abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_117185045


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 6!

Op 13 mei 2012 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2012/2013 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO).

Boer zoekt vrouw wordt vanaf 2 september op zondagavond (20:20) uitgezonden.


Boer Aad uit Zuid-Holland


Ina Jeannet Linda

Boer Henk uit Noord-Holland


Fiona Lisa Yoni

Boerin Henrieke uit Gelderland


Barrie Bert Rick-jan

Boer Martin uit Noord-Holland


Jose Swaen Wilma

Boer Willem uit Gelderland


Jacob Jurjen - Klaas





Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
_________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117185254
Ja ok, Aad had wel een hele kamer verbouwd. True. :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_117185337
Als ik homo zou zijn zou ik denk ik zo willen zijn als Jurjen. Je kan je hem zo voorstellen met een kapiteinspet, op een schip met uitsluitend jonge mannelijke matrozen.
pi_117185437
Ik hoop dat de ware leeftijd van Aad nog eens uitlekt.
pi_117185474
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:05 schreef Apotheose het volgende:
Ja ok, Aad had wel een hele kamer verbouwd. True. :P
Echt iets voor een psycho, speciaal een kamer verbouwd inclusief een kledingkast voor iedere vrouw met een spiegel aan de binnenkant.
٩๏̯͡๏)۶
pi_117185501
En toch denk ik dat Aad deels ook slachtoffer is van knipplakwerk en dat hij het programma te serieus neemt of dat hij gewoon totaal niet weet hoe je indruk maakt op anderen.
Bovendien zeggen die vrouwen ook wel steeds dat ze het naar hun zin hebben.
pi_117185537
Aad laat die vrouwen zeker nooit meer los. Vandaar die compleet nieuwe kamer -O-
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_117185771
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:12 schreef Markeerstift het volgende:
En toch denk ik dat Aad deels ook slachtoffer is van knipplakwerk en dat hij het programma te serieus neemt of dat hij gewoon totaal niet weet hoe je indruk maakt op anderen.
Bovendien zeggen die vrouwen ook wel steeds dat ze het naar hun zin hebben.
Aad neemt zichzelf te serieus.... tot je 45ste bij je ouders wonen, dan pas op jezelf gaan en denken dat je de wijsheid in pacht hebt.
Hij is nu gewoon op het punt waar anderen op hun 21ste zijn.

Met als minpuntjes dat hij er veel ouder uitziet dan hij is, en weinig heeft om zo arrogant over te doen als hij doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117185838
quote:
Favoriete tv-programma’s? Boer zoekt Vrouw, Opsporing Verzocht, Vermist, DNA Onbekend.

Wat zijn je hobby’s? Schietvereniging, vissen en tuinieren.
Waarom verbaast me dat nou niet Aad?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117185947
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom verbaast me dat nou niet Aad?
Even de gegevens combineren: Aad komt straks zelfs in Opsporing Verzocht omdat er een Ina Vermist is. Later worden in zijn tuin ergens onder een setje visspullen resten opgegraven van een Onbekende vrouw met schotwonden wier DNA getest zal worden. Dan blijkt het Linda te zijn. Ina wordt nooit gevonden want die heeft Aad tot saté verwerkt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_117185986
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aad neemt zichzelf te serieus.... tot je 45ste bij je ouders wonen, dan pas op jezelf gaan en denken dat je de wijsheid in pacht hebt.
Hij is nu gewoon op het punt waar anderen op hun 21ste zijn.

Met als minpuntjes dat hij er veel ouder uitziet dan hij is, en weinig heeft om zo arrogant over te doen als hij doet.
ow is dat echt waar? Dacht dat dat voor de grap hier werd genoemd :') Damn... hoe krijg je het voor elkaar...
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 24 september 2012 @ 11:27:18 #12
296917 Abby79
Being myself!
pi_117185992
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:25 schreef JohnDDD het volgende:
Even de gegevens combineren: Aad komt straks zelfs in Opsporing Verzocht omdat er een Ina Vermist is. Later worden in zijn tuin ergens onder een setje visspullen resten opgegraven van een Onbekende vrouw met schotwonden wier DNA getest zal worden. Dan blijkt het Linda te zijn. Ina wordt nooit gevonden want die heeft Aad tot saté verwerkt laten verwerken.
Fixed :Y)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_117186024
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:27 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Fixed :Y)
Zonder saus! ;)
I will take the sun in my mouth
pi_117186057
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom verbaast me dat nou niet Aad?
die tv programma's zijn ook de favo programma's van mijn moeder :') Dat maakt je nog geen psychopaat.
  maandag 24 september 2012 @ 11:31:57 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117186145
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:27 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ow is dat echt waar? Dacht dat dat voor de grap hier werd genoemd :') Damn... hoe krijg je het voor elkaar...
Mijn lief heeft de boer zoekt vrouw app op z'n telefoon en hij zei het gisteren tijdens het programma, en zulke grapjes maakt hij niet :N

Zal hem vanavond nog even vragen of het serieus was, maar ik ben er vrij zeker van.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117186160
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:27 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Fixed :Y)
Tsja, wie zal de medeplichtige zijn? Ik zit nog steeds te wachten op het homovriendje dat Aad straks gaat presenteren als beste vriend omdat "de geschikte vrouw" uit te zoeken ;) Aad zit zo diep in de kast!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 24 september 2012 @ 11:32:34 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117186164
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:29 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

die tv programma's zijn ook de favo programma's van mijn moeder :') Dat maakt je nog geen psychopaat.
Haar favoriete hobby is ook de schietvereniging?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117186337
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Haar favoriete hobby is ook de schietvereniging?
Nee, is het de combinatie van tv programma's en hobby's die je dan psychopaat maakt? Ik denk dat dat vrij standaard programma's zijn die mensen van die leeftijd kijken. Programma's waarin dingen worden opgespoord: daders, vaders en vermiste familieleden. In dezelfde lijn krijg je dan fictie programma's zoals Baantjer, Dexter enzovoort. Het zorgt er bij mijn ouders eerder voor dat ze denken dat NL een gevaarlijk land is dan dat ze zelf bedenken hoe ze een misdaad moeten plegen :')

En schietvereniging is ook niet zo vreemd?
  maandag 24 september 2012 @ 11:42:09 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117186457
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:38 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Nee, is het de combinatie van tv programma's en hobby's die je dan psychopaat maakt? Ik denk dat dat vrij standaard programma's zijn die mensen van die leeftijd kijken. Programma's waarin dingen worden opgespoord: daders, vaders en vermiste familieleden. In dezelfde lijn krijg je dan fictie programma's zoals Baantjer, Dexter enzovoort. Het zorgt er bij mijn ouders eerder voor dat ze denken dat NL een gevaarlijk land is dan dat ze zelf bedenken hoe ze een misdaad moeten plegen :')

En schietvereniging is ook niet zo vreemd?
Jij bent degene die hier de psychopaatlink neerzet bij de quote van mijn post... ik zeg alleen dat het me niet verbaast.
Ga je me nou ook nog verwijten dat jij daardoor denkt dat ik bedoel dat hij een psychopaat is.

Ik heb niets anders gedaan dan die favoriete TV-programma's en z'n hobby's quoten en daar als commentaar ondergezet dat het me niet verbaast van Aad....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117186592
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij bent degene die hier de psychopaatlink neerzet bij de quote van mijn post... ik zeg alleen dat het me niet verbaast.
Ga je me nou ook nog verwijten dat jij daardoor denkt dat ik bedoel dat hij een psychopaat is.

Ik heb niets anders gedaan dan die favoriete TV-programma's en z'n hobby's quoten en daar als commentaar ondergezet dat het me niet verbaast van Aad....
Dat klopt deels wel wat je zegt. Maar hij wordt hier vaak wel psychopaat genoemd en allerlei dingen worden in die negatieve hoek geplaatst. Je ziet aan de reacties daarop dat er wel meteen in de 'aad is een psychopaat/moordenaarhoek' gedacht wordt dus ik ben niet de enige die een soortgelijke conclusie trekt.
Ben dan wel benieuwd waarom het je niet verbaast?
  maandag 24 september 2012 @ 11:48:13 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117186642
Joh, niemand denkt ECHT dat Aad een of andere serial killer is hoor. :')

Het leuke van BZV is dat je de karakters lekker kunt uitvergroten, meer is het niet.
Gourmetten of steengrillen?
pi_117186771
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef Silenus het volgende:
Joh, niemand denkt ECHT dat Aad een of andere serial killer is hoor. :')
Niet?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_117186847
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef Silenus het volgende:
Joh, niemand denkt ECHT dat Aad een of andere serial killer is hoor. :')

Het leuke van BZV is dat je de karakters lekker kunt uitvergroten, meer is het niet.
I know maar soms wordt het allemaal wat vergezocht om iemand maar in een hokje te duwen. waarvan ik ook weet dat veel dat sarcastisch bedoelen, maar bij sommigen twijfel ik daarover Zoals dat ego verhaal met 1.74m van laatst. Maar I rest my case :)
  maandag 24 september 2012 @ 11:55:42 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117186880
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:52 schreef marcodej het volgende:

[..]

Niet?
Nee, maar ik denk wel dat Aad rustig met z'n geweer naar buiten gaat als hij denkt dat er wat aan de hand is tussen z'n gewassen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 24 september 2012 @ 11:57:00 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117186927
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:54 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

I know maar soms wordt het allemaal wat vergezocht om iemand maar in een hokje te duwen. waarvan ik ook weet dat veel dat sarcastisch bedoelen, maar bij sommigen twijfel ik daarover Zoals dat ego verhaal met 1.74m van laatst. Maar I rest my case :)
Dat doe je vooral zelf.... er wordt een grapje gemaakt en je zit er gelijk bovenop... die 1.74 werd ook gelijk op gehapt door iemand die nog kleiner was, zo worden dingen groter dan ze zijn (behalve Aad, dat blijft gewoon een sneu mannetje met een Napoleoncomplex).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')