abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_117202601

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifenzyme2.jpgavatar.gifkrustyFok.jpgdj_party.gifbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.png
FOKApples.jpgsunshine.jpgWGAF.gif161372.gifq.jpgfok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngrsz_baron.jpgbeardwarioklein.jpg29fcpr4.jpg.pngr.png1077788_small.gifAlphaverb.jpgavatar_2.JPGMW2Ss.gifre3s.jpg16gilvn.jpgimagesCAVI210J.jpguitje.pngThleinnno.jpg

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_


Bekende producers en DJ's~:)
*Abyss*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera*Philippe Rochard
*Alphaverb*Dj Titan*Pulse
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Slim Shore
*Beat Providers*Francesco Zeta*Southstylers
*Beholder*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Gizmo*Technoboy
*Blutonium Boy*Grandmaster Q*The Machine
*Brainkicker*Hardstyle Masterz*The Partycrushers
*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The R3bels
*Crypsis*Jack of Sound*The Vision
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Toneshifterz
*Daniele Mondello*Kodex*Unloaders
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wasted Penguinz
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Wildstylez
*Deepack*Max B. Grant*Zany
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zatox
*DHHD*Mind.Illusion*Zero Sanity

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
Zanzatraxx
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
Fear.FM
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
#151 - #200
Vanaf #200: Topicreeks: Hardstyle

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:



De OP

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_117202651
ff quoten voor Daniane;

quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

KrullieWullie was voorheen de enige dame in dit topic ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_117202747
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Hou wel in het oog voor wie het van belang is dat deze bus er komt. Ik doe mee omdat ik dan bij kan dragen aan het feit dat er mensen toch naar Schagen kunnen komen die in eerste instantie niet konden komen op eigen vervoer.
Ik vind het zelf namelijk geen probleem om met eigen vervoer die kant op te komen.

Als dadelijk alleen maar mensen mee doen die zelf met het OV of met vrienden mee kunnen is dit natuurlijk een beetje onhandig.
denk er precies hetzelfde over als jij Boy ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 24 september 2012 @ 19:14:37 #4
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_117202881
Altijd lekker, de eerste keer die topic titels lezen en hem in je hoofd afmaken.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_117203032
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef T_Killer het volgende:
Altijd lekker, de eerste keer die topic titels lezen en hem in je hoofd afmaken.
:7

@ Tiefors; toch wel apart, het moment dat die vette plaatjes die je in de auto luistert al 7!! jaar oud zijn :o ;(
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  FOK!fotograaf maandag 24 september 2012 @ 19:24:26 #6
159915 -Menn0-
MNO
pi_117203424
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

denk er precies hetzelfde over als jij Boy ^O^
x2

Voor mij zou het dit worden:

http://goo.gl/maps/ei8vx
,,/
pi_117203861
voor mij dit; http://goo.gl/maps/VtwG7

en rechtstreeks is het; http://goo.gl/maps/F6uZv
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_117205467

Kneiter van een plaat _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 24 september 2012 @ 20:27:32 #9
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_117207324
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

KrullieWullie was voorheen de enige dame in dit topic ;)
Dat dus :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_117207705
Zweetrixx uitverkocht, dat wordt lekker proppen.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_117208173
Vooraan is het altijd wel te doen, met name links en rechts naast het podium.
pi_117208872
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:59 schreef robuust89 het volgende:

Kneiter van een plaat _O_
ze hebben betere gemaakt vind ik ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 24 september 2012 @ 21:39:38 #13
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_117212072
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Hou wel in het oog voor wie het van belang is dat deze bus er komt. Ik doe mee omdat ik dan bij kan dragen aan het feit dat er mensen toch naar Schagen kunnen komen die in eerste instantie niet konden komen op eigen vervoer.
Ik vind het zelf namelijk geen probleem om met eigen vervoer die kant op te komen.

Als dadelijk alleen maar mensen mee doen die zelf met het OV of met vrienden mee kunnen is dit natuurlijk een beetje onhandig.
Ik vind het ook geen probleem om met eigen vervoer te gaan maar ben er sinds Q-base gewoon van overtuigd dat vrijwel iedere user hier het echt een supergaaf feest gaat vinden. Alleen ik was in de veronderstelling dat voor velen de afstand en/of het vervoer problematisch is en daarom is de busreis toen bedacht. Zo wordt het vervoer/afstand probleem verzacht en tegelijkertijd een supervet feest naar de next level (legendarisch :9 ) getild door er een pre-party in de bus aan vast te koppelen.

Maar zoals gezegd, dat was rond Q-base het plan. Inmiddels heb ik ook een tweetal offertes binnen voor een kleinere bus en gezien de aangeboden prijzen is de realiteit dat het hele busplan op dit moment op losse schroeven staat. Zoals ik eerder al zei, we hebben echt 26 mensen nodig om het voor een schappelijke prijs te regelen.

Lukt dat niet voor vrijdag dan zijn er geen hard feelings ofzo maar dan denk dat iedereen die wil gaan helaas toch zijn eigen vervoer en ticket moet gaan regelen.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 24 september 2012 @ 21:44:45 #14
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_117212366
Niels: Ik zie dat de organisatie van de Tijdmachine op FB ook de oproep heeft gezet dat er een busreis georganiseerd gaat worden, en dat geïnteresseerden zich kunnen melden. Ik denk ik zeg t maar even omdat jij nog web 1.0 bent en geen FB hebt :7
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_117212632
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:39 schreef NLS04 het volgende:
Lukt dat niet voor vrijdag dan zijn er geen hard feelings ofzo maar dan denk dat iedereen die wil gaan helaas toch zijn eigen vervoer en ticket moet gaan regelen.
ik wacht het wel gewoon af Niels :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_117212704
op mijn bericht op fb is niet meer gereageerd... moet nog even sterk nadenken of ik wel ga anders, gezien de treinkosten en de 2 feestjes de week erop ook in noord holland :(
pi_117215956
Je gaat gewoon.
pi_117216166
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
voor mij dit; http://goo.gl/maps/VtwG7

en rechtstreeks is het; http://goo.gl/maps/F6uZv
Wow _O_
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_117218984
Nog mensen die vanavond gezellig mee stoelraven op de ASOT Closing party?

http://live.astateoftrance.com/
pi_117225322
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:45 schreef StM het volgende:
Je gaat gewoon.
kom me maar ophalen :Y
pi_117228705
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

kom me maar ophalen :Y
Neuh. Mij te ver om.

Maar ik kan mee met de bus! :)
  dinsdag 25 september 2012 @ 12:40:16 #22
296894 Xblister
Simply the best..
pi_117229291
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:16:55 #23
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_117230249
Hoe zien de kosten voor de bus er voor nu uit? Zit namelijk te overwegen ook met die bus te gaan :)
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_117238606
Voor de liefhebbers... De 51e editie van "Wake You From Your Boredom" staat nu online!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:16:59 #25
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_117239224
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... De 51e editie van "Wake You From Your Boredom" staat nu online!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
04. Klone – Dragons Lair (Builder Remix)
05. Dark Oscillators – Nero (Original Mix)
06. AJ Busta – I Grown It (The Machine Remix)
:Y :Y :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')