abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:41:08 #226
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_123949263
Ik denk dat het hier moet en heb een vraag: ik heb afgelopen zaterdag voor 17.00 een pakket bij Gebroeders Winter afgeleverd en dacht in de eerste instantie geen T&T mee hebben gekregen. Later bleek dit wel zo. Echter wilde ik dit pakketje sturen naar me moeder die hem voor woensdag 10.00 hebben(als ze wegrijdt), maar hij staat nu genoteerd woensdag tussen 14.00-16.00 en ligt nu bij het 'sorteercentrum'. Aangezien ze nu richting mij komt rijden, bestaat er een optie dat ik het pakketje kan annuleren en hem laat retourneren aangezien ze hem dan pas maandag, bij terugkomst, kan ontvangen?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:43:21 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_123949355
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:51 schreef hearmeout het volgende:
Had via ebay 2 pakketjes besteld op dezelfde dag, 1 uit Hong Kong en de andere uit Amerika. Beiden op dezelfde dag verstuurd. Die vanuit Hong Kong heb ik al een paar dagen binnen maar de andere nog niet.

Het pakket uit Amerika is verstuurd met USPS First Class en ik heb een tracking number gekregen. Hier staat dat het 'in Transit' is en door de sorteerfaciliteiten in Chicago is gegaan. Dit is nu echter al 10 dagen zo, zonder verandering.

Iemand een idee waarom dit zo lang duurt? Kan ik ergens meer info krijgen?
Het kan wel een tijdje bij de douane blijven liggen als ze het daar druk hebben.
KuikenGuppy
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:44:53 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_123949411
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:41 schreef Woods het volgende:
Ik denk dat het hier moet en heb een vraag: ik heb afgelopen zaterdag voor 17.00 een pakket bij Gebroeders Winter afgeleverd en dacht in de eerste instantie geen T&T mee hebben gekregen. Later bleek dit wel zo. Echter wilde ik dit pakketje sturen naar me moeder die hem voor woensdag 10.00 hebben(als ze wegrijdt), maar hij staat nu genoteerd woensdag tussen 14.00-16.00 en ligt nu bij het 'sorteercentrum'. Aangezien ze nu richting mij komt rijden, bestaat er een optie dat ik het pakketje kan annuleren en hem laat retourneren aangezien ze hem dan pas maandag, bij terugkomst, kan ontvangen?
Wat is Gebroeders Winter?
En nee via PostNL is er geen mogelijkheid je pakje te wijzigen als die al in het sorteerproces zit.
KuikenGuppy
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:55:45 #229
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_123949780
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat is Gebroeders Winter?
En nee via PostNL is er geen mogelijkheid je pakje te wijzigen als die al in het sorteerproces zit.
:')
Anyway, net PostNL zelf gebeld en hun hadden vermeld dat als de buren, in dit geval aangezien er op die dag niemand thuis is, nadrukkelijk vermelden het pakket te retourneren naar mijn adres hij wordt teruggezonden :P
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:59:53 #230
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_123949891
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:55 schreef Woods het volgende:

[..]

:')
Anyway, net PostNL zelf gebeld en hun hadden vermeld dat als de buren, in dit geval aangezien er op die dag niemand thuis is, nadrukkelijk vermelden het pakket te retourneren naar mijn adres hij wordt teruggezonden :P
Nou, opgelost dan.
En niet iedereen woont in 020, ik had er nog nooit van gehoord.
KuikenGuppy
pi_123950389
Wat is PostNL een %!%@%@! bedrijf zeg!!! had een klacht lopen via klachtenkompas. En intussen is de track&trace code online bij PostNL niet meer op te vragen... en zeggen ze niks meer na te kunnen zien. On-ge-lo-fe-lijk :') |:(
pi_123955956
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het kan wel een tijdje bij de douane blijven liggen als ze het daar druk hebben.
Hmm dat zal het wel zijn dan. Inmiddels een week verder, en nog steeds niets gehoord. :(
pi_123964187
Net gebeld met TNT service. Er is geen 3S code voor mijn pakket beschikbaar. Al bijna 3 weken staat de status bij USPS op 'processed through sort facilitiy' en voor de rest geen updates meer.

TNT mevrouw zegt dus dat het pakket nog niet in Nederland is. Wat kan hier aan de hand zijn? Of kan het toch al 3 weken bij de douane liggen, zonder dat TNT daarvan weet?
pi_123964533
Hoe krijg ik een linkje in m'n handtekening? BB en HTML al geprobeerd maar wil niet lukken!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 17:22:11 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_123965928
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:49 schreef handige_har het volgende:
Hoe krijg ik een linkje in m'n handtekening? BB en HTML al geprobeerd maar wil niet lukken!
[url] link [/url]
Maar daar zijn aparte topics voor, hier gaat het over pakketjes ;).
KuikenGuppy
  dinsdag 12 maart 2013 @ 17:23:21 #236
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_123965962
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:42 schreef hearmeout het volgende:
Net gebeld met TNT service. Er is geen 3S code voor mijn pakket beschikbaar. Al bijna 3 weken staat de status bij USPS op 'processed through sort facilitiy' en voor de rest geen updates meer.

TNT mevrouw zegt dus dat het pakket nog niet in Nederland is. Wat kan hier aan de hand zijn? Of kan het toch al 3 weken bij de douane liggen, zonder dat TNT daarvan weet?
Dat kan volgens mij wel, maar vraag anders aan de verzender om contact op te nemen met USPS?
KuikenGuppy
pi_123966391
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:22 schreef Burdie het volgende:

[..]

[url] link [/url]
Maar daar zijn aparte topics voor, hier gaat het over pakketjes ;).
Ik weet het! Sorry ;)
pi_124159147
Ik heb afgelopen dinsdag wat besteld, en dit zou gisteren worden bezorgd, maar de bezorger van PostNL heeft waarschijnlijk in de verkeerde straat gezeten, daar ergens willekeurig aangebeld en mijn pakket aangeboden, die mensen hebben dat natuurlijk geweigerd en nu wordt mijn pakketje dus retour gezonden.

PostNL heeft dus nooit het pakketje aan mij aangeboden, hoe kan ik nu vermijden dat het pakketje daadwerkelijk wordt terug gezonden?
pi_124159319
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik heb afgelopen dinsdag wat besteld, en dit zou gisteren worden bezorgd, maar de bezorger van PostNL heeft waarschijnlijk in de verkeerde straat gezeten, daar ergens willekeurig aangebeld en mijn pakket aangeboden, die mensen hebben dat natuurlijk geweigerd en nu wordt mijn pakketje dus retour gezonden.

PostNL heeft dus nooit het pakketje aan mij aangeboden, hoe kan ik nu vermijden dat het pakketje daadwerkelijk wordt terug gezonden?
maandag even bellen met postNL.. - als het überhaupt al mogelijk is.
pi_124159414
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:00 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

maandag even bellen met postNL.. - als het überhaupt al mogelijk is.
Ik had gisteren al gelijk gebeld met PostNL, maar die zei dat zij de melding 'Pakket onbestelbaar' kreeg, terwijl ik dit krijg..

quote:
16-3-2013:
Geadresseerde niet bekend op dit adres. Retour afzender
  zondag 17 maart 2013 @ 14:01:39 #241
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_124161376
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik heb afgelopen dinsdag wat besteld, en dit zou gisteren worden bezorgd, maar de bezorger van PostNL heeft waarschijnlijk in de verkeerde straat gezeten, daar ergens willekeurig aangebeld en mijn pakket aangeboden, die mensen hebben dat natuurlijk geweigerd en nu wordt mijn pakketje dus retour gezonden.

PostNL heeft dus nooit het pakketje aan mij aangeboden, hoe kan ik nu vermijden dat het pakketje daadwerkelijk wordt terug gezonden?
Niet, laat de webshop waar je het besteld hebt het gewoon oplossen, dat zijn ze wettelijk verplicht.
KuikenGuppy
pi_124161801
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

Niet, laat de webshop waar je het besteld hebt het gewoon oplossen, dat zijn ze wettelijk verplicht.
Het adres staat ook bij de Track&Trace, en dat klopt gewoon. De fout ligt dus bij PostNL.
  zondag 17 maart 2013 @ 15:03:24 #243
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_124163886
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:13 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:

[..]

Het adres staat ook bij de Track&Trace, en dat klopt gewoon. De fout ligt dus bij PostNL.
Dan is het alsnog de verantwoordelijkheid van de webwinkel, niet van jou. Heb je hun al gebeld?
KuikenGuppy
pi_124165201
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dan is het alsnog de verantwoordelijkheid van de webwinkel, niet van jou. Heb je hun al gebeld?
Ik heb een mail gestuurd en daarin het probleem uitgelegd, maar de winkel is alleen geopend van dinsdag tot zaterdag.
pi_124165713
Oeps
pi_124184136
Hallo mensen,

Ik heb een vraag mbt bezorgen:
Ik heb korte tijd geleden een pakket vanuit het buitenland besteld met EMS ervice dus met track&trace. Ik kwam er vlak na betalen achter dat mijn huisnummer niet bij de geadresseerden stond, ik heb een mail gestuurd omdat hij waarschijnlijk maandag wordt verstuurd maar het kan zijn dat ze die te laat lezen en dat hij dus zonder huisnummer wordt verzonden.

De verdere gegevens kloppen allemaal. Ik woon met meerderen in dit huis en er wordt wel eens vaker bezorgd ook wel eens onder mijn naam. Tevens heb ik ook een account bij de MijnPakket website van PostNL waar alles bijstaat.

Mijn vraag is echter wat er nou zoal gebeurd bij gevallen als deze; de een zegt dat hij retour gaat, bij de ander komt hij alleen iets later aan, weer een ander zegt dat hij op te halen valt bij een centraal postkantoor in de buurt. Ik snap er even helemaal niets meer van.

Ik hoorde dat er vaak in een register wordt gekeken op de naam om te zien waar die persoon woont. Zijn die gegevens gebaseerd op eerdere track&trace bestellingen? Of zijn dat de MijnPakket accounts?

Kan iemand me daar wat meer helderheid of ervaringen over geven?
Het zou toch gewoon bezorgbaar moeten zijn aangezien ik gewoon op de MijnPakket website sta en tevens daar ook de barcode kan toevoegen om te zien van hoe en wat?

Dank u voor de responses :)
  Redactie Sport zondag 17 maart 2013 @ 22:15:14 #247
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_124184791
Het hangt er maar net vanaf hoeveel moeite de bezorger wil doen volgens mij. De één gaat even op internet zoeken naar de naam icm de straat, en de ander stuurt het meteen terug.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 18 maart 2013 @ 13:42:26 #248
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_124203779
Tot hoelaat kan je pakketjes aanbieden bij het post nl postkantoor of sevice punt?
BAM dit is 3KB
  maandag 18 maart 2013 @ 15:24:57 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_124207894
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:42 schreef Loll het volgende:
Tot hoelaat kan je pakketjes aanbieden bij het post nl postkantoor of sevice punt?
Tot sluitingstijd.
KuikenGuppy
pi_124208754
Wat houdt 'Pakket onbestelbaar verklaard' nou precies in, op internet lees ik eigenlijk dat het dan niet meer goed komt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')