abonnement Unibet Coolblue
pi_116994337
De hoofdrolspelers:


Overzicht van Sonja's (ware) liefdes:
2002 - "Ik wil met je trouwen Spiros!"
2002 - (één maand voor het huwelijk:) "Toch maar niet, ik doe het liever met cameraman Mladen"
2003 - "Of toch liever met Yorick, die matroos van de Venga Boys"
2003 - "Oh nee, ik wil met cameraman Eddy trouwen en een kind krijgen"
2007 - "Ik wil scheiden en verder met (homoseksuele) DirkJan, die kan ik wel bekeren!"
2008 - "Laten we trouwen DirkJan, we zijn tenslotte AL een jaar samen
2009 - "Sorry DirkJan, ik val toch op die ene ICT-er die zojuist mjin netwerkje kwam beheren"
2010 - "Kom ICT'ertje, laten we naar Mexico gaan en daar verloven, op precies dezelfde plek (én week) waar ik twee jaar terug iemand anders het ja-woord gaf"
Sept2011 - "Dit voelt als nooit tevoren" http://www.nu.nl/achterklap/2608989/sonja-silva-verloofd.html
Dec2011 - "Met hem ga ik een veilige toekomst tegemoet" http://www.nu.nl/achterkl(...)eilige-toekomst.html
Mei2012 - "Eigenlijk had ik toch twijffels" http://www.nu.nl/achterkl(...)fels-echtgenoot.html
Mei2012 - "Hij is vreemdgegaan" http://www.nu.nl/achterkl(...)ing-sonja-silva.html
Juli2012 - "Nieuwe relatie, gelukkiger dan ooit en het werd tijd ook!' (al in mei, voordat de scheiding bekend werd in de media) http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-werd-tijd-ook.dhtml
http://www.nujij.nl/showb(...).lynkx#axzz22NhfTM7V

Een overzicht van Sonja's klachten en ziektes

De opsomming tot nu toe:
- Hoogsensitiviteit
- Slaapaanvallen
- ME
- In- en door slaapstoornis
- ADHD
- Bijna doodervaring
- Hoogtevrees
- Artrose


quote:
wo 25 jul 2012, 06:00
Derde ex-man over oud-TMF-vj?
„Ik heb mij erg in Sonja vergist"

AMSTERDAM - De scheiding is nog niet eens rond of er is alweer een nieuwe liefde in het leven van Sonja Silva. De gelukkige is oud-X Factor-deelnemer Pyke Pos. Declan Vermaat, met wie Sonja op papier nog steeds getrouwd is, vertelt dat de twee elkaar al kenden toen zij nog een relatie had met hem. „Hij heeft in januari zelfs op onze bruiloft gezongen. Of er toen al iets gaande was tussen hen weten alleen zij. Maar dat zij nu een relatie hebben, verbaast mij niets. Ik hoorde in mei al dat ze hand in hand waren gesignaleerd.”

Volgens Sonja ging Declan een maand voor het jawoord vreemd. Voor haar dé reden om de scheiding aan te vragen. Ingewijden die zich bij ons meldden, beweren echter het omgekeerde. „Declan is nooit vreemdgegaan, die vrouw verzint alles bij elkaar!” Declan bevestigt wat de bronnen beweren.
En nu is Sonja dus met Pyke. Declan: „Hoe erg ik mij in haar heb vergist… Zo bizar! Ik leefde met haar in een soort droomwereld, maar ben heel blij dat ik wakker ben geworden. In die tijd zag ik mijn kinderen en familie niet en mijn vrienden amper. Ik raakte zelfs mijzelf kwijt. Ik zat voornamelijk binnen en was best ongelukkig.”
In een reactie laat Sonja weten dat Declans verhaal niet klopt. „Er is gewoon niks van waar. Ik weet zoveel dingen waarmee ik hem kapot kan maken. Maar ik ga niet in details treden. Ik wil me niet tot zijn niveau verlagen door modder te gooien.” Ook beweert Sonja dat de scheiding al rond is en dat ze al verhuisd was voordat ze een relatie met Pyke kreeg.
Overige artikelen:

quote:
Sonja Silva is verloofd
Laatste update: 7 september 2011 08:33 info
AMSTERDAM - Sonja Silva heeft zich in Mexico verloofd met haar vriend Declan. De 34-jarige presentatrice was al twee keer eerder getrouwd. "Het leek ons mooi om nu voor onze liefde uit te komen."

"Dit voelt als nooit tevoren", laat Sonja weten aan De Telegraaf. Een trouwdatum hebben de twee nog niet geprikt.
Silva brak in 2006 met haar man Eddy, met wie ze twee jaar daarvoor een zoon kreeg, Damian River. In 2008 gaf ze haar jawoord aan Dirk-Jan en begin vorig jaar werd bekend dat het stel uit elkaar was.

"Al mijn exen waren vrienden van me", legt ze uit. "En die vriendschap heb ik verward met liefde. Dat ene dingetje dat je hoort te voelen voor je toekomstige man, heb ik ontdekt bij Declan." Ook haar huidige vriend was eerder getrouwd. Uit zijn huwelijk heeft hij twee dochters.
Begin dit jaar werd bekend dat Sonja Silva aan de chronische ziekte ME lijdt. Door de liefde zegt ze zich beter te voelen. "Al zijn er nog steeds dagen dat ik me 56 of zelfs 86 voel."
quote:
Sonja Silva gaat voor een veilige toekomst

Laatste update: 29 december 2011 07:58 info
AMSTERDAM - Sonja Silva stapt in januari voor de derde keer in het huwelijksbootje en is dolblij met haar verloofde Declan.

"Met hem ga ik een veilige toekomst tegemoet. We hopen op Gods zegening", vertelt de presentatrice aan De Telegraaf.

Silva stond al twee keer eerder voor het altaar. "Nu weet ik het zeker", vertelt de voormalige TMF-vj. "We hebben elkaar buiten de tv-business ontmoet."

Declan ging in Mexico op zijn knieën voor de 34-jarige presentatrice. "Ik heb twee meisjes en Sonja heeft Damian", vertelt Declan. "Maar we willen ook graag een kindje van elkaar. Dan vind ik dat we eerst moeten trouwen."

Een eventuele zwangerschap kan volgens Silva, die lijdt aan vermoeidheidsziekte ME, een extra voordeel hebben.

"Er wordt beweerd dat je elke zwangerschap opnieuw kans hebt de ME-verschijnselen kwijt te raken. Dat zou een mooi geschenk zijn."
quote:
Man Sonja Silva viel voor haar geur
Laatste update: 25 januari 2012 14:31 info
AMSTERDAM - Sonja Silva heeft haar nieuwe man aan de haak geslagen door haar geurtje. 'Ik ben eerst op haar heerlijke geur gevallen', vertelt kersverse echtgenoot Declan aan De Telegraaf.

De twee leerden elkaar kennen toen de voormalig TMF-vj nog 30 kilo zwaarder was. "Ik lette niet op haar omvang", zegt haar derde man. Haar parfum gaf de doorslag. Toen viel hij op haar innerlijk en pas later op haar uiterlijk.

De twee spraken afgelopen weekend in een kerk in Noord-Holland het jawoord uit. Het was een heerlijke dag, maar Declan miste zijn kinderen. "Mijn ex-vrouw had daar moeite mee. Dit maakt me best verdrietig."

Het stel heeft het overigens niet makkelijk gehad. "Niet alleen door de ME van Sonja, maar ons blijft werkelijk niets bespaard. De scheidingen zijn lastig, er zijn financiële tegenvallers..."

Maar dat zorgt er wel voor dat ze steeds meer een twee-eenheid worden, zegt Declan in de krant. "We groeien heel erg naar elkaar toe. Voor Sonja ga ik door het vuur."
quote:
Huwelijk Sonja Silva na 4 maanden al in ernstige crisis
BEWAAR
ARTIKEL
REACTIES
Door: redactie
10-5-12 - 09:55 bron: AD
Sonja Silva. © ANP.
Het huwelijk van Sonja Silva en haar man Declan Vermaat is na amper vier maanden al in zwaar weer beland. De relatiecrisis is zo ernstig dat een scheiding onvermijdelijk lijkt.
De presentatrice en actrice stapte in januari dit jaar in het huwelijksbootje. Over de reden van de breuk houdt ze zich op de vlakte. 'Ik moet nu alles op een rijtje zien te krijgen. Ik zit in een moeilijke fase, maar ik red me wel weer voor de zoveelste keer. Ik ben totaal op en kan even niet meer'.

Mocht het daadwerkelijk uitdraaien op een scheiding, dan betekent dat het derde mislukte huwelijk voor de brunette. Eerder was ze getrouwd met Eddy Stuy en Dirk-Jan Leene.

Kort voor haar huwelijk met Declan zei Sonja 'eindelijk weer gelukkig te zijn'. Na de trouwpartij op 18 januari maakte het stel zich op voor hun huwelijksreis. Vlak voor dat ze het vliegtuig wilden pakken kreeg Sonja echter een miskraam. Sonja en Declan probeerden hierna hun leven weer op de rails te krijgen en aanvankelijk leek niets hun geluk in de weg te staan. Maar nu stelt Sonja vast 'er weer alleen voor te staan'.
quote:
Sonja Silva wil nooit meer trouwen

AMSTERDAM - Sonja Silva piekert er niet over om ooit nog haar jawoord aan iemand te geven. "Dat is iets waarvan ik kan zeggen: dat doe ik nooit meer", zei Silva vrijdag tegen radiozender FunX.

"Ze zeggen altijd: zeg nooit nooit. Maar ik zeg: nooit", benadrukte de 35-jarige Silva.

Ze laat niet los waarom haar relatie met Vermaat, met wie ze vier maanden geleden in het huwelijksbootje stapte, voorbij is. "Het is bij mij altijd een drama op de een of andere manier."
.
Eerder liet de presentatrice nog weten 'zeker' te weten dat ze in Vermaat de liefde van haar leven had gevonden. Desondanks heeft Silva vertrouwen in de toekomst. "Bij mij komt het altijd goed, onkruid vergaat niet."

Voordat Silva getrouwd was met Vermaat, was ze getrouwd met Eddy Stuy en Dirk-Jan Leenen. Het huewelijk met Van Stuy, met wie ze een zoon heeft, liep in 2006 stuk. Het huwelijk met haar tweede man strandde vier jaar later.
Sonja's tweets en facebookberichtjes:
sonjasilva twitterde op donderdag 26-07-2012 om 13:53:42 @PykeMusiQ Aaaaaaw! Schatje!!! Zo lief! #numisikjenogmeer reageer retweet
sonjasilva twitterde op donderdag 26-07-2012 om 13:53:13 @Gefascineerd Bedankt, maar ik ga het niet eens lezen. Die mensen die online, vaak ook nog anoniem, andere mensen gaan bashen zijn zielig... reageer retweet
sonjasilva twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 10:58:50 Wow! Nu heb ik weer een advocaat op een of andere vage site waar alleen maar mensen aan het bashen zijn af gestuurd... Haha! #leukomtelezen reageer retweet
sonjasilva twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 11:02:02 Wat is dat toch dat mensen er zo van genieten om andere mensen te bashen op internet? Ik heb dat nooit zo... http://t.co/1mjcasvl reageer retweet
sonjasilva twitterde op zondag 29-07-2012 om 12:57:42 Zoveel liefde... Zucht! Echte onvoorwaardelijke liefde thuis, op FB, op Twitter! Wow, ik ben echt een gezegend meisje! #nogmeerliefdeterug reageer retweet


[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 27-09-2012 12:24:41 ]
pi_116994420
Nieuwste column speciaal voor ons gefotografeerd door Poeke
pi_116997090
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:36 schreef bloempje-moi het volgende:
Nieuwste column speciaal voor ons gefotografeerd door Poeke
[ afbeelding ]
Hell zeg, elke keer als je denkt dat het niet erger kan, dan jankt en mauwt ze nog ff iets meer _O- En dan ook die eeuwige kort-en-pittig kiek ernaast :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_116997906
Pyke geïnterviewd door Sonja, hier zit Nederland op te wachten mensen :')
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_117000957
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hell zeg, elke keer als je denkt dat het niet erger kan, dan jankt en mauwt ze nog ff iets meer _O- En dan ook die eeuwige kort-en-pittig kiek ernaast :')
U zei kort en pittig?


[ Bericht 0% gewijzigd door veldsla2000 op 19-09-2012 21:57:43 ]
...
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2012 @ 21:41:11 #6
43556 miss_dynastie
pi_117001986
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:36 schreef bloempje-moi het volgende:
Nieuwste column speciaal voor ons gefotografeerd door Poeke
[ afbeelding ]
Ah, dus mevrouw Nanninga heeft het verpest? -O- ;(
  woensdag 19 september 2012 @ 22:00:01 #7
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_117003288
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ah, dus mevrouw Nanninga heeft het verpest? -O- ;(
Deze toch?
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_is_met_Pyke__.html
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  ESF Reporter woensdag 19 september 2012 @ 22:01:43 #8
87554 Cee
Welluk?
pi_117003397
Wat een random foto met eten van haar naast dat artikel ook. _O-
pi_117003760
quote:
Dat bord is HUGE! Heeft ze gewoon de hele schaal van het buffet gepakt?

Geinig feitje over deze foto: deze is van de vakantie in Mexico. Met haar ex man. Toen ze ten huwelijk werd gevraagd. Door ex man nr 3 trouwens voor de volledigheid. Met ex nr 2 is ze daar namelijk ook geweest, zelfde week, zelfde plaats, waarschijnlijk ook nog hetzelfde hotel, alleen twee jaar eerder, toen ze daar met hem trouwde... Weird!

Vakantie was gesponsord overigens door dezelfde mevrouw Nanninga die in haar column zwart gemaakt wordt.. Wellicht was het huwelijks aanzoek toch niet zo spontaan als ze deed overkomen. In dat geval is Mw. Silva zelf ook niet geheel zuiver...

Kunnen jullie het allemaal nog volgen? Nee? Ik ook niet. Kost me teveel energie. Ik ga maar even liggen. of heb ik misschien ME?:P

[ Bericht 3% gewijzigd door veldsla2000 op 19-09-2012 22:32:29 ]
...
  ESF Reporter woensdag 19 september 2012 @ 22:09:30 #10
87554 Cee
Welluk?
pi_117003856
Zou ME niet gewoon staan voor het engelse woord voor 'MIJ'? Want daar draait alles om. Wauw, we hebben haar door! :o
pi_117004176
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef Cee het volgende:
Zou ME niet gewoon staan voor het engelse woord voor 'MIJ'? Want daar draait alles om. Wauw, we hebben haar door! :o
_O_
...
pi_117013300
Dit is m'n lievelings topic geworden.. Heerlijk om me even helemaal kapot te ergeren ;)

Wat een verknipt mensch..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 september 2012 @ 09:37:17 #13
163650 Greys
pi_117014454
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hell zeg, elke keer als je denkt dat het niet erger kan, dan jankt en mauwt ze nog ff iets meer _O- En dan ook die eeuwige kort-en-pittig kiek ernaast :')
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117015771
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
Wat een random foto met eten van haar naast dat artikel ook. _O-
Stond die foto er altijd al bij? Ik dacht dat er eerder een nieuwe foto bij stond van haar en Pyke samen.

Mevrouw Nanninga zal toch niet bewust die foto hebben laten vervangen nadat Son zich kritisch had uitgelaten over dit artikel? :D
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2012 @ 10:34:28 #15
43556 miss_dynastie
pi_117015933
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef piglet het volgende:

[..]

Stond die foto er altijd al bij? Ik dacht dat er eerder een nieuwe foto bij stond van haar en Pyke samen.

Mevrouw Nanninga zal toch niet bewust die foto hebben laten vervangen nadat Son zich kritisch had uitgelaten over dit artikel? :D
Ze lijkt me er wel het type voor, dus wat dat betreft :P
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2012 @ 11:17:35 #16
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_117017179
Die column weer... :')

Ieder ander mens is blij als hij/zij denkt te genezen of zelfs een ziekte niet blijkt te hebben. Maar ze wil er niet van horen, ook al gaat het stukken beter... nog blijven volhouden... :')

Ik had een driedubbele hernia en beknelde zenuw. Kon daardoor niet meer lopen. De eerste drie maanden waren een hel. En hoewel de recuperatie veertien maanden duurde in totaal, ging ik gewoon werken in de vierde maand en zei ik iedereen dat ik beter was. Ik hoorde het niet zo graag als ze me zeiden dat ik kalmer moest doen (hoewel dat natuurlijk wel slimmer was ;) ) en ik kreeg het er al helemaal van als ze me beterschap wenste. Want ik wilde al beter zijn en gedroeg me dus ook zo. Want dat is toch wat iedereen wil die ziek is of even niet zo mobiel? Behalve Sonja dan :') Merk niet op dat ze beter is want dan wijdt ze er meteen een hele column aan...
Are you fokking to me?
pi_117019295
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:30 schreef vanBoeschoten het volgende:
Dit is m'n lievelings topic geworden.. Heerlijk om me even helemaal kapot te ergeren ;)

Wat een verknipt mensch..
Het is een geniale gate. Ze slingert ook nooit een bericht de wereld in dat haar image kan bijstellen; net als ik denk dat het niet erger kan, verschijnt er een nog tenenkrommender tweet of column op mijn beeldscherm.
Gelukkig heeft zo lotgenoten, gezien haar laatste tweet naar iemand die ME in haar username heeft. Hoe bedoel je, je identiteit ontlenen aan je ziektebeeld(en)? En dan boos worden als er iemand niet in haar zieligheid trapt. Ze wil per se vasthouden aan het beeld van de zieke, maar o zo sterke vrouw. En tja, als ze niet ziek is maar "normaal" gaan mensen ook normale eisen aan haar stellen...

Misschien is Wilma ook een beetje boos dat Son steeds meer op haar gaat lijken..

[ Bericht 0% gewijzigd door MightyMightyM op 20-09-2012 12:29:43 ]
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 september 2012 @ 12:31:32 #18
22592 crew  Ole
pi_117019525
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:24 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Misschien is Wilma ook een beetje boos dat Son steeds meer op haar gaat lijken..
_O- _O_ _O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_117019553
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef Cee het volgende:
Zou ME niet gewoon staan voor het engelse woord voor 'MIJ'? Want daar draait alles om. Wauw, we hebben haar door! :o
:D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 20 september 2012 @ 12:56:16 #20
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117020236
"Het leek me veilig. Ik heb zo vaak informatie aan deze journalisten gegeven, die zij heel goed verwoordden in mooie artikelen. [...] Ik heb toen nota bene de twee journalistes in bescherming genomen en gezegd dat het geen roddelaars zijn."

Over welke Wilma Nanninga en Telegraaf heeft zij het? 8)7
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117020423
Privé is toch ook van de telegraaf? Heeft het daar niet ingestaan? Ze zegt nl. ook 'blad' in plaats van krant.
pi_117021469
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef piglet het volgende:
[..]
Stond die foto er altijd al bij? Ik dacht dat er eerder een nieuwe foto bij stond van haar en Pyke samen.

Mevrouw Nanninga zal toch niet bewust die foto hebben laten vervangen nadat Son zich kritisch had uitgelaten over dit artikel? :D
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:02 schreef Livra het volgende:
Privé is toch ook van de telegraaf? Heeft het daar niet ingestaan? Ze zegt nl. ook 'blad' in plaats van krant.
Gaat om dit artikel. Helaas hun door twee moeten knippen. :)
deel 1 en hier deel 2

[ Bericht 0% gewijzigd door veldsla2000 op 20-09-2012 13:44:37 ]
...
pi_117026878
ze praat er nu niet meer over zegt ze _O-
pi_117030036
Ja, zie je wel! Die foto stond volgens mij ook eerst op de site bij dat artikel :D

Maar mijn hemel, hij praat al net zo misseljkmakend als zij :o
pi_117032710
Het kan aan mij liggen, maar zo negatief zet dat artikel haar toch niet neer? Ze schrijft er een hele column over omdat haar (volgens mij) één zin dwarszit. Het zal ook eens gezegd worden dat je er fit uitziet. Slanker en fitter zelfs.

Wees er verdorie blij mee dat het goed met je gaat! Maar zij blijft liever in klachten hangen en slingert dan nu maar gauw aan dat ze doodsbang is voor hoe het in de winter gaat om te laten weten dat het gevaar echt nog niet geweken is.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_117033579
Wilma stelde natuurlijk wel de vraag die menigeen op de lippen zal branden; of ze zich bewust is dat ze een jaar terug hetzelfde zei. Over een ander. En met het antwoord diskwalificeert Sonja zich natuurlijk voor zover ze dat al niet heeft gedaan. Want waarom nu dan wel haar antwoorden serieus nemen? Ze doet me zo denken aan Gordon. Die is ook tien keer per jaar sterker terug dan ooit.
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 september 2012 @ 19:48:57 #27
22592 crew  Ole
pi_117036549
En Goor heeft ook een waslijst met Ware Liefdes
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2012 @ 20:15:55 #28
43556 miss_dynastie
pi_117037973
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:30 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

[..]

Gaat om dit artikel. Helaas hun door twee moeten knippen. :)
deel 1 en hier deel 2

Handen in je zakken, charmant wel :')
  donderdag 20 september 2012 @ 20:20:13 #29
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_117038246
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef Cee het volgende:
Zou ME niet gewoon staan voor het engelse woord voor 'MIJ'? Want daar draait alles om. Wauw, we hebben haar door! :o
:D !
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 20 september 2012 @ 20:53:00 #30
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_117040108
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef Lolaatje het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar zo negatief zet dat artikel haar toch niet neer? Ze schrijft er een hele column over omdat haar (volgens mij) één zin dwarszit. Het zal ook eens gezegd worden dat je er fit uitziet. Slanker en fitter zelfs.
Het artikel refereert aan haar verleden. Dat was NIET de bedoeling? :)
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_117042420
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:53 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Het artikel refereert aan haar verleden. Dat was NIET de bedoeling? :)
Ik had eerst begrepen dat ze het er één keer over wilde hebben, maar daar bedoelde ze dan denk ik haar relatie met Pyke mee.

Los van dat ze het graag over haar huidige geluk had willen hebben lijkt me toch niet dat het haar kan verrassen dat hier ook naar gevraagd wordt. Ze geeft zelf aan dat ze wist dat de "hele wereld haar zou veroordelen" maar is vervolgens wel beduusd door zo'n vraag?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_117044502
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Handen in je zakken, charmant wel :')
...
  donderdag 20 september 2012 @ 22:16:49 #33
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_117045468
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:29 schreef Lolaatje het volgende:
Los van dat ze het graag over haar huidige geluk had willen hebben lijkt me toch niet dat het haar kan verrassen dat hier ook naar gevraagd wordt. Ze geeft zelf aan dat ze wist dat de "hele wereld haar zou veroordelen" maar is vervolgens wel beduusd door zo'n vraag?
Tja...Maar dit is Sonja Silva? :)
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_117059621
quote:
ik snap het ff niet hoor, '' de stralende slanke Sonja Silva'' ??
Ik zag gisteren de foto's in de story van hun 2, ik ben me rot geschrokken en zag helemaal niks slanks aan haar....
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2012 @ 13:16:19 #36
43556 miss_dynastie
pi_117061540
quote:
Een baby? Dat kan niet. Dat mag van onzelieveheer alleen als je getrouwd bent en zij wil nooit meer trouwen :Y)
pi_117061818
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Een baby? Dat kan niet. Dat mag van onzelieveheer alleen als je getrouwd bent en zij wil nooit meer trouwen :Y)
Maar het is zo leuk voor Damian! _O-

(ik voel een dekmantel aankomen, want: ze is weer gezond, ze wil zogezegd werken... maar...als er een baby komt dan moet ze die natuurlijk verzorgen...)
...
pi_117061871
Maar wat vond ik haar vroeger als VJ leuk en knap zeg...



  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2012 @ 13:44:00 #39
43556 miss_dynastie
pi_117062630
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:22 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

Maar het is zo leuk voor Damian! _O-

(ik voel een dekmantel aankomen, want: ze is weer gezond, ze wil zogezegd werken... maar...als er een baby komt dan moet ze die natuurlijk verzorgen...)
Ah ja, natuurlijk, 't is tegenwoordig ook niet zo dat een groot deel van de vrouwen blijft werken, nee, Son gaat thuis zitten met de baby :Y) En d'r me natuurlijk, niet te vergeten ;(
pi_117063426
Dus de belofte nooit meer over zichzelf of dr relatie in de media te spreken heeft ze bij deze verbroken, aangezien ze met Story heeft gesproken! _O-

Ze refereerd zelf trouwens ook steeds naar het verleden door te zeggen 'ik heb nu eindelijk het gezinnetje waar ik van droomde...' Dus waarom mogen de media en wij dat eigenlijk niet? :P
...
pi_117063568
Een baby? Hoelang hebben ze wat? 3 maanden? 4 maanden?

Echt een solide basis idd voor zoiets. ^O^
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2012 @ 14:06:45 #42
43556 miss_dynastie
pi_117063622
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:05 schreef DarkElf het volgende:
Een baby? Hoelang hebben ze wat? 3 maanden? 4 maanden?

Echt een solide basis idd voor zoiets. ^O^
Nou, haar liedes-cv bekijkend is dat zoiets als een zilveren bruiloft voor anderen :P
pi_117063631
Crisis, ME hebben en een (tweede) kind krijgen. Alsof dat geen energie slurpt :')
Tap tap tap
pi_117063714
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, haar liedes-cv bekijkend is dat zoiets als een zilveren bruiloft voor anderen :P
:D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_117063962
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:07 schreef veldsla2000 het volgende:
Ze ging het toch nu anders aanpakken? Rustiger enzo?

http://www.almerevandaag.(...)il-baby-met-Pyke-Pos

quote:
Laat ik nou net die persoon zijn met dat geluk...
:') Iemand een bakje om te braken?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:16:35 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117064035
Ik vind die Pyke nog de grootste sukkel in dit verhaal. Wat een zijige haarbal.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_117064145
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:16 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die Pyke nog de grootste sukkel in dit verhaal. Wat een zijige haarbal.
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:20:44 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117064193
Is ze al zwanger?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117064440
Ik bedenk me nu iets, heeft onze Son niet een keer iets geschreven over de (positieve) effecten van een zwangerschap op haar ME? Of ben ik nu even in de war...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:37:08 #50
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_117064711
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:02 schreef veldsla2000 het volgende:
Dus de belofte nooit meer over zichzelf of dr relatie in de media te spreken heeft ze bij deze verbroken, aangezien ze met Story heeft gesproken! _O-

Ze refereerd zelf trouwens ook steeds naar het verleden door te zeggen 'ik heb nu eindelijk het gezinnetje waar ik van droomde...' Dus waarom mogen de media en wij dat eigenlijk niet? :P
Wie heeft de weddenschap gewonnen? :P
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_117064817
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:28 schreef Pisces29 het volgenUde:
Ik bedenk me nu iets, heeft onze Son niet een keer iets geschreven over de (positieve) effecten van een zwangerschap op haar ME? Of ben ik nu even in de war...
Klopt! Dit! In december nog: www.nu.nl/achterklap/2703(...)eilige-toekomst.html

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:37 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Wie heeft de weddenschap gewonnen? :P
*slaat administratie er op na*
...
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 september 2012 @ 16:08:59 #52
22592 crew  Ole
pi_117068367
Nooit verwacht toen ik deel 1 opende dat dit zo'n reeks zou worden :+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_117068708
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:08 schreef Ole het volgende:
Nooit verwacht toen ik deel 1 opende dat dit zo'n reeks zou worden :+
Voldoende gespreksstof lijkt me zo.

Wie had gedacht, dat op de dag dat ze haar 9e huwelijksmaand zou vieren, ze in artikels verschijnt waar ze het heeft over samenwonen en baby's krijgen met een hele andere man? Die notabe ook nog op diezelfde bruiloft aanwezig was!

_O-
...
pi_117069810
quote:
Nou, dat zal wel knocked up in 2013 worden :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117069836
In de story zegt Sonja dat Pyke haar colums checkt voordat ze die de wereld in slingert. Oh my, totaal niet doorhebben wat voor pulp het is, wat voor stoornis hoort daar bij? Ze heeft overigens een iets langer kapsel op de bijbehorende verliefde foto's, doch even pittig als voorheen. En Pyke vindt haar zo positief. Dan snap ik niet dat Son zo over de rooie gaat als Wilma positieve dingen over haar schrijft.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 september 2012 @ 16:40:56 #56
22592 crew  Ole
pi_117069953
Waar blijft Eef met de scan? :9
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_117070178
It's fair to say she has let herself go...

Hoe een mens kan veranderen zeg. :o
  vrijdag 21 september 2012 @ 16:47:42 #58
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117070314
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:27 schreef sherezade het volgende:

[..]

ik snap het ff niet hoor, '' de stralende slanke Sonja Silva'' ??
Ik zag gisteren de foto's in de story van hun 2, ik ben me rot geschrokken en zag helemaal niks slanks aan haar....
Volgens mij weegt ze wel minder dan een paar maanden geleden.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 september 2012 @ 16:55:03 #59
22592 crew  Ole
pi_117070714
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Volgens mij weegt ze wel minder dan een paar maanden geleden.
Ach, je weet wie het zegt he..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2012 @ 16:56:54 #60
43556 miss_dynastie
pi_117070836
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:38 schreef MightyMightyM het volgende:
In de story zegt Sonja dat Pyke haar colums checkt voordat ze die de wereld in slingert. Oh my, totaal niet doorhebben wat voor pulp het is, wat voor stoornis hoort daar bij? Ze heeft overigens een iets langer kapsel op de bijbehorende verliefde foto's, doch even pittig als voorheen. En Pyke vindt haar zo positief. Dan snap ik niet dat Son zo over de rooie gaat als Wilma positieve dingen over haar schrijft.
Dat is weer een nieuw syndroom, het flatgebouw-voor-je-kop-syndroom. Ongeneeslijk, schijnt, maar ze geven er geen uitkering voor bij het UWV ;(
pi_117071410
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, dat zal wel knocked up in 2013 worden :Y
Denk dat ze dat niet gaat redden. Ze zal vast ervoor al bezwangerd zijn. Als ze dat niet nu al is...

Wacht eens even... Ze wilde afvallen om een kind te krijgen. Dat zei ze vorig jaar al. Ze is nu lichter zegt ze...wilde nooit meer trouwen...maar een baby zou een (want dan is "alles zo goed geregeld") excuus kunnen zijn om pyke te binden toch stiekem er op terug te komen...

I see what you did there....
...
pi_117072982
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:23 schreef MightyMightyM het volgende:
Maar wat vond ik haar vroeger als VJ leuk en knap zeg...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hier was ze prachtig. Waarom nu dat haar zo kort? Staat haar niet, als ze meeleest: laat je haar weer groeien!! (en kap met je columns).
pi_117074120
Elke keer als ik hier weer ben bijgelezen moet ik lachen. Ik vond haar vroeger echt tof bij TMF maar damn wat een verknipte fruitcake is ze geworden zeg _O-

Die wordt volgend jaar weer moeder,ik zet 5 euro in!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_117074494
ik zag net toevallig dit en die declan is nog netjes zeg :D
http://www.shownieuws.tv/video/ex-sonja-silva-over-de-scheiding/
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 september 2012 @ 18:15:35 #65
22592 crew  Ole
pi_117075341
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hier was ze prachtig. Waarom nu dat haar zo kort? Staat haar niet, als ze meeleest: laat je haar weer groeien!! (en kap met je columns).
ik denk dat dat haar nep was hoor..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_117075650
Zie het gesprek bij de eerste echo op de afd. Gyneacologie al voor me. Ga de gynaecoloog maar uitleggen dat je, 8 maanden na je curettage, weer met iemand anders op consult komt.

Maar ja, "het lijkt haar zo leuk voor Damian"...
...
pi_117075741
Ho wat, curettage? Dat heb ik gemist.. Please explain?
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 september 2012 @ 18:24:21 #68
22592 crew  Ole
pi_117075832
Miskraam?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_117076033
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:24 schreef Ole het volgende:
Miskraam?
Jup, artikeltje gevonden nu ook.

Zoals veldsla het zei stond het er een beetje dubbel :@
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 september 2012 @ 18:46:58 #70
22592 crew  Ole
pi_117076981
Ze heeft toch wel een hoop narigheid meegemaakt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_117077832
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:15 schreef Ole het volgende:

[..]

ik denk dat dat haar nep was hoor..
Je punt?
pi_117078596
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:46 schreef Ole het volgende:
Ze heeft toch wel een hoop narigheid meegemaakt.
Ja, hartstikke sneu. Maar merendeel heeft ze zelf in de hand gehad. Nu toch ook weer, na 3 mnd, net voor de derde gescheiden, besluiten te samenwonen en een kind te willen? Terwijl ze het nu echt anders zou aanpakken?

Diezelfde fout maakte ze met dr ex ook, trok ze na 3mnd met kind en hond bij hem en zijn ouders in...

Maar ach, als ze maar gelukkig is, hè jongens? :p
...
pi_117079271
Net bij mijn ouders zie ik de Story liggen en toen heb ik met de gedachte aan dit topic lachend dat verhaal over haar en Pyke gelezen _O-

Wisten jullie dat Son ook nog hoogtevrees heeft... het arme schaap -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 september 2012 @ 19:41:36 #74
22592 crew  Ole
pi_117079988
Er blijft haar ook niets bespaard he ;(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_117080186
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef Ole het volgende:
Er blijft haar ook niets bespaard he ;(
De opsomming tot nu toe:

4 verlovingen
3 huwelijken
3 scheidingen
een kind
Hoogsensitiviteit
Slaapaanvallen
ME
Slaapstoornis
ADHD

En nu dus ook hoogtevrees?


Arm schaap....

[ Bericht 3% gewijzigd door veldsla2000 op 21-09-2012 20:11:01 ]
...
pi_117080804
Ze is blijkbaar ook niet vrijwillig als VJ aan de slag gegaan... ze bleek een Te Muzikale Flamoes te hebben, waardoor ze dat kutbaantje bij TMF echt niet kon laten lopen

:+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 september 2012 @ 20:36:04 #77
22592 crew  Ole
pi_117082816
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:45 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

De opsomming tot nu toe:

4 verlovingen
3 huwelijken
3 scheidingen
een kind
Hoogsensitiviteit
Slaapaanvallen
ME
Slaapstoornis
ADHD

En nu dus ook hoogtevrees?


Arm schaap....
oeh dat komt later in de OP
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2012 @ 20:40:42 #78
43556 miss_dynastie
pi_117083110
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:45 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

De opsomming tot nu toe:

4 verlovingen
3 huwelijken
3 scheidingen
een kind
Hoogsensitiviteit
Slaapaanvallen
ME
Slaapstoornis
ADHD

En nu dus ook hoogtevrees?

Arm schaap....
Waaaaarom streep je Damian door? :o
pi_117083656
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:20 schreef veldsla2000 het volgende:

Ga de gynaecoloog maar uitleggen dat je, 8 maanden na je curettage, weer met iemand anders op consult komt.

Whehehe _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 22 september 2012 @ 02:35:56 #80
330855 ejiraM
for the greater good
pi_117105181
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2012 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Waaaaarom streep je Damian door? :o
Daar heeft Son toch geen last van, das eerder andersom! ;(
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_117106445
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:45 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

De opsomming tot nu toe:

4 verlovingen
3 huwelijken
3 scheidingen
een kind
Hoogsensitiviteit
Slaapaanvallen
ME
Slaapstoornis
ADHD

En nu dus ook hoogtevrees?


Arm schaap....
der bijna doodervaring nog!

Edit: en iets van een in - en doorslaap stoornis.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_117106720
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2012 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waaaaarom streep je Damian door? :o
Was sarcastisch bedoeld. Omdat hij voor haar zo een blok aan het been is. :P Heb de opsomming nu zowieso even beperkt tot de dingen die ze zegt te hebben.
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 07:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
der bijna doodervaring nog!

Edit: en iets van een in - en doorslaap stoornis.
Oh ja, die bijna-doodervaring van afgelopen zomer! Ik had slaapstoornis wel staan, maar heb het nu aangepast.


De opsomming tot nu toe:
- Hoogsensitiviteit
- Slaapaanvallen
- ME
- In- en door slaapstoornis
- ADHD
- Bijna doodervaring
- Hoogtevrees


[ Bericht 32% gewijzigd door veldsla2000 op 22-09-2012 08:56:38 ]
...
pi_117107067
Bah, ik krijg elke keer zo'n sterk irritatiegevoel als zij weer eens beweert dat ze hoogsensitief is :N Ik ben zelf hoogsensitief, ik loop mijn hele leven al tegen dingen aan. En ik ben dolblij dat het beestje wat ik heb sinds jaren eindelijk echt een naam heeft.
Maar zij, zij maakt ons gewoon belachelijk met haar stomme geklets :r Ze geeft hoogsensitiviteit een slechte naam.
Ze is niets meer dan een treurige aandachttrekster, boehoe wat ben ik zielig, maar jullie moeten niet vergeten dat ik ME heb! NEE ! Vergeet het niet! Oh wacht, om te zorgen dat jullie het niet vergeten meld ik het bij elke gelegenheid even!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:17:00 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117110220
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Wisten jullie dat Son ook nog hoogtevrees heeft... het arme schaap -O-
Verschrikkelijk zeg ;( Het zal je toch maar gebeuren ;( het arme schaap ;( je leven zo beperkt door hoogtevrees ;(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_117110299
Ik zou bijna een noodfonds voor haar gaan openen :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_117115277
Ik ben een paar dagen overstuur geweest - Gelukkig was ik er snel overheen
pi_117115323
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:00 schreef Pvoesss het volgende:
ik zag net toevallig dit en die declan is nog netjes zeg :D
http://www.shownieuws.tv/video/ex-sonja-silva-over-de-scheiding/
Wat een nicht...

In januari na een huwelijk van liefst vier maanden gescheiden en nu door voor een kind met de volgende gast. :{
pi_117127639
ik dacht een topic gestart door sonja, maar nee... -O-

Mensen die ME niet snappen...(opsom topic)
pi_117127902
Nu ik hem hier zo lees snap ik um :D
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_117129888
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:00 schreef Pvoesss het volgende:
ik zag net toevallig dit en die declan is nog netjes zeg :D
http://www.shownieuws.tv/video/ex-sonja-silva-over-de-scheiding/
Ok nu moet ik het toch echt even opnemen voor Son, horen jullie wel wat 'ie zegt? Hij is inderdaad 'intiem' geweest met een andere vrouw! Het is niet helemaal duidelijk of dit voor of tijdens het huwelijk was.

En hij voert als excuus aan dat het alleen maar via de computer was, maar dat vind ik zo'n kul. Als het niet goed gaat in je relatie/prille huwelijk moet je daar iets aan doen. En als je dat niet kan of wil, dan rond je eerst netjes de boel af voor je via internet een nieuw liefje gaat zoeken. Wat een sukkel.

Maar goed, ik begrijp dat er bij Son weer een baby in de planning staat :') Zou dat gewoon haar grootste wens zijn en dat ze daarom steeds zo hard van stapel loopt? Het klokje tikt natuurlijk wel door...
Of gaat ze echt voor een 'mijn baby heeft me van mijn ME verlost' scenario?

[ Bericht 0% gewijzigd door piglet op 22-09-2012 22:02:21 ]
pi_117130235
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:49 schreef piglet het volgende:

[..]

Ok nu moet ik het toch echt even opnemen voor Son, horen jullie wel wat 'ie zegt? Hij is inderdaad 'intiem' geweest met een andere vrouw! Het is niet helemaal duidelijk of dit voor of tijdens het huwelijk was.

En hij voert als excuus aan dat het alleen maar via de computer was, maar dat vind ik zo'n kul. Als het niet goed gaat in je relatie/prille huwelijk moet je daar iets aan doen. En als je dat niet kan of wil, dan rond je eerst netjes de boel af voor je via internet een nieuw liefje gaat zoeken. Wat een sukkel.

Maar goed, ik begrijp dat er weer een baby in de planning staat :') Zou dat gewoon haar grootste wens zijn en dat ze daarom steeds zo hard van stapel loopt? Het klokje tikt natuurlijk wel door...
Of gaat ze echt voor een 'mijn baby heeft me van mijn ME verlost' scenario?
Ja, hij heeft contact gehad met iemand via internet. Maar zij had al een relatie tijdens hun huwelijk, vóórdat hij ongepaste e-mails stuurde naar iemand anders. maar dat weet dan weer niemand...
...
pi_117130464
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:59 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

Ja, hij heeft contact gehad met iemand via internet. Maar zij had al een relatie tijdens hun huwelijk, vóórdat hij ongepaste e-mails stuurde naar iemand anders. maar dat weet dan weer niemand...
Prima reden om te scheiden dus! Maar ik vind het nog steeds slap dat hij eerst zelf nog even met een ander heeft aangelegd.

Weet je ook of ze toen al met Pyke had? Of was het een mysterieuze derde?
pi_117131041
olama grap al gemaakt :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117141399
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef piglet het volgende:

[..]

Prima reden om te scheiden dus! Maar ik vind het nog steeds slap dat hij eerst zelf nog even met een ander heeft aangelegd.

Weet je ook of ze toen al met Pyke had? Of was het een mysterieuze derde?
Nee, geen idee.
...
  dinsdag 25 september 2012 @ 08:18:05 #95
327807 Mariposas
יה&#14
pi_117223135
Ik vind het echt bizar hoe Sonja zo hard van stapel loopt. Nu alweer een kind willen met man #28, waar ze net 4 maanden een relatie mee heeft. Ik vind het sneu voor haar zoon, die groeit ook niet echt in een normaal gezinsleven op. Elke keer weer een andere man, dan weer stiefbroertjes en zusjes, weer andere woning, etc.
Dit mens wordt echt beheerst door haar wens om een gezinsleven te hebben met man en kindjes, maar beseft niet dat je dat niet allemaal in een jaar kan realiseren. Of ze wil perse zwanger worden om eventueel van ME af te komen, zoals uit dat Nu.nl artikel blijkt. :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_117241177
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 september 2012 08:18 schreef Mariposas het volgende:
Of ze wil perse zwanger worden om eventueel van ME af te komen, zoals uit dat Nu.nl artikel blijkt. :{
En zoals ze in dat artikel zegt, dat wordt beweerd. Het is dus niet bewezen dat dat überhaupt het geval kan zijn. Vervolgens zit je met twee kinderen waar je niet voor kunt zorgen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_117243839
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:06 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

En zoals ze in dat artikel zegt, dat wordt beweerd. Het is dus niet bewezen dat dat überhaupt het geval kan zijn. Vervolgens zit je met twee kinderen waar je niet voor kunt zorgen.
Amen! _O_
...
pi_117244921
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:06 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

En zoals ze in dat artikel zegt, dat wordt beweerd. Het is dus niet bewezen dat dat überhaupt het geval kan zijn. Vervolgens zit je met twee kinderen waar je niet voor kunt zorgen.
Ze kan voor die ene ook ineens weer zorgen zodra ze een nieuw neukertje heeft, dus och...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:48:06 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_117252161
Wat een blob is het op die Story foto's zeg. Die Pyke is echt blind van liefde I guess.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_117253567
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef Vivi het volgende:
Wat een blob is het op die Story foto's zeg. Die Pyke is echt blind van liefde I guess.
Nee hij ziet haar juist. Net als haar vorige liefde een jaar terug. Maar dan nu echt.
pi_117257710
Iemand de nieuwste column al gezien?

[ Bericht 76% gewijzigd door veldsla2000 op 26-09-2012 18:21:08 ]
...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 september 2012 @ 13:47:51 #102
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_117271383
Ze is wel naar Londen weer toegeweest, :') . Voor de leuk en 'voor een project'. Wat zou het zijn, :o ?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_117272174
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze is wel naar Londen weer toegeweest, :') . Voor de leuk en 'voor een project'. Wat zou het zijn, :o ?
Voor iemand zonder werk (behalve een column) en ME doet ze opvallend veel leuke dingen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 september 2012 @ 14:07:23 #104
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_117272194
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Voor iemand zonder werk (behalve een column) en ME doet ze opvallend veel leuke dingen.
Viel mij ook op, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_117272268
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:07 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Viel mij ook op, :').
Zou bijna met haar willen ruilen maar ik wil geen kort pittig kapsel. :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 september 2012 @ 14:10:40 #106
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_117272305
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zou bijna met haar willen ruilen maar ik wil geen kort pittig kapsel. :P
Of ME. Of ADHD. Of Hoogsensitiviteit. Of bijna doodervaringen. Of..of..of..
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_117272584
Allemaal van de partneralimentatie betaald zeker? :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117272692
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Voor iemand zonder werk (behalve een column) en ME doet ze opvallend veel leuke dingen.
Ja ze zegt altijd dat ze het van haar stemming van de dag laat afhangen of ze in staat is tot leuke dingen, maar zo' n tripje plan je van tevoren, lijkt me.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 september 2012 @ 14:23:04 #109
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_117272725
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:22 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ja ze zegt altijd dat ze het van haar stemming van de dag laat afhangen of ze in staat is tot leuke dingen, maar zo' n tripje plan je van tevoren, lijkt me.
Maar het zijn ook regelmatig buitenlandse tripjes. Vliegen lijkt me best nog vermoeiend als je ME hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_117272937
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Maar het zijn ook regelmatig buitenlandse tripjes. Vliegen lijkt me best nog vermoeiend als je ME hebt.
Kortom; wie doet mee met die Vriendin-prijsvraag en stelt haar wat kritische vragen?
pi_117273332
Verliefdheid geeft haar vleugels, hadden jullie dat nog niet door ;)
pi_117273403
O, ja en gaat er nog iemand naar de showcase van Pyke?
Ik kan helaas niet.
sonjasilva twitterde op woensdag 26-09-2012 om 12:31:30 Op 23 oktober geeft Pyke een Showcase in Amsterdam. Wie van mijn followers en vrienden wil er komen kijken? Beperkte kaarten ivm locatie. X reageer retweet
pi_117282115
Ze heeft het er maar druk ME(e)...



quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Of ME. Of ADHD. Of Hoogsensitiviteit. Of bijna doodervaringen. Of..of..of..
En dus nu ook artrose!

Ik vermoed ook iets van schizofrenie, aangezien ze het steeds over 'we' heeft... _O-

[ Bericht 29% gewijzigd door veldsla2000 op 26-09-2012 20:07:58 ]
...
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2012 @ 18:45:12 #114
240917 Mula
pi_117282233
Iemand zegt dat het beter met haar gaat en er komt meteen een hele klaagcolumn over pijn en angst dat het binnenkort slechter gaat. Het lijkt wel alsof ze zich aan het indekken is.
  woensdag 26 september 2012 @ 21:06:58 #115
58921 Day
You can fly!
pi_117289514
Maar als ik het goed lees, is zij dus Pijpke's manager?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_117290105
Pijn pijn pijn ME pijn pijn artrose (waar komt dat nou ineens vandaan?) pijn pijn.
Kind, wat een ellende, vooral in blijven zwelgen en gewoon geen nieuw kussen kopen ofzo.
Tap tap tap
pi_117290303
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:06 schreef Day het volgende:
Maar als ik het goed lees, is zij dus Pijpke's manager?
Blijkbaar. Maar denk dat ze vooral die indruk wil wekken naar de buitenwereld en op de achtergrond hem langzaam afhankelijk van haar maakt... Zo deed ze dat eerder met d'r ex(-en) ook.
...
  woensdag 26 september 2012 @ 21:48:44 #118
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_117291980
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Pijn pijn pijn ME pijn pijn artrose (waar komt dat nou ineens vandaan?) pijn pijn.
Kind, wat een ellende, vooral in blijven zwelgen en gewoon geen nieuw kussen kopen ofzo.
En over 10 jaar heeft ze asbestkanker, vanwege dat pand in Bloemendaal ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 26 september 2012 @ 21:49:03 #119
330855 ejiraM
for the greater good
pi_117292003
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Pijn pijn pijn ME pijn pijn artrose (waar komt dat nou ineens vandaan?) pijn pijn.
Kind, wat een ellende, vooral in blijven zwelgen en gewoon geen nieuw kussen kopen ofzo.
Of Pyke dingen alleen laten doen.. Normale mensen kunnen best zonder hun partner naar het werk, dus dat zal Pyke ook prima lukken
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 september 2012 @ 22:05:06 #120
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_117293142
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef MaLo het volgende:

[..]

En over 10 jaar heeft ze asbestkanker, vanwege dat pand in Bloemendaal ;(
Ben ik de enige die het grappig vond dat ze een oud 'gesticht' had gevonden? :D Ik dacht; daar kan je beter blijven zitten, :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_117293288
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:41 schreef veldsla2000 het volgende:
Ze heeft het er maar druk ME(e)...

[ afbeelding ]

Maar natuuurlijk, de zomer is voorbij, Mien schiet weer in een depressie :'( :'( :'(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 26 september 2012 @ 22:25:28 #122
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_117294546
En songkitchen zit in amerika? Niet deze dan? http://www.songkitchen.nl/
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  ESF Reporter woensdag 26 september 2012 @ 22:31:06 #123
87554 Cee
Welluk?
pi_117294934
Als ze zo'n pijn in d'r nek heeft moet ze er niet zo veel uit lullen.
pi_117295073
quote:
99s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Of Pyke dingen alleen laten doen.. Normale mensen kunnen best zonder hun partner naar het werk, dus dat zal Pyke ook prima lukken
Het is gewoon net zoals moeders die hun eigen dromen via hun kinderen leven (zoals bij die Amerikaanse beautypageants).... :P

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik de enige die het grappig vond dat ze een oud 'gesticht' had gevonden? :D Ik dacht; daar kan je beter blijven zitten, :') .
Scherp...! ~O>

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
Als ze zo'n pijn in d'r nek heeft moet ze er niet zo veel uit lullen.
_O-

[ Bericht 15% gewijzigd door veldsla2000 op 26-09-2012 22:53:23 ]
...
pi_117295134
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
Als ze zo'n pijn in d'r nek heeft moet ze er niet zo veel uit lullen.
Hahaha, ik zit hardop te schuddebuiken _O- Kan iemand dit even Twittertweepenfeesboekenwhatever? O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 27 september 2012 @ 00:09:51 #126
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117299208
Wat een heerlijk tenenkrommende column weer. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:45 schreef Mula het volgende:
Iemand zegt dat het beter met haar gaat en er komt meteen een hele klaagcolumn over pijn en angst dat het binnenkort slechter gaat. Het lijkt wel alsof ze zich aan het indekken is.
Inderdaad. Lijkt me vermoeiend om zo te leven.
Misschien komt daar de ME wel vandaan. :o
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 00:16:01 #127
43556 miss_dynastie
pi_117299354
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar natuuurlijk, de zomer is voorbij, Mien schiet weer in een depressie :'( :'( :'(
Hoef je niet meer naar buiten in de regen, handig :7
  donderdag 27 september 2012 @ 01:10:32 #128
58921 Day
You can fly!
pi_117300417
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:20 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

Blijkbaar. Maar denk dat ze vooral die indruk wil wekken naar de buitenwereld en op de achtergrond hem langzaam afhankelijk van haar maakt... Zo deed ze dat eerder met d'r ex(-en) ook.
Of ze doet het om hem straks een enorm schuldgevoel aan te lullen. "Ik heb zo veel voor jou en je carriere gedaan en nu heb ik weer last van ME, etc (vul de riedel maar aan), dus je mag en kan niet bij me weg. En oh ja, je bent me ook een kind verschuldigd."

En ik zie 'm er voor aan dat hij er nog in trapt ook! Vreemd, ik vond 'm wel stoer en leuk tijdens X-factor, maar eigenlijk is hij gewoon een enorme sukkel.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_117301397
Ze gaan in Londen iets spannends doen. Zouden ze gaan trouwen ofzo?
pi_117301459
Die column, waar de neuk komt die Artrose ineens vandaan... :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_117301716
Het arme schaap toch ook... Ik moet telkens hieraan denken, zal wel al eerder gepost zijn maar is wel OP waardig :')

pi_117302397
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 07:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
Het arme schaap toch ook... Ik moet telkens hieraan denken, zal wel al eerder gepost zijn maar is wel OP waardig :')

:D

Zouden ze bij Vriendin ook zitten te watertanden over de emotionele rollercoaster die Sonja Silva heet? Dat moet toch haast de enige reden zijn dat zij nog een column heeft :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 september 2012 @ 08:51:09 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_117302640
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 05:02 schreef vencodark het volgende:
Ze gaan in Londen iets spannends doen. Zouden ze gaan trouwen ofzo?
Denk het niet, op twitter noemde ze het een 'project'. Tenzij ze trouwen een project vindt 8-) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_117303352
Maar ze zei ook dat ze het na Londen nog drukker zal krijgen. En dat klopt dan wel. Eerst al die interviews om te vertellen hoe gelukkig ze wel niet is, dan de zoektocht naar een nieuwe man, tijdje vreemdgaan, dan scheiden en tussendoor uithuilen in al die columns. Dat is best veel werk. En dan wordt het ook nog herfst. Ze mag wel opschieten voordat haar energie haar in de steek laat.
pi_117303356
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Denk het niet, op twitter noemde ze het een 'project'. Tenzij ze trouwen een project vindt 8-) .
Nee da's voor Son een hobby 8-)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_117303586
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 07:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
Het arme schaap toch ook... Ik moet telkens hieraan denken, zal wel al eerder gepost zijn maar is wel OP waardig :')

Sowieso is die echt _O_ Maar hij past mooi bij de OP ja O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117304329
Kwam net deze foto's tegen in een andere FOK! topic.

Die laatste foto...ben echt nog een beetje in shock... _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door veldsla2000 op 27-09-2012 10:40:05 ]
...
  donderdag 27 september 2012 @ 10:40:55 #138
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_117305008
holy crap! :{
en artrose :') dat ze uberhaupt nog leeft zeg..
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  donderdag 27 september 2012 @ 10:42:26 #139
330855 ejiraM
for the greater good
pi_117305048
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:40 schreef L3viathan het volgende:
holy crap! :{
en artrose :') dat ze uberhaupt nog leeft zeg..
We krijgen vast binnenkort een column met hoe ze haar suicidale neigingen overwon!
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_117306086
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

:D

Zouden ze bij Vriendin ook zitten te watertanden over de emotionele rollercoaster die Sonja Silva heet? Dat moet toch haast de enige reden zijn dat zij nog een column heeft :')
Dat hele blaadje dankt zijn bestaansrecht aan labiele moekes, dus niets nieuws onder de zon.
pi_117306220
-O-
Wow, die foto.

Geen wonder dat Pyke haar echt ziet, daar kun je niet omheen.
pi_117306399
Zijn dat wel recente foto's? In elk geval is die laatste niet op dezelfde locatie gemaakt (ander shirtje).

Die Sonja, tussen neus en lippen door artrose opvoeren. :') :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_117306471
Werkt iemand het lijstje even bij?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117306776
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 07:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
Het arme schaap toch ook... Ik moet telkens hieraan denken, zal wel al eerder gepost zijn maar is wel OP waardig :')

:D Hilarisch! Precies zoals Sonja overkomt, poe poe wat heb ik het toch zwáár! En wat doe ik toch mijn best!! Maar ja.... t lukt niet echt..

Gelukkig heb ik Pijke, de liefde van mijn leven, mijn rots in de branding, mijn bron in de woestijn! Hij begrijpt mij écht!

[ Bericht 5% gewijzigd door DarkElf op 27-09-2012 11:50:04 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_117307085
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:37 schreef DarkElf het volgende:
Hij begrijpt mij écht!
Dat riep ze volgens mij ook bij de vorige. En straks bij een volgende krijgen we het wééééér! Béééh _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117307225
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat riep ze volgens mij ook bij de vorige. En straks bij een volgende krijgen we het wééééér! Béééh _O-
Ze boft maar met zoveel soulmates O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Miss SHO donderdag 27 september 2012 @ 12:28:30 #147
22592 crew  Ole
pi_117308455
OP aangepast :+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_117310550
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Zijn dat wel recente foto's? In elk geval is die laatste niet op dezelfde locatie gemaakt (ander shirtje).

Die Sonja, tussen neus en lippen door artrose opvoeren. :') :D
Ze zijn alledrie van twee jaar terug toen ze meedeed aan het EO programma 'De Pelgrimscode' om een reis naar Jeruzalem te winnen. De derde aflevering lag ze eruit.

Ik herinner me alleen nog dat de hele groep zich per ezel verplaatste, maar dat zij NAAST de ezel liep. :P

Deze met hoofddoek is ook uit diezelfde week.

Even ter vergelijking: dit was toen ze 100 kilo jaar geleden Miss Nederland werd


[ Bericht 0% gewijzigd door veldsla2000 op 27-09-2012 14:16:45 ]
...
  donderdag 27 september 2012 @ 13:46:58 #149
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_117310706
Ze heeft op die laatste foto in ieder geval een flinke voorraad schouderham
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  donderdag 27 september 2012 @ 18:17:42 #150
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_117320838
Speciaal voor de liefhebbers een nieuw deel van het dagboek van onze geliefde SS.



:r :')
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  donderdag 27 september 2012 @ 18:20:13 #151
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117320926
Zie boven :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 27 september 2012 @ 18:27:35 #152
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_117321149
We hebben een nieuwe diagnose lees is nu! Wisten we al dat ze artrose heeft?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_117321281
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef MaLo het volgende:

[..]

En over 10 jaar heeft ze asbestkanker, vanwege dat pand in Bloemendaal ;(
:')
pi_117321654
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:27 schreef Poeke het volgende:
We hebben een nieuwe diagnose lees is nu! Wisten we al dat ze artrose heeft?
Is dat een freudiaans foutje. Je durfde geen IK te zeggen he ?
Dat woordje komt wel erg vaak voor in madam haar columns :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_117322386
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117322558
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:01 schreef vanBoeschoten het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- -O- ~O>
...
  donderdag 27 september 2012 @ 19:12:28 #157
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_117322845
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:01 schreef vanBoeschoten het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :{w _O-
pi_117325781
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:11 schreef veldsla2000 het volgende:
Kwam net deze foto's tegen in een andere FOK! topic.
[ afbeelding ]
Die laatste foto...ben echt nog een beetje in shock... _O-
Fuck me zeg. :{

Deze shit is niet meer grappig...
  donderdag 27 september 2012 @ 20:15:07 #159
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117325962
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:11 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Fuck me zeg. :{

Deze shit is niet meer grappig...
Ze weegt nu wel iets minder dan op die foto's.

Zo, straks even de nieuwe "column" lezen. :9
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 27 september 2012 @ 21:13:46 #160
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_117329463
Ik vond haar op die Miss NL ook niet echt mooi hoor?!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_117329559
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:41 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

Ze zijn alledrie van twee jaar terug toen ze meedeed aan het EO programma 'De Pelgrimscode' om een reis naar Jeruzalem te winnen. De derde aflevering lag ze eruit.

Ik herinner me alleen nog dat de hele groep zich per ezel verplaatste, maar dat zij NAAST de ezel liep. :P

Deze met hoofddoek is ook uit diezelfde week.
[ afbeelding ]
Even ter vergelijking: dit was toen ze 100 kilo jaar geleden Miss Nederland werd
[ afbeelding ]
Wat een vreemd koppie :o Ben benieuwd of het gewoon zo'n 'fout kiekje' is, waar we er allemaal wel een paar van hebben.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117334364
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een vreemd koppie :o Ben benieuwd of het gewoon zo'n 'fout kiekje' is, waar we er allemaal wel een paar van hebben.
Hier nog zo ééntje. Gewoon heel jong en mager denk ik.


[ Bericht 1% gewijzigd door veldsla2000 op 27-09-2012 23:03:16 ]
...
pi_117336022
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:41 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

Ze zijn alledrie van twee jaar terug toen ze meedeed aan het EO programma 'De Pelgrimscode' om een reis naar Jeruzalem te winnen. De derde aflevering lag ze eruit.

Ik herinner me alleen nog dat de hele groep zich per ezel verplaatste, maar dat zij NAAST de ezel liep. :P

Deze met hoofddoek is ook uit diezelfde week.
[ afbeelding ]
Even ter vergelijking: dit was toen ze 100 kilo jaar geleden Miss Nederland werd
[ afbeelding ]
Dan ziet ze er dus niet meer zo uit.

Ik vind al het gezeik over Silva zeer vermakelijk hoor, maar dat getuur naar heur postuur van een aantal jaar geleden lijkt me niet relevant. Ze was/is dik. Wie niet. Kom met wat leukers. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_117336126
Ja haar geestelijke aftakeling is idd vele malen fascinerender dan haar lichamelijke :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117336791
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:41 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

Ze zijn alledrie van twee jaar terug toen ze meedeed aan het EO programma 'De Pelgrimscode' om een reis naar Jeruzalem te winnen. De derde aflevering lag ze eruit.

Ik herinner me alleen nog dat de hele groep zich per ezel verplaatste, maar dat zij NAAST de ezel liep. :P

Deze met hoofddoek is ook uit diezelfde week.
[ afbeelding ]
Even ter vergelijking: dit was toen ze 100 kilo jaar geleden Miss Nederland werd
[ afbeelding ]
Op die onderste lijkt ze ongezond dun vind ik.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_117342755
Is ze nu een soort van manager van Pyke?
Ze is zichzelf weer zo aan het indekken en aan het profileren als zieke doch sterke vrouw. Ik vraag me af of ze (nog) een uitkering ontvangt. Ik gok dat ze haar plannen om te werken in de ijskast zet en nu alvast lulsmoezen aan het verzamelen is om dat goed te praten.
pi_117342872
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 22:36 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

Hier nog zo ééntje. Gewoon heel jong en mager denk ik.
[ afbeelding ]
Ah, deze is al wat meer te herkennen :Y Zat hem in de blik denk ik. Zo'n "world peace" smoeltje ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117345466
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, deze is al wat meer te herkennen :Y Zat hem in de blik denk ik. Zo'n "world peace" smoeltje ;)
Misschien is het daar fout gegaan en heeft men haar opgegeven voor een voedselprogramma :P
...
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:19:33 #169
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_117345612
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja haar geestelijke aftakeling is idd vele malen fascinerender dan haar lichamelijke :D
Ik vind het anders ook wel interessant hoe ze van Playboy naar kiloknaller is gegaan in zo'n korte tijd :P
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_117345713
Misschien dat ze in Londen haar oude ambitie weer oppakt?
pi_117345782
Nog een oudje
pi_117348012
Ik heb die Spiros destijds voor gek verklaard daar moet ik toch op terugkomen. :')
pi_117348039
Jeetje Bloempje-moi, wat grappig om dat te zien. En dat tweede artikel, die kop, dat is wel erg typisch Sonja. Vind haar ook wel het type om stiekem express zwanger te raken om iemand aan zich te kunnen binden.

I hope for Pykie that he goes dubble dutch!! :p

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb die Spiros destijds voor gek verklaard daar moet ik toch op terugkomen. :')
Spiros is één van de weinigen die er ongeschonden vanaf kwam. En arme Eddy betaald nu nog de rekening...
...
pi_117348371
Zelfde kapsels:

Zelfde kapsels:
_O-
...
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:54:26 #175
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_117348606
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:46 schreef veldsla2000 het volgende:
Zelfde kapsels:[ afbeelding ]

Zelfde kapsels:[ afbeelding ]
_O-
En vergeet de Pykster niet:

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_117349957
kan me herinneren dat de ex-vrouw van Pijke ooit eens gezegd heeft (toen hij met Shirley Spoor was ) dat hij een ontzettend luie niksnut was . Hij was slordig en hielp haar nooit en zo . Jammer dat Shirley nooit enige uitleg voor hun break-up heeft gegeven...
pi_117350058
Is hij ook al getrouwd geweest :o
Tap tap tap
pi_117350253
en volgens mij ruikt ie muf :Y
pi_117351392
In maart stonden Pyke en Shirley met een interview nog in het AD:

http://adliciousfanclub.f(...)/shirley-pyke-ad.jpg
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_117352382
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
en volgens mij ruikt ie muf :Y
_O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
kan me herinneren dat de ex-vrouw van Pijke ooit eens gezegd heeft (toen hij met Shirley Spoor was ) dat hij een ontzettend luie niksnut was . Hij was slordig en hielp haar nooit en zo . Jammer dat Shirley nooit enige uitleg voor hun break-up heeft gegeven...
Dat belooft dan nog een leuk huishouden te worden aangezien zij ook geen ene Fok! uitvoert... :P

Vraag me trouwens ineens af, wat die vriendin van haar van het hele plan om met Pykje te gaan samenwonen vind. Die heeft d'r woning in Groningen opgezegd en is voor Sonja in Nieuw Vennep gaan wonen zodat die met hond en kind kon intrekken. En na nog geen 3 maanden smeert ze 'em alweer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:04 schreef roos85 het volgende:
In maart stonden Pyke en Shirley met een interview nog in het AD:
http://adliciousfanclub.f(...)/shirley-pyke-ad.jpg
Leuk om te lezen. Mooie keuken ook. Nu zit hij weer in de Zaanstreek.

Trouwens, een maand na dat artikel gingen hij Sonja al regelmatig uit eten.

[ Bericht 18% gewijzigd door veldsla2000 op 28-09-2012 14:42:10 ]
...
pi_117352750
Sorry! Dubbele post...
...
  vrijdag 28 september 2012 @ 14:53:51 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117353288
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:54 schreef Turbomuis het volgende:

En vergeet de Pykster niet:

[ afbeelding ]
Zo zijig zie je ze amper nog.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_117353339
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:04 schreef roos85 het volgende:
In maart stonden Pyke en Shirley met een interview nog in het AD:

http://adliciousfanclub.f(...)/shirley-pyke-ad.jpg
24 maart 2012: "Voorlopig zitten wij hier goed."
Half jaartje later woont hij zowat samen met een ander :o

Mindboggling 8)7
  vrijdag 28 september 2012 @ 14:55:22 #184
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_117353357
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo zijig zie je ze amper nog.
En met hetzelfde kapsel als zijn voorgangers EN Sonja. Wat dan wel weer heel knap is.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_117354257
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:31 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

_O-

[..]

Dat belooft dan nog een leuk huishouden te worden aangezien zij ook geen ene Fok! uitvoert... :P

Vraag me trouwens ineens af, wat die vriendin van haar van het hele plan om met Pykje te gaan samenwonen vind. Die heeft d'r woning in Groningen opgezegd en is voor Sonja in Nieuw Vennep gaan wonen zodat die met hond en kind kon intrekken. En na nog geen 3 maanden smeert ze 'em alweer.

[..]

Leuk om te lezen. Mooie keuken ook. Nu zit hij weer in de Zaanstreek.

Trouwens, een maand na dat artikel gingen hij Sonja al regelmatig uit eten.
Even voor de duidelijkheid: deze vond ik op internet en komen niet uit mijn geheime Sonja Silva privé verzameling ;)

Wonen ze in de Zaanstreek? Dan zitten ze nog dichtbij ook. Ik houd mijn ogen open
pi_117359490
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:19 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: deze vond ik op internet en komen niet uit mijn geheime Sonja Silva privé verzameling ;)

Wonen ze in de Zaanstreek? Dan zitten ze nog dichtbij ook. Ik houd mijn ogen open [ afbeelding ]
Hij woont in de Zaanstreek. Zij in Nieuw Vennep. Mocht ze naar Zaanstreek willen verhuizen veranderd Damian voor de tweede keer van basisschool door de liefdeskeuzes van mamma.
...
pi_117361237
Ik ben op dreef! :@

Wie is dit?
pi_117364394
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:14 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik ben op dreef! :@

Wie is dit?
Je hebt echt een geheim archief hè!
...
pi_117364727
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:33 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

Je hebt echt een geheim archief hè!
Ik ben gewoon heel goed met Google en verveel me nogal :s) Maar ik kan niet lezen wie ze nou weer van wie heeft afgepakt.
pi_117366863
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:40 schreef bloempje-moi het volgende:

Ik ben gewoon heel goed met Google en verveel me nogal :s) Maar ik kan niet lezen wie ze nou weer van wie heeft afgepakt.
Het gaat ook zo snel, niet bij te houden! Had Spiros niet een gezin, toen zij ineens op de proppen kwam?
...
pi_117366912
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:04 schreef roos85 het volgende:
In maart stonden Pyke en Shirley met een interview nog in het AD:

http://adliciousfanclub.f(...)/shirley-pyke-ad.jpg
Hij is wel gek op Rotturdammerts hè? Shirley, Son :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 september 2012 @ 23:30:47 #192
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_117375693
Trouwens, :9. Zou ze binnenkort met een Pyke-tattoo rondlopen?
Op twitter;

quote:
Jessica ‏@tattoo_girl
@sonjasilva Hoe staathet met je tattoo verslaging? Ben je al een beetje aan het afkikken?Hoe staathet met je tattoo verslaging? #bnertattoo
quote:
Sonja Silva ‏@sonjasilva

@tattoo_girl pfffff nee hoor! Ik wil meer!!! Ik zoek een tattoo sponsor, hahahahaha!!
Speculatie, :9.

Ik zou me trouwens wel kapot lachen maar helaas denk ik dat ze toch verstandigniet gek genoeg is om zijn naam te tatoeëren, ;( .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2012 @ 01:25:39 #193
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_117379124
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:14 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik ben op dreef! :@

Wie is dit?
Mike Reeder, zie post And it's a wrap!!! Sterren in scheiding #3 van Static uit 2007 :D
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 29 september 2012 @ 08:57:29 #194
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117381569
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 22:36 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

Hier nog zo ééntje. Gewoon heel jong en mager denk ik.
[ afbeelding ]
Hier doet ze me een beetje denken aan Jasmine Sendar. :?
Ik vond haar in haar TMF-tijd mooier dan op die foto.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Misschien dat ze in Londen haar oude ambitie weer oppakt?
[ afbeelding ]
Dat lange haar staat haar echt veel beter dan dat korte pittige.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117381612
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 01:25 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Mike Reeder, zie post And it's a wrap!!! Sterren in scheiding #3 van Static uit 2007 :D
Joh! Helemaal gelijk! Het was ook niet meer bij te houden bijna. ;-) Vier weken na haar scheiding van Eddy Stuy, met een baby op de heup, al over op Mike Reeder...

Heb het overzicht gelijk aangepast. En het babynieuws bijgevoegd.

quote:
Overzicht van Sonja's (ware) liefdes:
2002 - "Ik wil met je trouwen Spiros!"
2002 - (één maand voor het huwelijk:) "Toch maar niet, ik doe het liever met cameraman Mladen"
2003 - "Of toch liever met Yorick, die matroos van de Venga Boys"
2003 - "Oh nee, ik wil met cameraman Eddy trouwen en een kind krijgen"
2006 - "klaar ermee, ik ga het doen met Mike Reeder!"
2007 - "Ik wil verder met (homoseksuele) DirkJan, die kan ik wel bekeren!"
2008 - "Laten we trouwen DirkJan, we zijn tenslotte AL een jaar samen
2009 - "Sorry DirkJan, ik val toch op die ene ICT-er die zojuist mjin netwerkje kwam beheren"
2010 - "Kom ICT'ertje, laten we naar Mexico gaan en daar verloven, op precies dezelfde plek (én week) waar ik twee jaar terug iemand anders het ja-woord gaf"
Sept2011 - "Dit voelt als nooit tevoren" http://www.nu.nl/achterklap/2608989/sonja-silva-verloofd.html
Dec2011 - "Met hem ga ik een veilige toekomst tegemoet" http://www.nu.nl/achterkl(...)eilige-toekomst.html
Mei2012 - "Eigenlijk had ik toch twijffels" http://www.nu.nl/achterkl(...)fels-echtgenoot.html
Mei2012 - "Hij is vreemdgegaan" http://www.nu.nl/achterkl(...)ing-sonja-silva.html
Juli2012 - "Nieuwe relatie, gelukkiger dan ooit en het werd tijd ook!' (al in mei, voordat de scheiding bekend werd in de media) http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-werd-tijd-ook.dhtml
Sept2012 - Ik en Pyke willen samenwonen en een baby, want dat is zo leuk voor Damian'.


[ Bericht 10% gewijzigd door veldsla2000 op 29-09-2012 09:47:44 ]
...
pi_117381628
Veldsla, ben jij de ex van Spiros die jou voor Son verliet?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117381659
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 09:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Veldsla, ben jij de ex van Spiros die jou voor Son verliet?
Haha. Valt Spiros op mannen? :P

[ Bericht 3% gewijzigd door veldsla2000 op 29-09-2012 09:20:00 ]
...
pi_117381662
Oh, jij bent een man? :o :D

Sorry, dat had ik even gemist :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 29 september 2012 @ 14:35:50 #199
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117388738
Wat een flapdrollen van mannen heeft ze toch elke keer :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2012 @ 15:49:12 #200
43556 miss_dynastie
pi_117390995
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een flapdrollen van mannen heeft ze toch elke keer :')
Ik ben toch zo benieuwd hoe Spiros hier op terugkijkt.... die moet echt het gevoel hebben aan iets ernstigs ontsnapt te zijn :')
pi_117391461
Kunnen we hem niet interviewen? Het onofficiele Spiros-Fok! interview. c_/
pi_117393068
Was Spiros was "normaal" nog?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117393291
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was Spiros was "normaal" nog?
quote:
Spiros trouwde met Marina Wastopoulos, een Grieks-Nederlandse vrouw, met wie hij een zoon en een dochter kreeg. Hij ging werken in het Griekse restaurant van zijn schoonouders aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht. Later verliet hij Marina voor TMF-presentatrice Sonja Silva, maar ook deze nieuwe relatie hield geen stand.
Hardly.
pi_117453741
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:01 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
[..]

Hardly.
Soort zingende kok dus?
...
pi_117535572
Vroeger was zij zo mooi als De Blonde Doos van TV10 en nu dit :D :')
pi_117555744
De column van deze week...

...
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 oktober 2012 @ 18:51:27 #207
22592 crew  Ole
pi_117555924
Oh..... my.....
Het kan dus elke week nóg erger
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_117556075
Soms vraag ik me af of dat blad Vriendin niet een medisch tijdschrift is? Waarom neuzelt zij élke week over een aandoening?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117556140
quote:
Wij zijn een stelletje bijzondere mensen bij elkaar en dat is echt geweldig
Ja precies, lekker kokketeren met dingen die je mankeert. Welcome borderline! *;
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117556384
dit is echt ziek !! 8)7
pi_117556629
Omg ik bedenk me opeens dat ik gedroomd had dat Sonja was overleden en dat in het artikel stond dat ze o.a. bekend was van deze topic reeks.
Ik volg deze reeks niet eens :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 oktober 2012 @ 19:07:57 #212
163650 Greys
pi_117556674
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:47 schreef veldsla2000 het volgende:
De column van deze week...

[ afbeelding ]
WTF :{
Dat Vriendin nog geld uitgeeft aan dit oeverloos gejank en gezever.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117556751
Is dat niet een beschrijving van elk kind van die leeftijd? :')

Sowieso praat ze nu al op een manier alsof ze het echt hebben, terwijl dat dus nog niet is vastgesteld. Ben benieuwd of we nog te horen krijgen wat de uitslag is. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 19:10:56 #214
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_117556819
Pyke heeft ADD èn ADHD? Knap. Maar goed, hij heeft misschien wel MPS ook. Dan zou het maar zo kunnen.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 19:11:17 #215
43556 miss_dynastie
pi_117556838
Ik dacht even dat ze ging beweren dat Damian het van Pyke heeft, maar dat valt weer mee :')
pi_117557368
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:10 schreef Turbomuis het volgende:
Pyke heeft ADD èn ADHD? Knap. Maar goed, hij heeft misschien wel MPS ook. Dan zou het maar zo kunnen.
_O-
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht even dat ze ging beweren dat Damian het van Pyke heeft, maar dat valt weer mee :')
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117557414
quote:
Ik geef antwoord, gelukkig kan ik prima blind typen.
:')

En volgens mij moet die introductie boven de column nodig aangepast worden, want er moeten nog veel meer (bijna-) diagnoses bij genoemd worden. :D
pi_117557418
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:09 schreef Goodbye het volgende:
Is dat niet een beschrijving van elk kind van die leeftijd? :')

Neuh, niet bepaald. Bij sommige kinderen herken je adhd echt wel.

Maar waarom in godsnaam dit soort dingen over je kind schrijven? -O- Schrijf dan lekker dat je zit te soppen op je Pykepikkie, maar details over je zoon die inmiddels ook al uit de luiers is... Beetje jammer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117557452
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:09 schreef Goodbye het volgende:
Is dat niet een beschrijving van elk kind van die leeftijd? :')

Sowieso praat ze nu al op een manier alsof ze het echt hebben, terwijl dat dus nog niet is vastgesteld. Ben benieuwd of we nog te horen krijgen wat de uitslag is. :+
Zo ging dat met dr ME ook...geen arts aan te pas voor hoeven komen...
...
pi_117557497
Neemt niet weg dat er toch wel snel een stickertje 'ADHD' wordt geplakt op kinderen die 'gewoon' druk zijn. Of dat in het geval van Damian ook zo is, weet ik natuurlijk niet.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_117557583
Ik vind het jammer dat ze zo openlijk over dat jochie schrijft. En dan een beetje lacherig doet "ik heb besloten er maar de humor van in te zien" :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 oktober 2012 @ 19:27:03 #222
163650 Greys
pi_117557667
Ze klinkt echt alsof ze aan het speuren is naar nog meer 'aandoeningen' waarvan ze dan weer lekker een labeltje kan maken en weer lekker kan plakken. Ik vind het echt ziekelijk klinken. Dus ziek in d'r hoofd is ze heus wel, maar dan niet op de manieren die ze zelf allemaal vindt, denk ik :')
Schop onder d'r reet moet ze hebben, dan springen er zo drie afkortingen van d'r af denk ik. Maar dat zal ze nog wel niet geprobeerd hebben, ze wil er liever nog wat meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter woensdag 3 oktober 2012 @ 19:30:03 #223
87554 Cee
Welluk?
pi_117557831
Ze klinkt exact als een aangetrouwd familielid van me. Sleurt d'r zoontjes ook van de ene specialist naar de ander om allerlei testen uit te laten voeren, omdat ze zeker weet dat ze hoogbegaafd zijn en ADHD hebben. En wanneer een uitslag van een test niet exact haar vermoedens bevestigen, veegt ze die van tafel en gaat ze naar de volgende specialist.

Oh, en
quote:
Dus ik luister wel naar alle goedbedoelde adviezen, maar ik doe alleen iets met de adviezen die mij geschikt lijken.
:')
pi_117558271
Ze is PMS vergeten ;(
Tap tap tap
pi_117558314
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef Cee het volgende:
Ze klinkt exact als een aangetrouwd familielid van me. Sleurt d'r zoontjes ook van de ene specialist naar de ander om allerlei testen uit te laten voeren, omdat ze zeker weet dat ze hoogbegaafd zijn en ADHD hebben. En wanneer een uitslag van een test niet exact haar vermoedens bevestigen, veegt ze die van tafel en gaat ze naar de volgende specialist.

Oh, en

[..]

:')
ja, dat regeltje, Jezus :')
Tap tap tap
pi_117559115
Het zou toch een dijenkletser zijn als ze volgende week schrijft:
' ik heb Munch-hau-sen...!'
...
pi_117559176
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef Cee het volgende:
Ze klinkt exact als een aangetrouwd familielid van me. Sleurt d'r zoontjes ook van de ene specialist naar de ander om allerlei testen uit te laten voeren, omdat ze zeker weet dat ze hoogbegaafd zijn en ADHD hebben. En wanneer een uitslag van een test niet exact haar vermoedens bevestigen, veegt ze die van tafel en gaat ze naar de volgende specialist.

Oh, en

[..]

:')
Yep ik ken ook zo iemand en tjonge wat klinkt Sonja hetzelfde zeg! :o

Afschuwelijk! Arm kind ook , opgroeien met zo'n nut job als moeder :{

Een moeder moet stimuleren en ondersteunen, niet zoeken naar manieren om t haar kind moeilijk te maken. :{

Ik vind Sonja echt getikt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_117559507
Van die mensen die altijd meteen en uit het niks over hun (vermeende) kwaaltjes beginnen zijn veelal opmerkelijk vervelende mensen en dat hebben zij veelal zelf niet door :')
pi_117559606
Volgens mij heeft ze maar een kwaal en dat is Munchausen. Misschien 2, als je by proxy meerrekent.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117559855
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind Sonja echt getikt.H
A total fruitcake! Zo zie je ze nog maar zelden vandaag de dag!

quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Van die mensen die altijd meteen en uit het niks over hun (vermeende) kwaaltjes beginnen zijn veelal opmerkelijk vervelende mensen en dat hebben zij veelal zelf niet door :')
Of je vragen 'hoe gaat het?' om vervolgens dwars door je antwoord heen te praten en zeggen 'ooooh, dat had ik ook een keer en ik geb toen....' en je er geen woord meer tussen krijgt.

[ Bericht 3% gewijzigd door veldsla2000 op 03-10-2012 20:17:52 ]
...
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:30:30 #231
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_117561095
Dat Sonja een HSP is was ook nieuw voor mij :o
Ik zie het wel in de OP staan :P maar had ik ff gemist.

Die Son toch ;(

Nu haar zoontje ook al ;(. En Pyke ;(.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 20:47:02 #232
43556 miss_dynastie
pi_117561841
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:23 schreef Goodbye het volgende:
Neemt niet weg dat er toch wel snel een stickertje 'ADHD' wordt geplakt op kinderen die 'gewoon' druk zijn. Of dat in het geval van Damian ook zo is, weet ik natuurlijk niet.
Of dat ze gewoon niet aan opvoeden toekomt tussen al die mannen door, bedoel je? :P

Even serieus, ik neem dat soort diagnoses héél serieus als ze door een arts gesteld zijn, maar niet als ze gesteld worden door een hypochondrische moeder :P

Maar blind kunnen typen is héél fijn als je een flatgebouw voor je kop hebt, dat dan weer wel :Y
pi_117563167
Mijn hemel, je kind publiekelijk zo'n enorm etiket op z'n hoofdje plakken, voor er een test gedaan is :N

Ze houdt er helemaal geen rekening mee dat de kenmerken van ADHD/ADD bij alle kinderen in meer of mindere mate voorkomen en dat je echt een specialist nodig hebt om een diagnose vast te stellen.

Uit ervaring weet ik dat je soms zelf tot een verkeerde conclusie komt. Mijn zoon is getest op 2 zaken, waarvan 1 me heel waarschijnlijk leek en het ander niet. Ja, dat had ik dus toch echt fout :')
En ja, ik ken mijn kind ook echt supergoed :Y

Over de combi ADHD en ADD verbaasde ik me ook, maar ik heb even gegoogeld en dat blijkt te kunnen:
quote:
1. Alleen concentratieproblemen (“onoplettend”) ADD (Attention Deficit Disorder) 2. Concentratieproblemen / hyperactiviteit / impulsiviteit / snel driftig ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder). Ook een combinatie van beide typen is mogelijk. Vaak omschreven als het gecombineerde type of AD/HD
Misschien moeten we haar even laten weten dat ze daarvoor de afkorting AD/HD mag gebruiken, heeft ze er weer eentje bij voor haar verzameling *O*
pi_117564065
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:10 schreef piglet het volgende:

Misschien moeten we haar even laten weten dat ze daarvoor de afkorting AD/HD mag gebruiken, heeft ze er weer eentje bij voor haar verzameling *O*
Maar dan heeft ze er ook één minder.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_117564664
het lijkt me meer een gevalletje NARCISME !! :(
pi_117564706
Ik wilde typen 'wat vindt ze zichzelf toch vreselijk bijzonder', maar ze zei het zelf al:

quote:
Wij zijn een stelletje bijzondere mensen bij elkaar en dat is echt geweldig.
pi_117564892
Oh.

Mijn.

God.

Telkens als je denkt dat het niet erger kan.. :{
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_117565177
Het lijkt er trouwens op dat ze een aandoeningen met een afkorting verzamelt.
Son, mocht je meelezen (vast wel, hoi :W), ik weet er nog een paar, hier komen ze: SAD (hoewel, dat heeft ze al, toch?), PTSS, RSI, COPD, PCOS. Kies er maar eentje uit! :s)
pi_117565392
Dit kan toch gewoon niet waar zijn.
Waar is die geile Sonja Silva gebleven? Hoe krijg je dit uit je toetsenbord gerammeld zeg. :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:42:33 #240
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117565409
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef veldsla2000 het volgende:
Het zou toch een dijenkletser zijn als ze volgende week schrijft:
' ik heb Munch-hau-sen...!'

Ik wilde net zeggen :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_117565723
Zit ze ons niet gewoon stiekem te trollen? :7
  ESF Reporter woensdag 3 oktober 2012 @ 21:49:42 #242
87554 Cee
Welluk?
pi_117566022
Ze mag de aandoeningen OMG en WTF er ook nog op het lijstje bijzetten.
pi_117566098
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef Cracka-ass het volgende:

Waar is die geile Sonja Silva gebleven? Hoe krijg je dit uit je toetsenbord gerammeld zeg. :')
Ik moest lachen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:51:38 #244
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_117566206
Ik denk eerder dat dat kind psychische problemen heeft door het track record van zijn moeder. Dan kun je de meest uitgebalanceerde persoon zijn ever, na 5 pappies op je 6e gebeurt er toch wel wat in je bolletje. En jongetjes van die leeftijd praten en hupsen idd de hele dag. Ik heb er zelf een dus ik spreek uit ervaring. Vroeger was dat gewoon een " echte jongen" , nu hebben ze ADHD :'). Ben benieuwd wat ze doet als er niets uit die test blijkt te komen. Googlen naar Munchhausen by Proxy lijkt me wel een goeie.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_117566681
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Van die mensen die altijd meteen en uit het niks over hun (vermeende) kwaaltjes beginnen zijn veelal opmerkelijk vervelende mensen en dat hebben zij veelal zelf niet door :')
Ik heb zo'n moeder :'( :'( :'( Die gaat met iedereen praten over puisten die ze heeft :'( :'(
pi_117567362
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit kan toch gewoon niet waar zijn.
Waar is die geile Sonja Silva gebleven?
Die heeft ze opgegeten...

En zo te zien heeft ze het volgende tussendoortje ook al te pakken... _O-
...
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:19:11 #247
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_117568150
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:47 schreef veldsla2000 het volgende:
De column van deze week...

[ afbeelding ]
Ej. das niet lief! Ik heb deze week speciaal de Vriendin gekocht en dan jat je mijn primeur }:|
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_117569215
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ej. das niet lief! Ik heb deze week speciaal de Vriendin gekocht en dan jat je mijn primeur }:|
Oooooow. :P
Ik maakte maar gauw een pic in de super. :)

[ Bericht 17% gewijzigd door veldsla2000 op 04-10-2012 06:29:48 ]
...
pi_117570112
quote:
9s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:24 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Maar dan heeft ze er ook één minder.
Ik bedoelde eigenlijk zij ADD, Damian ADHD en Pyke AD/HD. Kwartet!
O, nee nog net niet. Ze moeten dus nog een liefdesbaby met AHD oid :')

Maar je kunt het inderdaad ook zien als eentje minder voor de verzameling inderdaad omdat je dan van 2 namen naar 1 gaat voor Pyke :D
pi_117572714
Kusjes voor de mensen die ons elke week weer verrijken met Sonja's column. :*

En over verrijken gesproken, is er iemand met inside-informatie over hoeveel je als ex-bn'er ongeveer vangt per column in een b-tijdschrit als Vriendin?
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 oktober 2012 @ 23:37:38 #251
22592 crew  Ole
pi_117572778
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja precies, lekker kokketeren met dingen die je mankeert. Welcome borderline! *;
Borderline heeft ze (nog) niet hoor!":P

*kras*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_117572831
En dit: "Ik leer zo veel over mezelf. En diep in mijn hart weet ik nu al dat het helemaal goed komt."

:')
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 23:39:16 #253
43556 miss_dynastie
pi_117572845
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
En dit: "Ik leer zo veel over mezelf. En diep in mijn hart weet ik nu al dat het helemaal goed komt."

:')
Ze vergeet het woordje 'wéér'
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:07:57 #254
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117577156
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:37 schreef Ole het volgende:

[..]

Borderline heeft ze (nog) niet hoor!":P

*kras*
Volgens mij is borderline juist het enige wat ze wél heeft. :X
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117578689
quote:
11s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:07 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Volgens mij is borderline juist het enige wat ze wél heeft. :X
Dat denk ik ook héél sterk :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO donderdag 4 oktober 2012 @ 12:47:03 #256
22592 crew  Ole
pi_117584126
Vrees het ook. Arm kind.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_117588426
Borderline scoort niet genoeg denk ik. Ze gooit het liever op aandoeningen die "interessant" en nog enigszins positief op te vatten zijn, zoals hoogsensitiviteit.
pi_117588622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij heeft ze maar een kwaal en dat is Munchausen. Misschien 2, als je by proxy meerrekent.
Nou, dan wel een zeer milde vorm. Ik ken twee gevallen van moeders met die ziekte en die brachten hun kinderen opzettelijk letsel aan. Ik heb het vermoeden dat ze niet zo gek is, al weet je dat nooit echt zeker.
pi_117588835
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:47 schreef veldsla2000 het volgende:
De column van deze week...

[ afbeelding ]
Zullen we eens een brief schrijven namens alle vrienden van FOK met daarin de mededeling dat ADD en ADHD zich niet tegelijk kunnen manifesteren? En logisch dat ze close is met haar kleine apie, ze hebben al zoveel meegemaakt samen een stuk of 5 gestrande relaties bijvoorbeeld.
pi_117592100
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:00 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Zullen we eens een brief schrijven namens alle vrienden van FOK met daarin de mededeling dat ADD en ADHD zich niet tegelijk kunnen manifesteren? En logisch dat ze close is met haar kleine apie, ze hebben al zoveel meegemaakt samen een stuk of 5 gestrande relaties bijvoorbeeld.
Het verbaasde mij ook, maar de combinatie ADD/ADHD bestaat dus wel. Kijk maar eens op http://www.trimbos.nl/ond(...)ondheid/adhd/subtype

Maar ik zag vanmorgen een aflevering van dr Phil (ik ben ziek thuis, dan mag ik pulp kijken ;)), met een mevrouw die in (ongelukkig) huwelijk nummer 4 zat en 1 redelijke jonge dochter had. Dr. Phil had borderline op zijn shortlist staan voor wat er mis zou zijn met haar o.a. vanwege het feit dat ze al voor de 4e keer getrouwd was. Dus ik moest natuurlijk automatisch ook aan Son denken :D
pi_117592283
Dr phil is niet eens een echte dokter :')
pi_117592294
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:00 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Zullen we eens een brief schrijven namens alle vrienden van FOK met daarin de mededeling dat ADD en ADHD zich niet tegelijk kunnen manifesteren? En logisch dat ze close is met haar kleine apie, ze hebben al zoveel meegemaakt samen een stuk of 5 gestrande relaties bijvoorbeeld.
Ik ben geneigd om op Feesboek/Twittert te reageren met de vraag waarom ze haar zoontje overal in betrekt... Haar columns dus.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117592841
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:25 schreef piglet het volgende:

[..]

Het verbaasde mij ook, maar de combinatie ADD/ADHD bestaat dus wel. Kijk maar eens op http://www.trimbos.nl/ond(...)ondheid/adhd/subtype

Maar ik zag vanmorgen een aflevering van dr Phil (ik ben ziek thuis, dan mag ik pulp kijken ;)), met een mevrouw die in (ongelukkig) huwelijk nummer 4 zat en 1 redelijke jonge dochter had. Dr. Phil had borderline op zijn shortlist staan voor wat er mis zou zijn met haar o.a. vanwege het feit dat ze al voor de 4e keer getrouwd was. Dus ik moest natuurlijk automatisch ook aan Son denken :D
Dan heb ik me verkeerd laten inlichten. Ik was dus in de veronderstelling dat een persoon met ADD zich juist heel goed op 1 activiteit kan richten en dat deze stoornis zich vooral intern (in het hoofd van de persoon) manifesteert. Het sluit elkaar niet helemaal uit natuurlijk, maar was in de veronderstelling dat het niet tegelijk kan optreden.

Waarschijnlijk heeft hij geen van beiden, dus waar hebben we het over :P
pi_117593100
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:30 schreef Pvoesss het volgende:
Dr phil is niet eens een echte dokter :')
Hij is naar mijn beste weten gewoon opgeleid tot psycholoog. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik niet doorheb dat hij tegenwoordig vooral een show neerzet ;)
Maar we zitten in SHO hè, alle bronnen die onze eigen speculaties onderstrepen zijn toegestaan toch?
  Moderator / Miss SHO donderdag 4 oktober 2012 @ 16:56:48 #265
22592 crew  Ole
pi_117593274
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:52 schreef piglet het volgende:

[..]

Hij is naar mijn beste weten gewoon opgeleid tot psycholoog. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik niet doorheb dat hij tegenwoordig vooral een show neerzet ;)
Maar we zitten in SHO hè, alle bronnen die onze eigen speculaties onderstrepen zijn toegestaan toch?
:Y :Y :Y :Y w/ w/ w/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_117593352
Nop, ook niet helemaal waar, hij mag de titel dragen en dat is het zo ongeveer tegenwoordig :X
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:51:58 #267
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_117594873
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:58 schreef Pvoesss het volgende:
Nop, ook niet helemaal waar, hij mag de titel dragen en dat is het zo ongeveer tegenwoordig :X
Het enige wat de beste man niet (meer) heeft is een license. Die heeft hij laten verlopen, naar eigen zeggen bewust. Maar voor de rest is hij toch echt gewoon een afgestudeerd psycholoog met een Ph.D?
http://en.wikipedia.org/wiki/Phil_McGraw#Career
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_117605378
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:00 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Zullen we eens een brief schrijven namens alle vrienden van FOK met daarin de mededeling dat ADD en ADHD zich niet tegelijk kunnen manifesteren? En logisch dat ze close is met haar kleine apie, ze hebben al zoveel meegemaakt samen een stuk of 5 gestrande relaties bijvoorbeeld.
Hij is ook best een beetje door alle "kwaad" die volgens Sonja haar is aangedaan, geprogrammeerd om vooral dingen te doen die moeke blij maken, wellicht hoopt hij daardoor enigszins in het aandachtsvizier van moeke te kunnen komen. Zoals bv op en neer hupsen tot ie er zelfs van om valt?

[ Bericht 5% gewijzigd door veldsla2000 op 05-10-2012 06:33:05 ]
...
pi_117616778
Oh my god, die nieuwe column is weer een dieptepunt...

Wat ik echt niet snap is dat zo'n blad als vriendin (daar komen die columns uit toch?) haar een podium geeft met dit zieke gebral..
pi_117617207
Die liggen volgens mij ook elke week in een deuk op de redactie.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_117617538
Vind het werkelijk waar een aanfluiting. Hoe kun je jezelf columnist noemen als je zulke hypochondrische egocentrische stukjes schrijft en hoe kun je als blad zulke pulp plaatsen?

Echt hoor, :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 oktober 2012 @ 08:47:34 #272
22592 crew  Ole
pi_117617600
Hebben wij hier wat te doen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_117617625
Misschien moeten we BNN eens tippen voor een aflevering van "je zal het maar hebben"

Kunnen ze gelijk een heel seizoen met d'r vullen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_117632627
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:36 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kusjes voor de mensen die ons elke week weer verrijken met Sonja's column. :*

En over verrijken gesproken, is er iemand met inside-informatie over hoeveel je als ex-bn'er ongeveer vangt per column in een b-tijdschrit als Vriendin?
Sonja is geen A-naam, dus ik gok rond de 200/300 euro.
pi_117632739
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:01 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Sonja is geen A-naam, dus ik gok rond de 200/300 euro.
Is dat PER 300 woorden bullshit column??????
...
pi_117633396
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:05 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

Is dat PER 300 woorden bullshit column??????
Dat ligt iets hoger dan de gemiddelde fee voor een tijdschriftartikel van die lengte, dus dat zou wel kunnen. Maar ik weet niet of Sonja ook nog belasting moet betalen over deze inkomsten. Lijkt mij van wel. Ik kan er helemaal naast zitten hoor. Ik weet wat een A-BN'er krijgt, da's echt heel wat meer dan dit (als dit zou kloppen, dan)
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:29:15 #277
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_117633418
Ik krijg voor een vergelijkbaar aantal woorden rond de 300 euro idd, dus zoiets zal het wel zijn. misschien iets meer omdat ze BN-er is. Al is Vriendin niet de scheutigste.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_117653396
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:29 schreef Vivi het volgende:
Ik krijg voor een vergelijkbaar aantal woorden rond de 300 euro idd, dus zoiets zal het wel zijn. misschien iets meer omdat ze BN-er is. Al is Vriendin niet de scheutigste.
Holy moly, wat een geld voor dat gebazel van haar.
...
pi_117653453
Sonja, ik heb een aandoening gevonden waar je alle anderen makkelijk onder kunt schuiven, is wel zo handig in je hoofd: GEK!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_117653456
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:29 schreef Vivi het volgende:
Ik krijg voor een vergelijkbaar aantal woorden rond de 300 euro idd, dus zoiets zal het wel zijn. misschien iets meer omdat ze BN-er is. Al is Vriendin niet de scheutigste.
Toch de verkeerde studie gekozen dan :P
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2012 @ 12:17:52 #281
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_117655120
Welnee Lutte, go for it! Sonja heeft ook niet gestudeerd voor het schrijven van de columns. En aan jou zit er ook een steekje los ;)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 12:20:22 #282
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117655187
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 12:17 schreef Macka66 het volgende:
En aan jou zit er ook een steekje los ;)
Dat is niet zo aardig om te zeggen. :o
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2012 @ 12:21:47 #283
43556 miss_dynastie
pi_117655211
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 10:43 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

Holy moly, wat een geld voor dat gebazel van haar.
Maar dat zou haar dan toch al aardig uit de uitkering moeten houden dan? Of mooi columnmateriaal: 'ik moet teveel ontvangen geld terug betalen en ik heb achtenzeventig aandoeningen, niet eerlijk :'( ' :D
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2012 @ 12:22:09 #284
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_117655219
Madame_Paon, kijk eens naar Lutte's onderschrift... :D
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 12:23:22 #285
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117655242
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 12:22 schreef Macka66 het volgende:
Madame_Paon, kijk eens naar Lutte's onderschrift... :D
:o
Die had ik niet eens gezien. :P
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117656626
Als we hier op SHO toch eens een euro kregen voor elk woord bullshit...
pi_117657184
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:25 schreef piglet het volgende:

[..]

Het verbaasde mij ook, maar de combinatie ADD/ADHD bestaat dus wel. Kijk maar eens op http://www.trimbos.nl/ond(...)ondheid/adhd/subtype

Maar ik zag vanmorgen een aflevering van dr Phil (ik ben ziek thuis, dan mag ik pulp kijken ;)), met een mevrouw die in (ongelukkig) huwelijk nummer 4 zat en 1 redelijke jonge dochter had. Dr. Phil had borderline op zijn shortlist staan voor wat er mis zou zijn met haar o.a. vanwege het feit dat ze al voor de 4e keer getrouwd was. Dus ik moest natuurlijk automatisch ook aan Son denken :D
Dat klopt niet. Het is of het een of het ander. ADD is een subtype van ADHD, iemand kan nooit beide diagnoses tegelijk hebben. ADD is namelijk heel makkelijk gezegd ADHD minus de hyperactiviteit.

En als ik het zo lees lijkt Sonja mij een schoolvoorbeeld borderline.

[ Bericht 2% gewijzigd door Schaatsfan89 op 06-10-2012 14:16:09 ]
pi_117658308
Diagnose voor Son is heel makkelijk hoor hypochonder, aandachttrekken door ziek te zijn of ziekte faken.
Zijn trouwens hele prettige mensen 8)7
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:18:13 #289
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117658438
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
Diagnose voor Son is heel makkelijk hoor hypochonder, aandachttrekken door ziek te zijn of ziekte faken.
Zijn trouwens hele prettige mensen 8)7
Hypochonders denken juist steeds dat ze heel ziek zijn of zelfs doodgaan en zoeken dan ook onnodig vaak medische hulp.
Ik denk dat je in de war bent met Münchhausen.

Maar ik denk dat Sonja dat allebei niet heeft. Daar gaat het niet ver genoeg voor.
Het is eerder gewoon een ziekelijke behoefte aan aandacht ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117663271
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:18 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Hypochonders denken juist steeds dat ze heel ziek zijn of zelfs doodgaan en zoeken dan ook onnodig vaak medische hulp.
Ik denk dat je in de war bent met Münchhausen.

Maar ik denk dat Sonja dat allebei niet heeft. Daar gaat het niet ver genoeg voor.
Het is eerder gewoon een ziekelijke behoefte aan aandacht ...
Attention Whorism. *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117663374
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:35 schreef Schaatsfan89 het volgende:

[..]

Dat klopt niet. Het is of het een of het ander. ADD is een subtype van ADHD, iemand kan nooit beide diagnoses tegelijk hebben. ADD is namelijk heel makkelijk gezegd ADHD minus de hyperactiviteit.

En als ik het zo lees lijkt Sonja mij een schoolvoorbeeld borderline.
Mijn link van de Trimbos-site doet het niet meer zie ik, heel vreemd. Maar het klopt inderdaad dat ADD een subtype is van ADHD. Maar ze hebben het daar (en het Trimbos lijkt me toch een betrouwbare bron) zeker ook over een gecombineerd type. Dat schijnt zelfs het meest voor te komen:
quote:
Er zijn 3 typen ADHD: het onoplettende, hyperactief/impulsieve en gecombineerde type.

De DSM-IV onderscheidt deze typen:

- Het onoplettende type, er is vooral sprake van ernstige en aanhoudende aandachtszwakte. Dit type wordt ook wel ADD genoemd, de kenmerken van hyperactiviteit/impulsiviteit ontbreken.
- Het hyperactief/impulsieve type, er is vooral sprake van ernstige en aanhoudende impulsiviteit en hyperactiviteit.
- Het gecombineerde type, er komen beide soorten problemen samen voor. Dit type ADHD komt het meeste voor.
Ik ga er vanuit dat ze bedoeld dat Pyke het combineerde type ADHD heeft en dus afwisselend onoplettend en hyperactief/impulsief is.

Ben benieuwd wanneer we iets horen over de testen die ze bij haarzelf en haar zoon gaat laten doen. Hoe zou ze er mee omgaan als er niet uit komt wat zij denkt dat er uit gaat komen?
pi_117663810
Dan verzint ze wel een verklaring. 'Wat weten die artsen en therapeuten nou, ik ken m'n mannetje het best!'
Tap tap tap
pi_117666236
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Dan verzint ze wel een verklaring. 'Wat weten die artsen en therapeuten nou, ik ken m'n mannetje het best!'
De artsen zijn arrogant!
De artsen weten van niks, lees zelf maar op deze website daar staat alles!

:')
pi_117671549
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Attention Whorism. *O*
_O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:12 schreef piglet het volgende:

Ben benieuwd wanneer we iets horen over de testen die ze bij haarzelf en haar zoon gaat laten doen. Hoe zou ze er mee omgaan als er niet uit komt wat zij denkt dat er uit gaat komen?
Dan zegt ze:
quote:
Dus ik luister wel naar alle goedbedoelde adviezen, maar ik doe alleen iets met de adviezen die mij geschikt lijken.
...
pi_117678030
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:12 schreef piglet het volgende:

[..]

Mijn link van de Trimbos-site doet het niet meer zie ik, heel vreemd. Maar het klopt inderdaad dat ADD een subtype is van ADHD. Maar ze hebben het daar (en het Trimbos lijkt me toch een betrouwbare bron) zeker ook over een gecombineerd type. Dat schijnt zelfs het meest voor te komen:

[..]

Ik ga er vanuit dat ze bedoeld dat Pyke het combineerde type ADHD heeft en dus afwisselend onoplettend en hyperactief/impulsief is.

Ben benieuwd wanneer we iets horen over de testen die ze bij haarzelf en haar zoon gaat laten doen. Hoe zou ze er mee omgaan als er niet uit komt wat zij denkt dat er uit gaat komen?
Het gecombineerde type is hetgene wat wij ADHD noemen, daarbij is er sprake van hyperactiviteit, impulsiviteit en aandachtsproblemen. Dan heb je twee subtypes, voornamelijk aandachtsproblemen (ADD) en voornamelijk impulsiviteit en hyperactiviteit (andere subtype). Ik hoop dat ik het duidelijk uitleg, maar je kan dus geen ADD en ADHD tegelijk hebben.
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:26:42 #297
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_117687419
quote:
2s.gif Op zondag 7 oktober 2012 09:26 schreef Flow3r het volgende:
Tuurlijk wel, Sonja kan dat wel :Y

:+
Zolang het niet teveel energie kost dan hè _O-
...
pi_117687641
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:57 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

Zolang het niet teveel energie kost dan hè _O-
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117695772
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:16 schreef Schaatsfan89 het volgende:

[..]

Het gecombineerde type is hetgene wat wij ADHD noemen, daarbij is er sprake van hyperactiviteit, impulsiviteit en aandachtsproblemen. Dan heb je twee subtypes, voornamelijk aandachtsproblemen (ADD) en voornamelijk impulsiviteit en hyperactiviteit (andere subtype). Ik hoop dat ik het duidelijk uitleg, maar je kan dus geen ADD en ADHD tegelijk hebben.
Ja hoor, helemaal duidelijk :)
Ik vond het ook al zo vreemd!
pi_117695902
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:03 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De artsen zijn arrogant!
De artsen weten van niks, lees zelf maar op deze website daar staat alles!

:')
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:26 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

_O-

[..]

Dan zegt ze:

[..]

Ja, natuurlijk gaat ze niet erkennen dat ze fout zat :D Maar ik vraag me af of ze het op zou lossen in haar column. Door het dood te zwijgen en over iets nieuws te beginnen misschien? Of door iets te verzinnen in de trant van 'ja, we gaan voor een natuurlijke behandeling want ik wil niet dat mijn schatje troep gaat slikken' oid. Hoe lang zou het duren voor ze de uitslag krijgt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')