![kiss_2009.jpg]()
mijn god wat een kutband zeg. ik wil het graag kort houden. ik was net in de kroeg met wat makkers aan het praten over de nieuwe kiss album.
ik was ooit een een half jaar fan, maar die tijd is lang voorbij. ik snap niet waarom ik deze band ooit leuk vond. niet dat ik een diehardcore fan was die alles kocht (heb gelukkig geen 1 cd van ze gekocht, gwn op youtube beluisterd). maar nu vind ik ze gwn kut.
- ze hebben altijd alle trends gevolgd. van glam rock naar hard rock naar disco naar pop naar prog rock naar heavy metal naar haarrock naar AOR naar weer heavy metal naar grunge naar troep troep en troep. ze doen alles zolang het maar $$$
- ik zag eens op youtube een video van een arme stakker die 1000 euro betaalde voor een meet en greet met deze lullen. want ja, $$$$
- paul stanley zei in de jaren 80 dat reunion tours een cash-in zijn en dat zij dat nooooit zullen doen. 8 jaar later...$$$$$
- kiss deed een zogenaamde "farewell tour" in 2000. ja mensen dit is de laatste tour!!! 1 jaar later zijn ze weer aan het touren en sindsdien hebben ze zeker 10 tours gedaan. hoe kan je jouw publiek nog in de ogen kijken? $$$$$$
- ze zijn een parodie. een tribute band. een "nostalgia band playing greatest hits".
- gene simmons die klaagt over de rock and roll hall of fame omdat hij niet bij de club hoort. ga toch huilen man. denken dat pop en rap artiesten geen plaats verdienen alleen maar omdat het "rock and roll hall of fame" heet.
- nu verkopen ze een "kiss monster book" ter waarde van $3500-4250. dit vast en zeker omdat ze geen albums meer verkopen en effe snel willen cashen dus gooien ze een boek met wat foto's in elkaar en rekenen op hun hardcore fans om hun effe wat miljoenen in hun broekzak te schuiven. en geloof me, er zijn genoeg sukkels dit werkelijk gaan kopen, waaronder een makker van mij die ik net dus in kroeg sprak. $$$$$$$
- en nog 10000000 andere redenen maar anders wordt het te lang
paul $tanley en gene $immon$ zijn zulke ontzettende hypocrieten. KI$$ is de grootste scam in de geschiedenis van rock muziek. ze doen het niet voor de muziek en niet eens voor de entertainment, ze willen alleen maar geld door hun trouwe (idiote) fans troep te verkopen en steeds dezelfde show te spelen die ze sinds de jaren 70 spelen. maar ja, $$$.
kbedanktmzzl
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.