abonnement Unibet Coolblue
pi_119122026
Laatste twee jaar was het k*t.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 12 november 2012 @ 13:16:11 #227
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_119122144
Hmm, vrijdag vrij. Geen inkomsten, wel uitgeven, dat loopt fout af.
  maandag 12 november 2012 @ 13:29:52 #228
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119122550
HUNT JAJAJAJAJAJA HUNT HUNT HUNT HUNT GEKKENHUIZEN
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119123031
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:09 schreef bambino het volgende:
GC / [HUNT SC] iBOOD #3 - Draadloze TV's zijn de shit

Deel 4 gaat pas open tijdens volgende hunt (donderdag dus).
Laat een MOD dan ook even duidelijk aangeving in zo'n gele box bij de tekstinvoer (geen idee hoe dat heet) dat er een slowchat topic voor de Hunt is. Want weer tig topics verder in deze reeks terwijl er een SC-topic is, is een beetje irritant.

Overigens; je kunt er wel vanuit gaan dat de hunt niets wordt;
- 2 dagen i.p.v. 1; je kunt nooit 2 dagen lang goede aanbiedingen hebben; ofwel heleboel herhaling en oude troep dat ze kwijt moeten voor dezelfde prijs als eerder.
- Ze kondigen het de laatste keren van te voren aan; anders niet meer genoeg aandacht en dus duidelijk een teken van iBood dat het slechter gaat.
- Is er ooit écht een écht goede aanbieding van iBood geweest die significant goedkoper is dan elder. Zeg 30-40%+ korting?
pi_119123242
Er zijn soms echt wel leuke aanbiedingen bij. Niet vaak.
En ja veel herhaling.
Maar voor mij is de hunt ook leuk met alles er om heen (voornamelijk dus op het forum).

En wat jij bedoeld met die gele box, dat is er al deels.

Er staat boven de quick reply deze melding:
Voordat je reageert
Dit is het normale iboodtopic, over de producten en de prijs, voor slowchat is een apart SC Iboodtopic
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_119123286
Het probleem bij een hunt voor mij is dat ik meestal even snel wil kijken of het wel echt zo goedkoop is en de aanbieding dan alweer uitverkocht is :')
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_119123621
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:50 schreef bambino het volgende:
Er zijn soms echt wel leuke aanbiedingen bij. Niet vaak.
En ja veel herhaling.
Maar voor mij is de hunt ook leuk met alles er om heen (voornamelijk dus op het forum).
Daar heb je wel een punt idd. Wel geinig om te zien hoe mensen hier soms gek doen/worden. :P
quote:
En wat jij bedoeld met die gele box, dat is er al deels.

Er staat boven de quick reply deze melding:
Voordat je reageert
Dit is het normale iboodtopic, over de producten en de prijs, voor slowchat is een apart SC Iboodtopic
* Iemand91 is even blind :@
Misschien even net zo opvallend geel als bij bijv. Chinese webshoptopic? Toch wat duidelijker.
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:52 schreef GieJay het volgende:
Het probleem bij een hunt voor mij is dat ik meestal even snel wil kijken of het wel echt zo goedkoop is en de aanbieding dan alweer uitverkocht is :')
Ook een goeie inderdaad.

Maar ik koop toch niets. Geld besteeds ik deze maand al aan mooiere dingen (hopelijk)...
pi_119123750
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:52 schreef GieJay het volgende:
Het probleem bij een hunt voor mij is dat ik meestal even snel wil kijken of het wel echt zo goedkoop is en de aanbieding dan alweer uitverkocht is :')
Wat je dan kunt doen is gewoon op ik neem er een klikken en doorgaan tot het ideal/paypal deel.
Dan ff snel terug en kijken of het echt wat is, en of de prijs goed is.
Zo ja, betalen.
Zo nee, cancel.

Let wel op, hierdoor kun je dus de aanbieding er na missen als het echt snel gaat.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_119124699
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:05 schreef bambino het volgende:

[..]

Wat je dan kunt doen is gewoon op ik neem er een klikken en doorgaan tot het ideal/paypal deel.
Dan ff snel terug en kijken of het echt wat is, en of de prijs goed is.
Zo ja, betalen.
Zo nee, cancel.

Let wel op, hierdoor kun je dus de aanbieding er na missen als het echt snel gaat.
Je hebt dan 100 procent zekerheid dat de aanbieding van jouw is? Geen wonder dat je elke hunt 10 keer dezelfde dingen voorbij ziet komen :P
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  maandag 12 november 2012 @ 14:31:54 #235
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_119124702
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:05 schreef bambino het volgende:

[..]

Wat je dan kunt doen is gewoon op ik neem er een klikken en doorgaan tot het ideal/paypal deel.
Dan ff snel terug en kijken of het echt wat is, en of de prijs goed is.
Zo ja, betalen.
Zo nee, cancel.

Let wel op, hierdoor kun je dus de aanbieding er na missen als het echt snel gaat.
Nou ja, in principe kun je hem ook weer annuleren. Weet alleen niet bij Paypal of ze het dan al afschrijven
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_119125453
Ik heb de laatste paar keren helemaal niets gekocht. Er zitten amper interessante aanbiedingen bij, laat staan aanbiedingen die voor mij persoonlijk interessant zijn.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 16:48:20 #237
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119130012
In een hunt nog nooit iets gekocht. Was er iets leuks was het meteen weg :')
Tijdverspilling.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 12 november 2012 @ 17:18:06 #238
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_119131300
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Laat een MOD dan ook even duidelijk aangeving in zo'n gele box bij de tekstinvoer (geen idee hoe dat heet) dat er een slowchat topic voor de Hunt is. Want weer tig topics verder in deze reeks terwijl er een SC-topic is, is een beetje irritant.

Overigens; je kunt er wel vanuit gaan dat de hunt niets wordt;
- 2 dagen i.p.v. 1; je kunt nooit 2 dagen lang goede aanbiedingen hebben; ofwel heleboel herhaling en oude troep dat ze kwijt moeten voor dezelfde prijs als eerder.
- Ze kondigen het de laatste keren van te voren aan; anders niet meer genoeg aandacht en dus duidelijk een teken van iBood dat het slechter gaat.
- Is er ooit écht een écht goede aanbieding van iBood geweest die significant goedkoper is dan elder. Zeg 30-40%+ korting?
Wat moet er in?
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:05 schreef bambino het volgende:

[..]

Wat je dan kunt doen is gewoon op ik neem er een klikken en doorgaan tot het ideal/paypal deel.
Dan ff snel terug en kijken of het echt wat is, en of de prijs goed is.
Zo ja, betalen.
Zo nee, cancel.

Let wel op, hierdoor kun je dus de aanbieding er na missen als het echt snel gaat.
Is dat niet oneerlijk tegenover andere?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 12 november 2012 @ 17:38:44 #239
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_119132043
Zal ik de TT veranderen? Het woord Hunt eruit halen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_119132630
Nou ja, over 2 dagen is het weer hunt en kan het er weer in :') Dit topic wordt tijdens de hunt nog wel gebruikt, maar dan wel inhoudelijk over de producten. Dus ik denk dat je het nu net zo goed kan laten staan.
pi_119132658
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef Melleyn het volgende:
Nou ja, over 2 dagen is het weer hunt en kan het er weer in :') Dit topic wordt tijdens de hunt nog wel gebruikt, maar dan wel inhoudelijk over de producten. Dus ik denk dat je het nu net zo goed kan laten staan.
Over 2 dagen hunt? :o
pi_119132703
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Over 2 dagen hunt? :o
Donderdag en vrijdag ;)
  maandag 12 november 2012 @ 17:59:47 #243
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_119132773
Hmmm. Misschien de TT dan veranderen? Want zo lijkt het net alsof dit de ibood SC is. Of ligt dat aan mij?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 12 november 2012 @ 18:11:36 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119133238
Sowieso mag van mij dat hele 'iBood HUNT' wel weg en maak je er dagaanbiedingen van ofzo. ;)

Begrijp ook niet waarom degene die dat heeft gedaan dit weggehaald heeft:
quote:
Natuurlijk is iBood niet de enige aanbieder met elke dag een aanbieding!
Hieronder een overzicht van andere dagaanbiedingen websites:
1dagskoopjes
Dagaanbieding.net
Dailyoffers.nl
Jouw Aanbieding - Met aftellen van aanbiedingen en aanbiedingsnieuws bij reguliere webshops.
Dagaanbieding overzicht voor grote schermen

Overzicht van alle lokale dagaanbiedingen websites:
DealCruiser - met kaartoverzicht

Ibood-achtige websites op een rij:
1Dayfly - Soms nog betere aanbiedingen in de membershop
Dagknaller
Doebie.nl
Gameoffer (games)
PriceX
Shirt van de dag (elke dag een ander shirt)
EasyPrize.nl (geeft elke week gratis prijzen weg)
onedayonly
Onedayprice

Lokale dagaanbiedingen websites:
Groupon
GroupDeal
SweetDeal
GoldenDeals

Buitenlandse sites (voornamelijk DVD, Blu-Ray, boeken, gadgets en kleding)
Zavvi MegaMonday (UK) - Iedere maandag (zondagavond) aanbiedingen, welke 1 dag gelden.
Play.com (UK) - Op maandag nieuwe weekaanbiedingen, waarvan de populairste soms na een dag al verdwijnen.

Vergelijk prijzen
Budgetgaming.nl
Kelkoo
Kieskeurig
Tweakers Pricewatch
Ik kom hier gewoon omdat mensen misschien -waar dan ook- een leuke dagdeal hebben gezien. Hoeft van mij niet iBood te zijn hoor. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119133483
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef shiznuts het volgende:
Sowieso mag van mij dat hele 'iBood HUNT' wel weg en maak je er dagaanbiedingen van ofzo. ;)

Begrijp ook niet waarom degene die dat heeft gedaan dit weggehaald heeft:

[..]

Ik kom hier gewoon omdat mensen misschien -waar dan ook- een leuke dagdeal hebben gezien. Hoeft van mij niet iBood te zijn hoor. :)
Dit dus. De OP is nu volledige op iBood gericht, sterker nog; op de iBood Hunt. Aangezien hier in dit topic ook geregeld andere sites genoemd worden zou dit geloof ik inderdaad beter het 'dagaanbiedingen' topic o.i.d. genoemd kunnen worden. Zeker omdat er nu dus blijkbaar een extra iBood slowchat topic is hier: Topicreeks: [SC] iBOOD - Waar we over van alles en nog wat praten..
pi_119133522
Ik dacht al dat het ooit 'iBood en andere dagaanbiedingen' was ofzo. Lijkt me inderdaad ook beter.

Alleen heb ik al eerder voorgesteld om alleen de SC te houden voor het huntgebeuren, maar dat werd afgewezen omdat sommige mensen alleen voor de prijs of specs van een product willen kijken en dan niet door 20 paginas slowchat willen klikken. Ofzoiets.
  maandag 12 november 2012 @ 18:21:08 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119133691
Lol, ik haakte tijdens de Hunt altijd af omdat dit topic dan juist in een slowtopic veranderde en m'n myAT vernaggelde. :') Dus lekker argument is dat niet. Ben voor een eigen hunt-SC, super, maar begrijp niet waarom dit topic alleen nog om iBood draait. Dat was het eerder niet en mij interesseert iBood per se ook niet echt, zeker nu het vaak toch niks meer is, eerder gewoon goeie deals die me hier nog laat komen. Of zelf te delen, zoals laatst de woot-shirts weer. Zullen hopelijk ook spoedig arriveren! :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119153696
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nou ja, in principe kun je hem ook weer annuleren. Weet alleen niet bij Paypal of ze het dan al afschrijven
Voordat je bij de definitieve betaling komt kun je nog annuleren (letterlijk staat er, annuleren en terug gaan naar iBood). Zelfde geldt voor iDeal zodra je op de pagina komt waar je je rekening nummer en dergelijke moet invullen is de aanbieding voor jou. Als je dan cancelled is er niks betaald.

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:18 schreef kanovinnie het volgende:

Is dat niet oneerlijk tegenover andere?
If you can't beat them, join them.
Iedereen doet dit al. Daarom gaan TV's laptops en andere duurdere items heel snel weg. Mensen die gewoon klikken en dan pas gaan checken.
Dat is ook de reden waarom er zo veel herhalingen zijn.
iBood zou het imo anders moeten doen.
Namelijk 1 grote pagina met al hun producten. Dan kunnen mensen in die 2 dagen alles kopen wat ze willen op=op.
Hierbij is dus snelheid gebaat en een beetje geluk aangezien er een stuk of 500 deals zijn. Je moet maar net snel genoeg scrollen en klikken.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 09:59:06 #249
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119155789
Door dit soort mensen is die hunt bij voorbaat al kansloos.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_119155977
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:59 schreef djkoelkast het volgende:
Door dit soort mensen is die hunt bij voorbaat al kansloos.
Dus dit, ik kijk ook nooit meer omdat de kans dat er iets is en je die dan ook echt weet te kopen zo klein is dat het niet meer de moeite waard is. Plus de kut klanten service van ze natuurlijk dat ik daar geen grote aankopen doe.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')