Het kan wel een tijdje bij de douane blijven liggen als ze het daar druk hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:51 schreef hearmeout het volgende:
Had via ebay 2 pakketjes besteld op dezelfde dag, 1 uit Hong Kong en de andere uit Amerika. Beiden op dezelfde dag verstuurd. Die vanuit Hong Kong heb ik al een paar dagen binnen maar de andere nog niet.
Het pakket uit Amerika is verstuurd met USPS First Class en ik heb een tracking number gekregen. Hier staat dat het 'in Transit' is en door de sorteerfaciliteiten in Chicago is gegaan. Dit is nu echter al 10 dagen zo, zonder verandering.
Iemand een idee waarom dit zo lang duurt? Kan ik ergens meer info krijgen?
Wat is Gebroeders Winter?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:41 schreef Woods het volgende:
Ik denk dat het hier moet en heb een vraag: ik heb afgelopen zaterdag voor 17.00 een pakket bij Gebroeders Winter afgeleverd en dacht in de eerste instantie geen T&T mee hebben gekregen. Later bleek dit wel zo. Echter wilde ik dit pakketje sturen naar me moeder die hem voor woensdag 10.00 hebben(als ze wegrijdt), maar hij staat nu genoteerd woensdag tussen 14.00-16.00 en ligt nu bij het 'sorteercentrum'. Aangezien ze nu richting mij komt rijden, bestaat er een optie dat ik het pakketje kan annuleren en hem laat retourneren aangezien ze hem dan pas maandag, bij terugkomst, kan ontvangen?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat is Gebroeders Winter?
En nee via PostNL is er geen mogelijkheid je pakje te wijzigen als die al in het sorteerproces zit.
Nou, opgelost dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:55 schreef Woods het volgende:
[..]
Anyway, net PostNL zelf gebeld en hun hadden vermeld dat als de buren, in dit geval aangezien er op die dag niemand thuis is, nadrukkelijk vermelden het pakket te retourneren naar mijn adres hij wordt teruggezonden
Hmm dat zal het wel zijn dan. Inmiddels een week verder, en nog steeds niets gehoord.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het kan wel een tijdje bij de douane blijven liggen als ze het daar druk hebben.
[url] link [/url]quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:49 schreef handige_har het volgende:
Hoe krijg ik een linkje in m'n handtekening? BB en HTML al geprobeerd maar wil niet lukken!
Dat kan volgens mij wel, maar vraag anders aan de verzender om contact op te nemen met USPS?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:42 schreef hearmeout het volgende:
Net gebeld met TNT service. Er is geen 3S code voor mijn pakket beschikbaar. Al bijna 3 weken staat de status bij USPS op 'processed through sort facilitiy' en voor de rest geen updates meer.
TNT mevrouw zegt dus dat het pakket nog niet in Nederland is. Wat kan hier aan de hand zijn? Of kan het toch al 3 weken bij de douane liggen, zonder dat TNT daarvan weet?
Ik weet het! Sorryquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
[url] link [/url]
Maar daar zijn aparte topics voor, hier gaat het over pakketjes .
maandag even bellen met postNL.. - als het überhaupt al mogelijk is.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik heb afgelopen dinsdag wat besteld, en dit zou gisteren worden bezorgd, maar de bezorger van PostNL heeft waarschijnlijk in de verkeerde straat gezeten, daar ergens willekeurig aangebeld en mijn pakket aangeboden, die mensen hebben dat natuurlijk geweigerd en nu wordt mijn pakketje dus retour gezonden.
PostNL heeft dus nooit het pakketje aan mij aangeboden, hoe kan ik nu vermijden dat het pakketje daadwerkelijk wordt terug gezonden?
Ik had gisteren al gelijk gebeld met PostNL, maar die zei dat zij de melding 'Pakket onbestelbaar' kreeg, terwijl ik dit krijg..quote:Op zondag 17 maart 2013 13:00 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
maandag even bellen met postNL.. - als het überhaupt al mogelijk is.
quote:16-3-2013:
Geadresseerde niet bekend op dit adres. Retour afzender
Niet, laat de webshop waar je het besteld hebt het gewoon oplossen, dat zijn ze wettelijk verplicht.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik heb afgelopen dinsdag wat besteld, en dit zou gisteren worden bezorgd, maar de bezorger van PostNL heeft waarschijnlijk in de verkeerde straat gezeten, daar ergens willekeurig aangebeld en mijn pakket aangeboden, die mensen hebben dat natuurlijk geweigerd en nu wordt mijn pakketje dus retour gezonden.
PostNL heeft dus nooit het pakketje aan mij aangeboden, hoe kan ik nu vermijden dat het pakketje daadwerkelijk wordt terug gezonden?
Het adres staat ook bij de Track&Trace, en dat klopt gewoon. De fout ligt dus bij PostNL.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet, laat de webshop waar je het besteld hebt het gewoon oplossen, dat zijn ze wettelijk verplicht.
Dan is het alsnog de verantwoordelijkheid van de webwinkel, niet van jou. Heb je hun al gebeld?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:13 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Het adres staat ook bij de Track&Trace, en dat klopt gewoon. De fout ligt dus bij PostNL.
Ik heb een mail gestuurd en daarin het probleem uitgelegd, maar de winkel is alleen geopend van dinsdag tot zaterdag.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan is het alsnog de verantwoordelijkheid van de webwinkel, niet van jou. Heb je hun al gebeld?
Tot sluitingstijd.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:42 schreef Loll het volgende:
Tot hoelaat kan je pakketjes aanbieden bij het post nl postkantoor of sevice punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |