abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_117194609
In navolging van het Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar topic willen we graag een verzamelplek voor mensen tussen de 25-35 jaar maken. Dit omdat we ervan overtuigd zijn dat er meer mensen van onze leeftijd zijn die ook wel eens nieuwe contacten zouden willen opdoen.

Wellicht leren we via dit topic dan wel mensen kennen waar we het goed mee kunnen vinden.

Stel jezelf voor in dit topic en wie weet doe je wel leuke contacten op :)
Deze reeks is echt alleen bedoeld om jezelf voor te stellen en meets te organiseren, voor SC zijn er in R&P de relatie-SC en nog een andere SC.

Er is ook een facebookgroep. Geinteresseerden kunnen DM'en/PM'en naar mutsieflutsie of Hungry_Joe.

Users op een rijtje die zich reeds uitgebreid voorstelden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslagje van de laatste meet door Hungry_Joe

*O* We doen ook af en toe meeten:

De vorige was op 25 augustus. De volgende is gepland:

quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef Chawi het volgende:
Thanks automatic, scheelt weer een hoop puzzelen.

Hierbij dan mijn meet voorstel:

Zaterdag 6 oktober te Amsterdam, tijdstip 22.00 uur (oftewel, echt een uitgaansmeet)
Eerst nog even ergens wat doen (poolen bijvoorbeeld) en daarna de stad in, dansen of barhangen voor degene die niet willen dansen.

Ik ken het Rembrandtplein redelijk (vooral Smokeys en Escape), maar andere voorstellen zijn prima!

Wie gaat er mee?
Deze op staat hier. Graag jezelf even in de OP plakken als je daar behoefte aan hebt en daarna even melden dat je de wiki hebt aangepast. Of Pien85 lief aankijken, dan past zij de wiki aan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117194636
Nieuwe. Chawi, waren er nog aanmeldingen?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117197245
Nope, niemand nog bijgekomen lijstje is nog steeds:

6 oktober, 22.00 uur Amsterdam, avondje stappen/dansen/zuipen/lachen/gieren/brullen
Echt lieve mensen, je hoeft niet te kunnen dansen en echt, Mystik en ik zijn ontzettend leuk gezelschap :)

Zeker aanwezig:
Mystik
Chawi

Misschien aanwezig:
Izzit
Hungry_Joe
pi_117205453
Zeker aanwezig:
Mystik
Chawi

Misschien aanwezig:
Izzit
Hungry_Joe
DeHovenier
Children of the night. What music they make.
pi_117210236
Yeaaahhh, leuk meneer DeHovenier :)
pi_117215060
:P
Children of the night. What music they make.
pi_117217938
Hi Hallo!

Wie ben ik?
Ben 26 jaar, kom uit Hoorn en wil graag nieuwe mensen leren kennen. Wegens werk/studie/verhuizing zijn de contacten met vorige sociale kring nogal verwaterd. Dus wordt het tijd om nieuwe contacten op te doen.

Wat doe ik?
Iets juridisch

Intresses
Films, series, sporten, politiek

Wat zoek ik?
Gewoon nieuwe sociale contacten. Groepen mensen om gezellige tijd mee door te brengen.

Facebookgroep
Verzoek gestuurd aan Hungry_Joe.

6 oktober meet Amsterdam
Meld ik me graag voor aan, want zuipen, lachen, gieren en brullen . Voorwaarde is alleen wel dat er wel mensen overblijven die doorgaan tot de ochtend, aangezien ik met OV naar Amsterdam kom. (eri rijden nachtbussen naar mijn dorp zie ik net)

[ Bericht 4% gewijzigd door Legatus op 25-09-2012 08:09:42 ]
  maandag 24 september 2012 @ 23:43:41 #8
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_117218963
Mag ik hier zeggen NMLK? Zo niet: verwijder maar
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 24 september 2012 @ 23:54:05 #9
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117219341
Deze meet/groep is dus anders dan de eet-meeting bij Splash binnenkort merk ik?
we dan
pi_117223837
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:19 schreef Legatus het volgende:
6 oktober meet Amsterdam
Meld ik me graag voor aan, want zuipen, lachen, gieren en brullen . Voorwaarde is alleen wel dat er wel mensen overblijven die doorgaan tot de ochtend, aangezien ik met OV naar Amsterdam kom. (eri rijden nachtbussen naar mijn dorp zie ik net)
Leuk dat je komt! Ik had het Mystik ook al beloofd (niet meer nodig, want die rijdt met mij mee) en dat geldt voor iedereen die zich aanmeldt en van de eerste trein afhankelijk is: We (ik in ieder geval) laten je niet alleen :)
pi_117223850
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Deze meet/groep is dus anders dan de eet-meeting bij Splash binnenkort merk ik?
Daar weet ik niets van, dus dat zal dan wel :D
pi_117224122
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Deze meet/groep is dus anders dan de eet-meeting bij Splash binnenkort merk ik?
Ja. Bij Splash gaan we gangbangen aangezien het een topic met wat andere insteek betreft.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117224182
Legatus, ik heb het gezien. Weet alleen niet hoe makkelijk dat gaat vanaf mobiel, anders fix ik dat vanmiddag even.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117224626
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja. Bij Splash gaan we gangbangen aangezien het een topic met wat andere insteek betreft.
Met recht een andere insteek te noemen
pi_117225579
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:13 schreef Chawi het volgende:

[..]

Leuk dat je komt! Ik had het Mystik ook al beloofd (niet meer nodig, want die rijdt met mij mee) en dat geldt voor iedereen die zich aanmeldt en van de eerste trein afhankelijk is: We (ik in ieder geval) laten je niet alleen :)
Voor mij idem.

Zou mooi zijn als er nog minimaal één persoon zeker komt, dan zijn we minimaal vier personen. Maar met z'n drieën kunnen we ook gezellige avond maken. 8-)

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Legatus, ik heb het gezien. Weet alleen niet hoe makkelijk dat gaat vanaf mobiel, anders fix ik dat vanmiddag even.
Bedankt. Heeft geen haast. :)
pi_117226243
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:59 schreef DeHovenier het volgende:
Zeker aanwezig:
Mystik
Chawi
Legatus

Misschien aanwezig:
Izzit
Hungry_Joe
DeHovenier
pi_117228494
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:13 schreef Chawi het volgende:

[..]

Leuk dat je komt! Ik had het Mystik ook al beloofd (niet meer nodig, want die rijdt met mij mee) en dat geldt voor iedereen die zich aanmeldt en van de eerste trein afhankelijk is: We (ik in ieder geval) laten je niet alleen :)
Ik ook niet! Ben er nog steeds bij.
  vrijdag 28 september 2012 @ 00:31:37 #18
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_117338973
Hé laat ik dit topic nog eens een schop geven en mensen wijzen op de fantastische groep mensen die hier en op onze Facebook pagina aanwezig zijn. Join the fun of organiseer zelf een meet.
pi_117343493
*grin* -te oud-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_117353971
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:31 schreef MsMessy het volgende:
Hé laat ik dit topic nog eens een schop geven en mensen wijzen op de fantastische groep mensen die hier en op onze Facebook pagina aanwezig zijn. Join the fun of organiseer zelf een meet.
Op zich wil k ook wel meer mensen leren kennen uit hetzelfde schuitje, maar vind een Facebook eigenlijk weer iets te persoonlijk, geniet in eerste instantie toch liever wat meer anonimiteit.. maar de SC waar je elkaar kan leren kennen, was dus idd al dicht voordat ik uberhaupt van dit topic gehoord had. Zijn er nog meer alternatieven voor handen?
  vrijdag 28 september 2012 @ 15:18:06 #21
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_117354205
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:59 schreef fietsie het volgende:
*grin* -te oud-
Kijk nog maar eens goed bij de mensen die zich al voorgesteld hebben. 35+ is ook welkom.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:11 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Op zich wil k ook wel meer mensen leren kennen uit hetzelfde schuitje, maar vind een Facebook eigenlijk weer iets te persoonlijk, geniet in eerste instantie toch liever wat meer anonimiteit.. maar de SC waar je elkaar kan leren kennen, was dus idd al dicht voordat ik uberhaupt van dit topic gehoord had. Zijn er nog meer alternatieven voor handen?
Het sluiten van de SC heeft het allemaal wel wat beperker gemaakt, maar als je je hier een beetje voorstelt zijn er mogelijk wel mensen die het leuk vinden om met je in DM/PM te spreken en misschien dat je het leuk vind om in de toekomst naar een meet te komen.
pi_117354398
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]

Het sluiten van de SC heeft het allemaal wel wat beperker gemaakt, maar als je je hier een beetje voorstelt zijn er mogelijk wel mensen die het leuk vinden om met je in DM/PM te spreken en misschien dat je het leuk vind om in de toekomst naar een meet te komen.
Dat had ik dus al gedaan in het vorige / een van de vorige topics ;) Echter geen reacties op binnengekregen. Waarschijnlijk omdat zo'n voorstelling an sich niet meteen uitnodigt om met anderen te gaan praten, komt meestal toch wat sneller als je over vanalles en nog niks kletst op een forum, dat je iets meer van elkaar komt te weten. Plus als het betreffende topic / pagina vol is, raakt zo'n voorstel-post toch al snel in de vergetelheid lijkt me.

Nu ik iets actiever bezig ben op het forum hier, komt er soms wel eens gesprek uit met iemand in een topic zelf, of per DM/PM, maar dat staat dan verder los van (het doel van) dit topic.
pi_117354404
Wat MsMessy allemaal zegt :)
  vrijdag 28 september 2012 @ 15:30:52 #24
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_117354612
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:24 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Dat had ik dus al gedaan in het vorige / een van de vorige topics ;) Echter geen reacties op binnengekregen. Waarschijnlijk omdat zo'n voorstelling an sich niet meteen uitnodigt om met anderen te gaan praten, komt meestal toch wat sneller als je over vanalles en nog niks kletst op een forum, dat je iets meer van elkaar komt te weten. Plus als het betreffende topic / pagina vol is, raakt zo'n voorstel-post toch al snel in de vergetelheid lijkt me.

Nu ik iets actiever bezig ben op het forum hier, komt er soms wel eens gesprek uit met iemand in een topic zelf, of per DM/PM, maar dat staat dan verder los van (het doel van) dit topic.
Ja het sluiten van de SC heeft dat helaas toch echt een goed initiatief de nek omgedraaid in dat opzicht. Maar er zijn wel weer voorzichtige geluiden uit verschillende hoeken dat er binnenkort weer meets gepland gaan worden, dus houdt het topic in je myAT. :)
pi_117354992
Dit topic heb ik sowieso in myAT staan, dus dat is wel goed :) Alleen is de drempel om aan een meeting mee te doen wel wat hoger, als je de mensen verder (nog) niet kent..

Als je hier mensen al wat beter leert kennen, is dat een dubbele motivatie om mee te doen aan zo'n meeting, omdat je dan de mensen waar je al vaker mee ouwehoert, dan ook IRL leert kennen. Ik weet niet hoe het bij anderen zit hier, maar ik zelf ben niet echt bepaald een held bij het aanspreken van onbekenden / ze leren kennen enzo.. via computer lukt me dat toch net wat beter, waardoor het real life (af)spreken me vaak ook wel wat beter afgaat, als je eenmaal een soort van klik hebt met die ander. (No shit Sherlock!)
pi_117355355
Ik kan me dat op zich voorstellen (heb er zelf niet zo een last van). Maar zeker wanneer de groep wat groter is, kan je toch redelijk de kat uit de boom kijken.

En niemand eet je op hoor :)
pi_117355415
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:52 schreef Chawi het volgende:
Ik kan me dat op zich voorstellen (heb er zelf niet zo een last van). Maar zeker wanneer de groep wat groter is, kan je toch redelijk de kat uit de boom kijken.

En niemand eet je op hoor :)
Ik wel, ik maak nieuwe mensen in de groep altijd belachelijk zodat ik zeker weet dat ze nooit meer naar een meet willen komen. Win-win.
pi_117355572
Weissman wordt van te voren altijd voorzien van een goede dosis GHB, daarmee is hij prima te genieten, dus laat je niet afschrikken!
pi_117355757
Of een goeie BJ, word ik ook rustig van.
pi_117355821
Ik denk niet dat VRIDZ dat wil doen Weissman, maar vraag het hem
pi_117355937
Ik kom hier ook es vaker buurten, goed ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_117355970
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:05 schreef fietsie het volgende:
Ik kom hier ook es vaker buurten, goed ?
Ben je al goedgekeurd door onze oppermanager Hungry_Joe ?
pi_117356023
Sinds wanneer is hij oppermanager :O...

Fietsie, bedoeling is dat je meegaat naar meets hè, niet alleen gluren. Meedoen!
pi_117356130
Niet weten dat Hungry_Joe de peetvader is van deze reeks :{w
pi_117356240
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef Chawi het volgende:
Sinds wanneer is hij oppermanager :O...

Fietsie, bedoeling is dat je meegaat naar meets hè, niet alleen gluren. Meedoen!
Ik zal me nog wel even uitgebreid voorstellen, maar ik heb ook nog een gezin en werk om rekening mee te houden ;) En woon in de groene woestijn genaamd Friesland ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_117356305
Ja ja, we doen hier allemaal alsof we een heel boeiend leven hebben, niks nieuws :*
pi_117356326
Volgens mij zijn er wel meer uit die regio?

*negeert Weissman met zijn honger naar hiërarchie*
  vrijdag 28 september 2012 @ 16:30:21 #38
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_117357173
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:01 schreef Weissman het volgende:
Of een goeie BJ, word ik ook rustig van.
Nou dan moet dat maar geregeld worden ;)

In ieder geval wordt hier niemand weggejaagd en zijn er geen leiders, hooguit initiatiefnemers. :)
pi_117357222
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:30 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Nou dan moet dat maar geregeld worden ;)

In ieder geval wordt hier niemand weggejaagd en zijn er geen leiders, hooguit initiatiefnemers. :)
:P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_117357285
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:30 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Nou dan moet dat maar geregeld worden ;)

In ieder geval wordt hier niemand weggejaagd en zijn er geen leiders, hooguit initiatiefnemers. :)
pi_117357613
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:52 schreef Chawi het volgende:
Ik kan me dat op zich voorstellen (heb er zelf niet zo een last van). Maar zeker wanneer de groep wat groter is, kan je toch redelijk de kat uit de boom kijken.

En niemand eet je op hoor :)
Ik weet, heb in een ver verleden al eens vaker meegedaan met een meet.. Ook al vaker mensen online leren kennen en na tijdje irl ontmoet. Zo ook mijn vriendin ontmoet. Maar juist in groepsverband wil ik nogal eens dichtklappen, ook al zijn het allemaal bekenden van me. Ik ben toch meer van de 1-op-1-gesprekken, of kleine groepjes.

En goed om te weten, hoef ik me niet voor elke meet in te smeren met kruidenmarinade :)

quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:01 schreef Weissman het volgende:
Of een goeie BJ, word ik ook rustig van.
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:02 schreef Chawi het volgende:
Ik denk niet dat VRIDZ dat wil doen Weissman, maar vraag het hem
Sorry, ik speel geen blokfluit.
pi_117358134
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:41 schreef VRIDZ het volgende:

Sorry, ik speel geen blokfluit.
Heeft nu een -heel- fout beeld in zijn hoofd. MsMessy op een lagerschoolstoeltje met bladmuziek voor zich op zo'n altijd instortende metalen standaard, met "blokfluit" in haar hand die ze aanbiedt aan VRIDZ....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_117358405
Fietsie, ik moet nu weg, maar kun je morgenochtend even inloggen voor de screening? Vanaf een uurtje of kwart voor zes zit ik dan tekenfilms te kijken met de kleine als het goed is.

Maar ik zet me wel op online dan. Gezellig.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117358791
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:55 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heeft nu een -heel- fout beeld in zijn hoofd. MsMessy op een lagerschoolstoeltje met bladmuziek voor zich op zo'n altijd instortende metalen standaard, met "blokfluit" in haar hand die ze aanbiedt aan VRIDZ....
Ik lees ook geen noten!
  vrijdag 28 september 2012 @ 17:14:06 #45
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_117358906
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 17:11 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Ik lees ook geen noten!
_O- :')
pi_117359775
Wat een rare wezens zitten er toch in dit topic. Gotta love it!
pi_117365823
Leuk topic! Ik stel mij ook even voor :) !

Wie ben ik?

Vrouw, 25 jaar uit Utrecht.

Wat doe ik?

Ik werk als invalkracht in het basisonderwijs en bij de kinderopvang.

Wat zijn mijn interesses?

Ik hou van dansen, lezen, films kijken en ga in 't weekend graag naar de kroeg o.i.d.

Wat zoek ik hier?

Ik heb een gezellige vriendengroep, maar vind het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, gewoon om mee af te spreken, een drankje te doen, filmpje te pakken, etc.

Hoe bereik je mij?

PM/DM (heb wel fb maar ben niet echt actief)

Overigens leek die meet mij wel gezellig :D , jammer dat ik dan een weekend weg ben! Komen er vaak nieuwe mensen naar zo'n meet of is het een redelijk 'vast' groepje?
pi_117365871
Welkom! Gezellig dat je er bent :)

Er zijn nu een paar meets geweest (3 denk ik, uit mijn hoofd). Bij degene waar ik geweest ben (Utrecht) waren erg veel nieuwe mensen! :) Natuurlijk zijn er nu een aantal die elkaar al vaker gezien hebben, maar dat is niet overheersend ofzo :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117366147
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef automatic_ het volgende:
Welkom! Gezellig dat je er bent :)

Er zijn nu een paar meets geweest (3 denk ik, uit mijn hoofd). Bij degene waar ik geweest ben (Utrecht) waren erg veel nieuwe mensen! :) Natuurlijk zijn er nu een aantal die elkaar al vaker gezien hebben, maar dat is niet overheersend ofzo :)
Dank je, klinkt leuk! Als er weer een keer een meet in de buurt is kom ik graag even langs. :)
pi_117367580
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Fietsie, ik moet nu weg, maar kun je morgenochtend even inloggen voor de screening? Vanaf een uurtje of kwart voor zes zit ik dan tekenfilms te kijken met de kleine als het goed is.

Maar ik zet me wel op online dan. Gezellig.
Transformers? ;)
pi_117367746
Oowkee nou dan heb je voor morgenochtend alvast leesvoer Hungry_joe :)

Man, 37, uit Friesland
IT Architect in het grootste zorgconcern van Friesland
Getrouwd en pappa van een uk van 2,5

Vrijwel al mijn middelbareschoolvrienden en studievrienden door de tijd heen kwijtgeraakt en nu vooral aangewezen op een (flink aantal) "digitale bekenden" en andere mensen met wie de contacten soms best intensief zijn, maar vrijwel altijd digitaal.. En dat zou ik willen veranderen :)

Lezen was een van mijn grootste hobbies maar is nu timewise moeilijk geworden; films en series kijken maar ik wel expliciet tijd voor.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_117368385
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Fietsie, ik moet nu weg, maar kun je morgenochtend even inloggen voor de screening? Vanaf een uurtje of kwart voor zes zit ik dan tekenfilms te kijken met de kleine als het goed is.

Maar ik zet me wel op online dan. Gezellig.
Wij zijn druk bezig onze uk het concept "Uitslapen" te leren en weet je, dat lukt ook een beetje :)
Hoor in de babyfoon: " Wakker... Nu omdraaie, tutter nog een keer in, en weer verderslape"

Hilarisch! :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_117368957
Wil trouwens ook wel in de OP, maar weet niet echt hoe ik dat kan aanpassen :@ .
pi_117370140
Same here...
pi_117371128
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:49 schreef Izzit het volgende:

[..]

Transformers? ;)
More than meets the eye.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:16 schreef di.lois het volgende:
Wil trouwens ook wel in de OP, maar weet niet echt hoe ik dat kan aanpassen :@ .
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:37 schreef Izzit het volgende:
Same here...
Dan moet je jezelf in de wiki plaatsen en bij de volgende OP wordt dat automagisch meegenomen. Ik wil dat ook wel even doen anders, als je een link hebt naar je voorstelpost.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117371202
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wij zijn druk bezig onze uk het concept "Uitslapen" te leren en weet je, dat lukt ook een beetje :)
Hoor in de babyfoon: " Wakker... Nu omdraaie, tutter nog een keer in, en weer verderslape"

Hilarisch! :)
Ik heb de driejarige mini-H_J net voor zitten dragen uit Tolstoj's Oorlog En Vrede. Hij gaf de voorkeur aan iets met van die dikke kartonnen bladzijden, maar daar heb ik het niet zo op. Ze moeten er wel wat van opsteken roep ik altijd maar. En in slaap vallen.

Wist je trouwens al dat we hier vrij informeel met elkaar omgaan? Een driedelig pak is dus geen vereiste als je morgen tegenover me zit. Op zich. Maar het staat wel zo netjes, vind je zelf ook niet?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117371297
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik heb de driejarige mini-H_J net voor zitten dragen uit Tolstoj's Oorlog En Vrede. Hij gaf de voorkeur aan iets met van die dikke kartonnen bladzijden, maar daar heb ik het niet zo op. Ze moeten er wel wat van opsteken roep ik altijd maar. En in slaap vallen.

Wist je trouwens al dat we hier vrij informeel met elkaar omgaan? Een driedelig pak is dus geen vereiste als je morgen tegenover me zit. Op zich. Maar het staat wel zo netjes, vind je zelf ook niet?
De laatste keer dat ik iemand sprak in een driedelig pak nam hij een grote schaar uit een bureaulade en bracht deze in de buurt van mijn, net nieuwe, dure, zijden das....

Sindsdien geen pak meer gedragen :)
Zou niet weten waar ik die vandaan moet halen dus ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_117372489
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef fietsie het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik iemand sprak in een driedelig pak nam hij een grote schaar uit een bureaulade en bracht deze in de buurt van mijn, net nieuwe, dure, zijden das....

Sindsdien geen pak meer gedragen :)
Zou niet weten waar ik die vandaan moet halen dus ;)
Gewoon strak aan blijven kijken voortaan, zeggen dat 'ie bluft, en dat je zijn onderlip aan zijn linkeroorlel vastniet mocht dat niet zo zijn. Komt je sollicitatie ook ten goede. Werkgevers houden van doortastendheid, dat moge bekend zijn.

Di.lois, ik heb je in de wiki erbij gezet en aangezien ik toch bezig was jou ook maar gelijk fietsie. Je bent de eerste Fries! Ik twijfelde nog even om je bij ''buitenland'' te zetten. :7

Izzit, waar staat jouw voorstelpost?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117373732
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

More than meets the eye.

[..]

[..]

Dan moet je jezelf in de wiki plaatsen en bij de volgende OP wordt dat automagisch meegenomen. Ik wil dat ook wel even doen anders, als je een link hebt naar je voorstelpost.
Graag, ben bang dat het anders een zootje wordt, hier is de link: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #17
pi_117373874
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je bent de eerste Fries! Ik twijfelde nog even om je bij ''buitenland'' te zetten. :7

Izzit, waar staat jouw voorstelpost?
Linkje is pm gestuurd.

Ik ben overigens import-Fries (geweest). Friesland kun je wel als buitenland zien. Vinden ze ook niet zo erg :)
pi_117376526
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:49 schreef Izzit het volgende:

[..]

Linkje is pm gestuurd.

Ik ben overigens import-Fries (geweest). Friesland kun je wel als buitenland zien. Vinden ze ook niet zo erg :)
De stugge, trotse Friezen die zelf om het hardst staan te roepen om maar afgestoken te worden van de rest van NL? ;)

Je staat in de wiki trouwens.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117383594
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:15 schreef di.lois het volgende:

[..]

Dank je, klinkt leuk! Als er weer een keer een meet in de buurt is kom ik graag even langs. :)
6 oktober hebben we een meet in Amsterdam, zie voorgaande reacties en OP. Ik kan wel wat vrouwelijke steun gebruiken ;-) Ik vertrek vanuit Amersfoort, en neem Mystik ook al mee, dus kan je ophalen.

HJ, goed bezig. Toch wel typisch dat "onze" fries op screening moet komen, en di lois niet. Gooi je het over een andere boeg? :+
pi_117383639
Ik blijf erbij... verzet die datum!!! :P
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_117383661
Hahahaha, we kunnen het voorstellen? Als de ik-ga-zeker mee mensen dat ook vinden. Mystik zit alleen nu in Hong Kong en die komt de 5e pas terug :+
pi_117383694
Ja, ik vind het lijstje voor de 6e vrij klein eigenlijk... dus kan je hem (IMHO) beter verzetten... heb je er in ieder geval 1 extra persoon bij haha :+
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_117383706
Voor de volledigheid nog een keer:

6 oktober, 22.00 uur Amsterdam, avondje stappen/dansen/zuipen/lachen/gieren/brullen

Zeker aanwezig:
Mystik
Chawi
Legatus

Misschien aanwezig:
Izzit
Hungry_Joe
DeHovenier
pi_117390744
De 6e komt mij ook steeds slechter uit. Wat dacht je van 19 Oktober? :P
pi_117390784
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

De stugge, trotse Friezen die zelf om het hardst staan te roepen om maar afgestoken te worden van de rest van NL? ;)

Je staat in de wiki trouwens.
Die inderdaad :) En dank!
pi_117391047
Waarom niet allebei ? De 6e en de 19e ?
pi_117392117
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:51 schreef Weissman het volgende:
Waarom niet allebei ? De 6e en de 19e ?
Ga jij dan allebei? 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117392659
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:40 schreef Izzit het volgende:
De 6e komt mij ook steeds slechter uit. Wat dacht je van 19 Oktober? :P
Jij wilt echt dat ik ruzie krijg thuis he 8-)
pi_117393096
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 11:31 schreef Chawi het volgende:

[..]

6 oktober hebben we een meet in Amsterdam, zie voorgaande reacties en OP. Ik kan wel wat vrouwelijke steun gebruiken ;-) Ik vertrek vanuit Amersfoort, en neem Mystik ook al mee, dus kan je ophalen.

HJ, goed bezig. Toch wel typisch dat "onze" fries op screening moet komen, en di lois niet. Gooi je het over een andere boeg? :+
Bij de post ervoor gaf ik aan dat ik het jammer vond dat ik er 6 okt. niet bij kan zijn, ben een weekendje weg, maar dank voor je aanbod! En volgende keer ben ik erbij hoor!
pi_117393238
Ik hoor steeds meer argumenten om de datum te verzetten ;)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_117393250
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:59 schreef Spezza19 het volgende:
Ik hoor steeds meer argumenten om de datum te verzetten ;)
Gewoon lekker laten staan en zelf iets organiseren is ook een optie hè? ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:04:58 #75
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117393400
Hoe doen jullie dat bij zo'n meet met terugreis/hotels? Ieder voor zich regelen of zijn er hotels die vaak gebruikt worden bij zulke meets e.d.? Of met het groepje of..?
we dan
pi_117393604
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoe doen jullie dat bij zo'n meet met terugreis/hotels? Ieder voor zich regelen of zijn er hotels die vaak gebruikt worden bij zulke meets e.d.? Of met het groepje of..?
Meestal slapen we in één reuzegroot bed.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:19:49 #77
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117393913
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Meestal slapen we in één reuzegroot bed.
En dan allemaal hartjes gaan squirten enzo :') maar mijn vraag was wel wat serieus eigenlijk ;)
we dan
pi_117394345
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoe doen jullie dat bij zo'n meet met terugreis/hotels? Ieder voor zich regelen of zijn er hotels die vaak gebruikt worden bij zulke meets e.d.? Of met het groepje of..?
Bij de Utrecht meet had iemand wel een hotel geboekt via vakantieveilingen :)
Ik was zelf met de auto.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117394583
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:43 schreef Chawi het volgende:

[..]

Jij wilt echt dat ik ruzie krijg thuis he 8-)
IK?! Ik zou niet durven... Pacifist, conflictvermijdend, e.d. :)
pi_117396251
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoe doen jullie dat bij zo'n meet met terugreis/hotels? Ieder voor zich regelen of zijn er hotels die vaak gebruikt worden bij zulke meets e.d.? Of met het groepje of..?
Niet teveel zuipen en terugrijden :+
pi_117396290
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Meestal slapen we in één reuzegroot bed.
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:25:42 #82
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_117398191
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Meestal slapen we in één reuzegroot bed.
Altijd zo gezellig warm en liefdevol ;)
  zaterdag 29 september 2012 @ 20:10:00 #83
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117400015
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef Chawi het volgende:

[..]

Niet teveel zuipen en terugrijden :+
Heb zelf geen auto, geen zin om slechts 2 biertjes te drinken en geen zin om 2,5 uur vanaf Amsterdam naar Groningen te rijden 's nachts ;(
we dan
pi_117400113
Ben er mss niet bij as zaterdag -O-
Children of the night. What music they make.
pi_117400181
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zal me nog wel even uitgebreid voorstellen, maar ik heb ook nog een gezin en werk om rekening mee te houden ;) En woon in de groene woestijn genaamd Friesland ;)
Het land van m'n vader _O_
Children of the night. What music they make.
pi_117400369
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik heb de driejarige mini-H_J net voor zitten dragen uit Tolstoj's Oorlog En Vrede. Hij gaf de voorkeur aan iets met van die dikke kartonnen bladzijden, maar daar heb ik het niet zo op. Ze moeten er wel wat van opsteken roep ik altijd maar. En in slaap vallen.

Wist je trouwens al dat we hier vrij informeel met elkaar omgaan? Een driedelig pak is dus geen vereiste als je morgen tegenover me zit. Op zich. Maar het staat wel zo netjes, vind je zelf ook niet?
:D _O_
Children of the night. What music they make.
pi_117400427
Kwartet.

C-c-c-c-combobreaker!!!!!
Children of the night. What music they make.
pi_117400495
Pfoei ik ben geloofik mijn date met Hungry_Joe misgelopen ;)
Heb vandaag de hele dag tuin-updates doorgevoerd om diverse onderdelen van de tuininrichting ;)

Soort van groen-patchmanagement ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_117400976
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:21 schreef fietsie het volgende:
Pfoei ik ben geloofik mijn date met Hungry_Joe misgelopen ;)
Heb vandaag de hele dag tuin-updates doorgevoerd om diverse onderdelen van de tuininrichting ;)

Soort van groen-patchmanagement ;)
Tuin-updates?
Children of the night. What music they make.
pi_117401034
Oow ja als IT-er heb ik nog wel eens een eigenaardige blik op tuinieren.

Groot onderhoud...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_117401084
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef fietsie het volgende:
Oow ja als IT-er heb ik nog wel eens een eigenaardige blik op tuinieren.

Groot onderhoud...
Vertel :P
Children of the night. What music they make.
pi_117401168
- Coniferenhaag ingekort
- Klimop verwijderd
- Voortuin onkruidvrij gemaakt
- Hobby broeikas afgebroken bij iemand in de tuin, en naar huis getransporteerd

En tot slot lekker gestrooid met boomschors om het mooi te doen lijken ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 29 september 2012 @ 20:39:52 #93
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_117401309
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:36 schreef fietsie het volgende:
- Coniferenhaag ingekort
- Klimop verwijderd
- Voortuin onkruidvrij gemaakt
- Hobby broeikas afgebroken bij iemand in de tuin, en naar huis getransporteerd

En tot slot lekker gestrooid met boomschors om het mooi te doen lijken ;)
Heb je al een update in je topic geplaatst? Heb nog niet gekeken. :@
pi_117401367
MsM in mijn tuin-topic staat wel een update over het -grote- werk wat nu af is; een nieuwe beschoeiiing...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_117401526
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef fietsie het volgende:
MsM in mijn tuin-topic staat wel een update over het -grote- werk wat nu af is; een nieuwe beschoeiiing...
Dan heb je een grote tuin dan ik ;(

Maar we gaan offtopic :P
Children of the night. What music they make.
pi_117401663
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_117403623
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef fietsie het volgende:
Oow ja als IT-er heb ik nog wel eens een eigenaardige blik op tuinieren.

Groot onderhoud...
Ik heb een andere blik op tuinieren, als in ik heb er een ontiegelijke schurft hekel aan :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_117407301
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:00 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Gewoon lekker laten staan en zelf iets organiseren is ook een optie hè? ;)
Dit bedoelde ik dus ^O^
pi_117407716
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dit bedoelde ik dus ^O^
8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117407847
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:50 schreef automatic_ het volgende:

[..]

8-)
Hebben we in deze reeks wel vaker last van; mensen die nooit initiatief nemen hebben het meeste kritiek als er wel iets georganiseerd word. Of ze proberen het zoveel mogelijk te beïnvloeden in hun eigen voordeel.

Grow some balls en zet zelf iets neer. :{w

Of hou je mond :s)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2012 22:54:39 ]
pi_117416302
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hebben we in deze reeks wel vaker last van; mensen die nooit initiatief nemen hebben het meeste kritiek als er wel iets georganiseerd word. Of ze proberen het zoveel mogelijk te beïnvloeden in hun eigen voordeel.

Grow some balls en zet zelf iets neer. :{w

Of hou je mond :s)
Weissman. We moeten weer eens meeten, jij en ik.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117417448
Mja, als de "meet-mensen" meteen gaan zeiken over een voorstel, dan heb je weinig behoefte meer om die mensen te ontmoeten.... Dus nevermind..
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_117420352
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 11:07 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, als de "meet-mensen" meteen gaan zeiken over een voorstel, dan heb je weinig behoefte meer om die mensen te ontmoeten.... Dus nevermind..
Laat je je nou serieus ontmoedigen om naar meet te gaan door wat onenigheid over een datum ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2012 13:07:59 ]
  zondag 30 september 2012 @ 13:23:23 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117420802
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 11:31 schreef Chawi het volgende:

[..]

6 oktober hebben we een meet in Amsterdam, zie voorgaande reacties en OP. Ik kan wel wat vrouwelijke steun gebruiken ;-) Ik vertrek vanuit Amersfoort, en neem Mystik ook al mee, dus kan je ophalen
Deze post kon ik niet negeren ;)

Lees al een tijdje mee en zon stapmeet lijkt me wel gezellig!
Zou ik dan ook mee kunnen rijden aangezien ik uit Enschede kom? :@
  zondag 30 september 2012 @ 14:42:06 #105
381477 Izzit
This Izzit
pi_117423132
You just made Chawi's day.
pi_117424085
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Deze post kon ik niet negeren ;)

Lees al een tijdje mee en zon stapmeet lijkt me wel gezellig!
Zou ik dan ook mee kunnen rijden aangezien ik uit Enschede kom? :@
Cue_! En ik altijd maar denken dat je uit Utrecht kwam.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 30 september 2012 @ 15:25:01 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117424652
quote:
17s.gif Op zondag 30 september 2012 15:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

Cue_! En ik altijd maar denken dat je uit Utrecht kwam.
Blijkbaar moet je niet zoveel denken ;)
pi_117425321
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2012 15:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Blijkbaar moet je niet zoveel denken ;)
Ja. Of meer voorstelposts lezen. Waar staat ie? >:)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 30 september 2012 @ 15:53:49 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117425591
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja. Of meer voorstelposts lezen. Waar staat ie? >:)
vast ergens in 2006 in een of andere SC ;)
pi_117427781
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 11:07 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, als de "meet-mensen" meteen gaan zeiken over een voorstel, dan heb je weinig behoefte meer om die mensen te ontmoeten.... Dus nevermind..
Je kan niet iedereen tevreden houden. Soms moeten er knopen worden doorgehakt en als het dan niet voor iedereen uit kan komen is het jammer maar helaas. Er komt altijd wel weer een herkansing :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_117427899
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je kan niet iedereen tevreden houden. Soms moeten er knopen worden doorgehakt en als het dan niet voor iedereen uit kan komen is het jammer maar helaas. Er komt altijd wel weer een herkansing :Y
Er gaan welgeteld 3 mensen heen, terwijl een aantal aangeven liever de 19e te gaan...

Maar goed, de logica zal mij wel ontgaan
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 30 september 2012 @ 17:16:16 #112
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117428556
Maar je kan toch ook zelf (of één van die andere) iets organiseren op de 19e? Ik snap dat niet :')
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 30 september 2012 @ 17:43:06 #113
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_117429566
Hmm, het is toch stuk levendiger geworden ineens laatste paar dagen.. undercover SC? ;)

Wat mij betreft mag mijn voorstelpost btw ook wel in de OP (al moet ik dat kreng eerst nog ergens zien te vinden, volgens mij in het vorige deel van dit topic)
pi_117429914
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:16 schreef automatic_ het volgende:
Maar je kan toch ook zelf (of één van die andere) iets organiseren op de 19e? Ik snap dat niet :')
Daarom. Opties genoeg, en als beide meets een succes zijn is het toch nog goed? Er zijn ideeën genoeg :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 30 september 2012 @ 18:09:42 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117430591
Hoi. Ik stel mij niet voor, iedereen kent mij al 8-).

Nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117434346
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:09 schreef Samzz het volgende:
Hoi. Ik stel mij niet voor, iedereen kent mij al 8-).
Pertinent onwaar.
  zondag 30 september 2012 @ 19:39:50 #117
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117434374
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

Pertinent onwaar.
Dat is niet onwaar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117434598
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is niet onwaar.
Onrechtmatig van je; je zelf verheven voelen boven de rest door ervan uit te gaan dat users je al kennen.
  zondag 30 september 2012 @ 19:47:35 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117434747
quote:
15s.gif Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef Weissman het volgende:

[..]

Onrechtmatig van je; je zelf verheven voelen boven de rest door ervan uit te gaan dat users je al kennen.
/care.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117434808
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

/care.
Van dit soort arrogant gedrag zijn we hier niet gediend :{w
  zondag 30 september 2012 @ 20:01:56 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117435338
quote:
15s.gif Op zondag 30 september 2012 19:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

Van dit soort arrogant gedrag zijn we hier niet gediend :{w
Huil niet zo, man. Mijn eerste comment was al niet serieus bedoeld. En ik kwam al in de SC van dit topic voor jij je hier ook maar melde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117435383
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Huil niet zo, man. Mijn eerste comment was al niet serieus bedoeld. En ik kwam al in de SC van dit topic voor jij je hier ook maar melde.
Volgens mij vergeet jij wie die SC heeft opgezet :')
  zondag 30 september 2012 @ 20:03:59 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117435431
quote:
12s.gif Op zondag 30 september 2012 20:02 schreef Weissman het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet jij wie die SC heeft opgezet :')
Ik heb geen flauw idee en dat interesseert me ook geen ene flikker :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 30 september 2012 @ 20:23:03 #124
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_117436379
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee en dat interesseert me ook geen ene flikker :).
:')
  zondag 30 september 2012 @ 20:23:04 #125
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117436380
Maar goed, omgeving Enschede :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117436431
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, omgeving Enschede :).
Dat boeit ons hier geen flikker.
  zondag 30 september 2012 @ 20:25:39 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117436526
quote:
12s.gif Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat boeit ons hier geen flikker.
De TT doet anders vermoeden. Maar ach, dan niet, so be it.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117436811
Zo, gezellig hier.. :')
  zondag 30 september 2012 @ 20:33:08 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117437020
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:30 schreef JK1982 het volgende:
Zo, gezellig hier.. :')
Ja. Weissman nam mij serieus, dan gaat het mis.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117437256
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja. Weissman nam mij serieus, dan gaat het mis.
Mocht 'ie willen.. :P
  zondag 30 september 2012 @ 20:38:47 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117437397
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Mocht 'ie willen.. :P
Hahaha :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117437550
Nou, nu weer lief doen kinders..
Volgens mij wordt het hoog tijd voor een nieuwe meet :P

De eerstvolgende, daar kan ik sowieso niet bij zijn.
Zal es over wat anders denken evt.
  zondag 30 september 2012 @ 20:45:28 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117437827
Ik kom niet naar de meet. Ik heb geen zin om weer eens het hele land door te tuffen en sowieso heb ik dat weekend een expositie :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 30 september 2012 @ 20:53:52 #134
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_117438333
Weet dat het nogal kort dag is, en dat er al andere plannen zijn komend weekend voor enkelen hier..

En ik weet zelf ook nog niet of ik ga, en zo ja, welke dag.. maar komend weekend is er Firstlook 2012 in Jaarbeurs Utrecht. Beurs met nieuwe games/gadgets etc, onder andere de nieuwe Wii U is er speelbaar. Heb er ook pas sinds kort van gehoord, maar lijkt mij als (retro)gamer mogelijk wel interessant om eens te checken die beurs :)

http://www.firstlookevent.nl/

Mogelijk meer geïnteresseerden hier in dit topic?
pi_117438435
Leuk initiatief VRIDZ ^O^

Ik denk zeker wel dat je er een paar mee kan krijgen :Y
pi_117440770
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Deze post kon ik niet negeren ;)

Lees al een tijdje mee en zon stapmeet lijkt me wel gezellig!
Zou ik dan ook mee kunnen rijden aangezien ik uit Enschede kom? :@
Natuurlijk mag jij ook meerijden :). Mystik komt met de trein naar Amersfoort. Is dat voor jou ook te doen?

Dus bij deze gaat de meet van 6 oktober definitief door. De 19e mogen andere wat organiseren als daar behoefte aan is.

Bij deze het nieuwe lijstje:

6 oktober, 22.00 uur Amsterdam, avondje stappen/dansen/zuipen/lachen/gieren/brullen

Zeker aanwezig:
Mystik
Chawi
Legatus
Cue_

Misschien aanwezig:
Izzit
Hungry_Joe
DeHovenier
  zondag 30 september 2012 @ 21:36:18 #137
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_117441231
quote:
7s.gif Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Weissman het volgende:
Leuk initiatief VRIDZ ^O^

Ik denk zeker wel dat je er een paar mee kan krijgen :Y
We zullen zien! Heb voor t gemak me ook maar meteen aangemeld voor die Wii U VIP-actie (Voor zover ooit iemand iets wint met dergelijke gezichtboek acties, op de betreffende instantie na dan).
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:24:03 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117451822
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Chawi het volgende:

[..]

Natuurlijk mag jij ook meerijden :). Mystik komt met de trein naar Amersfoort. Is dat voor jou ook te doen?

ja hoor, dat is zeker te doen. Evt stukje met Myst mee.

Tnx!
  maandag 1 oktober 2012 @ 08:53:16 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117454606
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja. Of meer voorstelposts lezen. Waar staat ie? >:)
Nou vooruit ;)

Wie ben ik?
Cue_, 26, uit Enschede.

Wat doe ik?
Werk als applicatiebeheerder/ontwikkelaar.

Interesses
Theater, dansen, lezen, kroeg, vrienden

Wat zoek ik?
Gezelligheid!

6 oktober meet Amsterdam
Ga ik heen! Lijkt me donders gezellig :D
pi_117455753
Jammer dat het in Amsterdam is, anders zou ik wel komen.
pi_117461660
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef JK1982 het volgende:
Nou, nu weer lief doen kinders..
Volgens mij wordt het hoog tijd voor een nieuwe meet :P

De eerstvolgende, daar kan ik sowieso niet bij zijn.
Zal es over wat anders denken evt.
Doe dat eens :P Of die meet van Etenstijd Tilburg moet nog doorgaan deze of volgende maand :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:47:04 #142
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117462548
quote:
13s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Jammer dat het in Amsterdam is, anders zou ik wel komen.
Echt niet :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117466303
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 08:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nou vooruit ;)

Wie ben ik?
Cue_, 26, uit Enschede.

Wat doe ik?
Werk als applicatiebeheerder/ontwikkelaar.

Interesses
Theater, dansen, lezen, kroeg, vrienden

Wat zoek ik?
Gezelligheid!

6 oktober meet Amsterdam
Ga ik heen! Lijkt me donders gezellig :D
Een ICT-dame! O+

:P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_117468203
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Doe dat eens :P Of die meet van Etenstijd Tilburg moet nog doorgaan deze of volgende maand :P
Gooi het in de groep, zou ik zeggen :P
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:52:02 #145
381477 Izzit
This Izzit
pi_117469449
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:45 schreef Samzz het volgende:
Ik kom niet naar de meet. Ik heb geen zin om weer eens het hele land door te tuffen en sowieso heb ik dat weekend een expositie :).
Jouw werk?
pi_117469509
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:23 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Gooi het in de groep, zou ik zeggen :P
Ik kan niet goed gooien ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_117471067
Is al wat activiteit sinds ik hier laatst keek.

Betreffende het voorstel om de meet te verschuiven naar 19 oktober.
Voor mij geen probleem. Zeker als er dan ook meer mensen komen (hoe meer zielen, des te meer vreugd).
pi_117471238
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef Legatus het volgende:
Is al wat activiteit sinds ik hier laatst keek.

Betreffende het voorstel om de meet te verschuiven naar 19 oktober.
Voor mij geen probleem. Zeker als er dan ook meer mensen komen (hoe meer zielen, des te meer vreugd).
Volgens mij was de 6e al in steen gezet :P

Maar dat mag men er niet van weerhouden de 19e er ook eentje te plannen :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_117471270
Voor degene die (nog overwegen) te gaan naar het Rembrandtsplein.

Wat is jullie voorkeur voor tent eigenlijk? Mij maakt het niet zoveel uit (m.a.w. ga gewoon met de meerderheid mee). Was bijvoorbeeld afgelopen weekend in de Escape geweest. Kan me voorstellen dat jullie iets anders in gedachte hebben?
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:38:19 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117471421
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:34 schreef Legatus het volgende:
Wat is jullie voorkeur voor tent eigenlijk? Mij maakt het niet zoveel uit (m.a.w. ga gewoon met de meerderheid mee).
Denk dat we het eenmaal daar wel zien, waar we zin in hebben en wat bevalt. Ken er zelf helemaal niets :)
pi_117471518
6 oktober gaat inderdaad door. Ik ken de escape, smokeys en rain. Rain heeft trouwens 90s tot nu op de 6e. maar we kijken tijdens een drankje wel wat het wordt :-).
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:45:11 #152
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_117471723
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Chawi het volgende:

[..]

Natuurlijk mag jij ook meerijden :). Mystik komt met de trein naar Amersfoort. Is dat voor jou ook te doen?

Dus bij deze gaat de meet van 6 oktober definitief door. De 19e mogen andere wat organiseren als daar behoefte aan is.

Bij deze het nieuwe lijstje:

6 oktober, 22.00 uur Amsterdam, avondje stappen/dansen/zuipen/lachen/gieren/brullen

Zeker aanwezig:
Mystik
Chawi
Legatus
Cue_

Misschien aanwezig:
Izzit
Hungry_Joe
DeHovenier
Count me in!! :) Neem je je jachthond wel mee? Neem ik wat brokkies voor 'm mee hahahah :P
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_117471852
Gezellig, maar laat de brokjes maar thuis :-p
pi_117471896
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:51 schreef Weissman het volgende:
Waarom niet allebei ? De 6e en de 19e ?
Aangezien ik afgelopen weekend al in de Escape ben geweest, is drie keer in een maand teveel voor mij. Dus voor mij wordt het 1 keer in oktober.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:42 schreef VRIDZ het volgende:
Dit topic heb ik sowieso in myAT staan, dus dat is wel goed :) Alleen is de drempel om aan een meeting mee te doen wel wat hoger, als je de mensen verder (nog) niet kent..

Als je hier mensen al wat beter leert kennen, is dat een dubbele motivatie om mee te doen aan zo'n meeting, omdat je dan de mensen waar je al vaker mee ouwehoert, dan ook IRL leert kennen. Ik weet niet hoe het bij anderen zit hier, maar ik zelf ben niet echt bepaald een held bij het aanspreken van onbekenden / ze leren kennen enzo.. via computer lukt me dat toch net wat beter, waardoor het real life (af)spreken me vaak ook wel wat beter afgaat, als je eenmaal een soort van klik hebt met die ander. (No shit Sherlock!)
Ik ga er ook heen en ken niemand.

Mijn insteek is: wat heb je te verliezen? Als het niet klikt, dan klikt het niet (kan gebeuren).

En hoe groter de groep, hoe meer kans aanwezig is dat er wel een paar mensen tussen zitten in de groep waarmee het wel goed klikt (je hoeft niet met iedereen goed op te schieten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoe doen jullie dat bij zo'n meet met terugreis/hotels? Ieder voor zich regelen of zijn er hotels die vaak gebruikt worden bij zulke meets e.d.? Of met het groepje of..?
Voordeel van Amsterdam is dat je hele nacht kan doorgaan. Vroeger, toen ik klein was en ergens woonde waar geen nachtnet aansluiting was, pakten we de trein naar Schiphol en dan bij de Burger King zitten tot de eerste treinen gaan ( :') ). Maar kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen is weggelegd, zeker niet in deze leeftijdsgroep :)
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:50:39 #155
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_117471946
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:48 schreef Chawi het volgende:
Gezellig, maar laat de brokjes maar thuis :-p
Moet je jezelf nog helemaal voor gaan stellen enzo..?

Ok:

Wie ben ik? de persoon achter Retronix

Wat doe ik? Van alles

Interesses? Elektronische muziek, nieuwe mensen

Waarom post ik hier/wil ik naar de meet? LOL maken en nieuwe mensen ontmoeten
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:51:36 #156
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117471979
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:49 schreef Legatus het volgende:
Voordeel van Amsterdam is dat je hele nacht kan doorgaan. Vroeger, toen ik klein was en ergens woonde waar geen nachtnet aansluiting was, pakten we de trein naar Schiphol en dan bij de Burger King zitten tot de eerste treinen gaan. Maar kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen is weggelegd, zeker niet in deze leeftijdsgroep :)
Soms nog wel voor mij. Maar ik vermoed dat ik me dan wel erg moe voel. Ook omdat het een heel andere situatie is e.d. voel je je ook sneller moe, of althans ik wel. Eerste treinen idee wil wel maar moet dan eerst wel erg goed slapen om het zo maar te zeggen :P
we dan
pi_117472253
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:40 schreef Chawi het volgende:
6 oktober gaat inderdaad door. Ik ken de escape, smokeys en rain. Rain heeft trouwens 90s tot nu op de 6e. maar we kijken tijdens een drankje wel wat het wordt :-).
Smokeys is toch gewoon een coffeeshop? Of is het meer dan dat?
pi_117472330
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Volgens mij was de 6e al in steen gezet :P

Maar dat mag men er niet van weerhouden de 19e er ook eentje te plannen :)
Het was eigenlijk ook meer een reactie op Chawi:
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 11:35 schreef Chawi het volgende:
Hahahaha, we kunnen het voorstellen? Als de ik-ga-zeker mee mensen dat ook vinden. Mystik zit alleen nu in Hong Kong en die komt de 5e pas terug :+
Maar ik zie dat nu inmiddels al vijf mensen meegaan op 6 oktober. Dat is goed genoeg voor mij. In Hong Kong hebben ze trouwens ook gewoon toegang tot Fok! en Facebook (ik kan het weten) aangezien mijn roots daar liggen :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Legatus op 01-10-2012 18:07:33 ]
pi_117472414
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:40 schreef Chawi het volgende:
6 oktober gaat inderdaad door. Ik ken de escape, smokeys en rain. Rain heeft trouwens 90s tot nu op de 6e. maar we kijken tijdens een drankje wel wat het wordt :-).
Het was trouwens niet mijn bedoeling om hier meteen een beslissing te maken. Maar probeerde meer de muziekinteresses te peilen. :)
pi_117473217
Smokeys club kan je ook goed dansen. Is alleen wel een behoorlijke foute tent :-p. Begint nu een aardig groepje te worden. kan iemand (ik zit nu op foon) het lijstje opnieuw neerzetten met de nieuwkomers erbij.
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:24:41 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117475591
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:03 schreef Legatus het volgende:

[..]

Het was trouwens niet mijn bedoeling om hier meteen een beslissing te maken. Maar probeerde meer de muziekinteresses te peilen. :)
Zolang de sfeer goed is maakt het mij weinig uit :)
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:27:57 #162
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_117475790
Gewoon in kroegen beginnen waar je met elkaar kan praten, later als het gezellig is naar een dans gebeuren en natuurlijk kunnen we altijd nog na lallen in het park of station haha
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_117476205
Wat Retronix zegt. Eerst elkaars voornaam leren en dan kijken we wel waar we heengaan *O*

6 oktober, 22.00 uur Amsterdam, avondje stappen/dansen/zuipen/lachen/gieren/brullen

Zeker aanwezig:
Mystik
Chawi
Legatus
Cue_
Retronix

Misschien aanwezig:
Izzit
Hungry_Joe
DeHovenier

[ Bericht 2% gewijzigd door Chawi op 01-10-2012 19:44:32 ]
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:52:38 #164
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_117477053
Op Centraal afspreken?
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_117477339
Ik denk dat rembrandtsplein zelf handiger is omdat Chawi met auto komt en daar meteen gaat parkeren.
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:03:01 #166
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_117477632
Als ik Chawi was zou ik niet met de auto gaan haha..
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_117477734
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:27 schreef Retronix het volgende:
Gewoon in kroegen beginnen waar je met elkaar kan praten, later als het gezellig is naar een dans gebeuren en natuurlijk kunnen we altijd nog na lallen in het park of station haha
Heb alleen ervaring met 3sisters en de heeren van amstel. Vind zelf de 3sisters wel een fijne plek om de avond te beginnen. Andere suggesties uiteraars welkom.
pi_117478884
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:36 schreef Chawi het volgende:

6 oktober, 22.00 uur Amsterdam, avondje stappen/dansen/zuipen/lachen/gieren/brullen

Zeker aanwezig:
Mystik
Chawi
Legatus
Cue_
Retronix

Misschien aanwezig:
Izzit
Hungry_Joe
DeHovenier
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:27:21 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117479049
Wat is dat dan weer voor onzin HJ!
pi_117479229
quote:
18s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef Cue_ het volgende:
Wat is dat dan weer voor onzin HJ!
Andere verplichtingen. Ik zal jullie dus mijn epic fail dance moves besparen. :'(
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117481793
Awww, das wel jammer, maar nog genoeg meets in het vooruitzicht :)
pi_117482374
quote:
11s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:08 schreef Chawi het volgende:
Awww, das wel jammer, maar nog genoeg meets in het vooruitzicht :)
Dat is gelukkig ook weer zo. 8-)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:53:55 #173
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_117484831
Nou, nadat ik Vridzl in het topic heb geschopt, doe ik het zelf ook maar.

Waar woon je?
Maassluis.

Hoe oud ben je?
19 jaar.

Omschrijving?
Allereerst wil ik even duidelijk maken waarom ik mij hier aanmeld en niet bij dat andere topic: Ik kan doorgaans beter overweg met mensen van tussen de 25 en 35 jaar, dan met mensen van mijn eigen leeftijd. De gemiddelde leeftijd van mijn kennissen- en vriendenkring ligt dan ook rond de 30 jaar.

Ik ben een heel raar persoon eigenlijk. Dat valt niet zo 1 2 3 te omschrijven, dat merk je pas als je mij in het echt leert kennen. In het begin wel altijd wat stil, en al helemaal in groepsverband. Dan kun je dus geen woord uit mij krijgen. Iedere kennis of vriend valt weer andere eigenschappen op, dus daar kan ik niks duidelijks over zeggen. De ene zegt raar, vreemd, de andere dus weer lief, schattig. Dusja.

Waarom hier een berichtje?
Omdat het kan! Het is altijd leuk om er contacten bij te hebben.
En mijn ervaring is dat mensen die in deze leeftijdsgroep, meer kans van slagen hebben om een vriendschappelijke relatie aan te gaan. :)

Werk en hobbies?
Ik ben nu al 8 maanden werkloos. Niemand wilt me, na 50+ sollicitaties. En dat is dus best deprimerend.

In mijn vrije tijd doe ik graag creatieve en 'ambachtelijke' dingen: Fotografie, digital art, webdesign, synthetische dreads maken en zeep maken vind ik erg leuk. Daarnaast wil ik, zodra ik weer geld heb beginnen met schilderen, film(pje)s maken, eventueel iets met muziek doen, en, dit is misschien schrikken, crossdressing. Experimenteren enzo.

Daarnaast hou ik erg van uitgaan en muziek. Qua uitgaan prefereer ik meer de industrial hardcore en (duistere) drum 'n bass. Qua muziek op zichzelf ben ik erg breed: Heel veel genres waardeer ik.

Hoe kan ik jou bereiken?
Doe maar een PM of een DM sturen. :) Of, als je het niet erg vindt, mag in het FoBo ook.
Kaleidoscopiklimax
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:04:48 #174
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_117485570
Brave Radio :D Leuk dat je hier ook reageert :)

Toch maar eens vaker met je praten over je hobbies die je wil gaan doen, zitten ook voor mij nieuwe dingen tussen! :o
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:10:23 #175
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_117485902
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:04 schreef VRIDZ het volgende:
Brave Radio :D Leuk dat je hier ook reageert :)

Toch maar eens vaker met je praten over je hobbies die je wil gaan doen, zitten ook voor mij nieuwe dingen tussen! :o
Crossdressing? :+

Oh ik las het verleerd wsl. :P Je weet hoe je me moet bereiken he :D
Kaleidoscopiklimax
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:12:42 #176
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_117486049
Dat met name. [flauwegrap]Wist niet dat je van motorrijden hield?[/flauwegrap]

Maar idd, ga ik niet hier openlijk met je bespreken ;)
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:13:35 #177
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_117486104
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:12 schreef VRIDZ het volgende:
Dat met name. [flauwegrap]Wist niet dat je van motorrijden hield?[/flauwegrap]

Maar idd, ga ik niet hier openlijk met je bespreken ;)
Mag wel hoor, al wordt dat wsl niet zo gewaardeerd. ;)
Kaleidoscopiklimax
pi_117491670
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef RadioSlut het volgende:
Nou, nadat ik Vridzl in het topic heb geschopt, doe ik het zelf ook maar.

Waar woon je?
Maassluis.

Hoe oud ben je?
19 jaar.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Aparte meettopics zijn free for all, door de policy. In dit topic komen alleen maar mensen van onze leeftijd. Vind het wel zo prettig om niet een klasje vol met pubers op sleeptouw te moeten nemen omdat er een apart topic is geopend waar iedereen zich op mag geven.
Met andere woorden; wat doet dat klein grut hier? Ik had je papa kunnen zijn als mijn zaad destijds wat ongelukkig was beland. :( Andere reeks, ksst.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117493480
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:00 schreef Legatus het volgende:

[..]

Het was eigenlijk ook meer een reactie op Chawi:

[..]

Maar ik zie dat nu inmiddels al vijf mensen meegaan op 6 oktober. Dat is goed genoeg voor mij. In Hong Kong hebben ze trouwens ook gewoon toegang tot Fok! en Facebook (ik kan het weten) aangezien mijn roots daar liggen :o
Bovendien is het Tokyo waar ik zit, niet Hong Kong. Kom inderdaad de 5e terug, moet dan de moeder aller jetlags van me af slapen en dan trek ik het wel, denk ik.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:12:38 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117494662
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 01:59 schreef Mystikvm het volgende:

Bovendien is het Tokyo waar ik zit, niet Hong Kong. Kom inderdaad de 5e terug, moet dan de moeder aller jetlags van me af slapen en dan trek ik het wel, denk ik.
Je zal wel moeten :)
pi_117495072
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef RadioSlut het volgende:

Hoe oud ben je?
19 jaar.
Nice...

quote:
Omschrijving?
Allereerst wil ik even duidelijk maken waarom ik mij hier aanmeld en niet bij dat andere topic: Ik kan doorgaans beter overweg met mensen van tussen de 25 en 35 jaar, dan met mensen van mijn eigen leeftijd. De gemiddelde leeftijd van mijn kennissen- en vriendenkring ligt dan ook rond de 30 jaar.
Nice...

quote:
Doe maar een PM of een DM sturen. :) Of, als je het niet erg vindt, mag in het FoBo ook.
Ik wilde het doen, maar daar staat dat je aseksueel bent. -O-
pi_117497113
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 01:59 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Bovendien is het Tokyo waar ik zit, niet Hong Kong. Kom inderdaad de 5e terug, moet dan de moeder aller jetlags van me af slapen en dan trek ik het wel, denk ik.
:@ :@ :@

Wel een beetje naar je zin?
Komt goed Mystik, je kan ook nog even voorslapen in mijn auto, zeker nu Cue ook meerijdt ;)
pi_117497226
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef RadioSlut het volgende:
Nou, nadat ik Vridzl in het topic heb geschopt, doe ik het zelf ook maar.

Waar woon je?
Maassluis.

Hoe oud ben je?
19 jaar.
Het andere meettopic loopt tot 25 jaar, ga of blijf alsjeblieft daar. Was je 24 dan had ik het nog wel wat anders gevonden, maar meisje, geloof me, over 5 jaar sta jij heel anders in het leven en dat maakt nu net het verschil waarom dit topic vanaf 25 gaat [/14 jaar leeftijdsverschil]
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:17:10 #184
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_117500009
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Met andere woorden; wat doet dat klein grut hier? Ik had je papa kunnen zijn als mijn zaad destijds wat ongelukkig was beland. :( Andere reeks, ksst.
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:40 schreef Chawi het volgende:

[..]

Het andere meettopic loopt tot 25 jaar, ga of blijf alsjeblieft daar. Was je 24 dan had ik het nog wel wat anders gevonden, maar meisje, geloof me, over 5 jaar sta jij heel anders in het leven en dat maakt nu net het verschil waarom dit topic vanaf 25 gaat [/14 jaar leeftijdsverschil]
Nee, dat doe ik niet. :)
Ik heb zo mijn redenen ervoor dat ik ervoor kies om me hier aan te melden, dat heb ik hier duidelijk gemaakt.
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:19:19 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117500064
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:17 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

[..]

Nee, dat doe ik niet. :)
Ik heb zo mijn redenen ervoor dat ik ervoor kies om me hier aan te melden, dat heb ik hier duidelijk gemaakt.
Je zou uit beide comments op kunnen maken dat je niet welkom bent ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:20:04 #186
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_117500087
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je zou uit beide comments op kunnen maken dat je niet welkom bent ;).
Dat heb ik ook gemerkt ;)
Ik vind het alleen belachelijk, en dat laat ik weten.
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:21:01 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117500102
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:20 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gemerkt ;)
Ik vind het alleen belachelijk, en dat laat ik weten.
Ik vind het niet belachelijk, eigenlijk. Kennelijk hebben de mensen hier geen behoefte om mensen van jouw leeftijd te ontmoeten :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:21:27 #188
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_117500115
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind het niet belachelijk, eigenlijk. Kennelijk hebben de mensen hier geen behoefte om mensen van jouw leeftijd te ontmoeten :).
Misschien anderen wel. :)
Misschien heb ik wel de behoefte om mensen te ontmoeten van deze leeftijdsgroep.
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:24:28 #189
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117500184
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:21 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Misschien anderen wel. :)
Misschien heb ik wel de behoefte om mensen te ontmoeten van deze leeftijdsgroep.
Veel plezier :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:24:48 #190
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_117500192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Veel plezier :).
Hartelijk bedankt. ;)
Kaleidoscopiklimax
pi_117500284
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:20 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gemerkt ;)
Ik vind het alleen belachelijk, en dat laat ik weten.
En ik vind jouw manier van reageren tekenend voor je leeftijd. Niet zo persoonlijk aantrekken zeker omdat er ook een alternatief voor je is.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:29:48 #192
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117500307
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:28 schreef Chawi het volgende:
En ik vind jouw manier van reageren tekenend voor je leeftijd. Niet zo persoonlijk aantrekken zeker omdat er ook een alternatief voor je is.
Nou ja, als blijkt dat niemand anders haar wil ontmoeten is ze zo weer weg, toch :)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117500367
Dat is ook Samzz, maar ik vind het gewoon rete irritant, kan er ook aan liggen dat ik net even niets te doen heb op mijn werk :+
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:33:42 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117500381
Er is toch een bewuste keuze voor de scheiding gemaakt. En dat jongere guppies er liever bij willen, ja dat snap ik. Maar blijkbaar ziet (begrijpt) de jongere gup niet dat het andersom totaal niet zo werkt.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:37:21 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117500441
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:32 schreef Chawi het volgende:
Dat is ook Samzz, maar ik vind het gewoon rete irritant, kan er ook aan liggen dat ik net even niets te doen heb op mijn werk :+
Ik snap het wel hoor, ik heb ook geen behoefte aan 19 jarigen die denken dat ze de wereld kennen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117500453
Hoewel de leeftijdsgrens enigszins arbitrair is, vind ik 19 ook nog wel erg jong. Ben het wel met Chawi eens, bij 23+ is het nog wel te overwegen.

Denken dat je volwassen genoeg bent, wil nog niet zeggen dat je dat ook bent. Overigens heb ik de indruk dat vrouwen vaak onterecht denken dat ze verder zijn in leeftijd dan jongens.

Ik ben zelf 26, maar voel me eigenlijk nog 21. En zie er ook nog uit als 21 (babyface), maar no worries, bij twijfel mogen jullie zaterdag mijn legitimatie vragen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Legatus op 02-10-2012 12:43:54 ]
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:39:26 #197
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117500479
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:25 schreef Chawi het volgende:
Smokeys club kan je ook goed dansen. Is alleen wel een behoorlijke foute tent :-p.
Prima tent inderdaad.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:06:49 #198
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_117501217
Okee, een vraagje aan jullie dan, aangezien ik niet echt het idee heb dat jullie begrijpen waarom ik me hier aanmeld, in plaats van 'daar'. En dan mag deze reactie misschien 'jong' overkomen, maar dan neemt het niet weg dat ik het toch vraag ;)

Heb ik in mijn voorstelbericht gezegd dat ik mij volwassen voel of mij als een volwassene wil gedragen?
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:08:12 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117501256
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:06 schreef RadioSlut het volgende:
Okee, een vraagje aan jullie dan, aangezien ik niet echt het idee heb dat jullie begrijpen waarom ik me hier aanmeld, in plaats van 'daar'. En dan mag deze reactie misschien 'jong' overkomen, maar dan neemt het niet weg dat ik het toch vraag ;)

Heb ik in mijn voorstelbericht gezegd dat ik mij volwassen voel of mij als een volwassene wil gedragen?
Nop, wel dat jij met 'oudere' mensen beter overweg kan.
Maarja dat is zoals je zegt niet andersom :)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:08:57 #200
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_117501282
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nop, wel dat jij met 'oudere' mensen beter overweg kan.
Maarja dat is zoals je zegt niet andersom :)
Dan begrijp ik eerlijk gezegd niet waarom men erover valt dat 'jonge mensen denken dat ze volwassen zijn' :)
Kaleidoscopiklimax
pi_117501286
Ach, eens om de zoveel tijd komt er hier wel zo eentje binnenwandelen die meent beter bij deze leeftijdscategorie te passen. En voor je het weet is het hek van de dam en stikt het hier van die broekies.

Opbokken dus en tot over een jaar of zes, Radioslut. Je helpt het initiatief om zeep, aso.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:10:37 #202
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117501323
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ach, eens om de zoveel tijd komt er hier wel zo eentje binnenwandelen die meent beter bij deze leeftijdscategorie te passen. En voor je het weet is het hek van de dam en stikt het hier van die broekies.

Opbokken dus en tot over een jaar of zes, Radioslut. Je helpt het initiatief om zeep, aso.
Je mag het best wel iets vriendelijker brengen, hoor. Dit getuigt ook niet echt van volwassenheid.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117501344
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je mag het best wel iets vriendelijker brengen, hoor. Dit getuigt ook niet echt van volwassenheid.
Kennelijk werkt de andere approach niet, of dacht je van wel?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:11:33 #204
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117501351
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:06 schreef RadioSlut het volgende:
Okee, een vraagje aan jullie dan, aangezien ik niet echt het idee heb dat jullie begrijpen waarom ik me hier aanmeld, in plaats van 'daar'. En dan mag deze reactie misschien 'jong' overkomen, maar dan neemt het niet weg dat ik het toch vraag ;)

Heb ik in mijn voorstelbericht gezegd dat ik mij volwassen voel of mij als een volwassene wil gedragen?
Nergens. Echter wordt hier nu wel aangegeven dat het door de users hier niet gewaardeerd wordt dat jij meepost omwille van je leeftijd. Dus ik snap niet zo goed waarom je je aanwezigheid wilt opdringen?

quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:08 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Dan begrijp ik eerlijk gezegd niet waarom men erover valt dat 'jonge mensen denken dat ze volwassen zijn' :)
Omdat dat over het algemeen gewoon zo is :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:11:49 #205
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117501361
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:11 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Kennelijk werkt de andere approach niet, of dacht je van wel?
Daar kom je pas achter als je het probeert, he ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117501388
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Daar kom je pas achter als je het probeert, he ;).
Dat wordt geprobeert en toch - zoals je zelf zegt - is er sprake van een opdringerigheid. Dan ben ik er snel klaar mee. Er is een reden voor die bodemgrens, waarom dan toch menen daar aan voorbij te moeten gaan?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:14:56 #207
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_117501424
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je mag het best wel iets vriendelijker brengen, hoor. Dit getuigt ook niet echt van volwassenheid.
Dat geeft mij juist een boost om dit topic nog meer om zeep te helpen ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nergens. Echter wordt hier nu wel aangegeven dat het door de users hier niet gewaardeerd wordt dat jij meepost omwille van je leeftijd. Dus ik snap niet zo goed waarom je je aanwezigheid wilt opdringen?
Als je het niet probeert weet je het niet, toch? :)

Maar voor de vriendelijkheid zal ik dit topic maar verlaten, voordat iedereen hier dadelijk zit te schuimbekken achter de pc ;)
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:15:10 #208
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117501435
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:13 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat wordt geprobeert en toch - zoals je zelf zegt - is er sprake van een opdringerigheid. Dan ben ik er snel klaar mee. Er is een reden voor die bodemgrens, waarom dan toch menen daar aan voorbij te moeten gaan?
Je begon al niet bijster vriendelijk.

Maakt ook niet uit, ik ben het met je eens verder. Ik heb ook geen behoefte aan contacten met 19 jarigen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:16:09 #209
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117501466
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:14 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Dat geeft mij juist een boost om dit topic nog meer om zeep te helpen ;)

Zie daar het eerste bewijs van je niet zo volwassenheid :).

quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:14 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Als je het niet probeert weet je het niet, toch? :)

Maar voor de vriendelijkheid zal ik dit topic maar verlaten, voordat iedereen hier dadelijk zit te schuimbekken achter de pc ;)
Merci :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117501531
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:14 schreef RadioSlut het volgende:

Maar voor de vriendelijkheid zal ik dit topic maar verlaten, voordat iedereen hier dadelijk zit te schuimbekken achter de pc ;)
Dankjewel. Tot over een jaar of zes.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je begon al niet bijster vriendelijk.

Maakt ook niet uit, ik ben het met je eens verder. Ik heb ook geen behoefte aan contacten met 19 jarigen.
Ik ben ook niet altijd de vriendelijkste, dat weet je toch? :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:20:07 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117501584
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dankjewel. Tot over een jaar of zes.

[..]

Ik ben ook niet altijd de vriendelijkste, dat weet je toch? :7
Ja, ik ook niet en daarom houd ik van je O+.

*kuch kuch, slijm slijm.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117502106
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dankjewel. Tot over een jaar of zes.
No way Jose! Dan ben jij ongetwijfeld te oud voor dit topic en ben je hier niet meer welkom. Straks is het hek van de dam en dan komen al die senioren hierheen. Dat begrijp je toch zeker zelf wel? O-)

:+
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:39:42 #213
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117502291
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef JK1982 het volgende:

[..]

No way Jose! Dan ben jij ongetwijfeld te oud voor dit topic en ben je hier niet meer welkom. Straks is het hek van de dam en dan komen al die senioren hierheen. Dat begrijp je toch zeker zelf wel? O-)

:+
Dan komt er een 35+ topic :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117502310
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:39 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dan komt er een 35+ topic :P
Working on it!
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117502566
Ah mooi, want tegen die tijd hoor ik officieel ook in die bejaardensoos -O-
pi_117502615
Vrouwen op zoek naar een DILF worden niet getolereerd door Master Joe! Weten ze iig waar ze aan toe zijn :p
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:49:36 #217
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117502663
Ik heb nog even te gaan hier 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117502756
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:48 schreef Godshand het volgende:
Vrouwen op zoek naar een DILF worden niet getolereerd door Master Joe! Weten ze iig waar ze aan toe zijn :p
Hoho, dat zei ik niet. Bovendien hebben we daar de dm voor 8-)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117502866
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hoho, dat zei ik niet. Bovendien hebben we daar de dm voor 8-)
:')

Maar ik ga weer weg ,nog 3 jaar en 2 maanden en ik mag aanschuiven bij 40+ topic :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_117502970
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Maar ik ga weer weg ,nog 3 jaar en 2 maanden en ik mag aanschuiven bij 40+ topic :P
Ouwe lul!
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:10:42 #221
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_117503423
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:14 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Dat geeft mij juist een boost om dit topic nog meer om zeep te helpen ;)

[..]

Als je het niet probeert weet je het niet, toch? :)

Maar voor de vriendelijkheid zal ik dit topic maar verlaten, voordat iedereen hier dadelijk zit te schuimbekken achter de pc ;)
Van mij mag je wel mee hoor lieverd, als ik je reacties zo lees mag ik jou wel ondanks dat je 19 jaar bent haha! Lekker belangrijk, only dead fish flow with the stream!
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:12:45 #222
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117503501
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:10 schreef Retronix het volgende:

[..]

Van mij mag je wel mee hoor lieverd, als ik je reacties zo lees mag ik jou wel ondanks dat je 19 jaar bent haha! Lekker belangrijk, only dead fish flow with the stream!
Nee, die zinken naar de bodem.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:15:58 #223
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_117503621
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef JK1982 het volgende:

[..]

No way Jose! Dan ben jij ongetwijfeld te oud voor dit topic en ben je hier niet meer welkom. Straks is het hek van de dam en dan komen al die senioren hierheen. Dat begrijp je toch zeker zelf wel? O-)

:+
Die kunnen fijn hierheen:
40+
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:32:37 #224
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_117504243
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, die zinken naar de bodem.
Only streaming flows die with the fish, and only flown streams fish with the dead!
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_117505462
Whut!
pi_117506153
Volgens mij zit er eentje te spacen hiero.. :D
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:24:51 #227
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117506256
Mensen die mij willen ontmoeten hoeven zondag alleen maar naar Enschede te komen :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:29:26 #228
381477 Izzit
This Izzit
pi_117506450
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:39 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dan komt er een 35+ topic :P
Waar kan ik mij melden?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:30:30 #229
381477 Izzit
This Izzit
pi_117506488
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ach, eens om de zoveel tijd komt er hier wel zo eentje binnenwandelen die meent beter bij deze leeftijdscategorie te passen. En voor je het weet is het hek van de dam en stikt het hier van die broekies.

Opbokken dus en tot over een jaar of zes, Radioslut. Je helpt het initiatief om zeep, aso.
Prettige manier van brengen dit. Naast duidelijkheid nog wat te lachen ook :)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:51:47 #230
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117507392
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:29 schreef Izzit het volgende:

[..]

Waar kan ik mij melden?
Geen idee... Ik kom daar pas heen over 10 jaar 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:52:28 #231
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_117507427
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:51 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Geen idee... Ik kom daar pas heen over 10 jaar 8-)
Ook als ik er al zit? :+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:49:10 #232
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_117524042
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:39 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dan komt er een 35+ topic :P
Mooi dan meld ik mij ook aan per 28 januari 2013. Worden voorinschrijvingen geaccepteerd? :P
pi_117534270
Aangaande de meet van zaterdag: Ik heb in dit prachtige land iets opgelopen waarvoor ik de laatste twee dagen hier strikte bedrust moet houden. Bij terugkomst moet ik mij melden bij een huisarts om te zien hoe het met me gaat.

In de conditie waarin ik nu verkeer is het uitgesloten dat ik er zaterdag bij ben.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 08:17:54 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117535872
Klote myst! -O-

Maar dit lezende, ga ik mij ook afzeggen voor zaterdag.
Ondanks dat ik Chawi best wil ontmoeten (Ze schijnt tof te zijn O+ ) , maar aangezien Myst en HJ nu zeker niet gaan wordt voor mij de groep te klein met voor mij mensen die ik wil meeten om de reis naar A'dam af te leggen.
pi_117535958
Ik voel de bui al hangen dus ik trek de stekker er ook maar uit dan. Ik meld me af voor de meet van 6 oktober.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 09:50:43 #236
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_117537378
Bedankt jongens, nu ben ik lekker alleen met Chawi hahaha! ;)
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_117537777
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:50 schreef Retronix het volgende:
Bedankt jongens, nu ben ik lekker alleen met Chawi hahaha! ;)
_O-
pi_117538960
Fucking hell! Dit gaan jullie niet menen? :N

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:31 schreef Mystikvm het volgende:
Aangaande de meet van zaterdag: Ik heb in dit prachtige land iets opgelopen waarvoor ik de laatste twee dagen hier strikte bedrust moet houden. Bij terugkomst moet ik mij melden bij een huisarts om te zien hoe het met me gaat.

In de conditie waarin ik nu verkeer is het uitgesloten dat ik er zaterdag bij ben.
Beterschap Mystik
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:22:55 #239
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_117539830
quote:
13s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:51 schreef Chawi het volgende:
Fucking hell! Dit gaan jullie niet menen? :N

[..]

Beterschap Mystik
Haha, neem je hond toch maar mee dan, dan neem ik toch brokkies mee! :) :D
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_117540632
quote:
13s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:51 schreef Chawi het volgende:
Fucking hell! Dit gaan jullie niet menen? :N

[..]

Beterschap Mystik
Opnieuw plannen voor november? Ik baal er ook van, maar ik lig uiteraard niet voor mijn lol gestrekt op mijn vakantieadres...
pi_117540920
quote:
13s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:51 schreef Chawi het volgende:
Fucking hell! Dit gaan jullie niet menen? :N

[..]

Beterschap Mystik
Toch maar een alternatieve datum erin gooien anders? Tenzij er nog wat andere mensen ineens kunnen de 6e. -O-
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117542211
Alternatieve datum vind ik prima, maar op Facebook staat er ook nog een andere meeting op de planning. Die zou na deze meet hier vermeld worden.

Retronix, niets persoonlijks, maar de opzet van de meet was anders, dus als wij met zijn 2-en overblijven dan cancel ik de meet.

En Mystik, ik kan mij helemaal voorstellen dat jij het liever anders had gezien :Y
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:43:46 #243
381477 Izzit
This Izzit
pi_117542385
Dan gooien we die andere meet erin, doe je daar maar een dansje :)
pi_117542433
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:37 schreef Chawi het volgende:
Alternatieve datum vind ik prima, maar op Facebook staat er ook nog een andere meeting op de planning. Die zou na deze meet hier vermeld worden.

Klopt. Even El_Thijs afwachten. :+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:21:47 #245
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_117545992
Andere meet lijkt me prima, al denk ik dat de kans dat ik dan hoofdpijn heb wel groot is..
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_117547017
Wat
Gangbang-meet met RadioSlut in de hoofdrol.

Wanneer?
Zaterdag 16 oktober

Waar?
Een hotelletje ergens langs een snelweg.

Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook heel goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe (voor haar wel dan). In elk geval gaan wij lekker aan de slag en iedereen is welkom! (bijna iedereen)

En of je nou even je pielemaus wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje (hihi :@ ), wij vinden alles best. En zij ook wel, denk ik.

Mensen die zeker komen:
Weissman
Hungry_Joe
tijnbrein
Solique
whosvegas
Samzz (als cameravrouw)

Onder voorbehoud:
sylvesterrr
Comp_Lex (als reserve cameraman)
Blind_Guardian
Softlegend
DeHovenier
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:55:51 #247
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117549707
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef Weissman het volgende:
Wat
Gangbang-meet met RadioSlut in de hoofdrol.

Wanneer?
Zaterdag 16 oktober

Waar?
Een hotelletje ergens langs een snelweg.

Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook heel goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe (voor haar wel dan). In elk geval gaan wij lekker aan de slag en iedereen is welkom! (bijna iedereen)

En of je nou even je pielemaus wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje (hihi :@ ), wij vinden alles best. En zij ook wel, denk ik.

Mensen die zeker komen:
Weissman
Hungry_Joe
tijnbrein
Solique
whosvegas
Samzz (als cameravrouw)

Onder voorbehoud:
sylvesterrr
Comp_Lex (als reserve cameraman)
Blind_Guardian
Softlegend
DeHovenier
Mogen Chawi en Cue niet komen :o? Naarling.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:02:01 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117549913
Misschien ligt het aan mij.. maar 16 oktober valt op een dinsdag ;)
16 november op een vrijdag.. dus geen idee welke zaterdag jullie bedoelen :P
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:14:59 #249
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_117552720
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef Weissman het volgende:
Wat
Gangbang-meet met RadioSlut in de hoofdrol.

Wanneer?
Zaterdag 16 oktober

Waar?
Een hotelletje ergens langs een snelweg.

Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook heel goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe (voor haar wel dan). In elk geval gaan wij lekker aan de slag en iedereen is welkom! (bijna iedereen)

En of je nou even je pielemaus wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje (hihi :@ ), wij vinden alles best. En zij ook wel, denk ik.

Mensen die zeker komen:
Weissman
Hungry_Joe
tijnbrein
Solique
whosvegas
Samzz (als cameravrouw)

Onder voorbehoud:
sylvesterrr
Comp_Lex (als reserve cameraman)
Blind_Guardian
Softlegend
DeHovenier
_O- :') Nou veel plezier :P
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:15:48 #250
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117552747
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef Weissman het volgende:
Wat
Gangbang-meet met RadioSlut in de hoofdrol.

Wanneer?
Zaterdag 16 oktober

Waar?
Een hotelletje ergens langs een snelweg.

Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook heel goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe (voor haar wel dan). In elk geval gaan wij lekker aan de slag en iedereen is welkom! (bijna iedereen)

En of je nou even je pielemaus wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje (hihi :@ ), wij vinden alles best. En zij ook wel, denk ik.

Mensen die zeker komen:
Weissman
Hungry_Joe
tijnbrein
Solique
whosvegas
Samzz (als cameravrouw)

Onder voorbehoud:
sylvesterrr
Comp_Lex (als reserve cameraman)
Blind_Guardian
Softlegend
DeHovenier
Helaas, ik kan niet..
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117553438
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef Weissman het volgende:
Wat
Gangbang-meet met RadioSlut in de hoofdrol.

Wanneer?
Zaterdag 16 oktober

Waar?
Een hotelletje ergens langs een snelweg.

Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook heel goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe (voor haar wel dan). In elk geval gaan wij lekker aan de slag en iedereen is welkom! (bijna iedereen)

En of je nou even je pielemaus wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje (hihi :@ ), wij vinden alles best. En zij ook wel, denk ik.

Mensen die zeker komen:
Weissman
Hungry_Joe
tijnbrein
Solique
whosvegas
Samzz (als cameravrouw)

Onder voorbehoud:
sylvesterrr
Comp_Lex (als reserve cameraman)
Blind_Guardian
Softlegend
DeHovenier
Ik verwacht wel een uitgebreid verslag Weissman, met foto's, ofcourse
pi_117553492
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef Weissman het volgende:
Wat
Gangbang-meet met RadioSlut in de hoofdrol.

Wanneer?
Zaterdag 16 oktober

Waar?
Een hotelletje ergens langs een snelweg.

Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook heel goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe (voor haar wel dan). In elk geval gaan wij lekker aan de slag en iedereen is welkom! (bijna iedereen)

En of je nou even je pielemaus wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje (hihi :@ ), wij vinden alles best. En zij ook wel, denk ik.

Mensen die zeker komen:
Weissman
Hungry_Joe
tijnbrein
Solique
whosvegas
Samzz (als cameravrouw)

Onder voorbehoud:
sylvesterrr
Comp_Lex (als reserve cameraman)
Blind_Guardian
Softlegend
DeHovenier
Weissman, je bent een baas. Maar dat hoor je vast vaker. En als de spetterende finale een bukkakefest behelst met RadioSlut als stralende middelpunt maak ik er gelijk maar even een publiek event van op facebook. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Kunnen we er ook een quiz van maken met een geblinddoekte RS, raad het zaad, waarin de vraag wie wat heeft gegeten centraal staat.

Zit ik wel een beetje met het gangbang-aspect in mijn maag. Weinig zin om met mijn ballen over die van tijnbrein heen te schuren tijdens de DP, nog tips?

[ Bericht 0% gewijzigd door Hungry_Joe op 03-10-2012 17:49:23 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:38:49 #253
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117553559
quote:
6s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Weissman, je bent een baas. Maar dat hoor je vast vaker. En als de spetterende finale een bukkakefest behelst met RadioSlut als stralende middelpunt maak ik er gelijk maar even een publiek event van op facebook. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Kunnen we er ook een quiz van maken met een geblinddoekte RS, raad het zaad, waarin de vraag wie wat heeft wat gegeten centraal staat.

Zit ik wel een beetje met het gangbang-aspect in mijn maag. Weinig zin om met mijn ballen over die van tijnbrein heen te schuren tijdens de DP, nog tips?
Bierviltje ertussen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117553859
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bierviltje ertussen.
Werkt alleen als hij zijn ballen scheert, me dunkt. Ik kán hem dm-en....
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:49:19 #255
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117553873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:48 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Werkt alleen als hij zijn ballen scheert, me dunkt. Ik kán hem dm-en....
Give it a go *O*!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 3 oktober 2012 @ 18:18:55 #256
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117554801
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:34 schreef Chawi het volgende:

[..]

Ik verwacht wel een uitgebreid verslag Weissman, met foto's, ofcourse
HJ is altijd van de verslagen :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117558653
Ik ben er nog niet over uit, die dubbele penetratie. Langs RadioSluts schouder kijken en de onderopliggende tijnbrein gewaar worden, die zijn duim naar me opsteekt.

En wat dat dan precies met me doet.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117558731
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben er nog niet over uit, die dubbele penetratie. Langs RadioSluts schouder kijken en de onderopliggende tijnbrein gewaar worden, die zijn duim naar me opsteekt.

En wat dat dan precies met me doet.
:o
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:51:23 #259
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_117570386
Ik vraag me af hoe men op haar gereageerd zou hebben, als ze gewoon was gaan posten zonder haar leeftijd te vermelden. Nu lijkt iedereen over elkaar heen te vallen om maar zo leuk mogelijk een lullige opmerking richting haar te maken (logisch, zo werkt internet nu eenmaal), terwijl ze het al in haar eerste post netjes vermeldde dat ze al veel met ouderen omgaat, en dat ook liever doet dan met leeftijdsgenoten. Hetgene wat jullie dus tegen mensen van haar leeftijd hebben, heeft zij zelf ook min of meer tegen mensen van haar eigen leeftijd.

Ik snap de achterliggende gedachte van jullie ook wel, maar om het meteen zo op te blazen..

Niet dat ik de moraalridder uit wil hangen, maar aangezien RadioSlut mijn vriendin is, voel ik me toch ook persoonlijk aangesproken om er iets van te zeggen. Ik neem verder ook niemand iets kwalijk, voor hetzelfde geldt had ik misschien wel meegedaan met de grappen als ik de persoon in kwestie niet zou kennen.. Al boeit leeftijd mij nooit zo, gaat mij er meer om dat ik het goed met iemand kan vinden en er goed mee kan praten. Dat is waar het uiteindelijk toch om draait op een forum?

Ik ben geneigd nog paar dingen meer te zeggen, maar ik laat het wel hierbij. Ik vind het in ieder geval jammer dat het zo moet gaan.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:53:18 #260
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_117570507
.

[ Bericht 99% gewijzigd door VRIDZ op 03-10-2012 22:54:06 (Dubbele post) ]
  donderdag 4 oktober 2012 @ 01:04:20 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117575328
Dat zij liever met ouderen omgaat.. heel leuk voor haar. Maar daar zitten wij niet op te wachten ;)
pi_117576458
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef VRIDZ het volgende:
Ik vraag me af hoe men op haar gereageerd zou hebben, als ze gewoon was gaan posten zonder haar leeftijd te vermelden.
Vrouw, dus met de harde snaak in de aanslag staan de meeste heren elkaar te verdringen met zwaai en kus smileys. The usual Fok-business.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef VRIDZ het volgende:
Nu lijkt iedereen over elkaar heen te vallen om maar zo leuk mogelijk een lullige opmerking richting haar te maken
Ik vond het nog meevallen. Wel weer een lol-moment om de capriolen van Weissman trouwens. Verder niet gevallen, tenzij van mijn stoel van het lachen.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef VRIDZ het volgende:
(logisch, zo werkt internet nu eenmaal)
Precies. Dus relativeer.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef VRIDZ het volgende:
terwijl ze het al in haar eerste post netjes vermeldde dat ze al veel met ouderen omgaat, en dat ook liever doet dan met leeftijdsgenoten.
Daar bega je een denkfout. Het topic draait niet om haar of haar specifieke wensen.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef VRIDZ het volgende:
Hetgene wat jullie dus tegen mensen van haar leeftijd hebben, heeft zij zelf ook min of meer tegen mensen van haar eigen leeftijd.
Daar bega je je tweede denkfout. Er is geen sprake van ''iets'' tegen mensen van haar leeftijd hebben. Integendeel, 19-jarigen kun je nog zo lekker kneden geestelijk O+ Alleen niet hier. En wat ze zelf heeft tegen mensen van haar leeftijd zal verder allemaal wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef VRIDZ het volgende:
Ik snap de achterliggende gedachte van jullie ook wel, maar om het meteen zo op te blazen..
Ik geloof toch dat je het niet helemaal begrijpt. Men vindt het bovenal leuk om mensen uit de eigen leeftijdscategorie te meeten. Iets organiseren met mensen wie je geestelijk wat meer op één lijn ligt ongeacht dat de persoon in kwestie beweert beter met de ''ouderen'' aan te sluiten. Dat is nogal éénrichtingsverkeer namelijk.

Verder blazen we hier alleen ballonnen op als er weer eens iemand jarig of getrouwd of bevallen is van 25 jaar of ouder. Nooit daaronder, want ze zien je aankomen met al je goed bedoelde oubolligheid.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef VRIDZ het volgende:
Niet dat ik de moraalridder uit wil hangen, maar aangezien RadioSlut mijn vriendin is, voel ik me toch ook persoonlijk aangesproken om er iets van te zeggen.
Dank daarvoor. Ik zou haar ook vriendelijk doch dringend op het bestaan van de 18-25 reeks hebben gewezen als het mijn vriendin was. Want je wilt immers wel dat ze haar plaats kent, nietwaar? I feel you, bro...

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef VRIDZ het volgende:
Ik neem verder ook niemand iets kwalijk, voor hetzelfde geldt had ik misschien wel meegedaan met de grappen als ik de persoon in kwestie niet zou kennen..
Betekent dit dat we je kunnen bijschrijven voor de gangbangmeet? Erg amicaal en we staan dus toch nog schouder aan schouder in een met sperma bevlekte hotelkamer uiteindelijk. Dat kweekt een band.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef VRIDZ het volgende:
Al boeit leeftijd mij nooit zo, gaat mij er meer om dat ik het goed met iemand kan vinden en er goed mee kan praten.
Dat is erg nobel van je, maar waarom post je dan bijvoorbeeld niet in het 18-25 jarigen topic? Toch stiekem wat te jong in het algemeen?

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef VRIDZ het volgende:
Dat is waar het uiteindelijk toch om draait op een forum?
Nou nee. Anders kunnen we net zo goed in het PUB-forum gaan posten en daar ervaringen delen over donshaartjes op rare, zweterige plekken waar we dat voorheen niet gewend waren.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef VRIDZ het volgende:
Ik ben geneigd nog paar dingen meer te zeggen, maar ik laat het wel hierbij. Ik vind het in ieder geval jammer dat het zo moet gaan.
Ik vind het ook jammer dat een en ander gewoon niet begrepen wordt. Geef 'r een welgemeende kus van me.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:58:32 #263
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_117577848
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef VRIDZ het volgende:
Ik vraag me af hoe men op haar gereageerd zou hebben, als ze gewoon was gaan posten zonder haar leeftijd te vermelden. Nu lijkt iedereen over elkaar heen te vallen om maar zo leuk mogelijk een lullige opmerking richting haar te maken (logisch, zo werkt internet nu eenmaal), terwijl ze het al in haar eerste post netjes vermeldde dat ze al veel met ouderen omgaat, en dat ook liever doet dan met leeftijdsgenoten. Hetgene wat jullie dus tegen mensen van haar leeftijd hebben, heeft zij zelf ook min of meer tegen mensen van haar eigen leeftijd.

Ik snap de achterliggende gedachte van jullie ook wel, maar om het meteen zo op te blazen..

Niet dat ik de moraalridder uit wil hangen, maar aangezien RadioSlut mijn vriendin is, voel ik me toch ook persoonlijk aangesproken om er iets van te zeggen. Ik neem verder ook niemand iets kwalijk, voor hetzelfde geldt had ik misschien wel meegedaan met de grappen als ik de persoon in kwestie niet zou kennen.. Al boeit leeftijd mij nooit zo, gaat mij er meer om dat ik het goed met iemand kan vinden en er goed mee kan praten. Dat is waar het uiteindelijk toch om draait op een forum?

Ik ben geneigd nog paar dingen meer te zeggen, maar ik laat het wel hierbij. Ik vind het in ieder geval jammer dat het zo moet gaan.
Ik bekijk het van de positieve kant, ze heeft lezende de reacties hier niets gemist, en ik blijkbaar ook niet haha ;)
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_117578137
Zo, toch nog even hartelijk gelachen in de file op de A6 _O-
pi_117580794
Jij niet alleen JK, mijn collega's vragen zich af wat er aan de hand is. Ja, hoe ga ik ze dit nu uitleggen _O-

:* voor HJ
pi_117582905
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 03:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Vrouw, dus met de harde snaak in de aanslag staan de meeste heren elkaar te verdringen met zwaai en kus smileys. The usual Fok-business.

[..]

Ik vond het nog meevallen. Wel weer een lol-moment om de capriolen van Weissman trouwens. Verder niet gevallen, tenzij van mijn stoel van het lachen.

[..]

Precies. Dus relativeer.

[..]

Daar bega je een denkfout. Het topic draait niet om haar of haar specifieke wensen.

[..]

Daar bega je je tweede denkfout. Er is geen sprake van ''iets'' tegen mensen van haar leeftijd hebben. Integendeel, 19-jarigen kun je nog zo lekker kneden geestelijk O+ Alleen niet hier. En wat ze zelf heeft tegen mensen van haar leeftijd zal verder allemaal wel.

[..]

Ik geloof toch dat je het niet helemaal begrijpt. Men vindt het bovenal leuk om mensen uit de eigen leeftijdscategorie te meeten. Iets organiseren met mensen wie je geestelijk wat meer op één lijn ligt ongeacht dat de persoon in kwestie beweert beter met de ''ouderen'' aan te sluiten. Dat is nogal éénrichtingsverkeer namelijk.

Verder blazen we hier alleen ballonnen op als er weer eens iemand jarig of getrouwd of bevallen is van 25 jaar of ouder. Nooit daaronder, want ze zien je aankomen met al je goed bedoelde oubolligheid.

[..]

Dank daarvoor. Ik zou haar ook vriendelijk doch dringend op het bestaan van de 18-25 reeks hebben gewezen als het mijn vriendin was. Want je wilt immers wel dat ze haar plaats kent, nietwaar? I feel you, bro...

[..]

Betekent dit dat we je kunnen bijschrijven voor de gangbangmeet? Erg amicaal en we staan dus toch nog schouder aan schouder in een met sperma bevlekte hotelkamer uiteindelijk. Dat kweekt een band.

[..]

Dat is erg nobel van je, maar waarom post je dan bijvoorbeeld niet in het 18-25 jarigen topic? Toch stiekem wat te jong in het algemeen?

[..]

Nou nee. Anders kunnen we net zo goed in het PUB-forum gaan posten en daar ervaringen delen over donshaartjes op rare, zweterige plekken waar we dat voorheen niet gewend waren.

[..]

Ik vind het ook jammer dat een en ander gewoon niet begrepen wordt. Geef 'r een welgemeende kus van me.
Met alle respect hoor H_J, en ook de anderen die met "leuke kwinkslagen" denken te komen, ik vind het toch in schril contrast staan met de warmte en geduldigheid die ik tijdens de meet in Utrecht gevoeld heb. Mensen die stotterden werd de tijd geboden om rustig uit te praten, mensen die licht of wat zwaarder autistisch waren werden met warmte omringd, zodat zij zich op hun gemak voelden in een grote groep mensen, voor een paar dove en-of slechthorende mensen werd extra goed gearticuleerd zodat zij de gesprekken ook konden volgen, maar een 19 jarig meisje wat hier netjes en vriendelijk komt vragen of zij er ook bij mag, wordt ten eerste al op een redelijk onvriendelijke manier de deur gewezen, om begrijpelijke redenen hoor, daar niet van, maar daarna wordt ze ook nog eens eventjes goed in de zeik genomen.

Kijk, mij maakt het niet uit hoor, misschien begrijp ik de grap niet, of wat dan ook, maar ik kan niet bepaald mezelf herkennen in de uitspraken die gedaan zijn sinds RS hier netjes vroeg of ze er ook bij mocht, ondanks dat mijn humor nou ook niet bepaald van hoog niveau is. De neiging om op stop volgen te drukken wordt dan ook een stuk groter. Nogmaals, just my 2 cents, maar het had wat mij betreft gewoon bij de melding kunnen blijven dat vanwege de leeftijd desbetreffende user niet welkom was. En anders zijn er altijd nog mods hier. Misschien ben ik een zeikerd hoor, kan ook, maar ik wilde het toch even kwijt.
pi_117583780
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:07 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

*knip* Misschien ben ik een zeikerd hoor, kan ook, maar ik wilde het toch even kwijt.
Jij ziet alleen '19-jarig meisje'.. Slijmbal! o|O

@Chawi: je kunt het ze toch gewoon even laten lezen? Kunnen ze ook even lachen.. :+
pi_117584926
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:07 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Met alle respect hoor H_J, en ook de anderen die met "leuke kwinkslagen" denken te komen, ik vind het toch in schril contrast staan met de warmte en geduldigheid die ik tijdens de meet in Utrecht gevoeld heb. Mensen die stotterden werd de tijd geboden om rustig uit te praten, mensen die licht of wat zwaarder autistisch waren werden met warmte omringd, zodat zij zich op hun gemak voelden in een grote groep mensen, voor een paar dove en-of slechthorende mensen werd extra goed gearticuleerd zodat zij de gesprekken ook konden volgen, maar een 19 jarig meisje wat hier netjes en vriendelijk komt vragen of zij er ook bij mag, wordt ten eerste al op een redelijk onvriendelijke manier de deur gewezen, om begrijpelijke redenen hoor, daar niet van, maar daarna wordt ze ook nog eens eventjes goed in de zeik genomen.

Kijk, mij maakt het niet uit hoor, misschien begrijp ik de grap niet, of wat dan ook, maar ik kan niet bepaald mezelf herkennen in de uitspraken die gedaan zijn sinds RS hier netjes vroeg of ze er ook bij mocht, ondanks dat mijn humor nou ook niet bepaald van hoog niveau is. De neiging om op stop volgen te drukken wordt dan ook een stuk groter. Nogmaals, just my 2 cents, maar het had wat mij betreft gewoon bij de melding kunnen blijven dat vanwege de leeftijd desbetreffende user niet welkom was. En anders zijn er altijd nog mods hier. Misschien ben ik een zeikerd hoor, kan ook, maar ik wilde het toch even kwijt.
Ik heb het geprobeerd op een nette manier tegen haar te zeggen waarom ik liever had dat ze in het andere topic zou posten. Zij reageerde daar redelijk typisch op, dan krijg je de reacties zoals ze nu zijn geweest. Actie=Reactie verhaal.

Of iemand wat anders is dan "normaal" (what the hell that may be), is voor mij geen criterium, leeftijd wel. Het staat zelfs in de topic titel. Maar oke, je weet ook prima dat de mensen die nu misschien iemand hard hebben aangepakt dezelfde mensen zijn die iemand laten uitpraten met stotteren.

Jouw keuze :)

quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:36 schreef JK1982 het volgende:

[..]
@Chawi: je kunt het ze toch gewoon even laten lezen? Kunnen ze ook even lachen.. :+
Hell no, zakelijk en prive houd ik strikt gescheiden en alleen dat stukje tekst werkt meer nieuwsgierigheid op. Ik ken die pappenheimers _O-
pi_117584934
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:07 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]
...
Mee eens. Dit is overigens al de tweede keer dat iemand die 'te jong' is de deur wordt gewezen. Zouden vorige meets minder geslaagd zijn als er enkele jongere, of oudere mensen aanwezig zouden zijn?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:19:36 #270
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117585154
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:12 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Mee eens. Dit is overigens al de tweede keer dat iemand die 'te jong' is de deur wordt gewezen. Zouden vorige meets minder geslaagd zijn als er enkele jongere, of oudere mensen aanwezig zouden zijn?
Welk deel van 25-35 snap jij niet? De topics zijn niet voor niks opgedeeld :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117585419
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Welk deel van 25-35 snap jij niet? De topics zijn niet voor niks opgedeeld :).
Ik vind het prima als grove selectiemiddel om een groep mensen met een gemeenschappelijke achtergrond/interesses bij elkaar te krijgen, maar je kunt ook te ver doorschieten. Bij vorige meets waren ook mensen aanwezig die ouder waren dan 35, terwijl hier niemand over viel.
pi_117585425
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Welk deel van 25-35 snap jij niet? De topics zijn niet voor niks opgedeeld :).
Doe het nog even uitleggen anders, Sammie.. :D


:+
pi_117585580
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:12 schreef Chawi het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd op een nette manier tegen haar te zeggen waarom ik liever had dat ze in het andere topic zou posten. Zij reageerde daar redelijk typisch op, dan krijg je de reacties zoals ze nu zijn geweest. Actie=Reactie verhaal.
Actie=Reactie is eigen rechter spelen. Daar hebben we hier mods voor. Nu is het proberen wie het populairste jongetje of meisje van de klas is door maar zo grappig mogelijk proberen te zijn door iemand die vanwege de leeftijd niet in de doelgroep past de grond in te trappen. Ze is overigens na een paar opmerkingen al uit eigen beweging weg gegaan, dan is het nergens voor nodig om nog één of meerdere trappen na te geven.

Nogmaals, mij maakt het allemaal niet uit hoor, maar hier wordt nu zo lekker geschermd met argument dat de de afbakening m.b.t. leeftijd te maken heeft met het feit dat jongere mensen nog niet zo volwassen zijn, of niet op hetzelfde niveau zitten, terwijl hier in feite het tegendeel wordt bewezen.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:38:13 #274
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_117585813
Waarom deze discussie, iemand van 19 valt niet in de groep 25-35. Ook niet bij benadering!
Niets gezegd over de persoon in kwestie, want die kan heel aardig en leuk zijn, maar daar kom ik dan liever achter bij een meet die niet voor deze groep is. Want laat je één iemand toe van een sterk afwijkende leeftijd, dan vinden anderen ook dat ze daar recht op hebben en zo verdwijnt een initiatief dat niet voor niets zo opgezet is.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:40:43 #275
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117585912
quote:
3s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:27 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Ik vind het prima als grove selectiemiddel om een groep mensen met een gemeenschappelijke achtergrond/interesses bij elkaar te krijgen, maar je kunt ook te ver doorschieten. Bij vorige meets waren ook mensen aanwezig die ouder waren dan 35, terwijl hier niemand over viel.
19 is wel wat anders dan 40.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117586026
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:38 schreef MsMessy het volgende:
Waarom deze discussie, iemand van 19 valt niet in de groep 25-35. Ook niet bij benadering!
Niets gezegd over de persoon in kwestie, want die kan heel aardig en leuk zijn, maar daar kom ik dan liever achter bij een meet die niet voor deze groep is. Want laat je één iemand toe van een sterk afwijkende leeftijd, dan vinden anderen ook dat ze daar recht op hebben en zo verdwijnt een initiatief dat niet voor niets zo opgezet is.
Het gaat niet om de reden waarom, maar de manier waarop. Ik heb geen probleem met de reden waarom zij niet welkom is, daar ben ik het zelf ook mee eens, maar niet de manier waarop dit wordt medegedeeld en wat daar allemaal nog op volgt.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:45:09 #277
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117586057
Overdrijven is ook een vak. Zullen we er nu over ophouden?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117586126
*zucht* dit is toch een forum, niet het echte leven, beetje op de rand, geen realiteit *zucht*

En voor de rest hou ik deze discussie over fatsoensnormen voor gezien :) It's not real!! It's fucking internet!!! Zo klaar :). Nu echt. Hoop ik, denk ik .... ;-)
pi_117586145
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

19 is wel wat anders dan 40.
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Welk deel van 25-35 snap jij niet? De topics zijn niet voor niks opgedeeld :).
Ik vind het zelf niet nodig om mensen uit te sluiten als ze zich zelf oud/jong genoeg achten om in de groep te passen, maar goed, blijkbaar is er een meerderheid voor een strenge selectie.
pi_117586147
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Zullen we er nu over ophouden?
Samzz, weet je zeker dat je een vrouw bent, want je zegt wat ik bedoel, maar dan met zoveel minder woorden :D
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:48:54 #281
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117586182
quote:
3s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:47 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]


[..]

Ik vind het zelf niet nodig om mensen uit te sluiten als ze zich zelf oud/jong genoeg achten om in de groep te passen, maar goed, blijkbaar is er een meerderheid voor een strenge selectie.
De topics zijn niet voor niks opgedeeld. Klaar nu?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:50:24 #282
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_117586228
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:47 schreef Chawi het volgende:

[..]

Samzz, weet je zeker dat je een vrouw bent, want je zegt wat ik bedoel, maar dan met zoveel minder woorden :D
Zeker weten. Als ik twijfel kijk ik even naar beneden en ik weet het weer zeker :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_117586289
Dit duurt nu toch al te lang, ondanks dat ik Kper_Norci zijn post op zich wel kan waarderen. En misschien kom ik er straks nog even op terug.

Maar eh, het staat verder toch iedereen vrij om een open, leeftijdsongebonden meetreeks te openen?

Daarnaast, Filatelistfetisjist, lijkt me het verschil in belevingswerld van een 18 en 28-jarige, of een 28 en 38 jarige niet helemaal vergelijkbaar.

[ Bericht 4% gewijzigd door Hungry_Joe op 04-10-2012 13:57:22 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117586750
quote:
5s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
...
Daarnaast, Filatelistfetisjist, lijkt me het verschil in belevingswerld van een 18 en 28-jarige, of een 28 en 38 jarige niet helemaal vergelijkbaar.
Mee eens.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:18:06 #285
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117587213
Zo dat was even bijlezen zeg
we dan
pi_117588733
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Klopt. Even El_Thijs afwachten. :+
Wie hoe wat en waar?

De Etenstijd meet denk ik? Die gooi ik snel genoeg in de groep, weest niet bevreesd. Kan alleen niet met allen rekening houden en op een moment moet er een datum vastgeprikt worden. Daarom plan ik de meet ook rond het einde van deze maand en begin volgende maand. Tijd genoeg al zeg ik het zelf.

En ik heb een heleboel gemist zie ik :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_117589067
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:12 schreef JK1982 het volgende:
Zo, toch nog even hartelijk gelachen in de file op de A6 _O-
Jij ook al, ik heb al meerdere malen mijn drinken met moeite weten binnen te houden.

Aan de andere kant kan ik wat Kper zegt ook wel begrijpen.

Het is een beetje een twee-snijdend zwaard.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_117595603
pi_117598960
pi_117601711
Michael *;
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:30:27 #291
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_117604898
Zo gezellig hier :D
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_117621762
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:30 schreef zwartedoos het volgende:
Zo gezellig hier :D
Altijd !

jewaitzelluhf
pi_117693170
:W
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_117694162
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wie hoe wat en waar?

De Etenstijd meet denk ik? Die gooi ik snel genoeg in de groep, weest niet bevreesd. Kan alleen niet met allen rekening houden en op een moment moet er een datum vastgeprikt worden. Daarom plan ik de meet ook rond het einde van deze maand en begin volgende maand. Tijd genoeg al zeg ik het zelf.

En ik heb een heleboel gemist zie ik :P
We wachten het vol spanning af, maar er lijkt een stuk meer continuïteit in te komen nu qua meets (ook al dankzij de facebookgroep, schroom dus niet lieve mensen!) en dat is mooi :)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117695101
Mja ik voel er gewoon weinig voor dat Fokkers die ik niet ken op mijn Facebook kunnen kijken enzo.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_117695257
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 16:04 schreef Spezza19 het volgende:
Mja ik voel er gewoon weinig voor dat Fokkers die ik niet ken op mijn Facebook kunnen kijken enzo.
Ik ben daar zelf wat makkelijker in, maar snap het wel hoor. Dat staat eenieder vrij verder. En af en toe moet je zoiets even schaamteloos spammen uiteraard. :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:02:36 #297
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_117715205
Ik haat trouwens nog steeds het idee dat ik zou moeten SC tussen volk wat me niet boeit. Mis de SC van deze reeks dan ook nog steeds. ;(
pi_117715500
So do I, dear; so do I...

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 23:07:45 ]
pi_117715840
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef Weissman het volgende:
So do I, dear; so do I...
Iemand vroeg me zojuist of jij kon klaverjassen, Weissman. En alhoewel ik hierin een parallel met The Fonz trok (die was immers ook van alle markten thuis) en er een volmondig ja op antwoordde ben ik er toch niet helemaal zeker van.

Dus eh, vergeef mij mijn twijfel, maar kun je klaverjassen eigenlijk?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117727255
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

We wachten het vol spanning af, maar er lijkt een stuk meer continuïteit in te komen nu qua meets (ook al dankzij de facebookgroep, schroom dus niet lieve mensen!) en dat is mooi :)
Inderdaad, loopt wel lekker zo! :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')