abonnement Unibet Coolblue
pi_117420298
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 11:53 schreef lezzer het volgende:
Ik heb het maar met een half oog gezien. Vertel?
Ja ik weet niet. Die Waylon die zat daar een beetje interessant te doen met zijn gitaar op schoot. En Japin zit daar dan naast als een hele erudiete man. En dan denk je, maar ja die Waylon, dasunne womanizer joenguh! Maar dan zit Japin op zn gemakje heel welbespraakt te verhalen over hoe hij al honderd jaar zeer fijn met twee mannen samenwoont :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117420358
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja ik weet niet. Die Waylon die zat daar een beetje interessant te doen met zijn gitaar op schoot. En Japin zit daar dan naast als een hele erudiete man. En dan denk je, maar ja die Waylon, dasunne womanizer joenguh! Maar dan zit Japin op zn gemakje heel welbespraakt te verhalen over hoe hij al honderd jaar zeer fijn met twee mannen samenwoont :D
:D ^O^

Ik vind Waylon heel erg overrated. :@
Ik denk dan "waarom zit die daar".
pi_117420470
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:07 schreef lezzer het volgende:

[..]

:D ^O^

Ik vind Waylon heel erg overrated. :@
Ik denk dan "waarom zit die daar".
Ja nou dat had ik dus ook. En ik vond dat dat nog eens mooi benadrukt werd door de erudiet-ness van Japin, zonder dat het daadwerkelijk genoemd werd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117438439
Hadden jullie nou allemaal een ultrahippe zondag ofzo? Terwijl ik mij hier de kolere zat te vervelen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117439328
Ja en nee. Huisochtend met vrouw en kind (zo vrooolijk en gezellig), middag met vrinden door beeldenpark gewandeld. En dat laatste klinkt niet hip, maar daar dachten alle anderen daar heel anders over.
En tussendoor natuurlijk 3 wassen, eten voor morgen voorbereid en de hut opgeruimd. Oh en koffers gekeken op internet. Iemand nog tips daarvoor?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_117440297
Voor website V of type koffer?

Gisteren nog een goedkoop cabin size koffertje gekocht, want met baby op de rug volgende week op schiphol is een rugzak als handbagage niet handig.

Vandaag Niet zo heel hip gedaan: uitslapen, want gisteren verjaardagsfeestje van Frisofeest en Stichting Outway bezocht. Ontbijtje (koffie, glaasje water en 2 koppijn pillen) voor mijn mevrouw gemaakt en op bed gebracht. Een douche genomen en toen naar mijn ouders om de kleine man weer op te pikken. Even het middagprogramma van Cult en Tumult in Veldhoven bezocht, weer een tussenstop bij mijn ouders voor een hapje van de chinees. Het minst hippe volgde daarop, want toen heb ik mijn mevrouws haar uit de toiletpot gehouden en over dr rugje gewreven terwijl ze de loempia terug offerde :'( Zo sneu...

Maar nu zitten we heerlijk op de bank bij de houtkachel. Voor het eerst sinds maanden weer aan: heerlijk! Kan me niet voorstellen dat we volgende week weer 25 graden mee mogen maken zonder kachel :)
pi_117440414
Koffer!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_117440890
De laatste die we hebben aangeschaf is een roncato geweest, zo'n harde buitenkant. Prima ding: cijfersluiting, sluit op 4 plaatsen, vier wieltjes (dus staand verplaatsen, scheelt "zeulen") en aantrekkelijke prijs. Het is geen samsonite, maar als je niet 6 keer per jaar op vakantie gaat, dan kan hij best heel veel jaren mee denk ik :)

We hebben ook een American Tourister, maar die hadden ze toen nog niet met 4 wielen, dus toen we 2 jr geleden een nieuwe nodig hadden voor de roncato gegaan. Die laatste oogt ook net wat degelijker trouwens.
pi_117443976
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hadden jullie nou allemaal een ultrahippe zondag ofzo? Terwijl ik mij hier de kolere zat te vervelen?
Zat jij je te vervelen? :o
Had ik dat maar geweten...

Ik probeer tegenwoordig minder te posten in lesbeau :')

@V, ik heb gewoon zo'n oerdegelijke smijtmaarrond-samsonite.
De volgende krijgt vier wieltjes. Ik heb nu 2, maar dan moet je 'm nog tillen.
pi_117444849
Waarom probeer je dat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117445532
Resultaten behaald in het verleden blah blah :P
pi_117445768
Ik fok! de laatste tijd ook minder.. Niet bewust, gewoon een wat drukkere periode.. Maar je weet lezzer, ze bieden geen garantie voor de toekomst

Slaap lekker :W
pi_117453558
Zo, hoi :W
pi_117453638
4 wielen dus. Maar hoe groot is nou je grote koffer?
Ik heb er een op het oog maar die is 80 of 110 liter. Eerste vraag ik me af of t niet weinig is, tweede vinnik errug veel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_117453861
Dat weet ik eigenlijk helemaal niet :@
Die van mij is wel perfect voor wat wij altijd meenemen. Maar wij gaan alleen naar zonnige oorden...
Ik heb maat "één-na-grootste". Ik weet niet hoeveel dat is :P

edit: effe gezocht, maar volgens mij 65L, zou dat kunnen?
pi_117453892
Soms wou ik dat ik Lezzer was :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 1 oktober 2012 @ 07:42:46 #192
296917 Abby79
Being myself!
pi_117453929
Zo, kijk je een dag niet op je PC in het topic, heeft iedereen een nieuwe UI :P Da's uhm... even wennen.

En ik ben ziekerig vandaag ;( Bah.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_117454024
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 07:30 schreef lezzer het volgende:
Dat weet ik eigenlijk helemaal niet :@
Die van mij is wel perfect voor wat wij altijd meenemen. Maar wij gaan alleen naar zonnige oorden...
Ik heb maat "één-na-grootste". Ik weet niet hoeveel dat is :P

edit: effe gezocht, maar volgens mij 65L, zou dat kunnen?
Heb je er allebei zoeen of samen een?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_117454033
Ziek is -O-
Wat heb je?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 1 oktober 2012 @ 08:54:22 #195
296917 Abby79
Being myself!
pi_117454625
M'n maag wil niet meewerken vandaag... en dan heb ik net nog wat pilletjes moeten nemen die tijdens of na het eten moeten, nee, dat vind m'n maag echt niet leuk nu ;(
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_117454651
65L is de een na kleinste en volgens mij 80 liter? Wij hebben ook een joelel van een koffer, die is in de winter handig met al die lange broeken en truien..

Die van 80 liter zouden we met zn twee de apullen in kwijt kunnen in de zomer, maar dus geen handdoeken en snorkelspullen mee dan, dus wij hebben er elk één. En nu we met de kleine man op vakantie gaan past dat ook prima :)
pi_117454669
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 08:54 schreef Abby79 het volgende:
M'n maag wil niet meewerken vandaag... en dan heb ik net nog wat pilletjes moeten nemen die tijdens of na het eten moeten, nee, dat vind m'n maag echt niet leuk nu ;(
Er heerst buikgriep.. Echt heel erg :'(
Hier in huis waten we 3 weken geleden al aan de beurt, maar inmiddels vallen de mensen om ons heen met bosjes om.. En mijn mevrouw had gisteren weer even last.. Sterkte Abby :*
pi_117455118
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 07:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Heb je er allebei zoeen of samen een?
Allebei eentje.
Stel dat je een koffer kwijt raakt onderweg, dat moeten we niet hebben hè... :P
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:53:01 #199
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_117459124
De heersende buikgriep zorgt er juist voor dat ik fantastische sportweekenden heb waarin ik in het hoogste team speel( en vervolgens allemaal complimenten van wildvreemden krijg over hoe fantastisch ik het heb gedaan O+ ).

Ja, die buikgriep is zo slecht nog niet.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:11:46 #200
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_117459858
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:53 schreef Bakfiets. het volgende:
De heersende buikgriep zorgt er juist voor dat ik fantastische sportweekenden heb waarin ik in het hoogste team speel( en vervolgens allemaal complimenten van wildvreemden krijg over hoe fantastisch ik het heb gedaan O+ ).

Ja, die buikgriep is zo slecht nog niet.
O+ goedezo bakje. *O* go Bakje Go Bakje Go! *O*

En verkouden zijn + buikgriepje is heul wel erg. ik ga dooooooood :-(
Lesbosapiens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')