abonnement Unibet Coolblue
pi_116976595

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

quote:
Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag:

Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur.
IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het hier aan één van de medewerkers!

Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_116977263
@ leandra : je vergeet seats n sofas, waar je bij een 2+3 bankstel van 399 EUR een 19 delige huishoudsset twv 249 EUR krijgt ;-)
  Redactie Frontpage woensdag 19 september 2012 @ 13:38:38 #3
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_116977872
Slaan we deel 70 over :? :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_116977955
Hij was opvolgende? Sorry, eerste deel in deze reeks die ik open dus dat miste ik even....modje? :@
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_116979159
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:24 schreef JohnB52 het volgende:
@ leandra : je vergeet seats n sofas, waar je bij een 2+3 bankstel van 399 EUR een 19 delige huishoudsset twv 249 EUR krijgt ;-)
Ja, S&S is de uitzondering waar je nog minder krijgt dan waarvoor je betaalt :')
Dat is dan wel weer een bedrijf waar ik m'n kind vandaan zou sleuren als hij zo naïef zou zijn daar een bank te willen kopen.

Bij Ikea hebben ze tenminste een bereikbare klantenservice.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116979238
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:39 schreef trovey het volgende:
Hij was opvolgende? Sorry, eerste deel in deze reeks die ik open dus dat miste ik even....modje? :@
Hij hoogt automagisch op, dus het nummer veranderen is tegenwoordig niet meer nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116979277
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij hoogt automagisch op, dus het nummer veranderen is tegenwoordig niet meer nodig.
Ja, heb ik inmiddels door. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_116979827
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Ja, heb ik inmiddels door. :P
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116980919
Ik ben overigens kortgeleden bij Ikea weer geweest....nu nog een Helmer(ladenkastje) en een laptoptafeltje (ben de naam even kwijt maar een metalen met glas exemplaar en het ding was constant (bijna) uitverkocht, blijkbaar een populair nieuw artikel }:| ) in elkaar zetten.....eerst moed verzamelen. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_116984127
Die slaapbanken uit het vorige topic lijken me trouwens behoorlijk hetzelfde waarbij alleen de bekleding en de armleuningen zijn aangepast aan een wat meer landelijkere stijl.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_116984915
Ik vind de kwaliteit van Ikea over het algemeen prima. Ik heb zeker 6,7 jaar een een Klippan gehad, en die uiteindelijk pas weggedaan omdat ik ging samenwonen en vriendlief een mooiere bank had (ook Ikea trouwens, en die hebben we nog steeds, is inmiddels ook ruim 7 jaar oud).

Billy's hebben ook het eeuwige leven volgens mij. :P
pi_116985236
Zolang je de spullen niet 4x uit elkaar haalt is t prima spul!

Hoe kwam die schoonvader er dan bij dat het troep is ?
  woensdag 19 september 2012 @ 17:41:49 #13
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_116988486
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:28 schreef JohnB52 het volgende:
Zolang je de spullen niet 4x uit elkaar haalt is t prima spul!
Het is mij zelfs gelukt mijn Billy's 5x uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten... ;)

quote:
Hoe kwam die schoonvader er dan bij dat het troep is ?
Het is onzin maar ik hoor dat vaak - vaak is het volgens mij een vorm van snobisme en/of een afkeer van 'massaproductie' om dat te zeggen. Ja natuurlijk, Ikea is geen Leolux of Artifort, maar je betaalt dan ook een hele hoop minder voor toch prima waar. Althans dat is mijn ervaring.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_116989208
Het is de afkeer 'dat iedereen het heeft'. Ja, wat wil je, voor die prijs :P
Tap tap tap
pi_117006273
ja
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Het is de afkeer 'dat iedereen het heeft'. Ja, wat wil je, voor die prijs :P
ja , ook omdat je het zelf in mekaar moet schroeven en daarom geen goeie kwaliteit is volgens hem dan.

maarja , wij hebben geen problemen met ikea , weet iemand eigenlijk of het grote stukken zijn om te vervoeren ? ik heb een yaris ,

nogmaals bedankt voor de commentaren ,grtz
pi_117006537
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef sihnon het volgende:
ja

[..]

ja , ook omdat je het zelf in mekaar moet schroeven en daarom geen goeie kwaliteit is volgens hem dan.

maarja , wij hebben geen problemen met ikea , weet iemand eigenlijk of het grote stukken zijn om te vervoeren ? ik heb een yaris ,

nogmaals bedankt voor de commentaren ,grtz
De zittingen van de MANSTAD zijn wel groot ja. Bij die bank zijn (volgens mij) de armleuningen en de kussens in de bak verpakt. In totaal kreeg je 3 pakketten. Maar ben bang dat het in een Yaris niet gaat passen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117011483
Hoe lang zijn die kettingen aan de rolgordijnen? Ik wil ze aan het plafond ophangen, maar heb de indruk dat ze nogal kort zijn. Ik wil niet elke dag moeten stretchen om die dingen omhoog en omlaag te krijgen.
pi_117014146
Ik weet niet hoe hoog jouw plafonds zijn en hoe lang jij zelf bent, maar hier is de ketting lang genoeg om hem als volwassene gewoon te kunnen gebruiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117049947
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 01:13 schreef Teslynd het volgende:
Hoe lang zijn die kettingen aan de rolgordijnen? Ik wil ze aan het plafond ophangen, maar heb de indruk dat ze nogal kort zijn. Ik wil niet elke dag moeten stretchen om die dingen omhoog en omlaag te krijgen.
Ik heb hier een aantal Enje's en Tupplur's aan het plafond hangen en ik kan er gewoon goed bij. De kettingen komen tot 1.20 meter onder het ophangpunt omlaag. Ze hangen hier 2.40 meter boven de grond, dus prima hoogte.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_117050874
Bedankt. Ja, dat is een acceptabele hoogte.Komt hier op ca. 2.55 m te hangen. Niet echt comfortabel, want 1.40 m is mijn schouderhoogte.

Maar er hangt nu een vouwgordijn. Als dat omlaag is, hangt het koord boven mijn hoofd . Dat is echt vervelend, elke dag opnieuw :Y
pi_117055223
Ik ben mijn ikea pas kwijt. Hoe kan ik een nieuwe pas aanvragen? Dat kan ik niet echt terugvinden. Alleen als je inlogt maar dat heb ik nog nooit gedaan dus dat werkt niet. Of moet ik gewoon een nieuwe aanvragen?
pi_117057613
In de winkels staan terminals waarop je een tijdelijk bonnetje met streepjescode kan printen als je je postcode en geboortedatum invult. Daar kan je ook meteen aanvinken dat je een nieuwe pas thuisgestuurd wilt krijgen :)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_117061663
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:22 schreef intoxicated het volgende:
In de winkels staan terminals waarop je een tijdelijk bonnetje met streepjescode kan printen als je je postcode en geboortedatum invult. Daar kan je ook meteen aanvinken dat je een nieuwe pas thuisgestuurd wilt krijgen :)
Tnx.
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:24:21 #24
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_117066487
Net ff snel wat opbergertjes gehaald op de terugweg van een klant in Amersfoort (Knarnvik ofzo), en de zelfscan gedaan, superhandig, pliep, pliep, pinnen en doei, was echt binnen 3 tellen weg, top!!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:31:05 #25
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117066745
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:24 schreef dribbel79 het volgende:
Net ff snel wat opbergertjes gehaald op de terugweg van een klant in Amersfoort (Knarnvik ofzo), en de zelfscan gedaan, superhandig, pliep, pliep, pinnen en doei, was echt binnen 3 tellen weg, top!!
Dat is inderdaad een uitstekend initiatief, ja.
Helaas, de laatste keer dat ik in Utrecht bij Ikea was (ongeveer twee weken geleden) waren om onopgehelderde redenen de zelfscan kassa's dicht en stond er weer een ellenlange rij voor de drie reguliere kassa's die wel open waren...
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:32:00 #26
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117066783
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef sihnon het volgende:
ja

[..]

ja , ook omdat je het zelf in mekaar moet schroeven en daarom geen goeie kwaliteit is volgens hem dan.
Dat zegt meer over de kluskwaliteiten van die personen dan over de kwaliteit van Ikea-goederen. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:36:55 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117066964
Zelfscan is idd heel handig en snel.
Ik ben benieuwd hoe snel er in Amersfoort (en Utrecht?) ook poortjes komen aan t eind van de zelfscan, net als in Delft.

In Delft is de winkel (zonder aankopen) verlaten via de zelfscan ook geen optie, ze hebben zelfs een aparte poort voor voor mensen die niets gekocht hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117074548
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:36 schreef Leandra het volgende:
Zelfscan is idd heel handig en snel.
Ik ben benieuwd hoe snel er in Amersfoort (en Utrecht?) ook poortjes komen aan t eind van de zelfscan, net als in Delft.

In Delft is de winkel (zonder aankopen) verlaten via de zelfscan ook geen optie, ze hebben zelfs een aparte poort voor voor mensen die niets gekocht hebben.
Wat zijn dat voor een soort hekjes dan? Zoals bij AH XL? Dat je je kassabon moet laten scannen om de winkel te kunnen verlaten?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117074939
Ja.

Vorige x waren we met zn 4en, mochten er maar 2 door, de rest moest via die andere uitgang.


Niet dat we dat hebben gedaan :-)
pi_117075009
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Dat zegt meer over de kluskwaliteiten van die personen dan over de kwaliteit van Ikea-goederen. ;)
En dan alles vastschroeven met een accuslagschroevendraaier :-p
  zaterdag 22 september 2012 @ 14:16:29 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117114051
Ik word een steeds grotere fan van IKEA. Sinds deze week een nieuwe eethoek van IKEA, inclusief nieuwe lamp:



Nu nog ff aankleden :P
F means you're fucked
  zaterdag 22 september 2012 @ 14:54:35 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_117115103
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:36 schreef Leandra het volgende:
Zelfscan is idd heel handig en snel.
Ik ben benieuwd hoe snel er in Amersfoort (en Utrecht?) ook poortjes komen aan t eind van de zelfscan, net als in Delft.

In Delft is de winkel (zonder aankopen) verlaten via de zelfscan ook geen optie, ze hebben zelfs een aparte poort voor voor mensen die niets gekocht hebben.
Hier in Hengelo staat er gewoon iemand bij om te helpen :) Ik denk dat er snel genoeg in de gaten is als er iets niet klopt :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117121744
Er staat overal iemand bij om te helpen en voor een steekproef controle, ook daar waar uitgangspoortjes zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117121799
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor een soort hekjes dan? Zoals bij AH XL? Dat je je kassabon moet laten scannen om de winkel te kunnen verlaten?
Ja die!
Jammer dat ik de vraag niet eerder zag, ik ben er gisteravond (precies op het moment dat jij deze post deed) nog geweest, had ik een foto kunnen maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117128058
Klein vraagje: Heb vandaag bij Ikea een bed gekocht, en op het kaartje stond "bedframe". Heb er verder niet bij nagedacht, nja paketten zoeken, en het viel me op dat het best een dun pakketje was (was er maar 1 ook). Goed, doorgestuurd naar transportservice e.d.

Kom ik thuis, vraagt m'n moeder: Heeft 't wel een lattenbodem?

Tsja, helemaal niet aan gedacht :P Heeft de ikea bij alle bedden ook altijd bodems inbegrepen? Of moet ik die nu ook nog apart kopen?
  zaterdag 22 september 2012 @ 21:10:31 #36
3185 Adelante
To let it go now
pi_117128382
Lattenbodems zijn volgens mij nooit inbegrepen, dus ja die moet je nog apart kopen :)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_117128412
Apart kopen. Zodat je de keuze hebt welke bij jouw behoefte past. En je geeft geen geld uit aan n lattenbodem waar je niks aan hebt.

Als je n 2persoonbed hebt gekocht , moet je ook de middenbalk zelf los meenemen
pi_117128452
Tenzij een bepaald kinderbed, maar dan moet je het wel als apart pak meenemen (meen ik me te herinneren uit een eerder topic :+ )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_117128563
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59842829/

Staat ook bij "aanvullende informatie"
pi_117128588
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:12 schreef tombolafan het volgende:
Tenzij een bepaald kinderbed, maar dan moet je het wel als apart pak meenemen (meen ik me te herinneren uit een eerder topic :+ )
Of n slaapbank of een boxspring.
pi_117129382
Iemand een idee wat de maximale draagkracht van dit artikel is:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40103727/
pi_117130011
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:37 schreef wyccie het volgende:
Iemand een idee wat de maximale draagkracht van dit artikel is:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40103727/
Er staat gewoon "maximale belasting: 25 kg" in de productomschrijving.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117130104
Huh waar dan?

Heb er zelf ook 4. Kan best wel wat op staan hoor! Wel aan de muur vastzetten, anders staan ze niet stevig.
pi_117130202
Ik weet niet of er mobiel een andere omschrijving staat dan op de normale site, maar mobiel staat het gewoon bij de product informatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117130298
Op de gewone site dus niet :-) ook niet in de montagehandleiding.
pi_117130319
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef JohnB52 het volgende:
Op de gewone site dus niet :-) ook niet in de montagehandleiding.
Nee idd _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_117130396
Fijn is dat.

En bedankt. Ik vind 25 niet ontzettend veel trouwens, maar ja 9 euro. :)
pi_117130587
25 per boord is dat denk ik, anders waren die van mij allang ingestort :p
pi_117131518
Het wordt ook voor buiten aanbevolen, als plantenrek. Een baal potgrond weegt ca. 10 kg. Als je het rek vol zet, heb je meerdere balen nodig.
pi_117140283
Weet iemand of er voor de Karlsfors serie kussens verkrijgbaar zijn. Zeg maar om te vervangen?
Het zou gaan om een zitkussen van de 2 zits bank (leer-carrestiksel).
pi_117141561
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 08:44 schreef lezzer het volgende:
Weet iemand of er voor de Karlsfors serie kussens verkrijgbaar zijn. Zeg maar om te vervangen?
Het zou gaan om een zitkussen van de 2 zits bank (leer-carrestiksel).
Welke serie bedoel je? KRAMFORS of KARLSTAD?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117142181
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke serie bedoel je? KRAMFORS of KARLSTAD?
Karlsfors is tegenwoordig ook een serie

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/22874/

Maar geen idee of hier losse kussens voor beschikbaar zijn, hoogstens via de klantenservice, maar niet zo in de winkel i.i.g.
pi_117142516
Oh... Oke... Serie lijkt trouwens wel ontzettend op de KARLSTAD banken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117142739
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:10 schreef Adelante het volgende:
Lattenbodems zijn volgens mij nooit inbegrepen, dus ja die moet je nog apart kopen :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:11 schreef JohnB52 het volgende:
Apart kopen. Zodat je de keuze hebt welke bij jouw behoefte past. En je geeft geen geld uit aan n lattenbodem waar je niks aan hebt.

Als je n 2persoonbed hebt gekocht , moet je ook de middenbalk zelf los meenemen
Aah, bedankt. Nu moet ik wel terug voor een lattenbodem :')
  zondag 23 september 2012 @ 12:00:16 #55
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117143060
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef JohnB52 het volgende:
25 per boord is dat denk ik, anders waren die van mij allang ingestort :p
Klopt ja, heb ik dus ook. :Y
Ik heb er hier drie staan in de keuken en zodra ik geld heb voor een keukenverbouwing gaan ze naar de kelder. Heel erg handige dingen, het grappige is dat ze heel erg gammel lijken als je er nog niks op heb gezet, maar ze blijken behoorlijk stevig als je er spullen op gaat zetten, hoe meer hoe beter zelfs.
Prima koop voor bijna niks.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 23 september 2012 @ 20:04:52 #56
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_117165045
Vraagje aan de medewerkers. Kan iemand in zijn rooster komen? Pagina wil hier op een of andere manier niet laden, lijkt wel alsof de pagina eruit ligt.

Heb 'm al. In Internet Explore doet die het wel gewoon maar in Safari en Firefox niet. 13.gif

[ Bericht 28% gewijzigd door Crimyclown op 23-09-2012 20:32:04 ]
Anonieme tievesclown
pi_117167359
Ik vind deze kast erg mooi:

Maar hij heeft twee roedes, maar ik heb liever in het smalle gedeelte alleen planken, van onder tot boven, ipv een tweede roede. Kun je die planken ook los kopen?
Tap tap tap
  zondag 23 september 2012 @ 20:44:59 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_117167688
Geen idee welke kast het is. Als het de PAX is, dan kan je het zo indelen als je zelf wilt met de KOMPLEMENT kastindeling :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117167738
Oja, ben ik dat alsnog vergeten erbij te zetten :P Het is de Botne.

Jammer dat ze de Hemnes garderobekast niet in het wit hebben -O- Heb de hele slaapkamer er vol mee staan, maar de garderobekast hebben ze niet ;(
Tap tap tap
pi_117167920
Als het geen PAX of ELGA garderobekast is kun je daarvoor geen losse planken kopen helaas.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117168118
Jammer, dat wordt zelf prutsen :)
Bedankt voor het snelle antwoord!
Tap tap tap
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 21:53:28 #62
240917 Mula
pi_117172248
Cherrylips, is de pax bergsbo misschien iets voor je? Die lijkt op de Hemnes en is wit.

Edit; Deze bedoel ik;



[ Bericht 58% gewijzigd door Mula op 23-09-2012 22:02:45 ]
  maandag 24 september 2012 @ 13:38:25 #63
373682 WinterJas
voor als het koud is.
pi_117190021
Of de PAX Birkenland deuren?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39897648/#/S19903023

Laat je ook gerust adviseren op de afdeling garderobekasten, de medewerkers weten vaak welke slimme oplossingen er eventueel te bedenken zijn.
pi_117218587
Weet iemand of de (zeep)bakjes die over de wastafel heen hangen op deze foto:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69894002/

En deze (bovenaanzicht) http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00135419/

Los te koop is? Kan m niet online of in de winkel vinden.
pi_117219926
Volgens de produktbeschrijving hoort het bij de wastafel.
pi_117222461
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:34 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand of de (zeep)bakjes die over de wastafel heen hangen op deze foto:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69894002/

En deze (bovenaanzicht) http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00135419/

Los te koop is? Kan m niet online of in de winkel vinden.
Jeroentje.
pi_117225209
Ja dat is het Lillangen haakje, ik was op zoek naar het bakje.
pi_117225246
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 21:53 schreef Mula het volgende:
Cherrylips, is de pax bergsbo misschien iets voor je? Die lijkt op de Hemnes en is wit.

Edit; Deze bedoel ik;

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:38 schreef WinterJas het volgende:
Of de PAX Birkenland deuren?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39897648/#/S19903023

Laat je ook gerust adviseren op de afdeling garderobekasten, de medewerkers weten vaak welke slimme oplossingen er eventueel te bedenken zijn.
Ja, ik moet er eens goed voor gaan zitten denk ik. En voor de keuken en de badkamer en de vloeren enzo :')
Tap tap tap
pi_117225476
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:14 schreef UncleSam het volgende:
Ja dat is het Lillangen haakje, ik was op zoek naar het bakje.
Dit misschien een idee. Link naar bron onder het plaatje geplakt.

Jeroentje.
pi_117241256
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:34 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand of de (zeep)bakjes die over de wastafel heen hangen op deze foto:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69894002/

En deze (bovenaanzicht) http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00135419/

Los te koop is? Kan m niet online of in de winkel vinden.
Nee die worden alleen, zoals Teslynd al aangaf, meegeleverd met de wasbakken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117262320
Hier ook Ikea-werknemers toevallig?
pi_117286293
Vraagje aan jullie: wie is bekend met het servies Kuriosa? Ik vind het prachtig, maar ik kan er niks over vinden omdat het waarschijnlijk een oud model is. Iemand meer info?

Ben deze week even langs Ikea geweest en twee enorme Ribba lijsten meegenomen voor 4 euro per stuk. Ik weer blij :)

Mijn bank (Karlstad) is helaas weer verder gaan verkleuren, dus ik moet er toch mee terug naar de klantenservice. :(
pi_117286334
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:12 schreef Nerys het volgende:
Vraagje aan jullie: wie is bekend met het servies Kuriosa? Ik vind het prachtig, maar ik kan er niks over vinden omdat het waarschijnlijk een oud model is. Iemand meer info?

Ben deze week even langs Ikea geweest en twee enorme Ribba lijsten meegenomen voor 4 euro per stuk. Ik weer blij :)

Mijn bank (Karlstad) is helaas weer verder gaan verkleuren, dus ik moet er toch mee terug naar de klantenservice. :(
Staat de bank in direct zonlicht?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117286360
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 07:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier ook Ikea-werknemers toevallig?
Hoezo? :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117287152
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Staat de bank in direct zonlicht?
Hij staan enigszins in het midden van de kamer, en valt wel eens wat zon op, net als op iedere andere bank. Maar als de zon echt fel schijnt heb ik de luxaflex naar beneden. Bij de Ikea vroegen ze dit ook, en ik heb ook aangegeven dat er verkleuring zit op de kussens die aan de andere kant zitten, en op een deel wat altijd onder een kleed ligt. Het zijn vooral delen waar veel op gezeten wordt, dus ik denk dat het daar aan ligt. De verkleuring begon ongeveer vier maanden na aankoop dus dat valt wel tegen bij een bank van deze prijs.
pi_117287327
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:27 schreef Nerys het volgende:

[..]

Hij staan enigszins in het midden van de kamer, en valt wel eens wat zon op, net als op iedere andere bank. Maar als de zon echt fel schijnt heb ik de luxaflex naar beneden. Bij de Ikea vroegen ze dit ook, en ik heb ook aangegeven dat er verkleuring zit op de kussens die aan de andere kant zitten, en op een deel wat altijd onder een kleed ligt. Het zijn vooral delen waar veel op gezeten wordt, dus ik denk dat het daar aan ligt. De verkleuring begon ongeveer vier maanden na aankoop dus dat valt wel tegen bij een bank van deze prijs.
Oh dat is inderdaad behoorlijk balen! Welke bekleding heb je er op?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117287617
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh dat is inderdaad behoorlijk balen! Welke bekleding heb je er op?
Sivik donkergrijs. Het verkleurt een beetje rozig, ik dacht eerst dat het aan de lichtinval lag ofzo, maar het wordt steeds duidelijker. Ik heb getwijfeld of ik niet beter Korndal donkergrijs kon nemen, maar ik was blut. :')
pi_117287772
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef Nerys het volgende:

[..]

Sivik donkergrijs. Het verkleurt een beetje rozig, ik dacht eerst dat het aan de lichtinval lag ofzo, maar het wordt steeds duidelijker. Ik heb getwijfeld of ik niet beter Korndal donkergrijs kon nemen, maar ik was blut. :')
:o Echt? Ik heb precies dezelfde bekleding op mijn bank hier. En hier staat ie wel direct in de zon zelfs. Maar geen verkleuringen hier... Raar!

Ben benieuwd wat IKEA gaat doen! Succes!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117288015
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:o Echt? Ik heb precies dezelfde bekleding op mijn bank hier. En hier staat ie wel direct in de zon zelfs. Maar geen verkleuringen hier... Raar!

Ben benieuwd wat IKEA gaat doen! Succes!
Echt? Dat is toevallig, maar ook wel weer goed om te horen want misschien is het dan een productiefout ofzo. Ik was bang dat nieuwe bekleding van dezelfde soort dan na vier maanden weer hetzelfde probleem zouden hebben. Maar als die van jou prima zijn, dan heb ik hoop. Ik neem aan dat Ikea het wel goed afhandeld, klantenservice is prima in orde daar. Ik heb voor een paar duizend euro aan Ikea in m'n huis staan, dus ze kunnen m'n gejammer maar beter aanhoren. :9
pi_117288095
Weet iemand hoe ik de hoes van m'n stoffen kramfors af krijg? Het zitkussen snap ik nog wel, dat is een los element met een rits, maar de rest van de bank is me niet helemaal duidelijk...
pi_117288137
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:42 schreef Nerys het volgende:

[..]

Echt? Dat is toevallig, maar ook wel weer goed om te horen want misschien is het dan een productiefout ofzo. Ik was bang dat nieuwe bekleding van dezelfde soort dan na vier maanden weer hetzelfde probleem zouden hebben. Maar als die van jou prima zijn, dan heb ik hoop. Ik neem aan dat Ikea het wel goed afhandeld, klantenservice is prima in orde daar. Ik heb voor een paar duizend euro aan Ikea in m'n huis staan, dus ze kunnen m'n gejammer maar beter aanhoren. :9
Ik heb em nu zo'n 4 jaar al staan :P Dus ik weet niet wat er in de tussentijd aan productiemethoden gewijzigd is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117288256
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
Weet iemand hoe ik de hoes van m'n stoffen kramfors af krijg? Het zitkussen snap ik nog wel, dat is een los element met een rits, maar de rest van de bank is me niet helemaal duidelijk...
FF google'en levert dit op: http://www.ikea.com/ms/en(...)mbly/K/K10113431.pdf

Alle montageinstructies van KRAMFORS bij elkaar: http://www.ikea.com/ms/en(...)_instructions.html#8
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117288674
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoezo? :)
Oh gewoon, zomaar. Ik zelf wel namelijk!
pi_117288777
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Oh gewoon, zomaar. Ik zelf wel namelijk!
Nou ja dan zijn ze er dus ;)

Welke afdeling en welke vestiging werk je?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117288801
Hengelo, Food.
pi_117288829
Heeft iemand toevallig ervaring met deze bank:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89902096/

Zijn de kussens in de rug een beetje stevig? :) Ze lijken zo zacht (ik ga misschien van het weekend even kijken/zitten maar ik denk misschien weet iemand het :P )

En weet een medewerker me misschien te vertellen of bij deze hoesset:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60223998/

Dan ook hoezen voor de kussens zit? :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_117291995
Via de Ikea app kan ik de garderobekasten catalogus openen met daarin op de laatste pagina een "Hemnes garderobekast met 2 schuifdeuren" (402.514.78) maar ik kan deze online niet terugvinden.
Weten jullie of deze wel in de winkels staat? En of er ook extra planken enzo inkunnen?
pi_117292477
Als ik er op google kom ik wel deze pdf van Ikea Belgie tegen:
http://www.ikea.com/ms/nl(...)mnes_nl_20120919.pdf

Dat lijkt een vrij recente te zijn, geldig tot juli 2013.
Ik heb de site van Ikea België nog niet bekeken, maar zo te zien zou het dus wel een artikel kunnen zijn dat nog binnenkomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117294915
In de pdf staat hij inderdaad wel maar op de site van ikea belgie kan ik hem (nog?) niet vinden
pi_117295682
Ik gok dat het een gevalletje "nog niet" is, zo zit ik ook te wachten op een kinderkamerserie, waarvan het voetenbankje/opstapje en de schatkist al wel in de winkel staan, maar het bedje en de kleerkast nog niet.


Dat er al wel een plaatje van het bed online staat is volgens mij een foutje van Ikea Roemenië :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117297920
Zijn de vacatures op de website alles wat er is? -O- Of kan je beter naar de vestiging gaan en daar informeren?

Weet niet precies welke functies er allemaal zijn (en bij welke een 20-jarige wordt aangenomen), maar IKEA lijkt me gaaf.
pi_117298052
Darn... 20 pas, en door je Al Bundy heb ik altijd het idee dat je een of andere ouwe vent bent :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117298237
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:31 schreef Leandra het volgende:
Darn... 20 pas, en door je Al Bundy heb ik altijd het idee dat je een of andere ouwe vent bent :')
Geloof me, je bent niet de eerste die dat denkt :')
pi_117299272
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef werty het volgende:
Via de Ikea app kan ik de garderobekasten catalogus openen met daarin op de laatste pagina een "Hemnes garderobekast met 2 schuifdeuren" (402.514.78) maar ik kan deze online niet terugvinden.
Weten jullie of deze wel in de winkels staat? En of er ook extra planken enzo inkunnen?
ik dacht ook al dat ik gek werd :')
Tap tap tap
pi_117301958
Iemand zei elders dat alle Ikea-banken slecht zitten, dus ben ik deze week toen ik er toch was, op een paar banken gaan zitten. Hij heeft niet helemaal ongelijk. Waar ik ook zo'n last van heb, zijn de lage rugleuningen. Eentje zou met hogere rugleuning waarschijnlijk wel goed zitten, was dacht ik Karlsfors. Die is ook niet zo diep, dus velen zullen hem wel vervelend vinden.
pi_117302251
Het ligt gewoon aan het model icm je persoonlijke voorkeuren, en wat je bereid bent ervoor uit te geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117302554
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:02 schreef Teslynd het volgende:
Iemand zei elders dat alle Ikea-banken slecht zitten, dus ben ik deze week toen ik er toch was, op een paar banken gaan zitten. Hij heeft niet helemaal ongelijk. Waar ik ook zo'n last van heb, zijn de lage rugleuningen. Eentje zou met hogere rugleuning waarschijnlijk wel goed zitten, was dacht ik Karlsfors. Die is ook niet zo diep, dus velen zullen hem wel vervelend vinden.
Heb je deze ook uitgeprobeerd?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39901891/

Die zit echt wel lekker.

Ligt inderdaad aan je budget. Als je 3500 euro aan n bank uit wilt geven, dan moet je niet naar ikea.

Misschien dat je op marktplaats wel n mooie 2ehands bank kunt vinden die aan jouw eisen voldoet?
pi_117302863
Zo goedkoop vind ik de banken van Ikea niet eigenlijk. Ik heb uiteindelijk een zithoek bij de Profijt gehaald, was ik goedkoper uit en de banken zaten iets steviger en hadden een hogere rugleuning.
Tap tap tap
pi_117303603
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:47 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Heb je deze ook uitgeprobeerd?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39901891/

Die zit echt wel lekker.

Ligt inderdaad aan je budget. Als je 3500 euro aan n bank uit wilt geven, dan moet je niet naar ikea.

Misschien dat je op marktplaats wel n mooie 2ehands bank kunt vinden die aan jouw eisen voldoet?
Nee, ik zag hem niet zo snel in het voorbijgaan, wat me eigenlijk wel verbaasde. Hij is denk ik te laag en te diep. Moet bij de rugleuning kunnen, met losse kussens tussengepropt zit niet lekker. Er is wel een tijdje geweest dat je losse bankkussens kopen kon, maar dat duurde niet lang.
  donderdag 27 september 2012 @ 09:44:58 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117303716
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:47 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Heb je deze ook uitgeprobeerd?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39901891/

Die zit echt wel lekker.

Ligt inderdaad aan je budget. Als je 3500 euro aan n bank uit wilt geven, dan moet je niet naar ikea.

Misschien dat je op marktplaats wel n mooie 2ehands bank kunt vinden die aan jouw eisen voldoet?
Ik zie hem iedere keer staan als ik bij Ikea ben, en dan denk ik "Oeh, lekkere hangbank" maar ik durf er niet op te gaan zitten want ik denk dat hij te laag is om met mijn kreupele lijf nog een beetje charmant uit op te staan :')
Als ik 20 jaar jonger (en nog gezond) was geweest had ik m geweldig gevonden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117331932
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:02 schreef Teslynd het volgende:
Iemand zei elders dat alle Ikea-banken slecht zitten
Als Pietverdriet iets zegt dan is dat ook, altijd, zo.
  donderdag 27 september 2012 @ 21:59:24 #102
3185 Adelante
To let it go now
pi_117332215
Zag vandaag in een foldertje dat alle zitbanken met stoffen bekleding met 15% korting zijn in de oktober. Leuke aanbieding. Goede zitbanken ook :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_117332489
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:59 schreef Adelante het volgende:
Zag vandaag in een foldertje dat alle zitbanken met stoffen bekleding met 15% korting zijn in de oktober. Leuke aanbieding. Goede zitbanken ook :P
Oh goede tip *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_117450241
Weet een medewerker of de GODMORGON badkamerverlichting uit het assortiment is/gaat?

In de winkel waren ze er namelijk niet, en de product pagina is ook verdwenen: www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00173755/
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:21:12 #105
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117451750
quote:
12s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Als Pietverdriet iets zegt dan is dat ook, altijd, zo.
_O-
Even serieus - uiteraard geldt ook hier weer, 'alle waar naar z'n geld'. ;)

Of banken/stoelen lekker zitten hangt ook heel erg af van je persoonlijke voorkeur en je postuur.
Ik heb peperdure designbanken uitgeprobeerd die voor geen meter zaten (Phillip Starck, anyone? :X), terwijl sommige Ikea bankjes gewoon heel erg lekker zitten... maar uiteraard maakt het nogal wat uit of je 160 cm bent met een gewicht(je) van 53 kilo, of het dubbele!

Altijd zelf uitproberen en vooral ook rondvragen naar persoonlijke ervaringen op forums e.d. Voor mij voldoen de meeste Ikea-zitsels prima. ^O^
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_117453055
Ik zie dat ik vergeet om naar gewichtsklasse te vragen _O-
Heb er zelf wel bij gezet dat ik kort ben en de meeste banken te diep voor me zijn. De meeste banken bezorgen me rugklachten.
pi_117460901
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:59 schreef Adelante het volgende:
Zag vandaag in een foldertje dat alle zitbanken met stoffen bekleding met 15% korting zijn in de oktober. Leuke aanbieding. Goede zitbanken ook :P
Over 2 weken ( ergens midden oktober ) is er een actie dat voor elke 300 euro besteding aan bankstellen, krijg je een waardebon van 30 euro voor textiel ( gordijnen, kussens etc. ).
Wij wachten nog 2 weken met de aanschaf van onze nieuwe inrichting :D
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_117464228
Ik heb het prikbord Väggis gekocht en wil het een neutralere kleur geven. Kan je het met alles overschilderen (muurverf, watergedragen lak, peut-lak)?
  Redactie Frontpage maandag 1 oktober 2012 @ 14:43:53 #109
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_117464410
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef UncleSam het volgende:
Weet een medewerker of de GODMORGON badkamerverlichting uit het assortiment is/gaat?

In de winkel waren ze er namelijk niet, en de product pagina is ook verdwenen: www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00173755/
Ik vermoed van wel, wij wilden een lamp kopen uit die serie maar die was niet meer in de winkel...
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_117464971
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:43 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik vermoed van wel, wij wilden een lamp kopen uit die serie maar die was niet meer in de winkel...
In Haarlem hingen nog ze nog wel in de badkamer showroom, en hingen er 3 formaten aan de muur bij de verlichtingafdeling, maar waren ze niet te koop.
  Redactie Frontpage maandag 1 oktober 2012 @ 15:01:56 #111
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_117465006
Hier hing hij ook nog, maar verder niks, nakkes, nada.

Ach, O+ heeft nu een andere gezien, dus dat komt wel goed.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:05:17 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_117465142
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat het een gevalletje "nog niet" is, zo zit ik ook te wachten op een kinderkamerserie, waarvan het voetenbankje/opstapje en de schatkist al wel in de winkel staan, maar het bedje en de kleerkast nog niet.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Dat er al wel een plaatje van het bed online staat is volgens mij een foutje van Ikea Roemenië :')
Volgens mij heb ik dat bedje dit weekend in Hengelo zien staan! Of er zijn nog meer bedjes met die kleur en die vorm :o
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:06:48 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_117465197
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hengelo, Food.
Daar waren de kipsate's deze zaterdag ontzettend lauw :( En ja ik ben teruggegaan, maar heb geen nieuwe gevraagd, omdat de persoon met wie ik was wel iets warms had en dat anders ook maar zou afkoelen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117465244
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Daar waren de kipsate's deze zaterdag ontzettend lauw :( En ja ik ben teruggegaan, maar heb geen nieuwe gevraagd, omdat de persoon met wie ik was wel iets warms had en dat anders ook maar zou afkoelen.
Dat is minder om te horen. Was het druk of niet? Ik stond zelf zaterdag niet in de keuken, maar je kan gewoon altijd iets anders krijgen dan hoor. Dat is geen enkel probleem.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:10:24 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_117465327
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Dat is minder om te horen. Was het druk of niet? Ik stond zelf zaterdag niet in de keuken, maar je kan gewoon altijd iets anders krijgen dan hoor. Dat is geen enkel probleem.
Ja, maar als je met meerdere mensen bent, maakt dat het er niet gezelliger op ;) Vooral omdat ik een grotere portie had dan mijn metgezel, die een kleine portie had. Als je dan nog weer moet gaan omruilen, heeft de ander zijn bord al leeg, is niet gezellig.

En het viel wel mee met de drukte, ik was direct aan de beurt bij de counter.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117467345
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, maar als je met meerdere mensen bent, maakt dat het er niet gezelliger op ;) Vooral omdat ik een grotere portie had dan mijn metgezel, die een kleine portie had. Als je dan nog weer moet gaan omruilen, heeft de ander zijn bord al leeg, is niet gezellig.

En het viel wel mee met de drukte, ik was direct aan de beurt bij de counter.
Oke. Ja je kan natuurlijk altijd wat anders krijgen hoor, wat je maar zou willen in jouw geval. Al snap ik je situatie wel.

Jammer dat het zo gegaan is, excuses :)
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:54:10 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_117469542
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Oke. Ja je kan natuurlijk altijd wat anders krijgen hoor, wat je maar zou willen in jouw geval. Al snap ik je situatie wel.

Jammer dat het zo gegaan is, excuses :)
Ik denk dat het te maken had met dat er teveel sate lag, waardoor er een bult bovenop de counter lag (als je snapt wat ik bedoel). Dat blijft natuurlijk nooit warm :)

Die excuses waren ook wel gemaakt zaterdag hoor. Ze hebben me ook wat nieuws aangeboden, maar dat vond ik niet nodig. Maar als je inderdaad daar werkt, is het iets om mee te nemen, zodat het in het vervolg wellicht voorkomen kan worden :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117469623
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:54 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk dat het te maken had met dat er teveel sate lag, waardoor er een bult bovenop de counter lag (als je snapt wat ik bedoel). Dat blijft natuurlijk nooit warm :)

Die excuses waren ook wel gemaakt zaterdag hoor. Ze hebben me ook wat nieuws aangeboden, maar dat vond ik niet nodig. Maar als je inderdaad daar werkt, is het iets om mee te nemen, zodat het in het vervolg wellicht voorkomen kan worden :)
Ik snap het idd. Soms is het best lastig te voorspellen hoeveel je van iets nodig zal hebben. Dan kan het voorkomen dat je te veel hebt, of dat het ineens rustig wordt (waardoor je ook te veel hebt), en dat dingen niet op komen.

Maar toch jammer. Ik sta zelf niet heel vaak meer in de keuken, maar ik zal het meenemen :)
pi_117470280
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Ik snap het idd. Soms is het best lastig te voorspellen hoeveel je van iets nodig zal hebben. Dan kan het voorkomen dat je te veel hebt, of dat het ineens rustig wordt (waardoor je ook te veel hebt), en dat dingen niet op komen.


Wat doen jullie er dan mee? Hoe lang blijft dat maximaal liggen?
pi_117470329
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:13 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Wat doen jullie er dan mee? Hoe lang blijft dat maximaal liggen?
Weggooien. Mag maximaal 30 minuten blijven liggen.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:55:47 #121
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_117495166
Is er op de website geen aparte rubriek 'nieuw' meer of kijk ik er gewoon overheen? Ik vond dat altijd wel prettig, hoef ik niet alle rubrieken door te kijken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_117495474
Amusant: ik gaf nieuw in als zoekwoord en daar begint het met het tuinmeubilair dat al weer weggezet is. En de armleunstoel Vinö die ik aanklikte, werd niet gevonden.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 09:31:13 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117495785
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dat bedje dit weekend in Hengelo zien staan! Of er zijn nog meer bedjes met die kleur en die vorm :o
Mooi, thnx!
Ik had al begrepen dat het voor oktober in de planning stond, maar dan kan ik nu echt gaan kijken of ik het wat vind.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117497911
Heeft er iemand toevallig deze kroonluchter en weet wat het gewicht ervan is? Het is niet meer te koop geloof ik dus ik kan het niet op de website vinden.

Klussen deel 1 en 2
pi_117498931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:04 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Heeft er iemand toevallig deze kroonluchter en weet wat het gewicht ervan is? Het is niet meer te koop geloof ik dus ik kan het niet op de website vinden.

[ afbeelding ]
Weight: 4.9 kg
Jeroentje.
pi_117499124
quote:
Het is helaas een andere kroonluchter...
Klussen deel 1 en 2
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:30:32 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117501943
Volgens mij was dat mijn vorige eettafellamp :o
Geen flauw idee waar dat ding gebleven is, maar als hij nog op zolder ligt dan probeer ik hem morgen even voor je te wegen.

Ik kan me iig niet herinneren dat dat ding erg zwaar was ofzo.

Modelnaam lijkt Gospel te zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Leandra op 02-10-2012 13:47:14 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:54:48 #128
37843 lady-wrb
kortaf
pi_117502847
model heet idd gospel.
misschien weet een ikeamedewerker het?
pi_117503929
Ok, dat is al iets! Leandra, zou heel fijn zijn! Ik wil dus zo een ding van Marktplaats kopen (mits het niet te zwaar is natuurlijk), maar als je een beetje in de buurt zit wil ik die van jou wel overnemen.
Klussen deel 1 en 2
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:26:23 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117503988
Als ik hem nog heb is dat prima.
Ik meld het morgen even.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117506366
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:24 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ok, dat is al iets! Leandra, zou heel fijn zijn! Ik wil dus zo een ding van Marktplaats kopen (mits het niet te zwaar is natuurlijk), maar als je een beetje in de buurt zit wil ik die van jou wel overnemen.
Tot 10kg: 6,75 euro verzendkosten
Tot 30kg: 12,95 euro

Lijkt me niet dat zo'n lamp 10+ kg weegt?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:33:11 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117506607
Als de woonplaats van Sheonlydreams klopt met haar profiel dan zit ik de helft van de tijd redelijk in de buurt....
Alleen de zolder waar dat ding mogelijk ligt is niet in de buurt :')

Als ik hem kan vinden dan ga ik "toevallig" wel een keer naar Ikea... kom ik normaal nooooiiit O-)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117509521
Mijn woonplaats klopt redelijk ja :). Het is verder niet zo een zeldzame lamp volgens mij maar meer als je er toch 1 hebt liggen en je ook nog in de buurt woont... Dan geef ik natuurlijk de voorkeur aan een K&W-er!
Klussen deel 1 en 2
pi_117509544
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:27 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Tot 10kg: 6,75 euro verzendkosten
Tot 30kg: 12,95 euro

Lijkt me niet dat zo'n lamp 10+ kg weegt?
Oh ja, en ik heb het gewicht nodig voor het ophangen in plafond... Niet voor het versturen :P
Klussen deel 1 en 2
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:45:29 #135
16715 Mylene
*schatje*
pi_117509867
Een IKEA bureaustoel die ik in Utrecht heb gezien staat kennelijk niet op de site. Het enige wat ik nog weet was de prijs van 79,95. Hij is van leer en de rugleuning is voor 1/4 deel met zwarte stof bekleed aan de onderkant. Hij heeft rechte leuningen. Of het is het dan toch deze?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00212484

Kan een IKEA medewerker mij helpen?
pi_117510843
Is deze kantoorstoel geschikt als kantoorstoel? Mijn eigen ideale kantoorstoel is helaas aan vervanging toe.
pi_117511936
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Oh ja, en ik heb het gewicht nodig voor het ophangen in plafond... Niet voor het versturen :P
Waar komt ie dan aan te hangen? Wat voor soort plafond?
pi_117512814
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:55 schreef E.T. het volgende:
Is er op de website geen aparte rubriek 'nieuw' meer of kijk ik er gewoon overheen? Ik vond dat altijd wel prettig, hoef ik niet alle rubrieken door te kijken
www.ikea.nl/nieuw :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117512897
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef Teslynd het volgende:
Is deze kantoorstoel geschikt als kantoorstoel? Mijn eigen ideale kantoorstoel is helaas aan vervanging toe.
[ afbeelding ]
Tja wat heet geschikt... hoeveel uur per dag wil je er aan gaan werken?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117512912
Wel uren achter elkaar.
pi_117512967
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:45 schreef Mylene het volgende:
Een IKEA bureaustoel die ik in Utrecht heb gezien staat kennelijk niet op de site. Het enige wat ik nog weet was de prijs van 79,95. Hij is van leer en de rugleuning is voor 1/4 deel met zwarte stof bekleed aan de onderkant. Hij heeft rechte leuningen. Of het is het dan toch deze?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00212484

Kan een IKEA medewerker mij helpen?
Kan de stoel niet nieuw geweest zijn? niet alle nieuwe producten staan al op de site
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117512995
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:05 schreef Teslynd het volgende:
Wel uren achter elkaar.
De stoel was "vroeger" geschikt voor een scholier zeiden we altijd. Zo'n 4 uur per dag.
Wil je er echt langer op zitten zou ik een stoel kiezen met meer stelmogelijkheden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117513077
Daar was ik al bang voor: beter ogen dan zitten. Hou je het op de Jules langer uit? Ik vind de bureaustoelen van nu verder helemaal niet goed ogen.
pi_117513132
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef Teslynd het volgende:
Daar was ik al bang voor: beter ogen dan zitten. Hou je het op de Jules langer uit? Ik vind de bureaustoelen van nu verder helemaal niet goed ogen.
Nee JULES zit zelfs onder die categorie volgens mij; te harde zitting/rugleuning.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:14:05 #145
16715 Mylene
*schatje*
pi_117513196
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Kan de stoel niet nieuw geweest zijn? niet alle nieuwe producten staan al op de site
Als ik naar klantenservice bel weten ze dat neem ik aan toch wel, aan de hand van de prijs?
pi_117513277
Proefzitten doet hij wel redelijk, in de winkel dus niet in de praktijk. Bij Patrick voelde ik wel meteen dat hij te hard is.
Waarom is Alrick zo lelijk?
Ik wil een stoel met losse rugleuning die instelbaar is en halflange armleuningen die evt. over het bureau heen kunnen.
pi_117513330
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

Als ik naar klantenservice bel weten ze dat neem ik aan toch wel, aan de hand van de prijs?
Ik betwijfel het eerlijk gezegd. Het IKEA verkoopsysteem (computer) is namelijk niet zo ingesteld dat ze kunnen zoeken op bureaustoel. Alleen op naam/artikelnummer. Maar wellicht kunnen ze het voor je navragen in de winkel :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117513359
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:16 schreef Teslynd het volgende:
Proefzitten doet hij wel redelijk, in de winkel dus niet in de praktijk. Bij Patrick voelde ik wel meteen dat hij te hard is.
Waarom is Alrick zo lelijk?
Ik wil een stoel met losse rugleuning die instelbaar is en halflange armleuningen die evt. over het bureau heen kunnen.
Terwijl PATRIK in de categorie van SKRUVSTA (je witte stoel) zit.

ALRICK is voor 2 uur en minder per dag gok ik zo ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117513398
Ik heb nu een echte kantoorstoel voor 8 uur per dag en langer. Die is nu erg oud.
pi_117513469
Ik vind trouwens de meeste stoelen nu behoorlijk lelijk.
Alleen Skruvsta, Jules en Gregor zien er uit. Gregor zat niet goed.

Nominell zat goed totdat m'n rug slechter werd.
pi_117513906
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Kan de stoel niet nieuw geweest zijn? niet alle nieuwe producten staan al op de site
Of tijdelijk assortiment, dan staat t er ook niet op, of n product dat niet landelijk gevoerd wordt, toch, bartjebart?
pi_117514842
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:37 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Of tijdelijk assortiment, dan staat t er ook niet op, of n product dat niet landelijk gevoerd wordt, toch, bartjebart?
Theoretisch gezien zou dat inderdaad kunnen. In praktijk is over het algemeen dat keuzeassortiment (voor meubels) waar je het over hebt niet zo heel interessant voor de Nederlandse markt. Ik heb geloof ik nog nooit echt interessante meubels daar tussen zien staan. Ook geen bureaustoelen trouwens.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:56:00 #153
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_117517354
quote:
Cool!

Maar ben ik dan zo scheel? of is dit gewoon een inside-weetje?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_117518794
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef E.T. het volgende:

[..]

Cool!

Maar ben ik dan zo scheel? of is dit gewoon een inside-weetje?
Nee toevallig gisteren uitgeprobeerd :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Redactie Frontpage dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:53:20 #155
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_117520693
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:16 schreef Teslynd het volgende:
Proefzitten doet hij wel redelijk, in de winkel dus niet in de praktijk. Bij Patrick voelde ik wel meteen dat hij te hard is.
Waarom is Alrick zo lelijk?
Ik wil een stoel met losse rugleuning die instelbaar is en halflange armleuningen die evt. over het bureau heen kunnen.
Ik zit thuis op een prosedia level-x, en dat zit echt heerlijk. Het kost alleen wel wat :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_117531508
Ja kwaliteit betaalt zich terug. Maar Ikea is zo'n handige en voor mij makkelijk bereikbare winkel.

Bartjebart, weet je of de winkel dicht gaat tijdens de verbouwing?
pi_117534967
quote:
[img]http://i.fok[img]zine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Oh ja, en ik heb het gewicht nodig voor het ophangen in plafond... Niet voor het versturen :P
In een standaard plafondplaatje zit een haakje. Deze kan makkelijk deze lamp hebben.

En anders een schroefoogje met een dikte van 3 á 4 mm is ook toereikend zat.


Als je een beton plafond hebt dan is een fischer plugje genoeg


Met een gipspalfonnetje het je een parapluplug of spreidplug nodig.
.

Dit soort constructies is een beetje overdreven.


Uit je plafond komen, als het goed is twee draadjes. Een zwarte en een blauwe die je mag aansluiten op de lamp. Die groen / gele, de meeste linkse, is aarde en hoef je niet aan te sluiten.
Jeroentje.
pi_117535532
Bedankt :) ik ga het niet zelf ophangen maar toch fijn om te weten dat het geen probleem moet zijn!
Klussen deel 1 en 2
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:47:43 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117542503
Na de halve zolder kruip-door-sluip-door te hebben doorgezocht en ik het bijna wilde opgeven keek ik voor het gemak ook even omhoog in de voorzolder.... bleek hij op de kast te staan :')

Maar........ het is niet de versie met 6 armen, slechts met 3... :{

Ik ben volgende week weer in de regio, dus als je hem dan hebben wilt kan ik hem wel even langsbrengen, als je perse die met 6 armen wilt zet ik m weer op zolder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:57:34 #160
35189 Troel
scherp en bot
pi_117542847
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:16 schreef Teslynd het volgende:
Proefzitten doet hij wel redelijk, in de winkel dus niet in de praktijk. Bij Patrick voelde ik wel meteen dat hij te hard is.
Waarom is Alrick zo lelijk?
Ik wil een stoel met losse rugleuning die instelbaar is en halflange armleuningen die evt. over het bureau heen kunnen.
Ik vind hem prima zitten voor dat geld :) Of je er de hele dag op kunt zitten weet ik niet, dat heb ik nog niet geprobeerd. Een uur achter elkaar is echt geen probleem.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117543120
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 07:30 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Bedankt :) ik ga het niet zelf ophangen maar toch fijn om te weten dat het geen probleem moet zijn!
Mijn Söder hanglamp van 5.5 kilo hangt ook met gemak aan een plafondplaatje. En pijn dat dat ding doet als je er per ongeluk tegenaan loopt :X Heb mn bed nu maar even anders neergezet om dat te voorkomen :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:17:26 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117543528
Crappy telefoonfoto, maar het is niet anders.... op de keukenweegschaal woog hij zo'n 1½ kg.

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117544302
quote:
7s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind hem prima zitten voor dat geld :) Of je er de hele dag op kunt zitten weet ik niet, dat heb ik nog niet geprobeerd. Een uur achter elkaar is echt geen probleem.
Hij is me te veel van plastic. Liet hem zien vanwege het verouderende model zitting & "losse" rugleuning. Maar zitverslagen hoor ik wel graag. Het kan nuttige info geven voor de uiteindelijke keuze.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:41:08 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117544398
Als je een hele dag op een bureaustoel wilt kunnen zitten, dan moet je naar een winkel met kantoormeubels gaan en daar een goede stoel uitzoeken, grote kans dat hij 2 keer zoveel kost als de duurste bij Ikea, maar wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten zit niet op een goede bureaustoel.

Overigens kan een stoel die voor de een perfect is, voor de ander waardeloos zijn, lengte, gewicht, bouw zijn behoorlijk belangrijk voor het vinden van een goede bureaustoel, zeker als je er een hele dag op moet kunnen zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117544643
Daarom ben ik ook blij met verschillende zitverslagen. Mooi vergelijken en zo.
pi_117545415
Of zoeken naar n 2 de hands zaak in kantoormeubelen?
pi_117546942
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:17 schreef Leandra het volgende:
Crappy telefoonfoto, maar het is niet anders.... op de keukenweegschaal woog hij zo'n 1½ kg.

[ afbeelding ]
Hij is leuk! En het gewicht is perfect natuurlijk :D Ik stuur je wel een PM om verdere topickaap te voorkomen :P
Klussen deel 1 en 2
pi_117547811
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:07 schreef JohnB52 het volgende:
Of zoeken naar n 2 de hands zaak in kantoormeubelen?
Maar er was iemand in dit topic die in de koopjeshoek een kantoorstoel gekocht had. Die was precies na de (verkorte) garantietijd kapot. Dat is zo'n ontmoedigende gedachte, want ik kan helemaal niet beoordelen of een kantoorstoel technisch o.k. is.

Overigens zag ik een keer bij Ikea een stoel gesloopt worden door spelende/ruziënde kinderen. Moest gelijk aan die kapotte stoel denken. Op m'n werk zag ik ook stoelen mishandeld worden, heb een keer moeten verbieden om de mijne te mollen.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:41:49 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_117635680
Iemand enig idee waar ik kan zien welke kleur een hoes van Ektorp is?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117636018
Ben je kleurenblind? ;)
pi_117644167
Ik heb even een vraagje over de godmorgon badkqnerlamp.
Vandaag gezien bij kies groningen, kaar daar waren ze op. :( komen ze nog wel terug?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_117645676
Die dingen gingen er uit geloof ik, staat ook in dit topic, gebruik ff ctrl+F5
pi_117646018
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:41 schreef JohnB52 het volgende:
Die dingen gingen er uit geloof ik, staat ook in dit topic, gebruik ff ctrl+F5
Ctrl f5? CTRL F toch?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:52:21 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_117646081
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:52 schreef JohnB52 het volgende:
Ben je kleurenblind? ;)
Nee, maar heb een hoes en wil graag weten welke soort het is en ik weet het niet :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117646181
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ctrl f5? CTRL F toch?
Ja dat mAg ook, maar volgens mij was de vraag al gesteld, toch?
pi_117646193
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, maar heb een hoes en wil graag weten welke soort het is en ik weet het niet :)
Zit er nog n label aan? Artikelnummer moet er dan toch ook wel op staan?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 23:17:28 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_117646877
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:55 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Zit er nog n label aan? Artikelnummer moet er dan toch ook wel op staan?
Ja, maar aangezien er 7 hoezen zijn, vraag ik me af of ik in een bepaalde hoes moet kijken. In de hoes waar ik op gekeken heb staat namelijk alleen Ektorp vermeld en dat was juist was ik WEL wist ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117647079
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:55 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ja dat mAg ook, maar volgens mij was de vraag al gesteld, toch?
Ja maar nog geen antwoord volgens mij...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:08:46 #179
3185 Adelante
To let it go now
pi_117675558
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=JULMYS

kerstspul is weer lekker traditioneel Zweeds :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_117676051
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:08 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=JULMYS

kerstspul is weer lekker traditioneel Zweeds :P
En dat is nog niet eens alles...

Edit: Oh of gewoon via www.ikea.nl/kerst

[ Bericht 14% gewijzigd door Bartjebart op 06-10-2012 23:26:54 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117676288
Oooh leuk! :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117794341

Iemand was toch op zoek naar dit bedje? Hij staat nu op de site. En voorraad informatie is te bekijken. :)
(foto is klikbaar)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:47:01 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117796867
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef Bartjebart het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iemand was toch op zoek naar dit bedje? Hij staat nu op de site. En voorraad informatie is te bekijken. :)
(foto is klikbaar)
* Leandra meldt
Vorige week al IRL in Amersfoort gezien *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117796953
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

* Leandra meldt
Vorige week al IRL in Amersfoort gezien *O*
Oh... -O-... Nja mooi dat je em iig IRL hebt gezien :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117803387
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
Oooh leuk! :D [ afbeelding ]
Doen ze weer een bomenactie? :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:33:14 #186
373682 WinterJas
voor als het koud is.
pi_117811641
Bij ikea breda is binnekort een leuke actie.. Het blijft nog even geheim wat het is maar het is de moeite waard...
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:12:10 #187
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_117812988
Afgelopen zondag:
-20 balletjes PP
-2x lack vierkant tafeltje
-1x lack koffietafeltje
-2x badmatjes
-1x pleeborstel
-1x cafetiere

Prima score :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_117820411
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Doen ze weer een bomenactie? :o
Dit is een stuk stof waar een kerstboom op is geprint :D
Alleen heeft Hengelo geen voorraad en krijgt deze ook niet waarschijnlijk terwijl Heerlen 900 (!) meter heeft :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117821874
Kan dit Roxö-bankje:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)query=ROX%C3%96+Bank
jaar in jaar uit buiten staan als plantentafel?
pi_117822084
Bartjebart, hoe groot is dat geprinte boompje?
pi_117833213
De catalogus van 2013 is hier nog altijd niet binnen, ben nog wel lid ook van de family ook, ben ik de norm en lopen ze wat achter of is het een kwestie van een luie bezorger? :'(
pi_117833395
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef Teslynd het volgende:
Bartjebart, hoe groot is dat geprinte boompje?
De print is 1.50 meter hoog volgens de productomschrijving...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117833428
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:57 schreef WammesWaggel het volgende:
De catalogus van 2013 is hier nog altijd niet binnen, ben nog wel lid ook van de family ook, ben ik de norm en lopen ze wat achter of is het een kwestie van een luie bezorger? :'(
Ik heb em als Family lid ook niet gekregen :N
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117835374
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En dat is nog niet eens alles...

Edit: Oh of gewoon via www.ikea.nl/kerst
Wanneer in de winkel? In Delft is alles zo snel op en ik zag die hartjes verlichting. Die wil ik voor de zaak!
pi_117842467
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef kahlie het volgende:

[..]

Wanneer in de winkel? In Delft is alles zo snel op en ik zag die hartjes verlichting. Die wil ik voor de zaak!
Dat verschilt per vestiging. In Hengelo ligt het er nu al. (net als de meeste vestigingen rond de Duitse grens). Maar kijk even op www.ikea.nl/delft. Wellicht dat daar staat wanneer zij de kerstafdeling openen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 11 oktober 2012 @ 08:19:44 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117842872
Gisteren was de kerstafdeling in Delft al open *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2012 @ 09:36:50 #197
37843 lady-wrb
kortaf
pi_117843981
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 08:19 schreef Leandra het volgende:
Gisteren was de kerstafdeling in Delft al open *O*
is het wat? ik vind de kerstafdeling van ikea steeds maar minder worden.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 09:39:33 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117844032
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

is het wat? ik vind de kerstafdeling van ikea steeds maar minder worden.
Ik heb me ingehouden omdat ik wist dat ik thuis ruzie zou krijgen als ik dat niet gedaan had :')
Er zat erg leuk spul bij :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117844442
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 08:19 schreef Leandra het volgende:
Gisteren was de kerstafdeling in Delft al open *O*
Oei, super, misschien vandaag dan ff langs. Bedankt voor het melden! :)
Bartjebart ook bedankt voor het uitleggen hoe ik het had moeten opzoeken :)

Ik vind zelf het zo vervelend dat het zo vroeg open is. Normaal ga ik ergens mid November richting kerst denken en dan is wat ik al wil (verlichting enzo) vaak al op. Beetje jammer. Daarom probeer ik IKEA nu in de gaten te houden ;) Vorig jaar ben ik ook rond deze tijd geweest volgens mij.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:06:48 #200
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117850402
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

is het wat? ik vind de kerstafdeling van ikea steeds maar minder worden.
Het kan aan mij liggen, maar kerstafdelingen in oktober?
Shit ik zou graag zo lang mogelijk gevrijwaard willen blijven van die kitsch-onzin. Het zal wel aan mij liggen...
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:21:27 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117850851
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar kerstafdelingen in oktober?
Shit ik zou graag zo lang mogelijk gevrijwaard willen blijven van die kitsch-onzin. Het zal wel aan mij liggen...
Ik was ook een beetje verbaasd dat er het al stond (en dat ben ik ieder jaar weer), maar gezien we hier nog 2 verjaardagen in november hebben moet ik me sowieso inhouden, zowel qua cadeautjes als qua versieren.
De komende 5 tot 7 jaar zal het iig kerstboomvrij moeten blijven tot na sinterklaas, want met een gelovige in huis kan dat natuurlijk niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117851119
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

De komende 5 tot 7 jaar zal het iig kerstboomvrij moeten blijven tot na sinterklaas, want met een gelovige in huis kan dat natuurlijk niet.
Ik moest eerst even denken wat je nou met gelovige bedoelde |:( O-)

Elk jaar vind ik kerst weer helemaal top, dit jaar voor het eerst in mijn eigen huis *O* (ik begin wel altijd pas na sinterklaas) Ik ga voor rood/wit dus ik moet zeker even langs Ikea als ik het zo zie. Ik vind het wel allemaal een beetje van het zelfde als je van een andere kleur houdt dan heb je pech als ik het zo zie..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:35:43 #203
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117851323
^^ Sinterklaas?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_117851371
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Sinterklaas?
Ja, het duurde even maar ik had hem door :P
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:41:11 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117851502
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:28 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ik moest eerst even denken wat je nou met gelovige bedoelde |:( O-)

Elk jaar vind ik kerst weer helemaal top, dit jaar voor het eerst in mijn eigen huis *O* (ik begin wel altijd pas na sinterklaas) Ik ga voor rood/wit dus ik moet zeker even langs Ikea als ik het zo zie. Ik vind het wel allemaal een beetje van het zelfde als je van een andere kleur houdt dan heb je pech als ik het zo zie..
Ze hebben zelfs plakband met een printje... een van de varianten heeft 3 verschillende rood/witte rolletjes.
¤ 1,99

Ik heb er gisteren gewoon 5 minuten bij staan dubben... en heb ze niet meegenomen :')



Deze (zilverkleur) hebben we wel meegenomen... maar dat komt omdat de kleine dat belletje zo leuk vond :D

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117852405
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:41 schreef Leandra het volgende:

Deze (zilverkleur) hebben we wel meegenomen... maar dat komt omdat de kleine dat belletje zo leuk vond :D

[ afbeelding ]
Als ik dat in mijn boom ga hangen, hebben mijn katten hem met 5 minuten finaal om zeep geholpen :') :D
I had a signature once. It was awful.
pi_117861646
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

is het wat? ik vind de kerstafdeling van ikea steeds maar minder worden.
Op welke manier bedoel je dat?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117861725
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar kerstafdelingen in oktober?
Shit ik zou graag zo lang mogelijk gevrijwaard willen blijven van die kitsch-onzin. Het zal wel aan mij liggen...
Nja het verkoopt. En bij de vestigingen rond de Duitse grens is de voornaamste reden ook dat de Duitsers er ontzettend gek op zijn. De Duitsers hebben massale vrije dagen op 3 oktober en 1 november.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:22:47 #209
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117862268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja het verkoopt.
Dat snap ik, anders zou het niet worden aangeboden.
Alleen doe ik er niet aan mee. ;)

Maar toch. Pepernoten in september. Kerstartikelen in oktober. Winterjassen in juli. Bikini's in februari. :') :') :')
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_117875683
AH zit nu bomvol met de sinterklaasdingetjes in sinterklaasverpakking en met kleine geschenkjes. Ik wil nu nog helemaal geen sint- en kerstspullen opgedrongen krijgen.

Soms heeft Ikea helemaal geen leuke kerstspullen. En in het algemeen is bij kerstballen de rode kleur een ordinair schelrood geworden. Helemaal geen mooie kerstkleur.
pi_117905042
Wel balen dat ze die retour-policy zo hebben aangepast. Dat was voor mij juist de kracht van IKEA dat je alles terug kon brengen als het er in je huis toch allemaal anders uit bleek te zien dan in de winkel...

Nu ben je al 30% kwijt als je het alleen maar uitpakt :s. Zal er zeker minder door naar IKEA gaan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:07:24 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_117905461
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik was ook een beetje verbaasd dat er het al stond (en dat ben ik ieder jaar weer), maar gezien we hier nog 2 verjaardagen in november hebben moet ik me sowieso inhouden, zowel qua cadeautjes als qua versieren.
De komende 5 tot 7 jaar zal het iig kerstboomvrij moeten blijven tot na sinterklaas, want met een gelovige in huis kan dat natuurlijk niet.
Waarom niet? Waarom niet de kerstboom al met eerste advent in huis halen? Met een goed verhaal daar omheen, is dat prima te doen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117905668
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel balen dat ze die retour-policy zo hebben aangepast. Dat was voor mij juist de kracht van IKEA dat je alles terug kon brengen als het er in je huis toch allemaal anders uit bleek te zien dan in de winkel...

Nu ben je al 30% kwijt als je het alleen maar uitpakt :s. Zal er zeker minder door naar IKEA gaan.
Huh? Waar heb je die informatie vandaan dan?

Op zich geen verkeerde regel IMO trouwens.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:13:19 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_117905692
Toen ik laatst in de IKEA was, was dat nog niet zo in ieder geval :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117905757
Ik kreeg het een paar maanden geleden te horen toen ik iets wilde ruilen :o

"Zit niet meer in de originele verpakking, dus we kunnen maar 70% teruggeven." :o

Sindsdien ben ik er dus ook niet meer geweest.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117905822
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kreeg het een paar maanden geleden te horen toen ik iets wilde ruilen :o

"Zit niet meer in de originele verpakking, dus we kunnen maar 70% teruggeven." :o
Was dat in Delft? En wat was het voor een product?

In de verkoopvoorwaarden die nu op de website staan staat iig niks over een reductie omdat het uit de verpakking genomen is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117905879
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Was dat in Delft? En wat was het voor een product?

In de verkoopvoorwaarden die nu op de website staan staat iig niks over een reductie omdat het uit de verpakking genomen is.
Ik weet het niet meer zeker. Delft of Barendrecht.... Iets grotere kans dat het Delft was.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117905925
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer zeker. Delft of Barendrecht.... Iets grotere kans dat het Delft was.
Grote kans dat het dan een van de fameuze testen is die ze in Delft doen...
En als je op je strepen was gaan staan hadden ze je niks kunnen maken omdat dus de verkoopvoorwaarden aan jouw kant staan.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117906009
Mja, die baliemedewerkster liep iedere keer naar achter en kwam dan met een duidelijk ingefluisterde respons terug... Het was een lijst van 15 piek ofzo, dus ik was er snel klaar mee. Dacht ik vind vanzelf wel weer iets voor die lijst en heb rechtsomkeert gemaakt....

Snijden ze zichzelf mee in de vingers, want als ik mijn 15 piek had teruggekregen was ik de winkel ingegaan om er 100 uit te geven :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117906485
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, die baliemedewerkster liep iedere keer naar achter en kwam dan met een duidelijk ingefluisterde respons terug... Het was een lijst van 15 piek ofzo, dus ik was er snel klaar mee. Dacht ik vind vanzelf wel weer iets voor die lijst en heb rechtsomkeert gemaakt....

Snijden ze zichzelf mee in de vingers, want als ik mijn 15 piek had teruggekregen was ik de winkel ingegaan om er 100 uit te geven :')
Nja dat is het risico van zo'n test ;) Maar wel vervelend voor je!

In de nieuwe catalogus staat ook nog steeds dat je het artikel met de originele verpakking binnen 90 dagen terug kunt brengen. Dus niet perse ín.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117906949
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, die baliemedewerkster liep iedere keer naar achter en kwam dan met een duidelijk ingefluisterde respons terug... Het was een lijst van 15 piek ofzo, dus ik was er snel klaar mee. Dacht ik vind vanzelf wel weer iets voor die lijst en heb rechtsomkeert gemaakt....

Snijden ze zichzelf mee in de vingers, want als ik mijn 15 piek had teruggekregen was ik de winkel ingegaan om er 100 uit te geven :')
Bij meubels is het wel zo dat als ze opgebouwd zijn (of zijn geweest), dat je dan maar 70% terug krijgt.

Maar bij klein spul... :N. Zal inderdaad wel een of andere test van Delft zijn.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:38:46 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_117907025
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja dat is het risico van zo'n test ;) Maar wel vervelend voor je!

In de nieuwe catalogus staat ook nog steeds dat je het artikel met de originele verpakking binnen 90 dagen terug kunt brengen. Dus niet perse ín.
en als familylid onbeperkt :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117907115
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Royyy het volgende:

[..]

Bij meubels is het wel zo dat als ze opgebouwd zijn (of zijn geweest), dat je dan maar 70% terug krijgt.

Maar bij klein spul... :N. Zal inderdaad wel een of andere test van Delft zijn.
Nou ik heb ook wel eens in elkaar gezette kastjes teruggebracht hoor. Kreeg ik gewoon 100% voor terug. Een kwartier later stonden ze voor 70% in de koopjeshoek, maar ik kreeg het volle pond terug.

Dat was nog niet gek lang geleden... Misschien een jaar?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117907215
Verkoopt de Ikea ook kunstkerstboompjes? Ik zie alleen die houten versierboom.
pi_117907308
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef wyccie het volgende:
Verkoopt de Ikea ook kunstkerstboompjes? Ik zie alleen die houten versierboom.
Ja. zo'n 45cm hoog.
En een kunstkerstkrans en een grotere kunstkerstboom, maar dan echt vreselijk lelijk en duur :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117907709
Ah, prima formaat voor een kleine woning.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:50:54 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_117907743
houten versierboom? Ik zie enkel een papieren variant?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117907998
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou ik heb ook wel eens in elkaar gezette kastjes teruggebracht hoor. Kreeg ik gewoon 100% voor terug. Een kwartier later stonden ze voor 70% in de koopjeshoek, maar ik kreeg het volle pond terug.

Dat was nog niet gek lang geleden... Misschien een jaar?
Ik weet eigenlijk ook niet of dat beleid in alle vestigingen (Delft even helemaal buiten beschouwing gelaten) hetzelfde is. Of je hebt gewoon geluk gehad ;)
pi_117911577
Bartjebart, weet je of de tuinmeubels Roxo jaar in jaar uit buiten kunnen blijven staan? Ze lijken me wel handig om er planten in grote potten op te zetten.
pi_117911646
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Waarom niet? Waarom niet de kerstboom al met eerste advent in huis halen? Met een goed verhaal daar omheen, is dat prima te doen :)
Eerste advent is toch al in november? Ik word al kwaad als ik er aan denk.
pi_117911972
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Eerste advent is toch al in november? Ik word al kwaad als ik er aan denk.
2 december is het eerste advent.

En: kwaad?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117911998
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef Teslynd het volgende:
Bartjebart, weet je of de tuinmeubels Roxo jaar in jaar uit buiten kunnen blijven staan? Ze lijken me wel handig om er planten in grote potten op te zetten.
Ik heb serieus geen idee... Sorry...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117912014
Eerst sinterklaas, dan kerstmis. Adventskaars is natuurlijk wat anders dan een kerstboom.
pi_117912187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:00 schreef Teslynd het volgende:
Eerst sinterklaas, dan kerstmis. Adventskaars is natuurlijk wat anders dan een kerstboom.
Maar iedereen mag toch zelf bepalen hoe ze dat willen aanpakken?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117912369
Natuurlijk, je mag het hele jaar door bezig zijn met de kerst.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:14:33 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117912947
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Waarom niet? Waarom niet de kerstboom al met eerste advent in huis halen? Met een goed verhaal daar omheen, is dat prima te doen :)
Nah, hij is 30 november jarig, dus ik denk dat de spanning van de verjaardag en Sinterklaas de komende jaren al genoeg zijn om daar ook niet nog eens de opbouw naar kerst bovenop te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:16:59 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_117921476
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, hij is 30 november jarig, dus ik denk dat de spanning van de verjaardag en Sinterklaas de komende jaren al genoeg zijn om daar ook niet nog eens de opbouw naar kerst bovenop te doen.
Dan wordt het inderdaad wel heel druk :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117921527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Eerste advent is toch al in november? Ik word al kwaad als ik er aan denk.
Hehe, ik snap je helemaal :D Ik vind het ook zó vreselijk Nederlands. Dat ding vroeg in huis en dan ook weer achterlijk vroeg weg, want half December zijn ze hem zat (joh) :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:23:19 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_117921555
Ik vind Sinterklaas juist vreselijk Nederlands :P

Niks mis mee om met advent al te beginnen met de voorbereidingen voor de kerstdagen en door te gaan tot driekoningen op 6 januari :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:25:27 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117921589
Overigens ben ik van huis uit gewend dat de kerstboom vrij laat opgezet werd, mijn zusje is de 17de jarig en mijn moeder vond dat zij echt jarig moest zijn, dus zonder kerstboom.

inmiddels zijn we al jaren volwassen en het huis uit, en bij mijn zusje staat de kerstboom er altijd op haar verjaardag, maar mijn moeder zet hem de 18de pas op :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117921597
Als je nou geen Sinterklaas viert, ala, maar met kinderen in huis, ik snap er geen drol van waarom je als ouder dat al wil 'vieren' terwijl de kinderen Sinterklaas nog niet eens uit hebben gezwaaid.
Alleen al om die reden wil ik niks met kerst vóór we Sinterklaas gevierd hebben. Je viert ze toch niet samen?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:27:17 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_117921611
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
Als je nou geen Sinterklaas viert, ala, maar met kinderen in huis, ik snap er geen drol van waarom je als ouder dat al wil 'vieren' terwijl de kinderen Sinterklaas nog niet eens uit hebben gezwaaid.
Alleen al om die reden wil ik niks met kerst vóór we Sinterklaas gevierd hebben. Je viert ze toch niet samen?
Mijn kinderen geloven niet in Sinterklaas ;) Ze geloven trouwens wel in Kerst en wat daar allemaal bij zit :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117922582
Kerst(en gewoon de hele winter) gaat voor mij toch vooral om de gezelligheid en dat komt ook een beetje van de lichtjes en de kerstboom. Wanneer hij er staat maakt mij dus echt niet uit. Zodra de kerstbomen weer te koop zijn ga ik er eentje halen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:33:34 #244
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117922846
Wat mij gewoon dwars zit aan die hele Sint- en Kerst-kermis is de verschrikkelijke commercie en opgefoktheid die er achter zit (met Sint ietsje minder, dat is tenminste nog een oer-Hollands kinderfeestje maar pepernoten in oktober hoeft voor mij dus helemaal niet).

Ieder jaar spring ik op 2 januari weer een gat in de lucht van blijdschap dat die flauwekul weer achter de rug is.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_117922933
Ik ook: dan denk ik alleen nog maar aan Pasen! ;)
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:45:22 #246
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117923094
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:37 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ook: dan denk ik alleen nog maar aan Pasen! ;)
Vogeltjes die weer gaan zingen... langere dagen... wintersport... :P

Okee sorry, we raken off-topic.

Ik kwam er achter dat ik met al mijn vintage sfeerverlichting nauwelijks meer licht genoeg had om nog ook de krant te kunnen lezen op de bank en zocht een zeer neutrale, onopvallende leeslamp. En weer had Ikea precies wat ik zocht:


Prettig ding, bevalt uitstekend! ^O^
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:08:20 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117923565
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Vogeltjes die weer gaan zingen... langere dagen... wintersport... :P

Okee sorry, we raken off-topic.

Ik kwam er achter dat ik met al mijn vintage sfeerverlichting nauwelijks meer licht genoeg had om nog ook de krant te kunnen lezen op de bank en zocht een zeer neutrale, onopvallende leeslamp. En weer had Ikea precies wat ik zocht:
[ afbeelding ]

Prettig ding, bevalt uitstekend! ^O^
Je wordt ook gewoon oud natuurlijk ;)

Fraaie oplossing, staat veel leuker dan een brilletje :Y ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:21:09 #248
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117923923
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je wordt ook gewoon oud natuurlijk ;)

Fraaie oplossing, staat veel leuker dan een brilletje :Y ^O^
Helaas, is waar. Ik vond het een verdomd klote-ontdekking, maar inderdaad... als je 'wat ouder' wordt dan heb je gewoon meer behoefte aan licht om nog lekker te kunnen lezen. :P

Het brilletje vermijd ik nog maar even - zo lang als het mogelijk is... :{
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_117979351
Mensen ervaring met verkleuren van ektorp hoes ?
Heb nu zo'n 1,5 jaar een rode hoes, maar delen die zichtbaar zijn zijn flink verkleurd door de zon. (stuk lichter als delen die niet zichtbaar zijn)

Heeft het nut om er mee terug te gaan, of wordt het gewoon steeds nieuwe hoes kopen ?
  zondag 14 oktober 2012 @ 22:54:41 #250
3185 Adelante
To let it go now
pi_117980266
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:34 schreef ddx het volgende:
Mensen ervaring met verkleuren van ektorp hoes ?
Heb nu zo'n 1,5 jaar een rode hoes, maar delen die zichtbaar zijn zijn flink verkleurd door de zon. (stuk lichter als delen die niet zichtbaar zijn)

Heeft het nut om er mee terug te gaan, of wordt het gewoon steeds nieuwe hoes kopen ?
Je hebt twee jaar garantie op de hoezen en ik denk dat je mag verwachten dat de kleuren UV bestendig zijn. Ik zou de klacht in eerste instantie via de website voorleggen aan de klantenservice, sleep je de hoezen niet voor niets mee naar de winkel :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_117980365
Goed plan ja, ga ik het daar eerst ff vragen.
Thnx.
  maandag 15 oktober 2012 @ 00:28:57 #252
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117983529
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:34 schreef ddx het volgende:
Mensen ervaring met verkleuren van ektorp hoes ?
Heb nu zo'n 1,5 jaar een rode hoes, maar delen die zichtbaar zijn zijn flink verkleurd door de zon. (stuk lichter als delen die niet zichtbaar zijn)

Heeft het nut om er mee terug te gaan, of wordt het gewoon steeds nieuwe hoes kopen ?
De pest is dat juist de kleur rood allesbehalve UV- en licht-bestendig is... verkleurt echt altijd. Spreek helaas uit ervaring, en niet alleen met Ikea-stoffering... -O-
Ik weet niet of Ikea hier garantie op geeft, maar opnieuw het aloude adagium "nee heb je, ja kun je krijgen". ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_117987695
Ik zoek eigenlijk een hoogglans wit kastje waar handdoeken in kunnen. Deze moet dus net even wat dieper zijn dan reguliere kastjes, mag ongeveer 80 cm breed zijn en 80 hoog. Verkoopt Ikea dat?
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_118017643
Een nieuwe, tijdelijke, textielcollectie. Verkrijgbaar vanaf 1 december.
FJÄLLTÅG
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:02:06 #255
3185 Adelante
To let it go now
pi_118151132


Over textiel gesproken, geniaal als je geen kerstboom in huis wilt of kwijt kunt. Lap stof tegen de muur en klaar :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_118153105
En na de feestdagen als prikbord gebruiken.
pi_118194729
Vandaag zag ik, dat die lap blijkbaar etalagemateriaal is. Er hangt een lange lap met twee onder elkaar. Die zijn nogal dicht op elkaar afgedrukt. Er hangt ook eentje die versiert is, ziet er best leuk uit.
pi_118194792
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:46 schreef Teslynd het volgende:
Vandaag zag ik, dat die lap blijkbaar etalagemateriaal is. Er hangt een lange lap met twee onder elkaar. Die zijn nogal dicht op elkaar afgedrukt. Er hangt ook eentje die versiert is, ziet er best leuk uit.
Hoezo etalagemateriaal? Je kunt em ook gewoon kopen voor thuis oid
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118194846
Aan bijna alle bomen (niet de kartonnen) hing een zo'n kaartje. En de lap zag ik niet te koop.
pi_118194898
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:49 schreef Teslynd het volgende:
Aan bijna alle bomen (niet de kartonnen) hing een zo'n kaartje. En de lap zag ik niet te koop.
het is gewoon deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30234615/
Wel raar dat die bordjes daarbij hangen dan.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118195081
Ah, daar heb je het al: Utrecht, niet op voorraad.
Ik dacht te kijken naar Gorm (om een smal kastje van te maken), maar die waren er weer niet - toen ik pas nog keek op de site waren ze er wèl.
pi_118195204
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:53 schreef Teslynd het volgende:
Ah, daar heb je het al: Utrecht, niet op voorraad.
Ik dacht te kijken naar Gorm (om een smal kastje van te maken), maar die waren er weer niet - toen ik pas nog keek op de site waren ze er wèl.
Gokje: Dan hebben ze vast toen er wél voorraad was hebben ze stukken afgeknipt en afgeschreven en opgehangen en toen was de stof "opeens" op... :')

Hengelo krijgt maandag tóch nog voorraad! Jeuj :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118195638
Is er nog iemand die binnenkort naar een IKEA gaat waar ze deze wél op voorraad hebben? (klikbaar)


[ Bericht 16% gewijzigd door Bartjebart op 20-10-2012 00:10:37 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118195844
Utrecht is erg rommelig geworden. Dat zal wel door de verbouwing komen, al zie ik binnen nog niets van bouwwerkzaamheden.
pi_118197104
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
Is er nog iemand die binnenkort naar een IKEA gaat waar ze deze wél op voorraad hebben? (klikbaar)
[ link | afbeelding ]
Niet echt, kan eind van de week wel naar Amsterdam eventueel?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_118205311
Hoi ik heb een vraagje.
Vorig jaar heb ik een ''Samla'' opbergdoos incl. deksel gekocht. Volgens mij staat nu alleen nog de deksel online (die van 79 bij 57 cm). Maar kan ik dan aannemen dat de doos zelf ook nog verkocht wordt, want ik wil niet voor niks naar de IKEA rijden.

Deksel:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90110301/
pi_118205582
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:57 schreef Butterfly91 het volgende:
Hoi ik heb een vraagje.
Vorig jaar heb ik een ''Samla'' opbergdoos incl. deksel gekocht. Volgens mij staat nu alleen nog de deksel online (die van 79 bij 57 cm). Maar kan ik dan aannemen dat de doos zelf ook nog verkocht wordt, want ik wil niet voor niks naar de IKEA rijden.

Deksel:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90110301/
Hij staat toch hier tussen? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70102972/
Gewoon bij afmetingen klikken en dan zie je er 5 verschillende staan. Bij mij staat de 130L er tussen en jouw link geeft 130L aan van het deksel... die maten die je noemt zie ik niet bij de link staan? Alleen 55/130L

De 130L bak is 78x56x42 cm, dus ik neem aan dat je die toch echt bedoelt.
pi_118205653
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:08 schreef kahlie het volgende:

[..]

Hij staat toch hier tussen? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70102972/
Gewoon bij afmetingen klikken en dan zie je er 5 verschillende staan. Bij mij staat de 130L er tussen en jouw link geeft 130L aan van het deksel... die maten die je noemt zie ik niet bij de link staan? Alleen 55/130L
Oh haha. Ik had die afmetingen niet gezien :') . Bedankt iig!
pi_118205671
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:11 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Oh haha. Ik had die afmetingen niet gezien :') . Bedankt iig!
Np. Wij hebben vorige keer de verkeerde gekocht :X Zo van: Welke hadden we ook alweer thuis staan? Uh, volgens mij deze! Thuisgekomen: Oh, gut, ze zijn toch een maat kleiner. Och, deze zijn ook handig. :7
pi_118205730
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:12 schreef kahlie het volgende:

[..]

Np. Wij hebben vorige keer de verkeerde gekocht :X Zo van: Welke hadden we ook alweer thuis staan? Uh, volgens mij deze! Thuisgekomen: Oh, gut, ze zijn toch een maat kleiner. Och, deze zijn ook handig. :7
Dat wil ik juist voorkomen :P . Gelukkig kon je ze nog kwijt.
Deze bak is echt ideaal want hij is groot en past onder mijn bed. Van de week maa even langsgaan dan.
pi_118205934
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Niet echt, kan eind van de week wel naar Amsterdam eventueel?
Nee joh. Daar hoef je niet speciaal voor naar IKEA te gaan joh ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118235046
Gisteren onze halve inboedel bij de Ikea gekocht :P



Wat we hier nog niet hebben zijn de frames van de KIVIK bankstellen. We kregen een paar weken terug in de winkel te horen dat de Tulinge Donkerbruin stof moeilijk leverbaar was en dat we maar op de website moesten kijken of het leverbaar was of niet.
Dus wij ons boodschappenlijstje gemaakt, maar helaas de bankstellen niet leverbaar volgens de site, maar eigenwijs als ik ben, toch in het rek gaan kijken en tadaa, zeker nog 3 stuks van alles aanwezig. De site is dus absoluut niet heilig wat voorraad betreft!

De hoezen dus alvast meegenomen, de frames van de bankstellen dinsdag eff voor rijden, want dat worden nog eens 3 karren hehe
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_118259518
Gaat de VIDJA lamp eruit? De witte is alleen nog in Heerlen te krijgen volgens de website...
pi_118259589
Ik twijfel om gordijnen bij de Ikea te laten maken, is dat een beetje goed en goedkoop? :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_118260104
Kan dat dan?
pi_118260706
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:59 schreef Tamashii het volgende:
Ik twijfel om gordijnen bij de Ikea te laten maken, is dat een beetje goed en goedkoop? :9
Dat kan al een paar jaar niet meer helaas.
(tenzij dit een of andere test in Delft is trouwens)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118261021
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat kan al een paar jaar niet meer helaas.
(tenzij dit een of andere test in Delft is trouwens)
Ga weg. :o
Oh wat loop ik achter dan. :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_118261178
Of je hebt lang getwijfeld :-)


Probeer het eens bij hema of kwantum?
pi_118263768
Of gewoon stof kopen en ergens anders laten maken ?
Bij de hema en kwantum hebben ze niet van die leuke stoffen :

  zondag 21 oktober 2012 @ 23:34:14 #280
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_118264524
gofferdomme.. echt dom dat de ikea geen food aanbiedingen meer heeft deze periode.. (zie ikea gids).. tot 11 oktober was de gerookte zalm lekker 50% korting, maar die hadden ze nooit.. -.-"
pi_118267272
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:46 schreef metallicattim het volgende:
Gisteren onze halve inboedel bij de Ikea gekocht :P

[ afbeelding ]

Wat we hier nog niet hebben zijn de frames van de KIVIK bankstellen. We kregen een paar weken terug in de winkel te horen dat de Tulinge Donkerbruin stof moeilijk leverbaar was en dat we maar op de website moesten kijken of het leverbaar was of niet.
Dus wij ons boodschappenlijstje gemaakt, maar helaas de bankstellen niet leverbaar volgens de site, maar eigenwijs als ik ben, toch in het rek gaan kijken en tadaa, zeker nog 3 stuks van alles aanwezig. De site is dus absoluut niet heilig wat voorraad betreft!

De hoezen dus alvast meegenomen, de frames van de bankstellen dinsdag eff voor rijden, want dat worden nog eens 3 karren hehe
OH JIJ STOND DE RIJ OP TE HOUDEN DUS :(

Ik ben bij Ikea geweest wannnnnnnnnnnnnnnnnnnt ik ging een IKEA-hack doen O+

Van 2-kamerappartement naar bovenwoning; ruimte genoeg!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_118267802
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:34 schreef Grijsbaard het volgende:
gofferdomme.. echt dom dat de ikea geen food aanbiedingen meer heeft deze periode.. (zie ikea gids).. tot 11 oktober was de gerookte zalm lekker 50% korting, maar die hadden ze nooit.. -.-"
Nee gek he dat ze die zalm niet hadden....


https://www.google.nl/sea(...)521&biw=1024&bih=672
  maandag 22 oktober 2012 @ 01:17:28 #283
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_118267984
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:08 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Nee gek he dat ze die zalm niet hadden....


https://www.google.nl/sea(...)521&biw=1024&bih=672
omg.. Jij bent echt dom! Ikea is zweeds, dus de zalm is daar niet van!!
pi_118268300
Alsof alles wat je daar koopt uit zweden komt???
pi_118270145
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:34 schreef Grijsbaard het volgende:
gofferdomme.. echt dom dat de ikea geen food aanbiedingen meer heeft deze periode.. (zie ikea gids).. tot 11 oktober was de gerookte zalm lekker 50% korting, maar die hadden ze nooit.. -.-"
Hebben we wel hoor. Zijn meerdere aanbiedingen momenteel in onze SFM in Hengelo.

De zalm is veilig trouwens. Komt natuurlijk niet allemaal uit Zweden, maar met onze zalm is niks aan de hand. Als deze niet goed zou zijn, dan verkochten wel hem niet helemaal :-)
pi_118270241
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee joh. Daar hoef je niet speciaal voor naar IKEA te gaan joh ;)
naar IKEA gaan is nooit erg O+
Ga nu van de week weer naar Haarlem, zal sowieso weer even kijken (als ze er zijn; 1 meenemen?), heb de stof wel gezien :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:07:19 #287
373682 WinterJas
voor als het koud is.
pi_118273505
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:22 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ga weg. :o
Oh wat loop ik achter dan. :')
Bij ikea breda komt binnekort wel een naaiservice terug! Ik zou op de textielafdeling moeten informeren op welke termijn, maar hij komt terug dat is zeker!
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:17:53 #288
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_118273842
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Hebben we wel hoor. Zijn meerdere aanbiedingen momenteel in onze SFM in Hengelo.

De zalm is veilig trouwens. Komt natuurlijk niet allemaal uit Zweden, maar met onze zalm is niks aan de hand. Als deze niet goed zou zijn, dan verkochten wel hem niet helemaal :-)
Daarom vond ik het al zo raar.. Ik ga altijd naar ikea haarlem of amsterdam.
pi_118298147
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
Is er nog iemand die binnenkort naar een IKEA gaat waar ze deze wél op voorraad hebben? (klikbaar)
[ link | afbeelding ]
Van de week lag die nog in Delft. Ik werk in de buurt vd IKEA en kan zo nodig wel even kijken.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_118302192
Utrecht heeft geen Margareta-stoffen (kerstboom, hout) en geen Julfint tafellopers (die houtprint die Bartje wil).

Het aan het showroommateriaal hangende kaartje is misleidend. Er staat op: "Deze kerstboom is een showmodel. Vanaf vrijdag 7 december kun je voor ¤ 1 een echte kerstboom kopen bij Ikea". Er wordt dus niets gezegd over de stofprintkerstboom (die hier niet te krijg is) en de kunststofbomen (waar het ook aan hangt).
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:58:50 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118303309
Volgens de voorraadinformatie is die tafelloper gewoon leverbaar in Utrecht.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/availability/30209946/

En donderdag is de kerstboomstof er ook weer:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/availability/30234615/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118304034
In de winkel is het er niet. Dat heeft Ikea-Utrecht deze tijd wel vaker.
pi_118309260
Gaat de boodschappenlijst op de website het nog een keer doen ;(
Tap tap tap
pi_118361417
Hi vraagje!

Mijn vriend en ik gaan binnenkort samenwonen, en wij willen zaterdag naar Duiven om de härnösand bank te halen..



Alleen stond ie de vorige keer dat ik er was (2 maanden geleden) nog niet in de showroom. Is dat nu wel het geval? Willen er toch wel even op zitten. :s)
pi_118362537
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:42 schreef Teslynd het volgende:
Utrecht heeft geen Margareta-stoffen (kerstboom, hout) en geen Julfint tafellopers (die houtprint die Bartje wil).

Het aan het showroommateriaal hangende kaartje is misleidend. Er staat op: "Deze kerstboom is een showmodel. Vanaf vrijdag 7 december kun je voor ¤ 1 een echte kerstboom kopen bij Ikea". Er wordt dus niets gezegd over de stofprintkerstboom (die hier niet te krijg is) en de kunststofbomen (waar het ook aan hangt).
*O* :o *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 24 oktober 2012 @ 09:38:05 #296
3185 Adelante
To let it go now
pi_118364119
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 02:06 schreef TamaravdS het volgende:
Hi vraagje!

Mijn vriend en ik gaan binnenkort samenwonen, en wij willen zaterdag naar Duiven om de härnösand bank te halen..

[ afbeelding ]

Alleen stond ie de vorige keer dat ik er was (2 maanden geleden) nog niet in de showroom. Is dat nu wel het geval? Willen er toch wel even op zitten. :s)
Bankenafdeling in Duiven is vernieuwd en klaar (rest wat nog een zooitje vorige week), volgens mij stond die bank er wel :)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 24 oktober 2012 @ 09:39:09 #297
3185 Adelante
To let it go now
pi_118364151
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 07:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*O* :o *O*
Zelfde actie als vorig jaar: kerstboom kopen voor 20 euro en cadeaupas van IKEA voor 19 euro er bij :+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_118364218
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 09:38 schreef Adelante het volgende:

[..]

Bankenafdeling in Duiven is vernieuwd en klaar (rest wat nog een zooitje vorige week), volgens mij stond die bank er wel :)
In hoeverre is het filiaal in Duiven klaar met verbouwen? Moet je nog steeds een behoorlijk stuk met je spullen naar de auto's sjouwen?
Tap tap tap
  woensdag 24 oktober 2012 @ 09:51:52 #299
319308 Tink89
To live is to dance
pi_118364443
Pfoeh, ik heb een Malmbed en nou zakt elke keer de bedbodem door de ombouw aan de zijkant. Een nadere inspectie wijst uit dat de zijbalken kromgetrokken zijn...

Nou is het bed inmiddels (reken, reken) 3 jaar geleden gekocht. Heb ik nog een kansje op een tegoedbon/nieuwe zijkanten/geld terug? Heb de website afgespeurd, maar kan niks anders vinden dan 2 jaar garantie op alle producten.

Ga sowieso maar even mailen met de klantenservice, maar ik dacht: misschien heeft iemand er ervaring mee.

Txs!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 24 oktober 2012 @ 09:54:02 #300
3185 Adelante
To let it go now
pi_118364517
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 09:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

In hoeverre is het filiaal in Duiven klaar met verbouwen? Moet je nog steeds een behoorlijk stuk met je spullen naar de auto's sjouwen?
Parkeergarage en buitengebied waren helemaal klaar, binnen wordt nu alles verbouwd: sommige afdelingen zijn er gewoon niet of heel beperkt. Er stond grote communicatie dat 12-12-12 de opening is, dus wij wachten even tot we weer gaan...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 24 oktober 2012 @ 09:58:10 #301
3185 Adelante
To let it go now
pi_118364628
Vol
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')