abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:28:22 #251
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_117560997
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
Over motors praten is second best. Toch? ;)
Second ?
ja, naast er op rijden :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 20:32:55 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_117561205
quote:
6s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:28 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Second ?
ja, naast er op rijden :P
Dat bedoel ik!
Ik lees ook graag op het motorforum hier op FOK!
Staan pláátjes van motors op :9~
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:46:13 #253
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_117561805
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
Dat bedoel ik!
Ik lees ook graag op het motorforum hier op FOK!
Staan pláátjes van motors op :9~
:D Dat doe ik eigenlijk maar zelden. Zelfs het motorforum kom ik niet vaak en alleen om info te zoeken :@

Zo gewoon met vrienden of op het werk, zelfs tijdens sollicitaties, gaat het er wel altijd over terwijl ik er zelf zelden over begin. (Mijn 'verschijning' is meestal genoeg (pak, helm, harnas)). Iedereen wil het, bijna niemand doet het. Zo zonde he...

... maar ik hoef niet zo nodig de nieuwste modellen en technische snufjes of de prestaties van Rossi te bespreken. Ik 'ervaar' het liever ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 20:54:11 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_117562217
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:46 schreef R0N1N het volgende:

[..]

:D Dat doe ik eigenlijk maar zelden. Zelfs het motorforum kom ik niet vaak en alleen om info te zoeken :@

Zo gewoon met vrienden of op het werk, zelfs tijdens sollicitaties, gaat het er wel altijd over terwijl ik er zelf zelden over begin. (Mijn 'verschijning' is meestal genoeg (pak, helm, harnas)). Iedereen wil het, bijna niemand doet het. Zo zonde he...

... maar ik hoef niet zo nodig de nieuwste modellen en technische snufjes of de prestaties van Rossi te bespreken. Ik 'ervaar' het liever ;)
Begrijp ik, maar ik vind de foto's die Michael Moore plaatst zo mooi :9
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:37:07 #255
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_117565016
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:37 schreef MissVanity het volgende:
Als het gaat sneeuwen krijg ik hoofdpijn.
Ik ook, vooral als ik te lang in de sneeuw kijk.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:37:31 #256
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_117565037
Van onweer word ik positief onrustig zal ik maar zeggen! ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2012 @ 08:18:53 #257
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_117577270
Goedemorgen lieve TRUers :*
Gister een 5 uur durende operatie ondergaan en daarna nog uren op de recovery. Iets met te lage bloeddruk en pijnstilling te laag afgesteld. Pas om kwart voor 11 's avonds kwam ik terug op mn kamer. Hoogzwangere zuslief schrok zich kapot toen ze om 7 uur een lege plek aantrof waar mijn bed moest staan. Nu lig ik in bed te wachten tot de arts langskomt die de operatie heeft gedaan want ik weet helemaal niet wat er is weggehaald. Ben gelukkig niet wakker geworden met een stoma. Door een ruggeprik krijg ik pijnstillers dus het is goed vol te houden. Alleen de katheter is vervelend. (slangetje in de blaas naar piszak aan bed)
De verzorging hier is uitstekend. Ik ben in goede handen. :)
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_117577325
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen lieve TRUers :*
Gister een 5 uur durende operatie ondergaan en daarna nog uren op de recovery. Iets met te lage bloeddruk en pijnstilling te laag afgesteld. Pas om kwart voor 11 's avonds kwam ik terug op mn kamer. Hoogzwangere zuslief schrok zich kapot toen ze om 7 uur een lege plek aantrof waar mijn bed moest staan. Nu lig ik in bed te wachten tot de arts langskomt die de operatie heeft gedaan want ik weet helemaal niet wat er is weggehaald. Ben gelukkig niet wakker geworden met een stoma. Door een ruggeprik krijg ik pijnstillers dus het is goed vol te houden. Alleen de katheter is vervelend. (slangetje in de blaas naar piszak aan bed)
De verzorging hier is uitstekend. Ik ben in goede handen. :)
Jij ook een goedemorgen!

Da's in elk geval een zorg minder. ;)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:05:18 #259
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_117577998
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen lieve TRUers :*
Gister een 5 uur durende operatie ondergaan en daarna nog uren op de recovery. Iets met te lage bloeddruk en pijnstilling te laag afgesteld. Pas om kwart voor 11 's avonds kwam ik terug op mn kamer. Hoogzwangere zuslief schrok zich kapot toen ze om 7 uur een lege plek aantrof waar mijn bed moest staan. Nu lig ik in bed te wachten tot de arts langskomt die de operatie heeft gedaan want ik weet helemaal niet wat er is weggehaald. Ben gelukkig niet wakker geworden met een stoma. Door een ruggeprik krijg ik pijnstillers dus het is goed vol te houden. Alleen de katheter is vervelend. (slangetje in de blaas naar piszak aan bed)
De verzorging hier is uitstekend. Ik ben in goede handen. :)
Môge!

Fijn te horen dat het iig niet compleet mis is gegaan.
Dat je maar voorspoedig mag herstellen ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_117578284
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen lieve TRUers :*
Gister een 5 uur durende operatie ondergaan en daarna nog uren op de recovery. Iets met te lage bloeddruk en pijnstilling te laag afgesteld. Pas om kwart voor 11 's avonds kwam ik terug op mn kamer. Hoogzwangere zuslief schrok zich kapot toen ze om 7 uur een lege plek aantrof waar mijn bed moest staan. Nu lig ik in bed te wachten tot de arts langskomt die de operatie heeft gedaan want ik weet helemaal niet wat er is weggehaald. Ben gelukkig niet wakker geworden met een stoma. Door een ruggeprik krijg ik pijnstillers dus het is goed vol te houden. Alleen de katheter is vervelend. (slangetje in de blaas naar piszak aan bed)
De verzorging hier is uitstekend. Ik ben in goede handen. :)
Klinkt heftig allemaal, maar dat je alweer een berichtje hier kunt plaatsen stemt me hoopvol.
Deze horde is in ieder geval genomen, nu afwachten wat de artsen zeggen en herstellen van deze ingreep.
Heel veel sterkte en liefs
:*
pi_117578346
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen lieve TRUers :*
Gister een 5 uur durende operatie ondergaan en daarna nog uren op de recovery. Iets met te lage bloeddruk en pijnstilling te laag afgesteld. Pas om kwart voor 11 's avonds kwam ik terug op mn kamer. Hoogzwangere zuslief schrok zich kapot toen ze om 7 uur een lege plek aantrof waar mijn bed moest staan. Nu lig ik in bed te wachten tot de arts langskomt die de operatie heeft gedaan want ik weet helemaal niet wat er is weggehaald. Ben gelukkig niet wakker geworden met een stoma. Door een ruggeprik krijg ik pijnstillers dus het is goed vol te houden. Alleen de katheter is vervelend. (slangetje in de blaas naar piszak aan bed)
De verzorging hier is uitstekend. Ik ben in goede handen. :)
Goedemorgen!
Fijn dat je het "goed" maakt.
Sterkte met het bijkomen! :*
Twiddel
pi_117578477
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen lieve TRUers :*
Gister een 5 uur durende operatie ondergaan en daarna nog uren op de recovery. Iets met te lage bloeddruk en pijnstilling te laag afgesteld. Pas om kwart voor 11 's avonds kwam ik terug op mn kamer. Hoogzwangere zuslief schrok zich kapot toen ze om 7 uur een lege plek aantrof waar mijn bed moest staan. Nu lig ik in bed te wachten tot de arts langskomt die de operatie heeft gedaan want ik weet helemaal niet wat er is weggehaald. Ben gelukkig niet wakker geworden met een stoma. Door een ruggeprik krijg ik pijnstillers dus het is goed vol te houden. Alleen de katheter is vervelend. (slangetje in de blaas naar piszak aan bed)
De verzorging hier is uitstekend. Ik ben in goede handen. :)
Heel veel sterkte, Ratel! Hou je haaks, he? :)
pi_117590358
Da's een binnenkomer, Ratelslangetje! Blij te lezen dat je je in ieder geval goed genoeg voelt om ons een update te geven. Is alles goed gedaan? Wat zei de arts? :)

Hoop dat je snel weer lekker naar huis mag. Lijkt me maar niet om te lang in het ziekenhuis te liggen. Hoop ook dat het voor jou de laatste keer was.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117590432
En goedemiddag allemaal :W
Heb een luie dag. Vannacht te weinig geslapen (en de wekker gaat dan altijd te vroeg) en voor de rest redelijk gaar. Kom ik net de parkeerplaats op, word ik ontvangen door de enthousiaste hond van de buren, die voor 't gemak z'n gebit in m'n been zet. Gelukkig niet door de stof heen, maar heb wel een blauwe plek. Geen teranusprik nodig. Scheelt weer.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117590959
oh wat een pechdag, Natalie!
Rust lekker uit. Het is bijna weekend!
Fijne middag, allen!
pi_117591392
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:40 schreef Natalie het volgende:
En goedemiddag allemaal :W
Heb een luie dag. Vannacht te weinig geslapen (en de wekker gaat dan altijd te vroeg) en voor de rest redelijk gaar. Kom ik net de parkeerplaats op, word ik ontvangen door de enthousiaste hond van de buren, die voor 't gemak z'n gebit in m'n been zet. Gelukkig niet door de stof heen, maar heb wel een blauwe plek. Geen teranusprik nodig. Scheelt weer.
Gewoon terugbijten, dat zal 'm leren!
pi_117592392
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
oh wat een pechdag, Natalie!
Rust lekker uit. Het is bijna weekend!
Fijne middag, allen!
En de trein was ook nog vertraagd :{

Ja, bijna weekend! We gaan ons jubileum vieren in Valkenburg. Da's wel een super vooruitzicht :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117592410
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Gewoon terugbijten, dat zal 'm leren!
Op dierendag??
Ben je gek geworden? :o
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117593030
Kak.
Reiki is duur -O-
Twiddel
pi_117593525
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:34 schreef Natalie het volgende:

[..]

Op dierendag??
Ben je gek geworden? :o
Doe je het morgen. :P
pi_117595266
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Doe je het morgen. :P
Neh, ik ben lief voor diertjes :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117599645
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:33 schreef Natalie het volgende:

[..]

En de trein was ook nog vertraagd :{

Ja, bijna weekend! We gaan ons jubileum vieren in Valkenburg. Da's wel een super vooruitzicht :)
Oh super! :) Lekker uit eten?
pi_117601255
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh super! :) Lekker uit eten?
Zéker!
Wel eens in Valkenburg geweest? Ik nog nooit, dus ben erg benieuwd.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_117601758
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:26 schreef Natalie het volgende:

[..]

Zéker!
Wel eens in Valkenburg geweest? Ik nog nooit, dus ben erg benieuwd.
Ik ben er ooit eens geweest, 20 jaar geleden ofzo. :P Ik was toen met een groep mensen op vakantie in Wijlre. Rare vakantie, was wel een gouden tijd. En wat een omgeving. :P
Valkenburg was wel mooi, voor zover ik me kan herinneren. Er stond een monumentale kerk iig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')