abonnement Unibet Coolblue
pi_117253211
Lieve mensen woonachtig in Almere, graag zou ik jullie willen vragen om een enquete in te vullen met betrekking tot sportieve recreatie in Almere.
Het onderzoek wordt uitgevoerd door een studente van Hogeschool INHOLLAND en is een onderdeel van een scriptie.
Alle opgegeven informatie is vertrouwelijk en zal uitsluitend voor dit onderzoek gebruikt worden.
De enquête is uitsluitend bedoeld voor mensen vanaf 16 t/m 65 jaar en wonend in Almere.

Hierbij de link:
http://www.surveygizmo.co(...)-Sportieve-Recreatie



Hartelijk dank!
pi_117254014
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:05 schreef milicapavlovic het volgende:
Lieve mensen woonachtig in Almere, graag zou ik jullie willen vragen om een enquete in te vullen met betrekking tot sportieve recreatie in Almere.
Het onderzoek wordt uitgevoerd door een studente van Hogeschool INHOLLAND en is een onderdeel van een scriptie.
Alle opgegeven informatie is vertrouwelijk en zal uitsluitend voor dit onderzoek gebruikt worden.
De enquête is uitsluitend bedoeld voor mensen vanaf 16 t/m 65 jaar en wonend in Almere.

Hierbij de link:
http://www.surveygizmo.co(...)-Sportieve-Recreatie



Hartelijk dank!
Goh, toeval. Ik ben de enige van dit forum die in Almere woont.
pi_117254323
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef Feestkabouter het volgende:
Inderdaad, gevonden.
Ik heb dankzij die wedstrijd een 4,4176 in mijn cijferlijst.

Partijgegevens

Speeldatum: 01-07-2012
Toernooi/Wedstrijd: Open Senioren Toernooi
Team/speler thuis: 12345678 Vernooij, P. (M 5,4176)
Team/speler uit: 87654321 Feestkabouter (M 5,9669)
Set standen:
Uitslag: Uit gewonnen
Ik heb er ook 1tje. Een walkover en toch punten eraf:
Heb toen een 7,8503 gekregen waar het eigenlijk niet hoort. Helaas nooit terug gedraaid.

Speeldatum: 19-08-2012
Toernooi/Wedstrijd: Open Toernooi
Team/speler thuis: ******* Daan2x256 (M 6,9804) / ******* Mix-maatje (V 7,4030)
Team/speler uit: ******* Binda, D. (M 6,3668) / ******* Leeuwen, G. van (V 7,3337)
Set standen:
Uitslag: Uit gewonnen
Op toernooi.nl is het ingevoerd als niet gespeeld ipv walk over

Toernooi in Hooglanderveen hebben wij de eerste wedstrijd verloren. En nu hebben die die gewonnen hebben een walkover gekregen van hun tegenstanders waar wij morgen tegen moeten. Die zal zeker niet worden opgenomen in de rating toch? Wil hem wel spelen want is zo gezellig daar en het zijn fijne kunstgrasbanen. Voorlopig staat er dat de wedstrijd morgen gewoon door gaat.

[ Bericht 8% gewijzigd door Daan2x256 op 26-09-2012 08:30:48 ]
  dinsdag 25 september 2012 @ 22:39:52 #79
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_117255101
Vraagje, dit jaar weer voor t eerst competitie gespeeld sinds de jeugd. Met mijn dubbelpartner hadden we met 2 sets gewonnen van een:

8,72 en 6,05

Wij waren:

8,99 en 8,64

Maar kreeg geen punten erbij, waarom?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2012 @ 22:50:50 #80
21636 Feestkabouter
pi_117255699
heel simpel: als bij 1 van de koppels het verschil in rating meer dan 2,5 is, krijgt niemand een uitslag-rating, ongeacht de uitslag.
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2012 @ 22:58:52 #81
21636 Feestkabouter
pi_117256189
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:24 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Ik heb er ook 1tje. Een walkover en toch punten eraf:
Heb toen een 7,8503 gekregen waar het eigenlijk niet hoort. Helaas nooit terug gedraaid.

Speeldatum: 19-08-2012
Toernooi/Wedstrijd: Open Toernooi
Team/speler thuis: ******** Daan2x256 (M 6,9804) / ******** Mix-maatje (V 7,4030)
Team/speler uit: ******** Binda, D. (M 6,3668) / ******** Leeuwen, G. van (V 7,3337)
Set standen:
Uitslag: Uit gewonnen
Op toernooi.nl is het ingevoerd als niet gespeeld ipv walk over
misschien kun je het nog aankaarten bij de KNLTB.
die Binda had wel lekker veel wedstrijden in die week! (10)
behalve dan dat jouw wedstrijd kwam te vervallen.... 9 dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door Feestkabouter op 26-09-2012 11:28:31 ]
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2012 @ 23:06:40 #82
21636 Feestkabouter
pi_117256648
Shit, Daan, je moet morgen tegen een goeie vriendin van mij!!!!!!!!!!!!
Wat grappig!!!
Ik heb in 2005 heel veel met haar getennist, en ook een paar toernooien in de GD7 gewonnen. Ik kon daarna door blessures 4 jaar niet tennissen en zij is gestopt en heeft dat afgelopen jaar weer een beetje opgepikt.

Ze heeft dus blijkbaar maandag die walkover gegeven, heb haar effe gesmst. Weet niet of ze nog wakker is.
Volgens mij is het normaalgesproken zo dat als je in een poule een walkover geeft, je meteen ook alle wedstrijden in die poule opgeeft. Maar blijkbaar ziet de toernooileiding dat niet zo..... of ze hebben die andere wedstrijd gewoon nog niet verwerkt (naar walkover bedoel ik dan).
  dinsdag 25 september 2012 @ 23:07:30 #83
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_117256682
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:50 schreef Feestkabouter het volgende:
heel simpel: als bij 1 van de koppels het verschil in rating meer dan 2,5 is, krijgt niemand een uitslag-rating, ongeacht de uitslag.
Werkt dat ook zo bij enkel?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2012 @ 23:29:24 #84
21636 Feestkabouter
pi_117257739
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:07 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Werkt dat ook zo bij enkel?
als de 2 spelers minder dan 1,0 van elkaar verschillen, krijg je na een gespeelde wedstrijd altijd een uitslag-rating.
als het verschil groter is dan 1,0, dan ligt het eraan wie er wint: als degene wint van wie je het op basis van rating ook verwacht, krijgt niemand een rating (dit is vanzelfsprekend, de uitslag is volgens sterke verwachting); als de underdog toch wint, krijg je wel allebei een rating.
in het enkelspel geldt dus altijd dat je OF allebei OF geen van beiden een rating krijgt.
als de beide spelers een rating krijgen, dan is dat bij enkelspel altijd de rating van de verliezer minus 1 voor de winnaar, en de rating van de winnaar plus 1 voor de verliezer.
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2012 @ 23:36:14 #85
21636 Feestkabouter
pi_117258003
misschien moeten deze 3 documenten eens in de OP worden opgenomen:

DSS-uitleg enkelspel
http://www.knltb.nl/xu/do(...)E6-8B26-6ECBE950CF2E

DSS-uitleg dubbelspel
http://www.knltb.nl/xu/do(...)DD-B33B-BE36D68DDB4C

DSS-uitleg gelijkspel (dat kan blijkbaar ook)
http://www.knltb.nl/xu/do(...)40-946F-40B40B849887
  woensdag 26 september 2012 @ 00:15:05 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_117259598
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:14 schreef SuperImposed het volgende:

[..]

en wat moet je vervolgens doen als je dat tegen komt?
Contact opnemen met de toernooicommissie en de KNLTB.

Bij het invullen van een wedstrijd heb je een aantal opties waaronder opgave en walkover. Dat zijn 2 verschillende dingen. Waarschijnlijk hebben ze per ongeluk een opgave gegeven i.p.v. een walkover.
Ik heb het vorig jaar gehad. Uiteindelijk terug gedraaid, maar toch had het invloed op mijn rating.
Ik speelde de week er na een ander toernooi. In het toernooi waar het verkeerd ginghad ik van iets van een 5.0 verloren volgens de opgave, terwijl ik een walkover. Had gegeven ivm een blessure.
Ik stond voor het toernooi 4.9 en door die als verloren partij werd ik een 5.1.
Ik speelde een week later tegen een 6.0 en die won ik. Ik stond op dat moment nog als 5.1 geregistreerd dus ik kreeg er een 5.0 bij. Een week later was na wat mailwisselingen de uitslag weer terug gedraaid, maar de telling van de knltb was niet zo geavanceerd dat die winst op die 6.0 mij geen punten meer opleverde. Die 5.0 bleef dus gewoon staan, terwijl ik eigenlijk 4.9 stond en er dus geen uitslag bij had moeten krijgen.

Als het betekent dat je aan het einde van de ritp recies geen speelsterkte stijgt is dat toch zuur en de bond weigert het aan te passen. Bij mij was dat niet het geval, maar het ging bij mij uiteindelijk om 2 uitslagen en ik werd daardoor 4.7 ipv 4.6. Geen probleem natuurlijk omdat het lang niet goed genoeg is voor 4, maar het is toch jammer.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_117262895
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:06 schreef Feestkabouter het volgende:
Shit, Daan, je moet morgen tegen een goeie vriendin van mij!!!!!!!!!!!!
Wat grappig!!!
Ik heb in 2005 heel veel met haar getennist, en ook een paar toernooien in de GD7 gewonnen. Ik kon daarna door blessures 4 jaar niet tennissen en zij is gestopt en heeft dat afgelopen jaar weer een beetje opgepikt.

Ze heeft dus blijkbaar maandag die walkover gegeven, heb haar effe gesmst. Weet niet of ze nog wakker is.
Volgens mij is het normaalgesproken zo dat als je in een poule een walkover geeft, je meteen ook alle wedstrijden in die poule opgeeft. Maar blijkbaar ziet de toernooileiding dat niet zo..... of ze hebben die andere wedstrijd gewoon nog niet verwerkt (naar walkover bedoel ik dan).
Oh grappig.
Denk dat toernooileiding wil als het mogelijk is dat het gewoon gespeeld wordt. Eigenlijk wil ik ook dat de wedstrijden wel gespeeld wordt, want vind het nou juist zo leuk daar.
Zonde als ik vanavond niet hoef te spelen.
Weet de rede natuurlijk niet waarom ze opgeven. Hoor het allemaal wel.

Zit even te kijken, maar ze geeft wel heel veel walk overs zeg.
Bij Hooglanderveen mag je maar aan 1 onderdeel meedoen en er zijn er 88 uitgeloot.
Zonde......

[ Bericht 5% gewijzigd door Daan2x256 op 26-09-2012 08:48:17 ]
  woensdag 26 september 2012 @ 09:35:32 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_117264058
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:05 schreef milicapavlovic het volgende:
Lieve mensen woonachtig in Almere, graag zou ik jullie willen vragen om een enquete in te vullen met betrekking tot sportieve recreatie in Almere.
Het onderzoek wordt uitgevoerd door een studente van Hogeschool INHOLLAND en is een onderdeel van een scriptie.
Alle opgegeven informatie is vertrouwelijk en zal uitsluitend voor dit onderzoek gebruikt worden.
De enquête is uitsluitend bedoeld voor mensen vanaf 16 t/m 65 jaar en wonend in Almere.

Hierbij de link:
http://www.surveygizmo.co(...)-Sportieve-Recreatie



Hartelijk dank!
Heeft verder weinig met de enquete te maken, maar ik zeg het toch.
De verenigingen waar ik tot nu toe ben geweest vond ik allemaal vervelend. Vervelende mensen enzo. Beetje tokkie gedrag vertonen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_117264153
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Heeft verder weinig met de enquete te maken, maar ik zeg het toch.
De verenigingen waar ik tot nu toe ben geweest vond ik allemaal vervelend. Vervelende mensen enzo. Beetje tokkie gedrag vertonen.
Ook bij ATC-Buiten geweest? Daar speel ik en is opzich wel de gezelligste club van Almere. :)
Wel een clubje binnen de vereniging laatste jaren die altijd naar de club komt om lekker goedkoop te zuipen. Daar stoor ik me soms wel eens aan. Maar over het algemeen vind ik het wel gezellig.
  woensdag 26 september 2012 @ 10:14:43 #90
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_117265069
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:39 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Ook bij ATC-Buiten geweest? Daar speel ik en is opzich wel de gezelligste club van Almere. :)
Wel een clubje binnen de vereniging laatste jaren die altijd naar de club komt om lekker goedkoop te zuipen. Daar stoor ik me soms wel eens aan. Maar over het algemeen vind ik het wel gezellig.
Ik heb er niet gespeeld, maar mijn vriendin moest er competitie spelen. Toevallig was Buiten 1 van de vervelendste verenigingen, zo niet de vervelendste.
Was een damesteam dat in de 4de klasse op zaterdag speelde. Zaten allemaal meiden in van rond de 25 jaar. Allemaal plat amsterdams accent (Niet dat het erg is., maar misschien dat het toeval is en je ze dan herkent :P ) en onsportief op de baan.
Ze zijn dik kampioen geworden, omdat ze verreweg de beste van de klasse waren, maar echt vervelende lui.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_117265396
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef Norrage het volgende:

[..]

ik mis ook nickybol, die was 2.5 en die vond dat het onverantwoord was de avond voor een tenniswedstrijd alcohol te drinken :(
En tijdens? :D
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2012 @ 11:31:45 #92
21636 Feestkabouter
pi_117267064
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 08:36 schreef Daan2x256 het volgende:

Zit even te kijken, maar ze geeft wel heel veel walk overs zeg.
het is dit seizoen haar 2e, en als ik me niet vergis kwam het vorige week door haar dubbelpartner.
maar ja, wel de 2e walkover op 4 wedstrijden, dus dan lijkt het ineens veel.
pi_117267165
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb er niet gespeeld, maar mijn vriendin moest er competitie spelen. Toevallig was Buiten 1 van de vervelendste verenigingen, zo niet de vervelendste.
Was een damesteam dat in de 4de klasse op zaterdag speelde. Zaten allemaal meiden in van rond de 25 jaar. Allemaal plat amsterdams accent (Niet dat het erg is., maar misschien dat het toeval is en je ze dan herkent :P ) en onsportief op de baan.
Ze zijn dik kampioen geworden, omdat ze verreweg de beste van de klasse waren, maar echt vervelende lui.
Ik zie net wie het zijn.
Tja.... daar heb je ook wat tegenover... :r
Vooral die blonde is zo arrogant, net als d'r moeder. Die zei ooit een keer tegen me voor een wedstrijd: "Klaar om ingemaakt te worden."
We hadden in de zomer toen een keer een mixpartij tegen die moeder en nog een andere mongool gespeeld. Mijn maatje was half ziek, verloren met 6-0 6-1. Toen kwamen we ze in de winter weer tegen. Zei ze dus dat vooraf aan de wedstrijd bij het begroeten. En toen wij de toss hadden gewonnen zie hij: "Nou, hebben jullie in ieder geval de toss gewonnen." :')
Had alleen zo naar m'n maatje gekeken van WTF? Niks gezegd.
De wedstrijd gewonnen met 7-5 6-3. Zo klaar met die mensen. :D

Nee dan snap goed ik dat je het niet leuk gevonden hebt. ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:31 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

het is dit seizoen haar 2e, en als ik me niet vergis kwam het vorige week door haar dubbelpartner.
maar ja, wel de 2e walkover op 4 wedstrijden, dus dan lijkt het ineens veel.
Ook in 2006 vrij veel en 2009 en 2010 ook een aantal.
Ah we zien het vanavond wel of we gaan spelen of niet. Voorlopig nog geen mailtje gehad en op toernooi.nl staat hij ook nog gewoon. :)
  woensdag 26 september 2012 @ 11:53:11 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_117267674
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:35 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Ik zie net wie het zijn.
Tja.... daar heb je ook wat tegenover... :r
Vooral die blonde is zo arrogant, net als d'r moeder. Die zei ooit een keer tegen me voor een wedstrijd: "Klaar om ingemaakt te worden."
We hadden in de zomer toen een keer een mixpartij tegen die moeder en nog een andere mongool gespeeld. Mijn maatje was half ziek, verloren met 6-0 6-1. Toen kwamen we ze in de winter weer tegen. Zei ze dus dat vooraf aan de wedstrijd bij het begroeten. En toen wij de toss hadden gewonnen zie hij: "Nou, hebben jullie in ieder geval de toss gewonnen." :')
Had alleen zo naar m'n maatje gekeken van WTF? Niks gezegd.
De wedstrijd gewonnen met 7-5 6-3. Zo klaar met die mensen. :D

Nee dan snap goed ik dat je het niet leuk gevonden hebt. ;)
Het kan natuurlijk ook toeval zijn geweest. Mijn vriendin heeft al wel vaker de pech dat ze tegen rare types heeft gespeeld. Je zou bijna denken dat het aan haar ligt, maar dat is echt niet zo. :P

Zij speelde tegen een klein meisje. Ook een arrogant typetje. Sowieso was bijna het hele team vervelend. Ook natuurlijk nog van die mensen langs de kant die irritant liepen te doen. Echt te erg voor woorden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_117268131
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook toeval zijn geweest. Mijn vriendin heeft al wel vaker de pech dat ze tegen rare types heeft gespeeld. Je zou bijna denken dat het aan haar ligt, maar dat is echt niet zo. :P

Zij speelde tegen een klein meisje. Ook een arrogant typetje. Sowieso was bijna het hele team vervelend. Ook natuurlijk nog van die mensen langs de kant die irritant liepen te doen. Echt te erg voor woorden.
Ik ken eigenlijk alleen die lange blonde en die langere dame met donkerblond haar (die is trouwens wel aardig). ;)
Was wel dit seizoen dan toch?
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2012 @ 12:10:18 #96
21636 Feestkabouter
pi_117268167
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:35 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Ik zie net wie het zijn.
Tja.... daar heb je ook wat tegenover... :r
Vooral die blonde is zo arrogant, net als d'r moeder. Die zei ooit een keer tegen me voor een wedstrijd: "Klaar om ingemaakt te worden."
We hadden in de zomer toen een keer een mixpartij tegen die moeder en nog een andere mongool gespeeld. Mijn maatje was half ziek, verloren met 6-0 6-1. Toen kwamen we ze in de winter weer tegen. Zei ze dus dat vooraf aan de wedstrijd bij het begroeten. En toen wij de toss hadden gewonnen zie hij: "Nou, hebben jullie in ieder geval de toss gewonnen." :')
Had alleen zo naar m'n maatje gekeken van WTF? Niks gezegd.
De wedstrijd gewonnen met 7-5 6-3. Zo klaar met die mensen. :D

Nee dan snap goed ik dat je het niet leuk gevonden hebt. ;)

[..]

Ook in 2006 vrij veel en 2009 en 2010 ook een aantal.
Ah we zien het vanavond wel of we gaan spelen of niet. Voorlopig nog geen mailtje gehad en op toernooi.nl staat hij ook nog gewoon. :)
in 2006 en ook in 2009 kwam het vrij vaak door mij.
ik had veel pijn, bleek later in dat jaar dat ik een hernia had.
in 2009 wilde ik graag weer tennissen, maar een stevige tennisarm (die me ook heel 2008 al gekost had) belemmerde dat.
sinds 2010 ben ik gelukkig blessurevrij, maar zij kampt wel een beetje met blessures helaas.
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2012 @ 12:11:36 #97
21636 Feestkabouter
pi_117268210
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:09 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Ik ken eigenlijk alleen die lange blonde en die langere dame met donkerblond haar (die is trouwens wel aardig). ;)
Was wel dit seizoen dan toch?
ja lange dames mijn kant op, ik val op lang!
als ze ook nog tennissen is dat extra leuk!
namen en nummers asjeblieft!
pi_117268351
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:11 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ja lange dames mijn kant op, ik val op lang!
als ze ook nog tennissen is dat extra leuk!
namen en nummers asjeblieft!
Owh wacht, die Broerse uit dat team ken ik toch niet. Is d'r zus die wel aardig is. :P


quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

in 2006 en ook in 2009 kwam het vrij vaak door mij.
ik had veel pijn, bleek later in dat jaar dat ik een hernia had.
in 2009 wilde ik graag weer tennissen, maar een stevige tennisarm (die me ook heel 2008 al gekost had) belemmerde dat.
sinds 2010 ben ik gelukkig blessurevrij, maar zij kampt wel een beetje met blessures helaas.
Oh op die manier. Naja ik en mijn maatje hebben vanavond iig zin om te spelen. :)
  woensdag 26 september 2012 @ 12:46:36 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_117269120
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:09 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Ik ken eigenlijk alleen die lange blonde en die langere dame met donkerblond haar (die is trouwens wel aardig). ;)
Was wel dit seizoen dan toch?
Jep was dit seizoen.
Er zat er ook 1 bij die wel aardig was. Een stuk rustiger ook. Dan was er 1 die er een beetje tussenin zat en 2 die gewoon vervelend waren.

Maar goed, ik ga geen namen noemen. Dat vind ik niet zo netjes op een forum.
Zaten ook een paar vervelende vriendjes en/of familie langs de kant die zich bemoeiden met het spel. Altijd vervelend.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2012 @ 14:03:46 #100
21636 Feestkabouter
pi_117272061
En als het nou in positieve zin is, omdat het mooie lange dames zijn, dan kun je toch wel namen noemen? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')