abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:27:20 #1
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117347729


SPOILER: Processor
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Werkgeheugen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GPU: Graphics Processing Unit (Videokaart)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versies
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Connectiviteit/Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

(dikgedrukt = ICS voorgeïnstalleerd + vrij recent/onderweg)
Iconia Tab A100 / A110 / A200 / A210 / A211 / A500 / A510 / A700
101 G9 / 80 G9 / 97 Carbon / Arnova G3-series (budget-dochter)
Eee Pad SL101 / MeMo / TF101 / TF201 / TF700 / TF300 / Padfone
HTC Flyer / HTC Jetstream / HTC Quattro
XOOM / XOOM2 / XOOM2 ME
Galaxy Tab 7 / 7 V2 / 7.7 / 8.9 / 10.1 / 10.1 V2
Tablet S / P

Google Nexus | Toshiba | Packard Bell | LG | Point of View | Kindle | Huawei | Adam Notion Ink | Viewsonic | Yarvik


Populaire ChinaTab brands: Ainol, Onda, Bmorn, Cube, Ramos, SmartQ, Teclast, Window (Yuandao), Zenithink


Enkele Chinese webshops:


In China kun je in de webshops zoeken via ChinaPrices. Eventueel kun je ook Chinatabs halen van Taobao/Tmall (zoals de officiële Ainol-store), een Chinagigant met vele vendors die binnen China leveren; sites als MisterTao (BIC) en Zarmark (Jack) bestellen die voor je en sturen de goederen naar je door. Vergeet niet dat het importeren van goederen uit het buitenland mogelijk heffingen met zich meebrengt. Voor meer informatie kijk je op douane.nl .

Coupons
panda4fok = 5% korting bij Pandawill | fb2012fiver = 5% korting bij MP4Nation
Couponsites: Tjoos | Retailmenot
Voor sites als Buyincoins & MisterTao is eventueel ook recommenderkorting te snaaien. Let op user signatures.

Non-China
Voor de tablets die in Nederland beschikbaar zijn kun je terecht op de officiële websites en bij de bekende elektronicawinkels zoals BCC, Dixons, Dynabite, etc. Natuurlijk kun je ook even kijken op check.fok.nl en pricewatch. Je hebt tegenwoordig ook vaak verkapte Chinatabs bij winkels als Trekpleister, Kruidvat, Bart Smit, Intertoys en Kijkshop voor redelijke prijzen. Als je op budget zit en garantie in Nederland en geen gedoe wilt, is het een idee om naar zulke tablets te kijken, een enkele kan zowaar een leuke koop zijn. Wel eerst goed research doen!
Europabreed op Geizhals of Amazon.co.uk.


Aantal apps & games in de Play Store, statistiek door AppBrain. (Verdere statistiek: AndroLib)

Interessante sites
Nederlands:
| Tablets Magazine | TabletGuide | Portablegear | Androidworld | Androidtablet | Tabletworld |
Internationaal:
| Play Store (voorheen Android Market) | AppBrain | Engadget | Slashgear | CNET | PC Magazine | Phone Arena | DigiTimes | Lilliputting | Tablet PC Review | Arctablet Blog | Slatedroid | XDA Developers | Modaco |
China:
| Giz-China | Shanzai | Micdigi | imp3.net |

Third party markets: | BlackMart Alpha | Applanet |
(Als bijvoorbeeld je Chinese tablet niet ondersteund wordt door een gratis app zoals YouTube)

Vorige delen
Android tablet discussie topic-keten

OP V2.0 - V2.1 door: shiznuts
Koekje d'r bij?
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:28:00 #2
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117347755
En hier maar weer verder :') :Y)

Wanneer werden die quadcores ook alweer verwacht?
Koekje d'r bij?
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:25:14 #3
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_117349720
Dat jullie daar overdag tijd voor hebben, ik zit hier in een klasje met 16 meiden een schoolexamen wiskunde af te nemen in mijn 65ste levensjaar. :6

Dat was zonet, nu thuis, mijn P85HD uigepakt, lijkt goed tot nu toe, mooi IPS scherm en dezelfde zeeer goede wifi als de gewone teclast P85.

[ Bericht 24% gewijzigd door Janesh op 28-09-2012 14:21:45 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_117354602
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:28 schreef eleganza het volgende:
En hier maar weer verder :') :Y)

Wanneer werden die quadcores ook alweer verwacht?
Zeer binnenkort :P

tvp :9
pi_117355015
Zaterdag 22:
quote:
And SANEI N10 will be in stock within next week.

For AMPE A10, I need to confirm it with supplier and give you a reply at next Monday.
Maandag 24:
quote:
Glad to tell you that we can get it from our supplier.

This tablet will on sell within a week and in stock in mid Oct.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef Janesh het volgende:
Dat jullie daar overdag tijd voor hebben, ik zit hier in een klasje met 16 meiden een schoolexamen wiskunde af te nemen in mijn 65ste levensjaar. :6

Dat was zonet, nu thuis, mijn P85HD uigepakt, lijkt goed tot nu toe, mooi IPS scherm en dezelfde zeeer goede wifi als de gewone teclast P85.
Gewoon gisteraaf inklokken, vanochtend vroeg uitgeklokt. :P
Klinkt goed. Ben benieuwd naar verdere gebruikservaringen/-vergelijkingen ervan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117355369
Oh enne just FYI @ Merimobiles-coupon 'festival' voor 7% korting.


Vanaf vandaag geldt trouwens ook t/m eind september 7% korting bij BIC:
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Btw... binnenkort op www.buyincoins.com

Heads up. ;) Mocht je bijvoorbeeld nog een Ainol Novo7 Crystal tablet of wat dan ook willen halen.
(119,99 usd x 0.93 = 111,59 usd ~> <90 eur)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117361752
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:52 schreef shiznuts het volgende:
Oh enne just FYI @ Merimobiles-coupon 'festival' voor 7% korting.
[ afbeelding ]

Vanaf vandaag geldt trouwens ook t/m eind september 7% korting bij BIC:

[..]

Gezellig :+
pi_117374364
Eerste post vanaf mijn ainol novo aurora 2 tablet. Moge er nog vele volgen :P
pi_117379378
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eerste post vanaf mijn ainol novo aurora 2 tablet. Moge er nog vele volgen :P
Een 7" dus :P

* Blue_Panther_Ninja moet wachten op 2e 7" en 10" tablet na 2 jaar stil zitten :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 29-09-2012 03:20:13 ]
pi_117381938
mn tablet doet er ongeveer een half uur over om op te starten :') telkens wanneer hij mn sd kaart gaat lezen dan reageert ie een half uur niet meer. Kan ik hier iets tegen doen? Heb al een app gedownload die de snelheid van mn sd kaart verhoogd maar die wordt pas gestart nadat mn sd kaart is gecheckt :%
Wie dit leest is hek.
pi_117382351
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 09:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
mn tablet doet er ongeveer een half uur over om op te starten :') telkens wanneer hij mn sd kaart gaat lezen dan reageert ie een half uur niet meer. Kan ik hier iets tegen doen? Heb al een app gedownload die de snelheid van mn sd kaart verhoogd maar die wordt pas gestart nadat mn sd kaart is gecheckt :%
0.5 uur voor opstart??hoe oud is die tablet dan?
pi_117382374
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

0.5 uur voor opstart??hoe oud is die tablet dan?
een maand ofzo. maar het komt door mn sd kaart volgens mij, zonder sd kaart start ie een stuk sneller op.
Wie dit leest is hek.
pi_117382448
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:20 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

een maand ofzo. maar het komt door mn sd kaart volgens mij, zonder sd kaart start ie een stuk sneller op.
Welke class dan??
pi_117382490
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Welke class dan??
geen idee :P
Wie dit leest is hek.
  zaterdag 29 september 2012 @ 10:37:24 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117382657
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 09:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
mn tablet doet er ongeveer een half uur over om op te starten :') telkens wanneer hij mn sd kaart gaat lezen dan reageert ie een half uur niet meer. Kan ik hier iets tegen doen? Heb al een app gedownload die de snelheid van mn sd kaart verhoogd maar die wordt pas gestart nadat mn sd kaart is gecheckt :%
wellicht kan je bij instellingen media scanning uitzetten. Vaak is dat de oplossing (mits de ROM die optie heeft)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117382737
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:27 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

geen idee :P
Staat op kaart zelf :*
  zaterdag 29 september 2012 @ 10:56:17 #17
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117382960
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:20 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

een maand ofzo. maar het komt door mn sd kaart volgens mij, zonder sd kaart start ie een stuk sneller op.
Bekend probleem, moet je op high preformance zetten om die SDkaart snel te laten laden... Als je 'm één keer fixt zou hij het goed moeten blijven doen kun je het volgens mij mee oplossen (mits je fire/aurora hebt)

Ik denk... ik denk... dat mijn tabletje in nederland is *O* intmail.183.com.com werkt niet, maar op 17track stond dit: the Netherlands 2012-09-28 reaches imports interchangeable Bureau, Amsterdam, the Netherlands

Nou hopen dat ie niet in de douane blijft hangen.... :7
Koekje d'r bij?
  zaterdag 29 september 2012 @ 12:28:05 #18
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117384785
Heb net met TNTpost gebeld, hij zou vandaag moeten worden aangeboden.... en GEEN douanekosten *O* Meteen die 3S code opgevraagd, dat ging supersnel! Gisteren aangekomen, vandaag in de bezorgronde!

Die 183.com.cn is enorm onbetrouwbaar dus. 17track FTW!

Nou ben ik dus niet thuis, dus moet ik m dan maandag maar gaan krijgen, woop woop! Dan is ie ECHT... 1 oktober binnen... wauw, die gok pakte dus echt nét goed uit _O- Oh, misschien vind ik m dan ook wel in mn postvak als één van mn huisgenoten 'm aanneemt! :7 In any case, maandag pas feestje van 't uitpakken w/
Koekje d'r bij?
pi_117386363
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:28 schreef eleganza het volgende:
Heb net met TNTpost gebeld, hij zou vandaag moeten worden aangeboden.... en GEEN douanekosten *O* Meteen die 3S code opgevraagd, dat ging supersnel! Gisteren aangekomen, vandaag in de bezorgronde!

Die 183.com.cn is enorm onbetrouwbaar dus. 17track FTW!

Nou ben ik dus niet thuis, dus moet ik m dan maandag maar gaan krijgen, woop woop! Dan is ie ECHT... 1 oktober binnen... wauw, die gok pakte dus echt nét goed uit _O- Oh, misschien vind ik m dan ook wel in mn postvak als één van mn huisgenoten 'm aanneemt! :7 In any case, maandag pas feestje van 't uitpakken w/
AHA :P
pi_117387676
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Staat op kaart zelf :*
dan is het 4 :P
Wie dit leest is hek.
pi_117387771
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:56 schreef eleganza het volgende:

[..]

Bekend probleem, moet je op high preformance zetten om die SDkaart snel te laten laden... Als je 'm één keer fixt zou hij het goed moeten blijven doen kun je het volgens mij mee oplossen (mits je fire/aurora hebt)
heb die optie helaas niet op m'n tornados
Wie dit leest is hek.
pi_117390918
quote:
Motorola mag het verkoopverbod dat Microsoft in Duitsland voor onder ander de Xbox 360 en Windows-software kreeg opgelegd, niet afdwingen van de Amerikaanse beroepsrechter. Een eerdere beslissing blijft daarmee van kracht.
Bron

8)7
  zondag 30 september 2012 @ 12:25:50 #24
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117419297
April/July bij Elijah hadden toegezegd dat ze hem zaterdag zouden shippen, de Cube U30GT voor mn vader. Kreeg inderdaad vanochtend een emailtje, met een DHL tracking nummer. Hij staat sinds gisterenavond kwart voor 9 lokale tijd aangemeld in Hong Kong, ben benieuwd of dat zo goed gaat, en ie komende week wordt bezorgd :D
Koekje d'r bij?
pi_117424291
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:25 schreef eleganza het volgende:
April/July bij Elijah hadden toegezegd dat ze hem zaterdag zouden shippen, de Cube U30GT voor mn vader. Kreeg inderdaad vanochtend een emailtje, met een DHL tracking nummer. Hij staat sinds gisterenavond kwart voor 9 lokale tijd aangemeld in Hong Kong, ben benieuwd of dat zo goed gaat, en ie komende week wordt bezorgd :D
Je weet het maar nooit :P
  maandag 1 oktober 2012 @ 06:35:20 #26
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_117453587
Mijn Ramos W22Pro is aangekomen. Aangekocht bij DealExtreme voor 230 euro (ik ben er mij van bewust dat ik hem goedkoper had kunnen kopen maar is een zakelijke aankoop en bij DealExtreme kloppen altijd mooi de facturen en alles + die ken ik en nooit last mee gehad)

Mijn zoontje Linus was erg benieuwd :) mede dankzij hem dat ik een tablet gekocht heb tegenwoordig zijn er meer en meer scholen die IPad's hebben dus hij moet er beetje mee overweg kunnen.


En dat ging behoorlijk snel! Hier zie je dat de Ramos erg dun is. Eigenlijk best een knap toestel


Nadelen:
- initieel in het Chinees en moeten prutsen om hem op engels/nederlands te krijgen
- google account ingegeven -> Google Play Store -> Error -101
- Youtube werkte niet
- wat geprutst ... uiteindelijk system restore gedaan
- Totaal andere interface -> google account toegevoegd -> Alles ok nu
- Enkel Chinese lader en geen opzetstukje -> Mediamarkt zo een adaptortje gaan kopen
- Wifi is matig van kwaliteit ... minder goed bereik dan bv mijn Xperia Ray GSM
- Alles is echt in het Chinees dus ook de handleiding en alles :)

Voordelen
- Goed scherm met mooie diepe kleuren
- Zeer snel (dual core A9)
- Zeer goede grafische prestaties ook in spelletjes
- degelijk gebouwd
- propere afwerking
- via hoofdtelefoon uitgang goed geluid en aanschakelbaar aan stereo
- uitbreiding met 32 GB micro SD werkte dus 16 GB intern + 32 SD
- zeer dun
- goede batterij

Voor de prijs van 1/3 van een Ipad ben ik erg tevreden. Owja levertermijn was ongeveer 4 weken en kwam aangetekend via de post. Geen douane kosten moeten betalen.

[ Bericht 5% gewijzigd door HaerdenC op 01-10-2012 06:43:00 ]
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_117463839
Vandaag een Cube U30GT gekocht..wat is de beste app om ebooks in te lezen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:15:58 #28
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117467883
Aldiko is een vrij populaire.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117469946
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 06:35 schreef HaerdenC het volgende:
Mijn Ramos W22Pro is aangekomen. Aangekocht bij DealExtreme voor 230 euro (ik ben er mij van bewust dat ik hem goedkoper had kunnen kopen maar is een zakelijke aankoop en bij DealExtreme kloppen altijd mooi de facturen en alles + die ken ik en nooit last mee gehad)

Mijn zoontje Linus was erg benieuwd :) mede dankzij hem dat ik een tablet gekocht heb tegenwoordig zijn er meer en meer scholen die IPad's hebben dus hij moet er beetje mee overweg kunnen.
[ afbeelding ]

En dat ging behoorlijk snel! Hier zie je dat de Ramos erg dun is. Eigenlijk best een knap toestel
[ afbeelding ]

Nadelen:
- initieel in het Chinees en moeten prutsen om hem op engels/nederlands te krijgen
- google account ingegeven -> Google Play Store -> Error -101
- Youtube werkte niet
- wat geprutst ... uiteindelijk system restore gedaan
- Totaal andere interface -> google account toegevoegd -> Alles ok nu
- Enkel Chinese lader en geen opzetstukje -> Mediamarkt zo een adaptortje gaan kopen
- Wifi is matig van kwaliteit ... minder goed bereik dan bv mijn Xperia Ray GSM
- Alles is echt in het Chinees dus ook de handleiding en alles :)

Voordelen
- Goed scherm met mooie diepe kleuren
- Zeer snel (dual core A9)
- Zeer goede grafische prestaties ook in spelletjes
- degelijk gebouwd
- propere afwerking
- via hoofdtelefoon uitgang goed geluid en aanschakelbaar aan stereo
- uitbreiding met 32 GB micro SD werkte dus 16 GB intern + 32 SD
- zeer dun
- goede batterij

Voor de prijs van 1/3 van een Ipad ben ik erg tevreden. Owja levertermijn was ongeveer 4 weken en kwam aangetekend via de post. Geen douane kosten moeten betalen.
Waar the fuck heb je het besteld?? _O-
pi_117470787
ik gok dealextreme
Don't trust anyone else!
Trust me!
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:47:54 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117471845
De vraag was retorisch. :P

Je kunt 'Alles is echt in het Chinees dus ook de handleiding en alles' eigenlijk geen nadeel noemen, als je het verwachten kan van een item dat je uit China haalt (dat niet voor de internationale markt bedoeld is eigenlijk).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 1 oktober 2012 @ 18:13:30 #32
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117472790
Eiiiindelijk mijn Aurora II in huis :D Huzzah :D

Prachtig mooi scherm zeg, wauw! Heb alleen wat wifi problemen, maar dat komt in eerste instantie door mijn (SMC) router die ALLE androidtoestellen (en soms iDevices) naar een 192.168.2.X doorstuurt ipv 192.168.1.X ... Ontieglijk irritant, maar heb nog geen oplossing weten te vinden... :| Heb nog wat klikkende geluidjes hier en daar, wel irritant

Iemand suggesties voor een goeie (4.1?) rom voor de AII? Er zijn er al flink wat te vinden iig!

Stond een halfgekronkelde 50/20 dollars op het pakje, waarschijnlijk zo onleesbaar dat ze hem niet belast hebben :P Als de hoesjes morgen nog komen ben ik een blij mens XD
Koekje d'r bij?
pi_117476339
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:26 schreef Vicky het volgende:
Vandaag een Cube U30GT gekocht..wat is de beste app om ebooks in te lezen?
Ben erg benieuwd naar hoe goed de WiFi is van de Cube U30GT, denk er zelf ook over om deze te kopen heb nu een PiPo U1 en deze heeft een erg slechte Wifi.
pi_117477669
Tot nu toe werkt het prima.
Ik heb wel wat 'problemen' met de facebookapp en ik kan geen ebook bestanden openen vanuit mijn mail..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_117480034
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef Vicky het volgende:
Tot nu toe werkt het prima.
Ik heb wel wat 'problemen' met de facebookapp en ik kan geen ebook bestanden openen vanuit mijn mail..
Moetje even goed zoeken :*
pi_117480777
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:13 schreef eleganza het volgende:
Eiiiindelijk mijn Aurora II in huis :D Huzzah :D

Prachtig mooi scherm zeg, wauw! Heb alleen wat wifi problemen, maar dat komt in eerste instantie door mijn (SMC) router die ALLE androidtoestellen (en soms iDevices) naar een 192.168.2.X doorstuurt ipv 192.168.1.X ... Ontieglijk irritant, maar heb nog geen oplossing weten te vinden... :| Heb nog wat klikkende geluidjes hier en daar, wel irritant

Iemand suggesties voor een goeie (4.1?) rom voor de AII? Er zijn er al flink wat te vinden iig!

Stond een halfgekronkelde 50/20 dollars op het pakje, waarschijnlijk zo onleesbaar dat ze hem niet belast hebben :P Als de hoesjes morgen nog komen ben ik een blij mens XD
De mijne draait probleemloos op deze: http://www.slatedroid.com(...)iiupdated2012-09-28/.
pi_117485013
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Moetje even goed zoeken :*
huh?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_117485486
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:56 schreef Vicky het volgende:

[..]

huh?
Je hebt er zat apps om e-book te lezen !
pi_117485669
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Je hebt er zat apps om e-book te lezen !
oh die app heb ik al..
ala ik een mailtje krijg met een ebook dan krijg ik.die niet automatisch in de reader-app.
misschien komt dat omdat ik eerst de app gedownload heb en daarna pas de mail ingesteld heb.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_117485779
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

oh die app heb ik al..
ala ik een mailtje krijg met een ebook dan krijg ik.die niet automatisch in de reader-app.
misschien komt dat omdat ik eerst de app gedownload heb en daarna pas de mail ingesteld heb.
Welke mail programma dan? :P
pi_117486039
emailprogramma vande tablet.
hmm... net Aldiko verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nu kapt ie ermee..hmm
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_117488949
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:12 schreef Vicky het volgende:
emailprogramma vande tablet.
hmm... net Aldiko verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nu kapt ie ermee..hmm
oh gut ! :*
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 09:53:34 #43
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117496178
Heb mn router gefixt. Kan niet geloven dat ik dit niet een jaar eerder heb bedacht 8)7

Heb 'wifi altijd aan' aanstaan en heb m gisteravond nog even tot 100% volgeladen, waarna ik een tijdje (30 min?) gebrowsed heb, en een uitzendinggemist aflevering (HD) van 40 minuten heb gekeken (100%brightness) [had skype overigens wel aangemeld, hele nacht aangebleven]. Daarna op standby, en ik kon vanmorgen nog een 45 min browsen/facebooken etc. Toen ie op 17% zat was ie binnen 5 min uit. Normaal verbruik met wifi aan?

Ik wil graag root access, heb ook gevonden hoe dat moet, maar wil op dit moment nog even de originele rom die er op staat (zonder te veranderen van kernel oid) er op laten staan. Heb een upgrade via recoverymode gevonden. Mijn vraag is echter (miss klink ik nu als een enorme noob, maar ik heb nog nooit een device geroot zonder er een andere rom op te zetten) blijft de rom dan nog stabiel (en hetzelfde werken enzo. Vind het echt een enorme n00bvraag, maar beter gevraagd dan achteraf spijt 8)7 Verwacht eigenlijk dat er niks gebeurt naast 'superuser' access, maar dat wil ik graag zeker weten :Y
Koekje d'r bij?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 11:23:42 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117498430
Het klinkt anders of je er aardig wat verstand van hebt. :D Top dat je je router gefixt hebt ook! :P

Met een root gebeurt idd weinig, een ROM past de firmware aan, een root zet alleen hier en daar wat bestandjes, past wat waarden aan e.d. om superuser access te verkrijgen, maar verder niks non-destructiefs in feite. Maar goed, zoals altijd zal iedereen je zeggen dat het natuurlijk op eigen risico blijft. :+

Ik moet ook maar eens m'n Aurora II upgraden. Eigenlijk ook eens kijken of de Fire al een firmware heeft waarmee mensen nog geen verneukte touchscreens aan over hebben gehouden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:21:50 #45
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117500124
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:23 schreef shiznuts het volgende:
Het klinkt anders of je er aardig wat verstand van hebt. :D Top dat je je router gefixt hebt ook! :P

Met een root gebeurt idd weinig, een ROM past de firmware aan, een root zet alleen hier en daar wat bestandjes, past wat waarden aan e.d. om superuser access te verkrijgen, maar verder niks non-destructiefs in feite. Maar goed, zoals altijd zal iedereen je zeggen dat het natuurlijk op eigen risico blijft. :+

Ik moet ook maar eens m'n Aurora II upgraden. Eigenlijk ook eens kijken of de Fire al een firmware heeft waarmee mensen nog geen verneukte touchscreens aan over hebben gehouden.
De Zyxel modem (vanuit waar alles verdeeld wordt hier in dit studentenhuis, naar 16 man) gaf alleen in het 192.168.1.X mask IP adressen uit, en vrat de 2.X dus niet. Meende dat het standaard ip-adres van mn router ook 1.X is, maar die gaf blijkbaar automatisch 2.X adressen uit. Mijn laptop pakte blijkbaar via DHCP wel automatisch een 1.X adres, maar blijkbaar wil dat niet bij android... :\
Heb mn router maar even geconfigureerd op 1.X, en nu doet mn tablet het wel, maar vreemd genoeg mn telefoon nog steeds niet Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik m een static ip had toegekend, dat zoek ik zo even uit :Y

Heb een hoop apps die gepatcht kunnen worden namelijk, maar je kunt pas patchen als je root access hebt :9 Scheelt je weer wat centjes op dure apps :9

En ik zou nou niet zeggen dat ik een mega-expert ben, maar ik heb een goeie leerschool gehad met mijn HTC HD2, heb hem namelijk (dat was de EERSTE keer dat ik iets ging flashen/rooten/whatnot) vanuit Winmobile 6.5 naar android geflasht. In eerste instantie op SD, maar dat vond ik ruk werken, dus toen heb ik m maar op 't nand geheugen geflasht. Was redelijk wat werk, maar dat maakte bijvoorbeeld het rooten en flashen (en INT2D installeren) van de HTC Desire van mn pa een stuk makkelijker :Y Ohja, heb natuurlijk ook mn Zenithink ZT-180 gehad, die ik zelf ging updaten, dat was ook een drama met toen nog chinese programmaatjes van waaruit je hem moest flashen XD Ik kan dus wel wat met telefoons/tablets/peecees. *O* En trots. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door eleganza op 02-10-2012 12:43:32 ]
Koekje d'r bij?
pi_117511192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:21 schreef eleganza het volgende:

[..]

De Zyxel modem (vanuit waar alles verdeeld wordt hier in dit studentenhuis, naar 16 man) gaf alleen in het 192.168.1.X mask IP adressen uit, en vrat de 2.X dus niet. Meende dat het standaard ip-adres van mn router ook 1.X is, maar die gaf blijkbaar automatisch 2.X adressen uit. Mijn laptop pakte blijkbaar via DHCP wel automatisch een 1.X adres, maar blijkbaar wil dat niet bij android... :\
Heb mn router maar even geconfigureerd op 1.X, en nu doet mn tablet het wel, maar vreemd genoeg mn telefoon nog steeds niet Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik m een static ip had toegekend, dat zoek ik zo even uit :Y

Heb een hoop apps die gepatcht kunnen worden namelijk, maar je kunt pas patchen als je root access hebt :9 Scheelt je weer wat centjes op dure apps :9

En ik zou nou niet zeggen dat ik een mega-expert ben, maar ik heb een goeie leerschool gehad met mijn HTC HD2, heb hem namelijk (dat was de EERSTE keer dat ik iets ging flashen/rooten/whatnot) vanuit Winmobile 6.5 naar android geflasht. In eerste instantie op SD, maar dat vond ik ruk werken, dus toen heb ik m maar op 't nand geheugen geflasht. Was redelijk wat werk, maar dat maakte bijvoorbeeld het rooten en flashen (en INT2D installeren) van de HTC Desire van mn pa een stuk makkelijker :Y Ohja, heb natuurlijk ook mn Zenithink ZT-180 gehad, die ik zelf ging updaten, dat was ook een drama met toen nog chinese programmaatjes van waaruit je hem moest flashen XD Ik kan dus wel wat met telefoons/tablets/peecees. *O* En trots. 8-)
Met dank aan Linux,leer je ook nog eens wat :P
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:32:28 #47
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117511829
Ik kan dat altijd wel bewonderen... een vrouw die nog handig is ook! _O_

Heb vroegâh (nou ja, hij ligt nog altijd ergens) een Samsung Omnia SGH-i900 gehad met Windows Mobile erop. Die ook aan alle kanten gehackt. Was nog met een resistief scherm. :P Daar begon het allemaal mee. Daarna met meer smartphones en vooral tablets aan de slag. Iesch leuck.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:24:08 #48
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117515746
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:32 schreef shiznuts het volgende:
Ik kan dat altijd wel bewonderen... een vrouw die nog handig is ook! _O_

Heb vroegâh (nou ja, hij ligt nog altijd ergens) een Samsung Omnia SGH-i900 gehad met Windows Mobile erop. Die ook aan alle kanten gehackt. Was nog met een resistief scherm. :P Daar begon het allemaal mee. Daarna met meer smartphones en vooral tablets aan de slag. Iesch leuck.
Heb vijf jaar rondgelopen met een HTC Tytn. Toetsenbord. Resistief scherm. Winmobile 6,1. Die baksteen heeft alles overleefd. Heb m in januari ingeruild voor mn huidige HTC Desire Z, die overigens zonder enige hacks perfect draait! ^O^

Overigens vind ik flashen/rooten net zo iets als koken. Als je goed kunt lezen, en overal de juiste kabels (ingredienten) in doet, kom je een heel eind. En dan kan zelfs een vrouw het 8)7 c_/

Ik heb ook altijd het motto: zelluf doen. Met behulp van google. Mensen vragen zich altijd af waarom ik die dingen weet, maar alle kudos voor google, die mij altijd helpt alles te vinden wat ik wil weten :Y) Ben ook bezig mn nintendo DS met fuse problemen te fixen, altijd zelluf doen.

Nog even terugkomend op 't rooten. Kostte me een welgetelde 7 seconden, en hij is nog exact zoals ie was, maar nu met root access :D *gaat een zooi aan apps installeren*
Koekje d'r bij?
pi_117524705
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:24 schreef eleganza het volgende:

[..]

Heb vijf jaar rondgelopen met een HTC Tytn. Toetsenbord. Resistief scherm. Winmobile 6,1. Die baksteen heeft alles overleefd. Heb m in januari ingeruild voor mn huidige HTC Desire Z, die overigens zonder enige hacks perfect draait! ^O^

Overigens vind ik flashen/rooten net zo iets als koken. Als je goed kunt lezen, en overal de juiste kabels (ingredienten) in doet, kom je een heel eind. En dan kan zelfs een vrouw het 8)7 c_/

Ik heb ook altijd het motto: zelluf doen. Met behulp van google. Mensen vragen zich altijd af waarom ik die dingen weet, maar alle kudos voor google, die mij altijd helpt alles te vinden wat ik wil weten :Y) Ben ook bezig mn nintendo DS met fuse problemen te fixen, altijd zelluf doen.

Nog even terugkomend op 't rooten. Kostte me een welgetelde 7 seconden, en hij is nog exact zoals ie was, maar nu met root access :D *gaat een zooi aan apps installeren*
*O*
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:07:29 #50
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117525260
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

*O*
N64 emulatorrrrr *O* ^O^
M'n hele avond vergooid aan Zelda.
Oeps.

App-tip: N64oid! :Y

Update over De cube U30GT, denk niet dat ze hem daadwerkelijk hebben geshipt zaterdag. Staat inmiddels nog steeds op 'elektronische shipping info ontvangen' das wel balen. Kan natuurlijk niet met April/July in contact komen door de vakantie, maar dit is wel balen, met een valse belofte die ze me deden in dat opzicht! :N
Koekje d'r bij?
pi_117525582
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef eleganza het volgende:

[..]

N64 emulatorrrrr *O* ^O^
M'n hele avond vergooid aan Zelda.
Oeps.

App-tip: N64oid! :Y

Update over De cube U30GT, denk niet dat ze hem daadwerkelijk hebben geshipt zaterdag. Staat inmiddels nog steeds op 'elektronische shipping info ontvangen' das wel balen. Kan natuurlijk niet met April/July in contact komen door de vakantie, maar dit is wel balen, met een valse belofte die ze me deden in dat opzicht! :N
Je kan het nog cancelen :P
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:56:04 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117528265
Zojuist CM10 Jellybean 4.1.1 op m'n Aurora II gezet (device: Nexus 7).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:07:39 #53
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117528897
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:56 schreef shiznuts het volgende:
Zojuist CM10 Jellybean 4.1.1 op m'n Aurora II gezet (device: Nexus 7).
Op de Aurora (die nu bij Koekjestrommel is) was ik zeer onder de indruk :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:13:04 #54
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117531940
Hmm, eigenlijk ben ik het eens met de mensen die de Double Stuff ROM versie 24 (DS24) gebruiken (via).
Vind 'em wat fijner dan CM10.

Krijg net een mailtje van team Google trouwens 'Welcome to Nexus 7'. _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:19:05 #55
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117532246
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:13 schreef shiznuts het volgende:
Hmm, eigenlijk ben ik het eens met de mensen die de Double Stuff ROM versie 24 (DS24) gebruiken (via).
Vind 'em wat fijner dan CM10.

Krijg net een mailtje van team Google trouwens 'Welcome to Nexus 7'. _O-
Die had ik niet geprobeerd :D? is die ook 4.1.1 :o?

Die mail _O- , kreeg je ook 25 dollar shop-tegoed :9 ?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117532287
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef eleganza het volgende:

[..]

N64 emulatorrrrr *O* ^O^
M'n hele avond vergooid aan Zelda.
Oeps.

App-tip: N64oid! :Y

Update over De cube U30GT, denk niet dat ze hem daadwerkelijk hebben geshipt zaterdag. Staat inmiddels nog steeds op 'elektronische shipping info ontvangen' das wel balen. Kan natuurlijk niet met April/July in contact komen door de vakantie, maar dit is wel balen, met een valse belofte die ze me deden in dat opzicht! :N
ik heb m bij loveandroid.nl vandaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:25:20 #57
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117532577
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die had ik niet geprobeerd :D? is die ook 4.1.1 :o?

Die mail _O- , kreeg je ook 25 dollar shop-tegoed :9 ?
Jup. Android version: 4.1.1 // Kernel version: 3.0.8 feyu@ubuntu #4 // Build number: JRO03D

Nee, dat dan weer niet (denk ik). :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:31:24 #58
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117532829
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Jup. Android version: 4.1.1 // Kernel version: 3.0.8 feyu@ubuntu #4 // Build number: JRO03D

Nee, dat dan weer niet (denk ik). :P
Ach, dan maar gewoon wachten op de volgende sale :P! (Deze keer ook weer het e.e.a gekocht :D!)
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef eleganza het volgende:

[..]

N64 emulatorrrrr *O* ^O^
M'n hele avond vergooid aan Zelda.
Oeps.

App-tip: N64oid! :Y

Update over De cube U30GT, denk niet dat ze hem daadwerkelijk hebben geshipt zaterdag. Staat inmiddels nog steeds op 'elektronische shipping info ontvangen' das wel balen. Kan natuurlijk niet met April/July in contact komen door de vakantie, maar dit is wel balen, met een valse belofte die ze me deden in dat opzicht! :N
Het was een gok zo vlak voor de vakantie :'(. Wellicht dat ze dachten dat het nog kon (bij DHL) maar dat die hem gewoon niet gehaald heeft.

Ach een weekje later is ook niet zo erg (toch :P?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:40:07 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117533144
Kopen... hoezo kopen? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:43:16 #60
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117533255
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:40 schreef shiznuts het volgende:
Kopen... hoezo kopen? :P
Omdat ik die 25 cent wel kan missen :P! (en altijd updates etc)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117534029
quote:
Uiteraard. Ten eerste moet die uit China komen terwijl ze gewoon in de VS/Australië/deel van EU verkocht werden en die dingen gaan anders voor makkelijk $200 weg.
De moeite van geld terugkrijgen via paypal niet waard....

De Sanei N10 10.1" blijkt niet zo'n aanrader te zijn. Jammer want dan zal de Ampe A10 wel hetzelfde verhaal zijn. Blijven de Ramos en Zenithink over...
  woensdag 3 oktober 2012 @ 01:26:53 #63
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117534199
quote:
Hier nog een voor minder, gewoon doen joh: http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item4abcbff811 ( :+ ).
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:16 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Uiteraard. Ten eerste moet die uit China komen terwijl ze gewoon in de VS/Australië/deel van EU verkocht werden en die dingen gaan anders voor makkelijk $200 weg.
De moeite van geld terugkrijgen via paypal niet waard....

De Sanei N10 10.1" blijkt niet zo'n aanrader te zijn. Jammer want dan zal de Ampe A10 wel hetzelfde verhaal zijn. Blijven de Ramos en Zenithink over...
Idd, las al dat de Sanei niet zonder problemen gelaunched was:
quote:
Hopefully this will be more polished than the Sanei N10, which uses the same processor. The first available units of those have unstable operating system, and poor battery life. But that may be due to being early production units.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117535040
quote:
Niks voor mij dus :+
  woensdag 3 oktober 2012 @ 10:39:08 #65
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117538593
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb m bij loveandroid.nl vandaan.
Gezien daar, maar énorm overpriced. Zelfs met douanekosten kom je bij lange na niet aan dat bedrag...
Dan haal ik m altijd nog liever uit china... *;

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Je kan het nog cancelen :P
Wil dat apparaat sowieso voor mn pa hebben, dus cancellen wordt t m sowieso niet. Heb overigens met de beste mensen van DHL afgesproken dat ze niet komen bezorgen totdat ik weer thuis ben van vakantie. Superdupergoeie klantenservice, zoals ik van ze gewend ben _O_ Dit keer via twitter! Normaal bel ik altijd, maar dit was zo klaar via twitter! Dossiertje geopend, telefoonnummer doorgegeven, klaar! Heb echt nooit problemen met die klantenservice ^O^ (itt tot PostNL, waar ik in het verleden echt ben afgeblaft!)

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het was een gok zo vlak voor de vakantie :'(. Wellicht dat ze dachten dat het nog kon (bij DHL) maar dat die hem gewoon niet gehaald heeft.

Ach een weekje later is ook niet zo erg (toch :P?)
Wilde m eigenlijk voor de vakantie (die dus nu is opgeschoven naar a.s. zondag, lang verhaal) voor mn pa in huis hebben. Heb van twee mensen van de klantenservice (July & April) te horen gekregen dat hij zaterdag de deur uit zou gaan, en dat ik dan een 'aangemeld' trackingnummer krijg is wel leuk een aardig, maar gewoon jammer dat ze hem dan niet echt fysiek hebben afgegeven. Ik zou m in principe niet aan kunnen nemen, omdat ik er gewoon niet ben volgende week. Daarom heb ik er nog extra 3x naar gevraagd of ze hem echt zouden shippen :P Thank god voor de goeie klantenservice van DHL ^O^
Koekje d'r bij?
pi_117539254
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:39 schreef eleganza het volgende:

[..]

Gezien daar, maar énorm overpriced. Zelfs met douanekosten kom je bij lange na niet aan dat bedrag...
Dan haal ik m altijd nog liever uit china... *;

[..]

Wil dat apparaat sowieso voor mn pa hebben, dus cancellen wordt t m sowieso niet. Heb overigens met de beste mensen van DHL afgesproken dat ze niet komen bezorgen totdat ik weer thuis ben van vakantie. Superdupergoeie klantenservice, zoals ik van ze gewend ben _O_ Dit keer via twitter! Normaal bel ik altijd, maar dit was zo klaar via twitter! Dossiertje geopend, telefoonnummer doorgegeven, klaar! Heb echt nooit problemen met die klantenservice ^O^ (itt tot PostNL, waar ik in het verleden echt ben afgeblaft!)

[..]

Wilde m eigenlijk voor de vakantie (die dus nu is opgeschoven naar a.s. zondag, lang verhaal) voor mn pa in huis hebben. Heb van twee mensen van de klantenservice (July & April) te horen gekregen dat hij zaterdag de deur uit zou gaan, en dat ik dan een 'aangemeld' trackingnummer krijg is wel leuk een aardig, maar gewoon jammer dat ze hem dan niet echt fysiek hebben afgegeven. Ik zou m in principe niet aan kunnen nemen, omdat ik er gewoon niet ben volgende week. Daarom heb ik er nog extra 3x naar gevraagd of ze hem echt zouden shippen :P Thank god voor de goeie klantenservice van DHL ^O^
DHL is wel tof,1x had ik deur niet geopend.Bezorger kwam volgende dag terug!in regen! :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 03-10-2012 18:24:57 ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:48:59 #67
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_117551681
Heeft er hier iemand nu een Ainol Fire/Flame met een andere rom zonder problemen? Bij problemen denk ik aan:
Plop geluid (bij wifi uit)
Touch screen dingen
Wifi bereik
oplaadproblemen

Kan iemand mij vertellen waar ik het beste kan bestellen, waar ik zo goed als zeker weet dat de touch screen blijft werken? (en nee ik heb geen zin in taobao maar aliexpress is wel goed hoor)
Of is dat niet te zeggen en is het Russisch roulette met de fire?

Die pipo U1 heeft een te kleine accu voor mij. Maar zijn er andere met 1280x800, 768 of 720 ips schermen en een beetje snel met veel aansluitingen?
pi_117553066
Ik wacht ook even de reacties op bovenstaande vragen af :) Leuk ding voor de kids.
pi_117553623
Ik wil een tablet gaan kopen. Ik wil hem vooral gaan gebruiken voor school. Maar natuurlijk ook gewoon games op spelen etc etc.

De tablet moet natuurlijk niet al te duur zijn.
Ik zat te denken aan de volgende tablets:
- Ainol Novo 7 Aurora 2
- Ainol Novo 7 Elf 2
- Ainol Novo 7 Crystal
- Cube U30GT MINI

Iemand tips voor een tablet en site om te bestellen?
Budget is ongeveer 175 euro maar het liefst goedkoper.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 18:21:00 #70
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117554865
quote:
6s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:48 schreef Boppos het volgende:
Heeft er hier iemand nu een Ainol Fire/Flame met een andere rom zonder problemen? Bij problemen denk ik aan:
Plop geluid (bij wifi uit)
Touch screen dingen
Wifi bereik
oplaadproblemen

Kan iemand mij vertellen waar ik het beste kan bestellen, waar ik zo goed als zeker weet dat de touch screen blijft werken? (en nee ik heb geen zin in taobao maar aliexpress is wel goed hoor)
Of is dat niet te zeggen en is het Russisch roulette met de fire?

Die pipo U1 heeft een te kleine accu voor mij. Maar zijn er andere met 1280x800, 768 of 720 ips schermen en een beetje snel met veel aansluitingen?
De problemen met de Fire zijn tot op heden nog niet opgelost, je zou moeten wachten op nieuwere roms/updates na de feestdagen in China. De 'nieuwe batch' is nog niet foutloos gebleken. Als je NU direct een foutloze tablet wilt hebben dan kun je in principe (als je wil toegeven op resolutie gebied, kiezen voor een Aurora II, heb nog geen enkel probleem met het beestje ervaren. En anders wachten op eventuele nieuwe tablets of updates van de Fire.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:41 schreef Ian8 het volgende:
Ik wil een tablet gaan kopen. Ik wil hem vooral gaan gebruiken voor school. Maar natuurlijk ook gewoon games op spelen etc etc.

De tablet moet natuurlijk niet al te duur zijn.
Ik zat te denken aan de volgende tablets:
- Ainol Novo 7 Aurora 2
- Ainol Novo 7 Elf 2
- Ainol Novo 7 Crystal
- Cube U30GT MINI

Iemand tips voor een tablet en site om te bestellen?
Budget is ongeveer 175 euro maar het liefst goedkoper.
Als je er op wilt typen (voor school) zou ik dat ten zeerste afraden. Stond hier ook ergens in het topic: Tablet=consumeren laptop/desktop/netbook=produceren. Zeer waar. Ik wilde mijn tablet ook voor school gebruiken, maar kwam van de koude kermis thuis, het typen (zelfs met toetsenbord in hoes) werkt gewoon niet goed genoeg. Voor 50 euro extra bovenop je budget heb je een prima werkende netboon (10.2inch)

Als je lekker wil consumeren, dan absoluut een tablet nemen :Y De handzaamheid is prima, een 7 inch is kleiner dan een half A4tje(of kleiner dan een a5je :P). De Crystal is een vrij nieuwe (maar ook fijn geprijsde) tablet, met een nieuwe wifichip, waardoor het internet -volgens de fabrikant- stabieler is, Uit het lijstje zou ik de Elf II eigenlijk direct wegstrepen, omdat die sowieso geen IPS scherm heeft (grote kijkhoek _O_ )

Van de drie overige kan ik sowieso een aanbeveling doen voor die Aurora II, (vraag Shiznuts ook maar, hij heeft er ook eentje en heeft volgens mij dezelfde ervaring!)De Cube mini heeft een rockchip als processor, die schijnt iets sneller te zijn dan de AMlogic die er in de aurora en crystal zitten. Lijkt mij overigens dat je dat verschil niet echt heel erg gaat merken tov de aurora/crystal. Als je een beetje handig bent krijg je op je aurora II een jelly bean rom, deze staat standaard op de crystal. Er zijn nog niet veel mensen met een crystal, dus het ontbreekt eigenlijk voornamelijk aan ervaringen van anderen om daar iets zinnigs over te zeggen.

Je kunt alle tablets die je zegt kopen (en betalen via ideal) als je via aliexpress koopt, moet je wel even kijken naar de review scores die ze gehad hebben - werkt in principe hetzelfde als op ebay, hoe meer hoe beter. Ik heb mijn aurora II van buyincoins.com gehaald (vind je ook nog wel 5%kortingscoupons voor hier en daar), de shipping gaat daar niet supersnel, maar daar betaal je ook niks voor.Verder dus nog pandawill, DX, en een paar vergelijkbare retailers in china, daar betaal je met paypal. Ook bij buyincoins trouwens!

Als je niet kunt wachten en geld over hebt, kun je het toestel ook bij een nederlandse website kopen. Hier betaal je wel vaak 50-100 euro meer dan als je hem zelf uit china zou halen.

Succes :D

[ Bericht 0% gewijzigd door eleganza op 03-10-2012 18:24:07 (typos, deze post is ook weer zo belacheliijk lang!) ]
Koekje d'r bij?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 18:56:54 #71
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117556181
Die Pat Moss is wel goed bezig. Ik ga vanaaf ff flambe eropzetten. Ik heb een QM-scherm erin. Qua energiezuigheid wat beter schijnt als ook contrast en kijkhoeken, maar is na de eerste Fires veranderd in een TM-scherm die wat helderder is. Ik moest natuurlijk early adopter zijn. :P

De Aurora II op Double Stuff liep wel aardig, alleen de wifi lijkt nu wat zwakkere range te hebben??

Ik ben nu onderweg naar een of andere lecture, ik report vanaaf wel ff over m'n vindingen met de Fire. ;)

Zolang de onzekerheid blijft kan ik je buyincoins aanbevelen. Daar dan de Aurora II of Crystal halen. Recommenderkorting kun je o.a. met 'shizzo' krijgen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117558562
@eleganza

Super bedankt voor je post!
De Aurora heeft nu mijn voorkeur. Ik ben redelijk handig met custom roms etc. (draai jb op mijn blade:)) Ik denk dat ik dan via Aliexpress ga bestellen. (103 euro inclusief dhl shipping en 5 diamond reviews ofzoiets seller)

Ik ben echter pas 2 december jarig dus heb nog wel even om erover natedenken. Komen er binnenkort nog interessante tablets uit? Ik ben Gizchina in de gaten aan het houden. Zijn er trouwens interessante alternatieven voor de Aurora? Met bijv. wel een HD scherm.

Alvast bedankt.

(Jij ook bedankt Shiznuts)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ian8 op 03-10-2012 20:06:46 ]
pi_117560982
Filmpje van de PiPo M3 van PandaWill


EDIT: Of had ik die een week geleden ook al geplaatst :P Ik weet het niet meer zeker.

[ Bericht 17% gewijzigd door nodig op 03-10-2012 20:35:25 ]
pi_117566840
quote:
Waarom? Seller heeft een goede reputatie.......mooie prijs: lijkt mij niet slecht hoor!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:23:33 #75
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117568524
quote:
Kan prima, draait alleen geen Android he!
is qua prijs prima, en er is ook nog android op te flashen via CM9 zie hier: http://liliputing.com/201(...)u-to-hps-tablet.html - miss ga ik deze ook nog voor mezelf bestellen, tis qua specs wel aardig, met bluetooth.
Koekje d'r bij?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:27:37 #76
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117568798
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef Ian8 het volgende:
@eleganza

Super bedankt voor je post!
De Aurora heeft nu mijn voorkeur. Ik ben redelijk handig met custom roms etc. (draai jb op mijn blade:)) Ik denk dat ik dan via Aliexpress ga bestellen. (103 euro inclusief dhl shipping en 5 diamond reviews ofzoiets seller)

Ik ben echter pas 2 december jarig dus heb nog wel even om erover natedenken. Komen er binnenkort nog interessante tablets uit? Ik ben Gizchina in de gaten aan het houden. Zijn er trouwens interessante alternatieven voor de Aurora? Met bijv. wel een HD scherm.

Alvast bedankt.

(Jij ook bedankt Shiznuts)

103 euro is een goeie deal, maar let wel op dat je de Aurora II/2! bestelt! Mondjesmaat worden er ook nog oude aurora (1)'s verkocht, en die zijn qua specs net wat minder. Heb zelf 3wk geleden de aurora II met china shipping (guhhhh) besteld voor 94 euro. (117dollar bij buyincoins)

Met HD scherm kom je dus bij de flame/fire/whatever hij nu weer heet uit, maar die heeft dus nog wat problemen. Verwacht overigens dat dat wel wordt opgelost, maar hoe, en wanneer, alleen de tijd kan ons dat leren.

Heb morgen nog evt wel tijd om een mini video reviewtje van mn auroraatje te maken, liefhebbers? 8)7
Koekje d'r bij?
pi_117568934
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Waarom? Seller heeft een goede reputatie.......mooie prijs: lijkt mij niet slecht hoor!
Maar wel véél goedkoper dan een gangbare prijs (zo'n $200) Dezelfde verkoper biedt ook harde schijven (¤100 goedkoper dan gangbaar) en Android sticks ($20 lager) aan voor véél lagere prijzen dan gangbaar.

Gelukkig geniet je op Ebay paypal bescherming dus voor de gein heb ik er een gekocht. Mocht ik na 44 dagen niets zien; paypal claim.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:23 schreef eleganza het volgende:

[..]

Kan prima, draait alleen geen Android he!
is qua prijs prima, en er is ook nog android op te flashen via CM9 zie hier: http://liliputing.com/201(...)u-to-hps-tablet.html - miss ga ik deze ook nog voor mezelf bestellen, tis qua specs wel aardig, met bluetooth.
Gelukkig zeg je het zelf; er is Android ICS/Jelly Bean op te zetten; weliswaar werkt niet alles dan. Maar wel dual boot dus je draait zowel Android als WebOS erop.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:36:32 #78
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117569419
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Maar wel véél goedkoper dan een gangbare prijs (zo'n $200) Dezelfde verkoper biedt ook harde schijven (¤100 goedkoper dan gangbaar) en Android sticks ($20 lager) aan voor véél lagere prijzen dan gangbaar.

Gelukkig geniet je op Ebay paypal bescherming dus voor de gein heb ik er een gekocht. Mocht ik na 44 dagen niets zien; paypal claim.

[..]

Gelukkig zeg je het zelf; er is Android ICS/Jelly Bean op te zetten; weliswaar werkt niet alles dan. Maar wel dual boot dus je draait zowel Android als WebOS erop.
De 'gangbare' prijs aan het einde van productcyclus van dit product was 99 dollar, zoals op verschillende plekken te lezen, een verschil van 30 dollar vind ik niet zo groot voor een product dat in het 'westen' al niet meer op de markt is ;)

Maar qua prijs is het prima, en voor de mensen onder ons die heerlijk willen aankloten met roms/andere dingen ( *O* :9 :@ ) is het een leuke vijftig euro! :) (beter dan een A13chip device die je voor die prijs kunt krijgen!)
Koekje d'r bij?
pi_117570466
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:36 schreef eleganza het volgende:
De 'gangbare' prijs aan het einde van productcyclus van dit product was 99 dollar, zoals op verschillende plekken te lezen, een verschil van 30 dollar vind ik niet zo groot voor een product dat in het 'westen' al niet meer op de markt is ;)
Dat was de prijs die HP vroeg ja, maar niet de marktwaarde. De HP Touchpads gingen na die 2x verkopen (ze werden in 2x voor $99 verkocht; beide keren heb ik getracht er een te bemachtigen maar beide keren kwam ik vast te zitten in de trage servers) weg voor makkelijk $200-300 (afhankelijk van geheugengrootte). Nu is dat uiteraard minder geworden maar op Ebay staat de 32GB nog steeds voor zo'n $200. Dus is $70 nog steeds veel te weinig.

Oh, en de Touchpad werd alleen in de VS, Australië en een paar landen in de EU verkocht, niet in China/Azië. Dus zou wel heel vreemd zijn dat iemand in China over minstens 47 Touchpads zou beschikken (huidige stand).
quote:
Maar qua prijs is het prima, en voor de mensen onder ons die heerlijk willen aankloten met roms/andere dingen ( *O* :9 :@ ) is het een leuke vijftig euro! :) (beter dan een A13chip device die je voor die prijs kunt krijgen!)
Daar heb je wel gelijk in. Ik weet 100% zeker dat ik niets krijg en dus 44 dagen zit te wachten, maar dan kan ik nog gewoon een paypal claim maken.
Net als de kopers van die HDD's en Android Sticks.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:55:53 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117570663
Mja. :P Ik vraag me ook af of 't echt wat is. Vooral omdat het meerdere keren dezelfde koper is die feedback heeft achtergelaten. Zo kun je zelf een kettingreactiepyramide maken van eigen users en bij jezelf zogenaamd 'producten' kopen. Dan heb je opeens 300 feedbacks zonder ook maar iets hebben hoeven doen, de prijzen van die producten worden laag gehouden, omdat de Ebay-fee dan ook laag is, het kost wel wat, goede feedback creëren. Dure producten heeft die seller ervoor nog niet verkocht... ik vind het maar erg verdacht. 3TB hardeschijf ook voor 40 usd ofzo. :') Dan moeten er echt alarmbellen afgaan. Maar goed, dat is mijn mening. Je kunt het uiteraard proberen met Ebay/Paypal-dekking. :D Misschien wat gedoe, maar dan kun je i.i.g. niet naar je geld fluiten... zou je denken.

Ik heb vorig jaar een HP Touchpad bemachtigd (fysieke shop, openingsstunter, bijna doodgedrukt). Moet zeggen, voelt oerdegelijk aan en het scherm werkt echt supersmooth en is kwalitatief top. Misschien niet de krachtigste machine als je kijkt dat er nu allerlei Tegra 3 tabs zijn enzo. Maar ik heb 'em dualboot geïnstalleerd. M'n moeder vond het WebOS geweldig. Ik denk net als bij iOS dat mensen zonder verstand van gadgets enzo daar beter mee overweg kunnen; de kunst van het weglaten. Ik heb er ook ICS opgezet met behulp van CyanogenMOD, maar dat vond moederlief, die de tablet al gauw overnam, maar kon daar wat minder mee uit te voeten. Geef je ze veel keuze en mogelijkheden wordt het zulke digibeten allemaal al gauw teveel.

Beetje laat terug van seminaar trouwens en ook gebeld dat ik vroeg moet werken al morgen dus ik heb nu net wel Flambe erop gezet. Werkt prima lijkt het. :Y Android 4.1.1 met fingerprint van de Nexus 7. Heeft nog altijd musquito-geluid wanneer het scherm gedimd is en 'plopt' als je 'em aanzet. Maar als het goed is, zouden hiermee mogelijke dode touchscreens verleden zijn. Meer kan ik nog niet vertellen, maar 't ziet er verder prima uit eigenlijk en die geluidsissues ga je je niet echt aan ergeren. Musquito-geluid gaat nagenoeg op in omgevingsgeluiden als die van je computer/laptop en koelkast, hoor je alleen als je je oor er dichtbij houdt en dat plopperdeplopperdeplop gedoe, mja, dat doet 'ie niet random ofzo, dat is wanneer de speaker klaar moet zijn voor actie dat de stroom erop wordt gezet ofzo. Meer kan ik er nog niet echt over vertellen. Denk dat ik 'em pas dagelijks ga gebruiken zodra m'n Cheese case er is. :Y

@ eleganza: reviews zijn altijd leuk! *O* Zeker omdat 'ie nu vrij populair is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117571441
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef shiznuts het volgende:
Mja. :P Ik vraag me ook af of 't echt wat is. Vooral omdat het meerdere keren dezelfde koper is die feedback heeft achtergelaten. Zo kun je zelf een kettingreactiepyramide maken van eigen users en bij jezelf zogenaamd 'producten' kopen. Dan heb je opeens 300 feedbacks zonder ook maar iets hebben hoeven doen, de prijzen van die producten worden laag gehouden, omdat de Ebay-fee dan ook laag is, het kost wel wat, goede feedback creëren. Dure producten heeft die seller ervoor nog niet verkocht... ik vind het maar erg verdacht. 3TB hardeschijf ook voor 40 usd ofzo. :') Dan moeten er echt alarmbellen afgaan. Maar goed, dat is mijn mening. Je kunt het uiteraard proberen met Ebay/Paypal-dekking. :D Misschien wat gedoe, maar dan kun je i.i.g. niet naar je geld fluiten... zou je denken.

Ik heb vorig jaar een HP Touchpad bemachtigd (fysieke shop, openingsstunter, bijna doodgedrukt). Moet zeggen, voelt oerdegelijk aan en het scherm werkt echt supersmooth en is kwalitatief top. Misschien niet de krachtigste machine als je kijkt dat er nu allerlei Tegra 3 tabs zijn enzo. Maar ik heb 'em dualboot geïnstalleerd. M'n moeder vond het WebOS geweldig. Ik denk net als bij iOS dat mensen zonder verstand van gadgets enzo daar beter mee overweg kunnen; de kunst van het weglaten. Ik heb er ook ICS opgezet met behulp van CyanogenMOD, maar dat vond moederlief, die de tablet al gauw overnam, maar kon daar wat minder mee uit te voeten. Geef je ze veel keuze en mogelijkheden wordt het zulke digibeten allemaal al gauw teveel.
Ach ik zie wel. Ik verwacht i.i.g. niets.
Ik moet gewoon onthouden dat ik over 44 dagen ga kijken of ik toevallig een tablet in huis heb liggen, zo niet; paypal claim en hopen dat dat weinig gedoe oplevert.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:21:22 #82
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117572018
Das inderdaad zo. Nou ja, de nerd in me is zwak, want dan bereid ik me ook maar alvast voor op gedoe. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hier nog een voor minder, gewoon doen joh: http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item4abcbff811 ( :+ ).

[..]
Zie 'More chances to get what you want', daar staan er nog een paar gelist.
Stond nadrukkelijk door Ebay bijgeschreven dat het gecovered was door hun bescherming.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:53:59 #83
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117573436
quote:
6s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:48 schreef Boppos het volgende:
Heeft er hier iemand nu een Ainol Fire/Flame met een andere rom zonder problemen? Bij problemen denk ik aan:
Plop geluid (bij wifi uit)
Touch screen dingen
Wifi bereik
oplaadproblemen

Kan iemand mij vertellen waar ik het beste kan bestellen, waar ik zo goed als zeker weet dat de touch screen blijft werken? (en nee ik heb geen zin in taobao maar aliexpress is wel goed hoor)
Of is dat niet te zeggen en is het Russisch roulette met de fire?

Die pipo U1 heeft een te kleine accu voor mij. Maar zijn er andere met 1280x800, 768 of 720 ips schermen en een beetje snel met veel aansluitingen?
Janesh was goed te spreken over de Cube U30GT MINI. Zit er zelf ook over te denken om die te halen.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:27 schreef eleganza het volgende:

Heb morgen nog evt wel tijd om een mini video reviewtje van mn auroraatje te maken, liefhebbers? 8)7
Altijd,kom maar op :9
quote:
0s.gif Op

woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef Ian8 het volgende:

@eleganza

Super bedankt voor je post!
De Aurora heeft nu mijn voorkeur. Ik ben redelijk handig met custom roms etc. (draai jb op mijn blade:)) Ik denk dat ik dan via Aliexpress ga bestellen. (103 euro inclusief dhl shipping en 5 diamond reviews ofzoiets seller)

Ik ben echter pas 2 december jarig dus heb nog wel even om erover natedenken. Komen er binnenkort nog interessante tablets uit? Ik ben Gizchina in de gaten aan het houden. Zijn er trouwens interessante alternatieven voor de Aurora? Met bijv. wel een HD scherm.

Alvast bedankt.

(Jij ook bedankt Shiznuts)

De Cube mini. Die moet tegen december al wat goedkoper te krijgen zijn (vooral met de quadcores die komen).

@ hierboven, hou nu een op over die touchpad! straks wil ik er ook nog 1 :P! Maar ik ben wat bang over het aantal claims die ik dan moet gaan openen... (gaat paypal dan nog betalen?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117579819
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Janesh was goed te spreken over de Cube U30GT MINI. Zit er zelf ook over te denken om die te halen.

[..]

Altijd,kom maar op :9

[..]

De Cube mini. Die moet tegen december al wat goedkoper te krijgen zijn (vooral met de quadcores die komen).

@ hierboven, hou nu een op over die touchpad! straks wil ik er ook nog 1 :P! Maar ik ben wat bang over het aantal claims die ik dan moet gaan openen... (gaat paypal dan nog betalen?)
Is de Cube Mini niet verwant met Aoson M11? :?
pi_117581499
Nog alternatieven voor de Ramos W30? Die Sanei blijkt dus niet zo best te zijn...
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:28:59 #86
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_117583568
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Janesh was goed te spreken over de Cube U30GT MINI. Zit er zelf ook over te denken om die te halen.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:21 schreef eleganza het volgende:

[..]

De problemen met de Fire zijn tot op heden nog niet opgelost, je zou moeten wachten op nieuwere roms/updates na de feestdagen in China. De 'nieuwe batch' is nog niet foutloos gebleken. Als je NU direct een foutloze tablet wilt hebben dan kun je in principe (als je wil toegeven op resolutie gebied, kiezen voor een Aurora II, heb nog geen enkel probleem met het beestje ervaren. En anders wachten op eventuele nieuwe tablets of updates van de Fire.
Bedankt voor de reacties. Jammer te horen dat de problemen er nog steeds zijn... Aurora II is niet echt een upgrade voor mij, er is hier in huis al een Elf II. Wil toch wel naar minimaal 1280*800 en IPS met goede accuduur... misschien maar even wachten tot een nieuwe van Ainol met 1280*800 .

[ Bericht 18% gewijzigd door Boppos op 04-10-2012 12:47:15 ]
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:32:54 #87
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117587710
Krijg mn camera niet goed opgezet (statief te kort 8)7 ) dus die videoreview zit er helaas niet in.

Heb m nu helemaal uitgeplozen, het enige wat NIET werkt is Youtube. Beetje vaag verhaal, moet wel te fixen zijn. Standbytijd met wifi uit is echt super, had m gisteravond volgeladen, wifi uit, was vanmorgen 98%! (na 10 uur standby!) Nou hopen dat die externe accu nog op tijd komt, zodat ik alles lekker kan gebruiken en m nog kan bijladen enzo 8)7
Koekje d'r bij?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 15:48:59 #88
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_117590737
Die touchpad ziet er aantrekkelijk uit, is het ook wat qua scherm en snelheid?
pi_117596768
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:48 schreef Coenehv het volgende:
Die touchpad ziet er aantrekkelijk uit, is het ook wat qua scherm en snelheid?
Scherm is best aardig; 1024x768 IPS scherm. De processor (Qualcomm Snapdragon S3 APQ8060) is natuurlijk niet meer het nieuwste van het nieuwste maar ik geloof dat die nog aardig mee kan komen. (ik heb gelezen dat de CPU iets minder is als de Tegra 2 maar de GPU veel beter is dan de Tegra 2; zo kon geloof ik iemand geen 1080p met een Tegra 2 tablet afspelen maar wel met de Touchpad).

Ik heb de ontwikkeling van dit apparaat niet meer gevolgd sinds een klein jaar simpelweg omdat de prijzen eerst te hoog waren en er momenteel wel betere tablets te halen zijn (ik wacht op een goede betaalbare quad core uit China). Maar het feit dat de Android/Cyanogenmod ontwikkeling op XDA fora nog prima loopt zegt ook wel wat.

Maar de kans is 99% dat wij niks krijgen; deze 32GB Touchpads gaan op Ebay nog voor zo'n $200 over de toonbank, dus dat we er een krijgen voor $70 lijkt mij hoogstwaarschijnlijk een utopie.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:07:08 #90
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117597202
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:32 schreef eleganza het volgende:
Krijg mn camera niet goed opgezet (statief te kort 8)7 ) dus die videoreview zit er helaas niet in.

Heb m nu helemaal uitgeplozen, het enige wat NIET werkt is Youtube. Beetje vaag verhaal, moet wel te fixen zijn. Standbytijd met wifi uit is echt super, had m gisteravond volgeladen, wifi uit, was vanmorgen 98%! (na 10 uur standby!) Nou hopen dat die externe accu nog op tijd komt, zodat ik alles lekker kan gebruiken en m nog kan bijladen enzo 8)7
Heb je er al de Double Stuff ROM opgemikt? Daarmee wil alles wel. En anders heb je Blackmart nog.
Er is niet echt een overweging te vinden om er geen ROM op te zetten in principe.

Je statief te kort? Wat ies deesche? Het gaat niet om de grootte, maar hoe je 'em gebruikt. ;( _O- Stel je 'em ergens anders op wil het vast wel, bedoel ik te zeggen.
_

Over de HP Touchpads; ik ga er ook vanuit dat ik na 44 dagen een claim kan filen bij Paypal, maar de mogelijkheid dat het wel gewoon zo zou zijn en je anders een goede deal had misgelopen weegt zwaarder dan het gedoe om je geld terug te verlangen (wat er vanwege Ebay & Paypal & VISA-dekking niet zo heel negatief uitziet) mocht het niet zo zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:35:32 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117598436
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb je er al de Double Stuff ROM opgemikt? Daarmee wil alles wel. En anders heb je Blackmart nog.
Er is niet echt een overweging te vinden om er geen ROM op te zetten in principe.

Je statief te kort? Wat ies deesche? Het gaat niet om de grootte, maar hoe je 'em gebruikt. ;( _O- Stel je 'em ergens anders op wil het vast wel, bedoel ik te zeggen.
_

Over de HP Touchpads; ik ga er ook vanuit dat ik na 44 dagen een claim kan filen bij Paypal, maar de mogelijkheid dat het wel gewoon zo zou zijn en je anders een goede deal had misgelopen weegt zwaarder dan het gedoe om je geld terug te verlangen (wat er vanwege Ebay & Paypal & VISA-dekking niet zo heel negatief uitziet) mocht het niet zo zijn.
Ja wij willen nu gewoon een review :@ !

- Notitie voor zelf, CC aanvragen wegens verzekering
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:36:55 #92
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117601747
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb je er al de Double Stuff ROM opgemikt? Daarmee wil alles wel. En anders heb je Blackmart nog.
Er is niet echt een overweging te vinden om er geen ROM op te zetten in principe.

Je statief te kort? Wat ies deesche? Het gaat niet om de grootte, maar hoe je 'em gebruikt. ;( _O- Stel je 'em ergens anders op wil het vast wel, bedoel ik te zeggen.
Jaaaa, jaa jaa ik weet het, maar ik kan geen opstelling vinden waarin die tablet mijn kop niet weerspiegelt 8)7 _O- Fairly uncharming, youknow.

Voor nu laat ik het denk ik zo, als ik terugkom knal ik er wel Double Stuff 24 of CM9 op. JBBBBB *O*

Also.... guess welk pakketje uit Hong Kong EINDELIJK OP HET SORTEERCENTRUM (in HK) IS AANGEKOMEN? 8)7 Zooooo, dat ga je niet menen he... -O- Net te laat voor de vakantie, tenzij DHL nog op zaterdag bezorgt... En alles mega-meezit en het pakketje op vrijdag middag/avond whatever aankomt in NL. :|W
En anders nog maar even DHL morgen bellen, ga ik sowieso even doen als t pakje onderweg naar NL is.
Koekje d'r bij?
pi_117607884
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:35 schreef RobertNL het volgende:
- Notitie voor zelf, CC aanvragen wegens verzekering
Waarom ??
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:29:40 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117608189
Zodat je, zoals bij sommige Goldcard VISA-cards dan langer gedekt bent dan de 45 dagen van Paypal. ;)

Standaard is geloof ik zo'n 60 á 90 dagen, maar er zijn ook aanbieders waarbij de aankopen 360 dagen verzekerd zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117611402
ik heb FPSe gekocht maar als ik m installeer dan krijg ik, nadat ie gedownload is, de mededeling dat er insufficient storage space available is :? het is maar 1,5mb groot en ik heb meer dan 500mb vrij :? iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Wie dit leest is hek.
pi_117613684
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik heb FPSe gekocht maar als ik m installeer dan krijg ik, nadat ie gedownload is, de mededeling dat er insufficient storage space available is :? het is maar 1,5mb groot en ik heb meer dan 500mb vrij :? iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Even zoeken naar directory bestanden die het blokkeert!!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:14:49 #98
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117619461
quote:
Die had ik idd voor mn vader besteld, en daar ook :P

DHL heeft daarstraks via twitter het verlossende woord gegeven, hij komt NIET op tijd aan :'( ;( Het pakketje is op weg naar Leipzig, waar het het weekend gaat doorbrengen. Kinda unfortunate, want alleen pakjes die op vrijdag/zaterdag (lokale tijd) worden geshipt gaan via Leipzig :X Als ie nou woensdag geshipt was, was er geen vuiltje aan de lucht :(

Gelukkig houdt DHL m vast tot ik weer terug ben ^O^
Koekje d'r bij?
pi_117619943
Ik zag dat ze de productlijn van de Window Yuandao N70 aan het vergroten waren een S model en een HD model. Gisteren op Merimobiles een dag actie waarbij de N70 S, 8GB voor 83 eu ging dus deze meteen besteld. Ik had dit model al eerder gezien op aliexpress en daar staat bij heel veel shops dat het om het volgende product gaat : Android 4.1.1 Yuandao N70 Dual engine S 7 inch IPS G-glass screen Dual Core1.6GHz 8GB Cortex A9 CPU RK3066 WiFi Mali 400 GPU

De specs kloppen niet het is namelijk geen IPS scherm vandaar waarschijnlijk ook de enorm lage prijs.

Nu dus maar mijn order laten aanpassen naar de Hyundai Hold X 16GB. De Pipo U1 mist HDMI en met de Fire nog te veel problemen en iemand met android kennis op Slatedroid geeft aan dat het moeilijk voor Ainol gaat worden de Fire/Flame uit te rusten met Jelly Bean omdat hun huidige Android roms al erg brak geprogrammeerd zijn.

Zijn er hier al mensen met een Hold X?
pi_117620215
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Even zoeken naar directory bestanden die het blokkeert!!
aha, ik had al eerder een illegale versie geprobeerd te installeren :P dus daar zal het wel door komen. Maar hoe/waar kan ik die bestanden vinden?
Wie dit leest is hek.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:09:28 #101
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117620807
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:33 schreef Eriontec het volgende:
[..]

Zijn er hier al mensen met een Hold X?
Ja, maar die vind je niet hier, maar hier: http://www.slatedroid.com(...)x768-and-jelly-bean/
Wat ik had begrepen van Janesh is dat 'ie net als de A7HD wat lichte issues had ofzo... moet je je ff inlezen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:53:52 #102
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117630055
Kon het niet laten. Heb toch maar even Double Stuff 24 geflasht.

Vooral fijn: dual screen bij HDMI :Y
Koekje d'r bij?
pi_117630322
Ik merk net dat Aliexpress geen paypal accepteert. Dom van me. Iemand ervaringen met andere betaalmiddelen daar?

Ik kwam deze ook nog tegen:
http://www.aliexpress.com(...)0-4-1/615091468.html

Betere optie dan de Aurora 2?
pi_117630693
Ik heb even een vraagje, Ik zoek eigenlijk een tablet voor mijn opa.
Zou ik het best een chinese hier voor kunnen kopen of gewoon een nederlands?
Hij moet 10" zijn (Of iets groter maakt natuurlijk niet uit maar liever niet kleiner)
Wordt vooral gebruikt om muziek op te draaien via Shoutcast, krant lezen en eigenlijk geen spelletjes, Misschien patience.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:09:21 #105
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117630704
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:00 schreef Ian8 het volgende:
Ik merk net dat Aliexpress geen paypal accepteert. Dom van me. Iemand ervaringen met andere betaalmiddelen daar?

Ik kwam deze ook nog tegen:
http://www.aliexpress.com(...)0-4-1/615091468.html

Betere optie dan de Aurora 2?
Ideal :) (via moneybookers)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:23:46 #106
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117631259
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:09 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb even een vraagje, Ik zoek eigenlijk een tablet voor mijn opa.
Zou ik het best een chinese hier voor kunnen kopen of gewoon een nederlands?
Hij moet 10" zijn (Of iets groter maakt natuurlijk niet uit maar liever niet kleiner)
Wordt vooral gebruikt om muziek op te draaien via Shoutcast, krant lezen en eigenlijk geen spelletjes, Misschien patience.
Als ze op android draaien doen ze hetzelfde ;-) Of je m nou uit china haalt of uit NL ;-)
Waarom veel van ons voor chinese kiezen: De kosten. De tablets uit china zijn gewoon een stuk goedkoper, maar er moet vaak hier en daar even aan gesleuteld worden. Dat probleem heb je met nederlandse tablets vaak niet, maar daar betaal je dus wat meer voor. Ik heb altijd het idee dat een 9.7" 4x3 het altijd goed doet voor opas en omas (als ik er een voor mijn opa&oma zou kopen zou ik voor die 9.7 gaan, heb het gevoel dat die dingen voor die leeftijd wat handzamer zijn dan 16x9ish. Ook vinden opas en omas het altijd wel leuk als ze ooit een ipad hebben gezien dat ze iets vergelijkbaars krijgen. Enige echte reden om voor 10 inch te kiezen is resolutie voor films etc ;)

Volgens mij kan je opa met een redelijk geprijsde tablet wel uit de voeten, je zou eventueel eens bij de trekpleister/kruidvat aanbiedingen kunnen kijken, dan haal je er alsnog eentje uit NL, maar er is (als je ermee wil hobbyen) nog wel wat mee te doen, gezien het wel chinatabs zijn ;)

En anders kijk eens naar de CubeU30GT, waar je opa meer dan genoeg aan zou hebben, of de Window N101, die toestellen zitten rond de 180 euro inclusief shipping. Zou je nog echt wat aan moeten doen voordat het waarschijnlijk goed werkt, maar die specs vind je niet in NL voor die prijs.
Koekje d'r bij?
pi_117632297
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:23 schreef eleganza het volgende:

[..]

Als ze op android draaien doen ze hetzelfde ;-) Of je m nou uit china haalt of uit NL ;-)
Waarom veel van ons voor chinese kiezen: De kosten. De tablets uit china zijn gewoon een stuk goedkoper, maar er moet vaak hier en daar even aan gesleuteld worden. Dat probleem heb je met nederlandse tablets vaak niet, maar daar betaal je dus wat meer voor. Ik heb altijd het idee dat een 9.7" 4x3 het altijd goed doet voor opas en omas (als ik er een voor mijn opa&oma zou kopen zou ik voor die 9.7 gaan, heb het gevoel dat die dingen voor die leeftijd wat handzamer zijn dan 16x9ish. Ook vinden opas en omas het altijd wel leuk als ze ooit een ipad hebben gezien dat ze iets vergelijkbaars krijgen. Enige echte reden om voor 10 inch te kiezen is resolutie voor films etc ;)

Volgens mij kan je opa met een redelijk geprijsde tablet wel uit de voeten, je zou eventueel eens bij de trekpleister/kruidvat aanbiedingen kunnen kijken, dan haal je er alsnog eentje uit NL, maar er is (als je ermee wil hobbyen) nog wel wat mee te doen, gezien het wel chinatabs zijn ;)

En anders kijk eens naar de CubeU30GT, waar je opa meer dan genoeg aan zou hebben, of de Window N101, die toestellen zitten rond de 180 euro inclusief shipping. Zou je nog echt wat aan moeten doen voordat het waarschijnlijk goed werkt, maar die specs vind je niet in NL voor die prijs.
Thanks!
Kan je misschien uitleggen wat je bedoelt met iets eraan doen? Andere ROM erop, Ander thema enzo dat kan ik wel, Heb mijn S2 ook geflashed enzo.
Die twee tablets zien er al goed uit ^O^
pi_117632913
ik heb zoiets gekocht:

2 controllers aan 1 usb aansluiting, in de hoop met zn 2'en Mario Kart te kunnen spelen :P maar hij wordt helaas niet herkend door mn tablet. Heb ook al geprobeerd 2 usb controllers aan te sluiten op een hub maar dan wordt het herkend als 1 controller :% weet iemand of t uberhaupt mogelijk is 2 controllers te gebruiken in android?
Wie dit leest is hek.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:43:00 #109
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117633830
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Thanks!
Kan je misschien uitleggen wat je bedoelt met iets eraan doen? Andere ROM erop, Ander thema enzo dat kan ik wel, Heb mijn S2 ook geflashed enzo.
Die twee tablets zien er al goed uit ^O^
Jep, roms flashen, vervangende APK's zoeken (zoals ik bijv voor mn youtube app heb gedaan) en heel enkel zou je hardwaremods moeten uitvoeren (bijv de ontvanger van de antenne verbeteren, of de accu vastsolderen en dergelijke) Hier waag ik me persoonlijk niet aan, maar het kan voorkomen dat het nodig is. Een eerste check op mijn tablet gaf wat wifi onstabiliteit (gefixt door m aan te laten tijdens sleepmode) en een niet werkende youtube app. (dat is op de aurora II). Beide problemen binnen een dag gefixt,heb nu ook een nieuwe (custom) rom erop geflash en nu kan ie nog meer. Er is redelijk wat over de tablets die ik noemde te vinden, ik kan je pas vertellen over de cubeu30gt als ik terug kom van vakantie (wo 17 okt ofzo), want voor die tijd heb ik die nog niet in handen. Als je veel op fora (er is genoeg over beide modellen te vinden) leest zie je voornamelijk veel problemen, maar waar ik altijd vanuit ga, is dat als een item veel verkocht wordt, er een grotere groep mensen is die er wat aan op te merken heeft, maar dat de meerderheid het wel goed doet. Hoop dan ook dat mijn cube geen touchscreenproblemen heeft, en wifi goed is. Als het begin goed is, is alles eigenlijk op te lossen met roms en mods.

Denk dat het wel goed komt als je al je SII hebt geflast. Dan kun je prima aan chinatabs beginnen :Y
Koekje d'r bij?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:44:15 #110
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117633876
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik heb zoiets gekocht:
[ afbeelding ]
2 controllers aan 1 usb aansluiting, in de hoop met zn 2'en Mario Kart te kunnen spelen :P maar hij wordt helaas niet herkend door mn tablet. Heb ook al geprobeerd 2 usb controllers aan te sluiten op een hub maar dan wordt het herkend als 1 controller :% weet iemand of t uberhaupt mogelijk is 2 controllers te gebruiken in android?
Nadeel aan OTG en usb op tablets: lang niet alle usb dingen worden ondersteund, zeker dingen die een bijzondere driver oid nodig hebben... ;(

Erg jammer, wilde al wat aansluiten via mijn OTG kabel, werkte ook niet (was een portable externe hdd)
Koekje d'r bij?
pi_117634086
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:43 schreef eleganza het volgende:

[..]

Jep, roms flashen, vervangende APK's zoeken (zoals ik bijv voor mn youtube app heb gedaan) en heel enkel zou je hardwaremods moeten uitvoeren (bijv de ontvanger van de antenne verbeteren, of de accu vastsolderen en dergelijke) Hier waag ik me persoonlijk niet aan, maar het kan voorkomen dat het nodig is. Een eerste check op mijn tablet gaf wat wifi onstabiliteit (gefixt door m aan te laten tijdens sleepmode) en een niet werkende youtube app. (dat is op de aurora II). Beide problemen binnen een dag gefixt,heb nu ook een nieuwe (custom) rom erop geflash en nu kan ie nog meer. Er is redelijk wat over de tablets die ik noemde te vinden, ik kan je pas vertellen over de cubeu30gt als ik terug kom van vakantie (wo 17 okt ofzo), want voor die tijd heb ik die nog niet in handen. Als je veel op fora (er is genoeg over beide modellen te vinden) leest zie je voornamelijk veel problemen, maar waar ik altijd vanuit ga, is dat als een item veel verkocht wordt, er een grotere groep mensen is die er wat aan op te merken heeft, maar dat de meerderheid het wel goed doet. Hoop dan ook dat mijn cube geen touchscreenproblemen heeft, en wifi goed is. Als het begin goed is, is alles eigenlijk op te lossen met roms en mods.

Denk dat het wel goed komt als je al je SII hebt geflast. Dan kun je prima aan chinatabs beginnen :Y
Ok thanks!
Ja het heeft geen haast dus ik zal wel even wachten totdat je hem binnen hebt, ben al benieuwd!

Het sleutelen zou geen probleem moeten zijn, En als meerdere mensen hem kopen betekend het ook meteen meer ondersteuning van apps ROMS en kernels natuurlijk.

Ben misschien toch aan het denken om een nederlandse te kopen want je weet maar nooit wat er allemaal met die tablet kan gebeuren als je het bij iemand in de handen doet die er nog weinig verstand van heeft. :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik heb zoiets gekocht:
[ afbeelding ]
2 controllers aan 1 usb aansluiting, in de hoop met zn 2'en Mario Kart te kunnen spelen :P maar hij wordt helaas niet herkend door mn tablet. Heb ook al geprobeerd 2 usb controllers aan te sluiten op een hub maar dan wordt het herkend als 1 controller :% weet iemand of t uberhaupt mogelijk is 2 controllers te gebruiken in android?
Ik weet dat je met de Sixaxis app wel tot 4 controllers kunt gebruiken maar dat gaat met Bluetooth en PS3 controllers die natuurlijk iets wat duurder zijn.
pi_117635412
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:50 schreef MineraalWater het volgende:
Ik weet dat je met de Sixaxis app wel tot 4 controllers kunt gebruiken maar dat gaat met Bluetooth en PS3 controllers die natuurlijk iets wat duurder zijn.
klinkt goed, maar mn tornados heeft geen bluetooth :% zou dit werken?
Wie dit leest is hek.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:52:54 #113
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117636043
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:32 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

klinkt goed, maar mn tornados heeft geen bluetooth :% zou dit werken?
Als je ROM een dongle ondersteunt kan het wel, moet je minstens 4.1.1 draaien iig! (er zijn er nog maar weinig die externe bt ondersteunen) zou je even op slatedroid moeten kijken bij je rom/andere custom roms
Koekje d'r bij?
pi_117636775
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:45 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

aha, ik had al eerder een illegale versie geprobeerd te installeren :P dus daar zal het wel door komen. Maar hoe/waar kan ik die bestanden vinden?
Download de normale versie :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:14 schreef eleganza het volgende:

[..]

Die had ik idd voor mn vader besteld, en daar ook :P

DHL heeft daarstraks via twitter het verlossende woord gegeven, hij komt NIET op tijd aan :'( ;( Het pakketje is op weg naar Leipzig, waar het het weekend gaat doorbrengen. Kinda unfortunate, want alleen pakjes die op vrijdag/zaterdag (lokale tijd) worden geshipt gaan via Leipzig :X Als ie nou woensdag geshipt was, was er geen vuiltje aan de lucht :(

Gelukkig houdt DHL m vast tot ik weer terug ben ^O^
Dat is wel tof *O*

Na zeer lange tijd(6/8 maanden),weer ingelogd op appbrain :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 05-10-2012 19:59:58 ]
pi_117637174
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:00 schreef Ian8 het volgende:
Ik merk net dat Aliexpress geen paypal accepteert. Dom van me. Iemand ervaringen met andere betaalmiddelen daar?

Ik kwam deze ook nog tegen:
http://www.aliexpress.com(...)0-4-1/615091468.html

Betere optie dan de Aurora 2?
AliExpress laat je gewoon betalen met iDEAL(zit in other>MAESTRO logo>>iDEAL)

[ Bericht 54% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 05-10-2012 20:00:20 ]
pi_117637349
Status: The supplier has shipped your order.


quote:
Full Shipment Made for xxx
Dear Blue_Panther_Ninja ,

Your order No.xxx has been shipped on 05 Oct 2012 08:16.
Your tracking number is: xxx at DHL. Usually, tracking information is available 2 days after the shipment.
Please Confirm Order Received as soon as you have received your full order in satisfactory condition.
*O* 7" en dan 10" c_/

[ Bericht 59% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 05-10-2012 20:00:59 ]
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:18:40 #117
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_117639418
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:00 schreef Ian8 het volgende:
Ik merk net dat Aliexpress geen paypal accepteert. Dom van me. Iemand ervaringen met andere betaalmiddelen daar?

Ik kwam deze ook nog tegen:
http://www.aliexpress.com(...)0-4-1/615091468.html

Betere optie dan de Aurora 2?
En nu je laatste vraag, ja ik vind het een betere optie, ik had de aurora ii, en heb nog de cube mini u30gt met zijn RK3066, sneller en wordt naar mijn mening ook minder warm.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_117639668
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:18 schreef Janesh het volgende:

[..]

En nu je laatste vraag, ja ik vind het een betere optie, ik had de aurora ii, en heb nog de cube mini u30gt met zijn RK3066, sneller en wordt naar mijn mening ook minder warm.
Die heb ik wel binnenkort :+


Zit nu 15 uur met een Live CD _O-
pi_117640989
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Download de normale versie :P

ja dat probeer ik dus :% weet niet welke directory ik moet deleten.
Wie dit leest is hek.
pi_117641751
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:52 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

ja dat probeer ik dus :% weet niet welke directory ik moet deleten.
even sletdroid raadplegen dan :+
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 21:47:10 #121
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117643454
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Status: The supplier has shipped your order.

[..]

*O* 7" en dan 10" c_/
Hopen voor je dat het wel direct wordt afgegeven dan :P En niet dat je met 'shipment information received' vastzit XD

Zit toch nog naar aanleiding van die HP Touchpad naar 9.7tjes te kijken. Denk dat ik mijn opa en oma dr ook maar eentje doe... Maar dat is iets voor later hè :9
Koekje d'r bij?
pi_117643602
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:47 schreef eleganza het volgende:

[..]

Hopen voor je dat het wel direct wordt afgegeven dan :P En niet dat je met 'shipment information received' XD

Zit toch nog naar aanleiding van die HP Touchpad naar 9.7tjes te kijken. Denk dat ik mijn opa en oma dr ook maar eentje doe... Maar dat is iets voor later hè :9
[url=hhttp://www.aliexpress.com(...)et-PC/566884016.html[/url] >:)

[ Bericht 9% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 05-10-2012 22:11:36 ]
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 21:59:49 #123
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_117644031
Die HP TouchPad kon toch ook gewoon Android draaien? Is die een beetje vlotjes dan?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:04:25 #124
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117644230
Ja, die kon gewoon Android draaien. Alleen de aanbieding eerder in dit topic kan bijna niet waar zijn, pas er mee op dus ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:08:06 #125
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117644366
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Die HP TouchPad kon toch ook gewoon Android draaien? Is die een beetje vlotjes dan?
Jep, maar die ebay auction is afgelopen, nu al niet meer te vinden voor die prijs ;-)

Aan de specs van het apparaat te zien, ZOU hij best vlotjes moeten draaien. Maar met roms kan dat altijd wel tegenvallen. Verwacht dat het wel aardig werkt, maar uiteraard niet zo goed als een native android device ;)

quote:
10.1... :P Ook verkeerde resolutie tov wat ik zoek (wil 1024x768/800) *knip ff je referral linkje er uit, vind het niet zo aardig om dat zo even te laten staan en andere mensen er niet van op de hoogte te stellen dat daar een referral in zit.* In wat voor referral systeem zit je uberhaupt?
Koekje d'r bij?
pi_117644561
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:08 schreef eleganza het volgende:

[..]

Jep, maar die ebay auction is afgelopen, nu al niet meer te vinden voor die prijs ;-)

Aan de specs van het apparaat te zien, ZOU hij best vlotjes moeten draaien. Maar met roms kan dat altijd wel tegenvallen. Verwacht dat het wel aardig werkt, maar uiteraard niet zo goed als een native android device ;)

[..]

10.1... :P Ook verkeerde resolutie tov wat ik zoek (wil 1024x768/800) *knip ff je referral linkje er uit, vind het niet zo aardig om dat zo even te laten staan en andere mensen er niet van op de hoogte te stellen dat daar een referral in zit.* In wat voor referral systeem zit je uberhaupt?
Fixed :*
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:26:39 #127
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117645139
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Fixed :*
:)
Ik bedoel, je had hem ook al een keer gepost, en mensen (als ze klikken) weten ook niet dat er een referral aan vast zit. :*

Wanneer verwacht jij je tablets eigenlijk? Vandaag status veranderd?
Koekje d'r bij?
pi_117645147
Paar pagina's terug hadden jullie over ROMS op de aurora II. Ik heb er momenteel de nieuwste versie van CM10 op staan, en die lijkt eigenlijk perfect te werken, op de accuweergave na, want die blijft op 100% wat je er ook mee doet. En dan opeens, van 100% na uitvallen vanwege stroomgebrek. Nu heb ik toevallig laatst ook CM7 op mijn mobiel gezet, en die heeft een vergelijkbaar verhaal. Eerst loopt hij veel te langzaam leeg (maar hij loopt tenminste leeg!), en daarna opeens na een uurtje standby verliest hij 50% stroom. Kan het zijn dan de software de batterij als het ware leert kennen voordat ie goed loopt, of is dit gewoon een bug in de ROM?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:28:58 #129
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117645206
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Paar pagina's terug hadden jullie over ROMS op de aurora II. Ik heb er momenteel de nieuwste versie van CM10 op staan, en die lijkt eigenlijk perfect te werken, op de accuweergave na, want die blijft op 100% wat je er ook mee doet. En dan opeens, van 100% na uitvallen vanwege stroomgebrek. Nu heb ik toevallig laatst ook CM7 op mijn mobiel gezet, en die heeft een vergelijkbaar verhaal. Eerst loopt hij veel te langzaam leeg (maar hij loopt tenminste leeg!), en daarna opeens na een uurtje standby verliest hij 50% stroom. Kan het zijn dan de software de batterij als het ware leert kennen voordat ie goed loopt, of is dit gewoon een bug in de ROM?
Bekend probleem, schijnt dat je eerst even terug moet flashen naar de originele rom, daarna weer terug kunt flashen naar CM10, dat je probleem is opgelost:

Overigens voor future references: deze post op slatedroid bevat filmpjes met de meest voorkomende problemen/dingen die je wil weten:
http://www.slatedroid.com(...)-jelly-bean-running/
Koekje d'r bij?
pi_117645308
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:26 schreef eleganza het volgende:

[..]

:)
Ik bedoel, je had hem ook al een keer gepost, en mensen (als ze klikken) weten ook niet dat er een referral aan vast zit. :*

Wanneer verwacht jij je tablets eigenlijk? Vandaag status veranderd?
Pas vandaag gestuurd :P
pi_117645737
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:52 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

ja dat probeer ik dus :% weet niet welke directory ik moet deleten.
Just run lucky patcher when u trying to reinstall apk u used LP at it.If u run LP after uninstal it will delete ODEX used at app so u can install it again ;)
:s)
Wie dit leest is hek.
pi_117648518
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:28 schreef eleganza het volgende:

[..]

Bekend probleem, schijnt dat je eerst even terug moet flashen naar de originele rom, daarna weer terug kunt flashen naar CM10, dat je probleem is opgelost:

Overigens voor future references: deze post op slatedroid bevat filmpjes met de meest voorkomende problemen/dingen die je wil weten:
http://www.slatedroid.com(...)-jelly-bean-running/
Hmm ja, maar ik krijg de orignele ROM er niet eens op :'(. Wat ik doe:
-start tablet in CWM mode
-wipe data/factory reset
-wipe cache partition
-install zip from SD kaart
-klik op de (wat ik dat dat) originele rom is
-error in novo7-aurora-ii.zip
-de tablet rebooten, en daar verschijnt CM10 weer...
-van binnen een beetje huilen

Vergeet ik wat ofzo?

Deze originele (?) ROM heb ik gebruikt.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 01:25:00 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117650250
Heb je de zip eerst wel uitgepakt en die zip die daarin zit gebruikt? :P
(Had ik namelijk weleens... huh, waarom pakt 'ie 'em nou niet :'( ... oh... :@ Dát dus. Hihi. :) )

En je moet natuurlijk veel van buiten huilen, anders gaat het niet werken!

Btw... specwise is deze wel geinig zeg: http://www.pandawill.com/(...)6-silver-p68113.html

[ Bericht 25% gewijzigd door shiz op 06-10-2012 02:09:22 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 09:29:46 #134
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_117652563
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 01:25 schreef shiznuts het volgende:
Heb je de zip eerst wel uitgepakt en die zip die daarin zit gebruikt? :P
(Had ik namelijk weleens... huh, waarom pakt 'ie 'em nou niet :'( ... oh... :@ Dát dus. Hihi. :) )

En je moet natuurlijk veel van buiten huilen, anders gaat het niet werken!

Btw... specwise is deze wel geinig zeg: http://www.pandawill.com/(...)6-silver-p68113.html
duur!! Retina scherm is gewoon een marketing taal, die hogere resolutie merk je amper ik heb het een keer uitgeprobeerd met een ipad 2 en een ipad 3
Say whaaaat?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 10:17:42 #135
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117653068
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 01:25 schreef shiznuts het volgende:
Heb je de zip eerst wel uitgepakt en die zip die daarin zit gebruikt? :P
(Had ik namelijk weleens... huh, waarom pakt 'ie 'em nou niet :'( ... oh... :@ Dát dus. Hihi. :) )

En je moet natuurlijk veel van buiten huilen, anders gaat het niet werken!

Btw... specwise is deze wel geinig zeg: http://www.pandawill.com/(...)6-silver-p68113.html
Dat dus, toen ik DS24 op mn aurora wilde zetten gaf ie de signature/verification foutmelding, daarop gegoogled, en toen zag ik dat je die nog moest uitpakken en dat je daar de signed variant in had zitten 8)7

Die tablet: 10000 MAh, 3.7V *O* Mag ook wel tegenwoordig :P Verder zou ik m niet kopen, hij is best prijzig voor chinese begrippen, en die resolutie doet mij vrij weinig :9 (ben nog steeds erg benieuwd naar die cube die ik besteld heb :+ )
Koekje d'r bij?
pi_117653317
Zo mijn Aurora 2 staat op Marktplaats, ik ga nu voor de Ainol Fire. Jammer dat er zo weinig interesse is op MP.
pi_117654220
Is het die voor 100 euro? Ik heb wellicht interesse.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 11:42:34 #138
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_117654346
Hoi, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb mijn sony smartwatch verbonden met mijn Archos 43IT, maar telkens als ik het scherm uit zet gaat de bluetooth ook( na enkele seconden) uit. hierdoor kan ik dus bijna niks met mijn horloge.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat bluetooth aan blijft staan? er staat android 2.2 op.
pi_117654576
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:35 schreef Ian8 het volgende:
Is het die voor 100 euro? Ik heb wellicht interesse.
Nee, er staan er meerdere op, ik heb er ook al een paar gezien die met Aurora II adverteren maar op de foto zie je heel wat anders, let dus goed op! Er zijn ook veel nep-kopers op pad, je kunt ze herkennen aan dat ze engels spreken.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:43:42 #140
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117657423
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:42 schreef Superthomas het volgende:
Hoi, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb mijn sony smartwatch verbonden met mijn Archos 43IT, maar telkens als ik het scherm uit zet gaat de bluetooth ook( na enkele seconden) uit. hierdoor kan ik dus bijna niks met mijn horloge.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat bluetooth aan blijft staan? er staat android 2.2 op.
Wellicht kan dat met advanced wifi lock(er)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117657621
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 01:25 schreef shiznuts het volgende:
Heb je de zip eerst wel uitgepakt en die zip die daarin zit gebruikt? :P
(Had ik namelijk weleens... huh, waarom pakt 'ie 'em nou niet :'( ... oh... :@ Dát dus. Hihi. :) )

En je moet natuurlijk veel van buiten huilen, anders gaat het niet werken!

Btw... specwise is deze wel geinig zeg: http://www.pandawill.com/(...)6-silver-p68113.html
Je hebt ook nog deze:
quote:
10s.gif Op maandag 24 september 2012 23:26 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand deze al gezien: de Cube U9GT V / U9GT5 (geen idee wat de juiste naamgeving is).


Meeste specs zijn niet zo heel verrassend (Rockchip 3066, quad core Mali 400, Bluetooth, camera, 9.7" scherm), maar wel Jelly Bean en vooral: een 2048 x 1536 'Retina' scherm. Schijnt dezelfde als die van de iPad te zijn. Voor zo'n $250.

Link 1
Link 2
Prijzen zijn daarvan echter ook flink gestegen; toen ik dit bericht postte kon je 'm voor $250 krijgen, nu minstens $300...
pi_117657679
Iemand een idee hoe ik Silverlight streams aan de praat krijg?

Skyfire is niet compatible met m'n Fire met Flambe rom zegt de Playstore ;(.
pi_117658306
Hallo,

ik wil een tablet aanschaffen, wat voornamelijk voor films, btje surfen, skypen en fotos online zetten zal functioneren.. Maar heb graag wat advies van jullie 'experts' ;)

Welke tablet is een betere?

de Allwinner W7A13
http://www.battal.nl/webs(...)pacitive-scherm.html

Of de Ainol tornados
http://elijahindustrial.e(...)AMERA_FLASH10_2.html
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:10:32 #144
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117663326
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Tinusje88 het volgende:
Hallo,

ik wil een tablet aanschaffen, wat voornamelijk voor films, btje surfen, skypen en fotos online zetten zal functioneren.. Maar heb graag wat advies van jullie 'experts' ;)

Welke tablet is een betere?

de Allwinner W7A13
http://www.battal.nl/webs(...)pacitive-scherm.html

Of de Ainol tornados
http://elijahindustrial.e(...)AMERA_FLASH10_2.html
De eerste vind je op pandawill etc al rond de 50 euro. De tornados betaal je denk ik rond de 70/80 euro voor. Laat je iig niet afzetten door die eerste website, want hij is echt veel goedkoper te krijgen!

De tornados heeft wel 1gb ram, wat altijd qua snelheid een pro is. De A13 chips zijn echt de budgetchips.

Ik zou als ik jou was (en je het geld er voor (over) had) nog even 40 euro meer uitgeven, dan heb je een aurora II, die qua specs ver boven de twee genoemde tablets uitstijgt.

Als je gewoon een geinige tablet wilt hebben voor weinig geld, zou ik die eerste gaan halen bij pandawill/buyincoins: http://www.buyincoins.com(...)9-product-16948.html of http://www.pandawill.com/(...)ra-white-p67331.html

Succes :D
Koekje d'r bij?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:15:41 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117663472
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:10 schreef eleganza het volgende:

[..]

De eerste vind je op pandawill etc al rond de 50 euro. De tornados betaal je denk ik rond de 70/80 euro voor. Laat je iig niet afzetten door die eerste website, want hij is echt veel goedkoper te krijgen!

De tornados heeft wel 1gb ram, wat altijd qua snelheid een pro is. De A13 chips zijn echt de budgetchips.

Ik zou als ik jou was (en je het geld er voor (over) had) nog even 40 euro meer uitgeven, dan heb je een aurora II, die qua specs ver boven de twee genoemde tablets uitstijgt.

Als je gewoon een geinige tablet wilt hebben voor weinig geld, zou ik die eerste gaan halen bij pandawill/buyincoins: http://www.buyincoins.com(...)9-product-16948.html of http://www.pandawill.com/(...)ra-white-p67331.html

Succes :D
Bah nee! nog liever een A10 dan een A13 processor van Allwinner! Daarnaast is de batterij van gelinkte tabs niet om over naar huis te schrijven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Tinusje88 het volgende:
Hallo,

ik wil een tablet aanschaffen, wat voornamelijk voor films, btje surfen, skypen en fotos online zetten zal functioneren.. Maar heb graag wat advies van jullie 'experts' ;)

Welke tablet is een betere?

de Allwinner W7A13
http://www.battal.nl/webs(...)pacitive-scherm.html

Of de Ainol tornados
http://elijahindustrial.e(...)AMERA_FLASH10_2.html
Wat is je budget? en ben je bereid om hem uit China te halen?
Zelf zou ik in de 7'' kant dan aanraden op een Cube mini of Ainol novo Fire/Crystal.

De A13 processor van het merk Allwinner is echt niet iets wat je wil hebben. Dan kan je nog beter de voorganger dan van hebben (de A10).

Als je even laat weten wat je budget is kunnen we je verder helpen :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117665619
http://tweakers.net/nieuw(...)or-educatie-uit.html
6000-20,000 Euro voor (6 tot 30 tablets) en ook nog eens een Atom cpu

The fuck _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:10 schreef eleganza het volgende:

[..]

De eerste vind je op pandawill etc al rond de 50 euro. De tornados betaal je denk ik rond de 70/80 euro voor. Laat je iig niet afzetten door die eerste website, want hij is echt veel goedkoper te krijgen!

De tornados heeft wel 1gb ram, wat altijd qua snelheid een pro is. De A13 chips zijn echt de budgetchips.

Ik zou als ik jou was (en je het geld er voor (over) had) nog even 40 euro meer uitgeven, dan heb je een aurora II, die qua specs ver boven de twee genoemde tablets uitstijgt.

Als je gewoon een geinige tablet wilt hebben voor weinig geld, zou ik die eerste gaan halen bij pandawill/buyincoins: http://www.buyincoins.com(...)9-product-16948.html of http://www.pandawill.com/(...)ra-white-p67331.html

Succes :D
50 euro is gewoon een koopje :+
pi_117666019

*O* werkt perfect, alleen de muziek stottert een beetje.
Wie dit leest is hek.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 19:00:35 #148
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117666161
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)or-educatie-uit.html
6000-20,000 Euro voor (6 tot 30 tablets) en ook nog eens een Atom cpu

The fuck _O-

[..]

50 euro is gewoon een koopje :+
kast + laad systeem + software + support + (vast meer).

Tis niet alleen een China tab ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117666406
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[ afbeelding ]
*O* werkt perfect, alleen de muziek stottert een beetje.
Wat is dat controller? :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

kast + laad systeem + software + support + (vast meer).

Tis niet alleen een China tab ;)
Ik twijfel het!! :P
pi_117667385
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat is dat controller? :+
een oud, goedkoop ding. logic 3 staat erop. werkt perfect.
Wie dit leest is hek.
pi_117667503
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:43 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

een oud, goedkoop ding. logic 3 staat erop. werkt perfect.
aha :P
pi_117667708
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

aha :P
gewoon een standaard usb controller.
Wie dit leest is hek.
pi_117670415
zijn er ook tablets met meerdere (mini-)USB aansluitingen?
Wie dit leest is hek.
pi_117671886
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
zijn er ook tablets met meerdere (mini-)USB aansluitingen?
zoeken!!
pi_117672555
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

zoeken!!
als iemand het weet hoef ik niet te zoeken 8)7
Wie dit leest is hek.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:02:05 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117675361
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:52 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

als iemand het weet hoef ik niet te zoeken 8)7
http://www.pandawill.com/(...)p-silver-p52305.html
Graag gedaan hoor. :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117676994
Laatst een mini-HDMI naar HDMI kabel besteld, en die op de TV aangesloten en lijkt allemaal goed te werken. Alleen het geluid krijg ik niet via de HDMI maar misschien dat ik daar wat vergeet ofzo.

Ook een OTG USB kabeltje besteld, en sta echt versteld van de dingen die werken! Ik de volgende apparaten geprobeerd, en die kon ik probleemloos verbinden en bewerken:
-digitale camera
-muis
-toetsenbord
-externe harde schijf van 1 tb
-mobiele telefoon
-USB stick
- SD kaart houder


Echt verbazingwekkend hoeveel er al ondersteund werd. Heb alleen geen USB hub, ben benieuw of dat werkt.
pi_117678740
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Laatst een mini-HDMI naar HDMI kabel besteld, en die op de TV aangesloten en lijkt allemaal goed te werken. Alleen het geluid krijg ik niet via de HDMI maar misschien dat ik daar wat vergeet ofzo.
Lijkt me niet aan de kabel te liggen. Vast een instelling op je tablet of tv/monitor.
quote:
Ook een OTG USB kabeltje besteld, en sta echt versteld van de dingen die werken! Ik de volgende apparaten geprobeerd, en die kon ik probleemloos verbinden en bewerken:
-digitale camera
-muis
-toetsenbord
-externe harde schijf van 1 tb
-mobiele telefoon
-USB stick
- SD kaart houder

Echt verbazingwekkend hoeveel er al ondersteund werd. Heb alleen geen USB hub, ben benieuw of dat werkt.
Het mooie van Android tablets! :D
Ik hoop dat externe webcams op zeer korte termijn nog ondersteunt gaan worden (op welke manier dan ook; drivers danwel apps danwel iets anders)
pi_117681329
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bah nee! nog liever een A10 dan een A13 processor van Allwinner! Daarnaast is de batterij van gelinkte tabs niet om over naar huis te schrijven.

[..]

Wat is je budget? en ben je bereid om hem uit China te halen?
Zelf zou ik in de 7'' kant dan aanraden op een Cube mini of Ainol novo Fire/Crystal.

De A13 processor van het merk Allwinner is echt niet iets wat je wil hebben. Dan kan je nog beter de voorganger dan van hebben (de A10).

Als je even laat weten wat je budget is kunnen we je verder helpen :D!
Bedankt Eleganza en RobertNL!

ik had deze sites er inderdaad even als voorbeeld bij, want wil hem uit china laten komen inderdaad.
Mijn budget is 75 euro (niet heel veel dus), maar wil er puur alleen op skypen, misschien een keer een filmpje kijken, en een beetje surfen. Inderdaad wel 7".

ik heb deze tablet ook nog gevonden:
http://www.aliexpress.com(...)06316_598141645.html

Bedankt dat jullie me verder willen helpen:D

[ Bericht 9% gewijzigd door Tinusje88 op 07-10-2012 02:46:20 ]
pi_117682592
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 02:28 schreef Tinusje88 het volgende:

[..]

Bedankt Eleganza en RobertNL!

ik had deze sites er inderdaad even als voorbeeld bij, want wil hem uit china laten komen inderdaad.
Mijn budget is 75 euro (niet heel veel dus), maar wil er puur alleen op skypen, misschien een keer een filmpje kijken, en een beetje surfen. Inderdaad wel 7".

ik heb deze tablet ook nog gevonden:
http://www.aliexpress.com(...)06316_598141645.html

Bedankt dat jullie me verder willen helpen:D
Die tablet is te langzaam,kan beter 1tje nemen met Rockchip rk3006
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:44:07 #161
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117689268
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 02:28 schreef Tinusje88 het volgende:

[..]

Bedankt Eleganza en RobertNL!

ik had deze sites er inderdaad even als voorbeeld bij, want wil hem uit china laten komen inderdaad.
Mijn budget is 75 euro (niet heel veel dus), maar wil er puur alleen op skypen, misschien een keer een filmpje kijken, en een beetje surfen. Inderdaad wel 7".

ik heb deze tablet ook nog gevonden:
http://www.aliexpress.com(...)06316_598141645.html

Bedankt dat jullie me verder willen helpen:D
Iets boven budget maar zeer goed:
http://www.buyincoins.com(...)n-product-19284.html

Zelf zou ik zeker voor een dual-core gaan, vooral voor de dingen die je opnoemt skype en internet is het wel fijn om iets meer power te hebben. Sites laden sneller en de beelden bij skype lopen wat vloeiender.

Daarnaast heb je een betere batterij dan bij de tablets die iets goedkoper zijn!

Zal morgen 1 van de aliexpess sellers eens vragen of ze niet nog een vergeten elf II in stock hebben voor een nette prijs. Die zal (indien aanwezig) vast rond de 100 dollar uit moeten kunnen komen.

Je moet het geheel zelf weten natuurlijk maar iets meer budget levert je ineens een snelheids verdubbeling op.

Anders lijkt die je linkt wel een prima tablet, let wel dat de Via8850 eigenlijk te laat op de markt kwam en daardoor is er weinig support voor deze chipset. Mocht het echt zo goedkoop moeten kijk dan eens naar Allwinner a10 tablets van Teclast, Bmorn, Ainol of onda. Opzich zijn dat allemaal prima tablets (mits 1 GB ram).

Processor:
- Rockchip 3066 / RK3066 (Aanbevolen)
- AM-logic 8726-MX (Aanbevolen)

- Allwinner A10 - budget tablet
- Cortex A9 (soort) processor - (afhankelijk van soort, meesten zijn single-core niet super).

- Allwinner A13 (Niet kopen)

RAM
- 1 GB (Aanbevolen / minimum)

Als je aan de hand van bovenstaande zoekt moet je zelf alweer iets meer kunnen vinden ;) (in het lagere budget). Als je iets hebt gevonden dan zien we het wel ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:46:10 #162
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117689351
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 02:28 schreef Tinusje88 het volgende:

[..]

Bedankt Eleganza en RobertNL!

ik had deze sites er inderdaad even als voorbeeld bij, want wil hem uit china laten komen inderdaad.
Mijn budget is 75 euro (niet heel veel dus), maar wil er puur alleen op skypen, misschien een keer een filmpje kijken, en een beetje surfen. Inderdaad wel 7".

ik heb deze tablet ook nog gevonden:
http://www.aliexpress.com(...)06316_598141645.html

Bedankt dat jullie me verder willen helpen:D
Voor die prijs wil ik je best mijn A7HD (review hier) opsturen, die ligt hier stof te happen, daar ik een Aurora II en Fire heb.

Is een gave tablet om mee te werken, hij's erg dun en het IPS-scherm is briljant.
De wifi-range is matig, maar prima voor thuis-gebruik (ik zit vaak op public wifi's, zoals die van hotels e.d., dan is een Aurora II/Fire wat beter) en de audio-uitgang is 2.5mm, niet de standaard grootte 3.5, dus als je er iets aan wilt koppelen, moet er ff een klein adapterplugje op (schermflikkerbug is verholpen in latere FW).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117690366
Is er nog iemand die van zijn tablet af wilt? Ik heb wel interesse in een dual core tablet. Zoals de Aurora 2 of Cube U30gt mini.
pi_117692196


[ Bericht 53% gewijzigd door Tinusje88 op 07-10-2012 19:01:49 ]
pi_117701489
quote:
Iets boven budget maar zeer goed:
http://www.buyincoins.com(...)n-product-19284.html

Zelf zou ik zeker voor een dual-core gaan, vooral voor de dingen die je opnoemt skype en internet is het wel fijn om iets meer power te hebben. Sites laden sneller en de beelden bij skype lopen wat vloeiender.

Daarnaast heb je een betere batterij dan bij de tablets die iets goedkoper zijn!

Zal morgen 1 van de aliexpess sellers eens vragen of ze niet nog een vergeten elf II in stock hebben voor een nette prijs. Die zal (indien aanwezig) vast rond de 100 dollar uit moeten kunnen komen.

Processor:
- Rockchip 3066 / RK3066 (Aanbevolen)
- AM-logic 8726-MX (Aanbevolen)

- Allwinner A10 - budget tablet
- Cortex A9 (soort) processor - (afhankelijk van soort, meesten zijn single-core niet super).

- Allwinner A13 (Niet kopen)

RAM
- 1 GB (Aanbevolen / minimum)

Als je aan de hand van bovenstaande zoekt moet je zelf alweer iets meer kunnen vinden ;) (in het lagere budget). Als je iets hebt gevonden dan zien we het wel ;)!
RobertNL: bedankt voor je hulp! de crystal wordt me wel echt te duur helaas (nog altijd geen geld voor tablet maar kan er helaas niet meer geld voor vrij maken).
Na je opmerkingen heb ik weer even gezocht, en komt dit als goedkoopste eruit met de specs die je gaf -> http://www.aliexpress.com(...)-5GHz/631998692.html
Shiz: Bedankt voor het aanbod, maar als hij moeilijker op openbare wifi draait is hij voor mij ook niet geschikt want wil hem meenemen als k een half jaar/jaar ga reizen.. Zal dus ook vooral op gedeelde wifi zitten
  zondag 7 oktober 2012 @ 19:20:57 #166
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117702138
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:03 schreef Tinusje88 het volgende:

[..]

RobertNL: bedankt voor je hulp! de crystal wordt me wel echt te duur helaas (nog altijd geen geld voor tablet maar kan er helaas niet meer geld voor vrij maken).
Na je opmerkingen heb ik weer even gezocht, en komt dit als goedkoopste eruit met de specs die je gaf -> http://www.aliexpress.com(...)-5GHz/631998692.html
Shiz: Bedankt voor het aanbod, maar als hij moeilijker op openbare wifi draait is hij voor mij ook niet geschikt want wil hem meenemen als k een half jaar/jaar ga reizen.. Zal dus ook vooral op gedeelde wifi zitten
Ziet er goed uit! Verder geen ervaring met de firmware van deze Onda. Maar de specs zien er voor die prijs meer dan prima uit!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117719121
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:03 schreef Tinusje88 het volgende:

[..]

RobertNL: bedankt voor je hulp! de crystal wordt me wel echt te duur helaas (nog altijd geen geld voor tablet maar kan er helaas niet meer geld voor vrij maken).
Na je opmerkingen heb ik weer even gezocht, en komt dit als goedkoopste eruit met de specs die je gaf -> http://www.aliexpress.com(...)-5GHz/631998692.html
Shiz: Bedankt voor het aanbod, maar als hij moeilijker op openbare wifi draait is hij voor mij ook niet geschikt want wil hem meenemen als k een half jaar/jaar ga reizen.. Zal dus ook vooral op gedeelde wifi zitten
Grappig, daar heb ik de mijne ook voor gekocht. Had eerst een netbookje, maar qua performace/gewicht is een tablet zeker weten beten. Nu nog een paar USB stikkies regelen en eventueel zo'n oprolbaar toetsenbord regelen en je hebt alles wat je nodig hebt voor een langere tijd!
pi_117719714
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 01:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:

[..]

Grappig, daar heb ik de mijne ook voor gekocht. Had eerst een netbookje, maar qua performace/gewicht is een tablet zeker weten beten. Nu nog een paar USB stikkies regelen en eventueel zo'n oprolbaar toetsenbord regelen en je hebt alles wat je nodig hebt voor een langere tijd!
Keyboard leather case is goedkoop :+
pi_117739380
Iemand een idee voor een toetsenbord hoes die ook beschermd?
Ik kan alleen zulke dingen vinden.

Verder nog iemand ervaring met zoiets?

@Tinusje88
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=wednesday

Mischien die in de gaten houden?

[ Bericht 19% gewijzigd door Ian8 op 08-10-2012 17:53:40 ]
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:12:09 #170
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117757239
Lol, m'n 62,99 usd HP Claimpad is onderweg. :+
Ben benieuwd of 'ie daadwerkelijk aan gaat komen. _O- Zou toch een stunt zijn...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117757506
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef shiznuts het volgende:
Lol, m'n 62,99 usd HP Claimpad is onderweg. :+
Ben benieuwd of 'ie daadwerkelijk aan gaat komen. _O- Zou toch een stunt zijn...
Die van mij ook (inclusief aangevraagde tracking)
...ben al op zoek naar iemand die behoefte heeft aan een armband :{ ...


Zou knap zijn dat iemand in China nu nog aan 66 gloednieuwe Touchpads kan komen die alleen in de VS, Australië en delen van de EU werd verkocht en dan ook nog voor zo'n oprotprijs kan verkopen...
pi_117761892
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef shiznuts het volgende:
Lol, m'n 62,99 usd HP Claimpad is onderweg. :+
Ben benieuwd of 'ie daadwerkelijk aan gaat komen. _O- Zou toch een stunt zijn...
Bij mij werkt de DHL tracking nummer niet 8)7
pi_117764749
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:43 schreef Ian8 het volgende:
Iemand een idee voor een toetsenbord hoes die ook beschermd?
Ik kan alleen zulke dingen vinden.

Verder nog iemand ervaring met zoiets?

@Tinusje88
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=wednesday

Mischien die in de gaten houden?
Oh wauw dat is een goeie deal! Hebben jullie goeie ervaringen met pandawill?

Miss naast die leather keyboard case (want hier zet je hem los in dacht ik, een gewone case nog kopen?)

@koektrommel: hahah wat grappig! is het goed bevallen? Had je nog meer usb stickjes mee om alles op te kunnen slaan? :)
pi_117794044
Van onze vrienden van prijzenengelen, een Ainol Novo7 Tornados gekocht voor het mooie kleine prijsje van ¤60,-.

Ja, een leuke tablet, ware het niet dat de batterij niet werkt dus ik ben maar alvast gaan mailen met Priceangels. Via USB doet hij het trouwens prima, even een firmware erop gezet die al die chinese bende verwijderd en dan heb je een prima tablet voor het geld. Dus een redelijke aanrader voor de centjes tot nu toe.
pi_117794411
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef Joene94 het volgende:
Van onze vrienden van prijzenengelen, een Ainol Novo7 Tornados gekocht voor het mooie kleine prijsje van ¤60,-.

Ja, een leuke tablet, ware het niet dat de batterij niet werkt dus ik ben maar alvast gaan mailen met Priceangels. Via USB doet hij het trouwens prima, even een firmware erop gezet die al die chinese bende verwijderd en dan heb je een prima tablet voor het geld. Dus een redelijke aanrader voor de centjes tot nu toe.
ben ook erg tevreden met die van mij. alleen wifi is nog weleens problematisch :%
Wie dit leest is hek.
pi_117795759
@ Joene, heb ook dit tablet, welk firmware heb jij gebruikt om de chineze apps te verwijderen?
pi_117796504
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:00 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

ben ook erg tevreden met die van mij. alleen wifi is nog weleens problematisch :%
Wifi doet het bij mij tot nu toe prima. Zit alleen wel praktisch naast het modem aangezien die op mijn kamer staat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:24 schreef DavidTwente het volgende:
@ Joene, heb ook dit tablet, welk firmware heb jij gebruikt om de chineze apps te verwijderen?
Ik weet alleen dat de bestandsnaam van de firmware 'TorMars_404_2012 V1.1.zip' is. Ondersteuning voor de G-Sensor is helaas niet aanwezig, dat is wel weer minder. En het aantal chinese apps is ermee goed teruggedrongen, er zijn er nog wel een paar maar niet meer storend verder. Je moet eerst wel door de chinese installatie zien te komen, haha.

Mocht iemand nog een betere firmware weten trouwens, dan hoor ik het ook maar al te graag.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:49:21 #178
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117796990
Rooten. Titanium backup erop mikken en apps verwijderen.
You're welcome.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117797380
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:39 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Wifi doet het bij mij tot nu toe prima. Zit alleen wel praktisch naast het modem aangezien die op mijn kamer staat.

[..]

Ik weet alleen dat de bestandsnaam van de firmware 'TorMars_404_2012 V1.1.zip' is. Ondersteuning voor de G-Sensor is helaas niet aanwezig, dat is wel weer minder. En het aantal chinese apps is ermee goed teruggedrongen, er zijn er nog wel een paar maar niet meer storend verder. Je moet eerst wel door de chinese installatie zien te komen, haha.

Mocht iemand nog een betere firmware weten trouwens, dan hoor ik het ook maar al te graag.
waar heb je die vandaan? ik heb 4.03
Wie dit leest is hek.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:59:39 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117797531
Je hebt sites als Slatedroid, TabletRepublic en de Ainolstore forums, hè...
http://ainolstore.com/for(...)ars-models-released/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117797541
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:56 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

waar heb je die vandaan? ik heb 4.03
http://www.mediafire.com/?vvpd2671x6fv424, via: .

EDIT: Die hierboven dus ja, haha.
pi_117797606
Wie dit leest is hek.
pi_117798883
ik skip m maar, lees dat meer mensen problemen met het roteren van het scherm. werkt bij 4.0.3 wel gewoon.
Wie dit leest is hek.
pi_117805604
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:49 schreef shiznuts het volgende:
Rooten. Titanium backup erop mikken en apps verwijderen.
You're welcome.
As always :+
pi_117808160
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik skip m maar, lees dat meer mensen problemen met het roteren van het scherm. werkt bij 4.0.3 wel gewoon.
Touchscreen wil na een dag ook niet meer werken, dus ik ga maar eventjes een andere firmware erop knallen om te proberen..
pi_117811568
Hoog tijd dat de Ramos w30 wordt geleverd. Verwacht nogal veel van deze tablet en hoop dat de benchmarks ook goed zijn.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:44:44 #187
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117812028
Voor een 10.1" en specs vind ik de batterij aan de vrij zwakke kant lijken. De Sanei N10 launchte niet zonder issues. Daar de Ampe A10 zo goed als identiek is, ben ik bang dat de ervaringen daarmee ook niet veel zullen verschillen. Zenithink verliest punten door het scherm op 1024x600 resolutie te houden, maar als het goed is merk je dat in de prijs. De W30 komt dan inderdaad zo'n beetje aan de bovenkant van de wishlist te staan. Maar eerst maar eens zien hoe 'ie in de praktijk is en misschien neem ik wel een Ampe, mocht die ok blijken.

Mja. Momenteel nog blij genoeg met 7". Early-adopter spelen ken ik nu wel. Ik wacht het wel lekker af. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117812397
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:44 schreef shiznuts het volgende:
Voor een 10.1" en specs vind ik de batterij aan de vrij zwakke kant lijken. De Sanei N10 launchte niet zonder issues. Daar de Ampe A10 zo goed als identiek is, ben ik bang dat de ervaringen daarmee ook niet veel zullen verschillen. Zenithink verliest punten door het scherm op 1024x600 resolutie te houden, maar als het goed is merk je dat in de prijs. De W30 komt dan inderdaad zo'n beetje aan de bovenkant van de wishlist te staan. Maar eerst maar eens zien hoe 'ie in de praktijk is en misschien neem ik wel een Ampe, mocht die ok blijken.

Mja. Momenteel nog blij genoeg met 7". Early-adopter spelen ken ik nu wel. Ik wacht het wel lekker af. :P
De batterij is toch hetzelfde als de Ampe A10/Sanei N10 (8000mAh)?
Heb zelf geen ervaring met tablets en bijbehorende batterijen though...

Maar van alle Chinese tablets is deze wel degene met veruit de beste specs; een Samsung Exynos 4412 CPU (zelfde als in de Samsung Galaxy S3, Note 10.1 en Note 2 en (helaas) beter dan de Tegra 3) en de rest is ook wel prima. Jammer alleen dat prijzen altijd toch weer omhoog schieten; ik lees vroege berichten over deze Ramos met prijzen als $200, maar die staan nu al op ¤250 -O- ...
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:46:04 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117814226
Ach so, dacht dat ik ergens 6800mAh las?
Eigenlijk zouden tablets idealerwijze per 1" zo'n 1000mAh moeten hebben. :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117814563
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:46 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, dacht dat ik ergens 6800mAh las?
Eigenlijk zouden tablets idealerwijze per 1" zo'n 1000mAh moeten hebben. :9
Ach ja, ik kwam 8000mAh tegen...maar ook zaken als ingebouwde GPS/3G, 2GB werkgeheugen en een prijskaartje van $200. Je kunt het er dus niets op aan...
pi_117814914
DHL bezorger kwam langs,had alleen geen losgeld(¤25,62). 8)7

Bovendien zie ik nu pas op My AliExpress menu,dat ik een nieuwe tracking number heb :')
quote:
Wednesday, October 10, 2012 at 15:02
Origin Service Area: HONG KONG - HONG KONG - HONG KONG

14 Recipient refused delivery AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 15:02
Morgen pas!!! :'(

[ Bericht 12% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 10-10-2012 15:22:12 ]
pi_117816213
Review van de Novo 7 Fire op tweakers van de user: oNo.

Sinds vorige week heb ik een Ainol Novo 7 Fire. Zoals wel bekend een goedkoop alternatief van de Nexus 7.

Het moment van bestellen/betalen (31-08) tot verzenden (20-09) en ontvangen (04-10) heeft een paar weken geduurd, er waren produktieproblemen bij Ainol. Het pakket is verstuurd via China Post om invoerrechten te omzeilen. Echter is het pakket wel geopend, er zat plakband om van PostNL met "geopend ivm inklaring voor douane" ofzo. Echter heb ik niet hoeven bijbetalen. Kan dat later nog komen? (ik dacht dat dat alleen bij UPS zo is)

Het is bekend dat deze tablet wat kleine gebreken heeft zoals een pop-geluidje en een zacht zoemend geluid. Het pop geluidje hoor ik regelmatig en is irritant als je er op gaat letten, anders niet. Het is een zacht tikje die je hoort in stille omgevingen. Het zoemend geluid hoor ik alleen als de omgeving erg stil is en ik m'n oor dichtbij de tablet houd.

Verder zijn er berichten van defecte schermen. Zo zoeken op het net is dat gekomen van een verkeerde driver voor het scherm. De Novo 7 komt met TM en QM schermen. Het is dus zaak om goed te kijken welke ROM je flasht. Tenminste, als je dat gaat doen. Maargoed, dit is tweakers.net dus ik ga er van uit ;-)

De Novo 7 is standaard geroot. De ROM die er op zit bevat allemaal Chinese apps, logisch. De beste ROM die ik het gevonden is "Flambe", te vinden via slatedroid. Sowieso is daar heel veel te vinden over deze tablet.

Mijn indrukken na een week:
- prachtig scherm
- apparaat is best klein
- de UI is soms wat traag
- de fysieke maat tov de schermgrootte, had kleiner gekund
- de prijs is nog steeds mooi voor wat je krijgt

Het best klein komt waarschijnlijk omdat ik voor m'n vriendin een Cube U30-GT heb gekocht met 10.1" scherm. Traag is relatief, vergelijkend met m'n Galaxy Note met AOSP Android.

Conclusie: mooie gadget voor de tweaker. Zou ik hem nog een keer kopen? Nee, ik zou op zoek gaan naar een tablet de 10mm breder/hoger is met een groter scherm (maar wel 1280x800)
pi_117826277
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:41 schreef nodig het volgende:
Review van de Novo 7 Fire op tweakers van de user: oNo.

Sinds vorige week heb ik een Ainol Novo 7 Fire. Zoals wel bekend een goedkoop alternatief van de Nexus 7.

Het moment van bestellen/betalen (31-08) tot verzenden (20-09) en ontvangen (04-10) heeft een paar weken geduurd, er waren produktieproblemen bij Ainol. Het pakket is verstuurd via China Post om invoerrechten te omzeilen. Echter is het pakket wel geopend, er zat plakband om van PostNL met "geopend ivm inklaring voor douane" ofzo. Echter heb ik niet hoeven bijbetalen. Kan dat later nog komen? (ik dacht dat dat alleen bij UPS zo is)

Het is bekend dat deze tablet wat kleine gebreken heeft zoals een pop-geluidje en een zacht zoemend geluid. Het pop geluidje hoor ik regelmatig en is irritant als je er op gaat letten, anders niet. Het is een zacht tikje die je hoort in stille omgevingen. Het zoemend geluid hoor ik alleen als de omgeving erg stil is en ik m'n oor dichtbij de tablet houd.

Verder zijn er berichten van defecte schermen. Zo zoeken op het net is dat gekomen van een verkeerde driver voor het scherm. De Novo 7 komt met TM en QM schermen. Het is dus zaak om goed te kijken welke ROM je flasht. Tenminste, als je dat gaat doen. Maargoed, dit is tweakers.net dus ik ga er van uit ;-)

De Novo 7 is standaard geroot. De ROM die er op zit bevat allemaal Chinese apps, logisch. De beste ROM die ik het gevonden is "Flambe", te vinden via slatedroid. Sowieso is daar heel veel te vinden over deze tablet.

Mijn indrukken na een week:
- prachtig scherm
- apparaat is best klein
- de UI is soms wat traag
- de fysieke maat tov de schermgrootte, had kleiner gekund
- de prijs is nog steeds mooi voor wat je krijgt

Het best klein komt waarschijnlijk omdat ik voor m'n vriendin een Cube U30-GT heb gekocht met 10.1" scherm. Traag is relatief, vergelijkend met m'n Galaxy Note met AOSP Android.

Conclusie: mooie gadget voor de tweaker. Zou ik hem nog een keer kopen? Nee, ik zou op zoek gaan naar een tablet de 10mm breder/hoger is met een groter scherm (maar wel 1280x800)
Netjes :Y)
pi_117836568
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:41 schreef nodig het volgende:
Review van de Novo 7 Fire op tweakers van de user: oNo.

Het best klein komt waarschijnlijk omdat ik voor m'n vriendin een Cube U30-GT heb gekocht met 10.1" scherm. Traag is relatief, vergelijkend met m'n Galaxy Note met AOSP Android.
Hoe bevalt de Cube U30-GT? Heb even het topic doorgebladerd maar zag je er niets over zeggen volgens mij. Deze wilde ik namelijk eventueel aanbevelen voor een collega. Is het de moeite?
pi_117839420
Betekent dit dat de nieuwere batch zonder touchscreenproblemen wordt geleverd? Dan kan ik veilig een Ainol Flame/Fire bestellen!

Ergens waar ik op moet letten om de oude problemen te vermijden:
- serienummer?
- rom?
- fire of flame?
- tm of qm scherm?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 01:37:44 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117841389
Ik heb eentje van de eerste 1500 zo'n beetje.
Hetzelfde verhaal als Tweakers-user 'oNo' kan ik hier gaan ophouden.

Touchscreenprobleem was volgens mij een beetje uit z'n verband gerukt en waren op zich niet zoveel lui die er last van hadden lijkt het. Zou aan een setting in de firmware liggen wat ik begreep. Iets met AML-nog wat en een overcurrent. De laatste releases zouden het verholpen moeten hebben. Hier tot op heden nog altijd goed gegaan, maar dat wil ook niet heel veel zeggen, want ik heb 'em nog niet lang genoeg gebruikt om 'em op te hebben moeten laden. Wil wachten op m'n Cheese case smartcover. So far so good i.i.g.

Enige wat als storend ervaren kan worden is het geplop, wat optreedt bij het uit slaapmodus komen, dus wanneer de speaker paraat moet staan om geluid te kunnen produceren en je hebt op alles behalve full brightness een soort muggengezoem, wat je naar alle waarschijnlijk niet hoort en je dus niet bepaald stoort.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117844355
DHL Express
quote:
Thursday, October 11, 2012 Location Time Pieces
16 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:31
*O*
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:33:17 #198
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117847195
Wat had je ook alweer besteld? Een Aoson 3G-tablet?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117848282
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:46 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, dacht dat ik ergens 6800mAh las?
Eigenlijk zouden tablets idealerwijze per 1" zo'n 1000mAh moeten hebben. :9
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:56 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ach ja, ik kwam 8000mAh tegen...maar ook zaken als ingebouwde GPS/3G, 2GB werkgeheugen en een prijskaartje van $200. Je kunt het er dus niets op aan...
7500 mAh it is. Verkoop is wel weer wat uitgesteld. Eerst zou die 15 oktober beginnen, maar is nu verlengt naar 25 oktober. Pre-sale is al wel begonnen... Nog geen duidelijk over de kleuren die beschikbaar zijn, want de vrijgegeven plaatjes laten allemaal een witte Ramos W30 zien.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:05:43 #200
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117848334
Ja psies, dat houdt me ook een beetje tegen. :@ Een witte backside is me egal, maar de front moet gewoon zwart zijn. Ik wil me focussen op het beeld, dat kan ik niet met een afleidende witte rand eromheen. :P Maar again: we shall see. :7 Lekker geduldig wachten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117849593
Wat is nu eigenlijk een goeie tablet als je 1080p mkv's wilt streamen vanaf een NAS?

Ervan uitgaande dat het Netwerk in orde is.

Ik heb een fiks aantal 1080p MKV's die ik rechtstreeks op een tablet wil streamen, apps kunnen buiten beschouwing worden gelaten, het gaat mij puur om de tablet die deze mogelijkheid heeft.
Apps kunnen daarvoor aangeschaft worden namelijk.

Benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:54:13 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117849980
Je wilt een 10.1" tablet neem ik aan? Je budget is...?

Volgens mij moet dat voor alle tablets niet zo'n probleem zijn.
1080p decoding ging al prima met een singlecore Allwinner A10.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117850115
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:54 schreef shiznuts het volgende:
Je wilt een 10.1" tablet neem ik aan? Je budget is...?

Volgens mij moet dat voor alle tablets niet zo'n probleem zijn.
1080p decoding ging al prima met een singlecore Allwinner A10.
Nee het hoeft niet persé een 10.1 zijn, het gaat mij er alleen om dat de tablet het af kan spelen.
Iets wat de iPad 3 bijvoorbeeld niet kan.

Het gaat er dus meer om dat ik niet gebonden ben aan het omzetten van enkele honderden MKV's

Ik zat bijvoorbeeld te denken aan de Nexus 7 (en ja ik weet dat het scherm dan niet voldoet aan 1080p)
pi_117851039
Tip voor iedereen! Download de Chameleon Launcher. echt een wereld van verschil.
pi_117853442
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:54 schreef shiznuts het volgende:
Je wilt een 10.1" tablet neem ik aan? Je budget is...?

Volgens mij moet dat voor alle tablets niet zo'n probleem zijn.
1080p decoding ging al prima met een singlecore Allwinner A10.
Echt??

Damn :+
pi_117855200
Mijn 7" tablet is eindelijk binnen!! *O*

Morgen even testen(nog niet geopend)!! >:)
pi_117856752
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Mijn 7" tablet is eindelijk binnen!! *O*

Morgen even testen(nog niet geopend)!! >:)
Welke heb je aangeschaft?
pi_117860140
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:52 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Welke heb je aangeschaft?
Deze,met option 1 c_/
pi_117877838
Ainol Novo 7 Crystal besteld bij Pandawill. Ik heb het gisteravond besteld, maar nog geen bevestiging van Pandawill gehad. Is dit normaal?

En weet iemand of je hier ook een stock Jelly Bean op kunt zetten? Dat moet wel compatibel zijn toch, aangezien er al Jelly Bean op draait?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 23:26:40 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117879224
Je kunt eigenlijk nergens een stock Android-versie opzetten, het is altijd firmware van de fabrikant (vanwege drivers/hardware enz etc) of ROMS die van de officiële firmware afgeleid zijn. Het enige wat je kunt doen om een 'closest to stock possible'-ervaring te creëren is een factory reset doen en dan met Titanium backup alle onzin die ze erop hebben gezet eraf tiefen, rooten en de build.prop aanpassen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117882958
http://www.itworld.com/it(...)e-its-mapping-patent
Mijn haat voor M$ is helemaal compleet,alles om Google Android duurder te maken en te vernietigigen("Linux en Google Android e.d schenden onze patenten,omdat wij het hebben uitgevonden maar we vertellen het alleen via een NDA"). |:(

Maffia praktijken en bedrijven betalen M$ voor hun zogenaamde Android bescherming licentiegeld.Niet even Google zelf of Linux Foundation/FSF of OHA vragen voor checks :r

Samsung creates flash-friendly, open source file system: F2FS *O*

[ Bericht 19% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 12-10-2012 06:39:42 ]
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:40:27 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117884779
Mja, ik vind die patentwars echt nergens over gaan. :') Als het nou echt om theft van unique intellectual property gaat, maar het gaat tegenwoordig alleen om technologie die algemeen publiekelijk recht zou moeten zijn en geld, daar is echt nul innovatie te bespeuren. 'Eersie!' 'Nietus! :( ' 'Wellus! :6 ', kleuterklasniveau.

Zelfde als ik een nachtkastje bij de Leen Bakker zou halen en ik twee verschillende pakketjes krijg en apart moet betalen, omdat IKEA als enige een all-in-1-zet-zelf-in-elkaar pakket mag verkopen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117887058
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vanaf 10:00 uur,mijn pakketje(7" tablet en leather case) uitpakken en testen :P
*nu even bezig* Foto's maken natuurlijk :9
pi_117887114
Iemand toevallig een Nexus 7 op voorraad gezien?

Wat zijn die krengen snel uitverkocht zeg :D
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:14:53 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117887430
Paradigit en Computerland, hè. De rest verwacht pas 7 november weer voorraad.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117889704
*tablet aan het opladen*maar wat is die mooi :9

Impressie

-Het is een Aoson M71G 7"
-Wat heb ik behalve oordopjes,Micro-USB, en oplader(met EU stekkertje) als extra optie gekregen:PU leather case(black),capacitive stylus en screen protector(alles voor ¤134.25 incl verzend kosten met DHL) >:)
-OS: Android 4.0.3,kernel 3.0.8
-8 GiB intern flash
-Google Play Store(! was wel verrast)
-Batterij was 41%(helderheid stond op 0)toen ik het aan zette voor het 1st
-Wifi stond standaard op on
-Het heeft potverdomme een SIM ingang(wist niet eens) _O-
-Werkt wel lekker(best snel)
*O*

Minpunt
-is dat ik mijn Linksys Gigabit router moet wijzigen,maar gelukkig is het sterk beveiligd(inlog/hoofd wachtwoord zelf is ~25-30! tekens en er is nog geen WIFI wachtwoord blijkbaar,sinds ik het zomer 2010 had gekocht)
-Hardware specificatie+benchmark kan ik pas later checken(Allwinner A10 Cortex A8+Mali 400 !?)
-Ik wil het rooten en custom ROM erop zetten :'(
-Tot maandag(15 Oktober) om 10:00 in test gebruik(72 uur lang dus: hoe lang de batterij meegaan,software e.d),dan kijken om een 10" tablet(Rockchip rk3066) erbij te doen!! B-)
-etc etc O-)

Vanavond meer :+
pi_117890265
Kan ik deze 10" nemen:Cube U30GT 32 GiB(180! euro inclusief verzenden)? of toch een andere 10" tablet met Rockchip rk3066? :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 12-10-2012 12:55:34 ]
pi_117891191
Na lang meelezen in dit topic dan toch een vraag:

Iemand al ervaringen met de Pipo M3, als we het toch over 10 inch tablets gaan hebben?
Benefit of digital: it works or it doesn't
pi_117892030
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:08 schreef BizzyBlook het volgende:
Na lang meelezen in dit topic dan toch een vraag:

Iemand al ervaringen met de Pipo M3, als we het toch over 10 inch tablets gaan hebben?
Het is een Rockchip rk3066 tablet met Android 4.1.x ,dus doen :P
pi_117892313
Ben nog even terughoudend omdat er nog geen ervaringen zijn. Ben al vele malen early adopter geweest van gadgets, en dat word uiteindelijk niet altijd een succes. heb ook nog een jiayu G3 uitstaan dus........ eerst die en dan doorinvesteren. De specs van de Pipo M3 zijn inderdaad niet verkeerd dus die drempel had ik al genomen.

Wil wel dat buienradar en nu.nl het als App gaan doen, nu op mijn mk802 steeds de melding:
niet compatibel met uw apparaat.
Benefit of digital: it works or it doesn't
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:43:43 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117892564
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Het is een Rockchip rk3066 tablet met Android 4.1.x ,dus doen :P
Beetje impulsief niet? :P Ik ben meer van de weloverwogen keuzes maken. Dacht trouwens júist dat je die Aoson gehaald had omdat 'ie 3G had en er verder niet zoveel op dat vlak was, anders waren er genoeg (imho) betere keuzes als dat geen doorslagfactor was. :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:39 schreef BizzyBlook het volgende:
Ben nog even terughoudend omdat er nog geen ervaringen zijn. Ben al vele malen early adopter geweest van gadgets, en dat word uiteindelijk niet altijd een succes. heb ook nog een jiayu G3 uitstaan dus........ eerst die en dan doorinvesteren. De specs van de Pipo M3 zijn inderdaad niet verkeerd dus die drempel had ik al genomen.

Keine ahnung. Researchen idd, Slatedroid, TabletRepublic, XDA enz etc, zijn vast ervaringen te vinden. Lijkt me een mooie tablet, ware het niet dat de quadcores voor de deur staan. W30 van Ramos, de Sanei N10, Ampe A10 enz etc.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117892691
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:14 schreef shiznuts het volgende:
Paradigit en Computerland, hè. De rest verwacht pas 7 november weer voorraad.
:Y
pi_117892880
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Beetje impulsief niet? :P Ik ben meer van de weloverwogen keuzes maken. Dacht trouwens júist dat je die Aoson gehaald had omdat 'ie 3G had en er verder niet zoveel op dat vlak was, anders waren er genoeg (imho) betere keuzes als dat geen doorslagfactor was. :+

[..]

Keine ahnung. Researchen idd, Slatedroid, TabletRepublic, XDA enz etc, zijn vast ervaringen te vinden. Lijkt me een mooie tablet, ware het niet dat de quadcores voor de deur staan. W30 van Ramos, de Sanei N10, Ampe A10 enz etc.
Mijn vorige 7" had een korte leven(Herfst/Winter 2010, 2/3 maanden) :+

Was verrast om een SIM ingang te zien,huidige 7" tablet heeft 3000 mAH volgens mij
quote:
PS Vita has: 2210 mAh battery, rated at 3-5 hours
Vraagje aan jou: Pipo M3(met Android 4.1.1,)Aoson M11 of Cube U30GT(7200 mAH!)nemen?Of wachten op quadcore??2 jaar oude 10"(Superpad 1) gebruik ik al 1.25 jaar niet :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 12-10-2012 13:57:17 ]
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:59:28 #224
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117893257
Weet ik niet, dan vraag je mij een impulsief antwoord te geven, want behalve de Cube heb ik niks gevolgd op dualcore 10.1" gebied omdat de 7" dualcores me toen meer aanspraken en nu quadcores voor de deur staan. :P

De Cube faalde nogal bij launch, quality control/afwerking is niet echt om over naar huis te schrijven helaas. De Aoson is iPad-formaat 9.7" wat mij sowieso niet zou aantrekken. De Pipo M3 lijkt eigenlijk wel een puicke tablet te zijn... maar nogmaals, als er straks een leuke quadcore 10.1" is voor ongeveer diezelfde prijs, dan kan ik best nog ff geduld opbrengen. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117894266
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:59 schreef shiznuts het volgende:
Weet ik niet, dan vraag je mij een impulsief antwoord te geven, want behalve de Cube heb ik niks gevolgd op dualcore 10.1" gebied omdat de 7" dualcores me toen meer aanspraken en nu quadcores voor de deur staan. :P

De Cube faalde nogal bij launch, quality control/afwerking is niet echt om over naar huis te schrijven helaas. De Aoson is iPad-formaat 9.7" wat mij sowieso niet zou aantrekken. De Pipo M3 lijkt eigenlijk wel een puicke tablet te zijn... maar nogmaals, als er straks een leuke quadcore 10.1" is voor ongeveer diezelfde prijs, dan kan ik best nog ff geduld opbrengen. :Y
Wanneer dan? :P

Die Cube kan geupgrade worden naar 4.1.1 :o
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:28:46 #226
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117894373
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wanneer dan? :P

Die Cube kan geupgrade worden naar 4.1.1 :o
Ze zijn volgens mij al in opkomst;
http://lightake.com/detai(...)Tablet_PC_16GB-56978

Of je gaat natuurlijk voor een 13,3 inch quadcore tablet. http://www.gizchina.com/2(...)-a-13-3-inch-tablet/ Maar zijn verder nog geen specs over bekend of releasedate :P
pi_117894456
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:28 schreef nodig het volgende:

[..]

Ze zijn volgens mij al in opkomst;
http://lightake.com/detai(...)Tablet_PC_16GB-56978

Of je gaat natuurlijk voor een 13,3 inch quadcore tablet. http://www.gizchina.com/2(...)-a-13-3-inch-tablet/ Maar zijn verder nog geen specs over bekend of releasedate :P
Work Time Up to 5 hours
W30 Battery 6800 MAh


En dat voor een quadcore,lijkt net PS Vita :')

Doe maar nog dualcore :P
pi_117894659
Op fora staan als hands-on revies van Quad core modellen, 9 v.d. 10x 10.1" modellen.
Punt is alleen dat dit zo ongeveer de allereerste van dit type zijn (quad core) en dus met problemen komen zoals:
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Work Time Up to 5 hours
W30 Battery 6800 MAh


En dat voor een quadcore :')

Doe maar nog dualcore :P
Dat moet nog gewoon beter ontwikkeld worden. Een quad core processor die vol gebruikt wordt (dus alle 4 cores in gebruik) gaat natuurlijk meer verbruiken, maar 4 cores worden nauwelijks effectief gebruikt nog. Bovendien kan met een goed ontwikkelde processor dat verbruik veel lager worden; gelijk aan of zelfs minder dan een dual core.
Verder heeft bijv. de Tegra 3 een 5e core die langzamer maar ook veel zuiniger is dan de andere 4. Daardoor kan ik bijvoorbeeld mijn One X (met Tegra 3) - voor huidige telefoons - heel lang standby laten staan; soms maar 1% batterij minder per uur.

De eerste dual-core tablets waren ook vast niet je-van-het maar tegenwoordig zijn die zeer prima (denk aan de Ainol tablets).
Maar quad core en 10.1" zal nog wel even duren; ben dus ook bang dat ik mezelf geen tablet cadeau kan doen voor kerst/oud & nieuw. ;(

Tenzij die Claimpad zou komen maar dat weten we ook wel wat dat wordt :') ...

En die 13" :9~ Perfect ding om aan de muur te hangen voor domotica.
(alleen nu nog een tweakable/betaalbare/logische domotica vinden :') )
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:44:42 #229
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117894933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Work Time Up to 5 hours
W30 Battery 6800 MAh


En dat voor een quadcore :')

Doe maar nog dualcore :P
Tsja je kan niet alles hebben :P Maar denk dat wel binnenkort heel veel nieuwe tablets mogen verwachten, gizchina plaatst de laatste tijd zoveel berichten over nieuwe quadcore tablets :P

http://www.gizchina.com/2(...)and-antutu-of-12479/

http://www.gizchina.com/2(...)re-tablet-next-week/ (van deze is de batterij nog kleiner :( )

Je raakt de weg wel snel kwijt in het chinese tabletland, zoveel aanbod. Mag je aardig wat uurtjes insteken met reviews lezen etc, vind ik eigenlijk altijd wel leuk om te doen:P

Terwijl ik opzoek was naar quad-core kwam ik dit pareltje tegen; wel dual-core maar met Retina scherm, 9,7 inch, 8000mah. De cubeU9GT5, te preorderen voor $299, wel een stukje duurder dus dan dat we gewend zijn :P

Is helaas maar 9,7 inch, zie liever 10,1 :D

http://lightake.com/detai(...)et_PC_1GB_16GB-58409
pi_117895023
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:44 schreef nodig het volgende:

[..]

Tsja je kan niet alles hebben :P Maar denk dat wel binnenkort heel veel nieuwe tablets mogen verwachten, gizchina plaatst de laatste tijd zoveel berichten over nieuwe quadcore tablets :P

http://www.gizchina.com/2(...)and-antutu-of-12479/

http://www.gizchina.com/2(...)re-tablet-next-week/ (van deze is de batterij nog kleiner :( )

Je raakt de weg wel snel kwijt in het chinese tabletland, zoveel aanbod. Mag je aardig wat uurtjes insteken met reviews lezen etc, vind ik eigenlijk altijd wel leuk om te doen:P

Terwijl ik opzoek was naar quad-core kwam ik dit pareltje tegen; wel dual-core maar met Retina scherm, 9,7 inch, 8000mah. De cubeU9GT5, te preorderen voor $299, wel een stukje duurder dus dan dat we gewend zijn :P

Is helaas maar 9,7 inch, zie liever 10,1 :D

http://lightake.com/detai(...)et_PC_1GB_16GB-58409
Interesting,yeeeeessss :P
pi_117895046
Nexus 7 besteld!
pi_117895137
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Work Time Up to 5 hours
W30 Battery 6800 MAh


En dat voor een quadcore,lijkt net PS Vita :')

Doe maar nog dualcore :P
Vorige pagina melde ik al dat het 7500 mAh is ;)
pi_117895236
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:50 schreef Syntix het volgende:

[..]

Vorige pagina melde ik al dat het 7500 mAh is ;)
2 pagina's terug :+
pi_117895442
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:44 schreef nodig het volgende:

[..]

Tsja je kan niet alles hebben :P Maar denk dat wel binnenkort heel veel nieuwe tablets mogen verwachten, gizchina plaatst de laatste tijd zoveel berichten over nieuwe quadcore tablets :P

http://www.gizchina.com/2(...)and-antutu-of-12479/

http://www.gizchina.com/2(...)re-tablet-next-week/ (van deze is de batterij nog kleiner :( )

Je raakt de weg wel snel kwijt in het chinese tabletland, zoveel aanbod. Mag je aardig wat uurtjes insteken met reviews lezen etc, vind ik eigenlijk altijd wel leuk om te doen:P
:Y
Niet/nauwelijks bij te houden idd. Maar daarom des te interessanter. (Het enige interessante aan die Zenithink is wat mij betreft de gesuggereerde prijs trouwens...)

Persoonlijk hoop ik op een 10.1" quad core (Samsung's 4412 bijv.) met een (kleine) 10.000mAh accu, bluetooth, GPS en 3G slot en mooie behuizing voor zo'n $200-250(max).

Oh, en (maar dat is naar Android gericht) ondersteuning voor externe webcams en/of ondersteunig voor video-in.
quote:
Terwijl ik opzoek was naar quad-core kwam ik dit pareltje tegen; wel dual-core maar met Retina scherm, 9,7 inch, 8000mah. De cubeU9GT5, te preorderen voor $299, wel een stukje duurder dus dan dat we gewend zijn :P

Is helaas maar 9,7 inch, zie liever 10,1 :D

http://lightake.com/detai(...)et_PC_1GB_16GB-58409
Tja, niet iedereen is een fan van dat scherm. Grote kans op lag (veel pixels aansturen; Tweakers noemde dit ook al bij hun review van de *kuch* iPad 3. Plus zal z'n beslag doen op batterijduur.

En een 'retina' scherm (of in iedergeval een scherm met hoge resolutie dan nu) in 10.1" zul je niet snel zien tenzij de grotere merken (zoals Apple, Samsung, HTC etc.) daar mee komen.
Dat scherm in die Cube U9GT5 is hoogswaarschijnlijk hetzelfde scherm als in de eerdergenoemde iPad simpelweg omdat er een aantal fabrikanten zijn die schermen produceren. Een of andere Chinees 'merkje' (met alle respect) zal dan niet zomaar even een hoge resolutie 10.1" scherm kunnen laten ontwikkelen.

En Shiz heeft mij overtuigd van een 10.1" tablet t.o.v. 9.7". Films/series kijken op zo'n formaat is toch wel fijner denk ik dan een 9.7". En ik heb wat films/series in te halen die op m'n NAS staan. :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 12-10-2012 15:06:48 ]
pi_117895765
Eerste hexacore al spotted?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117896717
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:47 schreef Rekkie het volgende:
Nexus 7 besteld!
Voor hoeveel? :P
pi_117897523
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Voor hoeveel? :P
245
pi_117899658
Net even op slatedriod een topic over de Pipo M3 doorgespit, CPU continue op 100% en lag. Ik denk dat het even wachten word wat daar verder gaat uitkomen.

Er wordt ernstig geëxperimenteerd in elk geval.
Benefit of digital: it works or it doesn't
pi_117914250
Morgen maar die pics posten :P
pi_117922254
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja test Stand Alone Complex 07(BDRIP)[x264_AAC][1280x720] mp4 en een 720P.mkv met ondertiteling op 7" tablet,werkt heel goed.



*O*
Screenshots is afwezig
pi_117934087
Vandaag met de Aoson M71G naar de hooofdbieb Den Haag aan het Spui gegaan,tussen 12:30 en 15:30.Had bijna 20 minuten nodig om een een plek te zoeken,zo druk was het met deze regendag.

De plek was vlakbij(1 meter vandaan)liften en roltrappen en tegenaan een ronde muur(binnen paal is vloer en plafond ondersteuning* ) met stopcontact en netwerkpoorten!Enfin, WIFI aangezet en gaan met tablet
:Y)

-WIFI: was van gemeente en bibliotheek Den Haag en hadden nog wat kuren
-Helderheid en geluid op 0
Tijd/Uptime:2 uur en 18 minuten(seconden ff weglaten)
Batterij verbruik:62%
Bijzonderheden: tablet begon dus met 67% over en het is zo ingesteld dat bij 5% batterij laad, volgt er een automatische shutdown


Het is tot a.s maandag 10 uur als tijdelijke test apparaat,daarna verder kijken.Ik wil het later gebruiken als test tablet voor 2e tablet(10" dual-core ARM met een Mali GPU,is toch wel beter). :+ :P


Blue_Panther_Ninja App Brain account
quote:
Device:
M71G (last sync @ ~15:30)

Apps:
55 total, 55 free (100%), 0 paid (0%)

Total Size:
190MB

Total value (currently):
$0

Fast Web Install:
Disabled

Push to phone:
Enabled
Gmail account heb ik al sinds 22 december 2004(1ste is een welkom mail)/2 Januari 2005(officieel gebruik) 8-)


*Ik weet eigenlijk niet hoe je zoiets moet noemen 8)7

Gisteren geroot,maar nog geen custom ROM.USB verbinding wilt even niet,maar wel screenshots gemaakt.Nog steeds aan het werk met liveCD,kernel fixen bezorgd me hoofdpijn _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 13-10-2012 19:06:03 ]
pi_118010992
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WiFi wachtwoord blijkt er wel te zijn (afgelopen 2 jaar),maar heb het NOOIT gebruikt(alleen PIN nummer voor Blackberry)......tot vandaag!! _O- 8)7 *O* :')

Dit is mijn Gigabit router btw,die ik icm Ziggo Ai1+ gebruikt :9 >:)

* Blue_Panther_Ninja checkt Wifi snelheid :Y
Wi-Fi op 7" tablet valt af en toe weg ;(
  maandag 15 oktober 2012 @ 23:06:47 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118022557
Volgende tablet die binnenkort binnen gaat komen: Ramos W30 :P!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118025036
Ik wil met kerst eens kijken voor een tablet van minimaal 8/9 inch al lijkt 10 inch mij ook haalbaar. En ik wil 100-150 euro uitgeven. Waar moet ik dan aan denken? Zijn er dingen die je dan echt totaal niet met zo'n ding kan doen?

Beetje internet, social media, office achtige apps, rtl gemist, kleine spelletjes zoals wordfeud/rumble etc. Wil ik er mee kunnen doen. Ik heb geen 3g nodig.

Is het daarbij aan te raden een uit china te importeren of niet?
- Met zuidelijke groet -
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:42:11 #245
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118030239
:W
Ben weer terug van vakantie, valt me nog tegen dat er zo weinig posts zijn geplaatst in de week dat ik weg was :*

Ik ga vandaag even met DHL bellen, dan heb ik wss mijn Cube U30GT morgen *O*

Aurora II meegehad in het vliegtuig/op vakantie, gisteren 7 afleveringen van the Mentalist (laagste niveau schermverlichting en wifi uit) gekeken in het vliegtuig, had nog stroom over (5 uur kijken) - zo'n 35%. Heb nu idd de 100% foutmelding in het begin, duurt vrij lang voordat hij daadwerkelijk ervan af is, maar daarna geeft hij wel een realistisch beeld van de batterij. Even fixen dus (DS24). Arkefly had van die belachelijk dikke mediaspelers voor een tientje per vlucht, belachelijk XD Ik blij met mn tablet *O*
Koekje d'r bij?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:50:58 #246
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118030426
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:42 schreef eleganza het volgende:
:W
Ben weer terug van vakantie, valt me nog tegen dat er zo weinig posts zijn geplaatst in de week dat ik weg was :*

Ik ga vandaag even met DHL bellen, dan heb ik wss mijn Cube U30GT morgen *O*

Aurora II meegehad in het vliegtuig/op vakantie, gisteren 7 afleveringen van the Mentalist (laagste niveau schermverlichting en wifi uit) gekeken in het vliegtuig, had nog stroom over (5 uur kijken) - zo'n 35%. Heb nu idd de 100% foutmelding in het begin, duurt vrij lang voordat hij daadwerkelijk ervan af is, maar daarna geeft hij wel een realistisch beeld van de batterij. Even fixen dus (DS24). Arkefly had van die belachelijk dikke mediaspelers voor een tientje per vlucht, belachelijk XD Ik blij met mn tablet *O*
Ene moment is het hier wat drukker als het andere moment.

Doet hij netjes, je had dus nog wel iets verder weg kunnen gaan aangezien je nog batterij over had ;)! Dacht dat er ondertussen een fix voor de batterij was (of was dat een andere tablet?)

We horen het morgen dan wel over de CUBE :D! (dit keer toch wel een video?)
Als het wat is zet ik hem ook op mijn verang lijstje :P! (staan ondertussen 2 tablets op). Wil er nu 1 voor de wat langere termijn dus ik denk dat het een Quadcore of dualcore tablet wordt met bluetooth. Ramos W30(HD) en Sanei (uit mijn hoofd) heb ik al op het lijstje staan. Als de cube wat is dan komt die er dus ook bij ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:04:39 #247
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118030745
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ene moment is het hier wat drukker als het andere moment.

Doet hij netjes, je had dus nog wel iets verder weg kunnen gaan aangezien je nog batterij over had ;)! Dacht dat er ondertussen een fix voor de batterij was (of was dat een andere tablet?)

We horen het morgen dan wel over de CUBE :D! (dit keer toch wel een video?)
Als het wat is zet ik hem ook op mijn verang lijstje :P! (staan ondertussen 2 tablets op). Wil er nu 1 voor de wat langere termijn dus ik denk dat het een Quadcore of dualcore tablet wordt met bluetooth. Ramos W30(HD) en Sanei (uit mijn hoofd) heb ik al op het lijstje staan. Als de cube wat is dan komt die er dus ook bij ;)!
Er is idd een fix, maar ik had de dag voordat ik wegging de tablet geflasht naar DS24, dus geen tijd gehad om het te kunnen testen :9

De Cube wordt morgen voor 1 uur bezorgd, dat is wel fijn *O*
Enige nadeel is dat ik EXPLICIET 10000x vermeld heb bij Elijah dat ze de value op 25$ moesten zetten, en ik net van DHL te horen kreeg nog 31,71¤ te moeten betalen -O- Denk niet dat ik daar nog ga bestellen in de toekomst... :N Hoor nu wel goede verhalen over Eternal Team, als ik weer wat bestel, haal ik het daarvandaan. Jammer dat ze die verzoeken bij Elijah niet inwillligen, al zeggen ze dat ze het wel doen. |:( Zal wel zien voor hoeveel dollar ze hem hebben aangegeven op het briefje.

Dan ook maar hopen dat ik een tablet zonder kuren heb... ;( We zullen zien!
Koekje d'r bij?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:07:24 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118030819
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:04 schreef eleganza het volgende:

[..]

Er is idd een fix, maar ik had de dag voordat ik wegging de tablet geflasht naar DS24, dus geen tijd gehad om het te kunnen testen :9

De Cube wordt morgen voor 1 uur bezorgd, dat is wel fijn *O*
Enige nadeel is dat ik EXPLICIET 10000x vermeld heb bij Elijah dat ze de value op 25$ moesten zetten, en ik net van DHL te horen kreeg nog 31,71¤ te moeten betalen -O- Denk niet dat ik daar nog ga bestellen in de toekomst... :N Hoor nu wel goede verhalen over Eternal Team, als ik weer wat bestel, haal ik het daarvandaan. Jammer dat ze die verzoeken bij Elijah niet inwillligen, al zeggen ze dat ze het wel doen. |:( Zal wel zien voor hoeveel dollar ze hem hebben aangegeven op het briefje.

Dan ook maar hopen dat ik een tablet zonder kuren heb... ;( We zullen zien!
Soms zijn ze bij de douane ook wel eens eigenzinnig. Heb bij DHL 2 keer gehad dat er minder waarde op stond maar dat er wel BTW op zat.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118032205
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:42 schreef eleganza het volgende:
:W
Ben weer terug van vakantie, valt me nog tegen dat er zo weinig posts zijn geplaatst in de week dat ik weg was :*

Ik ga vandaag even met DHL bellen, dan heb ik wss mijn Cube U30GT morgen *O*

Aurora II meegehad in het vliegtuig/op vakantie, gisteren 7 afleveringen van the Mentalist (laagste niveau schermverlichting en wifi uit) gekeken in het vliegtuig, had nog stroom over (5 uur kijken) - zo'n 35%. Heb nu idd de 100% foutmelding in het begin, duurt vrij lang voordat hij daadwerkelijk ervan af is, maar daarna geeft hij wel een realistisch beeld van de batterij. Even fixen dus (DS24). Arkefly had van die belachelijk dikke mediaspelers voor een tientje per vlucht, belachelijk XD Ik blij met mn tablet *O*
Ik betaal volgende week pas mijn Cube U30GT :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:04 schreef eleganza het volgende:

[..]

Er is idd een fix, maar ik had de dag voordat ik wegging de tablet geflasht naar DS24, dus geen tijd gehad om het te kunnen testen :9

De Cube wordt morgen voor 1 uur bezorgd, dat is wel fijn *O*
Enige nadeel is dat ik EXPLICIET 10000x vermeld heb bij Elijah dat ze de value op 25$ moesten zetten, en ik net van DHL te horen kreeg nog 31,71¤ te moeten betalen -O- Denk niet dat ik daar nog ga bestellen in de toekomst... :N Hoor nu wel goede verhalen over Eternal Team, als ik weer wat bestel, haal ik het daarvandaan. Jammer dat ze die verzoeken bij Elijah niet inwillligen, al zeggen ze dat ze het wel doen. |:( Zal wel zien voor hoeveel dollar ze hem hebben aangegeven op het briefje.

Dan ook maar hopen dat ik een tablet zonder kuren heb... ;( We zullen zien!
Ze kunnen meevallen bij de douane :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Soms zijn ze bij de douane ook wel eens eigenzinnig. Heb bij DHL 2 keer gehad dat er minder waarde op stond maar dat er wel BTW op zat.
Ik betaal maar 25.62 euro bij DHL,voor de 7" Aoson M71G :P
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:58:45 #250
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118032309
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Soms zijn ze bij de douane ook wel eens eigenzinnig. Heb bij DHL 2 keer gehad dat er minder waarde op stond maar dat er wel BTW op zat.
Ook een keer gehad, toen kreeg ik gewoon 50 euro terug. Keurig netjes, maar ik moest er wel voor naar België bellen :') Zal morgen even melden wat er op de factuur stond. Als der echte prijs (~170 dollar + accessoires) gerekend zou zijn dan zou ik over de 50 euro komen aan douanekosten. Dus ik ben benieuwd wat Elijah er nou daadwerkelijk op heeft gezet... 8)7

En nou nog wachten op de Jiayu G3, maar daar ga ik wel over verder in het andere topic :9
Koekje d'r bij?
pi_118033077
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:58 schreef eleganza het volgende:

[..]

Ook een keer gehad, toen kreeg ik gewoon 50 euro terug. Keurig netjes, maar ik moest er wel voor naar België bellen :') Zal morgen even melden wat er op de factuur stond. Als der echte prijs (~170 dollar + accessoires) gerekend zou zijn dan zou ik over de 50 euro komen aan douanekosten. Dus ik ben benieuwd wat Elijah er nou daadwerkelijk op heeft gezet... 8)7

En nou nog wachten op de Jiayu G3, maar daar ga ik wel over verder in het andere topic :9
Nooit 50 euro betaald!!
pi_118036829
Jongens is de tablet die bij de garage sale van de AH komt een goede aanbieding voor die prijs? Of is er voor die prijs veel beters te koop?
- Met zuidelijke groet -
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:48:53 #253
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118038869
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:02 schreef De-Hamster het volgende:
Jongens is de tablet die bij de garage sale van de AH komt een goede aanbieding voor die prijs? Of is er voor die prijs veel beters te koop?
http://tweakers.net/price(...)ch-wifi-8gb-wit.html

Scheelt je 2 à 3 tientjes,. Niet zo bijzonder. Vrees wel dat als je m wil hebben er 's morgens al vroeg bij moet zijn, omdat de doorsnee Nederlander alleen voor prijzen bij de mediamarkt en co kijkt.

Plus, ik ben groot fan van dingen die anderen niet hebben *O* Chinatabs bijvoorbeeld :9 Qua specs doen de Ainol Crystal (rond de 100 euro) en de Ainol Aurora II (~90 euro) niet onder voor de galaxy tab 2, en ze zijn ook gewoon goedkoper.
Koekje d'r bij?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:14:41 #254
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118059142
Nieuwe Line-up Ainol
quote:
Novo10 Hero coming this December! 4.1 Jellybean, 10.1 Inch HD IPS 1280*800 Screen Resolution, Front Camera 2MP Rear 3MP, 1GB DDR3, 16 GB Internal Memory expandable using Micro SD and USB flash drives, Bluetooth,GPS, 8000 mAh battery

Wellicht eerder in China, dit komt van de Philipeinse tak van Ainol

en:
quote:
Ainovo/Ainol: All of the Quad Core models will be released 1st quarter of 2013..
Met daarbij o.a:

Zoals ik begrijp komt de volgende lineup aan namen voorbij:

quote:
We will release Novo10 Captain, Novo10 Hero II, Novo8 Dream, Novo7 Flame II, and Novo7 Venus, Dragon and Legend
(maar niet allemaal Q1)

[ Bericht 13% gewijzigd door RobertNL op 16-10-2012 22:26:15 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118062625
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:14 schreef RobertNL het volgende:
Nieuwe Line-up Ainol
Ah, Ainol gaat ook over op de 10"; mooi! Maar te laat.
En de resolutie is mooi (1920x1200), maar nog een half jaar wachten -O- :N

'ns kijken wat de Ramo W30 en W30HD doen; die lijken mij op dit moment het meest interessant. De Ampe/Sanei heb ik het wel mee gehad.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:05:52 #256
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118062661
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ah, Ainol gaat ook over op de 10"; mooi! Maar te laat.
En de resolutie is mooi (1920x1200), maar nog een half jaar wachten -O- :N

'ns kijken wat de Ramo W30 en W30HD doen; die lijken mij op dit moment het meest interessant. De Ampe/Sanei heb ik het wel mee gehad.
Same here :D! 23e moet de W30 uitkomen..
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118062976
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:48 schreef eleganza het volgende:

[..]

http://tweakers.net/price(...)ch-wifi-8gb-wit.html

Scheelt je 2 à 3 tientjes,. Niet zo bijzonder. Vrees wel dat als je m wil hebben er 's morgens al vroeg bij moet zijn, omdat de doorsnee Nederlander alleen voor prijzen bij de mediamarkt en co kijkt.

Plus, ik ben groot fan van dingen die anderen niet hebben *O* Chinatabs bijvoorbeeld :9 Qua specs doen de Ainol Crystal (rond de 100 euro) en de Ainol Aurora II (~90 euro) niet onder voor de galaxy tab 2, en ze zijn ook gewoon goedkoper.
Thanks dan kan ik.misschien beter naar die Ainol Tabs kijken. Alleen hoe werkt zoiets in Nederland met een chinese tablet, werkt dit met internet iig wifi dan en is de taal instelbaar in minimaal Engels? Hoe werkt de verzending? Moet ik er rekening mee houden dat de douane ook nog een bedrag hierover eist?

Ik zie trouwens dat die van de AH en dus ook jouw geliefde Ainol maar 7 inch is, mij lijkt 10 inch toch een stuk fijner. Zijn daar ook goede chinese merken voor?

Hoe is deze tablet van de kruidvat? http://www.kruidvat.nl/do(...)42-tabletPC&token=-1

[ Bericht 4% gewijzigd door Schnitzels op 16-10-2012 23:49:00 ]
- Met zuidelijke groet -
pi_118077565
Hallo,

Ik ben opzoek na een chinese Tab
Ik dacht zelf aan de CUBE U30GT, maar ik weet iet of daar GPS op zit i.v.m. navigatie.
Is de CUBE U30GT een goede tab.

Ik ben opzoek na een tab met gps voorkeur 10.1 inch.

Welke site raden jullie aan en hoe verzenden chinapost of DHL?

Albast bedankt
pi_118078602
Wow die Novo10 captain die volgend jaar in 2013 Q1 uit gaat komen :7

Hier zit volgens mij werkelijk alles in, quad-core, 13,1 inch _O_ , gps, 10000mah.

De rest is ook niet mis, mooi dat ze nu eindelijk ook voor de 10,1 en hoger gaan.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:14:36 #260
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118078709
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:44 schreef malibubu het volgende:
Hallo,

Ik ben opzoek na een chinese Tab
Ik dacht zelf aan de CUBE U30GT, maar ik weet iet of daar GPS op zit i.v.m. navigatie.
Is de CUBE U30GT een goede tab.

Ik ben opzoek na een tab met gps voorkeur 10.1 inch.

Welke site raden jullie aan en hoe verzenden chinapost of DHL?

Albast bedankt
Hallo,

De cube horen we binnen nu een een uur wel meer over (of niet Eleganza?!). Maar naar mijn weten heeft die geen GPS. Wat je wel zou kunnen doen is een externe GPS dongel via Bluetooth koppelen (Werkte al met meerdere tablets met een 3066 chip dacht ik).

Anders moet je nog even wachten op de Ramos W30, daar wordt deze week vast meer over bekend. Die heeft wel een versie met GPS en een quadcore processor (zelfde als in de Note 10.1!). Daarnaast is die te verkrijgen met 2GB ram.

Sites om op te kijken zijn Aliexpress dat een soort MP voor bedrdijven is (en dan vooral de bedrijven Grace, Elijah, Eternal team). Daarnaast heb je Pandawill.com (groot assortiment), Buyincoins.com (enigsinds beperkt assorti), Merimobiles.com (duur!), En zo zijn er nog een hele rits meer :P! Zelf kijk ik gewoon waar ik hem het goedkoopste kan krijgen bij 1 van die drie shops op Aliexpress of de webwinkels. Aangezien ik die allemaal wel vertrouw ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118078974
Okey ik zag op youtube een filmpje daar speelde iemand navigatie programma sygic af wat volgens mij alleen werkt via gps.

Zie filmpje
pi_118079248
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:11 schreef nodig het volgende:
Wow die Novo10 captain die volgend jaar in 2013 Q1 uit gaat komen :7

Hier zit volgens mij werkelijk alles in, quad-core, 13,1 inch _O_ , gps, 10000mah.

De rest is ook niet mis, mooi dat ze nu eindelijk ook voor de 10,1 en hoger gaan.
Ik denk dat je 10.1 inch bedoeld ;)
Ik vind ze niet zo speciaal; op die Captain na (vanwege de resolutie). De andere specs zijn al elders te vinden.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:21 schreef malibubu het volgende:
Okey ik zag op youtube een filmpje daar speelde iemand navigatie programma sygic af wat volgens mij alleen werkt via gps.

Zie filmpje
Zie Youtube omschrijving:
quote:
Cube U30GT + Nokia LD-3W + Primo + Navigon + Sygic
Da's dit ding:

"Vroeger" veel gebruikt bij Nokia GSM's voor navigatie.

Zoals Robert zegt; hou de Ramos W30 / W30HD in de gaten; die komt eraan en beschikt hoogstwaarschijnlijk over ingebouwde bluetooth, FM (ontvanger of zender?) én GPS. En super CPU.
Prijs is er wel naar...
pi_118079568
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
Ik denk dat je 10.1 inch bedoeld ;)
Ik vind ze niet zo speciaal; op die Captain na (vanwege de resolutie). De andere specs zijn al elders te vinden.
Fuuuuu, dacht dat er 13,1 inch stond, beetje onduidelijk plaatje, maar met beetje scrollen zie ik inderdaad 10,1 inch staan :P Die foto lijkt van een soort programmaboekje gemaakt te zijn, is dat hele boekje niet ergens te vinden :P
pi_118079591
Ok en wanneer gaat die ongeveer uitkomen.
En met verzenden doe je dat vaak met DHL of China Post
pi_118079801
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:39 schreef malibubu het volgende:
Ok en wanneer gaat die ongeveer uitkomen.
En met verzenden doe je dat vaak met DHL of China Post
Over 6 maanden pas!! :+
pi_118080206
Dan ga ik denk ik nu voor de CUBE u30GT is dat een goede keuze
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:56:16 #267
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118080248
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Over 6 maanden pas!! :+
De ramos komt eerder uit grapjas.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef malibubu het volgende:
Dan ga ik denk ik nu voor de CUBE u30GT is dat een goede keuze
De Ramos komt eerder dan dat. De Ainol komt over een maand of 4.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118080341
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De ramos komt eerder uit grapjas.

[..]

De Ramos komt eerder dan dat. De Ainol komt over een maand of 4.
Aha :*
pi_118080499
Bij DHL shipping kost 32 dollar zitten daar alle kosten al bij.
Zoniet welke kosten komen er dan nog allemaal bij?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:03:52 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118080519
Lineup Ainol tablets Q1 2013, (Quadcore, IPS Scherm, BT, GPS!) - en een verassing aan het eind van de post...
quote:
10'' lineup Ainol (prijs van laag naar hoog):
- Hero I (1280x800, GPS, BT (8.000mAh batterij) - Dualcore
- Hero II (1280x800, BT, 8.000mAh batterij) - Quadcore
- Captain (1920x1200, GPS, BT, 10.000mAh batterij) - Quadcore

Aanvullende info:
1GB RAM
0.3 MP Front camera
2MP back camera
HMDI
Micro SD
Stereo speaker
USB (3.0)
Android 4.1
quote:
8'' lineup Ainol (prijs van laag naar hoog):
- Dream (1024x768, GPS, BT 6.000mAh batterij) - Quadcore

Aanvullende info:
1 GB RAM
0.3 MP Front camera
2MP back camera
HMDI
Micro SD
Stereo speaker
USB (3.0)
Android 4.1
quote:
7'' lineup Ainol (prijs van laag naar hoog):
- Dragon (800x480 LCD, 3.700mAh batterij) - Quadcore
- Venus (1280x800, 4000mAh batterij, BT, GPS) - Quadcore
- Flame II (1280x800, 5000mAh batterij, BT) - Quadcore

Aanvullende info:
1 GB RAM
0.3 MP Front camera
2MP back camera
HMDI
Micro SD
USB (3.0)
Android 4.1
IPS (tenzij anders aangegeven)
Plaatjes:


en de verassing van de dag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 17-10-2012 14:24:23 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:05:19 #271
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118080567
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef malibubu het volgende:
Bij DHL shipping kost 32 dollar zitten daar alle kosten al bij.
Zoniet welke kosten komen er dan nog allemaal bij?
Douane. Het bedrag weet je niet vooraf. Maar het zit ergens tussen de 20 en 50 euro (maar kan ook niks zijn als je geluk hebt).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118080747
Die captain lijkt me nog steeds het meest interessants doordat ie quadcore is en een mooie resolutie heeft.

Over de verrassing van de dag:

Mooie quadcore maar de resolutie en batterijcapaciteit is dan weer te laag.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:20:30 #273
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118081118
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef nodig het volgende:
Die captain lijkt me nog steeds het meest interessants doordat ie quadcore is en een mooie resolutie heeft.

Over de verrassing van de dag:

Mooie quadcore maar de resolutie en batterijcapaciteit is dan weer te laag.
Wel nu al beschikbaar (nieuwe chipset) en daarom stiekem toch op het bestel lijstje :P! Resolutie is wat raar maar wel beter dan 480P :P! (deze resolutie kan wel, maar is wel het minimum). Deze tablet is bij mij vast geen blijvertje :P

Wat wel weer een voordeel is is dat de firmware ontwikkeling voor de chipset nu al kan beginnen (dus in Q1 al aardig onderweg is ;)! Heb zelf het idee dat de Q1 lineup eerder begin februari dan eind maart uitkomt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118081199
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wel nu al beschikbaar (nieuwe chipset) en daarom stiekem toch op het bestel lijstje :P! Resolutie is wat raar maar wel beter dan 480P :P! (deze resolutie kan wel, maar is wel het minimum). Deze tablet is bij mij vast geen blijvertje :P

Wat wel weer een voordeel is is dat de firmware ontwikkeling voor de chipset nu al kan beginnen (dus in Q1 al aardig onderweg is ;)! Heb zelf het idee dat de Q1 lineup eerder begin februari dan eind maart uitkomt.
Hoeveel tablets heb jij totaal wel niet op een stapel liggen op het moment :P Tabletverslaafd :D
pi_118081213
Flame II geen verschil met de huidige Fire/Flame dus?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:23:38 #276
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118081226
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:23 schreef Helly het volgende:
Flame II geen verschil met de huidige Fire/Flame dus?
Quad vs dualcore
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:42:24 #277
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118081923
De quadcore is trouwens niet beter dan een rk3066, komt vooral door de GPU.

De GPU in de SoC van de ainols is een vivante 1000 singlecore.

Niet eens mali 400 singlecore performance en de meeste devs ondersteunen hem niet }:|
Say whaaaat?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:53:45 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118082419
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef SuperChips het volgende:
De quadcore is trouwens niet beter dan een rk3066, komt vooral door de GPU.

De GPU in de SoC van de ainols is een vivante 1000 singlecore.

Niet eens mali 400 singlecore performance en de meeste devs ondersteunen hem niet }:|
:'( daar had ik nog niet eens naar gekeken. Ten dode opgeschreven dus.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:59:08 #279
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_118082642
hey gasten, jullie kunnen de OP updaten. Archos heeft een nieuwe tablet:
Archos 101 XS

• 1,4 mm dunner dan The New iPad
• 1280x800 MVA scherm
• Android 4.0, upgrade naar 4.1 is mogelijk
• OMAP4470 (smart multicore 1,5GHz)

Er zit ook een coverboard bij, die zit magnetisch op de tablet, en is tevens ook een dock met toetsenbord. de totale dikte van de tablet met de cover erop is 13mm.

op de website kun je foto's en zo vinden.
pi_118083917
Linkje naar de RamosW30HD voor de geintreseerden.
http://lightake.com/detai(...)16GB_1920_1200-59308

Bij Lightake voor 300 dollars, volgens mij is die net toegevoegd aan het assortiment, weet niet zeker of deze link al gepost is :P
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:47:23 #281
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118084708
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:'( daar had ik nog niet eens naar gekeken. Ten dode opgeschreven dus.
Jup de komende generatie Ainol is troep, hopen dat andere merken de freescale Soc gebruiken die had volgens mij een Vivante 3000?
Say whaaaat?
pi_118084817
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef SuperChips het volgende:
De quadcore is trouwens niet beter dan een rk3066, komt vooral door de GPU.

De GPU in de SoC van de ainols is een vivante 1000 singlecore.

Niet eens mali 400 singlecore performance en de meeste devs ondersteunen hem niet }:|
LOL _O-

* Blue_Panther_Ninja gaat toch een 10" dualcore RK3066 tablet halen! :9
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:51:35 #283
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118084869
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

LOL _O-

* Blue_Panther_Ninja gaat toch een 10" dualcore RK3066 tablet halen! :9
Pipo M3 :Y
Say whaaaat?
pi_118084902
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:51 schreef SuperChips het volgende:

[..]

Pipo M3 :Y
Cube U30GT,lekker upgraden naar 4.1.x met custom ROM >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 17-10-2012 16:00:17 ]
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:18:45 #285
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_118096226
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_118096444
quote:
quote:
The Actions ATM7029 quad-core based on ARM Cortex-A9 multicore and Mali-400 GPU core with 1080P full hardware decode module configuration rather attractive.
Hoeveel is die dan? :+
pi_118096734
quote:
die dingen van Ramos zien er iig prachtig uit ^O^
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:05:50 #288
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118098812
Helaas wel heel erg wit komt 'ie telkens in voorbij, dan ben ik bang dat er niet eens een zwarte versie is. Een 'white back' vind ik best prima, maar ik mòt een zwarte bezel voor op het scherm... :@

Het enige verschil tussen W30 VS W31 is zo te zien de Samsung processor VS Actions ATM7029 waarvan ik verdenk dat dat is om de kosten lager te houden zodat 'ie beter kan concurreren met de Sanei N10/Ampe A10/Zenithink C94/Novo10 Hero/..ofzo? Weet wel dat lightake twee versies heeft. Een W30 en een W30HD. Verschil is 1280x800 VS 1920x1200. :o

Verder is er nog weinig anders in de shops te vinden eigenlijk... http://chinaprices.us?q=tablet%2010%20quad%20-quadband%20-dual
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:45:57 #289
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118101338
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef SuperChips het volgende:
De quadcore is trouwens niet beter dan een rk3066, komt vooral door de GPU.

De GPU in de SoC van de ainols is een vivante 1000 singlecore.

Niet eens mali 400 singlecore performance en de meeste devs ondersteunen hem niet }:|
quote:
Hier staat mali? (wat mij ook logisch lijkt)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118101788
Is de mali-400 GPU een goed ding dan?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:17:50 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118103056
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Hier staat mali? (wat mij ook logisch lijkt)
Ja, de Ramos.
Hij heeft het daar toch over die Ainol 10.1" de je hier noemt: :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:14 schreef RobertNL het volgende:

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:19:32 #292
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118103164
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:53 schreef Peunage het volgende:
Is de mali-400 GPU een goed ding dan?
Hij zit overal in tegenwoordig overal in de s2 bijvoorbeeld heeft hem de s3 denk ik ook(niet zeker) dus hij is wel goed ja :Y
Say whaaaat?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:24:08 #293
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118103435
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, de Ramos.
Hij heeft het daar toch over die Ainol 10.1" de je hier noemt: :P

[..]

Mhz, vaag. Het is precies de zelfde processor. Zou dus ook de zelfde GPU in moeten zitten... (lijkt me niet dat ze apart bakken voor Ainol)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118104528
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:53 schreef Peunage het volgende:
Is de mali-400 GPU een goed ding dan?
Wat denk je zelf?? :+

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, de Ramos.
Hij heeft het daar toch over die Ainol 10.1" de je hier noemt: :P

[..]

Welke Ramos?? :D
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:48:34 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118104809
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:48:52 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118104821
quote:
6s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?? :+

[..]

Welke Ramos?? :D
De W31

Even samenvatten:

Ainol zegt: 7029 chipset heeft een GC1000 GPU
GizmoChina zegt: 7029 chipset heeft een Mali GPU

Wie heeft er nu gelijk :P?!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:49:33 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118104852
Ainol, GizmoChina of beide gewoon. :7 Ik ga door voor de koelkast!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118104959
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De W31

Even samenvatten:

Ainol zegt: 7029 chipset heeft een GC1000 GPU
GizmoChina zegt: 7029 chipset heeft een Mali GPU

Wie heeft er nu gelijk :P?!
Weet het niet!!

Mali-T604 GPU lijkt me toch wel wreed met quadcore CPU >:)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:00:15 #299
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118105431
Ai, dit lijkt vrij pijnlijk :P!



Een singlecore M400 doet de helft van een hele GC1000, en een Mali heeft 4 cores...
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:00:50 #300
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118105465
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Weet het niet!!

Mali-T604 GPU lijkt me toch wel wreed met quadcore CPU >:)
volgens mij is die nog niet verkrijgbaar :X
Say whaaaat?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:01:09 #301
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118105479
En vol
Say whaaaat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')