abonnement Unibet Coolblue
pi_117665460
Ik beluister het nieuwe album nu voor het eerst.

Panic Station *O* *O* *O* :Y
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_117665802
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:21 schreef Schuifpui het volgende:
Ik heb een tijdje terug tickets voor het concert in Ziggo Dome besteld via de Muse site. (de pre-sale actie) Weet iemand wanneer de kaartjes verzonden worden? Ik ben in de tussentijd verhuisd en wil het een beetje in de gaten kunnen houden. Ze worden via DHL bezorgd geloof ik, moet daarvoor getekend worden? Ik geloof dat ik het adres ook niet om kan zetten ergens. :{
Ik had ze binnen 2 dagen binnen.

Tijd om je zorgen te maken dus.
pi_117665997
Ik heb ze ook nog niet hoor. In de bevestigingsmail staat ook dat ze twee weken voor het concert met DHL vanuit Engeland verstuurd gaan worden.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_117666111
Vaag. Of hebben jullie ze echt op de muse site gekocht dan? Niet via ticketservice?

Ik zat ook in een presale, kreeg een link waarmee ik een uur voor de rest van Nederland via ticketservice.nl kaarten kon kopen...
pi_117666152
Ja, die heb ik ook.
Gekocht via Crowdsurge.
Heb je daar toen geen bevestigingsmail van ontvangen?

Edit: volgens mij toch niet... :@ Ik kon ze een paar dagen eerder al kopen, omdat ik via de loting had meegedaan.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_117666434
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:00 schreef Felixa het volgende:
Ja, die heb ik ook.
Gekocht via Crowdsurge.
Heb je daar toen geen bevestigingsmail van ontvangen?

Edit: volgens mij toch niet... :@ Ik kon ze een paar dagen eerder al kopen, omdat ik via de loting had meegedaan.
Ah nu snap ik het. Ik had ook aan die loting meegedaan, maar niet gewonnen. Toen ben ik er achter aan gaan mailen, dat ik het erg slecht vond dat ik verder helemaal niets van die loting had gehoord.

Toen heb na wat geirriteerde mailtjes heen en weer die presale link gekregen. *O*

Wel mooi achteraf, want ik heb m'n kaarten dus allang binnen. :P
pi_117666491
Ik heb ook met de loting mee gedaan (via crowdsurge). Er blijkt idd in te staan dan ze ongeveer 14 dagen voor het concert verzonden worden. Ik heb net een mail gestuurd of het adres gewijzigd kan worden. Ergens in een FAQ stond dat je een formulier in moest vullen, dus maar gedaan. Heb er niet veel vertrouwen in als het naar m'n oude adres gaat. Waarschijnlijk wordt het daar aangezien voor spam. (studentenhuis met 1 brievenbus voor 100 man :') )
pi_117666653
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:18 schreef Stofje het volgende:

[..]

Dat komt omdat die oude nummers voor jou veel bekender zijn. Dan lijkt het alsof ze een stuk beter zijn, ze liggen nu eenmaal herkenbaarder in het gehoor.
Mag 'ie zelf bepalen of 'ie teleurgesteld is?
Oh nee, dat mag niet op internet.
Er is altijd wel iemand die even fijntjes moet uitleggen waarom de subjectieve mening van een ander 'verkeerd' is. :')
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:40:33 #284
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_117684998
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:16 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Mag 'ie zelf bepalen of 'ie teleurgesteld is?
Oh nee, dat mag niet op internet.
Er is altijd wel iemand die even fijntjes moet uitleggen waarom de subjectieve mening van een ander 'verkeerd' is. :')
Thanx.

Toen ik ooit Muscle Museum hoorde op de radio, was ik meteen verkocht. En volgende albums hadden altijd nummers van 'fuck nog een keer luisteren'. Deze gaat voor de collectie besteld worden en dan op de plank. Er zit geen track tussen waarvoor ik nog een keer wil luisteren, misschien Save me en een liefhebber van Coldplay ben ik niet bepaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door DenWauwelaar op 07-10-2012 16:59:33 (gebrekich neerlants) ]
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_117691246
Gister het album ontvangen. Moet zeggen, hij begint te groeien. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_117704759
Na een tijdje ben ik toch wel gewend aan de nieuwe stijl van dit album. Big Freeze madness en met name panic station doen het prima nu...

Maar stiekem blijven toch meest Muse-achtige nummers het beste. Supremacy is toch wel met afstand het vetste nummer van dit album. Wat een fucking epische intro en gitaar, al vind ik de outro de epicness van het nummer wat verzwakken.

Ben benieuwd hoe ik over een paar paar weken over het album denk.
Patat Friet
pi_117705039
Grappig hoe Kashimir zo in Supremacy zit verweven. Ik hoorde het zelf eerst niet, maar het is overduidelijk inspiratie geweest.
pi_117708992
Het album is al gegroeid, denk dat ik de nummers langer leuk blijf vinden dan Resistance, maar het blijft jammer dat het zo ver weg is van de OoS sound, had ze graag in die tijd wel eens live willen zien
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117709466
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef meowingtons het volgende:
Het album is al gegroeid, denk dat ik de nummers langer leuk blijf vinden dan Resistance, maar het blijft jammer dat het zo ver weg is van de OoS sound, had ze graag in die tijd wel eens live willen zien
Ik vind dit album zeer lekker tot nu toe, en stiekem ik vind Follow Me echt geweldig..

Maar net zoals jij zegt, ik zou ze ook echt enorm graag in de OoS tijd hebben willen zien. Die sound blijft toch echt het tofst!
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_117712163
Ik luister nu weer Showbiz en mis die Muse toch ook wel, Maarja, bands veranderen.
Assassin stabs you in your back.
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:57:51 #291
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
  maandag 8 oktober 2012 @ 00:20:13 #292
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117718196
quote:
Omdat Muse een soort Coldplay XL is geworden. Het is volkomen kut.

Ik mis de Citizen Erased Muse, de muse van mijn username...

Niet fucking follow me of wat voorn meuk er ook op die cd staat
So confused when you're lost in the groove
pi_117718529
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Omdat Muse een soort Coldplay XL is geworden. Het is volkomen kut.

Ik mis de Citizen Erased Muse, de muse van mijn username...

Niet fucking follow me of wat voorn meuk er ook op die cd staat
Inderdaad ;( Er zit nauwelijks nog een sprankje originaliteit in. De energie komt van trucjes die andere bands al uitentreuren gedaan hebben. Ik zit er dan ook ernstig over te denken om mijn ticket voor december te verkopen. Ik kan geen band noemen die me zo teleurgesteld heeft als Muse, en dat vind ik extreem triest ;(
pi_117719458
Overdrijven is een hele kunst.
  maandag 8 oktober 2012 @ 01:30:37 #295
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117719549
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 01:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Overdrijven is een hele kunst.
Geen woord overdreven aan. Muse is mijn aller aller favorietste band. Showbiz tot bhar is fantastisch en kan ik altijd en overal luisteren. The Resistance was kantje boord en dit album is gewoon volkomen kut.
So confused when you're lost in the groove
pi_117719676
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Inderdaad ;( Er zit nauwelijks nog een sprankje originaliteit in. De energie komt van trucjes die andere bands al uitentreuren gedaan hebben. Ik zit er dan ook ernstig over te denken om mijn ticket voor december te verkopen. Ik kan geen band noemen die me zo teleurgesteld heeft als Muse, en dat vind ik extreem triest ;(
als je er echt vanaf wilt, dm mij dan maar :)
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_117719681
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 01:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Overdrijven is een hele kunst.
Hoezo is het overdreven? Vind jij hier nog een spoortje van de oude Muse in te horen?
  maandag 8 oktober 2012 @ 01:48:08 #298
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117719794
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 01:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoezo is het overdreven? Vind jij hier nog een spoortje van de oude Muse in te horen?
Je vergeet dat sommige mensen Coldplay :') een goede band vinden en van mening zijn dat er in de top 40 puike muziek staat...
So confused when you're lost in the groove
pi_117719973
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 01:48 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Je vergeet dat sommige mensen Coldplay :') een goede band vinden en van mening zijn dat er in de top 40 puike muziek staat...
Top 40-muziek is niet bedoeld origineel te zijn. Coldplay is verre van origineel. Muse gaat steeds meer die kant op. Wijs de fout even aan? Ik zeg helemaal niet dat muziek in de top 40 niet 'puik' is, maar het is in elk geval verre van verrassend of bijzonder en iets waar bands als Muse eigenlijk ver vandaan zouden moeten blijven. Of niet, natuurlijk, maar dan is het logisch dat je de fanbase verloochent waar je je succes op gebouwd hebt.
  maandag 8 oktober 2012 @ 02:45:54 #300
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117720283
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 01:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Top 40-muziek is niet bedoeld origineel te zijn. Coldplay is verre van origineel. Muse gaat steeds meer die kant op. Wijs de fout even aan? Ik zeg helemaal niet dat muziek in de top 40 niet 'puik' is, maar het is in elk geval verre van verrassend of bijzonder en iets waar bands als Muse eigenlijk ver vandaan zouden moeten blijven. Of niet, natuurlijk, maar dan is het logisch dat je de fanbase verloochent waar je je succes op gebouwd hebt.
Voor de goede orde: ik ben het volledig met je eens! Het was meer een opmerking richting de persoon die ons/jou vond overdrijven :)


Matt heeft gewoon babies gekregen en is niet meer de boze cq in de warre tiener/twintiger die hij was. Hij haalde veel inspiratie uit emotie. Tegenwoordig moet hij lenen van Queen, Led Zeppelin etc.
Om nog maar te zwijgen over de Twilight episodes...volkomen kut.

Of de financiële voordelen van de slechte maar uiterst commerciële nummers is ze meer waard dan goede muziek maken. Het is te treurig voor woorden dat dit album hun meest succesvolle(qua verkoop) ooit is aan het worden...

De waarheid zal ergens in het midden liggen.

Ik blijf hopen op ooit nog een echt Muse album.

[ Bericht 22% gewijzigd door The_Groove op 08-10-2012 02:51:08 ]
So confused when you're lost in the groove
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')