abonnement Unibet Coolblue
pi_117976374
Ik dacht trouwens bij mijn ouders ook de vloer kapot gelopen te hebben met mijn hakken maar dat bleek een of andere houtworm in het parket te zijn :X
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:41:30 #202
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117976455
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik dacht trouwens bij mijn ouders ook de vloer kapot gelopen te hebben met mijn hakken maar dat bleek een of andere houtworm in het parket te zijn :X
Bwhehehehe, sorry, maar das wel grappig :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117976541
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Bwhehehehe, sorry, maar das wel grappig :D
Ja dat was het ook eigenlijk wel :D
Vloer ligt er ook al 25 jaar in dus is niet zo'n enorme ramp. Ze wilde eigenlijk de vloer na het behandelen laten lakken zodat die beestje minder kans hebben maar dat vonden mijn ouders een beetje zielig voor de 10 jaar oude labrador :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:44:49 #204
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117976692
Vanwege het gif in de vloer bedoel je?

Edit: oh wacht, vanwege het uitglijden denk ik, of niet?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117976906
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Vanwege het gif in de vloer bedoel je?

Edit: oh wacht, vanwege het uitglijden denk ik, of niet?
Ja dat hij dan teveel op zijn snufferd zou gaan. Op zich wennen honden vrij snel aan gladde vloeren maar hij heeft artrose in zijn schouders en knie gewrichten dus dat zou voor hem wel pijnlijk zijn om steeds uit te glijden.
Dus nu zitten ze nog even met een lelijke vloer maar je ziet het alleen als je er met je neus bovenop gaat zitten _O-
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:55:12 #206
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117977317
Ach ja, houtwurmen maken op zich nog best mooie gaatjes vind ik :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117977416
Ja en zolang de vloer niet inzakt zal het allemaal wel goed zijn.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 14 oktober 2012 @ 22:24:33 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_117978928
mijn massief eiken vloer krijg je nog niet gedeukt als je het wil :9
En als het wel zou gebeuren en er komt een putje in dan kan ik er nog geen seconde wakker van liggen :')
disclaimer
  zondag 14 oktober 2012 @ 22:47:54 #209
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_117979961
Ik moest ook mijn hakken uit bij mijn schoonouders. Schoenen waren nieuw. niet afgesleten dus. Met kerst. Ik had geen andere schoenen en moest op sloffen...
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2012 @ 04:28:36 #210
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_117986094
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Wat!!!!!! :')

Sorry hoor, mensen die hun hakken zo kapot lopen dat die ijzeren dingen eruit steken geven gelijk allemaal diepe putten in je vloer, dat zie je mega!

Ik heb ook een hardstikke dure vloer hier in huis liggen, en als er een vlek of krasje op komt so be it, het is nou eenmaal een vloer en dat soort dingen hou je ook. Maar er hoeft echt niet iemand allemaal diepe putjes in mijn vloer te lopen omdat ze te gierig zijn nieuwe nopjes onder hun hakken te laten zetten. Mensen met normale hakken mogen er prima overheen lopen, maar niet met van die afgetrapte dingen.

Daarentegen vind ik met dat soort hakken over andermans vloer lopen ook gewoon respectloos voor andermans spullen.
:D Je hoeft niet uit je plaat te gaan hoor ;) ik gaf al aan of het niet mogelijk is om een hakje met beschermnopjes aan te trekken. Een hak aantrekken met waar de ijzeren pinnen uitsteken is natuurlijk niet wat ik bedoel :'), maar een gewone hak waar alles nog intact is moet weinig kwaad kunnen op een behoorlijke vloer :P

Ik heb volgens mij onbedoeld een discussie aangewakkerd door mijn ongezouten mening, pardon :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_117988802
Door deze discussie moet ik denken aan een oude collega van mijn vriend. Als we daar over de vloer kwamen moesten de schoenen uit en stonden en sloffen of slippers klaar voor al het bezoek. Erg apart :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117989260
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Door deze discussie moet ik denken aan een oude collega van mijn vriend. Als we daar over de vloer kwamen moesten de schoenen uit en stonden en sloffen of slippers klaar voor al het bezoek. Erg apart :D
Dit moest bij mijn ex ook, maar hij was surinaams en daar is het in de meeste families een gewoonte. Ik moest er wel aan wennen. Uiteindelijk hadden wij een compromis gesloten dat als een vriendinnetje ff langskwam ofzo de schoenen wel uitgingen maar als ik mijn verjaardag vier met veel bezoek dat het niet hoefde
pi_117989409
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dit moest bij mijn ex ook, maar hij was surinaams en daar is het in de meeste families een gewoonte. Ik moest er wel aan wennen. Uiteindelijk hadden wij een compromis gesloten dat als een vriendinnetje ff langskwam ofzo de schoenen wel uitgingen maar als ik mijn verjaardag vier met veel bezoek dat het niet hoefde
Ja dat kan ik me indenken dat je dat op een verjaardag niet wilt hebben. Ook niet iedereen vind het fijn om de schoenen uit te doen (zweetvoeten enzo)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_118002866
iemand interesse? maat 37 zgan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tweede foto is beter qua hoe kleur irl is

[ Bericht 9% gewijzigd door Memento-Mori op 15-10-2012 23:01:33 ]
pi_118116669


Gisteren de hele tijd op Nelly zitten zoeken, ik kwam weer eens veel te laat achter de sale. Had bijna schoenen gekocht, gewoon omdat ze zo goedkoop waren meer dan omdat ze leuk waren. :')

Maar vanochtend vond ik deze. O+
pi_118116703
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand interesse? maat 37 zgan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tweede foto is beter qua hoe kleur irl is
Wat kosten ze?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:20:14 #217
387051 James_Mercy
El líder supremo
pi_118116877
Mooi topic dames!
Ga zo door. c_/
"A superior man is modest in his speech, but exceeds in his actions."
pi_118117295
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Wat kosten ze?
20euro excl.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:53:48 #219
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_118117903
quote:
99s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
mijn massief eiken vloer krijg je nog niet gedeukt als je het wil :9
En als het wel zou gebeuren en er komt een putje in dan kan ik er nog geen seconde wakker van liggen :')
Ehm, als dames met gare hakken hier binnenlopen staat ook hier de volgende dag de vloer vol putten. En ik ga daar wel van wakker liggen :P .
1 put, boeiend. Maar wandelsporen in onze vloer omdat 1 van je vriendinnen te lam is om der hakken te fixen zou ik echt niet tof vinden. Maar wat je idd zegt. Als er gewoon voor gezorgd wordt dat er zo een rubber/plastic dopje onder de hakken zitten, krijg je bij een eiken vloer niet zo snel putten.
pi_118117971
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:53 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ehm, als dames met gare hakken hier binnenlopen staat ook hier de volgende dag de vloer vol putten. En ik ga daar wel van wakker liggen :P .
1 put, boeiend. Maar wandelsporen in onze vloer omdat 1 van je vriendinnen te lam is om der hakken te fixen zou ik echt niet tof vinden. Maar wat je idd zegt. Als er gewoon voor gezorgd wordt dat er zo een rubber/plastic dopje onder de hakken zitten, krijg je bij een eiken vloer niet zo snel putten.
Ja maar daar zijn we het allemaal over eens! Dames die het ijzer uit de hakken lopen moet maar buiten blijven staan.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_118118974
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Door deze discussie moet ik denken aan een oude collega van mijn vriend. Als we daar over de vloer kwamen moesten de schoenen uit en stonden en sloffen of slippers klaar voor al het bezoek. Erg apart :D
Woonde die op het kamp?
pi_118119267
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:26 schreef amaranta het volgende:

[..]

Woonde die op het kamp?
Nee in een super luxe appartement :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_118125928
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nee in een super luxe appartement :D
:D Misschien zn inner kamper :D
pi_118211321
Een vraagje; zijn Blink heels wel geschikt voor mensen met platvoeten?
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:43:01 #225
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118212874
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:49 schreef koekii het volgende:
Een vraagje; zijn Blink heels wel geschikt voor mensen met platvoeten?
zoals voor alle schoenen geldt, dat ligt aan het voetbed van de specifieke schoen en van de ernst en stand van jouw platvoeten.
Gewoon uitproberen dus.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')