quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef Darkzell het volgende:
Het fijnste vind ik nog wel de online playlists zodat je niet vast zit in die artiesten die je normaal luistert.
Tevens interessant:
truShuffle
About this
I had an idea that while listening on music in Spotify, my playlist would be filled by similar music, automatically. So I made this and I call it truShuffle. The name kind of explains my intension with it.
How it works
All you need to do is "scrobble" your listenings to last.fm and subscribe on you personal playlist. At this point, you also need to be logged in at this site to get tracks to it. At a later stage I may include an automated service.
To setup scrobbling just open the user preferences in Spotify and enter your Last.fm username and password and youre ready to scrobble. Now that your library is filled, you can start exploring your style!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Jarno het volgende:
Hmm een desktop client is misschien wat overkill voor zoiets. Of hij moet een soort CoverSutra voor Spotify gaan bouwen, dat zou echt perfect zijn.
Dat is aan je provider.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:08 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een vraag.
Wordt spotify zonder dat er iets wordt aangegeven omgezet naar een betaald abonnement?
Want op mijn afgelopen telefoonrekening staat opeens een bedrag van in de 8 euro (excl. btw) voor spotify.
Ze mogen toch wel even aangeven dat mijn gratis periode om is en me zelf laten kiezen of ik een abonnement wil of niet.
Nee, natuurlijk niet. Dat gaat waarschijnlijk ook via je provider.quote:Als ik de app verwijder, ben ik dan ook meteen van het abonnement af, of moet dat op een andere manier?
Hmm lekker dan..quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is aan je provider.
[..]
Nee, natuurlijk niet. Dat gaat waarschijnlijk ook via je provider.
Nee, dat heet: de kleine lettertjes lezen.quote:
Staat dat dan bij het downloaden dat het na de gratis periode automatisch wordt omgezet naar betaald? En dan ook nog meteen het duurste abonnement?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, dat heet: de kleine lettertjes lezen.
Ik ben geen mobiele provider. En ik heb niet zo'n deal afgesloten. Daarvoor zul je dus je provider moeten contacteren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Staat dat dan bij het downloaden dat het na de gratis periode automatisch wordt omgezet naar betaald? En dan ook nog meteen het duurste abonnement?
Nee maar omdat jij het hebt over de kleine lettertjes lezenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben geen mobiele provider. En ik heb niet zo'n deal afgesloten. Daarvoor zul je dus je provider moeten contacteren.
Om je uitspraak even te verdedigen tegenover (te) snel oordelende fokkers:quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:08 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een vraag.
Wordt spotify zonder dat er iets wordt aangegeven omgezet naar een betaald abonnement?
Want op mijn afgelopen telefoonrekening staat opeens een bedrag van in de 8 euro (excl. btw) voor spotify.
Ze mogen toch wel even aangeven dat mijn gratis periode om is en me zelf laten kiezen of ik een abonnement wil of niet.
Als ik de app verwijder, ben ik dan ook meteen van het abonnement af, of moet dat op een andere manier?
Maar ik heb spotify niet bij mijn abonnement gekregen, ik heb het zelf enkele maanden geleden gedownload via google play, gratisquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:17 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Om je uitspraak even te verdedigen tegenover (te) snel oordelende fokkers:
Vaak wordt in een telefoonwinkel ongevraagd iets bij het abonnement aangesloten omdat het de eerste periode gratis is. Verkopers vertellen er dan niet bij dat je na een bepaalde periode automatisch gaat betalen. Ik ben ervaringsdeskundige, want ik heb in een telefoonwinkel gewerkt (waar ik het overigens wél altijd netjes vermelde).
Dus ja: altijd de kleine lettertjes lezen, maar echt duidelijk wordt het niet aangegeven...
Advies: even je provider bellen. Spotify is maandelijks opzegbaar.
altijd de voorwaardes lezen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Maar ik heb spotify niet bij mijn abonnement gekregen, ik heb het zelf enkele maanden geleden gedownload via google play, gratis
Normaal als je van een gratis app de premiumversie wilt, moet je die zelf downloaden.
De voorwaarden die in Google Play staan als ik het ga downloaden?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
altijd de voorwaardes lezen.
een van de redenen dat ik gewoon prepaid-kaartjes koop
Kan hem niet vinden?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:38 schreef TWP het volgende:
Leuke nieuwe app: Tunigo. Een afspeellijst voor elk moment van de dag.
de voorwaarden van spotify voordat je je spotify premium trail begon.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
De voorwaarden die in Google Play staan als ik het ga downloaden?
Op de helppagina staat hier niets over.quote:Oeps! Er is iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw of ga naar onze Help afdeling.
https://www.spotify.com/nl/account/subscription/cancel/why/quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Wil ik hem opzeggen, krijg ik dit:
[..]
Op de helppagina staat hier niets over.
Vieze manier om klanten vast te houden?
Ik was ingelogd en heb alle stappen goed doorlopen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:38 schreef Starman89 het volgende:
[..]
https://www.spotify.com/nl/account/subscription/cancel/why/
Inloggen met je accountgegevens
Ik word nu echt boos, thuis is het precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik was ingelogd en heb alle stappen goed doorlopen.
Op het einde vraagt hij een tweede keer mijn wachtwoord van Facebook (waar ik eerder ook al mee ingelogd ben) en dan krijg ik die melding. En ik typ het goede wachtwoord, heb het 3x geprobeerd
Zal het straks nog een keer proberen.
Het overzicht met abonnementen heb ik er nieuw ingezet, de rest heb ik nog niet naar gekeken.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:45 schreef G-NiLES het volgende:
OP is niet meer echt actueel....
Al gelukt om op te zeggen ?
Tuurlijk geen vieze manier, je maakt blijkbaar gewoon ergens een fout of het systeempje aldaar kent een fout.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Wil ik hem opzeggen, krijg ik dit:
[..]
Op de helppagina staat hier niets over.
Vieze manier om klanten vast te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |