abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 september 2012 @ 22:54:27 #1
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_117446886


Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!


Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 30 september 2012 @ 22:54:52 #2
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_117446915
ik heb een nieuw deeltje aangemaakt
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 30 september 2012 @ 22:56:11 #3
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_117447007
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb een nieuw deeltje aangemaakt
Daar lijkt het inderdaad wel op ja.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_117447415
Wat zijn die nieuwe heroics makkelijk zeg, echt idioot :') .

Het voelt gewoon aan alsof het nog op normal staat.
pi_117453192
Wooooow....dit is echt een goede expansion..
pi_117453208
Mhm, en de kritiek van Tweakers dan, dat de sfeer van het spel weg was?

quote:
Sinds Cataclysm lijkt het bedrijf zich vooral te richten op jonge, casual spelers die zo snel mogelijk vorderingen willen zien in het spel zonder er de moeite voor te doen die de ‘oudjes’ er destijds wel in wilden stoppen. Het epische, avontuurlijke gevoel van weleer is verdwenen, in plaats daarvan is het veranderd in een snelle, versimpelde en repetitieve variant van wat het spel ooit was.

We hopen dat Blizzard ons heel snel blij gaat maken met een aankondiging van een nieuwe MMO, want World of Warcraft in deze vorm heeft zijn beste tijd helaas echt wel gehad. Namen we het zeven jaar geleden nog met veertig onbekende Europeanen avond aan avond vol adrenaline op tegen geduchte bosses in Molten Core en Black Wing Lair, nu spelen we een panda die rondrijdt op een schildpad en zo de wereld afstruint naar nieuwe huisdieren. Just sayin’.
pi_117453263
Ach dat gezeur heb je altijd. Oude spelers die klagen dat het niet meer "hardcore" is en alles zo casual is geworden. Opzich is dat het wel enigzins, maar ook voor de hardcore spelers zijn er nog genoeg uitdagingen in de vorm van o.a. heroic raids en achievements. De casuals zullen die niet zo snel halen.

Daarnaast is WoW een van de weinige games waarvan de doelgroep tijdens het bestaan is veranderd. Het was eerst een exclusief groepje "nerds", maar ondertussen is het behoorlijk mainstream geworden. En om zo populair te worden moeten ze het toegankelijker maken en dingen opofferen. Een willekeurige speler gaat geen 20 uur per week farmen om dan ook nog 4 avonden per week een MC run te kunnen doen. Of midden in de nacht z'n wekker zetten omdat er dan een world boss spawnt.

Ik vind het altijd maar gezeur van de oude garde. De game verandert en in mijn opzicht wordt die alleen beter. Ja, je ziet sneller resultaten, maar is dat erg? Ik heb ook geen zin meer om dagen en nachten lang te grinden voor zooi.
pi_117453851
alsof Vanilla WoW zo leuk was :') ik moet er niet aan denken dat WoW er nog steeds zo uit zou zien als 7 jaar geleden -O-
  maandag 1 oktober 2012 @ 07:38:11 #9
296917 Abby79
Being myself!
pi_117453902
De huidige dungeons en heroics zijn wat mij betreft wel te simpel ja, maar daar heb je toch de challange modes voor tegenwoordig? Nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me nou juist leuk om te doen, instances niet meer kunnen outgearen :).

En vanilla WoW was leuk, maar de grootste verandering in raids en dungeons is (voor mij iig) de guild. Ik mis uit de vanilla tijd eigenlijk alleen de sfeer van m'n eerste guild, maar die guild is dan ook 2,5 jaar ofzo bijelkaar gebleven, dan bouw je wel een band op (zeker als er ook nog regelmatig meets waren). Dat goldt gelukkig ook nog deels voor de guild erna (hoi Joe :W), maar dat echte guildgevoel heb ik daarna eigenlijk niet meer teruggehad, helaas.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_117454065
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 07:38 schreef Abby79 het volgende:
De huidige dungeons en heroics zijn wat mij betreft wel te simpel ja, maar daar heb je toch de challange modes voor tegenwoordig? Nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me nou juist leuk om te doen, instances niet meer kunnen outgearen :).

En vanilla WoW was leuk, maar de grootste verandering in raids en dungeons is (voor mij iig) de guild. Ik mis uit de vanilla tijd eigenlijk alleen de sfeer van m'n eerste guild, maar die guild is dan ook 2,5 jaar ofzo bijelkaar gebleven, dan bouw je wel een band op (zeker als er ook nog regelmatig meets waren). Dat goldt gelukkig ook nog deels voor de guild erna (hoi Joe :W), maar dat echte guildgevoel heb ik daarna eigenlijk niet meer teruggehad, helaas.
Yep, challenge modes zijn de nieuwe heroics :Y Die zijn net zo moeilijk als de cata heroics.
Voor elk wat wils dus! Ik kende namelijk iemand die geen dungeons durfde te doen omdat hij niet goed genoeg was en bang was dat mensen hem steeds zouden kicken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117454080
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 02:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ach dat gezeur heb je altijd. Oude spelers die klagen dat het niet meer "hardcore" is en alles zo casual is geworden. Opzich is dat het wel enigzins, maar ook voor de hardcore spelers zijn er nog genoeg uitdagingen in de vorm van o.a. heroic raids en achievements. De casuals zullen die niet zo snel halen.

Daarnaast is WoW een van de weinige games waarvan de doelgroep tijdens het bestaan is veranderd. Het was eerst een exclusief groepje "nerds", maar ondertussen is het behoorlijk mainstream geworden. En om zo populair te worden moeten ze het toegankelijker maken en dingen opofferen. Een willekeurige speler gaat geen 20 uur per week farmen om dan ook nog 4 avonden per week een MC run te kunnen doen. Of midden in de nacht z'n wekker zetten omdat er dan een world boss spawnt.

Ik vind het altijd maar gezeur van de oude garde. De game verandert en in mijn opzicht wordt die alleen beter. Ja, je ziet sneller resultaten, maar is dat erg? Ik heb ook geen zin meer om dagen en nachten lang te grinden voor zooi.
_O_

Meestal verandert een spel niet, maar de speler is veranderd. Hallo, spel is wat, 8 jaar oud? Vind je het gek dat de spelers die begonnen zijn met vanilla-wow nu anders tegen dingen aankijken :')

WoW is realistisch gezien idd alleen maar beter geworden. Dat gezever allemaal over 'vroeger was alles beter'. Niet als je naar de feiten kijkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117454130
Oh, en Abby, ik ben het helemaal met je eens qua guilds! Dat is absoluut veranderd. Maar goed, ik begon ook in een clubje vrienden die werkelijk niets echt konden en heroics doen met een paar was het hoogst haalbare :@ Maar gezellig! Echt, zo'n toffe tijd gehad :@

Toen kwam ik in een guild die dachten heel goed te zijn (ergens top 200). Ook nog wel gezellig. Veel geklier, reuze vrouwonvriendelijk, maar ik mocht wel bijna overal mee naar toe. Leuke guildchat.

Heb bijna een jaar een uitstapje gemaakt naar een iets te vrouwvriendelijk raidingguild. Leuke tijd gehad hoor, maar had met eigenlijk niemand echt een band. Bijna 1000 leden en guildchat was gewoon /trade (looking for group, want to buy portal/enchant etc). Niet echt gezellig dus.

En nu in een supergoed guild met overwegend nerds en het toppunt van ongezellig :')

Is het de tijdsduur van wow of is het hoe goed-slecht de guilds waren? Geen idee!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117454136
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117454918
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 07:38 schreef Abby79 het volgende:
De huidige dungeons en heroics zijn wat mij betreft wel te simpel ja, maar daar heb je toch de challange modes voor tegenwoordig? Nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me nou juist leuk om te doen, instances niet meer kunnen outgearen :).

En vanilla WoW was leuk, maar de grootste verandering in raids en dungeons is (voor mij iig) de guild. Ik mis uit de vanilla tijd eigenlijk alleen de sfeer van m'n eerste guild, maar die guild is dan ook 2,5 jaar ofzo bijelkaar gebleven, dan bouw je wel een band op (zeker als er ook nog regelmatig meets waren). Dat goldt gelukkig ook nog deels voor de guild erna (hoi Joe :W), maar dat echte guildgevoel heb ik daarna eigenlijk niet meer teruggehad, helaas.
:D :W

hier is het guildgevoel met de nieuwe expansion weer terug. Waar er het afgelopen half jaar er buiten de raids gewoon niemand online was, is het nu weer retegezellig met iedereen die aan het levellen en gearen is. Hele weekend op Mumble gezeten :P

Met shaman vrijdag lvl 90 aangetikt en daarna 2 dagen aan het gearen geweest.
elemental ascendace burst dps O+
Jammer dat het na die 15 seconden zo geweldig inkakt :P
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_117455232
Sinds ik ben begonnen met WOW in TBC is deze expansion echt wel de beste en leukste. Wat een mooie wereld. En ook leuk om alles te ontdekken en te zien. Voor de kinderen wakker werden en nadat ze naar bed gingen ben ik gaan gamen. En ik ben bijna lvl 89. Gelukkig nog tijd genoeg voor Brewfest boss.

Maar gister was ik echt onder de indruk. Ik deed een quest en toen kreeg ik een cutscene te zien waarin een grote spin de muur afbrak in Valley of the four winds. Ik kreeg bijna kippevel.
pi_117455429
En zou iemand mij in de openingspost willen zetten? ik ben azgall en speel op Argent Dawn
  maandag 1 oktober 2012 @ 09:48:57 #17
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_117455567
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:31 schreef Kingleon het volgende:
Sinds ik ben begonnen met WOW in TBC is deze expansion echt wel de beste en leukste. Wat een mooie wereld. En ook leuk om alles te ontdekken en te zien. Voor de kinderen wakker werden en nadat ze naar bed gingen ben ik gaan gamen. En ik ben bijna lvl 89. Gelukkig nog tijd genoeg voor Brewfest boss.

Maar gister was ik echt onder de indruk. Ik deed een quest en toen kreeg ik een cutscene te zien waarin een grote spin de muur afbrak in Valley of the four winds. Ik kreeg bijna kippevel.
Je weet dat je de brewfest boss kan je al op 89 doen he? ;)
phluphy for president!
pi_117458023
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 02:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ach dat gezeur heb je altijd. Oude spelers die klagen dat het niet meer "hardcore" is en alles zo casual is geworden. Opzich is dat het wel enigzins, maar ook voor de hardcore spelers zijn er nog genoeg uitdagingen in de vorm van o.a. heroic raids en achievements. De casuals zullen die niet zo snel halen.

Daarnaast is WoW een van de weinige games waarvan de doelgroep tijdens het bestaan is veranderd. Het was eerst een exclusief groepje "nerds", maar ondertussen is het behoorlijk mainstream geworden. En om zo populair te worden moeten ze het toegankelijker maken en dingen opofferen. Een willekeurige speler gaat geen 20 uur per week farmen om dan ook nog 4 avonden per week een MC run te kunnen doen. Of midden in de nacht z'n wekker zetten omdat er dan een world boss spawnt.

Ik vind het altijd maar gezeur van de oude garde. De game verandert en in mijn opzicht wordt die alleen beter. Ja, je ziet sneller resultaten, maar is dat erg? Ik heb ook geen zin meer om dagen en nachten lang te grinden voor zooi.
Mee eens.
Ben zelf ook iemand van de ''oude garde'' , en heb een tijd hardcore gespeeld.

Maar vind deze expansion toch echt geweldig tbh.
Veel dingen zijn imo echt verbeterd.

Het questen is echt heerlijk nu , je hoeft niet meer voor elk questje de hele map over te vliegen + dat ze imo leuk in elkaar zitten.

Heb bijna alle mmo's gespeeld van de laatste 15 jaar.
En dit is toch veruit de beste en meest complete.
Het is niet voor niets dat bijna alle nieuwe mmo's falen.
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:21:08 #19
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_117458167
Speel sindsd TBC, raid sinds Wrath. En ik vind pandaria echt heul tof. <3
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:35:28 #20
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_117458541
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 02:19 schreef MAHL het volgende:
Mhm, en de kritiek van Tweakers dan, dat de sfeer van het spel weg was?

[..]

Ik vind Pandaland juist wel een leuk sfeertje hebben. En ach, niet hardcore genoeg... Ik zou zeggen dat WoW meegroeit met zijn publiek. De puistenpubertjes van weleer die avond aan avond op hun zolderkamertje zaten te raiden zijn nu twintigers met een eigen huisje, een baan en een vriend(in) (en misschien wel een kind) waardoor er niet zoveel tijd meer is voor Azeroth. Ik vind het iig hardcore genoeg en ben blij dat ook een doorsnee speler als ik de kans krijgt om raids mee te maken.
pi_117458733
Gisteren mijn monk op 86 gekregen, nu rustig doorgaan tot 90 samen met m'n vriendin (die d'r 2de character dus met mij nu meelevelt, na eerder een priest op 90 te hebben gebracht). Monk is wel erg leuk om te spelen, Pandaria so far heeft me nog niet echt een indruk achtergelaten (maar dan ben ik alleen nog maar in Jade Forest geweest).
pi_117458738
En de mensen in mijn guild klagen ook echt niet dat het te simpel is hoor. Dus wat dat betreft werkt het prima voor verschillende groepen mensen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117459220
Ik ben tot nu toe erg onder de indruk van MoP :) er is nog genoeg te doen, quests zijn veelzijdig, ik vind de dungeons nog wat makkelijk, vanavond voor het eerst Heroics doen, kijken of dat leuk wordt.

Alleen jammer dat mijn Shaman geen deuk in een pakje boter meer slaat (en het pakje boter wel deuken in mij). Eens in de paar minuten lekker bursten, maar verder heb ik het gevoel dat ik aan het kietelen ben. En als ik dan zie hoe mijn vriendin met haar (mider gegearde) DK door mobs heenblaast, man man.. Maar goed, mss wordt dat wel weer recht getrokken als de ilvls omhoog gaan..

Verder heerlijke expansion, ik vind zelfs de pokemon en farmville shit leuk, ik vermaak me voorlopig wel :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 12:15:06 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117459983
Ik ben zelf ook van de oude garde. Vanilla WoW, daar begon het mee. MC / BWL alles geraid. Maar ik ben blij met de veranderingen die in de loop der jaren zijn gekomen. Verandering = vooruitgang.

Het enige wat ik nu ontzettend mis is een leuke social guild. Ik zit nu in zo'n lvl 25 guild waarbij iedereen een auto-invite krijgt. Er zijn iedere avond zo'n 30 man online maar er wordt zelden wat in gchat gezegd.

Ik hoop echt dat ik straks op 90 een leuke social guild kan vinden. Daar ik toch niet meer die hard ga raiden en meer voor de achievements etc ga, is dat toch wel iets waar ik naar uit kijk :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_117460691
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:15 schreef onlogisch het volgende:

Het enige wat ik nu ontzettend mis is een leuke social guild. Ik zit nu in zo'n lvl 25 guild waarbij iedereen een auto-invite krijgt. Er zijn iedere avond zo'n 30 man online maar er wordt zelden wat in gchat gezegd.

Van die guilds die er zijn om gold voor de GM te verdienen? :') Wegwezen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 12:55:33 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117461120
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Van die guilds die er zijn om gold voor de GM te verdienen? :') Wegwezen!
Ik wacht op mijn exalted status en koop dan eventueel dingen die ik nodig heb en dan ben ik ook pleite. Maarja een leuke social guild vinden is zo makkelijk nog niet denk ik :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_117461439
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:55 schreef onlogisch het volgende:

Ik wacht op mijn exalted status en koop dan eventueel dingen die ik nodig heb en dan ben ik ook pleite. Maarja een leuke social guild vinden is zo makkelijk nog niet denk ik :{
Nee, ik ben een tijdje op zoek gegaan naar een leuke voor mijn alts. Heb denk ik minstens 10 guilds geprobeerd :') Daarna zelf een guild gemaakt om ze in te doen en probeer wat meer contact met guildies te krijgen op mijn main. Maar goed, geen raider hè - dus tel niet echt mee. [/zeurmodus]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117461465
quote:
Jeeee, ik mag ook weg *O*

toch maar niet 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117461961
Mhm, free character migration naar Al'Akir? Misschien dat het toch nog wat meevalt wat betreft queues op mijn server :)

Achja, eerst de 50 aantikken op mijn Bounty Hunter in SWToR :P
pi_117462165
Die Justice Point gear is wel heel erg nutteloos zeg :{ . Ik ben nog niet eens honored met Golden Lotus, dus kan niks kopen. Shado-Pan en die andere faction kan je nog niet eens aan beginnen.

En dan, koop je ilvl 450 gear van JP, terwijl heroics ilvl 463 droppen.
pi_117463235
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:28 schreef MAHL het volgende:
Mhm, free character migration naar Al'Akir? Misschien dat het toch nog wat meevalt wat betreft queues op mijn server :)

Achja, eerst de 50 aantikken op mijn Bounty Hunter in SWToR :P
Al' Akir heeft geen alliance, dus die willen ze denk ik :D
pi_117465722
Weet iemand hoe het nu zit met achievements? In guild zie ik achievementpoints niet op mijn rogue die ik op mijn priest heb behaald. Maar in de achievementlog zijn ze wel tagged, dus ik zie niet wat ik nog nodig heb (bijvoorbeeld bij die achievement dat je /love moet doen bij critters).
Je raekt an de dinge geweun.
pi_117466086
Vreemd, net Jade Forest uitgequest maar niet de complete achieve gehad. De Tian Monestary heb ik kennelijk nog niet complete. Iemand van jullie daar ook ervaring mee?
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:28:57 #35
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117466106
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:28 schreef Sjiznit het volgende:
Vreemd, net Jade Forest uitgequest maar niet de complete achieve gehad. De Tian Monestary heb ik kennelijk nog niet complete. Iemand van jullie daar ook ervaring mee?
hetzelfde hier
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_117466146
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:28 schreef Sjiznit het volgende:
Vreemd, net Jade Forest uitgequest maar niet de complete achieve gehad. De Tian Monestary heb ik kennelijk nog niet complete. Iemand van jullie daar ook ervaring mee?
Uitloggen, inloggen.

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/4310135261
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:45:24 #37
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117466678
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 07:29 schreef Evertjan het volgende:
alsof Vanilla WoW zo leuk was :') ik moet er niet aan denken dat WoW er nog steeds zo uit zou zien als 7 jaar geleden -O-
Vanilla WoW was ook niet het beste. Ik vond het met TBC beter worden(25 man raids) en t/m Ulduar bleef het wel beter worden. Daarna vind ik dat het minder is geworden. Buiten mn gezeik, wat velen nu wel weten in dit topic over panda's ( :D :P ), vind ik wel jammer dat de talent system zo is versimpeld. Ik heb gezegd dat ik het niet zou kopen, maar nu ik weer ff geld zat heb twijfel ik wel :P. Maar raiden zit er niet meer in voor mij omdat ik train in de avond, dus dan denk ik dat ik achteraf toch weer ga stoppen na een maand ;(.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117466730
quote:
Werkte bij mij niet, netals hearthen etc. Nou zal ooit wel goedkomen :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_117466787
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Vanilla WoW was ook niet het beste. Ik vond het met TBC beter worden(25 man raids) en t/m Ulduar bleef het wel beter worden. Daarna vind ik dat het minder is geworden. Buiten mn gezeik, wat velen nu wel weten in dit topic over panda's ( :D :P ), vind ik wel jammer dat de talent system zo is versimpeld. Ik heb gezegd dat ik het niet zou kopen, maar nu ik weer ff geld zat heb twijfel ik wel :P. Maar raiden zit er niet meer in voor mij omdat ik train in de avond, dus dan denk ik dat ik achteraf toch weer ga stoppen na een maand ;(.
Juist daarvoor hebben ze nu ook dat LFR. Ik raid ook niet meer met een guild. Maar dat LFR vind ik een prima uitvinding. Met een paar mongolen even wat loot pinatas neermeppen die afentoe wat abilities doen. Zo lijkt het een beetje op raiden, zie je de raids en heb je ff wat vermaak. Wat mij betreft prima.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:50:55 #40
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117466866
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:48 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Juist daarvoor hebben ze nu ook dat LFR. Ik raid ook niet meer met een guild. Maar dat LFR vind ik een prima uitvinding. Met een paar mongolen even wat loot pinatas neermeppen die afentoe wat abilities doen. Zo lijkt het een beetje op raiden, zie je de raids en heb je ff wat vermaak. Wat mij betreft prima.
Mwah, ik was/ben een lootnub. Als ik niet de beste gear heb.. :D. Maar buiten dat, ik vond PvP wel leuk in WoW. Miss ga ik maar gewoon pvp'en. Heb op mn 1e account hoge rankings gehaald in vanilla BG's en ook in TBC hoge 2v2 en 3v3 rating.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117466913
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:

Vanilla WoW was ook niet het beste. Ik vond het met TBC beter worden(25 man raids) en t/m Ulduar bleef het wel beter worden. Daarna vind ik dat het minder is geworden. Buiten mn gezeik, wat velen nu wel weten in dit topic over panda's ( :D :P ), vind ik wel jammer dat de talent system zo is versimpeld. Ik heb gezegd dat ik het niet zou kopen, maar nu ik weer ff geld zat heb twijfel ik wel :P. Maar raiden zit er niet meer in voor mij omdat ik train in de avond, dus dan denk ik dat ik achteraf toch weer ga stoppen na een maand ;(.
Och, al die dingen in het oude talentsysteem die iedereen tòch wel nam leer je nu automatisch.
Er was een illusie van keus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:53:38 #42
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117466970
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och, al die dingen in het oude talentsysteem die iedereen tòch wel nam leer je nu automatisch.
Er was een illusie van keus.
Mwah, ik bedoel meer dat we nu een gigantische talent tree hadden als het gewoon was doorgegaan vanaf WotlK :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117471091
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:28 schreef Sjiznit het volgende:
Vreemd, net Jade Forest uitgequest maar niet de complete achieve gehad. De Tian Monestary heb ik kennelijk nog niet complete. Iemand van jullie daar ook ervaring mee?
Heb een ticket gemaakt, na een half dagje toen ik inlogde ineens opgelost.
pi_117471427
Leuk, mijn nieuwe voeding die een week geleden verzonden was voor de pc is bij track&trace niet vindbaar, gaat dus nog langer duren en dus nog langer voordat ik MoP kan spelen, helaas
pi_117471471
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och, al die dingen in het oude talentsysteem die iedereen tòch wel nam leer je nu automatisch.
Er was een illusie van keus.
Vind alleen wel jammer dat 50% van de dingen neerkomt op sneller lopen of CC in de nieuwe talents. Vooral op mn priest zitten er best wat dingen tussen die ik totaal niet gebruik.

Vind mn nieuwe spell ook niet echt heel bijzonder of nuttig, swap health.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_117473119
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:39 schreef Asschen_sukar het volgende:

Vind alleen wel jammer dat 50% van de dingen neerkomt op sneller lopen of CC in de nieuwe talents. Vooral op mn priest zitten er best wat dingen tussen die ik totaal niet gebruik.

Vind mn nieuwe spell ook niet echt heel bijzonder of nuttig, swap health.
Ik heb die void shift al wel een paar keer gebruikt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117475757
Wow nu ook een queue van 1400 op Silvermoon. Gelukkig moet ik nog eten, een website afmaken en een video renderen. Tegen de tijd dat ik daarmee klaar ben zit ik er wel in.
pi_117476333
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och, al die dingen in het oude talentsysteem die iedereen tòch wel nam leer je nu automatisch.
Er was een illusie van keus.
er waren wel degelijk meer mogelijkheden dan nu. toen had je cookie cutter specs en vage builds die af en toe ook werkten. Nu heb je helemaal geen keus meer.
There are only 151 Pokémon.
pi_117476404
Als er vanilla wow was, zou ik meteen teruggaan naar oude lvl 60. Dat was echt veel leuker.

Al die bugs die er toen waren neem ik met liefde op, dat maakte het tenminste echt een MMO.

niet die gestroomlijnde single player quest exp zoals er nu is :r
There are only 151 Pokémon.
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:44:05 #50
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_117476592
:( Gggggrrrrrr, Golden Lotus questline bugged. HOE DURVEN ZE!

Mijn kans op skyshards!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')