abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 augustus 2002 @ 13:44:53 #1
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_5438761
ja, ik heb de search gebruikt enzo maar ik kan niet echt een topic vinden wat toepasselijk is en wat niet uit fevruari komt ofzo of zelfs nog eerder.

plaats hier dus je dromen die je graag wilt vertellen.

ik heb dus een droom gehad en hij ging zo.

ik was een huurmoordenaar en ik moest dus met een vaste groep een man uitschakelen.
de groep bestond uit: mijn vriendin, opa, goede kennis, nog een goede kennis en een gast die kwa reactie heel erg leek op die jongen uit The big hit die in het begin dat ze dat japanse meisje ontvoeren steeds zijn glock op het meisje richt om zo drtuk uit te oefenen terwijl het eik heel stom overkomt.

we moesten dus een wat oudere man vermoorden.
hij was een beetje als salvatore leone, die maffiabaas uit GTA3.
hij ging een wasserette binnen (hoe origineel) en ik richt mijn pistool op hem (SIG-Sauer P226) en wil schieten. zie ik dat mijn haan nog niet gespannen is. ik span de haan en richt weer.
duikt opeens mijn vriendin in het richtbeeld op.
ik wapen dus naar beneden.
nou ja, na een tijdje krijgen mijn opa en ik een zuiver schotbeeld en we schieten hem dood.
NIEMAND van de overheid die een onderzoek instelt.
het was toch maar een maffiabaas.

later bedenk ik me dat ik maar 1 magazijn bij me had. 15 kogels. ik heb er nog een thuis liggen dacht ik nog. ik naar huis, vindt ik hem in de wapenkast.
ik denk, dat was ik dus vergeten.
ik zie ook nog een klein doosje staan. ik maak het open. licht er een lichtmetalen Walther PPK in. cal. 7.65x iets.
ik zie dat hij een beetje vuil is. ik wil hem openmaken en herinner me dat ik dat de trekkerbeugel naar beneden moet doen en dan iets naar mij toe schuiven. met de loop naar links gericht. dan 2 palletjes naar beneden duwen, net zoals bij de glock serie, en dan kan ik de slede er gewoon afhalen.
ik haal eerst de veer er uit, dan de loop, en dan nog een stuk of 5 dingen.
dat KAN helemaal niet want er hoort niet meer in te zitten dan de veer en de loop. miischien nog een ander dngetje maar GEEN 5.
nou, ja ik maak alles schoon en probeer hem weer in elkaar te zetten.
GAAT NIET. 9praat opeens hetzelfde als youp van t hek met IKEA STAPELBED)

ik weer zoeken.
wwat denk je? verkeerde schroefjes.
ja ik weet het, het is een droom met yuop en the big hit.
nou, ja. mijn opa weet het wel denk ik. en die weet het ook. (vreemd want mijn opa weet alleen hoe een luchtdrukwapen werkt, maar ja, het is een droom).
ik denk: oh, ja. ik zou van de opbrengst een Kimber gaan kopen.

en toen werd ik wakker.

vrremde droom.
is het echt waar dat je op deze manier een walther uit elkaar haalt?

ik weet het, het is een vreemde droom maar ja, die heb ik wel vaker.

ik heb wel vaker van dit soort dromen en ik vindt het eik wel leuke dromen. doe ik eindelijk eens iets in mijn droom.
de laatste tijd droom ik ook veel over auto's.
de laatste ging zo:

ik was dus een beetje bezopen en liep naar huis samen met mijn ouders.
wordt ik aangehouden omdat ik dronken ben.
ach ja.
wordt ik voor een maand in de gevangenis gegooit.
nu begint de droom:

ik zit dus in de nor en blijkt dat de bewaarder van mijn blok een oude lerares is van de pieter hoogland school in zuideramstel ?(of buitenveldert).
er zit trouwens ook een kennis van me in de cel naast me en aan het einde van de gang is een grote bieb.
ik mag na een tijdje naar buiten.
mijn ouders komen mij opzoeken.
ik krijg sze zo ver dat ze de gevangeis directeur vertellen dat ik graag naar de bieb wil.
dat mag. ik naar de bieb. ik zocht naar info over de Toyota Trueno.
later die week kom ik weer buiten. komt er een gast naar me toe die normaal altijd heel stoer doet en iedereen slaat enzo en nu is hij heel onderdanig.
hij fluistert tegen me of hij me iets mag vertellen. ik begrijp het niet helemaal dus ik zeg: ja, dat mag je.
vertelt hij dat ik naar het hek moet komen omdat iemand met me wil praten.
ik naar het hek. staan daar niemand anders dan Keisuke Takahashi en Kenta Nakamura.
Keisuke is een van de beroemde Takahashi Brothers.
Kenta is zijn leerling. ze weten dat ik veel info zoek over de Trueno dus ze weten dat ik geinteresseerd ben ik streetracen.
vraagt keisuke aan me: mijn broer, Ryousuke Takahashi, heeft me gevraagd om naar je toe te komen en te vragen of je mee wilt doen aan het Race-team Project D. daar zitten mijn broer, takumi Fujiwara en ik in. en mischien jij ook wel.
ik vraag waarom de nummer 1 streetracer geintereseerd is in mij, een simpele jonegn van 19 met net een rijbewijs en een golfje.
hij zegt dat hij een sterk gevoel heeft dat je een van de beste zult worden en dat je met een beetje training self hem en Takumi kan verslaan. ik zeg: dat is goed. ik hoop je gauw weer te zien. enne, waar kan ik jullie bereiken?
zegt hij: als je vrijkomt staat er een FC voor de deur met mijn broer er in en dan brengen we je waar je maar naar toe wilt. dan heb je ongeveer een week om alles te regelen en dan halen we je op en gaan we naar japan om daar te gaan racen. je ouders mogen ook mee, we hebben al een huis voor je. je hoeft alleen nog maar alles met school te regelen.
ik zeg"oké dan doen we dat.
2 weken later als ik vrij kom staat er ook echt een FC voor de deur.
ik vraag of hij me naar mijn vaders werk wil brengen. Ryousuke vidnt dat goed en hij rijdt er naar toe.
bij mijn vaders werk horen ze opeens een auto aan komen met gierende banden en ronkende motor, dus ze kijken naar buiten. komt de FC de hoek om scheuren en stopt voor de deur.
ik en Ryousuke stappen uit enlopen naar binnen. de telefoniste vraagt wie Ryousuke is en ik leg het uit.
dan gaat mijn vader ook mee en gan we naar huis. regelen alles en gaan naar japan. ik kom aan en er is een groot huis met alles er op en d'r aan.
dar gaa we wonen en het einde kunnen jullie wel raden.

dit zijn 2 van mijn meest recente dromen.

  maandag 19 augustus 2002 @ 13:50:21 #3
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_5438863
is goed maar de link doet ut niet. geeft weer dat inet er uit legt maar hotmail doet het wel. laat een modje het maar afhandelen. sorry voor het 2e topic.
  maandag 19 augustus 2002 @ 17:41:30 #4
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_5442558
HELP.
wil een moderator het effe naar the trut is in here plaatsen?
  maandag 19 augustus 2002 @ 17:42:44 #5
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_5442568
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 17:41 schreef speedfreakssj het volgende:
HELP.
wil een moderator het effe naar the trut is in here plaatsen?
Ja hoor
pi_5822700
Ik heb weleens dat ik droom dat ik achtervolgd wordt, eigenlijk een nachtmerrie dus maar goed wat kan dat betekenen?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  maandag 16 september 2002 @ 10:41:29 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5823245
quote:
Op maandag 16 september 2002 09:55 schreef SmashBro het volgende:
Ik heb weleens dat ik droom dat ik achtervolgd wordt, eigenlijk een nachtmerrie dus maar goed wat kan dat betekenen?
Ja die dromen heb ik vroeger ook vaak gehad.. en dan rende ik hard weg maar niet hard genoeg, het leek wel alsof er lood in mn schoenen zat!
Volgens mij hebben heel veel mensen dit soort dromen maar wat zou het kunnen betekenen?

Misschien betekent het wel dat je niet kan ontsnappen aan de maatschappij en de verplichtingen.
Dit zeg ik omdat bij mij vooral voor kwam in mn pubertijd en eerder.. stukje opgroeien en niet meer vrij kunnen zijn of denken, allerlei verplichtingen die je achtervolgen en waar je niet los van kan komen?

Misschien zit ik wel helemaal mis hoor, heef iemand andere ideen?

The truth was in here.
pi_5823264
Echt kut, ik had vannacht gedroomd dat mijn vriendje dood was! Ik denk dat het komt door het overlijden van mijn vader.

Ik heb inmiddels twee jaar verkering en hou ontzettend veel van mijn vriendje, hij is erg veel voor me en ik mis hem ook iedere week (meneer zit in de landmacht). Het was echt een nachtmerrie hoor, gelukkig leeft ie nog, kheb hem net even gebeld

Billie Holiday is Lady Day!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')