abonnement Unibet Coolblue
pi_117620300
Ik kom niet verder dan Heart of Sin eerste quest. Dus ik help jou, help jij mij ;)
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:36:45 #102
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_117629484
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:48 schreef DaFan het volgende:
Ik kom niet verder dan Heart of Sin eerste quest. Dus ik help jou, help jij mij ;)
Check! Zojuist even geaccepteerd, ik ben met enige regelmaat online.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_117654563
Maar weer eens wat spelen vandaag. Kijken of er nog wat leuks te halen valt. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_117655130
Drops voor mij zijn al een paar dagen prut. En dan heb ik er toch aardig wat uurtjes bij gespeeld. Ben volgens mij bijna 5 paragon levels omhoog sinds woensdag :')
pi_117655405
Ach ja, ik heb ook wel eens 3 weken bagger gehad en dan ineens weer in een paar runs 5 legendaries ofzo. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_117655780
Log ik voor het eerst in maanden in zijn AH improvements alsnog onbetaalbaar voor zijn waardeloze armor...
pi_117658386
EHP calculators, ik heb mijn DH er net even door eentje heen gegooid en dit kwam eruit

http://rubensayshi.github.com/d3-ehp-calculator/#calculator/00be3c5c-0191-b872-a825-7b50883315b8

Nou ben ik nog wat nieuwe items aan het binnen halen met meer AR en armour erop al hoewel ik vooral op MF zoek ;) 't is toch een DH die niet bedoeld is om klappen op te vangen maar vooral bedoeld is om items mee te farmen terwijl anderen de klappen voor mij opvangen (en ik de damage doe ^^)
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_117661529
Je linkje doet het bij mij niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 16:14:03 #109
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_117661712
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:07 schreef Monolith het volgende:
Je linkje doet het bij mij niet.
http://rubensayshi.github.com/d3-ehp-calculator/#intro
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_117664986
quote:
Ja daar word je heengestuurd, maar ik neem aan dat hij naar zijn character wilde linken. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_117667610
wil die m'n char zelf niet laten zien? Lekker handig dan. maar goed EHP volgens dit ding is met mijn character rond de 270k.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_117675646
Weet iemand nog goede gold runs/magic farming routes? (onder act 2 inferno dan)
pi_117676154
Butcher runs op act I. De farm route voor act II weet ik niet.

Maar Google weet dat vast en zeker wel. :)
pi_117677034
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Butcher runs op act I. De farm route voor act II weet ik niet.

Maar Google weet dat vast en zeker wel. :)
In act 2 pak ik altijd de quest "soulstone chamber", dan in Desolate Sands op zoek naar vault of the assassin, clearen, eventueel nog wat verder farmen in Desolate Sands en dan Zolton Kulle killen. Daarna eventueel doorgaan voor Belial.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_117682538
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In act 2 pak ik altijd de quest "soulstone chamber", dan in Desolate Sands op zoek naar vault of the assassin, clearen, eventueel nog wat verder farmen in Desolate Sands en dan Zolton Kulle killen. Daarna eventueel doorgaan voor Belial.
Praat je nu over inferno?
pi_117682554
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 08:31 schreef iScrim het volgende:

[..]

Praat je nu over inferno?
Ja.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:51:09 #117
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_117685270
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja daar word je heengestuurd, maar ik neem aan dat hij naar zijn character wilde linken. :P
Leek mij ook maar gezien je omschrijving dat de link het niet doet, twijfelde ik wat je bedoelde.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:52:43 #118
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_117685315
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:11 schreef iScrim het volgende:
Weet iemand nog goede gold runs/magic farming routes? (onder act 2 inferno dan)
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 08:31 schreef iScrim het volgende:

[..]

Praat je nu over inferno?
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 08:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja.
:)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:15:36 #119
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_117685971
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:11 schreef iScrim het volgende:
Weet iemand nog goede gold runs/magic farming routes? (onder act 2 inferno dan)
Met wat voor char speel je? Ik heb met een DH act 1 inferno best veel gefarmd.

Fijne spots voor items zijn:
• Defiled Crypts (in de Cemetary of the Forsaken)
• Watchtower (die is er soms bovenin de Northern Highlands), kans op veel elites tot soms wel 9!
• Warriors Rest en Crypt of the Ancients (Festering Woods), altijd een elite op die plekken
• En natuurlijk de bazen: ik heb het idee dat The Warden in de Cursed Hold meer dropt dan The Butcher die vaak ook nog eens veel te veel ilvl 52~58 troep dropt :{.

Fijne spots voor experience:
• Cemetary of the Forsaken (grafstenen slopen, mijn record is 55 voor de destruction bonus)
• Defiled Crypt met de Jar of Souls (spawnt veel skeletten = hele dikke massacre bonus en wat massive blows)
• Crypt of the Ancients in de Festering Woods (ook veel skeletten, goed voor een dikke massacre bonus als je het goed doet)
• Cursed Hold (daar krijg je gewoon veel exp vanwege de vele groepen vijanden)

Het bovenstaande is allemaal in Act 1.
pi_117727325
natalya's reflection gevonden :')
pi_117728603
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:23 schreef Meastro het volgende:
natalya's reflection gevonden :')
Fire Walkers gisteren gevonden. Geen heel goede roll. Er stonden verglijkbare voor 20m op de AH, maar daarvan liep de tijd bijna af (dus te duur). Ik heb die van mij daarom voor 15m erop gezet en die waren ook pas verkocht na een paar uur...

Wel 20m om een leuke source te gaan vinden. Helaas zijn triumvirates en chantodos te duur, en wordt het toch een Oculus, maar dan met 6% extra damage to elites en 10% crit chance. :)
pi_117729033
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:23 schreef Meastro het volgende:
natalya's reflection gevonden :')
Waarom :') ? Was het een baggerroll?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_117729098
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:15 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Fijne spots voor items zijn:
• Defiled Crypts (in de Cemetary of the Forsaken)
• Watchtower (die is er soms bovenin de Northern Highlands), kans op veel elites tot soms wel 9!
• Warriors Rest en Crypt of the Ancients (Festering Woods), altijd een elite op die plekken
• En natuurlijk de bazen: ik heb het idee dat The Warden in de Cursed Hold meer dropt dan The Butcher die vaak ook nog eens veel te veel ilvl 52~58 troep dropt :{.
Fijne spots voor experience:
• Cemetary of the Forsaken (grafstenen slopen, mijn record is 55 voor de destruction bonus)
• Defiled Crypt met de Jar of Souls (spawnt veel skeletten = hele dikke massacre bonus en wat massive blows)
• Crypt of the Ancients in de Festering Woods (ook veel skeletten, goed voor een dikke massacre bonus als je het goed doet)
• Cursed Hold (daar krijg je gewoon veel exp vanwege de vele groepen vijanden)

Het bovenstaande is allemaal in Act 1.
Idd. Beginnen in Cathedral level 3, daar zit vaak een champ vlak bij het wp. dan festering woods, sowieso die 2 caves en meestal een pack of 2,3 daar soms een goblin, dan zit je inmiddels wel op 5 NV stacks. Dan cemetary en die crypts (o.a. Jar of souls event of die met lady dunhild). Dan Northern High (die watchtower). Dan kun je het helemaal afmaken t/m butcher, maar je kan ook na leorics courtyard (altijd een elite pack) meteen door naar Halls of Agony 2.
Als starting quest gebruik ik altijd Cursed Hold.

edit: Cathedral idd, thx :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Valandil op 08-10-2012 13:53:52 ]
pi_117729382
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:24 schreef Valandil het volgende:

[..]

Idd. Beginnen in CemetaryCathedral level 3, daar zit vaak een champ vlak bij het wp. dan festering woods, sowieso die 2 caves en meestal een pack of 2,3 daar soms een goblin, dan zit je inmiddels wel op 5 NV stacks. Dan cemetary en die crypts (o.a. Jar of souls event of die met lady dunhild). Dan Northern High (die watchtower). Dan kun je het helemaal afmaken t/m butcher, maar je kan ook na leorics courtyard (altijd een elite pack) meteen door naar Halls of Agony 2.
Als starting quest gebruik ik altijd Cursed Hold.
:)
pi_117729552
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:24 schreef Valandil het volgende:

[..]

Idd. Beginnen in Cemetary level 3, daar zit vaak een champ vlak bij het wp. dan festering woods, sowieso die 2 caves en meestal een pack of 2,3 daar soms een goblin, dan zit je inmiddels wel op 5 NV stacks. Dan cemetary en die crypts (o.a. Jar of souls event of die met lady dunhild). Dan Northern High (die watchtower). Dan kun je het helemaal afmaken t/m butcher, maar je kan ook na leorics courtyard (altijd een elite pack) meteen door naar Halls of Agony 2.
Als starting quest gebruik ik altijd Cursed Hold.
Overigens loont het op het moment niet om act 1 te doen als je act 3 ook goed aankunt.
De droprates van iLvl 63 items zijn gewoon een factor 3 lager.

Bij de volgende patch komt er de mogelijkheid om de monsters sterker te maken middels een "monster power" instelling. Hoe hoger deze instelling, des te meer HP de monsters hebben.

Bij de basis monster power instelling blijft de droprate hetzelfde, maar zet je deze instelling hoger (levels van 0 t/m 10 geloof ik), dan worden de droprates van item levels in act 1 en 2 gelijk getrokken aan die in act 3 en 4.
Bij de basisinstelling voor monster power zijn de monsters bovendien zwakker dan bij de huidige moeilijkheidsgraad.
Dat betekent dus dat je act 1 op de huidige moeilijkheidsgraad straks kunt farmen met dezelfde item level droprates als act 3.
Daarnaast geldt hoe hoger de monster power instelling, des te groter de MF bonus.
M.i. wordt na deze update act 1 farmen met een wat hogere MP instelling een erg interessante optie. Het voordeel van act1 is dat de monsters veel minder irritant zijn dan in act 2/3. Dat ze dan wat meer HP hebben is niet zo erg.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')