keer halen, al ben je 500.000 keer doodgegaan daarvoor.
Het moet wel in 1 gebied. Ik geloof dat de meesten hem halen door echt in 1 keer alles te craften.
je kan toch geen 500.000 exp halen in queensdale wat is dat voor onzin :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_117495902
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:01 schreef Pheno het volgende:
maar die kan ik ook al niet snel swappen :P En eerlijk gezegd, als ik vuur ga wil ik ook alleen vuur, Dat hybride gedoe :+
Toch erg makkelijk als je skills van je ene attunement allemaal in recharge zitten en je alleen nog maar je eerste skill kunt spammen... Het is dan echt vele malen effectiever om te swappen en je volgende attunement leeg te gooien...

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mithril is ook nice.
Ik heb ook een witte dye, (rare) die een hele mooie witte kleur geeft. Ik weet alleen even niet welke het is...

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:58 schreef AMDB het volgende:

[..]

Sociale interactie in-game is 0,0. Nog nooit zo'n onpersoonlijk spel gespeeld wat dat betreft.
Oh? Het is meestal toch heel druk in chat op de kaarten waar ik in speel...

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

Over welke mensen heb je het dan?
Elke guide benadrukt heel erg dat je altijd moet discoveren.
Nee hoor. De meeste guides zeggen: maak x helmen, en maak y gloves, ipv maak alle gehele armour sets...

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:29 schreef Adames het volgende:

[..]

ligt er aan wat je craft. bij artificer is het idd potions maken tot je een ons weegt, maar bij de moeilijkere (leatherworking bijv), moet je toch echt efficiënt gaan discoveren. maar dat gaat ook niet veel verder dan alle denkbare combinaties van insignias en armor gebruiken tot je genoeg hebt.

[..]

:D
En dit zegt ook al genoeg. Mijn artificer is nu op T3 (ik probeer m'n crafts gelijk op te houden met elkaar). En ik heb totaal 5 potions ontdekt (kwam er pas achter toen ik net de T3 gehaald had...)
pi_117495971
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 09:38 schreef Sweetpea8472 het volgende:

Toch erg makkelijk als je skills van je ene attunement allemaal in recharge zitten en je alleen nog maar je eerste skill kunt spammen... Het is dan echt vele malen effectiever om te swappen en je volgende attunement leeg te gooien...

Dat kan, maar op dit moment is wisselen kut met peren, dus dan kies ik ervoor te spammen :P
Als ik de sneltoets kan binden aan iets anders wordt het vast anders, maar dat zie ik vanavond pas.

Ik moet wel zeggen dat het nog niet lastig genoeg is om te moeten swappen, vijanden zijn nu zo ongeveer level 26/27 en ik ook iets in die richting, maar het is nog te behappen. Ik kan me voorstellen dat dat straks anders wordt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 09:44:49 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_117496018
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 09:38 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Nee hoor. De meeste guides zeggen: maak x helmen, en maak y gloves, ipv maak alle gehele armour sets...
Discovery is heilig volgens (bijna?) alle crafting guides van gw2 hoor. Ze zeggen juist dat je NIET zoveel van dit en zoveel van dat moet maken of wat dan ook. Maar vanavond ga ik weer eens lekker spelen (al een paar dagen niets gedaan) en pak ik het craften even helemaal anders aan zodat ik er ook daadwerkelijk wat aan heb :P. Ik zit nu gewoon zinloos te levelen zonder dat het bruikbaar is en wil nu proberen om mijn crafting hetzelfde level te houden als dat ik zelf kan gebruiken op mijn char.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_117496039
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 09:38 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Nee hoor. De meeste guides zeggen: maak x helmen, en maak y gloves, ipv maak alle gehele armour sets...
Link er eens een paar dan?
http://www.guildwarsinsid(...)ing-armorsmith-1-75/
http://gaiscioch.com/tavern/guildwars_crafting/post_35198.html
http://news.yahoo.com/gui(...)tyria-144724195.html
Al wat over craften gaat legt de nadruk op discovery.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 09:53:31 #115
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_117496176
En natuurlijk de openingspost B-).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_117496229
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 09:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat kan, maar op dit moment is wisselen kut met peren, dus dan kies ik ervoor te spammen :P
Als ik de sneltoets kan binden aan iets anders wordt het vast anders, maar dat zie ik vanavond pas.

Ik moet wel zeggen dat het nog niet lastig genoeg is om te moeten swappen, vijanden zijn nu zo ongeveer level 26/27 en ik ook iets in die richting, maar het is nog te behappen. Ik kan me voorstellen dat dat straks anders wordt.
Als je de dagger/dagger gebruikt is het onmisbaar... Earth om in de buurt van je vijand te komen en Fire om weer zo snel mogelijk jezelf weg te krijgen :D

quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 09:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Discovery is heilig volgens (bijna?) alle crafting guides van gw2 hoor. Ze zeggen juist dat je NIET zoveel van dit en zoveel van dat moet maken of wat dan ook. Maar vanavond ga ik weer eens lekker spelen (al een paar dagen niets gedaan) en pak ik het craften even helemaal anders aan zodat ik er ook daadwerkelijk wat aan heb :P. Ik zit nu gewoon zinloos te levelen zonder dat het bruikbaar is en wil nu proberen om mijn crafting hetzelfde level te houden als dat ik zelf kan gebruiken op mijn char.
Ik bewaar minimaal 1 set per level (zowel armour als wapen). Die kan ik dan gebruiken voor m'n eigen characters als ze de juiste levels hebben bereikt. Scheelt later veel armour kopen! (en breken doe ik niet...)

quote:
http://www.guildwars2guru(...)00-discovery-method/

En zo is hij er ook voor de andere...
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 10:01:36 #117
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_117496310
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 09:56 schreef Sweetpea8472 het volgende:

http://www.guildwars2guru(...)00-discovery-method/

En zo is hij er ook voor de andere...
Oh joh, Dat is basismaterialen maken voor de gear in kwestie, discovery blijft ook daar belangrijk. Maak een paar insignia's en halffabricaten en discover alles. En ik zit nu niet hoog genoeg om de wapens/gear te gebruiken :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_117496403
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh joh, Dat is basismaterialen maken voor de gear in kwestie, discovery blijft ook daar belangrijk. Maak een paar insignia's en halffabricaten en discover alles. En ik zit nu niet hoog genoeg om de wapens/gear te gebruiken :P.
Nee, als je goed leest, zie je dat er 4 insignia's (per set) worden gemaakt, en niet 6. Dus er wordt nooit een volledige set gemaakt, alleen maar 4 items van de set.

En mijn main is te hoog, maar m'n andere characters kunnen perfect voorzien worden door m'n crafters :D Alleen de master items (dus elke 15 levels) zal ik continue opnieuw moeten maken, want die worden soul-bound... (en toch blijft het een vreemd idee dat een armour die eerder door m'n Charr gedragen is, nu perfect door m'n Asuran gedragen kan worden!)
pi_117496408
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:06 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Nee, als je goed leest, zie je dat er 4 insignia's (per set) worden gemaakt, en niet 6. Dus er wordt nooit een volledige set gemaakt, alleen maar 4 items van de set.
Dat maakt verder geen ene fuck uit, het gaat nog steeds om discoveries?
pi_117496625
Damn hier ben ik blij om.

quote:
Profession bundle weapons (engineer kits, elementalist conjure skills, warrior banners) can now save their autoattack status.
Hele update:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117496712
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:16 schreef Lamabal het volgende:
Damn hier ben ik blij om.

[..]

Hele update:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixed bugs for various stuck events and skill challenges.

Ah gelukkig, ik ben zo'n 100% eplorer-lulhannes. En hier zijn er nogal wat van in Kessex.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117496776
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:16 schreef Lamabal het volgende:
Damn hier ben ik blij om.

[..]

Hele update:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi. :)
Al is er 1 ding dat ik wel heel erg graag gefixed zie worden.
Battle Standard
Place a battle standard that revives fallen allies and grants fury, might, and stability to allies.

Deze skill werkt ongeveer 25% van de keren dat ik hem gebruik.
Ik gebruik hem voornamelijk om spelers te reviven, en in dungeons kan dat heel belangrijk zijn, dan is het wel heel naar als het gewoon niet werkt.
pi_117497020
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mooi. :)
Al is er 1 ding dat ik wel heel erg graag gefixed zie worden.
Battle Standard
Place a battle standard that revives fallen allies and grants fury, might, and stability to allies.

Deze skill werkt ongeveer 25% van de keren dat ik hem gebruik.
Ik gebruik hem voornamelijk om spelers te reviven, en in dungeons kan dat heel belangrijk zijn, dan is het wel heel naar als het gewoon niet werkt.
Heb je al een bug report geplaatst?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 10:42:25 #124
277821 pugehenis
keytar hero
pi_117497272
Vind iemand hier ook dat er bij elke nieuwe zone die je ingaat misschien even een filmpje of een verhaaltje moet komen over de zone? Zo zat ik net in de zone helemaal in het oosten met die paarse veeg en die draak. Waarom zit die daar? Hoe is dat gebeurd, etc. Nu is het een beetje vaag.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_117497626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:42 schreef pugehenis het volgende:
Vind iemand hier ook dat er bij elke nieuwe zone die je ingaat misschien even een filmpje of een verhaaltje moet komen over de zone? Zo zat ik net in de zone helemaal in het oosten met die paarse veeg en die draak. Waarom zit die daar? Hoe is dat gebeurd, etc. Nu is het een beetje vaag.
Aan de ene kant zou dat inderdaad wel welkom zijn, maar aan de andere kant moet het ook weer niet zo zijn dat je iedere keer als je van zone veranderd zo'n filmpje krijgt. Dat gaat op den duur erg irritant worden.
Maar op welke manier dan ook, meer achtergrond informatie zou wel wenselijk zijn!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')